Har du erfarenhet av att bygga kvartspallar och plocka ordrar med truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare/truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare/truckförare arbetar du både självständigt och i lag med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Rollen innebär även att bygga kvartspallar. Arbetsuppgifter: Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Bygga kvarspallar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Gillar fysiskt arbete Meriterande: B-körkort Erfarenhet av arbete med skjutstativstruck Arbetstider: Mån-fre 07-16 Arbetsplats: Jordbro Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Vill du jobba tillsammans med oss på ett av Sveriges största hotelldestinationer i Stockholms vackra skärgård? På Smådalarö Gård Hotell & Spa njuter du av en bekymmersfri tillvaro, oavsett om du längtar efter avkoppling eller en stund av inre ro erbjuder vi noga utvalda upplevelser som möter dina önskemål på ett varmt och personligt sätt Om rollen Som servis hos oss på Smådalarö Gård Hotell & Spa är du en viktig del av våra gästers helhetsupplevelse. Du arbetar med både lunch- och kvällsservice, konferenser, bröllop och större events – och får därmed en varierad och utvecklande vardag. Du serverar mat och dryck med omtanke, guidar gäster genom menyer och dryckesval, och säkerställer att varje besök blir något utöver det vanliga. Du arbetar nära kök, bar och hovmästare i ett team där samarbete, respekt och glädje står i centrum. Vi erbjuder en inspirerande miljö vid vattnet, där du får vara med och skapa minnesvärda stunder för våra gäster – oavsett om det gäller en middag i vår restaurang, ett glas vin i loungen eller en kaffepaus mellan möten. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av serviserfarenhet från restaurang eller hotell och som brinner för att ge service i toppklass. Du har en naturlig känsla för värdskap, är nyfiken, engagerad och gillar att arbeta i ett team där alla hjälps åt. Du har lätt för att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och håller alltid ett professionellt bemötande, även när det är mycket att göra. Du är noggrann, flexibel och har ett öga för detaljer. Att få gäster att känna sig välkomna och omhändertagna är en självklarhet för dig. Du talar svenska och engelska obehindrat och har du dessutom ett intresse för mat och dryck – kanske till och med dryckeskunskaper – är det ett stort plus. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på deltid (30 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Niclas Andersson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Vill du jobba tillsammans med oss på ett av Sveriges största hotelldestinationer i Stockholms vackra skärgård? På Smådalarö Gård Hotell & Spa njuter du av en bekymmersfri tillvaro, oavsett om du längtar efter avkoppling eller en stund av inre ro erbjuder vi noga utvalda upplevelser som möter dina önskemål på ett varmt och personligt sätt Om rollen Som hovmästare på Smådalarö Gård Hotell & Spa är du en nyckelperson i vår restaurangupplevelse. Du ansvarar för att skapa en välkomnande och professionell miljö där både gäster och kollegor känner sig trygga, sedda och inspirerade. Ditt uppdrag är att leda det dagliga arbetet i matsalen, fördela arbetsuppgifter inom teamet och säkerställa att våra högt ställda krav på service, kvalitet och värdskap efterlevs. Du arbetar nära restaurangchefen och är med och driver utvecklingen av servicekoncept, rutiner och gästflöden – alltid med gästupplevelsen i fokus. Med närvaro på golvet ser du till att allt flyter smidigt under service, löser utmaningar snabbt och föregår med gott exempel. Hos oss får du arbeta i en dynamisk miljö där mat, dryck och miljö samspelar för att skapa något unikt. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av restaurangbranschen, gärna i en ledande roll. Du är trygg i dig själv, har ett prestigelöst ledarskap och drivs av att skapa både nöjda gäster och ett starkt team. Du är lösningsorienterad, kvalitetsmedveten och har förmågan att behålla lugnet även i ett högt tempo. Du har ett genuint intresse för mat, dryck och service – och ser helheten i upplevelsen. Som person är du positiv, tydlig och ansvarstagande. Du har god kommunikationsförmåga, behärskar både svenska och engelska i tal, och är van vid att arbeta med bordsbokningssystem och kassahantering. Har du tidigare erfarenhet från hotell- eller resortverksamhet är det meriterande. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Niclas Andersson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Är du en erfaren lastbilschaufför på jakt efter din nästa utmaning? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten Som lastbilsförare kommer du leverera varor runtom i Stockholm, med utgångspunkt i Jordbro. Du börjar och avslutar dina dagar på terminalen i Jordbro. Du kör lugnt i trafiken och tar god hand om ditt fordon. Om dig För att passa i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av att köra lastbil. Du kör sansat och försiktigt, samt känner dig trygg i din körning. Som person är du gärna tekniskt lagd, och trivs med att köra distribution. Krav för tjänsten - C-körkort - Giltigt YKB - Svenska i tal och skrift Övrigt Arbetstiderna är vardagar, start mellan kl. 6-8 på morgonen och ca 8-10 timmars pass. Start omgående! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Om oss Vill du vara med från början och starta upp ett nytt ASIH-kontor på Handenssjukhus? Vi startar upp enheten i slutet av mars och kommer vara verksamma i Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. ASIH-teamet utgår från vårt kontor på Handenssjukhus som ligger nära Handens station. Capio ASIH är specialiserade på att ge vård i hemmet till patienter med behov av avancerade sjukvårdsinsatser. Som på sjukhus, fast hemma. Våra patienter får hjälp med till exempel läkemedelsbehandling, symtomlindring, intravenöst dropp, blodtransfusioner och råd om hjälpmedel i vardagen. Största patientgrupperna är palliativa patienter samt patienter med avancerad cancerbehandling, utöver detta vårdar vi en stor patientgrupp med KOL och Hjärtsvikt samt infektionspatieter. Vi träffar våra patienter minst en gång/vecka - på deras veckobesök där vi tillsammans med patient/anhöriga stämmer av måendet. Din roll Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team som bedriver avancerad sjukvård i hemmet. Grunden i vår verksamhet är att möjliggöra för patienter att vara kvar hemma, så långt detta är möjligt. Du leder och deltar aktivt i planeringen runt patientens dagliga vård tillsammans med övriga i teamet. Du arbetar i ett tvärprofessionellt team, vilket betyder att du arbetar nära andra professioner som tillsammans verkar för att patienten ska uppnå högsta möjliga livskvalitet. Du samarbetar även med andra vårdgivare och deltar aktivt i verksamhetens utvecklings- och förändringsarbete. Verksamheten bedrivs dygnet runt. Tjänstgöringen omfattar dag, kväll och helgarbete. Vi tycker det är viktigt med kompetensutveckling och uppmuntrar dig att gå kurser och utbildningar. Vi erbjuder dig Stay-on bonus efter 12 månaders anställning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Närvarande chef Individuell lönesättning Fri läkarvård upp till högkostnadsskyddet Friskvårdsbidrag på 3000kr Kompetensutveckling, både internt och externt En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Automatväxlade bilar Personalparkering Om dig Grundutbildad sjuksköterska med med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har erfarenhet från ASIH, palliativ vård, onkologi eller hemsjukvård. Giltigt B-körkort är ett krav. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska eller onkologi. Du har goda kunskaper i svenska språket. Välkommen att skicka din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag: 2025-07-10 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Om oss Vill du vara med från början och starta upp en ny ASIH-verksamhet på Handenssjukhus? Vi startar upp enheten i slutet av mars och kommer vara verksamma i Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. ASIH-teamet utgår från vårt kontor på Handenssjukhus som ligger nära Handens station. Capio ASIH är specialiserade på att ge vård i hemmet till patienter med behov av avancerade sjukvårdsinsatser. Som på sjukhus, fast hemma. Våra patienter får hjälp med till exempel läkemedelsbehandling, symtomlindring, intravenöst dropp, blodtransfusioner och råd om hjälpmedel i vardagen. Största patientgrupperna är palliativa patienter samt patienter med avancerad cancerbehandling, utöver detta vårdar vi en stor patientgrupp med KOL och Hjärtsvikt samt infektionspatieter. Vi träffar våra patienter minst en gång/vecka - på deras veckobesök där vi tillsammans med patient/anhöriga stämmer av måendet. Din roll Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team som bedriver avancerad sjukvård i hemmet. Grunden i vår verksamhet är att möjliggöra för patienter att vara kvar hemma, så långt detta är möjligt. Du leder och deltar aktivt i planeringen runt patientens dagliga vård tillsammans med övriga i teamet. Du arbetar i ett tvärprofessionellt team, vilket betyder att du arbetar nära andra professioner som tillsammans verkar för att patienten ska uppnå högsta möjliga livskvalitet. Du samarbetar även med andra vårdgivare och deltar aktivt i verksamhetens utvecklings- och förändringsarbete. Verksamheten bedrivs dygnet runt. Tjänstgöringen omfattar dag, kväll och helgarbete. Vi erbjuder dig En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Närvarande chef Individuell lönesättning Friskvårdsbidrag Automatväxlade bilar Personal parkering Om dig Grundutbildad sjuksköterska med med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har erfarenhet från ASIH, palliativ vård, onkologi eller hemsjukvård. Giltigt B-körkort är ett krav. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska eller onkologi. Du har goda kunskaper i svenska språket. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Publicerat: 2025-06-16 Sista ansökningsdag:2025-07-16 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Om tjänsten Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att jobba i olika ICA-butiker i Stockholmsområdet. Som delikatessbiträde är din huvudsakliga uppgift att arbeta med försäljning av manuella färskvaror i ICAs delikatessdisk. Du kommer att betjäna kunder utifrån deras behov och du navigerar dem med råd och idéer rörande deras produktval. Du kommer att arbeta med charkuterier, ost, fisk och kött. Du känner dig trygg med att hantera skärmaskiner, packa in produkter och sköta annan allmän drift på avdelningen. Om dig Vi söker dig som gillar att jobba med mat och har erfarenhet av arbete i manuell delikatessdisk i butik. Du har arbetat med flera olika produkter i delikatessen såsom charkuterier, fisk, ost och kött. Du har god produktkunskap och utnyttjar detta i ditt arbete genom att ge kunderna råd och tips. Du ska vara serviceinriktad och trivas i kontakt med kunder. Du bör även vara stresstålig och trivas med att ha fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm. Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vem är då du? Vår erfarenhet säger att de som utför sitt arbete som butikskonsult allra bäst är de som tycker att det är kul att arbeta i butik! Mer konkret vill vi att du ska ha varit anställd på ICA tidigare och att du därifrån har fått erfarenhet av kassaarbete. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm. Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vem är då du? Vår erfarenhet säger att de som utför sitt arbete som butikskonsult allra bäst är de som tycker att det är kul att arbeta i butik! Mer konkret vill vi att du ska ha varit anställd på ICA tidigare och att du därifrån har fått erfarenhet av kassaarbete. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Letar du efter en ny och spännande utmaning? 👋 Nu har du möjlighet att bli en del av vårt härliga team inom Kronans Apoteks värld - Kronans Apotek Haninge Port 73! Apoteket ligger i Port 73, en handelsplats vid Riksväg 73, mitt i trafiknavet som sammanlänkar Haninge, Tyresö och Nynäshamn. Här finns två stora matbutiker, en centrumgalleria med ett brett utbud av butiker och en stor parkering. Kunder kommer hit för shopping, matupplevelser, umgänge och självklart för att göra ärenden på vårt apotek! Tillsammans med vårt team, som består av apotekschef Sara Saei, fyra apotekstekniker och tre farmaceuter, har du möjlighet att arbeta i en varm, stimulerande och engagerande miljö som stimulerar och inspirerar. Du blir en värdefull del av ett team där vi stöttar och bryr oss om varandra, och där kunskapsutbyte är centralt. Tillsammans har vi skapat en arbetsmiljö som alltid gör det glädjefyllt att gå till jobbet. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. Du ansvarar för att säkerställa att verksamheten följer de lagar, föreskrifter och förordningar som ställs på ett öppenvårdsapotek. I rollen ingår även följande arbetsuppgifter inom ditt ansvarsområde: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. So, what’s in it for you? - Jobba hos Sveriges största apoteksaktör 🧡 Ja, det är faktiskt vi på Kronans Apotek sett till antal apotek! Vi har över 500 apotek från Skåne i syd till Lappland i norr, varav 45 av dessa apotek är entreprenörsdrivna med egna ägare. - Bli en del av Sara Saeis team 🔮 Så här beskriver apotekschef Sara Saei sitt ledarskap: "Jag ser mig själv som en engagerad, glad och omtänksam person som alltid försöker ställa upp för mina medarbetare och kollegor. Att skapa sammansvetsade team är något jag verkligen brinner för, och för mig är det viktigt att allas åsikter och tankar får komma till tals. Jag ser mycket fram emot att välkomna en ny medarbetare till teamet!" - Konkurrenskraftiga löner 💰 Vi är väl medvetna om att alla försöker vara det bästa valet, men vi tror faktiskt att vi är det, på riktigt. Apoteket är öppet 10.00-20.00 på vardagar, 10.00–18.00 på lördagar och 10.00-18.00 på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till apotekschef Sara Saei team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta apotekschef Sara Saei på telefonnummer: 070 198 15 10. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
Välj ett jobb för att visa detaljer