Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som lagermedarbetare hos våra kunder är du en mycket viktig del av verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa, men även andra arbetsuppgifter som hör till lager, så som truckkörning, inleveranser och inventering. Tunga lyft kan förekomma. Arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten och känner stolthet i att det inte bara går fort utan att det också blir rätt. Du utför ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Krav Truckkort A+B B-Körkort Godkända gymnasiebetyg i följande ämnen, Svenska 1/A, Engelska 5/A, Matematik 1/A och Samhällskunskap 1/A. Meriterande Arbetat med handscanner / Pick by voice tidigare Tidigare erfarenhet på låglyftande plocktruck och Skjutstativtruck. Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjan Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Kväll, mån-fre Omfattning: Heltid Lön: Enligt gällande kollektivavtal Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Based in Gothenburg, you will collaborate with a colleague to manage the accounting and reporting for one of our sales companies within the Automotive customer. Your responsibilities will include preparing and performing various accounting services, reporting financial figures, and contributing to a wide range of projects. Qualifications Extensive experience working with large international manufacturing companies Proficiency in SAP and Hyperion FM Strong understanding of finance processes and systems, with the ability to implement and drive them efficiently and effectively Interest in data analysis, automation, and digitalization, which is advantageous for this position Degree in Business Administration or a related field. You will also play an active role in improving and standardizing current processes. Your role will involve working with our Global Accounting Centre in Madrid, local country-specific contacts, stakeholders at headquarters, auditors, and tax advisors. During monthly closings, you will take a leading role to ensure high-quality reporting within the area. To succeed in this role, you should have a strong desire and drive for change, be comfortable with complex accounting questions in IFRS, and manage accounting differences with local market GAAP. Your analytical skills and computer proficiency should be strong, and you should be able to grasp the big picture. Experience with SAP R/3 and Hyperion FM is advantageous. Additionally, you should have a university degree in Finance, relevant work experience, and fluency in Swedish and English, both verbally and in writing. A high level of integrity, a positive attitude, flexibility, and excellent communication skills are essential for success in this role.
Tycker du det är roligt att arbeta med Business Central och vill vara med och driva digitalisering och affärsutveckling? Trivs du med att omge dig med kunniga kollegor och fortsätta växa i din roll? Då kan Columbus vara rätt plats för dig! Vi är glada att kunna lansera ett nytt, dedikerat Business Central-team inom vårt affärsområde. Vårt mål är att skapa smarta och anpassade lösningar som hjälper våra kunder att utveckla sina affärsprocesser på bästa sätt. Med det här teamet stärker vi vårt erbjudande och säkerställer att vi kan fortsätta leverera värde och expertis till våra kunder Vad innebär rollen? Som senior konsult hos oss får du titeln Functional Solution Architect (FSA) - en nyckelroll där du får kombinera dina expertkunskaper som applikationskonsult, affärskonsultoch lösningsarkitekt inom ditt specialistområde. Du kommer att leda spännande projekt, designa och implementera processer, och tillsammans med ditt team skapa innovativa lösningar som gör verklig skillnad för våra kunder. I rollen ingår att stödja våra kunder och guida dem i hur de bäst kan utnyttja Business Central i sina verksamheter. Du kommer att jobba nära våra kunder för att förstå deras unika behov och affärsmål, och tillsammans med ditt team skapa hållbara och långsiktiga lösningar. Arbetet innebär en blandning av analys och samarbete där vi tillsammans strävar efter att hitta de bästa vägarna framåt. Att förstå Business Centrals olika moduler och hur de kan stötta affärsprocesser är centralt, liksom att se hur hela kedjan hänger ihop – från inköp och försäljning till lager och ekonomi. Vem är du? Du trivs både med att arbeta självständigt och i team, och har flera års erfarenhet av att arbeta med Business Central. Vi söker dig som har spetskompetens inom områden som Supply Chain, finans och produktionsprocesser, och som vill fortsätta utvecklas i en roll som erbjuder stor variation. Eftersom vi arbetar både lokalt och globalt ser vi att du behärskar både svenska och engelska flytande. Varför ska du jobba hos oss? Här får du göra det du är bäst på, tillsammans med kollegor som uppskattar både dig och det du gör. Du blir en del av ett team som stöttar varandra, firar framgångar tillsamman och gärna skrattar. Vad säger du? Ansökan och nästa stegHos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV. Du behöver inte skicka in något personligt brev. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till Miriam Fidler. Intervjuer kommer hållas löpande. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Vill du vara med och forma framtidens produktionslösningar? Vi söker nu en Functional Solution Architect inom produktion som tycker om att optimera processer, hitta tekniska lösningar och samarbeta med människor. Som en del av vårt ledande team inom Dynamics 365 kommer du att arbeta tillsammans med de vassaste konsulterna i branschen, där vi kombinerar teknik och affärsutveckling för att skapa innovativa lösningar för våra kunder. Fun fact: År 2022 blev vi utsedda till Microsofts Partner of the year inom Dynamics - inte illa va . Vad ska du göra i rollen? På Columbus kallas en senior konsult för Functional Solution Architect (FSA). Det är en blandning av att vara applikationskonsult, affärskonsult och lösningsarkitekt inom ditt specialistområde. Som FSA har du ansvar för att ta lead i projekt inom din specifika modul, sätta processer och driva lösningen framåt tillsammans med ditt team. Du kommer jobba i åtagandeprojekt (ej resurskonsult) och ha kontakt med fabrikschefer, planeringspersonal, montörer, superusers osv. Du kommer bl.a. hålla workshops och göra tester inför Go Live. Att byta ett affärssystem är en stor förändring – din roll kommer vara att guida och rådge kunden i deras produktionsprocesser. Du kommer arbeta i projekt som är både lokala och globala. Ofta har våra kunder även produktion utomlands, så resor i tjänsten kan förekomma, vanligtvis en gång i månaden eller vid behov. Hur du fördelar tiden är upp till dig! Du kan välja mellan kontoret eller vardagsrummet och våra kunder tillsammans ditt projektteam. Vad vi tror om dig: Utbildning inom Supply Chain eller Logistik Jobbat som konsult inom Dynamics 365 Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Vi söker dig som är trygg i din roll och är van att leda och planera produktion inom tillverkning. Du har en processförståelse och förstår vilka andra områden som berörs och de ekonomiska effekterna. Erfarenhet av projektorderstyrd tillverkning är en fördel men inget krav. Vad vi kan erbjuda: Dynamics har flera spännande projekt och fler är på väg in, och du kommer tillhöra ett av de affärsområden som växer mest inom Columbus. Du kommer få möjlighet att utvecklas både som person och professionellt, och få tillgång till vår egna läroplattform som innehåller utbildningar inom t.ex change management. Utöver det har vi sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar med oss av erfarenheter och kompetens. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen och så även engagemanget hos medarbetare. Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 5000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Här kan du läsa mer om rekryteringsprocessen, om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag - det tar bara några sekunder. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser. Innan anställning genomför vi en bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan! Om Columbus:Columbus är ett IT-konsultbolag med 1800 medarbetare runt om i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 8+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Who Are You? We are seeking a seasoned project leader with a proven track record of driving projects in global organizations. Your expertise in managing large and complex development projects, particularly within the automotive sector, is essential. You excel in industrializing technology and navigating matrix environments. Your high level of integrity and judgment are key attributes we value. Key Responsibilities: You will bring extensive experience and expertise in project management, playing a crucial role in fostering genuine team spirit within the matrix environment. Your comprehensive understanding will empower you to make accurate high-level judgments, with experience in automotive electrification being highly advantageous. As a key leader, you will engage and collaborate effectively across functions, demonstrating accountability for project outcomes and assuming a strong leadership role in highly complex and uncertain environments. You will be responsible for ensuring the quality outcome of the projects, proactively working to secure successful delivery and meeting all objectives. Qualifications: You possess expertise and proficiency in project management, with a project leadership background ideally gained from a large global organization, preferably within the automotive sector. Your excellent communication skills allow you to manage stakeholders at all levels. You have strong personal credibility, integrity, and creativity, along with excellent collaboration skills across the entire value chain. A relevant background within automotive industry and a university degree are essential. == Generic Description of Job === Product Development Project Management focuses on designing, communicating, and implementing an operational plan for completing an engineering-based project including: Preparing designs, project controls and specifications, schedules, cost estimates, production, transportation, installation, testing and/or commissioning of new infrastructure, facilities, equipment, etc. Monitoring progress and performance against the project plan; taking action to resolve operational problems and minimize delays ; Identifying, developing, and gathering the resources necessary to complete the project ;May include preparing engineering standards, designs and work specifications; developing project schedules, budgets and forecasts; and selecting materials, equipment, project staff, and external contractors. Product Development Project Manager on Lead level is a specialist in product development project management typically obtained through education and work experience. Manage projects with high complexity for major delivery with medium to high impact on the business. Support teams on how to apply PM expertise skills. Most probably has a certification in project management. Responsibilities typically include: Managing large projects or (end to end) processes with limited oversight from manager. Coaching, reviewing and delegating work to lower level professionals. Problems faced are difficult and often complex. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker för kunds räkning en erfaren och strukturerad VD-assistent med kunskap inom ekonomi och styrelsearbete för ett uppdrag hos kund. Rollen innebär att stödja styrelsen administrativt på 50% och hantera ekonomiska uppgifter på resterande 50%. Arbetsuppgifter Stödja styrelsen med administrativt arbete (ta fram underlag, protokollföra, mötesbokningar, dokumenthantering, kontakt med styrelsen). Hantera ekonomiska uppgifter såsom inköp och avtalshantering Bidra till förbättringar av dokumenteringshanteringssystem Stötta project controller i sitt arbete Kvalifikationer Minst 3 års erfarenhet inom av liknande roller Erfarenhet av styrelsearbete Kunskap inom Insikt Flytande svenska i tal och skrift. Strukturerad, noggrann och kommunikativ . Anställningsform och omfattning Tidsbegränsad anställning (vikariat). Omfattning 75–100 % beroende på kandidatens tillgänglighet. Hybridarbete möjligt Start: Omgående Slut: Pågår året ut Ansökan Skicka in ditt CV om du är rätt person för jobbet så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Har du erfarenhet av Purchase to Pay-processer och en bakgrund inom ekonomi och systemutveckling? Vill du arbeta med den senaste tekniken inom SAP S/4 Hana och bidra till att optimera finansiella processer? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig! Om rollen I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i utvecklingen och förbättringen av Purchase to Pay (PtP)-processerna, med fokus på finans och systemintegration. Du kommer att arbeta tätt med inköpsavdelningen för att optimera end-to-end-processer och säkerställa smidiga, effektiva och regelrätta finansflöden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla, förbättra och standardisera PtP-processerna i samarbete med processägaren Driva systemförbättringar och automatisering av PtP-processerna tillsammans med verksamheten och IT/Digital Hantera dokumentation och processbeskrivningar Delta i SAP S/4 Hana-lanseringen och stödja både förberedelser och post-go-live-aktiviteter Stödja pågående projekt där PtP-processerna påverkas Vi söker dig som har: Universitetsexamen inom ekonomi och företagsekonomi Gedigen erfarenhet av Purchase to Pay-processer, gärna inom en internationell miljö eller Shared Service Center Grundläggande redovisningskunskaper Erfarenhet av Readsoft, Mediusflow, SAP S/4 Hana, VIM och Ariba Erfarenhet av processutveckling och/eller projektledning är meriterande Personliga egenskaper: Självgående och drivande – du tar initiativ och löser problem proaktivt Utmärkta kommunikationsförmågor – du kan effektivt interagera med olika intressenter Lösningsorienterad – du trivs i en dynamisk och snabbföränderlig miljö Plats: Göteborg Uppdragsperiod: 24 mars 2025 – 30 juni 2025 Distansarbete: 25 % möjligt Omfattning: Heltid Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av detta spännande uppdrag!
Vi söker en Senior Redovisningsekonom till vår kund i Göteborg! Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs med ansvar och vill arbeta i en internationell miljö? Nu söker vi en driven person som vill bidra till vår kunds redovisningsteam och vara med och utveckla deras finansiella processer. Om rollen: Som Senior Redovisningsekonom kommer du att ansvara för redovisning och rapportering för ett av kundens säljbolag. Rollen är placerad i Göteborg och innebär nära samarbete med både lokala och internationella kollegor samt externa intressenter. Arbetsuppgifter: Ansvara för redovisning och rapportering inom säljbolaget Hantera löpande bokföring, månadsbokslut och årsredovisningar Säkerställa korrekt momsredovisning och hantera skillnader mellan IFRS och lokal GAAP Samarbeta med kundens Global Accounting Centre, revisorer och skatterådgivare Delta aktivt i förbättrings- och standardiseringsinitiativ Medverka i projekt kopplade till digitalisering och automatisering Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet från redovisning inom stora internationella tillverkningsföretag Goda kunskaper i SAP och Hyperion FM Erfarenhet av bokslut, rapportering och redovisning enligt IFRS Intresse för dataanalys och digitalisering Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift Stark analytisk förmåga, hög integritet och en positiv, flexibel attityd Placering: Göteborg Uppdragsperiod: 24 mars 2025 – 31 oktober 2025 Distansarbete: 0% Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker på uppdrag från kund en Interim Redovisningsspecialist till ett uppdrag i Eskilstuna eller Göteborg. Uppdraget löper 6 månader och har start omgående. Möjlighet till hybridarbete finns. I arbetsuppgifterna ingår Veckovis och månadsvis försäljningsrapportering Månadsvis rapportering av resultaträkning och balansräkning Månadsvis analytisk granskning av de ekonomiska resultaten Finansiell planering och analys IFRS-rapportering av leasing Avstämning av balansräkning Avstämning och vidarefakturering av koncerninterna transaktioner Hantering av lokala lagstadgade rapporteringskrav och revisioner Alla lokala rapporteringsskyldigheter Operativ kontroll över redovisningen Vi söker dig med gedigen erfarenhet som redovisningsekonom, redovisningsansvarig eller redovisningsspecialist. För att passa för rollen så har du goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i svenska och i engelska. Välkommen med ansökan! [email protected]
Join Our Team VIPAS AB as an Enterprise Architect Principal Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our Enterprise Architect Principal. About VIPAS: Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: As an Enterprise Architect specializing in the Microsoft Dynamics platform, you will play a pivotal role in designing a comprehensive and scalable architecture covering sales, order-to-cash, purchase-to-pay, inventory management, service management of BESS products. This role is crucial in integrating customer and supplier portals to enhance engagement and streamline operations. Your expertise will guide our organization in ensuring that the Dynamics platform is aligned with business goals and future growth strategies. Key Responsibilities: Define and drive the complete enterprise architecture strategy for the Microsoft Dynamics platform. Ensure seamless integration of Microsoft Dynamics Sales and Business Central with other business functions. Design and implement solutions that encompass Sales, Customer Service, Business Central, and Power Pages. Lead the integration of key business processes, including order-to-cash, purchase-to-pay, and inventory management. Collaborate with stakeholders across departments to ensure a cohesive and scalable system architecture. Provide expert consultancy on best practices for security, compliance, and system optimization. Work closely with technical teams, consultants, and vendors to execute the implementation roadmap. Oversee system integration with customer and supplier portals to enhance digital interactions. Identify potential risks and propose mitigation strategies for the project. Requirements: Proven experience as an Enterprise Architect with expertise in Microsoft Dynamics 365. Strong knowledge of Sales, Customer Service, Business Central, and Power Pages within the Dynamics ecosystem. Hands-on experience in architecting and deploying enterprise solutions across multiple business functions. Deep understanding of ERP, CRM, and business process automation within a Microsoft ecosystem. Ability to design scalable and flexible architectures that meet both current and future business needs. Strong stakeholder management skills with the ability to translate business requirements into technical solutions. Knowledge of cloud-based infrastructures and integrations with third-party systems. Experience in service management of BESS products is a plus. Relevant Microsoft certifications are an advantage. English only is sufficient language skill for this assignment. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested, we recommend that you apply immediately.
Välj ett jobb för att visa detaljer