Nu söker vi en Bilskadereparatör till i Eskilstuna! Är du den vi söker? Ansök idag! Om rollen som BilskadereparatörSom Bilskadereparatör hos vår kund i Eskilstuna kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att kundernas fordon återställs till ursprungligt skick. Du kommer att arbeta med olika typer av skador och fordon, och det krävs att du följer biltillverkarens anvisningar noggrant. Tillsammans med ditt team strävar ni efter att erbjuda service i världsklass. Utföra reparationer på olika fordonsmodeller Använda rätt tekniker och verktyg för bilskadehantering Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflödet Underhålla en säker och effektiv arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Utbildning inom bilskadereparation eller motsvarande praktisk erfarenhet Tidigare erfarenhet av arbete med bilreparationer B-körkort är ett krav Förmåga att arbeta både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och pålitlig medarbetare med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära och utvecklas. Du har goda kommunikationsfärdigheter och en serviceinriktad inställning för att bygga långsiktiga kundrelationer. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Vår Kund i EskilstunaVår kund i Eskilstuna är en framstående aktör inom fordonsbranschen, känd för sin höga standard och tillförlitlighet. Arbetsplatsen erbjuder en trygg miljö med fokus på personalutveckling och trivsel. Bli en del av en arbetsplats där samarbete och strävan efter kvalitet är centralt.
Har du ett stort tekniskt intresse och vill jobba med underhåll i ett högautomatiserat E-handelslager! Vi söker dig som vill vara med att fortsätta utveckla befintlig anläggning i ett säkert och proaktivt underhållsarbete. Här är du med och får stor påverkan i att utveckla, analysera och underhålla Apotekets nya automatiserade E-handelslager. I rollen jobbar du i nära samarbete med nuvarande team av servicetekniker där ni tillsammans ansvarar för att automationsanläggningen samt den tekniska utrustningen på lagret är i drift. I rollen krävs det att du hittar lösningar på komplexa problem och strävar efter att hitta grundorsaken för att sedan medverka till en rutin för att förebygga framtida problem. Automationslösningen är i majoritet levererad av KNAPP (Knapp-Store, CBS,-SDA/A-Frame, CSD/stacker de-stacker) och maskinparken innehåller också Nordson, SealedAir, B+Equipment, I.Pack, Zebra, Sick, etc. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra förebyggande samt reaktivt underhåll av automation och annan teknisk utrustning. Identifiera nya avvikelser och följa upp gamla på ett metodiskt och dokumenterande arbetssätt (CMMS, GDP). Introducera användare i förebyggande tillsyn och god förvaltning av teknisk och mekanisk utrustning. Utföra enklare underhåll och felavhjälpning av IT-utrustning. Utföra kvalitetsarbete (GDP, GEP och GMP) Arbeta med att ta fram och implementera ständiga förbättringar Vara kontakt mot leverantörer av automation och tillhörande mekanisk eller teknisk utrustning, nationella och internationella. Som person är du prestigelös och serviceorienterad och trivs i en roll där du bidrar till att skapa bra förutsättningar för organisationen i helhet likväl som för dina medarbetare. Som servicetekniker har du många kontaktytor så vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga. Du trivs och lyckas i att växla mellan eget arbete och att samarbeta i grupp. Vi ser gärna att du har: Gymnasial utbildning inom el, energi, teknik eller alternativt motsvarande kompetenser förvärvade på annat sätt Goda kunskaper i Officepaketet Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Körkort B Erfarenhet som Servicetekniker inom automatiserade lagerlösningar eller produktion El-kännedom I rollen rapporterar du direkt till Operation Manager.
Jobbeskrivning För kunds räkning söker vi nu CE-chaufförer för uppdrag i Eskilstuna. Kunden är en ledande aktör inom åkeribranschen i Sverige som växer och behöver därför nya rutinerade chaufförer. Dina arbetsuppgifter kommer vara distribution av produkter annan gods till olika kunder. Du kommer att utgå från vår kunds terminal i Eskilstuna där du därefter kommer vara på vägarna enligt planerad rutt. För uppdraget gäller både tillsvidaretjänster och sommartjänster. Start sker enligt överenskommelse och vi anställer löpande, så sök jobbet redan idag. Villkor Startdatum: Löpande rekrytering Ort: Eskilstuna Arbetstider: Varierande Omfattning: 50-100% KOMPETENSKRAV CE-behörighet Giltigt YKB Digitalt förarbevis Behärskar svenska i tal och skrift God vana i att backa med släp Vana vid lastning och lossning Meriterande ifall du behärskar engelska Meriterande med ADR Meriterande med truckvana DINA ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna består bland annat av lastning, lossning och transport av gods till kunder utgående från Eskilstuna till Stockholm. Du utgår från kundens terminal i Eskilstuna och levererar kylvaror till butiker i Stockholm. Du kommer att vara anställd hos oss på Lets Transport och vara uthyrd till vår kund. Start för tillsvidaretjänsten sker omgående medan sommartjänsten börjar vid sommarens ingång. OM FÖRETAGET Kunden är en välkänd aktör inom åkeribranschen som erbjuder lager och logistik för olika målgrupper. Vår samarbetspartner är ett familjärt bolag som verkat i många år och är ett igenkänt varumärke i området. Företaget tar heder i sin noggrannhet och fokus på kvalité i sina produkter och tjänster. DIN PROFIL För att lyckas i den här rollen behöver du ha tidigare erfarenhet som en lastbilschaufför. Du behöver tala och skriva svenska obehindrat samt kunna läsa och förstå engelska. Det är viktigt att du är morgonpigg då lastning och lossning sker tidigt på morgonen. Det är viktigt att du som person är noggrann och ansvarstagande då mycket av jobbet sker på eget ansvar. Du behöver vara van vid att köra långa sträckor då transport mellan städer och regioner ingår i arbetet. OM OSS Som anställd på Lets Transport kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av marknadsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Lets Transport får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Lets Transport arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Lets Transport för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Uppdraget Vi söker nu en engagerad och tekniskt intresserad CNC-operatör / ställare för ett spännande och utvecklande uppdrag. Om du har en teknisk bakgrund och erfarenhet inom CNC-programmering, fräsning och svarvning, kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Uppsättning av nya jobb och spänning av komplicerade detaljer. Programmering av CNC-maskiner och inmatning av material. Kontrollmätning av artiklar för att säkerställa hög kvalitet. Felsökning och åtgärdande av tekniska problem. Skötsel av flera maskiner för att säkerställa en effektiv produktion. Vem du är Vi söker en person med teknisk bakgrund, gärna med en inriktning inom CNC, fräsning och svarvning. Du har goda kunskaper som ställare och känner dig trygg i ritningsläsning och mätteknik. Du har ett stort tekniskt intresse och en vilja att utvecklas. Erfarenhet av CAM och 3D-verktyg är meriterande. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande och har en stark drivkraft att leverera hög kvalitet. Dessutom trivs du med att vara en bra lagspelare och arbeta tillsammans med andra. Arbetstider: Dagtid måndag-fredag 07-16 Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Beskrivning av tjänsten Mälarplast AB söker en engagerad och noggrann Plasttekniker för att stärka vårt team. Med fokus på kvalitet och effektivitet kommer du att ha en nyckelroll i vår produktion där du ansvarar för verktygsbyten, maskininställningar, processoptimering och felsökning. Om du har en passion för teknik och vill arbeta i en stimulerande miljö, tveka inte att skicka in din ansökan! Ansvarsområden som Plasttekniker I rollen som Plasttekniker hos Mälarplast AB ingår följande uppgifter: Utföra verktygsbyten och maskininställningar för att säkerställa produktionsflödet. Genomföra felsökning, problemlösning och processoptimering. Övervaka produktionen och säkerställa att den uppfyller våra kvalitetsstandarder. Mätning och kvalitet. Samarbeta med underhållsteamet för förebyggande verktygs- och maskinunderhåll. Bidra till utveckling och effektivisering av verksamheten. Instruera och internutbilda avdelningens operatörer och ställare. Kvalifikationer och erfarenhet Vi söker dig som har följande kvalifikationer och färdigheter: Lång erfarenhet av arbete som Plasttekniker och/eller Ställare inom formsprutning inom plastindustrin. Mycket god teknisk förståelse och vana vid maskininställningar och maskinsäkerhet. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta under tidspress. Kommunikationsförmåga och god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har genomgått plastteknikerutbildning eller motsvarande.
Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet blir några av dina arbetsuppgifter. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du bör vara målfokuserad och gilla försäljning samt kunna arbeta strukturerat mot tydliga mål och budget. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Omfattning: Vid behov/extra. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/
Vill du leda vårt professionella och engagerade team av konsultchefer i Eskilstuna? Arena Personals framgångsrika team i Eskilstuna söker nu en ny gruppchef med inriktning leveranssäkerhet och internt personalansvar. Hos oss erbjuds en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Du kommer i samråd med vår befintliga gruppchef att arbeta mot såväl nya som befintliga kunder. Då vårt kontor tagit stora steg framåt ser vi ett behov av att dela upp tjänsten ''Gruppchef'' i två lika viktiga delar. Denna tjänst kommer främst att fokusera på att leda leveransavdelningen, samt att säkerställa hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Internt och externt personalansvar med betydande coaching Daglig kundkontakt Hantera rekryteringsprocesser från start till mål Matchning mellan konsult och kunduppdrag Ansvar för merförsäljning på befintliga kunder Kort- och långsiktig bemanning/schemaläggning Ansvar för att gruppens fastställda mål efterlevs och följs upp Ansvara för upprättande av resultatbudget för kontoret i samråd med driftchef Introduktion av nyanställda Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork och har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla våra affärer. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter. Detta för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder. Du bör vara trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. För att passa i denna roll ser vi att du: Har tidigare erfarenhet inom branschen, gärna som gruppchef/platschef Är en driven och engagerad lagspelare så väl som teamleader Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt Lösningsorienterad med förmågan att kunna fånga snabba bollar Är kommunikativ mot båda kunder och kollegor Har vana av att besitta resultatansvar Innehar B-körkort Har god systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller liknande CRM-system Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom Personal/Ledarskap Omfattning / Placering Denna roll som gruppchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från vår härliga kontor i Eskilstuna på Rademachergatan 1. Som anställd hos oss erbjuder vi bland annat: Friskvårdsbidrag Marknadsmässig lön 28 semesterdagar Friskvårdstimmar 2h/veckan Kollektivavtal Tjänstepension Kontinuerliga AW:s och workshops Fantastiska kollegor Om Arena Personal Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemannings marknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Hos oss får du möjlighet att växa, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Nytänk och innovation! Nyfiken på hur det hänger ihop med rollen som farmaceut? Här finns en möjlighet för dig som vill utöva din farmaceutiska expertis i den digitala kanalen. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att vara med och göra skillnad för våra kunder. Om rollenSom farmaceut inom Apotekets e-handel Eskilstuna kommer du tillhöra vår e-handelsavdelning som hanterar våra kunders beställningar i våra digitala kanaler. Här blir du en del av en verksamhet som andas innovation, nytänk och där vi aktivt arbetar för implementation av automation i våra processer. Som farmaceut i teamet e-handel kommer ditt främsta fokus vara på helhetskontroll av läkemedelsordrar samt uppgifter som berör utredningar av avvikelser. Du ansvarar även för att säkerställa farmaceutisk kvalitet och god patientsäkerhet. För oss är det viktigt att vi som e-apotek fortsätter att utvecklas och vi har höga ambitioner och där vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder som besöker oss i våra digitala kanaler. Tjänsten är på plats i Eskilstuna. Dina huvudsakliga arbetsområden Helhetskontroll av inkommande ordrar som innehåller läkemedel Utredning och problemlösning vid kundbeställningar Läkemedelsrådgivning via digital support Aktivt bidra till att stärka vårt team genom att dela med dig av både kunskap och erfarenheter Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsrådgivning. För en bra match mot denna roll är följande kompetenser viktiga: Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du är initiativrik och agerar på det som behövs och driver även självständigt ditt arbete utifrån tydliga mål Du är serviceinriktad vilket innebär att du har ett högt engagemang och kundfokus Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du är strukturerad och noggrann i ditt utförande av arbetsuppgifter och säkerställer att inga detaljer missas När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för e-handelns öppettider: Vardagar 6-22, Söndagar 8-19. Stängt lördagar. Välkommen till Apoteket!
Välj inte Elis om du inte gillar teamwork… …men om du vill vara del av ett företag som är ledande inom cirkulära tjänster och tror på såväl individuell som kollektiv framgång – välkommen till oss! Med vår hjälp har svenska företag och organisationer kunnat omge sig med hela och rena textilier sedan 1950. Sedan dag ett har vi hyrt ut, hämtat, tvättat och lagat – om och om igen med kundens behov i centrum. Hundratusentals arbetskläder, mattor, torktrasor, bädd-, bad- och bordstextilier cirkulerar dagligen mellan Elis tvätterier och kunder inom vård och omsorg, industri, handel, renrum, hotell och restaurang. Vi är ett av Sveriges 500 största bolag och har av Karriärföretaget blivit utsedda som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2023 och 2024! Vill du jobba i ett framgångsrikt, internationellt och marknadsledande företag? Produktionsledare till EskilstunaÄr du en driven och engagerad ledare med ett coachande förhållningssätt och tycker om förbättringsarbete? Då kan du vara den vi söker till vår anläggning i Eskilstuna. Vad innebär rollen som produktionsledare? Som produktionsledare erbjuds du en central roll på en av Elis största anläggningar. Rollen är både omväxlande och utmanande med fokus på produktionsledning. Du får ansvar för att leda och planera din avdelning med allt vad det innebär. Tillsammans med teamledare och personal ser ni till att uppsatta produktions- och kvalitetsmål uppfylls. Du ska även aktivt driva förbättringsarbete inom ditt område för ökad flexibilitet och produktivitet. Du har teamledare som rapporterar till dig och du är ansvarig för teamet som jobbar i hotellprocessen. Mer specifikt innebär rollen: Arbetsledning av produktionspersonal. Ansvara för att avdelningens kapacitet utnyttjas på ett effektivt sätt. Hålla dagliga möten med berörda avdelningar. Säkerställa och främja rotation inom/mellan avdelningarna. Ansvara för utvecklingssamtal och kompetensutveckling av produktionspersonal. Verka för en god arbetsmiljö samt kontinuerligt driva genomförandet och tillämpningen av riskbedömningar. Aktivt driva kontinuerligt förbättringsarbete och effektiviseringar av produktionen inom ditt ansvarsområde. Ansvara för introduktion och upplärning av nya medarbetare. Samordna korttidsfrånvaro. Du rapporterar till produktionschefen. Vem är du? Vi söker dig som är nytänkande och som står för ett modernt, coachande och motiverande ledarskap. Du drivs av att skapa delaktighet och förståelse och att alltid försöka förbättra processer och flöden i vår produktion. För att lyckas i tjänsten bör du även vara strukturerad och organiserad. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Elis. Vad har Ervin Nesimovic, Platschef Eskilstuna, att säga om tjänsten och företaget? "Här på Elis anläggning i Eskilstuna kommer du mötas av ett team med siktet inställt mot framtiden. I denna, för ett tvätteri, mycket viktiga roll kommer du att stormtrivas om du gillar högt tempo, att pendla mellan operativt och strategiskt, att ta eget ansvar, att självständigt och tillsammans med teamet driva saker i mål. Du motiveras av att äga din avdelning och ditt ansvar till 100% och att med din personlighet samverka till den bästa arbetsmiljön utan avkall på produktivitet och kontroll. Vi värderar våra medarbetare mycket högt och att se till att de trivs är viktigt för oss och står högt på agendan. Genom innovativt utvecklingsarbete sätter vi hållbarhetsagendan i främsta fokus och du får vara med och påverka på ett unikt sätt. Välkommen till oss! Vad kan du? Vi söker dig som helst har några års erfarenhet av arbetsledning eller har en eftergymnasial utbildning inom ledarskap eller produktionsledning, gärna med teknisk inriktning. Det viktigaste är att du motiveras av att ta vara på dina medarbetares kompetenser för att driva avdelningen framåt. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Har du arbetat med Lean, 5S eller liknande är det ett plus. Varför ska du välja Elis? Vi erbjuder dig en heltidstjänst i ett marknadsledande företag där miljö- och hållbarhetsfrågorna står högt på dagordningen. Vi kan dessutom erbjuda dig en variationsrik och utmanande vardag. Vi lever efter de värderingar som alltid har utgjort Elis ryggrad: Respekt för andra - Att vara en förebild- Integritet- Ansvar. De ger en referensram, som vägleder våra handlingar och inspirerar våra val. Ansökan Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ervin Nesimovic (platschef) tlfn 0733-229325 eller Richard Miles (operational manager) tlfn 0721-550672. Välkommen att registrera din ansökan med ett personligt brev och CV genom länken nedan. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut - så skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 28 februari 2025. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer