För kunds räkning söker vi en driven Produktionstekniker Har du en bakgrund inom teknik och brinner för att förbättra och effektivisera tillverkningsprocesser? Vill du vara en nyckelperson i utvecklingen av framtidens produktion? Då är detta rätt roll för dig! Om rollen Som Produktionstekniker kommer du att spela en central roll i vår tillverkningsorganisation. Du kommer att arbeta nära både produktion och utveckling med fokus på att optimera, standardisera och stabilisera monteringsprocesser. Rollen innebär också att delta i nya produktlanseringar och leda förbättringsinitiativ i linje med Lean och AMS-principer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla och förbättra monteringsprocesser (optimering, standardisering och stabilisering) Arbeta med layoutplanering av fabrik och process (AutoCAD) Delta i workshops och fungera som intern konsult i tillverkningsfrågor Utveckla processflöden och sekvenser för nya produkter Utföra monterbarhetsanalyser (DFA/DFM) och PFMEA Använda MTM-metodik för tidsstudier och logistikanalyser Genomföra kostnadsanalyser av olika produkt- och processalternativ Ta fram specifikationer för utrustning och föreslå inköp Säkerställa ergonomiska förbättringar i processer i samarbete med ergonomiexpert Delta i och leda Kaizen, DO IT och Lean-aktiviteter med målet att förbättra MEQ Stödja vid simuleringar av tillverkningsflöden Följa upp ny utrustning från installation till produktionsstart Medverka i produktlanseringar tillsammans med SD-team Implementera och underhålla tillverkningsstandarder och "toolbox" Skapa ODS/FAI och utföra balanseringar av nya och befintliga produktionslinjer Arbeta enligt Line Fundamentals i både nya och pågående processer Din profil Ingenjörsexamen inom maskinteknik eller industriell teknik Goda kunskaper i tillverkningsteknik och datorbaserade verktyg Erfarenhet av AMS/Lean production Kompetens i AutoCAD för layouter Certifierad i MTM 1 eller motsvarande utbildning i tidsstudier Erfarenhet av val, inköp och installation av utrustning samt verktyg och fixturer Stark analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt Erfarenhet av arbete med TPM och implementering av förbättringsstrategier är meriterande Vi erbjuder En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utvecklas Spännande projekt inom tillverkning och produktionsutveckling Ett engagerat och kompetent team Möjlighet att vara del av ett företag som satsar på framtidens produktion
DFDS Professionals söker nu efter passionerade truckförare för kommande uppdrag i och runt Göteborg. Vi söker truckförare, både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! Annonsen gäller för framtida uppdrag hos DFDS Professionals kunder i Göteborg. Vi kommer att ge återkoppling endast när vi hittar en matchande tjänst för dig. Om tjänsten Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck/skjutstativ Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Om dig Vi behöver någon som har kört truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A-B Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Motviktstruck | Skjutstativ
Vi söker dig som vet att städning handlar om mer än att göra rent. Att kunna städa är en sak. Att göra det på ett sätt som får folk att trivas och må bra är någonting annat. Det handlar om det där lilla extra, en omtanke och känsla för detaljer. Den är den känslan hos våra serviceassistenter som gör våra kunder så nöjda. Just nu behöver vi fler som har förmågan — som vet att städning handlar om mer än rengöring. Som Serviceassistent inom fönsterputs, flyttstäd och storstäd har du en viktig roll. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning, moppning och fönsterputsning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi har alltid vetat att vår yrkeskår är viktig, och vi slutar inte städa upp i branschen förrän det är rent i varje hörn. Krav för anställning: Du förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Göteborg Anställning:timmar - 50% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: 31/3 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Vi fortsätter att växa och därför söker vi dig som är erfaren arkivarie och nyfiken på digitalisering! Om rollen Som arkivarie hos oss arbetar du i kunduppdrag som innebär ett mycket varierande arbete med uppgifter inom arkiv och digital informationsförvaltning. Det förekommer exempelvis arbetsuppgifter som att ordna och förteckna, genomföra gallringsutredningar, revidering och framtagande av informationshanteringsplaner, se över kundens arkiv- och registratorsfunktion samt komma med effektivisering- och förbättringsförslag och ibland även att hålla utbildningar inom området. Som konsult har du en rådgivande roll och stöttar kunderna i olika frågor och bidrar även med strategiskt arbete. Du kommer att ingå i vårt konsultteam inom Informationshantering Sydväst som idag består av 8 medarbetare. Denna roll är placerad i Göteborg och du arbetar på plats hos kunden med möjlighet att arbeta hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap. (minst 60 hp) Minst 2 års erfarenhet av praktiskt och strategiskt arbete i arkivarieyrket God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem, e-arkiv eller liknande Svenska flytande i tal och skrift Personliga förmågor Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har även förmåga att arbeta självständigt och har en känsla för service samt tar egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel, vilket är viktigt i en omväxlande arbetsmiljö. Vårt erbjudande till dig ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egna arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Göteborg Välkommen in med din ansökan!
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Göteborg. Det kommer att vara flera starter för tjänsten under våren, och kommande starter sker i maj samt juni. Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen (inriktning ekonomi) - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete - Swedsec licens för Bolån Om SEB På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass! För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: www.sebgroup.com/career https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0 Information kring rekryteringsprocessen När du söker tjänsten ber vi dig svara på ett antal frågor och det är viktigt att du svarar på dessa utifrån bästa förmåga. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en passionerad ambassadör för innovativ teknik och vill representera ett ledande varumärke inom smarta hem? Då är detta jobbet för dig! Om rollen: Som Brand Advocate i Region Väst blir du den primära kontakten på butiksgolv och ansvarar för att bygga starka relationer med återförsäljare. Ditt uppdrag är att säkerställa en optimal produktpresentation, utbilda butikspersonal och samla in marknadsinformation. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Relationsbyggande: Skapa och utveckla strategiska relationer med butikspersonal. Butiksexponering: Installera och underhålla POS-material och produktdisplayer. Marknadsanalys: Samla in information om konkurrenter, kampanjer och försäljningsstatus. Utbildning: Hålla i produktutbildningar för butikspersonal. Lagerkontroll: Säkerställa tillgänglighet av produkter i butik. Event och kampanjer: Delta vid specialkampanjer, mässor och säljevent. Vi söker dig som: Har erfarenhet av detaljhandel, försäljning eller varumärkesambassadörskap. Är teknikintresserad och har god förståelse för smarta hem-produkter. Är en skicklig kommunikatör och trivs med att utbilda andra. Är självgående, strukturerad och resultatorienterad. Har B-körkort och möjlighet att resa inom regionen. Vi erbjuder: Möjlighet att representera ett globalt toppvarumärke inom robotteknik. Ett dynamiskt och varierat arbete med stort eget ansvar. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Stöd från ett engagerat team och en stark organisation. Placering & omfattning Tjänsten är heltid och placerad i Region Väst (Göteborg och Västra Götaland). Ansökan Är du den vi söker? Skicka din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu letar vi efter nya medarbetare som vill vara med på vår resa. Som en del av Accelerate at Iver ligger du i teknikens absoluta framkant och arbetar med spännande digitaliserings- och transformationsprojekt hos marknadsledande kunder. Vi är i dag över 300 konsulter som brinner för att realisera digitala möjligheter i molnet. Tillsammans med våra kunder stänger vi gapet mellan aspiration och framgångsrik implementation. Vill du arbeta på ett företag där alla har samma brinnande intresse för systemutveckling och DevOps? Nu söker vi en Fullstack Javautvecklare som vill bli en del av Accelerate at Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Din roll på Accelerate at Iver? Som anställd på Accelerate at Iver får du uppleva det bästa från två världar; delvis kundmiljöerna, men också Accelerate at Iver som arbetsgivare där du är med och formar vår stora företagskultur och delar kunskap och erfarenheter med andra likasinnade. Du kommer också att erbjudas utbildning, kompetensutveckling och certifieringar tillsammans med våra tekniska partners där vi arbetar tätt tillsammans med RedHat, Suse/Rancher, Hashicorp, Microsoft och Styra. Våra konsultuppdrag innebär ofta att vi hjälper våra kunder i att modernisera deras IT-miljöer, att hjälpa dem arbeta mer agilt och på ett modernt sätt med rätt typ av verktyg för att på bästa sätt stötta deras nuvarande och framtida behov. Detta gör vi enligt en metodik vi på Accelerate at Iver kallar Journey to Agile. Vi söker nu en ny medlem till ett av våra scrum team. Att vara fullstackutvecklare är ditt huvudintresse. Finns det några specialområden som du behärskar bättre än andra försöker vi alltid se till att du får arbeta med dem i projekten. För att passa in i rollen tror vi att du har Akademisk utbildning med inriktning systemutveckling, webbutveckling eller liknande. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du är erfaren eller har minst 5 års arbetslivserfarenhet i några av följande områden: Java, Springboot Jetbrains IntelliJ IDEA Gradle build tool CSS, HTML, Javascript React Typescript Cypress test automation Meriterande om du har erfarenhet av: i18next Sass Webpack eller Vite Du kommer att vara en viktig del i ett av våra erfarna utvecklingsteam. Du får möjligheten att arbeta i varierande och spännande uppdrag hos våra etablerade kunder. Vi arbetar i en prestigelös atmosfär där vi hjälper varandra att komma framåt och gemensamt skapa resultat som vi kan vara stolta över. Vi erbjuder dig ett flexibelt, självständigt och omväxlande arbete där du har stor frihet att forma din egen vardag och utveckla din kompetens. Som person trivs du med att ha eget ansvar för dina arbetsuppgifter och projekt och agerar med trovärdighet samt har lätt för att förmedla kunskap. Du är lösningsfokuserad och har erfarenhet av att arbeta självständigt i dina projekt. Du brinner för att programmera och trivs i en kommunikativ roll med mycket kundkontakt. Vi ser att du är öppen inför att testa nya tekniker eller programmeringsspråk då Accelerate at Ivers projekt kan variera i karaktär och form. Slutligen söker vi dig med god samarbetsförmåga som agerar lyhört och uppmärksamt för andras synpunkter, kompetenser och prestationer. Du tycker om att arbeta i team. Vad erbjuder vi dig? Accelerate at Iver kan erbjuda dig ett utmanande och varierande jobb som konsult med stora personliga utvecklingsmöjligheter! Vi satsar hårt på kompetensutveckling och att ständigt hålla oss i teknisk framkant. Hos oss får du utvecklas tillsammans med duktiga och erfarna kollegor som har arbetat med Fullstackutveckling, Openstack, Kubernetes, containertekniker och cloud native i flera stora och utmanande projekt de senaste åren. Våra kunder är nationella och globala både medel och stora bolag. Vi har intressanta, långsiktiga uppdrag och team-leveranser där du kan utvecklas och arbeta nära kollegor som delar din passion för teknik. Som anställd på Accelerate at Iver får du ett antal fördelar som: En trygg och säker anställning Individuellt anpassad utvecklings- och utbildningsplan Friskvårdsbidrag Privat sjukvårdsförsäkring Privat pensionsrådgivning Förmånsportal Extremt kompetenta och skickliga kollegor För denna position krävs svenskt medborgarskap, vi utför även bakgrundskontroll av slutkandidat. Placeringsort: Accelerate at Iver finns på ett flertal orter i Sverige & Norge. För denna roll ser vi att du utgår från vårt kontor i Göteborg. Sök till oss! Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Accelerate at Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdsettär etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Du är välkommen att kontakta Magida Musa ([email protected]) vid frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen till Accelerate at Iver!
Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för rangering under dagtid. Observera att större delen av arbetet består av truckkörning men du behöver även inneha CE körkort då man också flyttar på bilar och släp. Arbetet är förlagt både under veckodagar och helger. Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se
Är du den vi söker? Vi söker en lyhörd, kärleksfull och empatisk personlig assistent till en pojke som lever med en progressiv sjukdom och har omfattande omvårdnadsbehov. Som assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag och ge honom stöd i hans dagliga liv. Det är viktigt att du är bekväm med att jobba nära och att du jobbar med hjärta. Arbetsuppgifter: Stödja pojken i hans dagliga aktiviteter och vardagliga rutiner. Hjälpa till med förflyttningar då han är rullstolsburen. Utföra omvårdnad som kan inkludera hjälp med medicinsk utrustning. Vara lyhörd för hans behov och anpassa arbetet efter hans dagsform. Bidra till en meningsfull vardag genom att vara en närvarande och omtänksam stödperson. Kvalifikationer: Empati, ödmjukhet och ett genuint intresse för att hjälpa andra. Förmåga att hantera medicinsk utrustning och lära sig nya rutiner. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg eller har en medicinsk utbildning. Tjänsten innebär ett nära och personligt samarbete med pojken och hans familj, och du kommer att spela en viktig roll i hans liv. Om du känner att detta är ett uppdrag som passar dig, tveka inte att höra av dig. Vi ser fram emot att höra från dig! Om rollen Som assistent kommer du att vara ett stöd i alla delar av vardagen. Du är vår kunds armar och ben, men lika viktigt att vara dennes språkrör vilket gör att du måste kunna skriva samt tala svenska obehindrat då vi dokumenterar kundens vardag. Din närvaro blir en viktig del av vår kunds trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av vår kunds liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: deltid, vardagar och varannan helg. Arbetstid: dag- och kvällstid Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.
Välj ett jobb för att visa detaljer