Har du en passion för att hjälpa och utveckla barn med stort behov av stöd? – Då kan, en glad och busig 8-åring, bli din viktigaste arbetsdag. Om tjänsten: En glad, lekfull 8-årig pojke söker en trygg assistent som vill vara med och bygga en meningsfull och utvecklande vardag. Han är nyfiken, full av energi och kommunicerar med ljud, kroppsspråk och melodier. Som assistent är du hans stöd genom dagen – du skapar struktur, hjälper honom att förstå sin omvärld och möter honom med värme, lek och tålamod. Du behöver ha ständig närvaro, kunna avleda i tid och möta situationer med lugn – aldrig med motstånd. Vi söker dig som inte "bara" vill vara en assistent, utan som verkligen brinner för att bygga en trygg, utvecklande och glädjefylld vardag tillsammans. Har du erfarenhet av liknade arbete sedan innan är det ett plus, men viljan att lära är viktigast. Eftersom pojken är minderårig krävs ett utdrag från polisens belastningsregister innan anställning. För att göra processen smidigare rekommenderar vi att du beställer det när du skickar in din ansökan Beställ ett här! Vem söker vi till tjänsten? Vi letar efter dig som har rätt hjärta och vilja – resten kan vi lära tillsammans! Du är: Engagerad i hans utveckling – Du vill hjälpa honom att växa, kommunicera och ta plats i sin värld, och ser de små framstegen som stora vinster. Nyfiken och lärande – Erfarenhet är bra, men viktigast är att du vill utvecklas tillsammans med honom. Tålmodig och stabil – Du möter tuffa dagar med lugn, utan att tappa fotfästet. Trygg men lekfull – Din energi smittar, ditt lugn smittar – du kan både busa och ge trygghet. Lyhörd och flexibel – Du hänger med när behoven förändras. Fysiskt stark – Du orkar med ett aktivt jobb och klarar av att möta hans tempo och känslostormar. Talar flytande svenska – Du uttrycker dig tydligt i både tal och skrift. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av autism/intellektuell funktionsnedsättning. Kunskap i TAKK, PECS eller alternativ kommunikation. Lågaffektivt bemötande. Van att avleda fysiskt starka personer – inte möta med motstånd. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse. Sysselsättningsgrad: 50-100%. Avtal: Introduktionspass och cirka en månads timanställning innan ordinarie sysselsättningsgrad tilldelas, förutsatt att allt har gått bra. Detta ger dig en chans att känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Helger (morgon/kväll), ibland vardagar (eftermiddag/kväll). Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team
Anställning med start september 2025. Är du social, driven och motiverad av att se resultat? Som säljare hos oss kommer du att kontakta befintliga kunder och exempelvis erbjuda ett förmånligare alternativ till deras köp. Större delen av kundkontakten sker via telefon och därför lägger vi stor vikt på din personlighet och sociala förmåga i tal men även i skrift då viss del sker via mejl. Du kommer att vara en del av ett mindre säljteam och jobba nära dina kollegor. Vi har högt i tak och alla tankar och idéer välkomnas alltid för att få teamet att utvecklas och bli ännu bättre. Vi erbjuder dig utbildning internt kring produkterna vi säljer samt regelbundna samtal för coachning och utbildning både på lokal samt internationell nivå. Som säljare hos oss förväntas det att du: Du talar och skriver flytande svenska. Serviceinriktad. Punktlig. Målmedveten. Tävlingsinriktad. Det är meriterande om du har erfarenhet av sälj men absolut inget krav då vi lägger stor vikt på din personlighet. Om oss: 123ink AB började med sin e-handel 2015 och sedan dess har företagets kundbas ökat till över 400,000 kunder. Vi är ett växande företag som just nu ligger tvåa på marknaden i vår bransch men vår ambition är att bli nummer ett när det kommer till nätförsäljning av skrivarprodukter och tillbehör. Fördelarna med att jobba för 123ink AB är många. Ett par värda att nämna är bland annat att vi erbjuder samtliga anställda frukost, fruktkorgar samt friskvårdsbidrag, pension och exklusiva ränteerbjudanden via Handelsbanken när provanställningen övergår till en tillsvidareanställning. Inom personalstyrkan råder en mycket god stämning och sammanhållning, arbetssysslorna är varierande och utmanande men främst av allt finns det oerhört mycket rum för utveckling. Då företaget fortfarande är i ett relativt ungt stadie och utvecklas snabbt finns det även goda möjligheter till karriärutveckling. Företagets lager- och kontorslokaler ligger i Jordbro, Haninge, 2,5 mil söder om Stockholms city. Bifoga CV samt personligt brev i din ansökan. Fast lön på 24 000 + provision. Anställning med start september 2025.
Nu söker vi lastbilschaufförer med C behörighet till vår kund i Jordbro. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och trivs bra på vägarna? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med arbete dagtid. Du kommer att arbeta med distribution och leverera gods till butiker och återförsäljare. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som C-Chaufför åt ett transportföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du ska leverera med ett leende på läpparna och hålla ditt tidschema. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Fysiskt aktiv Arbetet är förlagt mån-fre. Du arbetar dagtid. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Haninge Taxi AB söker nu taxiförare i Stockholm. Om du har ett giltigt taxiförarlegitimation från Sverige kan vi hjälpa dig med din ansökan om arbetstillstånd i Sverige. Hos oss får du en konkurrenskraftig lön och omfattande försäkring. Viktiga krav: Giltig taxiförarlegitimation från Sverige. Möjlighet att arbeta heltid eller deltid. Du måste vara beredd att arbeta i fasta 8 - 10 timmars . Bilarna är godkända av Arlanda och Transportstyrelsen. Om tjänsten: Lön: Fast och rörlig lön Arbetsplats: Stockholm, Sverige. Vi erbjuder en stabil arbetsmiljö med fullständiga förmåner, vilket garanterar både säkerhet och arbetstillfredsställelse. Om du har taxiförarlegitimation och söker en meningsfull karriär, ansök nu och börja köra med Haninge Taxi AB !
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. Vill du vara med och skapa förståelse och struktur för den information som kommunens verksamheter har att hantera och förvalta? Då vill vi gärna att du söker till oss och det vikariat som startar efter sommaren. Du blir under ett år en del av kanslienheten på kommunstyrelseförvaltningen i Haninge kommun. Som en del av demokratiuppdraget är ansvaret som informationscontroller att vägleda, utbilda och ge service kring hur vi säkrar vår informationshantering internt i hela organisationen men också i kontakten med medborgarna. Ditt uppdrag Ditt huvudsakliga ansvar innebära att säkerställa en rättssäker, effektiv och transparent informationshantering. Dina ansvarsområden inkluderar: - Utveckla och implementera strategier för informationshantering som främjar transparens och tillgänglighet. - Genomföra pedagogiska insatser för att stärka medvetenheten kring informationshantering inom organisationen. - Arbeta strukturerat och målmedvetet med att främja en hållbar struktur för att samla in, bedöma, förvara och dela handlingar. - Bidra till ett helhetsperspektiv genom att integrera digitala verktyg och lösningar i våra processer. - Fungera som en kontaktpunkt för frågor och stöd kring informationshanteringsfrågor från olika avdelningar och förvaltningar. Dina arbetsuppgifter omfattar även: Som informationscontroller ingår det att vara aktiv som stöd i arbetet med samtliga informationshanteringsplaner och lämna information om registrering, förvaring och arkivering till förtroendevalda och medarbetare. Med en fot i både registraturen och arkivet kan det också innebära att bedöma, klassificera, registrera och arkivera alla typer av handlingar enligt uppsatt klassificeringsstruktur. Vidare ingår i dina arbetsuppgifter att hjälpa i hanteringen av allmänna handlingar och ärenden till medborgare. Vi arbetar aktivt med att utveckla och förbättra vårt digitala diarieföringssystem och i det arbetet kommer du att vara en central del. Det här söker vi hos dig Du arbetar bra med andra människor och har förmågan att förstå andras perspektiv. Du har en stark samarbetsförmåga och trivs med att bygga relationer, både internt och externt. Ditt pedagogiska förhållningssätt hjälper dig att tydligt och strukturerat förmedla kunskap, samtidigt som du alltid har en helhetssyn på verksamheten. I arbetet krävs att du är stabil, strukturerad, självgående och har en vilja och förmåga att ta egna initiativ. Med din digitala kompetens och verksamhetsfokus bidrar du till att driva vårt arbete framåt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, vi tror att din positiva inställning och din noggrannhet kommer ta dig långt. Du som söker har - Relevant utbildning inom registratur eller arkiv. - Erfarenhet av databaserad ärendehantering samt god allmän data- och systemvana. - God kommunikativ förmåga och goda kunskaper i tal och skrift. Det är meriterande om du har - Utbildning eller erfarenhet som informationscontroller. - Erfarenhet från motsvarande arbete i offentlig verksamhet. - Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du kan växa och göra skillnad. Om du tycker att informationshantering är toppen och du har de egenskaper vi söker, ser vi fram emot att få din ansökan! Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.
Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
Vill du vara med och stärka Sveriges försvarsförmåga? Försvarsmakten är i stark tillväxt och så även Marinstaben. Marinstaben söker en materielsamordnare med inriktning behovstäckning, krigsplacering samt materielavveckling till Marinstabens Materielkontor avseende den materiel Marinen är materielområdesansvarig för. Om enheten Som materielsamordnare är du en del av Mtrl/GRO/KRO-detaljen inom Marinens Materielkontor i Marinstaben. Marinens Materielkontor ska stödja ansvariga chefer med att skapa förutsättningar för att materielen är tillgänglig, systemvärdig och säker. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Utföra och bereda uppgifter tillställda TVA Marin med tyngdpunkt på behovstäckningsprocessen och krigsplacering av marin materiel • Utgöra beredningsstöd inom Marinstabens olika funktioner • Vara sammanhållande för marinens logistikenheter på Berga, Göteborg och i Karlskrona, gällande krigsplacering av marinens materiel • Delta i Högkvarterets arbetsgrupper rörande behovstäckning, krigsplacering samt materielavveckling gällande bl a utvecklande av processerna • Ha ett nära samarbete med Marinstabens Krigsförbandsansvariga (KFA) men även med övriga försvarsgrenars/stridskrafters KFA samt FM SLS • Utgöra kontaktyta mot övriga TVK/TVA inom Försvarsmakten • Kunna utbilda aktörer inom marinen inom krigsplacering • I befattningen ingår frekvent tjänsteresor, främst inom Sverige, samverkan med andra delar av Försvarsmakten sker bland annat i Karlskrona och i Enköping KRAV Kvalifikationer • Gymnasieutbildning med godkända betyg • Tidigare dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete • God kunskap inom delar av Officepaketet (Word, Excel, Powerpoint, outlook) • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift i såväl svenska som engelska • Dokumenterad erfarenhet av arbete med affärssystemet SAP • B-körkort Personliga egenskaper Arbetet kräver att du har hög integritet och är initiativtagande med gott omdöme. Du är noggrann och prestigelös, vilket också innebär att du är en god lagspelare. Du har förmåga att uttrycka dina åsikter i tal och skrift, är tydlig och kommunikativ. Flexibilitet och anpassningsförmåga är eftersträvansvärda egenskaper. Vid urval kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper, lämpligheter och uppnådda resultat inom tidigare verksamhetsområden. MERITERANDE • Utbildning i system IOR • Utbildning i Lift C • Utbildning i BS/BT i system PRIO • Utbildning i ISUndSäk • Minst tre års erfarenhet av arbete i FM stödsystem Lift och/ eller PRIO • Erfarenhet av FM stödsystem Lift och PRIO gällande behovstäckning och krigsplacering • Erfarenhet av Vidar • Erfarenhet av processer och roller avseende behovstäckning och krigsplacering • Erfarenhet av materielavveckling • Kunskap om marina tekniska system För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Muskö. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse. Upplysningar om befattningen Peggie Olkerud Petra Denebo Upplysningar om rekryteringsprocessen Magnus Olsson Fackliga företrädare SACO-S Åsa Zackrisson OFR/S Björn Engren OFR/O Fredrik Lambert SEKO Lenny Johansson Samtliga ovanstående nås via FM växeln 08-788 75 00 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-08. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmakten är inne i ett omfattande utvecklingsarbete för att bygga ett starkare försvar mot bakgrund av ett försämrat omvärldsläge och ny försvarspolitisk inriktning med fokus på det nationella försvaret. Ledning för ett starkare försvar syftar till att öka robustheten, förenkla lednings- och lydnadsförhållanden samt genom decentralisering av mandat och ansvar öka förutsättningarna för uppdragstaktik. Inom ramen för detta arbete har Försvarsmakten organiserat en Marinstab för ledning av de Marina förbanden. Marinstaben är etablerad på Muskö i Haninge kommun. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill arbeta som målare hos våra kunder i Haninge/Tyresö Vi söker nu engagerade målare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både stora och små, hos privatpersoner eller företag. Om du är en erfaren målare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som målare hos oss kommer du att arbeta med att skapa hållbara och välkomnande miljöer hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter innefattar att förbereda ytor genom slipning, spackling och rengöring för att säkerställa ett perfekt slutresultat. Du kommer att måla både inomhus- och utomhus, allt anpassat efter projektens behov. Vid behov kan du också behöva arbeta med underhåll av målade ytor för att bevara deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras önskemål och visioner. Vi söker dig som har ett öga för detaljer, kan arbeta självständigt såväl som i team, och som alltid strävar efter att leverera hög kvalitet. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Erfarenhet av att ha arbetat som målare Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].
Nu söker vi fler rivare till olika projekt runt om i Stockholm. Vi ser att du är erfaren och har certifikat för heta arbeten, mobila plattformar. Det är meriterande om du köra Bob-cat och Brokk. Vi vill ha intresserade och utvecklingsmotiverade arbetare som kan ta det mesta av rivningsarbete, Välkommen med din ansökan
Vi på Submit söker nu efter flera produktionsmedarbetare för våra samarbetspartners i Södra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Södra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, eller filippinska är ett plus. Plats: Södra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer