Slashten öppnar upp sommarens hetaste destination på Visbys bästa läge. Vi öppnar nu en pop-up butik i Visby för sjunde året i rad med några av Sveriges starkaste varumärken. Vill du uppleva retail i sin bästa form finns chansen här. Det kommer vara högt tempo, mycket energi, massa folk och mängder med snygga produkter. Slashten kommer under pop-up perioden att driva butiken och för det söker vi stjärnor som har ett driv att vilja göra skillnad och ge en ihågkommen upplevelse till alla besökare. Vem är du? Du har en hög arbetsmoral och gillar när det är mycket att göra. Trots ett högt tempo och många bollar i luften finns ett ordningssinne som gör att du har koll på läget.Som person har du positiv energi, är engagerad och ger alltid det där lilla extra. Du gläds åt och respekterar dina kollegor och kunder. Du är en duktig story-teller och förstår att det är en viktig del i kundmötet! Du har en personlighet som utstrålar glädje, energi och har en passion som smittar av sig. Du älskar att ge service som leder till försäljning och är resultatdriven. Du strävar alltid efter att göra ett mycket starkt positivt intryck på kunderna. Du tycker som vi att kundbemötandet är det viktigaste för att skapa en butik i världsklass! Som stjärna för Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge butikens besökare en kundupplevelse i världsklass.Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att få jobba i en rolig och lärorik miljö med andra härliga stjärnor. Men framförallt får du möjligheten att jobba med olika världsledande varumärken inom retail. Det är viktigt att ha ett genuint intresse för retail och kundupplevelse samt ha öga för varje liten detalj och söker upp förbättringar själv. Dina arbetsuppgifter: •Skapa fantastiska kundupplevelser genom framförallt ett bra kundbemötande •Öka försäljningen •Nå uppsatta mål •Kassahantering •Bidra med härlig stämning Du skall vara tillgänglig från v. 26-v.32 Intervjuer sker löpande Anställningen startar i början av Juli. För att vara rätt person för Slash.ten är det viktigt att du har en härlig karisma, är prestigelös och en lagspelare som ställer upp och hjälper till i vått och torrt när det krisar. Om du känner dig träffad så vill vi gärna höra från dig och förhoppningsvis träffa dig snart. Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa service 8 år i rad. Vi vill ständigt förbättra och förändra retail genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Därför letar vi just nu stjärnor som vill fortsätta en resa tillsammans med oss där målsättningen är tydlig; vi vill bli bäst och störst inom retail. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. www.slashten.net/
Vi söker sommarjobbare inom paket och distribution som vill vara en del av vårt team under sommaren. Som sommarjobbare kommer du att ha en viktig roll i att se till att våra kunder får sina paket och tidningar i tid och i gott skick. Vi söker dig som är självgående, noggrann och ansvarsfull. Du har en positiv inställning och är inte rädd för att ta i när det behövs. Du är också flexibel och kan anpassa dig till ändrade omständigheter. Vi erbjuder dig ett spännande och utmanande sommarjobb där du får möjlighet att utveckla dina färdigheter inom paket- och distributionsarbete. Du kommer att arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där du kommer att ha möjlighet att lära dig mycket och ha kul samtidigt. Arbetet utförs på natten, så att våra prenumeranter varje morgon kan läsa och ta del av nyheterna, till dagens första kopp kaffe. Du arbetar med bil, med utgång från Visby, Fårö, Fårösund, Slite, Roma och Hemse, 6 nätter/veckan (måndag-lördag). Starttid: 01:30-06:00. Skicka in din ansökan så snart du har möjlighet, så bjuder vi in till informationsträff! Vi erbjuder dig konditionsträning på arbetstid, självständigt och fritt arbete, ljusa sommarnätter, vackra soluppgångar, tid för reflektion samt samhörighet och gemenskap med kollegorna. Arbetet ställer inte några krav på förkunskaper. Vi värdesätter i stället din inställning och förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du behöver vara noggrann och ha en hög servicekänsla. Krav: Du är minst 18 år. Du har god fysisk kondition. Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort är ett krav Meriterande: - Tidigare erfarenhet av paket- och distributionsarbete Vi är en värderingsstyrd koncern som eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Svensk Hemleverans erbjuder snabba och prisvärda hemleveranser i en effektiv och hållbar logistikkedja med huvuduppdraget att dela ut morgontidningen. För att göra mest nytta i varje leverans tar vi även med oss brev och paket. Våra utdelningsområden är Östergötland, norra Småland, Uppland, Gotland, Sörmland, Norrbotten och norra Västerbotten. Vi är en del av NTM som är en av Sveriges största koncerner för lokal media, en stiftelseägd koncern med hjärtat i den lokala journalistiken. Vi har höga ambitioner i vårt dagliga arbete och som arbetsgivare. Vi arbetar aktivt med vår arbetsmiljö, kompetens och ledarskap för att skapa en välmående verksamhet. Vi värdesätter mångfald och utvecklas genom att ta vara på våra medarbetares skilda erfarenheter och perspektiv, men vi samlas under en gemensam värdegrund: Vi är lyhörda, målinriktade och nyfikna och därför snabba till förändring. Vi har en positiv anda och vi är förlåtande, toleranta och inkluderande.
Bli en del av vårt växande och dynamiska sjukskötersketeam! Nu har du chansen att kliva in i en utvecklande och spännande roll där du verkligen gör skillnad! Vi är mitt i en spännande fas där vår HSL-organisation växer, och vi behöver fler engagerade sjuksköterskor som vill vara med och forma framtidens vård. Hos oss möter du ett drivet och sammansvetsat team som arbetar i både dagpool och jourteam. Vi brinner för att leverera trygg och professionell vård där den behövs som mest – oavsett om det handlar om kortare eller längre uppdrag i Storstockholm eller att trygga patientsäkerheten under jourtid. Vi trivs i ett varierat tempo, där varje dag bjuder på nya utmaningar och lärdomar. Vill du ha ett flexibelt och givande arbete där du utvecklas och får nya erfarenheter? Då är vi rätt team för dig! Vi söker dig som är sjuksköterska och vill ha ett spännande och varierande arbete under jourtid – kväll, natt och helg. Här får du en roll där du gör skillnad, med trevliga kollegor, trygg arbetsmiljö och kontorsmöjligheter när du inte är på uppdrag. Du får ett schema som är utformat för en god arbetsmiljö och med möjlighet till återhämtning mellan passen. Beskrivning av tjänsten Tillsvidaretjänst + Tim vikarier Heltid, deltid Kväll, natt och dagtid helg. Tillträde enligt överenskommelse Körkort är ett krav Hos oss får du vara en del av ett team där ingen dag är den andra lik, där du får växa och verkligen påverka! Låter det som något för dig? Då vill vi ha dig med oss! Du vill arbeta på en arbetsplats där du, tillsammans med ditt team, verkligen kan göra skillnad och där ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill bidra med värde både för dem och deras närstående. Det här erbjuder vi dig: Ett spännande och flexibelt arbete under kväll, natt och helg Trevliga och stöttande kollegor i en trygg arbetsmiljö Schema anpassat för en god arbetsmiljö och återhämtning Möjlighet att arbeta från kontoret när du inte är på uppdrag En roll där du får utvecklas och skaffa bred erfarenhet Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull och älskar variation – du vill kanske inte vara på samma arbetsplats under lång tid, men samtidigt ha tryggheten i en stabil arbetsgivare. Hos oss får du just det bästa av två världar! Vi erbjuder flexibla anställningsformer - heltid eller deltid för att du ska hitta den balans som passar dig. Bli en del av vårt team och var med och gör skillnad varje dag! Vad mer kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation samt Svensk Sjuksköterskelegitimation utfärdad av Socialstyrelsen visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Vi söker erfarna och engagerade bemanningssjuksköterskor! Är du sjuksköterska och vill ha friheten att styra över ditt eget schema? Vill du ha en konkurrenskraftig lön och möjligheten att arbeta på olika vårdinrättningar? Då är du den vi söker! Vi erbjuder: -Flexibla uppdrag över hela Sverige -Konkurrenskraftig lön och förmånliga ersättningar -Möjlighet till spännande och utvecklande arbetsplatser -Personlig kontakt med våra engagerade konsultchefer Vi söker dig som: 🔹 Är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet 🔹 Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift 🔹 Är flexibel, självständig och har en positiv inställning 🔹 Trivs med att arbeta i nya miljöer och samarbeta med olika team Låter det intressant? Skicka in din ansökan idag! 📩 Ansök nu: [email protected] 📞 Frågor? Kontakta oss på 08-523 23 302 Vi ser fram emot att höra från dig!
Join Our Team VIPAS AB as a CAE Engineer – Transmission,Västra Götalands län Location: Västra Götalands län, Sweden Job Type: Fulltime,Onsite Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our CAE Engineer – Transmission,Västra Götalands län About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are seeking a CAE Engineer – Transmission to join our automotive client’s team for an exciting assignment focused on simulation of transmission components and systems. In this role, you will be responsible for planning, executing, and analyzing CAE calculations for strength and durability using ANSA (pre-processor) and Abaqus (solver). You will collaborate closely with project leaders and design engineers, providing technical solutions and recommendations throughout all project phases—from concept design to ongoing product maintenance. Key Responsibilities: Perform CAE simulations of transmissions, focusing on strength and durability. Utilize ANSA as a pre-processor and Abaqus as a solver. Analyze and interpret results to support design decisions. Provide recommendations and technical support to project leaders and design engineers. Requirements: Education: Master of Science or higher in Mechanical Engineering (Applied Mechanics focus or equivalent). Experience: Previous experience with Powertrain analysis in product development or research. Merits: Experience with vibration simulation. Proficiency in nCode DesignLife or similar fatigue analysis software. Programming skills in Python or MATLAB (strong advantage). Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] and +46 764555167 Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vi söker personer som vill arbeta som personliga assistenter på Gotland i sommar! Nordström assistans söker personliga assistenter som kan arbeta under sommarmånaderna juni, juli och augusti på Gotland. Vi kan erbjuda allt från extra/vid behov, deltid och heltid. Arbetstiderna är varierande beroende på tjänst och hos vem du arbetar, men det är önskvärt att du kan arbeta dag- och kvällstider, och/eller nätter samt under helger. Att arbeta som personlig assistent innebär att vara en annan persons armar och ben. Du kommer utföra sådant som personen inte kan göra själv i sin vardag. Arbetet innebär att man arbetar i kundens hem och arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta att man är behjälplig med personlig omvårdnad, medicinhantering, vardagssysslor, hushållssysslor, inköp, matlagning och aktiviteter. Arbetet som personlig assistent är i regel ett ensamarbete även om dubbelbemanning i vissa fall kan förekomma. Du som söker ska vara framåt, flexibel och ha ambitionen att göra det lilla extra för våra kunders vardag. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden, vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Våra assistansanvändare runt om på Gotland söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ca 6h /vecka i vår butik i Visby. Tjänsten passar dig som studerar då vi under sommar och högsäsong vill att du har möjlighet att jobba mer! En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin, People & Culture Partner, Kjell & Company
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek VisborgVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek Kronans Apotek Visborg. Apoteket är beläget i södra Visby, närmsta granne med Ica Wisborg. I närområdet finns det många bostäder, det sprudlande Visborgsområdet med arbetsplatser, företag, restaurang, vårdcentral, gym med mera. Vi har en bred kundbas, förutom från närområdet kommer kunder från hela ön och andra sidan stan för att besöka just vårt apotek. Vi fokuserar på en hög servicenivå för kunden genom att prioritera bra bemanning, kompetensutveckling hos medarbetarna, samt ett bra lager. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 6 farmaceuter, 2 apotekstekniker samt 1 apoteksassistent som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Vi har en fantastisk sammanhållning i teamet, har roligt och skrattar på jobbet. Alla stöttar och månar om varandra och vi umgås även gärna utanför arbetstid. Vi kan garantera en arbetsmiljö i toppklass; hos oss får du en stor möjlighet till delaktighet och att kunna påverka din arbetsvardag eftersom vi är ett entreprenörsägt apotek. Christina och Elsi som är delägare är också farmaceuter och jobbar i den dagliga driften vilket gör att ledningen alltid är närvarande och lättillgänglig. Vi involverar också alla medarbetare i så väl små som stora beslut som tas i företaget. Nyligen fick vi utmärkelsen "Årets entreprenörsapotek" inom kedjan, vilket vi är väldigt tacksamma och stolta över, det är ett fint kvitto på det utmärkta arbete hela teamet gör. Vår strategi är att sätta medarbetarna först, vilket i sin tur genererar nöjda kunder, det har visat sig ge toppbetyg i både medarbetar- och kundundersökningar. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09-18 på vardagar, 10-16 på lördagar och 11-16 på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid eller deltid och du välkomnas till apotekschef Christina Norrbys team. Önskad start augusti 2025 eller enligt enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Christina Norrby på tel. 073-5930510. Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos kunder som bor på sydöstra Gotland har goda kunskaper i svenska har god fysik och kan hjälpa till med förflyttningar har B-körkort och bil tål pälsdjur Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Vi söker ett flertal personer som vill arbeta hos oss under semesterperioden juni-aug. Tjänsterna varierar mellan 70-100% och är fördelade enligt följande: Dag- och kvällspass (07:00–15:00, 07:00–16:00 eller 09:00–13:00), (15:00–22:00, 16:00–22:00 eller 16:00–21:00) Aktiv natt (22:00–07:00 vardagar), (21:00–08:00 helger) Dygnspass (07:30 till 08:00) med 6 timmars jour. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll | [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer