Lediga jobb i Gävle

Hitta ditt nästa jobb i Gävle enkelt och snabbt. Utforska vårt urval av lediga jobb i Gävle med mångfaldiga möjligheter inom olika sektorer. Sök idag för din framtid!

Intervjuare, extrajobb i Gävle
Norstat Sverige AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Jobba extra som intervjuare i sommar. Norstat Sverige AB är Sveriges ledande företag inom marknadsundersökningar. Varje år genomför vi ett mycket stort antal marknadsundersökningar för alla typer av nationella och internationella kunder, alltifrån statliga verk och kommuner till svenska och internationella företag, politiska organisationer och världsledande varumärken. Vi söker nya, motiverade intervjuare till våran personalpool. Att vara intervjuare innebär att man jobbar med att utföra kortare eller längre personliga intervjuer i butiker, gallerior, mässor eller på stan. Rekrytering av e-postadresser/telefonnummer för nöjd-kundundersökningar eller rekryteringar av personer till fokusgrupper är även vanligt förekommande arbetsuppgifter som intervjuare. I tjänsten får du möjligheten att träffa många människor och ta del av spännande projekt. Vi söker personer i alla åldrar! Du som söker denna tjänst ska ha stor social kompetens, vara utåtriktad och inte vara rädd att ta kontakt med andra människor. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket samt på ett vardagligt sätt kunna hantera en surfplatta, då intervjuerna oftast utförs via en länk i en surfplatta. Vi söker även egenskaper som noggrannhet, punktlighet och hög serviceanda. Tidigare erfarenhet inom marknadsundersökningar eller kundservice är meriterande men inte nödvändigt, vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Att du är flexibel och kan ta dig kommunalt eller med egen bil till närliggande orter är också ett plus, då det kan förekomma lite restid ibland. Vi erbjuder en flexibel arbetsplats där du själv bestämmer vilka dagar som passar just dig att arbeta. Arbetstiderna är flexibla och förekommer främst under vardagar dagtid men även kvällstid och helger kan förekomma. Detta är en behovsanställning. Skicka din ansökan till: [email protected]

Idag
Sista ansökan:
1 juli 2025
Lokalvårdare med erfarenhet

Om tjänsten Vi söker en erfaren lokalvårdare på heltid som brinner för att skapa rena och trivsamma miljöer. Arbetet innebär städning av kontor, industrianläggningar, butiker eller andra typer av lokaler beroende på uppdrag. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Daglig städning av lokaler enligt schema Golvvård, fönsterputs och andra specialmoment vid behov Kvalitetssäkring av det egna arbetet Hantering av städmaskiner och kemikalier Vi söker dig som: Har minst 1 års dokumenterad erfarenhet av lokalvård Har jobbat eller har kunskap inom arbetsledning Är flexibel ,serviceinriktad och noggrann Talar och förstår svenska Har god fysik och trivs med ett rörligt arbete Körkort är krav samt tillgång till bilen Vi värdesätter egenskaper som engagemang, nytänkande och ansvarstagande. För att passa i rollen som städare behöver du vara noggrann, kunna arbeta självständigt och ha öga för detaljer. Du trivs med serviceinriktade uppgifter och är bra på att hålla tider.

Idag
Sista ansökan:
3 juli 2025
E-handelsansvarig - Duro Tapeter
Duro Sweden AB
Företagssäljare

Vill du utveckla och ansvara för hela vår digitala försäljning, både via egen e-handel och tillsammans med våra återförsäljare? Duro Tapeter söker en nyckelperson som får fullt mandat att bygga, optimera och växa den digitala affären. I rollen kombinerar du e-handelsstrategi, kundresa, innehåll och analys – och får dessutom arbeta nära våra externa partners för att lyfta deras digitala försäljning av Duro-produkter. 💼 Om rollen Du har det övergripande operativa ansvaret för vår egna e-handelsplattform (D2C) samt ansvarar för att stärka närvaron och försäljningen av Duro hos våra återförsäljares e-handlar (B2B2C). Du arbetar nära vår marknadsansvariga och Content Manager samt samarbetar med säljteamet för att stötta återförsäljare i att synliggöra och konvertera vårt sortiment online. 🕒 Omfattning av tjänsten: Heltid/Deltid. 🎯 Dina huvuduppgifter: D2C – Vår egen webbshop: Säkerställa att vår e-handel presterar och växer i försäljning och kundnöjdhet Ansvara för innehåll, konvertering, UX och kampanjer Skapa landningssidor, arbeta med SEO/SEM, A/B-tester och kampanjlogik Ansvara för analys, uppföljning och insiktsarbete Koordinera med plattformsleverantör och byråer Driva förbättringar i kundresan från start till efterköp B2B2C – Våra återförsäljares e-handel: Identifiera och stötta nyckelåterförsäljare i hur de presenterar, säljer och profilerar Duro online Föreslå och samordna kampanjer, innehåll, bilder och digitalt material Föreslå förbättringar i sortimentspresentation, produktdata och metadata Följa upp synlighet, position och utfall hos utvalda partners Vara kontaktpunkt för frågor kring produktinformation och onlineförsäljning 📌 Vi tror att du har: Erfarenhet av att driva eller utveckla e-handel – gärna i ett mindre eller växande bolag Kunskap om digital marknadsföring: SEM, SEO, e-post, sociala medier Förmåga att arbeta datadrivet med t.ex. Google Analytics, GA4, Hotjar eller liknande Kommersiell känsla och förståelse för hur design, pris och upplevelse samverkar Erfarenhet av e-handel inom inredning, konsumentvaror eller liknande är meriterande Erfarenhet av B2B2C eller arbete med återförsäljare online är mycket meriterande Akademisk utbildning inom e-handel, marknadsföring, IT eller ekonomi är ett plus – men vi värdesätter rätt person och drivkraft högre än en viss utbildning 🧠 Som person är du: Strukturerad, självgående och resultatorienterad Analytisk och nyfiken – du gillar att testa nytt, följa upp och optimera Samarbetsvillig och trygg i dialog med både kollegor och externa partners Flexibel och prestigelös – du driver både strategi och detaljer 🤝 Vi erbjuder: Möjligheten att bygga upp och påverka ett viktigt affärsområde Ett välkänt svenskt varumärke med stark tradition och framtidsfokus Engagerade kollegor och korta beslutsvägar En arbetsplats där initiativ, innovation och ansvar premieras Duro – svensk kvalitet, miljötänk och design sedan 1930. Vill du vara med på vår digitala resa? Vi ser fram emot att höra från dig!

Idag
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Marknadsansvarig till Duro Tapeter
Duro Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du vara med och bygga framtidens starkaste tapetvarumärke? Duro Sweden AB söker en Marknadsansvarig som tillsammans med vår Content Manager driver och utvecklar vår marknadsföring från strategi till genomförande. Det här är en roll för dig som är nyfiken, modig och redo att testa nytt med hjälp av smart teknik, sociala medier och nya digitala vägar till kunden. Vi söker dig som kan omsätta varumärkesstrategi till mätbar tillväxt – både genom engagerande innehåll i sociala kanaler och konverterande flöden i vår e-handel. Du får chansen att kombinera Duro Tapeters starka arv med ett framtidsfokus där digital försäljning, data och kundinsikt blir centrala verktyg. 🖼️ Om Duro Tapeter Duro är ett svenskt tapetföretag med en stolt historia sedan 1930. Vi designar, tillverkar och säljer tapeter med fokus på hållbarhet, kvalitet och skandinavisk design. Tillverkning sker i vår egen fabrik i Gävle, där tradition och innovation möts. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa – och vi vill att du är med! 💼 Om rollen som Marknadsansvarig Som marknadsansvarig har du det övergripande ansvaret för att planera, koordinera och följa upp Duro Tapeters marknadsinsatser. Du jobbar nära vår Content Manager, säljavdelning och externa partners för att säkerställa ett enhetligt och attraktivt varumärke i alla kanaler – från digitala kampanjer och e-handel till PR och butiksmaterial. En viktig del av rollen är att bygga relationer och skapa synlighet för Duro genom PR, influencers och communities. Du är en orädd, framåt och hungrig person som vågar ringa, nätverka och ”sälja in” vårt varumärke i nya sammanhang. Du trivs med att tänka nytt, testa, och skapa relevans i sammanhang där vår målgrupp redan befinner sig. 🔧 Exempel på arbetsuppgifter: • Utforma och leda vår årliga marknadsplan tillsammans med Content Manager • Planera och aktivera kampanjer (säsong, lansering, butik m.m.) • Skapa innehåll och kampanjer utifrån ett “social first”-perspektiv • Stärka försäljningen direkt till kund genom egna digitala kanaler • Samarbeta med återförsäljare för att stärka den gemensamma kundresan • Utforska nya verktyg och arbetssätt – t.ex. AI, automation eller nya kanaler • Säkerställa ett enhetligt visuellt uttryck enligt vår varumärkesmanual • Hitta och bearbeta relevanta communities – digitala som fysiska • Planera PR-aktiviteter och skapa samarbeten med influencers • Skapa och vårda relationer med externa kontakter, journalister och partners ✨ Vi söker dig som: • Är orädd, nyfiken och gillar att ta för dig • Har energi, driv och gillar att se resultat av ditt arbete • Trivs med att nätverka och bygga relationer, både digitalt och i verkliga möten • Har förståelse för hur innehåll och sociala medier kan bygga varumärke • Är strukturerad och självgående, men samarbetar gärna med andra • Gillar att ta ansvar och få saker att hända Meriterande om du har erfarenhet av: • PR och influencersamarbeten • Att driva onlineförsäljning (D2C) • Kampanjplanering och digital annonsering (t.ex. Meta Ads, Google Ads) • Projektledning och koordinering av leverantörer • Plattformar som Mailchimp, Canva, Google Analytics, m.m. • Akademisk utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande Vi värdesätter din inställning och potential högre än ett perfekt CV. Om du har viljan att växa, testa nytt och skapa resultat tillsammans med oss – då vill vi höra från dig! 🤝 Vi erbjuder: • En kreativ roll i ett svenskt företag med stark designidentitet och miljöfokus • Möjlighet att påverka strategi och innehåll från grunden • Ett familjärt företag med korta beslutsvägar, hög kvalitet och passion för inredning • Tätt samarbete med VD, säljteam och produktion • För rätt person finns möjlighet till snabbt avancemang och utökat ansvar Duro – svensk kvalitet, miljötänk och design sedan 1930. Vill du vara med på vår resa? Vi ser fram emot att höra från dig!

Idag
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Anestesisjuksköterska
Operationskonsulterna Stockholm AB
Anestesisjuksköterskor

Att arbeta som anestesisjuksköterska hos oss: Som anestesisjuksköterska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att få arbeta på en på i centraloperationsavdelning i Gävle. Du behöver vara trygg i din yrkesroll och ha erfarenhet av sedvanliga uppgifter för en anestesisjuksköterska. Erfarenhet av Cosmic och Provisio.    Arbetstid: Dag Period: v.36-40   Om detta uppdrag låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista svarsdag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team som anestesisjuksköterska hos Operationskonsulterna!   Utbildning: KRAV - Sjuksköterskeutbildning 3 år - Specialistsjuksköterskeutbildning anestesi 1 år   Kompetenser: Krav - Anestesisjuksköterska - Cosmic - Provisio   Språk: KRAV - Svenska   Arbetslivserfarenhet: KRAV - Anestesisjuksköterska, 5 års erfarenhet eller mer   Om dig: Arbetet som specialistsjuksköterska inom operation är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika operationssavdelningar. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna.   Lön, ersättning och förmåner: Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, tjänstepension, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap.   Trygghet och säkerhet:  Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA.   Anställningsform: Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare.   Läs mer om oss på vår webbplats: https://operationskonsulterna.se/   Välkommen med din ansökan!   - - -    Oseriösa ansökningar anmäls till Arbetsförmedlingen Detta uppdrag riktar sig endast till personer med relevant utbildning inom vårdsektorn. Vi undanber oss ansökningar från personer utan denna bakgrund, dvs personer från andra branscher som saknar vårdutbildning. Ansökningar som inte uppfyller dessa krav där vi anser utan tvivel att det är en oseriös ansökan kommer att vidarebefordras direkt till Arbetsförmedlingen för vidare hantering. Vi tackar för er förståelse och ser fram emot ansökningar endast från kvalificerade kandidater. Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.

Idag
Sista ansökan:
29 juni 2025
Lagerarbetare till DHL Freight i Gävle | Extrajobb
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Är du intresserad av att arbeta extra hos en av världens främsta logistikföretag? Vi söker nu lagerarbetare till DHL Freight i Gävle för ett flexibelt extrajobb inom lager och logistik. Detta är ett perfekt tillfälle att kombinera ett flexibelt extrajobb med dina studier och få en konkurrenskraftig lön. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL Freight. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Gävle. Om tjänsten som lagerarbetare Som lagerarbetare kommer du att ansvara för plock och pack, samt lastning, lossning och truckkörning. Du spelar en viktig roll i logistikkedjan och säkerställer att varorna hanteras smidigt och noggrant. Arbetet utförs i skift, så vi söker dig som är flexibel och trivs i en fartfylld arbetsmiljö. Övrig information Placeringsort: Gävle Typ av anställning: Extra vid behov Arbetstider: Kvällar och nätter mellan mån-lör Är du rätt person för tjänsten? Vi letar efter engagerade och effektiva teamspelare som trivs i en dynamisk och välorganiserad arbetsmiljö. Du är noggrann, har ett öga för detaljer och ser till att arbetsuppgifter genomförs på ett effektivt sätt. Som person är du självgående, lösningsfokuserad och samarbetar gärna med kollegor. Du har en positiv inställning, är flexibel och anpassar dig lätt till skiftande arbetstider och ett varierande tempo. I övrigt krävs det att du har * En huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, F-skattesedel, deltidsjobb osv * Fyllt 18 år * Kunna arbeta minst 2-3 pass i veckan * Truckbehörighet A2 och B1 * Flytande svenska i tal och skrift Det anses meriterande om du sedan innan har erfarenhet av att arbeta inom lager och logistik samt truckerfarenhet. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Idag
Sista ansökan:
25 juli 2025
Gruppchef Byggkonstruktion
AFRY AB
Produktionschefer inom tillverkning

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle.   Jobbeskrivning Nu söker vi en engagerad gruppchef till vår grupp inom Byggkonstruktion i Gävle. Du rapporterar till sektionschefen och tillsammans leder och driver vi verksamheten framåt. Som gruppchef är ditt främsta uppdrag att vara en god ledare för gruppens medarbetare men även att bearbeta marknaden i norra Sverige för att hitta nya kunder. I din roll som ledare ingår att skapa engagemang och motivation, liksom förutsättningar för medarbetare att kunna utvecklas och ta eget ansvar. Du har också en viktig uppgift att forma ett positivt arbetsklimat och en dynamisk arbetsplats där mål, arbetsuppgifter med tillhörande ansvar är tydligt och där man samtidigt har roligt och utvecklas. Detta är en tjänst med stor frihet att bygga upp, driva vidare och utveckla gruppen med befogenhet över gruppens tillväxt, rekrytering, personal, kunder och marknadsföring. Du har fullt personalansvar vilket innebär; rekrytering, utveckling, lönesättning etc. För rätt person finns stora möjligheter till personlig utveckling att fortsätta utvecklas inom AFRY. Du ingår i sektionens ledningsgrupp tillsammans med flera andra gruppchefer i ett nära samarbete som präglas av tillit och arbetsglädje. Din chefsroll kombinerar du med att även själv arbeta som konsult, förslagsvis som konstruktör. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för teamutveckling, nöjda kunder och har ett stort intresse för att möta såväl pågående som kommande byggprojekt i Norr! Vi tänker att du som person är den som skapar självdrivande medarbetare och har ett innefattande ledarskap. Du visar stort engagemang och är en trygg beslutsfattare, som uthålligt driver organisationen framåt med en god kommunikativ förmåga. Tempot är emellanåt högt och det är viktigt att du kan planera och strukturera såväl gruppens arbete som ditt eget. I din roll är det viktigt att du är engagerad, tydlig, strukturerad och tycker om att driva förändringar. Våra värdefulla medarbetare och fina gemenskap är den viktigaste kraften bakom framgång, så vi lägger stor vikt vid att du är en lyhörd, inkluderande ledare med hög integritet och stark moralisk kompass. För denna roll ser vi gärna att du har mångårig erfarenhet från branschen som konsult, entreprenör eller beställare, är en fena på att göra affärer och är väl införstådd i konsultaffären. Du som söker har en akademisk utbildning med teknisk inriktning eller annan likvärdig arbetslivserfarenhet. Vi ser även att du behärskar svenska och engelska obehindrat och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Ytterligare information Vi söker dig som vill vara en del av AFRYs framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över. AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar inom infrastruktur, energi och industri. Just nu söker vi marknadens vassaste kompetens som tillsammans med oss vill skapa framtidens samhälle. Vi hoppas också att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig. Sista ansökningsdag är 15 augusti. Det går bra att skicka in din ansökan tidigare men vi kommer gå igenom ansökningarna först efter sommarledigheten. Kontaktuppgifter för frågor Niklas Svensson, Sektionschef Buildings CM, PM, Structural Engineering +46 10 505 78 66 [email protected] På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Idag
Sista ansökan:
25 juli 2025
Personliga assistenter sökes till deltidstjänster hos 27-årig man i Gävle!
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 27-års åldern som är bosatt i Gävle har goda kunskaper i svenska är rökfri (vanliga och e-cigaretter) kan komma doftfri till arbetet, det vill säga utan parfym eller andra starka dofter tål pälsdjur, då det finns katt i hemmet har erfarenhet av att arbeta med personer som har autism Det är även meriterande om du: har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent  har arbetat med låg affektivt bemötande tidigare delar kundens intressen av till exempel kolla film, bada och kasta boll Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform för båda tjänsterna är "Så länge assistansuppdraget varar". Ena tjänsten är på 55% med dygnspass och enstaka nattpass enstaka vardagar men främst helger. Den andra tjänsten är på 34% med dygnspass eller nattpass i gång veckan under helgen. Dygnspassen är mellan kl. 14:45-14:45 och nattpassen är mellan kl. 14:45-08:30 och samtliga arbetspass har jourtid mellan kl. 23-06:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde 2025-08-01 är tillträde för båda tjänsterna, men vi ser gärna att du som söker kan påbörja introduktion innan enligt överenskommelse.  Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Elin Hjerén  [email protected]

Idag
Sista ansökan:
16 juli 2025
AnnSam söker Sjuksköterska! 🌞 Uppdrag v27-v34 Hemsjukvård i Gävle
Annsam AB
Grundutbildade sjuksköterskor

AnnSam  AB,  som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999,  söker  nu Sjuksköterska för uppdrag på Hemsjukvården   i Gävle   Perioden:  25-07-03 t.o.m 25-08-24 Arbetstid:  Dag, kväll, helg. 75-100% Erfarenhet: Minst 3 år som  Sjuksköterska och erfarenhet inom området och trygg i din yrkesroll.   Journalsystem:   Treserva hälsoärende Ev. övrigt:  Hör av dig så berättar vi mer. Sista dag att söka 27/6 Ref.nr:   Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskelegitimation. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal med häften av Sveriges kommuner och även regionernas nationella avtal vilket ger bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

Idag
Sista ansökan:
27 juni 2025
Servicetekniker - 475831
Alstom Transport AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

På Alstom förstår vi transportnätverk och vad som rör människor. Från höghastighetståg, tunnelbanor, monorails och spårvagnar, till nyckelfärdiga system, tjänster, infrastruktur, signalering och digital mobilitet, erbjuder vi våra olika kunder den bredaste portföljen i branschen. Varje dag leder 80 000 kollegor vägen till grönare och smartare mobilitet över hela världen och förbinder städer när vi minskar koldioxidutsläppen och ersätter bilar. Vi söker flera servicetekniker till vår depå i Gävle Har du en teknisk bakgrund, gärna med erfarenhet inom el, och vill du bli en del av ett globalt ledande företag? Gillar du lagarbete och är redo att lösa tekniska utmaningar? Då kan du vara den vi söker! Din framtida roll Du kommer att ingå i ett kompetent och engagerat team som stöttar dig i din introduktion och hjälper dig att snabbt komma in i ditt arbete. Rapportering sker till Niclas Pettersson (Operations Manager). Arbetsuppgifterna är mångsidiga och omfattar garantireparationer, felsökning, modifieringar och idrifttagning på våra Regina fordon. Som servicetekniker kommer du att utföra förebyggande underhåll enligt instruktioner samt avhjälpande felsökning vilket säkerställer hög kvalitet och tillgänglighet på våra fordon. Du kommer bland annat att: Ansvara för att rapportera fältdata och administrera blanketter. Genomföra tekniska undersökningar. Stötta valideringen av underhållsdokumentation. Hålla sig uppdaterad kring förändringar i underhållsdokumentationen. Färdigställa fordonen för leverans till kunden Vem är du? För att lyckas som servicetekniker behöver du ha stark teknisk kompetens och ett öga för detaljer. Du bör vara strukturerad, ha förmåga att arbeta efter tydliga processer och trivas med att arbeta mot deadlines för att säkerställa att tågen går i tid. Vidare är det viktigt att du är analytisk och gillar att utföra reparationer samt hitta lösningar på problem. Noggrannhet och ansvarskänsla är avgörande, då ditt arbete har direkt påverkan på passagerares säkerhet och hälsa. Slutligen, god kommunikations- och samarbetsförmåga är viktigt, eftersom du kommer att arbeta nära andra servicetekniker och personal på våra depåer. För att lyckas i rollen: Vi värdesätter passion och attityd framför erfarenhet. Det är därför vi inte förväntar oss att du har alla färdigheter. Istället har vi listat några som vi tror kommer hjälpa dig att lyckas och växa i den här rollen: Utbildning, erfarenhet eller stor passion för fordonsel, fordonsteknik och felsökning. Erfarenhet eller förståelse för teknik inom flyg-, industri- eller fordonsbranschen, där reparation av mekaniska, elektriska, pneumatiska och digitala styrsystem ingår i ditt arbete. Förmåga att montera elektriska och mekaniska komponenter enligt ritningar och instruktioner. Gärna intresse för mjukvara, inklusive förståelse för hur logiska funktioner byggs upp, samt mjukvaruuppladdningar. Flytande i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt. Vi söker dig som kan jobba skift, vilket innebär dag, kvällar, helger och storhelger. För att bli auktoriserad servicetekniker behöver du genomgå Alstoms kostnadsfria interna utbildningsprogram och en medicinsk hälsoundersökning, som Alstom ombesörjer. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Sånt du kommer att gilla Följ med oss på en livslång transformativ resa - järnvägsindustrin är här för att stanna, så att du kan växa och utveckla nya färdigheter och erfarenheter under hela din karriär. Njut av stabilitet, utmaningar och en långsiktig karriär fri från tråkiga dagliga rutiner Samarbeta med tvärgående team och hjälpsamma kollegor Bidra till innovativa projekt Utvecklas inom företaget Dra nytta av vår investering i din utveckling genom prisbelönt lärande Om du är redo för utmaningen vill vi gärna höra från dig! Du behöver inte vara en tågentusiast för att trivas hos oss. Vi garanterar att när du kliver på ett av våra tåg med dina vänner eller familj kommer du att vara stolt. Om du är redo för utmaningen vill vi gärna höra från dig!

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025