Lediga jobb i Gnesta

Sök totalt 44 lediga jobb i Gnesta

Distriktssköterska/sjuksköterska

Vårdcentralen Gnesta Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Vi söker dig som vill arbeta på en trevlig och välfungerande vårdcentral tillsammans med välutbildade och kompetenta medarbetare. Vi är ca 45 medarbetare och ortens placering erbjuder smidiga avstånd med både pendel, tåg och bil. Vi har allt under samma tak, arbetsklimatet är gott och vårdcentralen bemannas av en trevlig och samspelt personalgrupp. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete. Som vårdcentral i glesbygd får du möjlighet att arbete med en stor variation av medicinska frågeställningar. Dina arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter ingår samverkan med övriga professioner kring enkla och mer komplexa tillstånd, kliniska bedömningar och åtgärder med ett personcentrerat förhållningssätt. Du gör självständiga bedömningar, undersökningar, triageringar till rätt vårdnivå. Du möter dina patienter fysisk, virtuellt eller via telefon. Här strävar vi efter generalistkompetens, då bredden på våra uppdragsområden är stor, men det finns också utrymme att bli extra inriktad på något specifikt område. Du har möjlighet att få bedriva förbättrings- och utvecklingsarbeten, handleda kollegor och studenter. Arbete på primärvårdsjouren enstaka helgpass ingår också. Vårt dokumentationssystem är NCS System Cross. Din kompetens. Du är legitimerad sjuksköterska/distriktssköterska som sätter människan i fokus och vill vara med och utveckla primärvården. Har du tidigare erfarenhet från primärvård och mottagningsarbete är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Låter detta intressant är du välkommen att höra av dig till oss. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Verksamhetschef Ann-Louise Rågefalk, 072-143 39 92. Vårdenhetschef Eleonore Jonsson, 072-143 93 89. Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Gnesta! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-07-21. Intervjuer kan komma att ske löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

14 juni 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Distriktssköterska/sjuksköterska

Vårdcentralen Gnesta Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Vi söker dig som vill arbeta på en trevlig och välfungerande vårdcentral tillsammans med välutbildade och kompetenta medarbetare. Vi är ca 45 medarbetare och ortens placering erbjuder smidiga avstånd med både pendel, tåg och bil. Vi har allt under samma tak, arbetsklimatet är gott och vårdcentralen bemannas av en trevlig och samspelt personalgrupp. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete. Som vårdcentral i glesbygd får du möjlighet att arbete med en stor variation av medicinska frågeställningar. Dina arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter ingår samverkan med övriga professioner kring enkla och mer komplexa tillstånd, kliniska bedömningar och åtgärder med ett personcentrerat förhållningssätt. Du gör självständiga bedömningar, undersökningar, triageringar till rätt vårdnivå. Du möter dina patienter fysisk, virtuellt eller via telefon. Här strävar vi efter generalistkompetens, då bredden på våra uppdragsområden är stor, men det finns också utrymme att bli extra inriktad på något specifikt område. Du har möjlighet att få bedriva förbättrings- och utvecklingsarbeten, handleda kollegor och studenter. Arbete på primärvårdsjouren enstaka helgpass ingår också. Vårt dokumentationssystem är NCS System Cross. Din kompetens. Du är legitimerad sjuksköterska/distriktssköterska som sätter människan i fokus och vill vara med och utveckla primärvården. Har du tidigare erfarenhet från primärvård och mottagningsarbete är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Låter detta intressant är du välkommen att höra av dig till oss. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Verksamhetschef Ann-Louise Rågefalk, 072-143 39 92. Vårdenhetschef Eleonore Jonsson, 072-143 93 89. Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Gnesta! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-07-21. Intervjuer kan komma att ske löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

14 juni 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Plåtslagare sökes till expansivt företag!

TopWork söker nu erfaren plåtslagare till kund i Järna! Vi söker dig som trivs i en producerande verkstadsmiljö och som är intresserad av att utvecklas tillsammans med ett kompetent team på plats! Vår kund är verksam inom metall- och plåtbearbetning och vi ser att du som söker kommer från en bakgrund där du är van vid att bearbeta metall och plåt både med maskin och för hand. Du kommer arbeta med att bearbeta materialet för att ta fram detaljer till kunds produktion. Andra uppgifter som tillsyn av maskin, lastning av gods och delta i produktionsförbättringar kommer även ingå. Vem är du? Vi tror att du som söker är praktiskt lagd och trivs i en hektiskt miljö. Du tycker om att arbeta strukturellt och med en enorm noggrannhet för att säkerställa produktens kvalité. Du trivs med att arbeta i lag och samarbetar gärna tillsammans med övriga för att uppnå allra högsta resultat. Kvalifikationer: Utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som plåtslagare Minst tre års erfarenhet inom yrket eller liknande arbetsuppgifter Behärska det svenska språket i tal och skrift Truckkort är meriterande men inget krav. Har du några funderingar kring tjänsten är du välkommen att ringa till mig så kollar vi på det! Varmt välkommen med din ansökan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.  Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

14 juni 2024
Sista ansökan:
7 juli 2024
Kommunikatör till Gensta Kommun

Om tjänsten Vi behöver en kommunikatör som har bredd och gärna kommunerfarenhet. Arbetsuppgifter är i första hand kommunikationsplanering, genomförande, uppföljning och stöd till förvaltningar och avdelningar, samt operativt arbete i våra kanaler. Detta till en liten och familjär grupp som finns där för varandra! Vi ser gärna att du är: Är en duktig skribent med god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift och kan producera såväl klarspråksanpassade texter som strategiska budskap. Hanterar sociala medier och webbpublicering. Kan skapa enklare produktioner i Adobe CS. Har erfarenhet av fotografering och redigering av foto och film. Har erfarenhet av att hantera press och media och ge kommunikationsstöd till chefer och handläggare i olika ärenden. Vi tror att du har en kommunikatörsutbildning eller motsvarande. Meriterande med erfarenhet av arbete inom kommun. Om uppdraget Detta är ett konsultuppdrag via Arena Personal med chans till övertag av kund. Uppdragets planerade löptid: 2024-08-15 till 2025-05-15 Intervjuer planeras att ha i närtid pga semestertider. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, kandidater presenteras löpande och intervjuer kommer att ske inom en närtid.

13 juni 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att bifoga ditt uppdaterade CV och andra nödvändiga dokument samt besvara urvalsfrågorna. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering. Telefon: 073 787 98 22 Mail: [email protected]

12 juni 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Få Sveriges högsta lön som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen!

Hjärtligt välkommen att arbeta som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är vårdbiträde och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för vårdbiträden! Vi tror på att ha Sveriges bästa vårdbiträden anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra vårdbiträden och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Resande säljare - Ingen erfarenhet krävs

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen påbörjat en internationell utlandsexpansion av verksamheten. Vad erbjuder vi? - Sveriges generösaste bonusar, med fast grundlön - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

12 juni 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Personlig assistent till man Gnesta!

Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Gnesta! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänstenVi söker nuen personlig assistent vår kundboende iGnesta som drabbats av en stroke.Som assistent kommer sinaarbetsuppgifter varaallt från förflyttningar, påklädning, hemmets alla vardagssysslor samt attfölja med på aktiviteter.Kunden har hund så du ska inte vara hundrädd eller allergisk. Du kommer att vara assistent till en man som tycker mycket om att lyssna på musik, till största del hårdrock, gå på konserter gärna på Gröna lund, titta på Hockey och fotboll.Det skadar inte om du delar samma intressen. Körkort är meriterande men inteett krav - gärna att du även ska kunna köra i Stockholmstrafik För anställning krävs det att du kan visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.Du beställer själv registerutdraget via länken nedan https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vem är du?Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Endast kvinnliga sökande efter önskemål från kund. Vad får du?Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Extra vid behovsom kan leda till en fast tjänst. Lön:Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde:Enligt överenskommelse Vad händer nu?Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke men även av kunden och hans anhöriga. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

11 juni 2024
Sista ansökan:
9 november 2024
Säljare på resande fot - Snittlön 35.000 kr

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

10 juni 2024
Sista ansökan:
24 juni 2024
Parkarbetare

I Gnesta kommun är vi 850 medarbetare som arbetar engagerat med att ge våra invånare och besökare bästa möjliga service. Hos oss är du med och bygger en attraktiv kommun där dialog, öppenhet och gott bemötande genomsyrar organisationen. Du är varmt välkommen att bli en av oss. Tjänsten är placerad på samhällsbyggnadsförvaltningen som arbetar med kommunövergripande frågor, såsom strategisk och fysisk planering, myndighetsutövning inom miljö och byggfrågor samt regional utveckling. Här finns också det samlade ansvaret för kommunens tekniska försörjning inom avfall och renhållning, vatten och avlopp, gator, vägar och parker. Förvaltningen arbetar på uppdrag av kommunstyrelsen och samhällsbyggnadsnämnden. ARBETSUPPGIFTER Trivs du med att skapa vackra utemiljöer för människor att vistas i? Då är det dig vi söker. Som parkarbetare skapar, sköter och underhåller du utemiljöer i Gnesta kommun. I arbetet ingår bland annat plantering, gräsklippning, ogräsbekämpning, motor- och röjsågsarbete, skogsbruk, renhållning samt skötsel av kommunens lekplatser, badplatser och idrottsplatser. I tjänsten ingår även att stötta övriga tekniska verksamheter vid behov. Du kommer som medarbetare att ingå i ett arbetslag med stort gemensamt ansvar att planera och utföra de beskrivna arbetsuppgifterna. Arbetet omfattar även beredskapstjänstgöring vinterunderhåll vid behov. KVALIFIKATIONER Du är positiv, initiativrik, ansvarstagande, flexibel och har en god samarbetsförmåga. Du som söker har minst fem års erfarenhet inom park och anläggning och du har någon form av trädgårdsutbildning, gärna trädgårdsmästare eller liknande utbildning som arbetsgivare bedömer likvärdig. B-körkort och behörighet för motorsåg klass AB är ett krav. C-körkort, BE-körkort, körning med traktor och mindre maskiner, utbildning för arbete från lift- och arbetsplattform, erfarenhet av skogsarbete samt motorsågs- och röjsågskörkort är meriterande. ÖVRIGT Som medarbetare i Gnesta kommun ska du känna dig trygg och kunna ha en god balans mellan fritid, familjeliv och jobb. Du har flera fina anställningsförmåner, till exempel friskvårdsbidrag, utökad föräldraledighet och ett bra försäkringsskydd. Läs mer om kommunens anställningsförmåner på gnesta.se/anstallningsformaner. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, och välkomnar därför sökande med olika erfarenheter och bakgrund. Gnesta kommun har tagit ställning till kanaler och marknadsföring för rekrytering. Vi undanber oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

10 juni 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024