Did you recently graduated with a degree in electrical or software engineering and want to work with verification? We are looking for a junior system verification engineer with an interest in trouble shooting. By starting your career with a talent program you will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as junior System Verification Engineer We are seeking for a junior electrical & electronics engineer with interest in in verification, vehicle diagnostics, fault tracing with possibility to work closely with dealers and internal and external workshops to coordinate and perform testing for the vehicle connectivity and infotainment area. Your Daily Task Will Be: Vehicle diagnostics & Fault tracing in rig and vehicles E2E testing Onboard and Offboard Connectivity Develop, write, preform and report test cases based on the requirements on system and vehicle level Securing quality and readiness before release Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at the client, located in Gothenburg, starting during spring. You will be coached by a mentor at the client and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the client. Desired qualifications: Are at the start of your career and hold a BSc or MSc degree in electrical/software engineering or equivalent.is highly valuable Have an interest in verification area, vehicle or system rigs As a person you are social and outgoing Good knowledge in Swedish, both verbal and written Has good knowledge in Python and Vector tools Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.
Vi är Balder. Har du hört talas om Bohusgatan? Eller Västra Eklanda och områdets mest ikoniska byggnad Europahuset? Det är bara några av alla intressanta projekt som vi har igång här på Balder och fler är på väg in. Det gör att vi söker en senior projektledare till vår nyproduktionsgrupp. Vi har under många år successivt byggt upp vår projektorganisation och vår portfölj av pågående och kommande projekt. Detta gör att vi idag har en diversifierad portfölj av byggrätter avseende exploaterings- och projektfastigheter med målsättningen att producera såväl hyresrätter, bostadsrätter, lokaler och hotell för det moderna livet i egen regi. Om dig. Eftersom majoriteten av projekten ligger på 100 miljoner kronor upp till en miljard behöver du ha drivit större projekt tidigare för att kunna ro dem i land. Vi ser att du har 15+ års erfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen varav minst några år inom nyproduktion på fastighetsägarsidan. Du kommer att tillsammans med projektgrupp leda byggprojekt från projektering till överlämning i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det inkluderar: Projektering & handlingsframtagande Bygglovsprocesser Upphandling Genomförande Eftermarknad & garanti Det ställer krav på god förståelse för byggprocessen och hög kompetens inom projektledning sett till styrning av omfattning, tid, kostnader, risk och upphandling. Du har god kunskap inom entreprenadjuridik, KA, BAS P-U samt allmän byggteknik. Det är meriterande med kunskaper inom ventilation och rör. Varje affär räknas. Som kollega hos oss förväntas du vara affärsmässig i din roll. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären, vara kreativ och se möjligheter, och att samtidigt ha ett professionellt bemötande. Du behöver även fungera flexibelt i ett entreprenörsdrivet företag. Ansökan. Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. #LI-MK1
Som Affärsutvecklare inom Nordion Energis gasaffär blir du en nyckelspelare i att utveckla lösningar som formar morgondagens energimarknad. Du ansvarar för att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga starka kundrelationer och skapa hållbara samarbeten som driver lönsam tillväxt. Vi söker dig som gärna har erfarenhet av energibranschen, ett skarpt affärssinne och en förmåga att omvandla idéer till resultat. Kanske kommer du från en likvärdig bransch där din nyfikenhet lockar dig att ta ett annat kliv? Är du redo att ta nästa steg och skapa verklig förändring tillsammans med oss? Varmt välkommen med din ansökan! Vi erbjuder Nordion Energi arbetar målinriktat för att kunna leverera 100% grön energi. För att klara omställningen behöver energisystemen för el, gas och värme knytas ihop. Förmågan att flexibelt överföra och lagra energi kommer att vara avgörande. Vi ska genom samarbete med andra aktörer öka den totala volymen förnybar energi – och därigenom trygga energiförsörjningen och minska utsläppen. I rollen som Affärsutvecklare erbjuds du en central roll i energiomställningen där du får möjlighet att arbeta med innovativa och hållbara lösningar inom gas och energi. Du kommer att arbeta med kompetenta kollegor i en framåtblickande organisation med en stark värdegrund. Dina arbetsuppgifter Rollen som Affärsutvecklare är en varierande sådan där fokus ligger på att identifiera, utveckla och implementera nya affärsmöjligheter för att stärka Nordion Energis position på marknaden. Här får du möjlighet att starkt bidra till att driva vår tillväxt och framgång, genom att kombinera starka förmågor inom analys, hög kreativitet och vilja att skapa goda samarbeten. I din roll som Affärsutvecklare kommer du att: - Ta fram strategiska lösningar och leda projekt från idé till beslut om investering, alltid med fokus på bolagets mål och strategi - Omvandla validerade innovationsprojekt till affärsmöjligheter och stötta dessa projekt i tidiga skeden när det behövs - Hantera ansökningar till Klimatklivet och säkerställa efterlevnad mot de lagar och regler som påverkar affärsmöjligheterna - Bidra med marknadsanalyser och dela insikter som stöttar säljteamet och andra processer - Bygga starka relationer med både befintliga kunder och potentiella nya affärspartners, och fungera som kundansvarig (KAM) - Säkerställa att kundinformation, KAM-planer, affärer och aktiviteter hålls uppdaterade och håller hög kvalitet i vårt CRM-system - Se till att kundkrav tydligt kommuniceras och hanteras internt inom organisationen - Driva förhandlingar inom ramen för prislistor och mandat Värt att veta Du tillhör Sälj- och affärsutveckling och rapporterar till Försäljningschef. Teamet består av två Affärsutvecklare, tekniskt säljstöd och två KAM. Placeringsort för tjänsten är främst i Göteborg men Malmö skulle också kunna vara en möjlighet. Våra förväntningar - Examen från Högskola eller Universitet inom exempelvis energi, maskinteknik, industriell ekonomi eller annan relevant teknisk utbildning. - Flerårig erfarenhet av att arbeta med strategi, affärsutveckling, projektledning, analys eller försäljning i en tekniskt orienterad roll. Erfarenhet från energibranschen eller andra liknande områden är meriterande. - Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med lösningsorienterad försäljning och utveckla lösningar som är baserade på kundens behov och marknadens krav. - Förståelse för energimarknadens dynamik och värdekedjor, särskilt inom områden som gas, fjärrvärme och andra energilösningar. Kunskap om energiskatter, styrmedel och subventioner är en fördel. - Stark förmåga att analysera marknadsdata och skapa underlag för business case som stödjer affärsmöjligheter och långsiktig utveckling. Vi söker en person med en affärsmässig och strategisk approach som har vana vid förhandling och förmåga att leverera resultat i linje med uppsatta mål. Du är ansvarstagande och kombinerar ett starkt driv med kreativitet och analytisk förmåga, vilket gör dig skicklig på att tänka nytt och hitta innovativa lösningar. Rollen kräver en mycket god förmåga att hantera sociala kontakter och att samarbeta, både internt och externt. Du uttrycker dig flytande på affärsengelska, både i tal och skrift, och har utmärkt presentationsteknik. Gedigen erfarenhet av att arbeta fram professionella underlag, analyser och studier i verktyg som PowerPoint, Word och Excel är också nödvändig för att lyckas i rollen. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Om jobbetÄr du en driven person och redo att ta nästa steg inom din karriär, eller påbörja din resa inom försäljning? Vi arbetar med unga, drivna säljare och erbjuder en provisionsbaserad lön utan tak - så här finns inga gränser för vad du kan tjäna! Hos oss får du möjligheten att jobba med field marketing, samtidigt som vi erbjuder stora möjligheter att klättra inom företaget. Bli en del av vårt tighta och stöttande team, där vi satsar på både din personliga och professionella utveckling. Vi Erbjuder En social och dynamisk arbetsmiljö med många sociala aktiviteter Personligt anpassad utbildning där du får erfarenheter som kan nyttjas hela arbetslivet Tävlingar med chans att vinna resor, Apple produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med möjlighet till hög bonus och provision Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjlighet till att representera kända och starka varumärken Vi Söker Dig Som Är Engagerad Utåtriktad Målfokuserad och driven God kommunikationsförmåga Talar flytande svenska Jobb typ: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo för en ny utmaning? Ansök idag! Jobbtyp: Heltid Lön: 10 000,00kr - 50 000,00kr per månad Schema: Måndag till fredag Arbetsort: Personligen
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom rekrytering? New Minds, ett rekryteringsföretag specialiserat på juniorrekrytering inom IT och teknik, söker nu en engagerad Talent Partner för ett vikariat med start 1/5 i Göteborg. Om rollen: Som Talent Partner hos New Minds ansvarar du för vårt interna rekryteringssystem, rekryteringsprocess och säkerhetsställer att vi har ett bra inflöde av kandidater. Vidare coachar du våra rekryteringsassistenter och arbetar med kandidathantering. Rollen innebär i korthet: Systemansvarig för vårt rekryteringssystem Teamtailor Uppdatera annonsmallar/intervjumallar vid behov Säkerställa att organisationen arbetar efter beslutad rekryteringsprocess Ansvarar över att vi har ett bra inflöde av kandidater utifrån våra kunders behov och att se att New Minds når sina inflödesmål Ser till att våra rekryteringsassistenter har rätt förutsättningar och coacha dem för att nå våra leveransmål Arbeta med kandidathantering, intervjuer och vara leveranstöd för att tillsätta kundernas behov Vad vi söker i vår framtida kollega: Du har minst en kandidatutbildning inom relevant område Arbetat 2-3 år inom IT-rekrytering som innebär att du varit med från första kontakt till avtalsskrivning Erfarenhet av att leda team/personalansvar Varit delaktig i utveckling av rekryteringsprocesser Tre ord som beskriver dig är strukturerad, kommunikativ och driven Du trivs med att arbeta i team och tar gärna ansvar för både ledarskap och operativa uppgifter Är inte rädd för att hjälpa till där det behövs Med ditt proaktiva arbetssätt och förmåga att se helheten är du en nyckelperson i att säkerställa att vi når våra ambitiösa mål Skapar hellre ordning än kaos, i alla fall på jobbet Talar svenska och engelska obehindrat Varför ska du välja oss? På New Minds handlar det om mer än bara jobbet – när du kliver in hos oss får du: Kultur av gemenskap: En inkluderande företagskultur där dina idéer värdesätts och ditt engagemang uppskattas. Vi firar framgångar tillsammans, tränar på lunchen och gör roliga aktiviteter – allt för att skapa en inspirerande och stöttande miljö. En kreativ och dynamisk arbetsmiljö: Ingen dag är den andra lik, och vi älskar att hitta nya lösningar och arbetssätt för att ligga steget före. Frihet och ansvar: Vi tror på dig. Därför får du frihet att påverka ditt arbete, men också stort ansvar för ditt arbete. Ett meningsfullt arbete: Du får vara en nyckelspelare som påverkar både våra kunders och konsulters framgång – varje dag. Välkommen med din ansökan till New Minds – där vi tillsammans skapar framtidens IT-talanger! Detta är ett vikariat fram till 31/12 2025 med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdag är den 10/3-2025 Vid frågor kontakta Linnea Okfors på [email protected]
About the Position This is a full-time consulting assignment You will be employed by Bravura and work as a consultant at the company. About the Company The company operates in the automotive industry. You will receive more information about the company during the recruitment process. Job Responsibilities In the role as an Embedded Software Application Consultant you will be responsible for developing, implementing, and validating embedded software applications for automotive powertrain and electric drive unit (EDU) systems. This role involves designing and integrating application-layer software that interacts with hardware and middleware to ensure optimal system performance, safety, and compliance with industry standards. Develop and integrate application-layer software for embedded automotive systems. Implement and optimize control algorithms for EDU and powertrain applications. Design and integrate model-based software (MBD) using MATLAB/Simulink. Ensure compliance with AUTOSAR, ISO 26262 (functional safety), and ISO/SAE 21434 (cybersecurity). Conduct SiL, HiL, and vehicle testing to validate software performance. Optimize CPU and memory usage for efficient execution. Troubleshoot and debug software using tools like CANalyzer, CANoe, and Vector DaVinci. Maintain software version control and documentation using Git or SVN. Work closely with software, hardware, and calibration teams to align software functionality with system requirements. Support Agile development processes, CI/CD, and software reviews. Education, Experience, and Personal Characteristics BSc within Electrical Engineering, Computer Science or similar Experience in developing real-time embedded applications. Knowledge of AUTOSAR Classic and Adaptive Platform. Proficiency in C, C++, Python, and MATLAB/Simulink. Experience in CAN, LIN, FlexRay, and Ethernet communication. You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin, Swedish or German it is a plus. We are looking for a detail-oriented professional who thrive on clear communication, fostering a collaborative team spirit. Flexibility and adaptability are crucial, as you'll quickly adjust to new tools and processes. We value holistic thinkers who see the bigger picture and continuous learners eager to stay updated on the latest tech. If you're someone who enjoys working in a dynamic environment and improving processes, we want to hear from you! Other Information Start: According to agreement Location: Gothenburg Salary: According to agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the role or about your application, you are welcome to contact Navid Parsa who is in charge of the recruitment process on [email protected] or 070 - 434 17 71. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection.
Resourced is a fast-growing FashionTech startup supporting modern fashion brands find and manage production. We help brands such as Axel Arigato, Stronger, Veja, Icebug, Chimi, Eytys, Ralph Lauren, H&M (to name a few). Were digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. By joining Resourced you will work in a truly global setting – we employ and work with clients on all continents. We are looking for an talented Design Lead with a skillset spanning graphical design, interaction design and user experience who can continue our work on designing the most compelling PLM system (web application) in the industry. We go to great lengths to build a product users truly love to use – a product that have great, well-thought-out UX that looks awesome! We pay big attention to details but still ensure to never get stuck and keep a good pace moving forward. You will work closely with both the tech team and business side, and utilize our strong relationship with, and insights into, our customers and users. We run a simple process using Figma, starting with rough wireframes, gradually enhancing them iteratively using internal and external feedback as needed until we’ve reached a great result. To succeed as a designer at Resourced we believe you will need to fully immerse yourself with the problems we’re trying to solve and relentlessly seek the most beautiful solution – often using an outside-the-box perspective! The job Take ownership and lead/drive our product development efforts; from idea, exploration and analysis to handover Turn wireframes and ideas into great designs, ready for our software devs to develop Provide clear specifications, in particular regarding interactivity Efficiently explore and find creative solutions to UI/UX challenges Work closely with both the tech team and the business side Requirements A strong curiosity of how to build products and services that customers will embrace Excellent graphic design skills – fluent in Figma, Adobe Illustrator and other design tools Excellent and fluent in interface design, allowing you to work seamlessly with UI/UX design Attention to detail and strong understanding of web application UX Communicate clearly without any hinders Proven track record of designing successful products – in particular complex web applications (which you undertake with ease) Nice-to-haves Frontend web development experience/skills A degree (Bachelor’s or Master’s) in interaction design, industrial design, or equivalent Background in the fashion industry We’re all about finding a person who can deliver the right results – not the right resume! What we offerA unique opportunity to join an early-stage startup and a small team, become highly influential on what we build, and grow your career alongside the company! Competitive salary and compensation package Work with a team who believes in having fun while working! Work for users who really cares about beauty in their digital tools! And of course, the hardware and environment you desire in order to do your best work possible! Start date: ASAP Work extent: Full time Location: Gothenburg (Gårda), on-site Contact: Felicia Ringblom, Tech Team Lead @ [email protected] / 0704415997
Som Projektledare för reinvesteringsprojekt får du leda viktiga initiativ som moderniserar och förnyar våra anläggningar för att möta morgondagens krav på effektivitet, säkerhet och hållbarhet. Du ansvarar för att planera, genomföra och följa upp projekt där vi ersätter och uppgraderar befintlig infrastruktur – alltid med fokus på kvalitet, kostnad och tid. Det här är en roll för dig som trivs i tekniskt avancerade miljöer, gillar att samarbeta med många olika aktörer och som vill bidra till en grönare framtid Ditt anställningserbjudande Nordion Energi arbetar målinriktat för att kunna leverera 100% grön energi. För att klara omställningen behöver energisystemen för el, gas och värme knytas ihop. Förmågan att flexibelt överföra och lagra energi kommer att vara avgörande. Vi ska genom samarbete med andra aktörer öka den totala volymen förnybar energi – och därigenom trygga energiförsörjningen och minska utsläppen. Som en del av detta driver vi ett antal projekt där du i rollen som Projektledare blir ytterligare en viktig medarbetare som bidrar till att vi uppnår dessa mål. Du tillhör Project Management och ingår i ett team som består av 4 andra Projektledare med gedigen kunskap inom mark och anläggning. Tillsammans driver teamet en diversifierad portfölj av projekt inom ny- och ombyggnation, nyanslutningar och underhåll av våra tillgångar. Dina arbetsuppgifter I rollen som Projektledare så arbetar du med reinvesteringsprojekt kopplat till MR-stationer i våra nät. Du arbetar med projekt längs vår stamledning från Trelleborg i söder till Stenungssund i norr. I din roll så leder du ca 6 projekt parallellt åt gången. I linje med vår tillgångförvaltningsstrategi så arbetar vi löpande med att uppgradera våra anläggningar och dess tekniska utrustning. Utrustningen som projekten berör innehåller bl a kompressorer, ventiler och rörledningar, pannor, mätare, el och PLC. Utöver förvaltning tillkommer även vissa nybyggnationer för modernisering. Som Projektledare kommer du att: Ansvara för att upprätta projektplaner, tidsramar och resurssättning Utforma och följa upp projektbudgetar samt säkerställa kostnadseffektivitet Identifiera, analysera och hantera risker kopplade till projektens genomförande Vara delaktig i upphandlingsprocesser, förhandla avtal och samarbeta med leverantörer och entreprenörer tillsammans med inköp Koordinera tekniska lösningar med interna och externa aktörer, exempelvis driftpersonal, tekniska specialister och konsulter Säkerställa att projekten följer relevanta lagar, regler och branschstandarder Följa upp projektens framdrift och rapportera status till styrgrupp och andra intressenter Leda projektmöten, bygga samarbeten mellan team och hantera intressenter på alla nivåer Våra förväntningar Teknisk utbildning på Högskolenivå Erfarenhet av att arbeta med energianläggningar, som kraftvärmeverk, elnät, vindkraft, vattenkraft eller liknande. Har du jobbat inom processindustrin eller större sammankopplade nät inom fiber, fjärrvärme eller VA så kan det också vara intressant Kännedom om branschspecifika krav och regelverk, som till exempel miljölagstiftning eller elsäkerhetsföreskrifter Erfarenhet av att leda projekt som innebär modernisering, uppgradering eller utbyte av befintlig infrastruktur och utrustning Kunskap om mekaniska och elektriska system, anläggningsteknik eller processindustri är ofta avgörande. Förståelse för livscykelhantering av utrustning och tillgångar (Asset Management) är meriterande Utbildning inom BAS P och BAS U Goda kunskaper i Officepaketet Flytande svenska och engelska i tal och skrift Den vi söker är en tydlig och inspirerande ledare. Du har en stark förmåga att leda och motivera tvärfunktionella team, hantera intressenter och skapa samarbete mellan olika parter, inklusive kunder, leverantörer och interna medarbetare. Du har god vana att snabbt analysera problem och fatta beslut baserade på både tekniska och ekonomiska aspekter. Du har drivit förändring tidigare och är väl rustad att hantera motstånd som kan uppkomma i en sådan process. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och kan hantera olika intressenter på ett professionellt sätt. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
About the Position This is a full-time consulting assignment You will be employed by Bravura and work as a consultant at the company. About the Company The company operates in the automotive industry. You will receive more information about the company during the recruitment process. Job Responsibilities As a Software Test Engineer Consultant you will be responsible for designing, executing, and automating test plans to ensure the quality, reliability, and performance of automotive software systems. This role involves collaborating with development teams to define testing requirements, identify defects, and validate software functionalities under various conditions. You will employ advanced testing tools and methodologies to ensure compliance with industry standards and project requirements. Your expertise will play a vital role in delivering robust and high-quality software solutions for automotive embedded systems that are ready to meet the future. Create and maintain test documentation, including test plans, test cases, and test scripts. Set up and configure test environments to replicate real-world conditions. Identify, track, and prioritize software defects using defect tracking tools. Conduct performance, stress, and scalability testing to validate software reliability. Conduct root-cause analysis for defects and recommend solutions to prevent recurrence Ensure traceability of test cases to requirements for validation and compliance purposes. Education, Experience, and Personal Characteristics BSc in Computer Science or another related field. Minimum of 3 years of experience as Software Tester, preferably in the automotive or electric driveline sector. Strong knowledge of coding, including Python You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin, Swedish or German it is a plus. We are looking for a detail-oriented professional who thrive on clear communication, fostering a collaborative team spirit. Flexibility and adaptability are crucial, as you'll quickly adjust to new tools and processes. We value holistic thinkers who see the bigger picture and continuous learners eager to stay updated on the latest tech. If you're someone who enjoys working in a dynamic environment and improving processes, we want to hear from you! If you are passionate about software quality and enjoy working in a collaborative environment where continuous improvement is encouraged, we would love to hear from you! Other Information Start: According to agreement Location: Gothenburg Salary: According to agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the role or about your application, you are welcome to contact Navid Parsa who is in charge of the recruitment process on [email protected] or 070 - 434 17 71. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och driven person med passion för sitt yrke. Minst några års erfarenhet inom branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar. Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas. Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer. En teamspelare med hög social kompetens. Har rätt inställning och ser den som en viktig del av jobbet. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på dina önskemål. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig. FRAM ERBJUDER 150 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och nu även i Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. ANSÖKAN I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Start: Enligt överenskommelse. Lön: 145-190 kr i timmen. Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner
Välj ett jobb för att visa detaljer