BNICE Bemanning söker sjuksköterskor till hemsjukvård/SÄBO i olika kommuner i Norrbotten: Piteå kommun, Gällivare kommun, Överkalix kommun och Jokkmokks kommun, Kalix kommun, Bodens kommun samt det tillkommer även flera kommuner efter hand. Period: Arbete finns för dag, kväll, natt och helg under sommaren. Flesta uppdrag gäller vecka 24-35. Vi söker dig: Sjuksköterska/Distriktsjuksköterska som har erfarenhet från arbete inom hemsjukvård. Krav: innehar B-körkort &Erfarenhet av hemsjukvård/SÄBO. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på hemsjukvård. Vem är du? Som sjuksköterska hos oss på BNICE Bemanning skall du vara: • Är färdigutbildad och legitimerad sjuksköterska • Har ett par års erfarenhet • Utan svårighet kunna tala, skriva och förstå det svenska språket för god kommunikation med patienter och personal. • Är flexibel, har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. • Är bekväm och självgående i din roll som sjuksköterska • Du har ett brinnande intresse för människor och har patienten i fokus. Du uppfyller BNICE ledord och är utvald av oss för att just du kommer göra ett brajobb till kund/beställare Välkommen med din ansökan till BNICE. Kontakta ansvarig för norra regionerna & kommuner: Konsultchef: Therese Odesten Telefon: 0730-634114 Mail: [email protected] Hemsida: www.bnicebemanning.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en kvinna som är bosatt i Porjus. Kunden är född i Thailand och har lättare att förstå sitt modersmål än svenska, även om hon förstår svenska väl. Denna kund är mån om sitt utseende, tycker om att få håret och naglarna fixade och att sminkas. Hon tycker också om att titta på TV samt att träna. Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta personlig hygien och promenader. Tjänsten är en timanställning för att kunna täcka upp vid behov. Arbetstiderna är i första hand fördelade på dagtid under vardagar. Kvällstid kan däremot förekomma vid behov. Arbetstiderna ser oftast ut som följande: 09:00-16:00, eller 16-20 under vardagar. Omfattning: Timanställning. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Behärskar det thailändska språket. Det är krav på att du: Innehar B-körkort & har tillgång till egen bil alternativt bor nära Porjus så du kan ta dig till arbetsplatsen. Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från polisen vid en eventuell anställning. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kund måste du kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Våra assistansanvändare runt om i Gällivare söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Sjuksköterskor & Specialister, Laponia HC, Gällivare Distriktssköterska & Primärvård Distriktssköterskemottagningen, Laponia HC, Gällivare Period: 31 mar - 23 maj Vill du hitta ett uppdrag som passar dig eller har frågor? Kontakta oss! 070-302 12 20 [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Sjuksköterskor & Specialister, Intensivvårdsavdelningen, Gällivare Medicin & Akutvård Intensivvårdsavdelningen, Gällivare Period: 31 mar - 25 maj Vill du hitta ett uppdrag som passar dig eller har frågor? Kontakta oss! 070-302 12 20 [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Brinner du för att arbeta med människor och att ge service? Drivs du av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Då är det kanske dig vi söker. Som säljare på KICKS är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje besökare en lustfylld köpupplevelse. Dagligen driver du försäljning inom samtliga delar av sortimentet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att genomföra kampanjer och aktiviteter i enlighet med KICKS koncept. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och trivs med att arbeta mot individuella mål Har en genuin servicekänsla och älskar att arbeta med människor Alltid har kunden i fokus och drivs av utmaningen att ge varje besökare personlig service Har stort intresse för våra produkter och viljan att utvecklas till skönhetsexpert Är engagerad, ansvarstagande, ser möjligheter och trivs med att arbeta i team Är du utbildad hudterapeut/makeupartist eller har erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandeln ser vi det som meriterande. Du får möjligheten att arbeta i en organisation med hög energinivå, tillsammans med kollegor med positiv och öppen attityd. Tjänsten är en tillsvidareanställning på: 7,5 timmar per vecka Tillträde: enligt överenskommelse Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är 2 April Är du nyfiken på allt spännande som händer hos oss, ta en titt på vår Linkedin-sida här. KICKS är Nordens ledande skönhetsaktör och är en del av Matas Group A/S. KICKS erbjuder ett holistiskt skönhetskoncept med makeup, doft, hudvård och hårvård. Med professionella skönhetsexperter och en unik omnikanal-modell erbjuder KICKS personlig service, vägledning och inspiration. KICKS har ca 230 butiker i Sverige, Norge och Finland samt e-handel på varje marknad. Vårt syfte inom Matas Group är att vi ska skapa förutsättningar för "beautiful lives". För oss handlar "beautiful" om mycket mer än bara utseende; det omfattar välmående, glädje, frihet, identitet, personlig utveckling och gemenskap. Vi önskar bygga livslånga relationer med våra kunder och vill vara relevanta och till nytta varje dag. Result, Relations & you är värderingar som präglar vårt arbete och allt vi gör. KICKS anställer inte minderåriga, skulle du vara under 18 och har intresse av KICKS är du välkommen att söka praktik direkt via Butikschef. KICKS genomför bakgrundskontroll på slutkandidater. På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter.
Vårt härliga gäng söker ny kollega, är det du? Vill du ha ett omväxlande arbete där din kompentens tillvaratas och utmanas? Är du ambulanssjukvårdare eller undersköterska med lämplig bakgrund, gärna inom akutsjukvård? Sök då ett livsviktigt jobb inom ambulansen och bli vår nya kollega! Ambulansen Gällivare är en station av 15 i Ambulanssjukvården Norrbotten. Vårt upptagningsområde är hela Gällivare Kommun och vi arbetar över ett stort fält som innefattar bland annat stadsmiljö, glesbygdsmiljö, underjordsgruva och fjällvärld. Vi söker Vi söker dig som är utbildad undersköterska och med fördel har vidareutbildning till ambulanssjukvårdare, men det är inget krav. Du har haft 3 års sammanhängande körkortsinnehav med lägst B-Körkort och god körvana. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Som person har du lätt för att samarbeta med olika medarbetare. I mötet med patienten och anhöriga kräver det att du är lyhörd och har god förståelse för människor som befinner sig i olika svåra situationer. Du har en personlig mognad och har egenskapen att med gott omdöme kunna ta självständiga beslut. Du måste vara stresstålig, kunna behålla lugnet och arbeta effektivt i stressfyllda situationer. I ditt bemötande av människor agerar du professionellt och förtroendeskapande. God fysik förutsätts då tunga lyft är förekommande i arbetet. Fystester görs inför anställning. Det här får du arbeta med Inom ambulanssjukvården får du arbeta med en unik samhällsfunktion bestående av att dygnet runt arbeta med prehospital akutsjukvård där medarbetarna möter patienter i alla åldrar som drabbats av akut sjukdom eller skada i patientens hem, i utomhusmiljö eller på en olycks- eller skadeplats. Tillsammans med en legitimerad sjuksköterska, är ni den ambulansbesättning som ofta är först på plats och där kommer din kompentens till användning då det är du som tillsammans med sjuksköterskan som gör den första viktiga bedömningen och utför den mest akuta vården. Sjuksköterskan har det medicinska ansvaret och beslutar om omvårdnads- och medicinska åtgärder utifrån vårdbehov och hänvisar till rätt vårdnivå, men arbetet är ett teamarbete. Ni möter olika situationer och utmaningar där er insats kan vara avgörande för patienten och göra skillnad för andra människor. I besättningen arbetar ni i nära samarbete med varandra och andra yrkesprofessioner. Organisatoriskt är ambulanssjukvården en egen organisation under blocket Akut Omhändertagande. Vi samverkar bland annat med akutmottagningar, hälsocentraler, kommun, räddningstjänst och polis. Det här erbjuder vi dig: - Vi erbjuder introduktion och handledning inom ambulansen baserad på tidigare erfarenheter och personliga behov - Personligt schema med Timecare - Utbildningsdagar och tid för förkovring i yrket - PS-utbildning, utbildning i Akut omhändertagande i Hotfull miljö, PHTLS - Kollegor med starkt engagemang och hög kompetens - Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ - Ett livsviktigt och självständigt arbete med stort ansvar Information om tjänsten Vi kan idag erbjuda dig både fast anställning och långtidsvikariat. Tjänsterna är heltid och arbetstiden är förlagd på dag-och natt-tjänstgöring med jour på en nattbil. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Gillar du att arbeta i akuta situationer där din insats kan vara avgörande? Då har vi arbetsplatsen för dig. Här får du arbeta nära i ett team med kompetenta kollegor som nu söker fler medarbetare! Vi söker Vi söker dig som är utbildad specialistsjuksköterska med minst två års erfarenhet av akutsjukvård. För anställning är det meriterande med C, C1-körkort. Krävs B-körkort alternativt B-körkort med dispens. God körvana och tre års sammanhängande körkortsinnehav. Som sjuksköterska är det meriterande med specialistutbildning i prehospital sjukvård. Sökanden med annan specialistutbildning kan bli aktuell. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person har du lätt för att samarbeta med olika medarbetare. I mötet med patienten och anhöriga kräver det att du är lyhörd och har god förståelse för människor som befinner sig i olika svåra situationer. Du besitter en personlig mognad och har egenskapen att med gott omdöme kunna ta självständiga beslut. Du måste vara stresstålig, kunna behålla lugnet och arbeta effektivt i stressfyllda situationer. I ditt bemötande av människor agerar du professionellt och förtroendeskapande. God fysik förutsätts då tunga lyft är förekommande i arbetet. Det här får du arbeta med Ambulanssjukvården har en unik samhällsfunktion bestående av att dygnet runt arbeta med prehospital akutsjukvård där medarbetarna möter patienter i alla åldrar som drabbats av akut sjukdom eller skada. Organisatoriskt ingår Ambulansen Gällivare i vägburen ambulans i länet som är en del av verksamhetsområdet akut-omhändertagande och utför cirka 2500 uppdrag per år. Ambulansbesättningen är ofta först på plats där du som ambulanssjuksköterska gör den första viktiga bedömningen, utför den mest akuta vården. Du möter olika situationer och utmaningar där din insats kan vara avgörande för patienten och göra skillnad för andra människor. Som ambulanssjuksköterska är du en viktig del av ambulansteamet som består av ambulanssjukvårdare/sjuksköterska som din närmaste kollega. Det här erbjuder vi dig - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/Jobb-och-utbildning/Jobba-hos-oss/ - Kollegor med starkt engagemang och hög kompetens - Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Ett livsviktigt och självständigt arbete med stort ansvar Information om tjänsten Vi erbjuder tillsvidareanställningar på heltid i dygnet runt verksamhet, jourtjänstgöring nattetid förekommer. Tillträde enligt överenskommelse. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Som en del i rekryteringsprocessen kommer ni som söker att testas enligt en fastställd testplan. Trafiksäkerhet, fysisk förmåga, är delar som sökande ska gå igenom tillsammans med personlig intervju. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan!
Aimpoint AB söker fler montörer – Vi expanderar och satsar för framtiden! Vill du vara en del av ett företag som växer och satsar stort för framtiden? Folcon AB söker nu fler montörer som vill arbeta som konsulter åt vår kund Aimpoint AB i Gällivare. Aimpoint är ett världsledande företag inom sitt område, och nu behöver de förstärka sitt team för att möta framtida utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs? Om du älskar att arbeta med finmotorik och har intressen som kräver precision, som flugbindning, makeup, spelande, eller laddning av ammunition, då är det dig vi söker! Vi vet att du kommer att trivas och lyckas som montör hos Aimpoint om du har: Utmärkt fingerfärdighet Hög koncentrationsförmåga och tålamod Förmåga att förstå helheten i processer och följa rutiner, samtidigt som du är flexibel Ett sinne för detaljer Noggrannhet och effektivitet i ditt arbete Vi söker dig som: Har fyllt 18 år Uttrycker dig obehindrat i svenska, både i tal och skrift Är villig att lämna ett utdrag från belastningsregistret Vad vi erbjuder: Du blir anställd av Folcon AB och arbetar som konsult åt Aimpoint AB. Vi erbjuder: Marknadsmässig lön Generösa förmåner En trygg start med 3 månaders provanställning och möjlighet till tillsvidareanställning Aimpoint är på en stark tillväxtresa, och vi söker medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss. Du blir en viktig del av vårt konsultteam på Folcon AB, där vi värnar om att skapa en arbetsmiljö där både du och vår kund trivs och lyckas. Hur ansöker du? För att ansöka till tjänsten vill vi att du spelar in en kort video (2–3 minuter) där du berättar: Kort om dig själv Varför du har sökt tjänsten Varför just du är rätt person för oss Ladda sedan upp din video i vårt ansökningsformulär. Tveka inte – ta chansen att bli en del av Aimpoints framgångssaga och Folcon AB:s professionella team! Ansök redan idag! Hoppas detta lyfter fram relationen till både Folcon AB och Aimpoint på ett tydligt sätt. Är det något mer du vill lägga till? ?
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen kvinna som är bosatt i Gällivare. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, förflyttningar av olika slag, personlig hygien, hushållssysslor och att hitta på eller följa med på aktiviteter tillsammans med vår kund. Denna kvinna tycker bland annat om att ta en fika och att titta på TV. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, med möjlighet till mer arbete framöver. Arbetstiderna ser ut som följande: 07.00-15.00, 13.00-22.00 och 21.00-08.00 (vaken natt). Kortare arbetspass vid dubbelbemanning kan förekomma och det är dubbelbemannat 4 gånger/dag. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervju sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har en vårdrelaterad utbildning, har erfarenhet inom personlig assistans och att du är rökfri. Krav är att du har erfarenhet inom vårdyrket samt att du har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välj ett jobb för att visa detaljer