Mättekniker med administrativt fokus
Futuria People AB
GIS- och kartingenjörer

Vill du ta klivet bort från fältet – och in i en nyckelroll som Administrativ Mättekniker? Har du flera års erfarenhet inom mätteknik och drivs du av noggrannhet, struktur och vill vara med och styra projekt från skrivbordet snarare än marken? Då kan detta vara möjligheten du letar efter! Vi söker nu en Administrativ Mättekniker till ett väletablerat mark- och anläggningsföretag med kontor i Gävle. De arbetar med allt från mindre projekt till komplexa infrastrukturjobb – både på land och i vatten – och är en trygg aktör för offentliga beställare mellan Sundsvall och Uppsala. I denna roll kliver du in i en central roll där du blir en viktig del i att säkerställa kvalitet, noggrannhet och effektivitet – innan, under och efter projektens gång.   Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund. I denna tjänst kommer du att arbeta mer administrativt än ute på fältet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Dina huvudsakliga ansvarsområden: Mängdberäkningar, mängddata och mängdreglering inom anläggningsentreprenader Stöd vid anbud och kalkyler genom exakta och tillförlitliga beräkningar Framtagning av mätningsunderlag samt maskinmodeller för grävmaskiner Deltagande i projektstarter med fokus på implementering av molnbaserade lösningar för maskinstyrning   Du erbjuds:  En nyckelroll där din tekniska kompetens kombineras med analytisk förmåga Ett bolag med korta beslutsvägar, högt i tak och långsiktig framtidstro Kollegor som gillar att ha kul tillsammans – både på jobbet och vid sidan av Trygga anställningsvillkor, schyssta förmåner och möjlighet att utvecklas   Vi söker dig som har:  Har minst 2 års erfarenhet som mättekniker, mätningsingenjör eller utsättare Är trygg i mängdberäkningar, mängddata och mängdreglering Har vana av GNSS och totalstationer Kan jobba i program som SBG Geo och/eller TopoCad Har B-körkort   Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Omfattning: Heltid  Placering: Gävle Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Sofie Andersson: [email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? - Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.

Idag
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Farmaceut till Kronans Apotek Gävle Golfen

Välkommen till vår värld! Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! Din roll som farmaceut för Kronans apotek Gävle Golfen: Vi söker två drivna och engagerade farmaceuter till vårt apotek Kronans apotek Gävle Golfen. Apoteket är beläget i närheten av apoteket ICA supermarket, trädgårdsbutik och golf klubb. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 2 farmaceuter samt 2 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09:00-18:00 på vardagar, 10:00-15:00 på lördagar och Stängt på söndagar. Vi erbjuder ett tjänst på omfattning heltid eller enligt överenskommelse och du välkomnas till apotekschef Alhakam Aljamal team. Önskad start: enlig överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Vi är också övertygade om att flexibilitet, anpassningsbarhet och att trivas i en miljö där inte allt är på plats, är nyckelfaktorer för att trivas i den förändringsresa vi befinner oss i. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Alhakam Aljamal på tel. 073-6915586 OBS! efter vikariat tjänst är det möjligt att flytta på tjänsten till polare tjänst inom regionen. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

Idag
Sista ansökan:
30 september 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Bomhus, Gävle

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Bomhus, Gävle Vi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek i Bomhus, Gävle. Apoteket är beläget vid Bomhus hälsocentral och i närområdet finns det både äldreboenden, vårdcentral, tandvård och bostadsområden. Många av våra kunder är stamkunder som vi känner väl, vilket både vi och kunderna uppskattar. För dig som pendlar finns bra förbindelser med bussar in till centrala Gävle. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt och familjärt team bestående av 1 farmaceut samt 1 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 08:15-17:15 på vardagar, 10:00-14:00 på lördagar och stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid eller deltid och du välkomnas till apotekschef Arams team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Aram på tel. 072-292 98 04 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

Idag
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Gävle Sätra centrum

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Gävle Sätra CentrumVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek Gävle Sätra centrum. Apoteket är beläget i Sätracentrum och i närområdet finns det matbutik, bostadsområde, vårdcentral. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 2 farmaceuter samt 1 kassa personal som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09:00-19:00 på vardagar, 10:00-14:00 på lördagar och är stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du kommer tillhöra apotekschef Alhakam Aljamal team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Alhakam Aljamal på tel. 073- 6915586. Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

Idag
Sista ansökan:
31 juli 2025
Cityfrisörerna Söker frisör eller trainee

Vi söker en passionerad frisör till Cityfrisörerna i Valbo Köpcentrum! Är du en kreativ och engagerad frisör som längtar efter en arbetsplats där du får utvecklas, skapa fritt och bli en del av ett härligt team? Då kanske det är just dig vi söker! Vi söker dig som: Brinner för frisöryrket och älskar att göra människor fina Är plikttrogen, nyfiken och driven Tycker om att vara kreativ och skapa nya uttryck Har viljan att utvecklas både tekniskt och personligt Är lyhörd, serviceinriktad och alltid bemöter kunden med värme Vi är: En sammansvetsad salong där vi driver verksamheten tillsammans – teamet är vår styrka En arbetsplats som sätter frisörens välmående i fokus En modern salong som ligger i framkant och följer de senaste trenderna och teknikerna inom yrket Ett väletablerat namn med över 20 års erfarenhet och starkt kundunderlag Ett tryggt företag som är medlem i Frisörföretagarna och följer kollektivavtal En salong där du har stora möjligheter till bra lön och snabb kunduppbyggnad Om oss: Cityfrisörerna är en välkänd och uppskattad frisörsalong mitt i Valbo Köpcentrum. Hos oss får du arbeta i en miljö med högt kundflöde, trogna stammisar och goda möjligheter att snabbt bygga din egen kundkrets. Vi är ett gäng glada, stilmedvetna och kreativa frisörer som älskar vårt yrke och vår arbetsplats. Vår salong är en plats för både inspiration och avkoppling – för såväl kunder som personal. Vi strävar alltid efter att erbjuda högsta möjliga service, professionell rådgivning och ett bemötande som får våra kunder att känna sig sedda, trygga och omhändertagna. Vi tror på ständig utveckling och på att varje frisör ska få möjlighet att växa, både i sin roll och som människa. Låter det här som något för dig? Då vill vi gärna höra från dig – eller varför inte kika förbi salongen på en kaffe och prata mer? 📧 Mail: [email protected] 📞 Telefon: 076-213 76 62 📸 Instagram: @cityfrisorerna

Idag
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Specialpedagoger och speciallärare sökes
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Om oss Clockwork elevhälsa finns för er som behöver stöd i elevhälsoarbetet. Förutom att bemanna och rekrytera personal till elevhälsan kan Clockwork bidra på plats med ett team, likaväl som på distans. Detta område leds av tidigare specialpedagog och skolledare. Med stora upparbetade nätverk och fokus på hög kvalitet har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Vi samarbetar med skolor över hela landet – både kommunala och fristående – och just nu förbereder vi inför hösten 2025 där vi ser ett behov av specialpedagoger och speciallärare. Vi är inte ytterligare ett bemanningsföretag, vi är Clockwork - och vi kan skola! När ni samarbetar med oss får ni all vår kompetens på köpet. Läs mer om vår resa på; www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering Om företaget Vi söker nu erfarna specialpedagoger och speciallärare som vill arbeta som konsulter på uppdrag av oss. Det innebär att du antingen är anställd av oss eller kanske driver eget företag och vill arbeta på uppdrag som vi förmedlar. Vi har i dagsläget en grupp specialpedagoger och speciallärare som redan arbetar på olika skolor runt om i Sverige och behöver utöka vår personalgrupp. Hos oss får du möjlighet att jobba på spännande uppdrag och vi erbjuder specialpedagogisk handledning vid behov. Vi konsultchefer har bakgrund inom skola, som både specialpedagoger och rektorer. Dina arbetsuppgifter Varje uppdrag hos oss är unikt och därför söker vi specialpedagoger och speciallärare med olika erfarenheter och kompetenser. Allt skräddarsys efter den aktuella skolans behov. Uppdragens innehåll varierar och kan innefatta allt från enskilt elevarbete, kvalitetssäkring av dokumentation till större insatser vid exempelvis nedslag av skolinspektionen. Många gånger behöver du identifiera och arbeta förebyggande för att undanröja hinder i lärandet och i lärmiljön, du kommer också att genomföra utredningar samt utforma och själv aktivt medverka i genomförande av åtgärdsprogram i samspel med övriga kollegor. Uppföljning och utvärdering av gjorda insatser är en viktig del av arbetet. I många utav uppdragen ingår även handledning av kollegor och att vara ett bollplank för ansvarig rektor. Din profil Vi söker dig som är relationsskapande, strukturerad och lösningsorienterad. Du tycker om att samarbeta, komma med nya idéer och hitta de bästa vägarna för att hjälpa eleverna framåt i deras lärprocess. Vi söker främst erfarna specialpedagoger och speciallärare med några års arbetslivserfarenhet inom yrket. Kanske trivs du där du är – men undrar om det finns något som passar ännu bättre? Eller så är du redo att ta nästa steg, men vill ha hjälp att hitta rätt? Hos oss på Clockwork Skolbemanning & Rekrytering möter du ett dedikerat team som kan skolvärlden och som förstår vad som krävs för att trivas och utvecklas som lärare. Det här är inte en specifik tjänst – utan en inbjudan till dig som vill: - Få information om lediga jobb före alla andra - Matchas med tjänster som stämmer med dina önskemål och värderingar - Ha en personlig kontakt som lyssnar på vad du söker - Känna trygghet i processen om du väljer att byta jobb Ansökan Skicka in en ansökan så kan vi ta kontakt för att höra mer om dina önskemål och håller dig uppdaterad när vi får in tjänster som kan passa. Varmt välkommen med din ansökan! Titta gärna in på: Facebook.com/skolbemanning www.pedagogjobb.nu

Idag
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Medicinsk ledningsansvarig läkare inom ambulans och akut
REGION GÄVLEBORG
Specialistläkare

Verksamhetsområde ambulans och akut ansvarar för att möta invånarnas behov av vård och behandling vid akuta sjukdomar eller skador. Verksamheten har en geografisk spridning över större delen av länet och består av cirka 400 medarbetare utspridda på åtta enheter. Vi arbetar för att förbättra och utveckla ambulans- och akutsjukvården i regionen där den prehospitala vården är en del. Vi har en central roll i många vårdkedjor där samarbete med andra verksamheter är avgörande. Vi söker nu dig som tillsammans med vår ledningsgrupp, stab samt våra medarbetare vill vara med och bidra till att utveckla och förbättra länets akut- och ambulanssjukvård. ARBETSUPPGIFTER Som medicinskt ledningsansvarig läkare (MLL) ingår du i verksamhetsområdets ledningsgrupp samt har ett övergripande ansvar för de medicinska frågorna. Du kommer även ha en aktiv roll i vår utbildningsverksamhet där din expertis bidrar till att utforma innehåll för att främja kompetensutveckling hos våra medarbetare. I funktionen medicinskt ledningsansvarig kommer du bland annat att arbeta med • att bredda det medicinska innehållet i verksamheten • patientsäkerhetsarbete och kvalitetsarbetet inom ramen för systematiskt förbättringsarbete • att vara delaktig i de utvecklingsarbeten som verksamheten bedriver • att samverka med omkringliggande verksamhetsområden i frågor som berör patientflöden och utvecklingsområden. Anställningens omfattning kan variera beroende på intresse och önskemål. Du har möjlighet att arbeta 50 procent som MLL inom antingen ambulans eller akut och kombinera detta med 50 procent kliniskt arbete. Alternativt arbeta heltid som MLL över hela verksamhetsområdet. Vi är flexibla och öppna för andra upplägg utifrån dina önskemål. Hos oss får du • vara en central del i utvecklingen av länets ambulans- och akutsjukvård • arbeta tillsammans med kompetenta, engagerade samt drivna kollegor • arbeta inom ett spännande verksamhetsområde som innefattar både ambulans- och akutverksamhet. Vi är mån om dig som medarbetare och vi arbetar därför aktivt med riktade friskvårdsinsatser för att främja en hälsosam livsstil. Läs mer om våra förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett genuint intresse för ambulans- och akutsjukvård och som vill utvecklas tillsammans med oss. För att trivas i rollen behöver du kunna samarbeta bra med andra, vara lyhörd och kunna förmedla kunskap och information anpassat till mottagaren. Du tar ansvar för ditt arbete och har förmåga att strukturera och planera arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Vidare ser vi att du har ett strategiskt tänk där du ser till verksamhetens helhet. Som medicinsk ledningsansvarig läkare ska du • ha läkarlegitimation med specialistkompetens • varit verksam i minst två år inom specialiteten då detta är en överläkartjänst • inneha B-körkort. Har du arbetat med patientsäkerhetsfrågor, akutsjukvård samt arbetat med övergripande medicinska frågor är det meriterande. Även erfarenhet av administration är meriterande. Välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Idag
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Nordic Heating - Lageransvarig
Infinity Industry Solutions Sweden AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Lageransvarig – Nordic Heating Vill du vara med och driva, utveckla och effektivisera lagerverksamheten i ett växande företag? Är du inte rädd för att hugga i och arbeta självständigt samtidigt som du har ett öga för struktur, logistik och smarta flöden? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som lageransvarig på Nordic Heating har du det övergripande ansvaret för vår lagerverksamhet. Rollen innebär både operativt och strategiskt arbete, där du dagligen leder och utvecklar arbetet i lagret, samtidigt som du driver förbättringsprojekt med fokus på optimering av processer, flöden och lagerhållning. Du kommer att arbeta med inköp och logistik för att säkerställa ett effektivt och välfungerande lager. Du kommer vara inblandad i hantering av in- och utleveranser och din insats kommer att ha stor påverkan på vår leveransprecision, kundnöjdhet och lönsamhet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvar för den dagliga driften av lagret • Planera, leda och följa upp lagrets arbetsuppgifter • Arbeta med lageroptimering, t.ex. utnyttjande av lageryta, rutiner och inventering • Driva förbättringsarbete • Samordna med övriga avdelningar för att säkerställa ett smidigt logistikflöde • Arbeta med övriga interna projekt i mån av tid Vi söker dig som har: • Erfarenhet av lagerarbete och logistik • God förståelse för lageroptimering och förbättringsarbete • Systemvana, gärna erfarenhet av affärssystem och lagersystem • Truckkort är meriterande Personliga egenskaper: • Strukturerad och lösningsorienterad • Självständig med god ledarskapsförmåga • Förbättringsdriven med intresse för effektivisering • God kommunikations- och samarbetsförmåga Vi erbjuder: • En central roll i ett engagerat team • Möjlighet att påverka och förbättra våra arbetsprocesser • Ett företag i tillväxt där initiativ uppskattas Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast 250810. Urval sker löpande så vänta inte för länge! Tillträde: Enligt överenskommelse Frågor? [email protected]

Idag
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Driftsättningsingenjör
Professionals Nord Sundsvall och Umeå AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Brinner du för att lösa tekniska utmaningar och vill arbeta i en internationell miljö? Som Mechanical Commissioning Engineer får du en nyckelroll i driftsättningen av kritiska system i framtidens datacenter. Här får du arbeta hands-on med avancerade mekaniska system och vara en del av ett engagerat team! Om tjänsten  Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en Mechanical Commissioning Engineer. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och att du anställs direkt av vår kund.Alla frågor kring tjänsten hänvisas till [email protected]. Du erbjuds Konkurrenskraftig lön Ett flexibelt och stöttande arbetsklimat med engagerad ledning Möjlighet att arbeta i en internationell miljö med avancerad teknik En central roll i projekt där din expertis behövs Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta på plats och ansvara för driftsättning och verifiering av mekaniska system i moderna datacenter.Du kommer att: Säkerställa att kylsystem, ventilation (HVAC) och styrsystem (BMS) fungerar optimalt. Leda och delta i tester samt godkännande av mekaniska system. Analysera tekniska problem och föreslå förbättringar. Samarbeta med ingenjörer och tekniker för att optimera driften. Vi söker dig som: Har en teknisk utbildning inom mekanik, exempelvis en civil- eller högskoleingenjörsexamen. Har erfarenhet av commissioning/drifttagning av större tekniska anläggningar (exempelvis datacenter, sjukhus, kärnkraft, läkemedelsproduktion eller energianläggningar). Har arbetat med mekaniska system såsom HVAC och BMS. Talar och skriver flytande engelska (svenska är inget krav). Är flexibel och kan arbeta på site i Sverige. Du är en lösningsorienterad och analytisk person som snabbt kan identifiera och lösa problem. Du trivs med att samarbeta i team och har en prestigelös inställning.Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! START: Enlig överenskommelseOMFATTNING: HeltidSTAD: Gävle/ möjlighet att jobba från annan ort/landURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Stina Vidmark#salute #mekanik #commissioning #drift #datacenter #HVACSök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Idag
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Driftsättningsingenjör
Professionals Nord Sundsvall och Umeå AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vill du spela en nyckelroll i driftsättningen av avancerade elsystem för framtidens datacenter? Nu har du chansen att arbeta hands-on med kritiska system och säkerställa att de fungerar optimalt. Vi söker dig som vill arbeta i en internationell och tekniskt utmanande miljö där din expertis gör skillnad!   Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en Senior Electrical Commissioning Engineer. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och att du anställs direkt av vår kund.Alla frågor kring tjänsten hänvisas till [email protected]  Du erbjuds Konkurrenskraftig lön Ett flexibelt och stöttande arbetsklimat med engagerad ledning Möjlighet att arbeta i en internationell miljö med avancerad teknik En nyckelroll i projekt där din expertis gör skillnad Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta på plats och ansvara för driftsättning och verifiering av elektriska system i moderna datacenter.Du kommer att: Testa och godkänna hög- och lågspänningssystem, UPS, generatorer och SCADA. Säkerställa att elsystemen uppfyller säkerhets- och prestandakrav. Identifiera och åtgärda elektriska problem. Arbeta tätt med olika team för att optimera systemens effektivitet och driftsäkerhet. Vi söker dig som: Har en teknisk utbildning inom el, exempelvis en civil- eller högskoleingenjörsexamen. Har erfarenhet av commissioning/drifttagning av större tekniska anläggningar (exempelvis datacenter, sjukhus, kärnkraft, läkemedelsproduktion eller energianläggningar). Har erfarenhet av att arbeta med elektriska system såsom hög-/lågspänning, UPS och SCADA. Talar och skriver flytande engelska (svenska är inget krav). Är flexibel och kan arbeta på site i Sverige. Du är en analytisk och lösningsorienterad person som snabbt kan identifiera och åtgärda problem. Du trivs med att samarbeta i team och har en prestigelös inställning.Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: HeltidSTAD: Gävle/ möjlighet att jobba på annan ort/landURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Stina Vidmark#salute #el #drift #datacenter #ingenjör Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Idag
Sista ansökan:
31 augusti 2025