Mister York söker en Assistant Managertill Flygstaden Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus.Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell ochrestaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande.Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåtför att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.
OM TJÄNSTEN Till vår kund i utkanten av Halmstad söker vi nu dig som vill ha en varierande och spännande roll som Kommunikatör och IT-koordinator.Du kommer att arbeta i fina, ljusalokaler med trevliga kollegor både på plats och på distans. Arbetsuppgifter: Stödja IT-organisationen genom att kommunicera nyheter, uppdateringar och förändringar som rör IT på företagets informationskanaler. Planera och genomföra egna kommunikativa insatser där det finns behov. Arbeta självständigt med att identifiera kommunikationsbehov och komma med proaktiva idéer för förbättrad internkommunikation kring IT. Bygga och bibehålla goda relationer med andra funktioner inom organisationen för att säkerställa en samordnad kommunikation Registrera, förbereda och sammanställa uppdateringar gällandeIT-projekt från olika delar av organisationen. OM DIG Vi tror att du har lätt för att strukturera upp dina arbetsuppgifter, och har tidigare erfarenhet av arbete inom kommunikation och marknad.Du har mycket goda kunskaper eller ett stort intresse inom IT.Du är prestigelös i ditt sätt att arbeta, är noggrann och trivs med ordning & reda runt dig. Rollen är två-delad och är en stödjande funktion till organisationen. Du ska trivas i att arbeta med service och ha ett varierande arbete medolika arbetsuppgifter inom kommunikation, marknadsföring och IT. Goda kunskaper i engelska är ett krav då en hel del kommunikation och rapportering sker på engelska. Krav: Kunna arbeta självständigt mot satta deadlines. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete gärnai Office-paketet Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, i tal såväl som skrift. Meriterande erfarenheter eller kunskaper skrivs med fördel i löpande text efter kraven. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV, gärna på engelska och personligt brev.Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet.Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Söker erfaren projektör inom VVS (VS rör) Till vår kund Cretec i Halmstadsöker vi en erfaren projektör inom VVS med inriktning på VS-rör. En personsom vill vara en del av vårt engagerade och kompetenta team. Är du en social och lösningsorienterad person som har praktisk erfarenhet och är van att arbeta i grupp? Då kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter: Ansvara för projektering och dimensionering av VS-installationer. Skapa tekniska specifikationer, ritningar och beräkningar. Använda AutoCAD och MagicCAD för att producera detaljerade ritningar. Samordna och arbeta nära med andra discipliner i projekten. Säkerställa att VS-lösningarna följer gällande standarder och miljökrav. Delta i projektmöten och arbeta tillsammans med både interna och externa parter. Kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet som projektör inom VS, gärna med erfarenhet från både nybyggnation och renovering. Erfarenhet som rörmokare och praktisk erfarenhet från fältet. Erfarenhet av att skruva, sätta ihop och arbeta hands-on med VS-installationer. Erfarenhet från ingenjörsbyråer är meriterande. Mycket goda kunskaper i AutoCAD och MagicCAD. Förmåga att arbeta strukturerat och hålla tidsplaner. Social, kommunikativ och van vid att arbeta i grupp. God problemlösningsförmåga och förmåga att hantera tekniska utmaningar. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta med intressanta och utmanande projekt. Tjänsten är en heltidstjänst, och vi ser gärna att du sitter på plats här på kontoret i Halmstad. Ett kompetent och socialt team där samarbete är en viktig del av vår arbetskultur.Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning.Lön: 38000-50000 kr Ansökan: Tjänsten är en heltidstjänst och vi ser fram emot att ta emot din ansökan snarast. Vid frågor och funderingar kring tjänsten går det bra att mailatill Alexandra på[email protected]. Ansökan sker via vår hemsida. Välkommen med din ansökan! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.
Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial iHalmstad och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Semesterperioder sträcker sig från 7 juni till 30 augusti, med perioder på 4 eller 5 veckor beroende på tjänst och schema. Du får detaljerad information och möjlighet att välja period i samband med ansökan till tjänsten. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från Varberg.Scheman för dessa tjänster är: Måndag till lördag – arbete 6 dagar i veckan. Alternativt ett rullande schema : 4 dagar arbete, följt av 2 dagars ledighet, därefter 4 dagar arbete och 2 dagars ledighet Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri.Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och i beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 800 anställda Om tjänsten Just nu söker vi en erfaren maskinoperatör. Vi tror att detta arbete passar väl för dig som trivs med en omväxlande arbetsmiljö och arbetsuppgifter produktioner och industrier. Vi ser gärna att du har erfarenhet av produktion och tillverkning och kan snabbt komma in i arbetsuppgifterna. Även erfarenhet av livsmedel är meriterande. Arbetsuppgifter - Påfyllning av material- Enklare montering- Maskininställningar- Truckkort är meriterande Profil & bakgrund Som person tror vi att du är noggrann, har en hög arbetsmoral och är flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Du behöver även ha en positiv inställning, ordningsam och viljan att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har en god samarbetsförmåga och trivs bra med att arbeta både i grupp samt enskilt.Arbetstiderna är dagtid 7-16 måndag till Fredag samt 3 skift. Tjänsterna tillsätts löpande med start enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan redan idag!
Biluppgifter är ett snabbväxande SaaS-bolag inom CarTech-segmentet med missionen att öka effektiviteten på den nordiska fordonsmarknaden. Nu söker Biluppgifter Account Managers för tjänsten Biluppgifter API! Om rollen Som Account Manager på Biluppgifter arbetar vi tillsammans mot visionen att det ska vara enkelt att fatta rätt fordonsbeslut baserat på fakta. Syftet med denna roll är att bidra till Biluppgifters redan starka tillväxt. De primära arbetsuppgifterna är att identifiera, ta kontakt och skapa dialog med både potentiella och befintliga kunder. Som säljare behöver du ha förmågan att förstå kundernas behov samt finna och presentera lösningar genom en värdeskapande försäljningsmetodik. Tjänsten är placerad i Halmstad i fräscha lokaler. Biluppgifter har över 10 års erfarenhet av att skapa databaser med högsta kvalitet och med en otrolig bredd. Idag erbjuder vi en bred portfölj med marknadens bästa varumärke. Med våra kunder har vi långa relationer genom hög kvalitet och teknisk flexibilitet vilketbygger vi ett långsiktigt värde som alla vinner på. Men en helt nylanserad sajt och en uppdaterad produktportfölj ser vi ett starkt 2025 framför oss. Din profil Vi söker kandidater som: • Har erfarenhet från en försäljningsroll med ett starkt resultat. • Är resultatfokuserad och van att arbeta efter uppsatta mål. • Trivs i sociala sammanhang och är duktig på att etablera kontakt med människor. • Vill jobba med både korta- och långa försäljningscykler. • Trivs med att arbeta i ett växande företag i en föränderlig bransch. • Är en person som arbetar strukturerat, utan att låta en struktur stå i vägen för egna initiativ och flexibilitet. Vad kan du förvänta dig En ständigt utvecklande resa: Möjligheten att jobba i ett bolag som förbättrar vårt samhälle genom ökad kvalité och effektivitet när det handlar om fordon. Vi är dessutom ett tillväxtorienterat SaaS-bolag som ständigt utvecklar nya tjänster för våra kunder. Du behöver trivas i denna föränderliga miljö för att bli framgångsrik i din roll. Biluppgifter är ett välmående företag med stabil ekonomi och marknadsmässiga villkor. Fast lön + provision. Är det dig vi beskrivit ovan? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag. Ta chansen att göra en verklig skillnad med oss på Biluppgifter – tillsammans kan vi forma morgondagens bilmarknad redan idag. Vi bearbetar urvalet löpande och annonsen ligger uppe tills tjänsterna är tillsatta. Om Biluppgifter Sverige AB Biluppgifter.se är Sveriges största motorsajt med över 8 miljoner besök i månaden och 30 miljoner sökningar på fordon. Vi erbjuder alla fakta för fordon med fullständig historik och detaljerade ägaruppgifter. Vi på Biluppgifter har en passion för att förbättra effektiviteten och kvaliteten kring fordon.
Välkommen till en sommar inom hemtjänsten hos Attendo Halmstad Med årets mörkaste dag bakom oss planerar vi redan för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Halmstad ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under perioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba med oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Halmstad I Attendos hemtjänst i Halmstad är vi många erfarna och engagerade medarbetare som hjälper våra kunder med sina vardagsbestyr! I Halmstad erbjuder vi genom våra anställda en trygg personlig omsorg i hemmet. Till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, medicinhantering och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav B-körkort Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller.Tillsammans för framtidens omsorg!
Sommaren 2025 för ambulansen Halmstad Öster, region Halland. Ambulansen Halmstad Öster. Krav: Minst två års erfarenhet av ambulanssjukvård oavsett kompetens. Tidsperiod: Vecka 27-32 Sedvanliga arbetsuppgifter som specialistsjuksköterska inom ambulanssjukvård. Vill du ha större flexibilitet, trygghet och bättre lön? Vi erbjuder bra lön och förmåner som gör skillnad i ditt yrkesliv. Att vara en del av CURA Vårdbemanning innebär att du får: • Trygga villkor • Personlig kontaktperson • Resor och boende vid behov • Flexibilitet att välja anställning eller eget företagande • Möjlighet till kompetensutveckling och karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden Vi är med dig hela vägen, oavsett erfarenhet. Hos oss får du stöd av en dedikerad konsultchef och blir en del av vår gemenskap. Ser fram emot att arbeta tillsammans.
Erfaren El-Tekniker sökes till kund iHalmstad. Bli en del av vårt dynamiska team och bidra till att driva framtidens teknologiska innovationer. Ta chansen att arbeta med spännande projekt och utveckla dina kunskaper inom elteknik. Ansök idag och ta steget mot en givande karriär hos oss. Om uppdraget Som El-Tekniker kommer du att vara ansvarig för att utföra service och underhåll på våra elektriska system och utrustningar. Du kommer att arbeta med felsökning, reparationer och installationer för att säkerställa att vår kunds anläggningar fungerar optimalt. Du kommer att samarbeta med andra tekniker och följa säkerhetsföreskrifter för att upprätthålla hög kvalitet på vårt arbete. Som El-Tekniker hos vår kund får du möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till framgången för deras verksamhet. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom el ,med kunskap och utbildning inom området. Du har en teknisk utbildning inom el (lägst gymnasieutbildning) och har tidigare arbetat med installation, underhåll och reparation av elektriska system och utrustning. Du är självgående, noggrann och har god problemlösningsförmåga. En god kommunikation i denna roll är ytterst viktig, så goda språkkunskaper i tal & skrift i svenska och engelska är ett krav. Hos kundenkommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till att säkerställa effektiva och pålitliga elinstallationer, samt att se till att kvalitetsmål uppnås. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. Ansökningsinformation För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sandra via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0733-898799. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Övrigt Placeringsort: Halmstad Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer