Lediga jobb i Grums
Sök totalt 16 lediga jobb i Grums
Föräldrakooperativet Värmskog är en ekonomisk förening som driver förskola, skola och fritids i vackra Värmskog. Vi har snart 25 års erfarenhet av att driva förskola och 15 års erfarenhet av skola och fritids. På förskolan som har tre avdelningar går det sammanlagt ett 30-tal barn i åldrarna 1-5 år. I skolverksamheten F-6 finns det ett 60-tal elever som är delade i F-klass- åk 1-2,åk 3 och en åk 4-6. Vi är stolta över vår stora lärartäthet där barnens bästa alltid sätts i främsta rummet. Vi har två minibussar som hämtar och lämnar de elever som har skolskjuts. Vi har eget skolkök där maten lagas från grunden med målsättningen att använda svenska och lokalt producerade råvaror. Skolan ligger i Värmskog precis vid strandkanten till sjön Värmeln och det berömda Värmskogs café. Här finns närhet till skog, badmöjligheter och i skolan finns slöjdsal, idrottshall och nya konferensrum. Värmskog är en by där det råder stor framtidstro med fokus på utveckling för medborgarna och skolan är navet för hela bygden. Verksamheten är präglad av omsorg, omtanke och värme där vi ser varje barn. Elever och barn ställer upp för varandra oavsett ålder och visar mycket omsorg och stor tolerans för varandra. Den positiva känslan återspeglas även i ett engagerat arbetslag som idag består av ca 25 personer. Vi söker nu ytterligare vikarier främst inom städ/kök/buss. Är du en glad, positiv person som är ansvarstagande, har en god samarbetsförmåga och är flexibel så kommer du passa väldigt bra hos oss. Här får du arbeta och utvecklas i ett klimat som är öppet och tillåtande. Förskola, skola, fritids, kök, städ och buss har ett nära samarbete. Föräldrakooperativet har en engagerad och positiv styrelse och det är nära till beslut som rör vår vardag. För att bli vikarie hos oss krävs ett giltigt utdrag från belastningsregistret. Goda kunskaper i svenska språket, både muntligt och skriftligt är ett krav och även B-körkort krävs. Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Elon Ljud & Bild söker installatör Är du vår nästa kollega? Nu utökar vi vår installationsgrupp som har de större delarna av Värmland och norra Dalsland som arbetsområde. Vi installerar och monterar allt vi säljer. Vilket innefattar TV-utrustning, AV teknik för konferensrum, övervakningskameror, nätverksprodukter m.m. Tjänsten är 100% med 6 månaders provanställning samt servicebil. Tjänsten utgår från kontoret i Säffle. Nu söker vi dig som är: Praktiskt lagd och har ett stort intresse för teknik. Du är serviceinriktad, lugn, flexibel och organiserad. Tidigare erfarenhet av el/tele eller Pro-AV installationer är meriterande men inte ett krav. Har körkort. Eller har du tidigare jobbat som montör / installatör i någon annan bransch och trivs i att ha kundrelationer som skapar mervärde där ingen dag är den andra lik! Om oss Elon ljud och bild Värmlandsgruppen består av totalt 6st butiker i Värmland och Dalsland. Butikerna är belägna i Värmland och norra Dalsland. Utöver butiksverksamheten ingår även installationsgrupp med lager och kontor i Säffle. Ansökan Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". För frågor är du välkommen att kontakta Richard Ternstedt, [email protected]
Om tjänsten Vi söker en driven och tekniskt intresserad mekaniker med erfarenhet inom installation och underhåll av kross sorteringsverk eller liknande. Som en värdefull medlem av vårt team kommer du att ha möjlighet att arbeta självständigt med varierande projekt och utmaningar hos våra kunder. Om du brinner för att göra skillnad och effektivisera våra kunders verksamhet kan du med din tekniska bakgrund bli en värdefull tillgång och nyckelspelare hos oss på Fredheim Maskin. Dina ansvarsområden innefattar akut underhåll, service och reparation av maskiner samt installation och utbildning hos kund av nya maskiner för att säkerställa en hög kvalitet och bygga goda relationer. Uppdraget är ca halva tiden på plats hos kunder i regionen mellersta och södra Sverige varvat med att du är på verkstaden i Grums. Tjänsten är placerad i våra lokaler i Grums och det är en fast heltidsanställning. Vi erbjuder attraktiva förmåner och bra lön. Arbetsuppgifter; Service och reparation av kross sorteringsverk, samt felsökning och reparation av el och hydraulsystem. Utbilda kunder i våra produkter Planera och strukturera eget arbete Programmera styrsystem Om dig Vi söker dig som har; Erfarenhet från arbete med skogsmaskiner, anläggningsmaskiner lastbilsverkstad eller liknande tung fordonsindustri Erfarenhet av resande och arbete i utomhusmiljöer Goda kunskaper att läsa el och hydraulschema Stort tekniskt intresse Kan söka och förstå instruktioner från verkstads manualer Datavana, tex Officepaket Flytande kunskaper i svenska och engelska B-körkort Det är meriterande om du har Tungt släp (BE) För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper; Strukturerad med god förmåga att arbeta självständigt samt planera eget arbete för att finnas tillhands för kunden på ett kvalitativt och effektivt sätt Kommunikativ där du trivs i möten med människor och enkelt situationsanpassar din kommunikation till mottagare. Du är pedagogisk och förmedlar teknisk information på ett tydligt sätt. Du är även en driven problemlösare som ser till att du kommer framåt i ditt arbete på ett effektivt sätt och hanterar situationer som kräver hantering av komplex problemlösning. Om rekryteringsprocessen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser genomför Testhuset en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på telefon 076 307 10 29 eller Elin Skau på 073 529 69 67. Välkommen in med din ansökan senast 13 oktober.
We are looking for new home cleaners to join our team in Karlstad. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Karlstad.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Om företaget För kundsräkning söker tekniska montörer till Grums. Du har nu möjlighet att i ett tidigt skede komma in i ett snabbväxande bolag med goda karriärmöjligheter. Vi har idag flera medarbetare som jobbar hos kunden och de är väldigt nöjda. Många har också hunnit gå över till kund och fått fast anställning där. Företaget är omtyckta för sina fina lokaler och goda ledning. Vill du också få chansen? Dina arbetsuppgifter Du kommer att montera bland annat elskåp efter ritning. Det är mycket mekaniskt skruvande, så det är en fördel om du är händig med olika nycklar och verktyg samt lite problemlösare. För att lösa uppgiften utgår man från en ritning, men man behöver också kunna tänka själv och våga slå larm tidigt om man upptäcker att det kan komma att bli problem senare i monteringsprocessen. Då får man tänka om tillsammans. Varje projekt är unikt, så arbetet bjuder på stor variation. Det är mycket nytt och allt är inte självskrivet från början, så att tänka själv är en viktig egenskap. Din profil Som sagt, vi söker dig som tycker om att tänka själv och vill ha full koll på ditt arbete samt har ett eget driv. Du är mekaniskt och tekniskt intresserad och är lyhörd. Du tycker om att jobba i team och ser långsiktigt på nästa rad i din CV. Har du jobbat i fordonsbranschen är vi särskilt intresserade av dig! Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatum går ut. Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Det här uppdraget är en hyrrekrytering och om allt fungerar som det ska är uppdraget tänkt att leda till en tillsvidareanställning hos kundföretaget. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!
Lingon Energi är ett utav Sveriges snabbast växande elbolag. Vi har dessutom ett systerbolag i form av en mobiloperatör som heter Lingon Mobil som är en stor aktör på virtuell mobiloperatör marknaden. I dagsläget så jobbar det cirka 20st personer på våran Energi säljavdelning och vi har planer på att utöka det här teamet till 40st personer inom kommande halvåret. Produkten teamet säljer är Lingon Energis elavtal till privat personer. Vi söker därför efter kompetenta ledare med erfarenhet av dörr knack försäljning. Som vill vara med och bygga upp resande säljare team som jobbar över hela Sverige. Det innebär att tjänsten är till stor del på resande fot, med utgångsläge i din hemstad. När du reser tillsammans med ditt team så står företaget för alla resekostnader i form av hotell , tågbiljetter, bilar och bensin. Varje månad så har vi en Fest / Tillställning med tillhörande prisutdelning för Bästa Säljare , Bästa Teamleader och Bästa Kvalité. Under den festen så samlas hela företaget för ett mega partaj och därefter så får hela företaget en extra dag ledigt för en lång helg. Vad vi erbjuder: Garanterad lön på minst 30 000kr/mån 1200kr Provision / per eget sålt abonnemang 200kr Provision / per av teamet sålt abonnemang Firmabil till jobbet som får användas privat som förmån Arbetstider 13 - 21 Möjligheten till att se hela Sverige En ledarroll med stora möjligheter att växa Vad vi kräver utav dig: Är beredd på att sälja själv för att visa vägen för teamet. (Är du säljtrött så sök inte jobbet.) Du klarar av att jobba under budget press Du har giltigt B-körkort som kan uppvisas Du är beredd att resa måndag till fredag Arbetstider 13-21 Må - Tors , 13-19 Fre Du är en ansvarstagande person Positiv och framåt attityd Är en människokännare som har lätt för att komma överens med folk i din omgivning Har erfarenhet av dörr knackning (Måste inte vara el abonnemang , men såklart extra meriterande om du har sålt el mot privat personer) Hur man söker: Om du känner dig träffad och är redo att dig an ditt livs utmaning. Skicka i så fall in en ansökan via mail så hör våran rekryterings avdelning av sig inom kort. [email protected]
Vi söker en erfaren assistent som brinner för yrket och vill göra skillnad varje dag. Vår kund är en ung kille med omfattande funktionsnedsättningar som ex muskelsjukdom, vilket påverkar andning mm Använder dagligen trach, respirator och mat via sond. Vår kund är en glad kille med humor som gillar tv spel, bus umgås med familj. Som assistent följer du vår kund i såväl skola, fridtid, läkarbesök och i hemmet. Vår kund har dubbelassistans dygnet runt. Vi tror att du som assistent är lyhörd, noggrann och ansvarsfull. Är du redo för ett omväxlande arbete med många kollegor? Arbetstiden varierar enligt schema med möjlighet att arbeta dag, kväll helg eller vaken natt. Välkommen att söka tjänsten på 80% Krav: Bil och körkort. Utdrag ur belastningsregistret och referenser. Vi erbjuder en fast anställning , med kollektivavtal, bra friskvård, arbetskläder och närhet till din chef. Tillsammans gör vi skillnad. Maila personligt brev och CV till [email protected]
Grums kommun är en del av Karlstadsregionen och ligger vid Vänerns strand, 20 minuters bilfärd från Karlstad. Hos oss får du alla de fördelar som finns av att arbeta i en liten kommun. Här har vi jobb som märks. Tillsammans gör vi skillnad varje dag, alla på olika sätt men alltid med kommunens invånare i fokus. Genom att följa vår värdegrund skapar vi en välkomnande kommun där det råder engagemang, delaktighet, professionalism och arbetsglädje. Arbetsmarknadsenheten är organiserad under området Arbete och stöd som också innefattar Hotellgatans öppenvårdsmottagning. På arbetsmarknadsenheten arbetar projektledare, arbetsmarknadskonsulenter och handledare som varje dag gör skillnad i människors liv. Hos oss gör du skillnad! ARBETSUPPGIFTER Som arbetsmarknadskonsulent ger du deltagare stöd och vägledning i aktuella insatser så som arbetsträning, arbetspraktik inom den egna verksamheten, i övriga kommunala verksamheter eller inom näringslivet eller mot studier eller annan försörjning. I arbetet med deltagare kommer du att möta och samarbeta med andra berörda parter så som Region Värmland, Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan. Hos oss får du möjlighet att arbeta med stor bredd i ditt uppdrag och med utmanande ärenden - det är det som gör vårt arbete så spännande och viktigt. Tjänsten kommer enbart tillsättas om erforderliga beslut fattas. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en socionomexamen, är beteendevetare eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. En förutsättning för tjänsten är att du har en tilltro till den enskilda individens förmåga till förändring. Du har goda kunskaper i arbetsmarknadsfrågor och arbetslivsinriktad verksamhet och har erfarenhet av att arbeta stöttande genom coachning, både enskilt och i grupp. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i processer som kräver samverkan över organisationsgränserna. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via post eller mejl. I Grums kommun vill vi ha en mångfald i arbetslivet och ta tillvara på de kvaliteter som en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan! Genom att skicka in din ansökan godkänner du att dina personuppgifter används i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning för att Grums kommun ska kunna tillhandahålla det stöd och den service kommunen ansvarar för. Läs mer på grums.se/personuppgifter. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Grums kommun är en del av Karlstadsregionen och ligger vid Vänerns strand, 20 minuters bilfärd från Karlstad. Hos oss får du alla de fördelar som finns av att arbeta i en liten kommun. Här har vi jobb som märks. Tillsammans gör vi skillnad varje dag, alla på olika sätt men alltid med kommunens invånare i fokus. Genom att följa vår värdegrund skapar vi en välkomnande kommun där det råder engagemang, delaktighet, professionalism och arbetsglädje. Vi söker en psykiatrisjuksköterska till område arbete och stöd. Området innefattar Hotellgatans öppenvårdsmottagning samt arbetsmarknadsenheten. Öppenvårdsmottagningen riktar sig till personer över 18 år med psykisk ohälsa, beroendeproblematik och samsjuklighet. Här finns också ett stödboende. Här arbetar behandlingsassistenter, beroendeterapeut, behandlingskonsulent och samordnare. Arbetsmarknadsenheten arbetar med stöd till personer som saknar egen försörjning, här arbetar projektledare, arbetsmarknadskonsulenter och handledare. Hos oss gör du skillnad! ARBETSUPPGIFTER För att bättre möta framtidens behov av flexibel och patientanpassad vård fortsätter vi att utveckla en sammanhängande vård för patienter inom socialpsykiatrin och en möjlighet att underlätta samarbete mellan olika enheter, både inom kommunal och regional regi. Därför är uppdraget i tjänsten att vidareutveckla rollen som specialistsjuksköterska inom psykiatri/beroendevård och se till att samarbetet mellan kommun och psykiatri blir ännu bättre, med patienten i fokus. Du kommer att arbeta konsultativt gentemot andra professioner utifrån din psykiatrikompetens, i teamsamverkan. Du arbetar också med patientarbete och har ett PAS ansvar för patienter inom socialpsykiatrin, vilket bland annat innebär att du ansvarar för uppföljningar av hälsostatus, medicinhantering, gör alkoholtester och ser till att patienten får god och nära vård. Du kommer också att handleda personal. Du kommer ha en viktig roll i arbetet mot arbetsmarknadsenheten där du tillsammans med övriga professioner arbetar för att stärka våra medborgares möjligheter att ta sig ut på den reguljära arbetsmarknaden. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten ska du vara legitimerad sjuksköterska samt specialistsjuksköterska inom psykiatri. Du ska ha erfarenhet av att arbeta i kommunal regi. Vi ser att du är en erfaren, lyhörd och engagerad medarbetare som har en god samarbetsförmåga och är intresserad av att utvecklas i din yrkesroll. Vi tror även att du har ett gott bemötande och förmåga att självständigt organisera och strukturera ditt arbete. För att trivas bör du vara trygg i din yrkesroll och både kunna arbeta självständigt och i team, beroende på aktuell situation. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Självklart delar du vår värdegrund om att vara professionell, välkomnande, engagerad och delaktig! ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via post eller mejl. I Grums kommun vill vi ha en mångfald i arbetslivet och ta tillvara på de kvaliteter som en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan! Genom att skicka in din ansökan godkänner du att dina personuppgifter används i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning för att Grums kommun ska kunna tillhandahålla det stöd och den service kommunen ansvarar för. Läs mer på grums.se/personuppgifter. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på Humana söker nu en personlig assistent som vill arbeta en 23-årig tjej boende i Grums. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Kunden är en 23 årig rullstolsburen tjej som bor i en egen lägenhet i Grums. På grund av hennes utvecklingsstörning och epilepsi behöver hon hjälp med vardagliga saker så som dagliga sysslor i hemmet, personlig omvårdnad, medicinering och assistans i de dagliga aktiviteterna i och utanför hemmet. På vardagar följer du som assistent med kund till hennes arbete på daglig verksamhet, detta ligger endast en kort promenad från hemmet. Kunden tycker mycket om att ta sköna promenader utomhus, att måla, baka eller att lyssna på ljudböcker. Under sommaren åker hon gärna iväg på olika aktiviteter och hon gärna med på olika lopp som glädjeruset och blodomloppet! Du får gärna komma med egna förslag på aktiviteter och tycka om att åka på utflykter. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten är ett timvikariat med arbete vid behov. Kund har assistans dygnet runt med jour på natten. Arbetstiderna är varierande dag, kväll, natt och helg. Lön: Fast enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående eller enlig överenskommelse. Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, driven och kan arbeta självständigt. Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och för att trivas i denna roll bör du vara positiv och arbetsvillig. För denna tjänst krävs det att du: - har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - är rökfri Det är även meriterande om du har: - erfarenhet av en liknande roll En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Att jobba på Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Mathilda Zakrisson [email protected]
Visar 1 till 10 av 16 jobb