Undersköterska till boendet Åhrlundsgården i Nykroppa

Beskrivning Vi söker dig som vill bli en den av vårt team! Vi söker nu en undersköterska till Åhrlundsgården i Nykroppa som ligger ca 1 ½ mil söder om Filipstad. Boendet har 2 avdelningar med 10 rum på varje avdelning. Vi har 2 katter, Musse och Mimmie, som också bor här. Genom ditt arbete gör du skillnad i våra kunders vardag genom att ge det stöd som de behöver. Arbetsuppgifter Arbetet utgår från beslut och genomförandeplaner och omfattar, förutom vård- och omsorgsuppgifter, dokumentation och kvalitetssäkring i våra verksamhetssystem och du delegeras även sjukvårdsuppgifter. Arbetet är omväxlande och varierande och ställer höga krav på flexibilitet.  Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad undersköterska och innehar B-körkort. Det är meriterande om du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person är du öppen, utåtriktad och positiv. Flexibilitet, ett gott bemötande och intresse för att arbeta med människor är ett måste. Du arbetar nära dina kollegor och andra yrkesgrupper, vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga. Varmt välkommen med din ansökan! I Filipstad möter du en lugn miljö och en vacker natur. Vi erbjuder ett aktivt föreningsliv och möjlighet till många fritidsaktiviteter såväl kulturella som sportaktiviteter. Filipstads kommun är en stor arbetsgivare med ca 1 100 tillsvidareanställda. Här satsar vi på våra medarbetare, till exempel genom att erbjuda ett brett utbud av kostnadsfri träning och friskvårdsaktiviteter, läs mer om detta på https://ffk.filipstad.se/ Leva i Filipstad är lätt! Läs mer om hur du kan få ut mer av livet genom att arbeta och bo i Filipstad på https://movetofilipstad.se/Vi har även goda pendlingsmöjligheter med buss (Exempelvis Filipstad - Karlstad, med en avgång per timme i vardera riktningen). För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

9 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att bifoga ditt uppdaterade CV och andra nödvändiga dokument samt besvara urvalsfrågorna. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Undersköterskor till demensboendet Fridensborg

Beskrivning Har du erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg och vill vara med och göra skillnad i våra boendes vardag? Vi söker nu tre undersköterskor till vårt demensboende Fridensborg. Fridensborg är ett boende för personer med demensdiagnos och omfattar 40 boendeplatser fördelade på fyra avdelningar. Boendet är nybyggt och anpassat för att skapa så hemlika förhållanden som möjligt, med fräscha och funktionella lägenheter för de boende. Utemiljön är inbjudande och har goda tillgängligheter, altaner, promenadstråk, planteringar mm. Arbetsuppgifter Du kommer att jobba i team där fokus ligger på uppdraget. Här jobbar vi med att bemöta personer med demenssjukdom i sin vardag. Vi som personal är de som vägleder och skapar förutsättningar för ett tryggt och värdefullt liv för de boende. I våra lokaler ska vi tillsammans skapa arbetssätt och metoder som gynnar de boende på bästa sätt. Våra ledord är vänlighet, värdighet och värme. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad undersköterska och du får gärna ha erfarenhet eller utbildning inom demensvård. Som person har du fokus på uppdraget och vill ge de boende professionell omvårdnad. Vi ser gärna att du gillar att ta ansvar och vara med och utveckla arbetssättet inom demensvården. Du har ett stort mått nytänkande, nyfikenhet och flexibilitet och är lugn och trygg i arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete inom demensvården!   Varmt välkommen med din ansökan! I Filipstad möter du en lugn miljö och en vacker natur. Vi erbjuder ett aktivt föreningsliv och möjlighet till många fritidsaktiviteter såväl kulturella som sportaktiviteter. Filipstads kommun är en stor arbetsgivare med ca 1 100 tillsvidareanställda. Här satsar vi på våra medarbetare, till exempel genom att erbjuda ett brett utbud av kostnadsfri träning och friskvårdsaktiviteter, läs mer om detta på https://ffk.filipstad.se/ Leva i Filipstad är lätt! Läs mer om hur du kan få ut mer av livet genom att arbeta och bo i Filipstad på https://movetofilipstad.se/Vi har även goda pendlingsmöjligheter med buss (Exempelvis Filipstad - Karlstad, med en avgång per timme i vardera riktningen). För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

8 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Sommarjobb som Restaurangmedarbetare till Big Hill Lodge i Filipstad

Vi söker sommarpersonal som brinner för att ge våra gäster en enastående upplevelse! På Big Hill Lodge tror vi på att varje måltid är en möjlighet att skapa minnen och uppfylla smaklökarnas önskningar. Ansvarsområden: Ta emot gäster och ge dem en hjärtlig välkomnande Servera mat och dryck på ett professionellt och engagerat sätt Säkerställa att gästernas behov och önskemål tillgodoses under hela besöket Hålla restaurangen ren och snygg Kvalifikationer: Erfarenhet inom restaurangbranschen är meriterande men inte ett krav God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta effektivt i ett team Serviceinriktad inställning och förmåga att arbeta under press Flexibilitet att arbeta kvällar, helger och helgdagar enligt behov Skicka in din ansökan/intresseanmälan så snart som möjligt, vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected] eller 0706780333

7 april 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Circle K Filipstad söker flexibla butikssäljare för sommarjobb

Vart är du på väg? Nu söker vi butikssäljare – ja, alltså riktiga servicehjältar! Vi vill bli världsbäst på service. Och därför söker vi nu fler servicehjältar. Vad gör en sådan? Jo, du möter våra kunders behov med kunskap, fingertoppskänsla och ett härligt leende – ofta samtidigt som du kanske fyller på kaffemaskinen eller lägger upp en korv. För vi är en butikskedja som erbjuder allt från god mat och bakverk, till bra drivmedel och fräscha toaletter. Är du vår nästa talang? Då hittar du vänner för livet här på Circle K. Har du en flexibel vardag och vill jobba varierade tider och dagar under våra öppettider? Då har du hittat rätt! Vi söker fler kollegor som vill jobba allt ifrån ett par dagar i månaden till ett par dagar i veckan i vårt team! Vi söker nu dig som vill jobba hos hos på Circle K Filipstad för sommarjobb och extra vid behov. Hos oss kommer du arbeta blandade tider både morgon, dag, kvällar och helger, därför ser vi gärna att du är flexibel med att jobba varierade tider och kan ställa upp med kort varsel. Vill du ha ett omväxlade sommarjobb och extrajobb med högt tempo där du möter mycket människor? Då kan du vara personen vi söker till vårt team! Varmt välkommen in med din ansökan senast 19.04.2024 Om dig: * Du är en teamplayer – du sätter laget före jaget. * Du är en fixare – du hittar lösningar på allt. * Du älskar människor. * Du är en allkonstnär: Du gillar att ha koll på allt, och tycker om att göra många saker samtidigt. * Du vill lära dig nya saker och utvecklas. * Du pratar och förstår svenska. * Du är över 18 år. Om oss: * Vi är en plantskola för social skills – vi lägger en bra grund för alla framtida yrken. Och du får ett snyggt CV! * För dig som redan kommit en bit i yrkeslivet kan vi erbjuda ett utvecklande och mångsidigt jobb. * Du får kunskap om hur det är att driva butik.   * Du lär dig att bli en ledare med förståelse för service. * Du får specialistkunskap – vi kan allt från att driva butik och sälja drivmedel, till marknadsföring och ledarskap. * Du får en möjlighet till att göra karriär inom företaget – kanske vill du driva din egen butik, eller sikta mot ett jobb på vårt huvudkontor. * Du får ett roligt jobb med härliga kollegor.  * Vi är ett internationellt företag med kollegor runt omkring i hela världen. * Våra stationer kan ha biluthyrning, då är körkort B-manuell ett krav. * Vi erbjuder dig ett förmånligt friskvårdsbidrag och personalrabatt på alla våra stationer. Circle K är ett framgångsrikt globalt företag med mer än 14 000 butiker i 26 länder. Totalt har vi cirka 125 000 anställda som arbetar i våra butiker och på kontoren. Vi vill göra det enkelt för våra kunder längs vägen genom att erbjuda bra produkter och snabb och service i världsklass. Vi förbehåller oss rätten att göra bakgrundskontroller på slutkandidater i rekryteringsprocessen.

6 april 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Undersköterska till Enheten i Lesjöfors

Beskrivning Vi söker dig som vill bli en del av vårt team!Enheten är ett särskilt boende i Lesjöfors med 9 boendeplatser. Enheten är placerad på Ugglan i Lesjöfors där även hemvårdspersonalen arbetar och utgår ifrån. Arbetsuppgifter Arbetet innefattar vård och omsorg om den enskilde i det egna hemmet. Genom ditt arbete gör du skillnad i våra brukares vardag genom att ge det stöd de behöver i sitt hem. I den här tjänsten kommer du främst arbeta på Enheten, men du kommer även att ha vissa pass inom hemvården i Lesjöfors.  Arbetet är omväxlande och varierande och ställer höga krav på flexibilitet. Du kommer utföra alla förekommande omvårdnadsuppgifter samt delegerade arbetsuppgifter från sjuksköterska.  Kvalifikationer Vi söker dig som har undersköterskeutbildning samt B-körkort. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person är du öppen, utåtriktad och positiv. Flexibilitet, ett gott bemötande och intresse för att arbeta med människor är ett måste! Du arbetar nära dina kollegor samt andra yrkesgrupper, exempelvis sjuksköterskor och rehabiliteringsassistenter, vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Villkor Du kommer att arbeta varierat dag, kväll och helg. Tillägg på 2500 kronor betalas ut mot villkor att man reser 40 km eller mer mellan sitt hem och arbetsplatsen. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Frida Olsson på telefonnummer 070-183 71 52.  Varmt välkommen med din ansökan!  I Filipstad möter du en lugn miljö och en vacker natur. Vi erbjuder ett aktivt föreningsliv och möjlighet till många fritidsaktiviteter såväl kulturella som sportaktiviteter. Filipstads kommun är en stor arbetsgivare med ca 1 100 tillsvidareanställda. Här satsar vi på våra medarbetare, till exempel genom att erbjuda ett brett utbud av kostnadsfri träning och friskvårdsaktiviteter, läs mer om detta på https://ffk.filipstad.se/ Leva i Filipstad är lätt! Läs mer om hur du kan få ut mer av livet genom att arbeta och bo i Filipstad på https://movetofilipstad.se/Vi har även goda pendlingsmöjligheter med buss (Exempelvis Filipstad - Karlstad, med en avgång per timme i vardera riktningen). För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Lageransvarig till Orkla Confectionery & Snacks

Om tjänsten Som Lageransvarig kommer du att ansvara för drift och utveckling av Orklas externa lager. Rollen är bred och involverar arbete med både operativa och strategiska frågor gällande externlagren. Du är primär kontakt för tredjepartslogistiker (3PL) och leder driftsmöten med berörda parter. I nära samarbete med planeringsavdelningen arbetar du för att säkerställa att produktionsvolymerna lagras och hanteras på ett hållbart och kostnadseffektivt sätt. I din roll som Lageransvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Ansvar för driften av 3PL och externa lager - Koordinering av transporter mellan produktionsenheter, externa lager och 3PL - Dagliga avstämningar av saldolistor och reda ut avvikelser - Hantera driftsstörningar - Arbeta med ständiga förbättringar och besparingsprogram Tjänsten som Lageransvarig är ett konsultuppdrag med start i mitten av maj och löper till slutet av augusti. Rollen är placerad i Filipstad. Om dig Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet och en relevant utbildning, gärna med inriktning mot logistik, produktion eller ekonomi. Du har goda kunskaper i svenska och engelska (danska är meriterande). Du behöver också ha goda IT-kunskaper samt erfarenhet av lagerstyrning-system (SAP/IM är meriterande). Körkort är ett krav. Vidare ser vi att du är en driven och kommunikativ person som är van att leda möten och samarbeta med externa parter. Du är lösningsorienterad och har förmåga att ta balanserade beslut under tidspress. Vidare har du ett flexibelt förhållningssätt samt är analytisk och noggrann. Viktigt för tjänsten är: - SAP kompetens alternativt liknande ERP-system - Kunskap kring lagerekonomi och LEAN - Tidigare erfarenhet av logistik Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Orkla Confectionery & Snacks Orkla är den ledande aktören inom FMCG i Norden och Baltikum, och har även viktiga marknader i Centraleuropa, Österrike och Indien. Orkla har 21 000 anställda som är verksamma i 28 länder och har en omsättning på 50 miljarder SEK. Orkla Confectionery & Snacks Sverige är en ledande snacks- och med välkända och starka varumärken såsom OLW, Göteborgs Kex, Ballerina, Singoalla, Utvalda, Brago, Smash m.fl. Bolaget tillverkar och säljer produkter inom segmenten kex, konfektyr, chips, nötter, popcorn, ostsnacks, choklad och lakrits. I Sverige har Orkla Confectionery & Snacks ca 300 medarbetare och en omsättning på 1,9 miljarder SEK. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad, [email protected] alt. 0736847697 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Jobba hemifrån - Heltid

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Jobba extra hemifrån - Kväll och helg

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Flera sjuksköterskor till Filipstad

Vi söker Vi letar efter engagerade sjuksköterskor för uppdrag i Filipstad under veckorna 22 till 37. Arbetstiden omfattar dag-, kvälls-, natt- och helg. Vi uppskattar om du har minst 2 års yrkeserfarenhet som sjuksköterska. Dina primära ansvarsområden kommer att vara att skapa en säker och stöttande vårdmiljö för patienterna. Ditt bidrag är avgörande för att säkerställa att patienterna får den vård och uppmärksamhet de behöver. Bli en del av vårt dedikerade vårdteam i Filipstad och hjälp till att göra verklig skillnad i människors liv. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där din erfarenhet och ditt engagemang kommer att vara värdefulla. Välkommen till en meningsfull arbetsplats där du kan göra verklig skillnad. Ser fram emot din ansökan! Vad erbjuder Medcura? Välkommen till Medcura – där dina möjligheter inom vårdsektorn är gränslösa. Vi erbjuder dig en värld av valmöjligheter, från privata kliniker till offentliga vårdinrättningar, där du kan utforska ett rikt utbud av uppdrag. Oavsett om du föredrar kortare pass eller söker längre engagemang, skräddarsyr vi din arbetsupplevelse för att matcha dina ambitioner och kompetenser perfekt. Här är vad du kan förvänta dig när du blir en del av Medcura-familjen: - Personlig konsultchef Din egen konsultchef (vi kallar det bemanningsansvarig), som inte bara förstår dina arbetspreferenser utan också din unika kompetens, är redo att forma din karriär efter dina önskemål. - Ömsesidigt engagemang Vi bygger på förtroende och engagemang. Hos oss är du mer än bara en medarbetare; du är en värdefull del av vårt team. - Flexibilitet i ditt Schema Med total frihet att välja när och var du arbetar, erbjuder vi dig det önskeschema som passar just ditt liv. - Fullständigt försäkringsskydd Din trygghet är vår prioritet. Du är helförsäkrad under alla dina uppdrag med oss. - Exklusiva konsultträffar Bli en del av vår gemenskap genom regelbundna träffar som stärker banden mellan våra konsulter. - Konkurrenskraftig ersättning Vi säkerställer att du belönas rättvist för ditt arbete och din kompetens. - Stabilitet och kontinuitet Vi arbetar ständigt mot vår vision om 100% kvalitet i alla våra uppdrag och upphandlingar. Om Medcura Sedan starten 2009 har Medcura vuxit till att bli ett av de ledande bemanningsföretagen inom vårdsektorn, känt för vår höga standard och engagemang för kvalitet. Vårt uppdrag är att erbjuda flexibla och tillförlitliga bemanningslösningar, från att tillhandahålla enstaka vikarier till att bemanna hela avdelningar och specialistteam. Vi är stolta över att kunna erbjuda både privata och offentliga vård, inklusive skolor och statliga myndigheter, med vårt breda utbud av professionell vårdpersonal. Från vårt strategiskt placerade huvudkontor i hjärtat av Stockholm, sträcker sig vår verksamhet från Umeå i norr till Malmö i söder. Vår affärsidé är enkel men kraftfull: "Att förse vårdgivare med kompetent och lyhörd personal, vilkas uppdrag är att leverera omsorgsfull och effektiv vård." Det som verkligen definierar oss på Medcura är vår personal. Vår framgång är direkt kopplad till de kunniga och passionerade individerna som utgör vårt team. Det är tack vare deras kompetens och engagemang som vi har kunnat vinna varje upphandling baserad på 100% kvalitet – ett bevis på att vårt fokus på kvalitet över pris är rätt väg framåt. Vår vision är att fortsätta leverera enbart i upphandlingar som prioriterar kvalitet, en princip som har varit och alltid kommer att vara nyckeln till vår framgång. På Medcura värderar vi personliga och givande relationer med våra medarbetare högt och är dedikerade till att vårda dessa band. Vi är ivriga att berätta mer om våra värderingar och möjligheter med dig personligen. Upptäck en arbetsplats där din kompetens uppskattas och där du kan göra en verklig skillnad. Kvalifikationer Hos Medcura är vi på jakt efter dedikerade individer som trivs med att arbeta självständigt och känner sig trygga i sina yrkesroller. Vi värderar glädje, positivitet och flexibilitet högt, eftersom vi tror att dessa egenskaper är grundläggande för att skapa en givande arbetsmiljö. Om du är någon som naturligt närmar dig utmaningar med ett lösningsorienterat mindset och alltid strävar efter att ge exceptionell service, då är du precis den vi letar efter. Att arbeta på Medcura innebär mer än bara att utföra arbetsuppgifter; det handlar om att bidra till en kultur där patientens välbefinnande står i centrum. Vi söker dig som har ett hjärta för vård och som alltid sätter kundens behov först. Din förmåga att hantera stress med lugn, samt din förmåga att samarbeta smidigt inom ditt team, kommer att göra dig till en värdefull tillgång i vår organisation. Tillsättning Vi är entusiastiska över möjligheten att välkomna nya talanger till vårt team och är ivriga att lära känna just dig! Om du är nyfiken på att utforska en karriär som präglas av engagemang, kompetensutveckling och genuint intresse för patientvård, då har du hittat rätt. För mer spännande insikter om vår verksamhet och vad vi kan erbjuda dig, besök vår hemsida på www.medcura.se. Ta steget in i en värld där din karriär kan blomstra och där du gör en verklig skillnad varje dag. Vi ser fram emot att välkomna dig till Medcura, där din framtida framgång är vår passion. Din ansökan väntar – låt oss tillsammans skapa en ljusare framtid inom vårdsektorn.

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024