Produktionstekniker sökes till Eskilstuna - Direktrekrytering!
Nexify bemanning & rekrytering AB
Arbetsledare inom tillverkning

Vi söker dig som har erfarenhet inom produktionsteknik och som är noggrann, självständig och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och bidra till att optimera produktionsprocesser och effektivisera arbetsflöden? Då kan detta vara tjänsten för dig! Detta är en direktrekrytering via oss som bemanningsföretag, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund om du går vidare i processen. Om tjänsten: Som produktionstekniker kommer du att ansvara för att optimera och effektivisera produktionsprocesserna hos vår kund. Du kommer att arbeta med att utveckla och förbättra arbetsflöden samt identifiera och åtgärda tekniska problem i produktionen. Det innebär bland annat att du säkerställer att maskiner och utrustning fungerar effektivt, samt att du arbetar för att höja produktiviteten och kvaliteten. Du kommer att vara delaktig i att implementera nya tekniska lösningar och processer för att uppnå högre effektivitet och kvalitet i produktionen. Arbetsuppgifter: Ansvara för att optimera och utveckla produktionsprocesser för att säkerställa effektivitet och hög produktkvalitet. Identifiera och åtgärda tekniska problem i produktionen för att minimera driftstopp och ineffektivitet. Genomföra analyser av produktionsdata för att hitta förbättringsområden och implementera lösningar. Arbeta med att upprätthålla och förbättra underhållsplaner för maskiner och produktionsutrustning. Samarbeta med andra avdelningar för att förbättra arbetsflödet och optimera produktionskapaciteten. Säkerställa att alla processer följer gällande säkerhetsföreskrifter och kvalitetskrav. Vara delaktig i att implementera nya tekniska lösningar och förbättringar i produktionen. Leda eller delta i projekt för att införa nya metoder och verktyg i produktionen. Om dig: Vi värdesätter personliga egenskaper högt och tror att rätt inställning är nyckeln till framgång. Du trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö, där du alltid håller hög kvalitet och säkerhet i fokus. Engagemang, arbetsmoral och en positiv inställning är självklarheter för oss, likaså att du är en samarbetande och trevlig kollega. Vi söker en ansvarstagande och lösningsorienterad person som är redo att ta ansvar och bidra till vårt teams framgång. Kvalifikationer: Teknisk utbildning inom produktionsteknik, maskinteknik eller liknande område (ingenjör eller tekniker). Erfarenhet av att arbeta med och optimera produktionsprocesser. God förståelse för tekniska ritningar och produktionsspecifikationer. Erfarenhet av att arbeta med maskiner och produktionsutrustning. Förmåga att analysera produktionsdata och identifiera förbättringsområden. Kunskaper om kvalitets- och säkerhetsföreskrifter inom industriell produktion. Erfarenhet av att arbeta med CAD-program (t.ex. AutoCAD, SolidWorks) för att skapa eller läsa tekniska ritningar och designa produktionslösningar. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. Starka kommunikativa färdigheter för att samarbeta effektivt med olika avdelningar. Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete och processutveckling är meriterande. Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. Arbetstid: Dagtid måndag-fredag Omfattning: Heltid Lön: Sätts i samråd mellan dig och vår kund. Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsmiljö hos vår kund. Ett engagerat team och en positiv företagskultur. Möjlighet att arbeta med moderna verktyg och tekniker. Direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund vid en framgångsrik rekrytering. Om oss Nexify är ett bemannings- och rekryteringsföretag med huvudkontor i Mälardalen. Vi har över ett decennium av erfarenhet inom bemanning och logistik, vilket har gett oss en stabil grund att stå på och en djup förståelse för branschens behov. Vi strävar efter att leverera skräddarsydda och högkvalitativa lösningar för både kunder och kandidater. Vår flexibilitet och lokala förankring gör oss till en smidig och pålitlig samarbetspartner, särskilt inom logistik och produktion. Med vårt omfattande nätverk och engagemang för att hitta rätt person för rätt uppdrag, kan vi snabbt matcha kundernas behov med de bästa kandidaterna. Vår långa erfarenhet och personliga engagemang säkerställer att vi alltid levererar lösningar som skapar långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Välkommen till Nexify, där vi skapar framgång tillsammans!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Familjehemssekreterare
Eskilstuna kommun
Socialsekreterare

Vill du skapa bättre förutsättningar för placerade barn och ungdomar? Vill du jobba i ett fantastiskt team där ni stödjer varandra? Då ska du söka tjänsten som familjehemssekreterare hos oss. Vi söker nu två kollegor som vill förstärka vår verksamhet.      På enheten finns en enhetschef, tre teamledare och familjehemssekreterare med olika funktionsansvar. Vi är måna om varandra och där vi jobbar i kollegialt lärande och utveckling. Vi anpassar introduktionen efter din erfarenhet och kunskap. ARBETSUPPGIFTER I rollen som rekryterande familjehemssekreterare hanterar du inkomna beställningar och letar familjehem som matchar barnets behov. Du skapar annonser, har kontakt med potentiella uppdragstagare och genomför utredningar av tilltänkta familjehem. I tjänsten kan du även hålla utbildning och anordna informationsträffar. Arbete och uppföljning sker i nära samverkan med socialsekreterare och barnföljare men också med andra kollegor.     I den andra rollen jobbar du med flera olika uppgifter, men det viktigaste är att ge stöd, vägledning och uppföljning att familjehemmen får det stöd de behöver. Målet är att säkerställa att barnet får den vård och omsorg den behöver. Du samarbetar också med barnets socialsekreterare och barnföljare, och ibland även med andra myndigheter. En del av jobbet handlar om att hjälpa till vid rekrytering och göra vissa utredningar. Du bedömer och ibland förhandlar om den ekonomiska ersättningen som familjehemmen får, enligt riktlinjer från SKR. Andra uppgifter du utför är uppföljning, bedömningar och förnyar avtal. Du håller även utbildning och handledningsgrupper för familjehem. För cafékvällar och utbildning förekommer kvällar och helger för båda tjänsterna.    Med din hjälp får placerade barn och unga en trygg och stabil uppväxt. KVALIFIKATIONER Du har en socionomexamen alternativt beteendevetenskaplig examen med påbyggnad som uppfyller Socialstyrelsens behörighetskrav för socionom (socialt arbete grundnivå, socialt arbete fortsättningsnivå, socialrätt, förvaltningsrätt, psykologi). Goda IT-kunskaper i arbetet är en självklarhet för dig. Du har B-körkort. Det är positivt om du har arbetslivserfarenhet som familjehemssekreterare eller av socialt arbete.     Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du behöver vara flexibel och arbeta strukturerat, samtidigt är du bra på att lyssna, förklara och sätta gränser när det behövs. Du är trygg i dig själv och gillar att planera och organisera ditt arbete självständigt. I krävande och stressiga situationer behåller du ditt lugn. Som familjehemssekreterare ställs du inför en stor variation av frågor och dilemman av människor som du möter i din yrkesroll. Här förväntas du vägleda och guida dem du stöttar. I detta arbete är du inte ensam utan arbetsgruppen tar stöd av varandra.     Alla medarbetare inom familjehemsenheten behöver visa upp registerutdrag från Polismyndighetens belastningsregister i samband med anställning.    Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Socialförvaltningen ansvarar för arbetet med att skapa social trygghet för barn, ungdomar och vuxna. Målet är att arbeta för att uppnå social uthållighet. Inom socialförvaltningen bedrivs kvalificerat och välutvecklat socialt arbete. Förvaltningens arbete innehåller både myndighetsutövning samt behandlande och stödjande insatser för barn, ungdomar, vuxna och familjer. Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Undersköterskor till Solåsen
Eskilstuna kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du vara med och skapa en meningsfull vardag för äldre? Då kan du bli vår nya kollega! Vi söker två undersköterskor till Solåsen vård- och omsorgsboende: • En tillsvidaretjänst på natten • Ett vikariat på dag/kväll/helg mellan 30 juni 2025 och 26 april 2026 Solåsen ligger i Hållsta, cirka en mil söder om centrala Eskilstuna. Boendet har 24 lägenheter fördelade på tre plan,  med hiss. Här finns också tre mysiga uteplatser att använda. Ett vård- och omsorgsboende är ett boende för personer som behöver omsorg dygnet runt. ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska hos oss är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ge personcentrerad omvårdnad och stöd till brukarna i deras dagliga livssituation enligt biståndsbeslut. I rollen har du delegering, arbetar med dokumentation och upprättar genomförandeplaner. Att städa gemensamma utrymmen för att hålla de trivsamma ingår också i arbetsuppgifterna. Vi arbetar utifrån ett socialt synsätt där brukaren sätts i fokus och dennes förmågor och resurser tas tillvara. Utförande av våra insatser planeras tillsammans med brukaren, vi försöker alltid ta hänsyn till önskemål. Vi är angelägna om att vara lyhörda och respektera personlig integritet. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell behöver du: • Vara utbildad undersköterska • Ha B-körkort - kollektivtrafiken matchar inte alltid våra arbetstider • Ha erfarenhet av dokumentation • Vara öppen för delegering Det är ett plus om du har erfarenhet av arbete inom äldreomsorg. Kan du prata mandarin eller finska, är det också meriterande. Vi söker dig som är en inkännande person som har lätt för att knyta nya kontakter och att du kan anpassa dig utifrån olika brukares behov. Du arbetar utifrån ett rehabiliterande synsätt och känner dig trygg i rollen som undersköterska. Det är viktigt att du är lyhörd och respekterar personlig integritet. Du har ett positivt synsätt och en förmåga att se helheten. Du är nyfiken och vill vara med och utveckla verksamheten. Vi ser gärna att du har en god samarbetsförmåga med bra servicekänsla i relationen till kollegor, brukare och anhöriga. Varmt välkommen med din ansökan! Information om skyddad titel: För att kunna få en tillsvidaretjänst behöver du visa oss ett bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Du ansöker om det på deras hemsida och vi rekommenderar att du söker det redan nu. Om du var tillsvidareanställd som undersköterska den 1 juli 2023 behöver du bara visa ett tjänstgöringsintyg där titel, anställningsform och anställningstid framgår och som bevisar att du omfattas av övergångsregler för tillsvidareanställda. Om du har ansökt om och väntar på bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen, kan vi bara erbjuda dig en visstidsanställning som vårdbiträde på max 3 månader. ÖVRIGT Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Teknisk Chef Eskilstuna
Iss Facility Services AB
Produktionschefer inom tillverkning

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS Facility Services har ett spännande samarbete inom Integrated Facility Management med en kund som är verksam inom fordonsindustrin. Kundens produktionssiter finns på ett flertal orter runt om i Sverige. För att säkerställa en stabil, träffsäker och kvalitativ leverans, så förstärker vi nu vårt kundteam med en Teknisk Chef. Om oss Vi tar hand om våra kunders fastigheter, medarbetare och besökare. Vi är experter på fastighetstjänster och vi levererar servicelösningar till företag och offentlig verksamhet i hela Sverige. Vi säkerställer att fastigheter och arbetsplatser är så effektiva och inspirerande som möjligt. Med våra tekniska tjänster skapar vi förutsättningar för produktivitet samtidigt som vi minimerar risker. Om rollen Som Teknisk Chef för ett av våra största kontrakt, kommer du att leda och utveckla vår tekniska leverans hos kund för att säkerställa säkra, effektiva och störningsfria processer. Ditt uppdrag är att styra, samordna och optimera organisationen. Du kan förvänta dig en omväxlande och stimulerande arbetsdag med meningsfulla arbetsuppgifter. Du ingår i ett härligt gäng med kunniga och passionerade kollegor vid din sida, som alla sätter kunden i centrum. Du ingår i kontraktets ledningsgrupp och du rapporterar till Key Account Director. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en inledande 6-månader provanställning. Möjliga placeringsorter: Göteborg, Skövde, Eskilstuna. Rollbeskrivning • Stötta Ledning och Chefer på kontraktet i tekniska frågor. • Säkerställa att vi har rätt kompetens på rätt plats i enlighet med uppdraget. • Utforma och implementera ett strukturerat och proaktivt arbetssätt som är i linje med • ISS way of working och kontraktets mål. • Sakkunnig inom produktions- och underhållstekniska frågeställningar. • Samordna kontraktets siter för att säkerställa enhetlig, kvalitativ och effektiv leverans av interna och externa resurser och kompetenser. • Bistå vid rekrytering av teknisk personal. • Bistå vid kundmöten i samband med teknisk leverans. • Tjänsteresor förekommer. Personalledning • Indirekt leding av Tekniska Chefer på kontraktets siter i Sverige och utomlands. • Inspirera och leda genom tydlig kommunikation och coaching. • Bistå Linjechefer med prestationsbedömningar och förslag till kompetensutveckling för tekniska tjänster. • Driva en kultur av kontinuerlig förbättring och kunskapsdelning i samarbete med lokala, regionala och globala intressenter. • Utveckla intern talang och säkerställa ett starkt ledarskap inom tekniska tjänster på kontraktet. Du har: • Ingenjörsexamen i teknik eller motsvarande industriell erfarenhet. • Lång och bred underhålls- och/eller drifterfarenhet, helst från fastigheter, tillverknings- eller processindustri. • Ledarerfarenhet – minst 5 år. • Bevisade färdigheter i strategi- och processutveckling. • Bevisad erfarenhet av förändringsledning. • Vana att arbeta med externa kunder och partners. • Meriterande är certifiering via EFMNS - European Expert in Maintenance Management. • Starka kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska. • Hög IT-mognad och systemvana samt mycket goda kunskaper i Office-paketet. Du är: • Systematisk, reflekterande och proaktiv – med en stark säkerhetsmedvetenhet. • En praktisk ledare som bygger relationer samt skapar engagemang och förtroende. • Villig att bidra till både dagliga operationer och långsiktig utveckling. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar är fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I processen ingår intervjuer i flera steg, referenstagning, tester och bakgrundskoll. OBS! Med anledning av GDPR, hanterar vi inte ansökningar inkomna via mejl. Ansvarig Rekryterare: Pernilla Dahlbäck – [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Biltestare sökes till kund i Eskilstuna!
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en driven biltestare till vår kund i Eskilstuna! Har du fordonsteknisk utbildning och är redo för en ny utmaning? Sök redan idag! Vill du arbeta med kvalitetssäkring och utveckling inom fordonsbranschen? Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull biltestare till en växande kund med verksamhet i Strängnäs. Biltestare i EskilstunaSom biltestare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra tester och inspektioner på begagnade fordon enligt specifika rutiner och kvalitetskrav. Dokumentera resultat och rapportera avvikelser till ansvariga team. Utföra provkörningar och utvärdera fordons funktion, säkerhet och prestanda. Samarbeta med tekniker och andra team för att säkerställa hög standard på levererade fordon. Krav och kvalifikationer för biltestare Genomförd fordonsteknisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen. God förmåga att dokumentera och rapportera resultat tydligt och noggrant. Tekniskt intresse och förståelse för olika bilmodeller samt moderna fordonssystem. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Meriterande erfarenheter som biltestare Erfarenhet av arbete med kvalitetssäkring eller testning av fordon. Kunskaper inom felsökning och diagnos av bilars elektronik och mekanik. Certifieringar inom fordonsdiagnostik är starkt meriterande. Vana att arbeta enligt standardiserade rutiner. Personlig profil Vi söker dig som är självgående, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett genuint intresse för kvalitet och utveckling av arbetsprocesser. God kommunikationsförmåga och laganda värderas högt. Du ser möjligheter och vill bidra till verksamhetens ständiga förbättring. AnsökanHar du frågor om tjänsten som biltestare eller vill veta mer kontakta vår rekryterare Marco på [email protected] Ansök så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande! Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningarmellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Försäljningschef till Preciform AB
Yobber AB
Försäljnings- och marknadschefer

Försäljningschef till Preciform AB – Forma framtidens försäljning Vill du ta nästa steg i din karriär och leda försäljningsarbetet i ett tekniknära bolag med internationella affärskontakter? Preciform AB söker nu en affärsdriven Försäljningschef som vill vara med och bygga vidare på vår tillväxtresa. Om rollen I rollen som Försäljningschef får du det övergripande ansvaret att utveckla, strukturera och leda vår affärsutveckling. Detta sker i nära samarbete med de två KAM:arna (säljarna) på din avdelning samt nyckelpersoner från andra funktioner i bolaget. Du förväntas driva komplexa försäljningsprocesser – från första kontakt till implementerad lösning – och säkerställa att vi ökar vår kundnärvaro samt skapar nya affärsmöjligheter, framförallt till nya kunder. Rollen innebär även att frigöra tid för VD, KAM:arna och andra nyckelpersoner i organisationen genom att ta ett tydligt ägarskap för affären. Det här är en strategisk och operativ roll med stort ansvar och inflytande där du rapporterar direkt till företagets VD och dina möjligheter att påverka är mycket stora. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Sätta och genomföra företagets marknadsplan/försäljningsstrategi. Leda, fördela och utveckla arbetet på säljavdelning. Identifiera, bearbeta och utveckla relationer med nya kunder. Se till att vi utvecklar och optimerar lönsamheten hos befintliga kunder. Driva tekniskt avancerade säljprocesser som vid affär leder till mångåriga serieleveranser. Skapa struktur, systematik och processer i försäljningsarbetet. Arbeta nära företagets ledning och vara en del av ledningsgruppen. Din profil Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av B2B-försäljning och tillverkande industri (fordonsindustrin är meriterande). Dokumenterad vana av att hantera komplexa och långsiktiga affärer. Stark förståelse för teknik, affärsmodell och kundrelationer. Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift (krav). Erfarenhet från formsprutning (meriterande) eller liknande tekniskt område. Erfarenhet av arbete i en internationell kontext. Chefs- och/eller ledarerfarenhet. Personliga egenskaper Affärsmässig, resultatinriktad och självgående. Strukturerad, analytisk och initiativrik. Stark relationsbyggare och kommunikatör. Trygg i ledningssammanhang och van att fatta beslut. Anställningsvillkor och förmåner Förmånsbil Årlig bonus vid uppnådda mål Tjänstepension enligt avtal Övertidsavlöst med 30 dagar semester Individuellt anpassade utvecklingsmöjligheter Placeringsort och resor Eskilstuna Resor förekommer, framför allt i Europa. Om Preciform AB Preciform, en del av den svenska koncernen CalixKlippan AB, specialiserar sig på leverans av komponenter och delsystem till fordonsindustrin, från personbilar till tunga fordon. Vi är kända för vår kompetens inom formsprutning och montering, med en imponerande maskinpark och en dedikerad personalstyrka på cirka 80 medarbetare. Vårt arbete präglas av innovation, kvalitet och ett starkt teamarbete. Rekryteringsprocess Du kommer att få skicka in din ansökan via rekryteringsverktyget Yobber. Din ansökan består av cv, personligt brev samt ett par urvalsfrågor. 💡 Redo att ta nästa kliv? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! För supportfrågor, vänligen kontakta [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! *Alla ansökningar ska skickas in via rekryteringsverktyget Yobber.*

22 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Assistenter sökes till uppdrag i Ärla (Eskilstuna)
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Assistenter sökes till roligt uppdrag i Ärla (Eskilstuna)   Vi söker nya medarbetare! Varmt välkommen att söka jobb som personlig assistent hos oss. Tycker du om tecknad film och djur är det här jobbet för dig! Vi bor i Ärla, bussförbindelse finns. Sarah är 34 år och har en grav intellektuell funktionsnedsättning. Hon tycker om att titta på Disneyfilm, promenera. och äta god mat. Sarah kommunicerar via ljud och kroppsspråk. I arbetsuppgifterna ingår att hjälpa henne med allt som hör vardagen till samt personlig hygien. Arbetet inkluderar inga tunga lyft eller förflyttningar. Hund, katt och kanin finns i hemmet - så du får inte vara allergisk. Vi söker dig som är glad, lyhörd, noggrann och självgående. Meriterande är tidigare erfarenhet av att arbeta med personer utan tal/alternativa kommunikationssätt, men störst vikt läggs på personlig lämplighet.  Tjänsten är på x %, fördelat på dag, kväll och sovande journatt. Vi ser helst kvinnliga sökande med tanke på att vissa arbetsuppgifter är av intim karaktär     I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

23 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Lastbilsmekaniker/Servicetekniker Scania Sverige AB i Eskilstuna
Scania CV AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Scania Sverige AB är ett bolag inom Scaniakoncernen, och distributör för Scanias produkter och tjänster på den svenska marknaden. Scania Sverige ansvarar för ett brett produkt- och tjänsteutbud inklusive försäljning och service via ett återförsäljarnät med 90-talet Scaniaanläggningar och 2 000 medarbetare, varav knappt 1 000 personer i den egna återförsäljarverksamheten i storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö samt inom Gävleborg, Dalarna, Södermanland och Västmanland. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Kungens Kurva. 2024 registrerade Scania Sverige drygt 2 300 tunga fordon och blev med det marknadsledare på den svenska marknaden med 48,7%. Om rollen Gillar du att lösa problem och ta egna initiativ? Vill du arbeta med den senaste tekniken och världsledande fordon? Då är vi rätt arbetsgivare för dig och nu söker vi en ny kollega till vårt team i Eskilstuna - Region Norrköping/Södermanland. Vi behöver dig som är fingerfärdig och som uppskattar att arbeta praktiskt med både hjärna och händer. Du drivs av att hjälpa våra kunder och se till att kundens verksamhet kan fortsätta vara lönsam. Dina arbetsuppgifter Som bussmekaniker eller lastbilsmekaniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer. Du är driven och hungrig i ditt yrkesutövande och gillar att arbeta med varierade arbetsuppgifter och som ställer krav på hög teknisk kompetens. Du har ett stort eget ansvar att arbeta strukturerat och självständigt. Hos oss är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Våra medarbetare är vår största tillgång och därför ger vi de bästa förutsättningarna till vidareutbildning samt utveckling inom Scaniaorganisationen. Vem är du • Du är en utbildad mekaniker eller motsvarande. • Du har erfarenhet av tunga fordon / bussar. • Har du erfarenhet av el-arbete är det meriterande. • Du kan arbeta både självständigt och i grupp. • Du behärskar svenska i tal och skrift. • Du har B-körkort, har du C/CE/D-körkort är det meriterande. Vilka är vi Vi är ett team med trevliga och duktiga kollegor inom verkstad, reservdelar och försäljning. Tillsammans hjälper vi varann att växa med uppgiften och att utvecklas både i karriär och som person. Scania erbjuder Förmåner inkluderar friskvårdsbidrag, möjlighet till personalbil, lunchförmån via Edenred. Där arbetet tillåter tillämpar vi flexibla arbetstider och arbete på distans. Vi har en förmånsportal med rabatterade priser på produkter och tjänster, Scanias Personalstöd, löneväxling samt förmånlig tjänstepension och försäkring. Med en strukturerad utvecklingsplan och kurser stödjer Scania din personliga utveckling och karriärmöjligheterna finns både lokalt och globalt. Vill du utvecklas med oss så ligger alla vägar öppna för dig! Ansökan Din ansökan bör innehålla ett CV och examensbevis. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald i våra rekryteringsprocesser. Urval sker löpande under ansökningsperioden. Logik- och personlighetstester kan komma att användas i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll kan behöva genomföras för den här tjänsten. Välkommen med din ansökan!

23 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sjuksköterska till neonatalavdelningen
REGION SÖRMLAND
Barnsjuksköterskor

Barn-och ungdomskliniken Eskilstuna Om oss Är du intresserad av vård i livets början? Vill du vara en del av vårt team, arbeta med intensivvård och samtidigt brinner för att ge individanpassad omvårdnad, stödja och vägleda föräldrar till trygga familjer vid hemgång? En vård som både har längre och kortare vårdtider. Då är neonatalvården något för dig. Barn- och ungdomskliniken Sörmland är en länsklinik med verksamhet vid länets tre sjukhus. Barnkliniken på Mälarsjukhuset består av neonatalavdelning, en akutsektion med barn- och ungdomsavdelning och barnakut, barnmottagning och en dagvård. Hos oss får du de mindre sjukhusens fördelar med en personlig och nära känsla samtidigt som vi bedriver en högkvalitativ vård och behandling. Mälarsjukhuset ligger i ett vackert område nära centrala Eskilstuna med bra kommunikationsmöjligheter. Neonatalavdelningen vårdar för tidigt födda barn och barn som är i behov av vård vid livets start. Avdelningen har 12 vårdplatser varav fyra är intensivvårdsplatser. Vi tar emot barn från vecka 28 och har ett nära samarbete med Uppsala Akademiska Sjukhus där möjlighet finns att ta emot de allra minsta extremt prematura barnen. Från avdelningen finns det även ett team som arbetar med hemvård som den sista delen av vår vårdkedja. På avdelningen arbetar vi med visionen ”Sörmlands barn, trygga i våra händer” och strävar efter att ha en hög kompetens hos medarbetarna och alltid ha fokus på familjens rätt att få vara delaktig i vården av sitt barn. Vårt engagemang för familjen är stark och vi eftersträvar minsta möjliga separation mellan barn och föräldrar under hela vårdkedjan. Familjen står i centrum och skall få den individuella vård och specifika omsorg som de har rätt till. Inom neonatalvården pågår ständigt utvecklings- och förändringsarbeten så är du intresserad av det kommer du att trivas hos oss. Vi lever nu i äldre lokaler men kommer under våren 2026 flytta in i ett nybyggt hus och nya lokaler som är mer anpassade till den familjecentrerade vården vi idag bedriver. Med bättre förutsättningar för minsta möjliga separation av barn och föräldrar under hela vårdförloppet då kvinnokliniken med förlossning och BB blir vår närmsta granne. Föräldrarum precis i anslutning till vårdplatserna på intensivvårdssalen. Arbetsmiljön och avdelningens ytor blir bättre anpassade till vårt behov. Vi söker nu sjuksköterska för dag- och kvälls tjänstgöring. Dina arbetsuppgifter Som sjuksköterska är du omvårdnadsansvarig för barn/familj, där barn- och familjecentrerad utvecklingsstödjande vård är grundläggande. Hos oss är teamarbetet viktigt, du ha ett tätt samarbete med dina kollegor på avdelningen, både sjuksköterskor, undersköterskor och läkare. Arbetet är varierat med både intensivvård och familjevård. Som nyanställd erbjuds du en introduktion på minst 8 veckor och inom ditt första år ingå i avdelningens introduktionsutbildning, vilket många nya medarbetare uppskattat. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska gärna med erfarenhet. Vidareutbildning med inriktning barn- och ungdomsmedicin eller erfarenhet från arbete på neonatalavdelning är meriterande, men inget krav. Som person har du god samarbetsförmåga och gillar utmaningar. Du tycker om ansvar, teamarbete och kan prioritera samt växla arbetstempo utifrån verksamhetens växlande behov. Vi ser att du har intresse, vilja och förmåga att hantera medicinteknisk utrustning samt intresse för intensivvård. Kommer du till oss som grundutbildad så ser vi positivt på att du i ett senare skede vill specialistutbilda dig inom barn och ungdom. Vi hoppas att du som söker också tycker att neonatalvård är inspirerande och vill vara med att fortsätta utveckla både dig själv och verksamheten. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsform Tillsvidareanställning 100% eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänstgöring dag/kväll och helgtjänstgöring. Information om tjänsten lämnas av Vårdenhetschef Jenny Lindell, 016-10 45 31. Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på barnkliniken! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-07-06. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025