Vik Hållbarhetsstrateg 50%

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Kommunledningsstaben är ett verksamhetsområde med fokus på stöd och service till våra medarbetare. Inom staben arbetar vi med IT, Ekonomi, HR, Lön, Information och Kommunikation. Vårt huvudsakliga uppdrag är att se till att våra medarbetare har en trygg och trivsam arbetsplats där alla får vara med. Tillsammans med övriga verksamheter i kommunen arbetar vi aktivt med utveckling av vår organisation med målet att vara en arbetsplats där alla har samma förutsättningar och möjligheter. Vill du blir vår nya kollega och vara med och skapa goda förutsättningar för våra medarbetare? ARBETSUPPGIFTER I tjänsten som hållbarhetsstrateg jobbar du i huvudsak med miljö- och klimatfrågan i fokus. Du samordnar, ger råd och driver kommunens arbete med hållbarhetsfrågor. Det omfattar implementering av hållbarhetsarbete i organisationen, arbete med kommunens miljö- och energiplan samt hållbarhetsstrategi. I din roll har du ett nära samspel med handläggare, chefer och förtroendevalda i kommunen. Arbetet är omväxlande, utåtriktat och innebär många interna och externa kontakter. Tjänsten är ett vikariat 50% till och med 31 augusti 2025. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom miljö- och hälsoskydd, miljövetenskap eller annan motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi arbetar i en komplex digital miljö och förutsätter att du kan förvalta och utveckla det digitala arbetssättet. Du ska ha god datorkunskap och behärska Office-paketet. Erfarenhet från kommunal/offentlig sektor är meriterande.. Tjänsten kräver att du har lätt att uttrycka dig tydligt och korrekt både i tal och skrift, samt har mycket goda kunskaper i det svenska språket. Som person är du driven men samtidigt prestigelös. Arbetet förutsätter att du har förmåga att arbeta självständigt under eget ansvar och har lätt för att samarbeta med andra. Det ställs stora krav på att du kan strukturera och organisera arbetet samt är effektiv och noggrann. Du är lösningsfokuserad, ansvarsfull och kan leverera i tid. Du är en person som kan skapa förtroende och vi sätter stort värde på att du har ett positivt och serviceinriktat bemötande. Intresse för, och god kunskap om klimatfrågor är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

17 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Rörläggare

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! Teknik i Väst är en del av Arvika/Eda kommunkoncern och vi har cirka 150 medarbetare. Beskrivning Vi är ett resursbolag för drift och skötsel inom områdena gator och vägar, vatten och avlopp samt renhållning för Arvika och Eda kommuner. Dessutom hanterar bolaget verksamheterna elnät, fjärrvärme och kraft för Arvika samt driften av fiber för Arvika och Årjängs nät. Med kompetens och framåtanda skapar våra medarbetare kundnytta och bidrar till ett hållbart samhälle – för ett levande, modernt och väl fungerande Västvärmland. Hos oss gör varje medarbetare skillnad och är en resurs vi gärna satsar på. Nu söker vi en anläggningsarbetare med inriktning mot rörläggning till vårt team på enheten Underhåll. På enheten arbetar 5 personer med renovering, nybyggnation av VA och gata samt underhåll av befintligt ledningsnät. Placeringsort är Eda men arbete kan komma att utföras i både Eda och Arvika. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av renovering och underhåll av befintligt ledningsnät samt nybyggnad av VA/gata. Beredskapstjänstgöring ingår i arbetet.  Kvalifikationer Du har treårig gymnasieutbildning från bygg o anläggning eller motsvarande. Om du har erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen och från arbete med rörläggning alternativt VVS-branschen så är det meriterande. Erfarenhet från kommunal anläggningsverksamhet är positivt. Du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och du är med och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har ett kundfokus, är serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Vi ser gärna att du är flexibel och strukturerad. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi förutsätter att du kommunicerar väl på svenska i tal och skrift och att du har viss datorvana. B körkort erfordras. BE-körkort är meriterande. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

16 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Butikssäljare deltid Dressmann Charlottenberg

Vi letar efter vår nya kollega och supersäljare - kan det vara du? Hos oss jobbar du med sälj och service tillsammans med kunniga och duktiga kollegor. Du behöver bry dig om kunderna och tycka om att sätta ihop olika klädkombinationer anpassade till varje kund och för olika tillfällen. Vi stöttar och hejar på varandra och är goda vänner – även på fritiden. Många av oss har jobbat här länge för att vi trivs så bra med varierande arbetsdagar, högt tempo och inte minst att uppnå försäljningsmål genom god service. Vi ser fram emot att komma till jobbet varje dag och vi firar alla framgångar tillsammans som ett team. Om du vill du vara en del av vinnarlaget så hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi tänker att du är: - Utåtriktad, social och alltid sätter kunden först - Effektiv, kan hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med högt tempo - Engagerad, hjälpsam och har en positiv inställning - En som trivs med att jobba i team och som värdesätter vänskap på jobbet högt - Flexibel gällande arbetstid, pålitlig och ansvarsfull Dressmann är en av Nord-Europas största klädkedjor inom herrkläder med över 400 butiker i 4 länder. Kedjan erbjuder kollektioner för alla kvalitets- och prismedvetna män, med bra köp till fritid, arbete och fest. Hos Dressmann gör närmare 2400 medarbetare varje dag ett avgörande arbete för att vi ska lyckas. Dressmann är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Folk- och skolbibliotekarie

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Samhällsbyggnad är ett verksamhetsområde med service och medborgarfokus. Här finns flera olika verksamheter som Fritid & Kultur, Arbete & Integration, Fastighet & Plan, Kostsektion och Räddningstjänst. Vårt arbete innebär att i olika former bidra till ett tryggt, hållbart och jämlikt samhälle för våra medborgare. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa ett tryggt och hållbart samhälle? ARBETSUPPGIFTER Tjänsten omfattar 50% arbete vid biblioteksfilialen i Koppom med schemalagda diskpass, övrigt biblioteksrelaterat arbete såsom inköp och gallring samt utåtriktat arbete mot alla låntagargrupper. En dag i veckan jobbar du även på huvudbiblioteket i Charlottenberg. 25% omfattar skolbiblioteksarbete såsom bokprat på två av kommunens skolor, fk-6 och fk-9. I tjänsten ingår också regelbunden hantering av boklådor och bokdepåer till skolor och förskolor. Du ansvarar tillsammans med en annan folk-/skolbibliotekarie för kontakten mellan biblioteket och kommunens skolor. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har examen i biblioteks- och informationsvetenskap samt gärna erfarenhet av biblioteksarbete riktat mot barn och unga. Du jobbar i nära samspel med biblioteksteamet och är mån om att skapa en bra arbetsmiljö. Du är serviceinriktad och engagerad och vill utveckla både verksamheten och dig själv. Eftersom det förekommer mycket ensamarbete är det även viktigt att du är flexibel och har lätt för att jobba självständigt. • Akademisk examen i biblioteks- och informationsvetenskap är ett krav. • B-körkort är ett krav. • God datorvana och goda språkkunskaper i svenska och engelska är meriterande. • Erfarenhet av biblioteksarbete riktat mot barn är meriterande. • Erfarenhet av biblioteksdatasystemet Book-IT är meriterande. ÖVRIGT Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

16 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Undersköterska/vårdbiträde 50 % till demensboende

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vård och stöd verksamheten söker dig som vill arbeta med personer som har demenssjukdom. Vi söker undersköterskor/vårdbiträden till två 50 % tjänster på boendet Tallmogården som ligger i Charlottenberg. I anslutning finns tre andra boenden som också har åtta lägenheter vardera. Vi har de boende i centrum och arbetar personcentrerat för att ge var och en det de behöver, i team med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, biståndshandläggare, läkare och övrig baspersonal. Vårt arbete utgår från verksamhetens värdegrund samt det goda mötet och bemötandet mot såväl de vi är till för, som mellan oss i personalgruppen. Det dagliga arbetet kan innebära personlig omvårdnad, hjälp vid måltidssituationer, stöttning, vissa serviceinsatser samt delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter och aktiviteter med de boende. I arbetet ingår också att dokumentera händelser kring de boende och upprätta genomförandeplaner, vi ser därför att det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska språket i både tal och skrift. Schemasystemet Time Care används och du får själv lägga ditt önskemål för en period i taget. KVALIFIKATIONER • Du ska vara utbildad undersköterska, vårdbiträde eller ha annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. • Meriterande är erfarenhet av omvårdnadsyrket och demensvård. • Du har en positiv inställning till ditt arbete, trivs i mötet med människor, är lyhörd för andras behov och har lätt för att samarbeta. • Du är flexibel och kan vid behov byta arbetsplats. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sjuksköterska till kombitjänst

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill jobba på en tjänst som har kombinationen med tjänstgöring dag, kväll, natt samt helg. Sysselsättningsgrad 100 %. Du måste vara flexibel. I kommunen arbetar vi med hemsjukvård både inom särskilt boende, LSS och i ordinärt boende. I arbetet ingår bl.a. att leda det medicinska arbetet och göra självständiga bedömningar av omvårdnadsinsatser. Du kommer att handleda, delegera och undervisa personal i hälso- och sjukvårdsinsatser samt identifiera och förebygga risker i vården. Det innebär även att arbeta aktivt i våra kvalitetsregister. Arbetstiden är förlagd måndag till söndag och vi använder Time Care för schemaläggning. Vid arbete i sjuksköterskeorganisationen har du 35 timmars arbetsvecka. KVALIFIKATIONER • Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, gärna med vidareutbildning i öppen hälso- och sjukvård eller vård av äldre. • Du ska ha ett gott bemötande och vara professionell i din yrkesroll, ha lätt för att samarbeta men också god förmåga att arbeta självständigt. • Du ska ha god datavana, gärna erfarenhet av verksamhetssystemet Procapita/Lifecare samt kvalitetsregister så som Senior alert, Palliativa registret och liknande. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. • För tjänsten krävs B-körkort och tillgång till egen bil vid behov. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Personlig assistent- Vikarie med möjlighet till fast rad

Azalea Care startade med intentionen att bli ett av de bästa assistansutförarna på marknaden direkt från start. Redan efter första året gav våra kunder oss betyget 4,7 av 5 vilket vi är otroligt stolta över! Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschens generösaste kollektivavtal samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygga i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, stolthet, kvalitet och dessa jobbar vi utifrån. Varje dag. Vill du bli en av oss? Till vår personalgrupp i Charlottenberg behöver vi nu förstärkning i form av en personlig assistent! Kunden är en glad och positiv tjej som bor i Charlottenberg.                       Dagarna är varierande utifrån dagsform, och för att trivas på jobbet är du social, driven och initiativtagande. Du har ett gott hjärta och stor förstående för vad det innebär att arbeta i en annan människas hem. Arbetstiderna är varierade och du som söker ska kunna arbeta dag, kväll, natt och helg (jour under natten förekommer). Anställningen inleds som vikarie med möjlighet att få en fast tjänst.   Vi ser gärna att du som söker är kvinna och har erfarenhet av arbete inom personlig assistans sedan tidigare men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Är du en glad, empatisk, social och engagerad person kommer du att trivas och passa för detta jobb! Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan idag! Att jobba som personlig assistent kan se väldigt olika ut beroende på vilken funktionsnedsättning kunden har, likväl för att vi alla är olika individer vare sig vi har en funktionsnedsättning eller inte. Som personlig assistent kompenserar du för det kunden inte klarar av att göra själv, så att denne kan leva som andra i så hög utsträckning som det är möjligt. Att jobba i en annan människas hem ställer stora krav på dig som assistent, det kan även finnas en familj att ta hänsyn till. Det gäller att ha fingertoppskänsla för att läsa av hur kunden vill ha det i olika situationer. Som personlig assistent hos oss får du: - God arbetsmiljö - Närhet kund – assistent - verksamhetschef - Fräscha arbetskläder - Kollektivavtal - Kompetensutveckling Välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.

12 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Arbetsmarknadskonsulent, Arbete och Integration

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Samhällsbyggnad är ett verksamhetsområde med service och medborgarfokus. Här finns flera olika verksamheter som Fritid & Kultur, Arbete & Integration, Fastighet & Plan, Kostsektion och Räddningstjänst. Vårt arbete innebär att i olika former bidra till ett tryggt, hållbart och jämlikt samhälle för våra medborgare. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa ett tryggt och hållbart samhälle? ARBETSUPPGIFTER Som arbetsmarknadskonsulent förväntas du leverera service till våra kommuninvånare och samverkansparter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: • Skriva in och kartlägga individens förutsättningar och behov av insatser. • Upprätta individuell plan tillsammans med individen. • Kontinuerlig uppföljning av individuell plan. • Coachning under individens hela process. Du ansvarar för dina egna ärenden och att driva dess processer framåt tillsammans med individen. Arbetsuppgifterna innefattar också ett stort mått av dokumentation, samverkansmöten med andra parter, planering och i vissa fall grupp- eller projektaktiviteter. Vår verksamhet anpassas efter omvärldens utveckling och de riktningar som politiken sätter, arbetsuppgifterna kan därför skifta i prioritet och fokus. En del av arbetet sker ute på arbetsplatser för uppföljning av insatser samt en del förebyggande arbete där man besöker såväl privata som offentliga arbetsgivare för kontaktskapande. Du behöver därför ha god förmåga att bygga relationer och skapa nätverk även utanför arbetsplatsen. KVALIFIKATIONER Du har en relevant universitets- eller högskoleutbildning såsom, beteendevetare, socionom, socialpedagog, arbetsterapeut eller annan utbildning/arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Kompetens av vård och stödsamordning samt god kännedom om Försäkringskassans, Regionens och Arbetsförmedlingens verksamheter. Meriterande att ha arbetat med arbetsprövning eller arbetsförmågebedömning samt utbildning i samtalsmetodik/arbetssätt t.ex. MI, BIP och Supported Employment. Vi förutsätter att du är en empatisk och trygg person med god samarbetsförmåga och att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi värdesätter kreativt tänkande, självständighet, besluts- och handlingskraft samt god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. B-körkort krävs. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

12 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Jula Töcksfors söker Varuhuschef

Varuhuschef Jula Töcksfors   Jula Sverige har idag 68 varuhus. Vi fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Till Julas varuhus i Töcksfors söker vi nu en Varuhuschef. Vi söker dig som drivs av ledarskap och motiveras av att coacha, leda och utveckla medarbetare mot uppsatta mål!  Det här gör man som Varuhuschef Som Varuhuschef företräder du Jula som arbetsgivare och har direkt ansvar för personal, varuhusdrift och resultat. Du är ansvarig för att maximera försäljningen och lönsamheten i varuhuset samt följa upp resultaten. Detta gör du bland annat genom att skapa rätt förutsättningar för dig och dina medarbetare att ge bästa tänkbara kundservice och nå uppsatta mål. Till din hjälp har du varuhusets ledningsgrupp. Rollen innebär att: • Du analyserar, planerar, utvärderar och följer upp verksamheten. • Du är ansvarig för att forma din ledningsgrupp, rekrytera rätt medarbetare, personalplanera samt att utveckla ett starkt team som tar sig mot uppsatta mål. • Du leder och arbetar tillsammans med medarbetarna i den dagliga driften med försäljnings- och lagerarbete, upplockning av varor samt genomförande av marknads- och försäljningsplaner. • Du kommer ha personalansvar för varuhusets 15-20 medarbetare och rapporterar till Regionchef.   Det här är din bakgrund och dina erfarenheter Vi söker dig som har ledaregenskaper utifrån ett situationsanpassat ledarskap. Du har dokumenterad ledarerfarenhet från detaljhandeln där personal- och resultatansvar är en del av dina dagliga uppgifter. Det är meriterande om du har kunskap och/eller intresse inom vårt produktsortiment. Det här är du som ledare och person Som Varuhuschef är det viktigt att du får energi av att driva utveckling framåt. Du brinner för affärsmannaskap, försäljning och att ge våra kunder god service. Du har en god förmåga att prioritera, delegera arbete och hantera förändringar. Du är också strukturerad och utför ditt arbete med god kvalitet. Du har en strategisk förmåga och ser det coachande ledarskapet som en av de viktigaste nycklarna för att nå resultat. Tjänsten kräver att du har en ledande personlighet med god självinsikt samt förmåga att motivera, engagera och utveckla andra. Du är tydlig i ditt ledarskap och har förmåga att skapa en trivsam arbetsmiljö, du är också resultatorienterad och har en vilja att utvecklas med oss efter våra kunders behov. Som ledare inom Jula är du en viktig kulturbärare och förebild Bra att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med placering Töcksfors. Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så här söker du  Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt, gärna i PDF-format, då vi håller intervjuer löpande.   I denna rekrytering samarbetar vi med Retail Recruitment och ansvarig rekryterare. Jula är ett framgångsrikt och expansivt företag som erbjuder hemmafixare och proffs ett attraktivt sortiment till låga priser. Expansion är en tydlig del av Julas vision, här erbjuds goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Jula finns idag i Sverige, Norge, Polen och Finland.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Säljare till Fundo Components

SÄLJARE TILL FUNDO COMPONENTS ARBETSUPPGIFTER Som säljare hos Fundo kommer du att vara ansvarig för att sälja in vår tillverkning av aluminiumartiklar till våra nuvarande och framtida kunder - till största delen i Sverige, men också utomlands. Du får chansen att vara med och bygga upp vår försäljning under en spännande expansionsfas och kommer att arbeta självständigt med att identifiera och bearbeta potentiella kunder. Att vårda och utveckla befintliga kundrelationer kommer självklart också vara en viktig del i jobbet. Du har din tillhörighet hos oss i Charlottenberg, även om resor ingår som en naturlig del av vardagen. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vår önskan är att du som söker har erfarenhet av B2B-försäljning ifrån liknande bransch och gärna ett kontaktnät som kan appliceras hos oss. Du har ett välutvecklat affärssinne med stor förståelse för de kostnadsdrivande delarna i en affär. Vidare är du är en person som har ett analytiskt sinne och i viss mån taktiskt och strategiskt förhållningssätt i olika sammanhang och samtidigt är självgående med egen drivkraft. Vi ser gärna att du har ingående kunskap kring kommersiella förutsättningar och utmaningar i en kontrakts-/legotillverkning. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Säljare är en direktrekrytering där du blir anställd av Fundo. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

11 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024