Är du en erfaren truckförare med skjutstativserfarenhet? Vi söker dig! Vi letar efter en truckförare med dokumenterad erfarenhet av att köra skjutstativ. Tjänsten är på heltid och innebär att lyfta och hantera pallar under hela arbetsdagen i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö. Om jobbet: Arbetsuppgifter: Dagliga uppgifter består av att köra skjutstativtruck och hantera pallar på hög höjd med precision och säkerhet. Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07:00–16:00. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck – höga krav ställs på din förmåga. Är noggrann, säkerhetsmedveten och har förmågan att arbeta effektivt under hela arbetsdagen. Har truck-kort och vana vid arbete med pallar på höga höjder. Behärskar svenska och/eller engelska Är tillgänglig för heltidsarbete och har god fysisk arbetskapacitet. Vi erbjuder: En heltidstjänst i en trygg arbetsmiljö. Möjlighet att utvecklas inom lager- och logistikområdet.
Nu söker vi en Bilskadereparatör till i Eskilstuna! Är du den vi söker? Ansök idag! Om rollen som BilskadereparatörSom Bilskadereparatör hos vår kund i Eskilstuna kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att kundernas fordon återställs till ursprungligt skick. Du kommer att arbeta med olika typer av skador och fordon, och det krävs att du följer biltillverkarens anvisningar noggrant. Tillsammans med ditt team strävar ni efter att erbjuda service i världsklass. Utföra reparationer på olika fordonsmodeller Använda rätt tekniker och verktyg för bilskadehantering Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflödet Underhålla en säker och effektiv arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Utbildning inom bilskadereparation eller motsvarande praktisk erfarenhet Tidigare erfarenhet av arbete med bilreparationer B-körkort är ett krav Förmåga att arbeta både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och pålitlig medarbetare med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära och utvecklas. Du har goda kommunikationsfärdigheter och en serviceinriktad inställning för att bygga långsiktiga kundrelationer. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Vår Kund i EskilstunaVår kund i Eskilstuna är en framstående aktör inom fordonsbranschen, känd för sin höga standard och tillförlitlighet. Arbetsplatsen erbjuder en trygg miljö med fokus på personalutveckling och trivsel. Bli en del av en arbetsplats där samarbete och strävan efter kvalitet är centralt.
Inför vår däcksäsong 2025 söker vi däckskiftare. Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte, däckmontering, däckbalansering, och att köra in och ut kundernas bilar från verkstaden. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som däckskiftare och trivs med ett högt arbetstempo. Du ska vara en lagspelare som inte är rädd för att ta i när det krävs. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och struktur, säkerhet är prio ett. Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget: Libera är nu på jakt efter industriarbetare i Eskilstuna. Här kommer du få arbeta med varierande moment som exempelvis traverskörning, övervakning av maskiner eller att köra truck. Vi ser gärna att du som söker har en bakgrund inom industrin och har tidigare vana som operatör. Erfarenhet av ritningsläsning sedan tidigare. Vi arbetar mot en jämn könsfördelning och ser därför gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vem du är: Vi söker dig som har tidigare bakgrund inom industrin, som inte är rädd för att ta i när det behövs. Som person är du flexibel, ordningsam och har ett högt säkerhetstänk. Vi önskar att du tidigare har arbetat som operatör eller inom tyngre industri. Din erfarenhet Innehar körkort B Du innehar truckkort A-B Traverskort Arbetslivserfarenhet inom industri, traverskörning, operatör eller liknande Tidigare erfarenhet av ritningsläsning Arbetstider: 5-skift (dag, kväll, natt, helg) Tillsättning: Omgående Vi utför bakgrundskontroll i samband vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Välkommen med din ansökan redan idag!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Uppdraget Här kommer du få arbeta med olika typer av montering inom industri och produktion.Som montör hos oss kommer du att arbeta med att montera, testa och kvalitetssäkra våra produkter. Du kommer att jobba både med mekaniska - ochplastkomponenter samt följa specifika arbetsinstruktioner för att säkerställa att alla produkter uppfyller de högsta standarderna. Montering av komponenter enligt ritningar och arbetsbeskrivningar. Kontroll och testning av funktionalitet. Dokumentation av genomförda moment och resultat. Säkerställa att arbetet sker enligt våra kvalitets- och säkerhetskrav. Vem du är För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet från arbete som montör, gärna inom en teknisk eller industriell bransch. Du bör ha god praktisk känsla och förmåga att arbeta med händerna, och ha en grundläggande teknisk förståelse som gör att du kan läsa ritningar och följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är noggrann, nyfiken och har ett intresse för tekniskt arbete.Som person är du både noggrann och flexibel, och du tycker om att arbeta i ett team där samarbete är centralt. Du bör också ha ett öga för detaljer och känna ansvar för att leverera arbete av hög kvalitet. Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid 7-16 måndag-fredag I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment. Välkommen med din ansökan!
Responda Group befinner sig nu i en spännande utvecklingsfas där flera bolag inom koncernen ska slås samman till en enhetlig och effektiv organisation. HR-funktionen spelar en central roll i denna transformation, och vi letar efter en HR Business Partner som vill vara med och forma denna resa. Om du är en person som brinner för att driva förändring, utveckla både människor och organisationer samt arbeta med ett brett spektrum av HR-frågor, då kan detta vara rollen för dig! Vad kommer du att göra?Som HR Business Partner kommer du att ha en central roll i att stötta verksamheten och cheferna i Eskilstuna. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Stöd till chefer i rekrytering, personalfrågor, arbetsrätt och fackliga förhandlingar. Utveckling och implementering av HR-processer Skapa en positiv och engagerande arbetsmiljö där medarbetare trivs och presterar. Stärka ledarskapet genom att coacha och stötta chefer i deras utveckling. Säkerställa efterlevnad av lagar, kollektivavtal och interna policies. Vem är du? Vi ser fram emot att träffa dig som har erfarenhet av brett operativt HR-arbete och som trivs i en organisation i förändring. Du motiveras av att vara en del av den strategiska HR-agendan och ser det som en spännande utmaning att omsätta visioner till verklighet. Du har erfarenhet av fackliga förhandlingar och en relevant högskoleutbildning inom HR eller motsvarande. För att lyckas i rollen behöver du ha flytande svenska och engelska i tal och skrift samt vara bekväm med att arbeta i digitala HR-plattformar. Dina egenskaper: Självgående – du tar ansvar och driver ditt arbete framåt. Kommunikativ – du skapar förtroende och har en god förmåga att förmedla information. Strukturerad – du kan hantera flera uppgifter samtidigt och hålla deadlines. Flexibel – du anpassar dig efter förändrade förhållanden och ser möjligheter i utmaningar. Problemlösare – du ser helheten och tar initiativ för att lösa utmaningar. Och lite mer om oss... Tjänsten är baserad i Eskilstuna, och du kommer att arbeta tätt tillsammans med HR-teamet samt ha nära kontakt med vår CHRO i Stockholm. Vi erbjuder en flexibel arbetsmiljö där det finns möjlighet att arbeta hemifrån vid behov. Resor mellan våra olika siter kan förekomma. Provanställning tillämpas. Det här är en roll för dig som vill vara med och bidra till en organisation i utveckling. Du blir en del av ett dedikerat HR-team där vi tillsammans skapar förutsättningar för en stark och hållbar organisation. Anställningsform och kontaktVarmt välkommen med din ansökan! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Andrea Brönnegård, CHRO, [email protected]
Arbetet- och arbetsuppgifter Att arbeta som Konsultchef innebär ett varierande och fartfyllt arbete som är roligt och utvecklande. Dina primära arbetsuppgifter består av att arbeta med rekrytering, ansvara för Liberas uthyrda konsulter hos kund och medföljande personalansvar samt bemanningsplanering. Ditt fokus kommer ligga i att arbeta med relationsbyggande mot nya och befintliga kunder samt konsulter. Vem du är Vi ser helst att du har erfarenhet av bemanningsbranschen och har arbetat inom logistik- eller produktionsverksamhet. Har du ävenerfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare sedan tidigare ser vi det som ett stort plus. Det mest avgörande är att du är en driven och prestigelös person som uppskattar möjligheten att få leda och utvecklas. Dina medarbetare består av främst kollektivpersonal men tjänstemän förekommer ävenvilket innebär att det är viktigt att du är duktig på att hantera olika typer av människor. Du kommer att utgå från Liberas kontor i Eskilstuna menrör dig även runt våra kunder i resten av MälardalenochB-körkort är därför ett krav. Låter det som en spännande utmaning, tveka då inte med din ansökan då urval sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum passerat! Välkommen till Libera!
Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Önskad kompetens och erfarenhet - Du bör ha tidigare erfarenhet som ledare inom restaurangbranschen - Du brinner för att sätta gästen i centrum - Du är drivande, stark, tydlig och kan ta eget ansvar - Du har god samarbetsförmåga och har en positiv utstrålning - Du har lätt för att ta en ledande roll och har förmågan att få andra att nå sina mål - Du är resultatdriven och har intresse för ekonomi - Du har ett stort intresse för restaurangbranschen och tillhörande utveckling Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Ansvarsområden som ingår i tjänsten är: Personalfrågor Schemaläggning Systematisk utvärdering och utveckling Hygien och egenkontroll Inköp och inventering Kassahantering Administration Du ska vidhålla - hög kvalité på våra produkter - hög servicenivå gentemot gäster - hög renlighet i restaurangen och alla arbetsmoment
Välj ett jobb för att visa detaljer