Lediga jobb i Härjedalen
Sök totalt 48 lediga jobb i Härjedalen
Välkommen till Härjedalens kommun! Vad roligt att du vill arbeta hos oss. Tycker du att det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt så kommer du passa in fint. Som medarbetare får du friskvårdstimme och friskvårdsbidrag samt ersättningar i samband med högskolestudier. Du får också möjligheten att tillsammans med engagerade kollegor arbeta för fortsatt utveckling av våra verksamheter. Kommunen är ett förvaltningsområde för det samiska språket och kommunkontoren finns i Sveg, Hede och Funäsdalen. Funderar du på att bosätta dig i Härjedalen är du hjärtligt välkommen att kontakta inflyttarservice via e-post: [email protected] eller via vår växel, telefon: 0680-161 00. Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta en HR-Strateg, via vår växel, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt. Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. I vår verksamhet ingår särskilt boende, korttidsavdelning, hemsjukvård samt samarbete med Region Jämtland Härjedalen. Vi bedriver verksamheten dygnet runt och arbetet kan innebära både arbete inom hemsjukvård och SÄBO med korttidsplatser, växelvårdsplatser samt två NÄVA platser. Tillträde 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Kommunen har ansvar för hemsjukvården, SÄBO, korttidsvård samt två NÄVA platser enligt avtal med regionen. Vi bemannar hela dygnet och utför uppdrag åt 1177 vid behov. Som sjuksköterska i Härjedalens kommun arbetar man för enskilda vårdtagare med ansvar för planering, utförande och utvärdering tillsammans med vårdtagare, enhetschefer, teammedlemmar, andra stödjande aktörer och anhöriga. Arbetstider är dagtid, vardagar och helger. Kvalifikationer Krav: - Legitimerad sjuksköterska. - B-körkort. - God förmåga i det svenska språket, i både tal och skrift, är ett krav. - Goda datakunskaper i Officepaketet och med fördel erfarenhet av verksamhetssystemen Viva Cambio, Cosmic och Link. Meriterande: - God kunskap och erfarenhet gällande vård av äldre, demensvård, palliativ vård eller specialiserad vård i hemmet. Personliga egenskaper - Du är trygg i ditt uppdrag och bekväm med att arbeta såväl självständigt som teambaserat. - Du sätter vårdtagaren i fokus. - Du kan samarbeta med olika yrkeskategorier. - Du är flexibel och din förmåga att ta eget ansvar är lika viktig som din sociala kompetens. - Du tycker det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt. - Du är noggrann och lösningsfokuserad och eftersom kvalitets- och utvecklingsarbete är en naturlig del i vår verksamhet behöver detta vara ett naturligt inslag i ditt arbetssätt. Vi erbjuder - Friskvårdspeng. - Friskvård på arbetstid. - Delaktighet i utvecklingen av verksamheten. - Ett intressant och omväxlande arbete. Kontaktinformation Ylva Lindström, Enhetschef KSK östra Härjedalen, 0680 - 177 35, [email protected] Stephanie Koch, Fackligt ombud Vårdförbundet, [email protected] Arbetsplats Sveg
Välkommen till Härjedalens kommun! Vad roligt att du vill arbeta hos oss. Tycker du att det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt så kommer du passa in fint. Som medarbetare får du friskvårdstimme och friskvårdsbidrag samt ersättningar i samband med högskolestudier. Du får också möjligheten att tillsammans med engagerade kollegor arbeta för fortsatt utveckling av våra verksamheter. Kommunen är ett förvaltningsområde för det samiska språket och kommunkontoren finns i Sveg, Hede och Funäsdalen. Funderar du på att bosätta dig i Härjedalen är du hjärtligt välkommen att kontakta inflyttarservice via e-post: [email protected] eller via vår växel, telefon: 0680-161 00. Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta en HR-Strateg, via vår växel, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt. Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Är du intresserad av att jobba inom vård och omsorg? Vi söker nu timvikarier till Sveg, Lillhärdal, Ytterhogdal, Hede och Funäsdalen. Bifoga ditt CV, referens och ett kort personligt brev. För att kvalitetssäkra rekryteringen ber vi dig skicka in ansökan digitalt. Rekrytering sker löpande. Vi använder systemet TimeCare Pool där du genom att styra din tillgänglighet bestämmer när och hur mycket du vill jobba. Arbetsuppgifter Att arbeta som timvikarie hos oss innebär arbete inom hemtjänst, särskilt boende eller LSS. Särskilt boende är en boendeform för personer med stort behov av omsorg och som inte längre klarar av att bo hemma. Hemtjänst innebär att hjälpa brukaren med saker i hemmet som de inte längre klarar av att göra själv. Det kan vara att klä på sig, tvätta sig eller äta. Det kan även handla om att stödja brukaren vid promenad eller i annat intresse som denne har. LSS är gruppboenden är för personer med omfattande och varaktiga funktionsnedsättningar som behöver stöd och hjälp i sitt dagliga liv. Syftet med gruppboenden är att ge boende en trygg och anpassad boendemiljö som främjar självbestämmande, delaktighet, och möjlighet till ett så självständigt liv som möjligt, trots behovet av omfattande stöd. Kvalifikationer - God förmåga i det svenska språket, i både tal och skrift, är ett krav. - Körkort är en merit men inte alltid ett krav. Ange i din ansökan om du har körkort eller ej. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper - Du är genuint intresserad av människor och kan se och bekräfta människan du möter. - Du har lätt för att samarbeta, bidrar till ett trivsamt arbetsklimat och en effektiv arbetsgrupp. - Du är serviceinriktad, har en positiv attityd, är flexibel och känner dig trygg med att arbeta både självständigt och i team. - Du är ansvarstagande och har förmåga att ta egna beslut. Vi erbjuder - Vi erbjuder utbildning och introduktion efter dina och verksamhetens behov. - Att arbeta som timvikarie är ett utvecklande och flexibelt arbete där du själv kan styra när och hur mycket du vill arbeta. Kontaktinformation Rikard Mattsson, Enhetschef Resurscenter, 0680 - 163 02 Bemanning- och rekryteringsplanerare, Rekryterare, [email protected] Mia Hurtig, Fackligt ombud Kommunal, 076 - 141 60 82, [email protected] Arbetsplats Sveg
Företaget består av tre ICAbutiker som finns i Vemdalen, Björnrike och Vemdalsskalet. Under säsong servar vi tusentals kunder varje dag. Med allt från nybakat bröd till gammeldags makaroner! Är du sugen på att jobba i Sveriges snabbast växande skidort? Hos oss är det viktigt att du kan hålla ett högt tempo och samtidigt hålla kunden i fokus. Du ska gilla att arbeta bland människor och kunna ge service i världsklass! Jobbet är varierande så det kräver att du är flexibel och kan anpassa dig snabbt för nya utmaningar. För några av er så kommer ni att få beställningsansvar som är både utvecklande och roligt. Vi gillar mat och hoppas att du också gör det. Goda matlagningskunskaper passar väl in i en matbutik, och våra gäster tar gärna del av tips och trix i köket. Låter det som dig? Ta chansen och skicka din ansökan till oss på ICA Vemdalsskalet för att få kunna vara med att arbeta i ett härligt gäng! Tidigare erfarenhet av butiksarbete är merit men inte krav. Vemdalen som destination består utav Vemdalen, Vemdalsskalet, Björnrike, Storhogna och Klövsjö och länkas samman med en skidbuss som går varje dag under vintern, eller om du själv har bil är det lätt att ta sig runt. Vi anställer ett 20tal personer till säsongen och anställning sker löpande.
Välkommen till Härjedalens kommun! Vad roligt att du vill arbeta hos oss. Tycker du att det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt så kommer du passa in fint. Som medarbetare får du friskvårdstimme och friskvårdsbidrag samt ersättningar i samband med högskolestudier. Du får också möjligheten att tillsammans med engagerade kollegor arbeta för fortsatt utveckling av våra verksamheter. Kommunen är ett förvaltningsområde för det samiska språket och kommunkontoren finns i Sveg, Hede och Funäsdalen. Funderar du på att bosätta dig i Härjedalen är du hjärtligt välkommen att kontakta inflyttarservice via e-post: [email protected] eller via vår växel, telefon: 0680-161 00. Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta en HR-Strateg, via vår växel, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt. Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Vi söker dig som vill leda ett projekt som gör verklig skillnad för näringslivet och människorna i Härjedalens kommun. Vi söker en drivande och engagerad projektledare som vill ta täten i arbetet med att utveckla en mer hållbar och cirkulär livsmedelsförsörjning i vår kommun. Genom att identifiera outnyttjade resurser, stärka lokal kompetens och skapa samverkansformer, ska projektet bidra till en starkare och mer resurseffektiv livsmedelskedja. Det här är en chans att kombinera strategiskt tänkande med praktisk påverkan, i ett projekt som möjliggör en positiv utveckling för hela kommunen. Projektet genomförs från samhällsutvecklingsförvaltningen och ingår i utvecklingsavdelningen tillsammans med bland annat näringsliv, landsbygdsutveckling, upphandling, infrastruktur, folkhälsa och samiskt arbete. Avdelningens arbete utgår från helheten och kännetecknas främst av ett tvärgående arbetssätt genom hela kommunen oavsett förvaltningstillhörighet. Är du intresserad av att jobba med näringslivsutveckling och cirkulära processer tillsammans med lokala företag? Vill du få ett spännande och omväxlande arbete? Sök rollen som projektledare hos oss. Projektet finansieras av europeiska regionala utvecklingsfonden och Region Jämtland Härjedalen. Projektet pågår i två år och slutredovisas den 30 november 2027. Arbetsuppgifter I rollen som projektledare ska du säkerställa att uppgifterna inom ramen för projektet genomförs effektivt och med god kvalité. Uppgifterna är: 1. Utredning av restflöden och behovsanalys av lokala livsmedel för att identifiera matsvinn och outnyttjade resurser för symbios och affärsmöjligheter. 2. Kompetenshöjande insatser i form av seminarier och workshops för att stärka företagens kunskap om resurseffektivitet, lagkrav och cirkulära affärsmodeller. 3. Nätverksbyggande mellan företag, myndigheter m.fl. för att främja innovation. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebär: .Processledning av lokala företag, konsulter och kollegor på Härjedalens kommun, .rapportering till styrgrupp, .projektekonomi och administration, .kunskapsspridning internt och externt, .sammanställa och leverera slutrapport. I rollen ingår att samordna en rad olika aktörer i deras uppdrag, samt föra dialog med inblandade företag. I rollen kommer du också att sätta dig in i de olika verksamheternas behov samt skapa förankring om symbioser och dess hållbara och kommersiella möjligheter. Som projektledare ansvarar du för administration, kommunikation och kunskapsspridning. Du driver det operativa arbetet med stöd av konsulter samt dokumenterar resultatet av projektets aktiviteter fortlöpande. Du kommer i rollen ha kontinuerliga avstämningar med styrgruppen för att informera om nuläget och processen framåt. Konsulternas utredningar sammanställs i en slutrapport med analys, slutsatser och rekommendationer. Kvalifikationer Vi söker dig som har: .Dokumenterad erfarenhet av projektledning samt att driva processer med flera aktörer, gärna inom hållbarhets-, miljö- eller livsmedelsområdet, .god kommunikativ förmåga i tal och skrift, .eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer, .körkort, .god förmåga att bygga nätverk och samverka med olika typer av aktörer, .eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig alt akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig, .kunskap om industriella processer, energier och symbioser är meriterande, .tidigare erfarenhet av EU-finansierade projekt är meriterande. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper Vi söker dig som är utåtriktad, initiativtagande och förtroendeskapande. Du har god pedagogisk förmåga att sälja in ideér och ser möjligheter. Vi ser också att du är lyhörd för din omgivning och ödmjuk inför företagens olika behov. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Vi söker dig som är utåtriktad, initiativtagande och förtroendeskapande. Du har god pedagogisk förmåga att sälja in idér och ser möjligheter. Vi ser också att du är lyhörd för din omgivning och ödmjuk inför företagens olika behov. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du arbetar nära ett erfaret och engagerat team som har ett högt fokus på en positiv arbetsmiljö. Kontaktinformation Robin Åslund, Utveckling- och näringslivschef, +46 0680-16167 Arbetsplats
Nu söker vi en personlig assistent till en kund i Sveg som vill vara vikarie vid behov och planerade ledigheter. Du är ansvarsfull och mån om att personens vardag ska bli så bra som möjligt. Kunna arbeta självständigt och hitta på saker som kunden kan uppskatta att göra. Du bör ha körkort och tillgång till egen bil. Vi söker nu en person som vill ha en lite mindre tjänst med möjlighet att jobba extra vid behov. (Framförallt under ett vikariat i sommar) Lön Timlön efter överenskommelse. Kollektivavtal finns enl. Fremias och Kommunals avtal för personlig assistans. Som anställd hos oss omfattas du av pensionsförsäkring, trygghetsförsäkring vid arbetsskada, grupplivförsäkring, gruppsjukförsäkring och även föräldrapenningtillägg. Om oss Storsjöbygdens Personliga Assistans AB är en privat assistansförmedling som grundades 2001. Vi grundar assistansverksamhetens policy på personlighet, erfarenhet, kunskap och tillgänglighet. Vårt mål är att ge bästa möjliga service och vi har kompetent personal med mångårig erfarenhet från assistansbranschen.
Hantverksbageriet/konditoriet Lofs Bageriet söker personal! På grund av vår snabba utveckling söker vi en person för kassatjänst, hjälp med att förbereda smörgåsar och snacks samt för att göra och servera kaffe. Vi söker dig som: -har ett positivt kundbemötande, -alltid bjuder på ett leende, -är stresstålig. Har du erfarenhet av att göra hantverkskaffe är det ett stort plus! Vi erbjuder: -fast anställning eller säsongsarbete under sommaren, -mycket bra lön och förmåner, -en vänlig och familjär arbetsmiljö, -gratis måltider under arbetstid. Lofs Bageriet är ett nyöppnat hantverksbageri beläget i hjärtat av Härjedalen, i den charmiga skidorten Lofsdalen. Varje dag bakar vi färskt bröd samt tårtor och bakverk av högsta kvalitet.
Om Vatten och miljöresurs Vatten och miljöresurs ser till att du varje dag får friskt dricksvatten i din kran och en ren närmiljö. Vi arbetar för att din vardag ska fungera här och nu, och för att naturens resurser ska räcka. Vi finns till för att även framtida generation ska kunna njuta av fjällen, vattendragen, skogen och marken. Bolaget ägs av Bergs, Bräcke och Härjedalens kommuner. Vi ansvarar för driften av ägarkommunernas vatten- och avloppsförsörjning, att producera och distribuera dricksvatten samt ta om hand och rena avloppsvatten. Bolaget ansvarar även för kommunernas avfallshantering att samla in och hantera avfall och slam. Totalt är vi drygt 100 medarbetare. Vi arbetar över ett stort geografiskt område och har kontor i Sveg, Hede, Funäsdalen, Svenstavik, Hackås, och Bräcke, vilket ger stora möjligheter att arbeta från olika orter. För närvarande drivs flera större projekt, bland annat genomför vi en stor utbyggnad av kommunalt vatten och avlopp i Härjedalen. Syftet är att säkerställa en långsiktig stabil drift för vatten- och avloppsförsörjningen, med ökade miljökrav och exploatering i turistområdena. Leda och driva igenom investerings- och driftprojekt inom avfall och återvinning Om tjänsten Som projektledare kommer du att leda projekt inom avfallsområdet över hela vårt verksamhetsområde. Det sker snabb utveckling inom avfallshantering och vi ser bland annat behov av att bygga och utveckla omlastningsstationer. Du ingår i avfallsavdelningens stabsfunktion med tekniska och driftkunniga kollegor för avfallshantering. Som projektledare kommer du arbeta sida vid sida med ingenjörer, arbetsledare, chefer och konsulter. Som projektledare arbetar du brett i ditt ledarskap med projektledning, utredning, budgetering, uppföljning, tillståndsansökningar, och från projektering till färdig entreprenad. Om dig Vi söker dig som är driven, professionell och prestigelös. Du är van att jobba brett och att ha flera samarbetsytor. Du har en förmåga att se helhet och detaljer, samt löpande prioritera och balansera både strategiska och operativa perspektiv. Du är lösningsfokuserad för att uppnå mål och gillar att ta dig an komplexa frågor. Du trivs med att vara med där det händer och klarar av att arbeta i ett högt tempo i perioder. Sist men inte minst är du en grym lagspelare med hjärtat på rätt ställe. Krav: - Tidigare erfarenhet av arbete inom avfallsbranschen och med avfallsanläggningar - Vana vid att driva projekt inom avfallsområdet och att arbeta i ledande ställning - B-Körkort är ett krav - Kunskaper i Office365 - Talar och skriver obehindrat på svenska Vi erbjuder Som medarbetare hos oss blir du en viktig del i ett hållbart samhällsbyggande och här jobbar du med att göra gott för människor och miljö i många kommande generationer. Engagemanget, nyfikenheten och intresset för att bygga relationer är det som förenar alla som jobbar här och är det som gör Vatten och miljöresurs till en arbetsplats präglad av gemenskap, glädje och laganda. -En modern digital arbetsmiljö med många funktioner och all internkommunikation samlad i Microsoft 365. -Kompetensutveckling – för att vi ska kunna ligga i framkant är det absolut nödvändigt att våra medarbetare kontinuerligt får ny kunskap. Därför är vi lyhörda för önskemål om utbildningar och här finns möjlighet att få utvecklas. -Föräldravänlig arbetsplats – genom en flexibel inställning vill vi göra det lättare för dig att kombinera arbetet med att vara förälder. -Friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Urval och kallelse till intervju kan komma att ske löpande under annonseringstiden. Lön och övriga anställningsvillkor överenskommes i samband med anställning. Kontaktinformation Robin Loo, Avfallschef, [email protected] Henrik Ingvarsson, Facklig representant Vision, [email protected] Patrik Bergman, Facklig representant Sveriges Ingenjörer, [email protected] Arbetsplats Medborgarhuset 84233 Sveg
Under vårvintern 2025 öppnade Vemdalens nya pizzafabrik och under hösten ser vi ett behov av att förstärka vårt härliga team med fler medarbetare i produktionsmiljön där vi tillverkar våran frysta kvalitetspizza under varumärket Härjedalspizza. Intresserad av att bli en del av Team Sadat? Har du god fysik, bra koordination och trivs med praktiskt arbete? Har du dessutom erfarenhet från bageri, pizzeria, restaurang eller liknande? Då kan du vara den kollegan vi söker till vårt team i Vemdalen. Den här befattningen innebär: Produktion av företagets produktsortiment Drift och övervakning av maskiner/kylar/frysar Förpackning av tillverkade produkter Övervakning av produktkvaliteten och livsmedelssäkerheten Godsmottagning och utleveranser Disk och rengöring av arbetsplatsen Fler moment kan tillkomma eftersom vi är i en expansiv fas och ständigt utvecklar vårt sortiment och företagande. Viktiga kompetenser för rollen: Kommunikationsförmåga Uppmärksamhet på detaljer Kritiskt tänkande Fallenhet för teknik Bra fokus och koncentration Fysisk uthållighet då arbetsuppgifterna är repetitiva och man inte har möjlighet att sitta ner under arbete i produktionsmiljön God fysik då man lyfter tyngre föremål Utöver detta så krävs även grundläggande datorkunskap eftersom vi arbetar med datorstyrda system och kontrollrapporter sköts digitalt. Att läsa och förstå manualer och instruktioner ingår också i tjänsten, därför måste sökande behärska svenska och engelska, både i tal och skrift. Varför skall du ansluta till Team Sadat? Vi är ett glatt gäng med flertalet dialekter och kulturer som gillar att hjälpas åt för att driva företaget framåt. Hos oss är ingen fråga dum och vi uppskattar konstruktivt ifrågasättande. Vi lär av varandras nyfikenhet. Vi tycker även om att fika och äta god mat tillsammans. För oss är mat en samlingspunkt, ett samtalsämne runt lunchbordet är ofta vad som finns i varandras matlådor. Nyfikenhet på varandra leder oftast framåt och skapar god lagkänsla, något Team Sadat är bra på. En liten extra bonus är att det ofta finns hembakt på fikabordet! Arbetet inleds med grundkurs i livsmedelshygien. Sadat Food har självklart kollektivavtal och följer villkor och löner för Livsmedelsarbetareförbundet via Livsmedelsavtalet. I det ingår även tjänstepension. Vår filosofi är att alla skall ha det bra på jobbet, en schysst arbetsplats helt enkelt. ----------------------------------------------------------------------------- Vi rekryterar löpande och i egen regi, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi besvarar ej irrelevanta ansökningar som inte uppfyller satta krav. Vi undanber oss all kontakt och förfrågningar från rekryteringstjänster och liknande företag. OBS! Sadat Food publicerar enbart denna annons på Platsbanken, all annan publicering är gjord av annan part och kommer ej uppdateras vid de förändringar som Sadat Food gör i annonseringen längs vägen.
Välkommen till Härjedalens kommun! Vad roligt att du vill arbeta hos oss. Tycker du att det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt så kommer du passa in fint. Som medarbetare får du friskvårdstimme och friskvårdsbidrag samt ersättningar i samband med högskolestudier. Du får också möjligheten att tillsammans med engagerade kollegor arbeta för fortsatt utveckling av våra verksamheter. Kommunen är ett förvaltningsområde för det samiska språket och kommunkontoren finns i Sveg, Hede och Funäsdalen. Funderar du på att bosätta dig i Härjedalen är du hjärtligt välkommen att kontakta inflyttarservice via e-post: [email protected] eller via vår växel, telefon: 0680-161 00. Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta en HR-Strateg, via vår växel, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt. Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Är du passionerad för att göra skillnad i barns liv? På Södra skolan i Sveg söker vi nu en elevassistent som kan bidra till en positiv och stödjande inlärningsmiljö för våra elever. Skolan, som har 160 elever fördelade mellan årskurserna 7-9, ligger vackert belägen vid Ljusnan mitt i centrala Sveg i östra delen av härliga Härjedalen. Arbetsuppgifter - Stödja elever under lektionstid genom att anpassa lärarmaterialet efter individuella behov. - Samverka med lärare för att säkerställa att alla elever får det stöd de behöver för att lyckas. - Erbjuda extra hjälp och handledning utanför klassrummet; exempelvis med läxor eller i studiegrupper. - Vara en trygg vuxen som eleverna kan vända sig till även med icke akademiska frågor. - Organisera och leda aktiviteter som främjar social och emotionell utveckling. Kvalifikationer - Gymnasieutbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. - Erfarenhet av att arbeta med barn i skolmiljö, särskilt de som behöver extra stöd. - Stark förmåga att bygga relationer med både elever och kollegor. - Självständig men även en lagspelare som trivs i en dynamisk arbetsmiljö. - Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift. För denna tjänst är utdrag ur polisens belastningsregister en förutsättning för anställning. Personliga egenskaper - Du är en empatisk och trygg vuxen med god samarbetsförmåga. - Du tar egna initiativ och är tydlig i din kommunikation. - Du har en god pedagogisk och social kompetens och bidrar till en lugn och stimulerande arbetsmiljö för eleverna. - Du kan hantera olika situationer som uppstår under skoldagen och bibehålla en tydlig struktur. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder - Möjligheter till professionell utveckling och vidareutbildning. - En inspirerande arbetsplats där du dagligen gör skillnad för våra elever Kontaktinformation Carina Nilsson, Rektor, 0680 - 162 96, [email protected] Mia Hurtig, Fackligt ombud Kommunal, 076 - 141 60 82, [email protected] Arbetsplats Vallarvägen 2 842 32 Sveg
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu engagerade och lösningsorienterade lokalvårdare till vår verksamhet i Vemdalen. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Fylla på förbrukningsmaterial och hålla ordning på lager • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Säsongsanställning. 80% - 100%. Start i september, oktober, november samt december, eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Vemdalen. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-08-2025 Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 48 jobb