Två stödassistenter till Backliden Servicebostad enligt LSS i Långshyttan

ARBETSUPPGIFTER Omsorgsförvaltningen söker två stödassistenter till Backliden som är en servicebostad enligt LSS i Långshyttan. Backliden är en servicebostad med två trappuppgångar A+B. I varje trappuppgång bor det 5 boende. Dina arbetsuppgifter består av att kompensatoriskt utifrån aktivitetsförmåga och funktionsnivå stötta, motivera och vägleda brukarna i deras hem och på fritid utifrån individuellt framtagna genomförandeplaner. Arbetet kan innebära allt från fritidsaktiviteter, städning, handling och matlagning till insatser som ingår i personlig omvårdnad och utföra delegerade hälso och sjukvårdsuppgifter. Utöver arbetet med våra brukare ingår att sköta gemensamhetsutrymmen och tillviss del planera och upprätthålla kontakter med andra samverkansaktörer, dokumentation samt hantering av tekniska hjälpmedel. Arbetet består delvis av ensamarbete och kan vara både psykiskt och fysiskt påfrestande. Vi vill därmed att du har en god fysisk stabilitet och rörlighet, god grundkondition, mental styrka och i övrigt god hälsa. Det kan förekomma hot och våld. Vi har påverkningsbart schema som du själv ansvarar för att lägga utifrån vakanta turer. Vi vill att du kan arbeta flexibelt, tar ansvar och främst av allt sätta brukarens behov i centrum. KVALIFIKATIONER Arbetet kräver att du är en ansvarstagande, trygg och lyhörd person med ett gott bemötande som alltid sätter brukarens behov i centrum. Som person är du positiv, engagerad och delar med dig av din kunskap och dina erfarenheter. Du har förmåga att leva dig in i andra människors situation och förståelse för individers specifika behov och önskemål. Vi ser att du är utbildad stödpedagog, undersköterska eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha erfarenhet av att arbeta inom LSS och med neuropsykiatriska funktionshinder. B-körkort är ett krav. Det är viktigt att du är lyhörd och har en självklar respekt för andra människor och allas lika värde. Det är även viktigt att du är flexibel och har en positiv inställning inför brukarens individuella önskemål och behov. Du måste kunna sätta tydliga gränser och motivera de boende i olika situationer. För anställning krävs utdrag ur belastningsregistret. ÖVRIGT Som medarbetare inom Hedemora kommun är det viktigt att du delar den gemensamma värdegrunden KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod. Vi eftersträvar mångfald på vår arbetsplats. Vi har gjort vårt mediaval och undanber oss all kontakt från annonsförsäljare samt rekryteringsbolag. Välkommen med din ansökan!

21 mars 2024
Sista ansökan:
10 april 2024
Avdelningschef - omsorgsförvaltningen

ARBETSUPPGIFTER Omsorgsförvaltningen är organiserad i följande verksamhetsområden: Äldreomsorg, funktionshinderomsorg och individ-och familjeomsorg. Totalt arbetar ca 600 personer i förvaltningen. Förvaltningen kommer att genomlysas och eventuellt kommer verksamhetsområdena att ändras utifrån behov. Äldreomsorgens verksamheter innefattar särskilda boenden, korttidsavdelning och hemtjänst i ordinärt boende. 11 engagerade enhetschefer leder verksamheterna. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi med det betydelsefulla uppdraget att ge våra kommuninvånare som har behov av stöd i sin vardag, en god vård och omsorg. Att vara avdelningschef är ett omväxlande och inspirerande jobb där ständig utveckling sker och ställer därför krav på att våga tänka nytt samt vara bekväm i att ta beslut när oförutsedda situationer inträffar. Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt men alltid i åtanke för förvaltningens bästa och att kunna växla mellan strategiskt och operativt arbete. Du föredrar ärenden inför omsorgsnämnden och ska kommunicera och följa upp de beslut som nämnden fattar i samråd med förvaltningsledningen. Du har också ett övergripande budget-, personal-, och verksamhetsansvar för äldreomsorgen och dess enhetschefer. Du rapporterar direkt till förvaltningschefen och ingår i förvaltningens ledningsgrupp. Vi kommer värdera dina personliga egenskaper högt då samarbetsförmåga, viljan att skapa ett större vi över enhetsgränserna och det sammanhållande sociala arbetet är nyckeln till framgång. Du arbetar enligt kommunens styrmodell, samarbetar med övriga i kommunens verksamheter och omvärldsbevakar för framtida strategiska ställningstaganden. Din profil: Som ledare inspirerar du enhetscheferna till att vilja, våga och kunna utveckla sina egna förmågor och får dem att ta ansvar för att utveckla verksamheten tillsammans i rätt riktning. Du välkomnar nya sätt att arbeta och har modet att pröva nya vägar. Du är ärlig och tydlig när du ger feedback och vågar gå in i dialog där du agerar på ett konstruktivt sätt. Vidare tar du ansvar för verksamheten i både med- och motgång, sätter invånaren i fokus samt tar ansvar för din och enhetschefernas leverans. Vi erbjuder dig en gedigen introduktion som anpassas efter dina behov. KVALIFIKATIONER Du har examen från en högskoleutbildning inom ett område som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten exempel socionom eller beteendevetare. - Flerårig erfarenhet av arbete som chef inom något av omsorgsförvaltningens områden med budget-, personal-, och verksamhetsansvar. Det ekonomiska ansvaret gör att du ska ha förmågan att analysera utfall och kan vidta åtgärder för att söka balans mellan resurser och uppdrag. - Erfarenhet av att ha varit chef över andra chefer och att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du ser till hela kommunkoncernens bästa. B-körkort krävs ÖVRIGT Som medarbetare inom Hedemora kommun är det viktigt att du delar den gemensamma värdegrunden KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod. Vi eftersträvar mångfald på vår arbetsplats. Vi har gjort vårt mediaval och undanber oss all kontakt från annonsförsäljare samt rekryteringsbolag. Välkommen med din ansökan!

20 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Butikssäljare sommarjobb Hedemora

Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Sammanfattning av tjänsten Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som butikssäljare på Lidl! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som: * Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda * Säkerställa färskhet och slutdatum på varor * Hålla rent och fräscht i butiken * Betjäna kunder i kassan * Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil * Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch * Du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång * Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras * Du vill vara del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt * Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt.  Tjänsten är ett sommarvikariat på 25 timmar i veckan, mellan juni och augusti. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma. Vill du vara med på vår utmanarresa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: o    Klicka på “Sök nu” o    Fyll i formuläret  o    Bifoga CV samt personligt brev Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, personlig intervju och digital referenstagning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om Lidl Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

20 mars 2024
Sista ansökan:
3 april 2024
Controller

Vill du ta nästa steg i din karriär och utvecklas som controller tillsammans med oss på Boliden? Då vill vi veta mer om dig, ansök nu! Beskrivning I rollen som controller kommer du att samarbeta nära med andra avdelningar för att stötta verksamheten med finansiell analys och beslutsfattande. Lokalt på enheten är du den som är drivande i ekonomifrågor, samtidigt som du ingår i ekonomiavdelningen och därmed har nära kollegor att diskutera sakfrågor med. Du följer interna kontrollsystem för att säkerställa efterlevnad av företagets riktlinjer och regler. Du informerar verksamheten i ekonomifrågor och är delaktig i det kontinuerliga förbättringsarbetet med att vidareutveckla och effektivisera ekonomifunktionen. I rollen som controller får du bland annat arbeta med: Bokslut Månatlig, kvartalsvis och årsrapportering Konsolidering med analys av resultat och projektuppföljningar Prognosarbete för innevarande år, budgetering och långtidsplanering Analyser som beslutsunderlag gällande produktion, kostnader, investeringsprojekt och efterbehandlingsarbete Förbättringsarbeten av processer och arbetssätt Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid i Garpenberg. Provanställning kan komma att tillämpas. Arbetstiden är kontorsarbetstid. Kvalifikationer Vi ser framemot att arbeta med dig som är analytisk, initiativrik, och strukturerad i ditt arbetssätt. Då vi är en liten arbetsgrupp krävs en bra samarbetsförmåga och en prestigelöshet. För att lyckas som controller på Boliden behöver du vara entusiastisk och kunna få med dig andra. Du kommunicerar tydligt på svenska och engelska och kan anpassa dig utifrån mottagarens kunskap av ekonomiska termer. För att lyckas i rollen som controller krävs det att du har en god förståelse och nyfikenhet för kopplingen mellan verksamhet och ekonomi. Du behöver: Relevant högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt Goda kunskaper i Excel Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Meriterande är: Några års erfarenhet inom controlling-yrket eller motsvarande erfarenhet Kunskaper från industri- eller gruvproduktion Arbetat med PowerBI, Microsoft Dynamics 365, Maximo och Bizview Goda It-kunskaper Vi förutsätter att du delar våra grundläggande värderingar; omsorg, mod och ansvar. Vi vet att mångfald är en framgångsfaktor som berikar vår verksamhet och vi eftersträvar mångfald i bakgrund, erfarenheter, kunskaper och personlighet bland våra medarbetare. Hos oss deltar alla medarbetare aktivt för att nå en säker och bra arbetsmiljö och arbetsmiljöfrågor har högsta prioritet. Boliden Garpenberg har en rökfri arbetsmiljö. Boliden har även nolltolerans mot alkohol och droger. Innan erbjudande om anställning måste slutkandidaten genomgå en obligatorisk hälsokontroll där alkohol- och drogtest ingår. Ansök nu Välkommen att ansöka med ditt CV till och med söndag 21 April 2024. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande så du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Varje resa på Boliden är unik, hur kommer din se ut? Information Vill du veta mer om tjänsten? Besök vår karriärsida för mer information samt kontaktuppgifter - Välkommen!

19 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Mottagningssekreterare till Barn- och ungdomsenheten

ARBETSUPPGIFTER Vill du bli vår nya kollega på Barn- och ungdomsenheten? Vi söker dig som är socionom och vill jobba som mottagningssekreterare i vårt team. Vi är ett bra gäng med erfarna socialsekreterare, mottagningssekreterare, familjehemssekreterare, familjerättssekreterare, två stycken 1:e socialsekreterare, familjebehandlare i öppenvård och socialarbetare på fältet, samt vår enhetschef. Som mottagningssekreterare hos oss får du arbeta med ett renodlat mottagningsarbete. Du tar emot och registrerar inkommande ansökningar och anmälningar som rör barn och unga mellan 0 och 20 år. Du gör även förhandsbedömningar och skyddsbedömningar, informerar samverkande parter om anmälningsplikt och du ger råd och stöd. I arbetet ingår även att skriva vissa yttranden såsom körkortsyttranden och LuL. Det här får du • Flextidsavtal • Friskvårdsbidrag • Extern handledning • Semesterväxling KVALIFIKATIONER För att jobba som mottagningssekreterare hos oss behöver du ha socionomexamen och ett genuint intresse av att arbeta med barn, ungdomar och familj. Vi söker dig som är trygg, stabil och har god självkännedom. I ditt arbete har du en relationsskapande roll. Du behöver ha en god förmåga och trivas med att samarbeta inom den egna arbetsgruppen, samt med andra verksamheter och myndigheter. Flexibilitet är en viktig konst att hantera i ditt arbete, så att du har lätt att förhålla dig till och kan anpassa ditt arbetssätt om förutsättningar eller andra omständigheter ändras. Du har också förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Då arbetet innebär mycket kommunikation och dokumentation är det ett krav att du kan uttrycka dig väl i svenska språket i både tal som skrift. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Krav • Socionomexamen • B-körkort Meriterande • Erfarenhet av myndighetsutövning och samtal med barn är önskvärt. • Vi ser gärna att du har kunskap i BBIC och Signs of Safety. Sökande som erbjuds anställning är skyldig att lämna registerutdrag ur belastningsregister. ÖVRIGT Som medarbetare inom Hedemora kommun är det viktigt att du delar den gemensamma värdegrunden KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod. Vi eftersträvar mångfald på vår arbetsplats. Vi har gjort vårt mediaval och undanber oss all kontakt från annonsförsäljare samt rekryteringsbolag. Välkommen med din ansökan!

19 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Avdelningschef IFO - Välkommen till oss!

ARBETSUPPGIFTER Omsorgsförvaltningen är organiserad i följande verksamhetsområden: Äldreomsorg, funktionshinderomsorg och individ-och familjeomsorg. Totalt arbetar ca 600 personer i förvaltningen. IFOs verksamheter innefattar all myndighetsutövning vad gäller barn och ungdom, vuxna med beroendeproblematik, våld i nära relation, försörjningsstöd, äldre, socialpsykiatri och funktionshinder enligt LSS mm. Även den öppna vården med olika hemmaplansinsatser och arbetsmarknadsverksamhet ingår i verksamhetsområdet. Öppenvården består av två verksamhetsdelar; inriktning barn och familj samt beroende. Fyra duktiga och engagerade enhetschefer leder respektive enhet som är: Barn och ungdom, vuxen, bistånd och arbetsmarknad. Nu söker vi deras närmaste chef. Som chef har du ett övergripande ansvar för verksamheterna innefattande myndighetsutövningen, ekonomi, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Du rapporterar direkt till förvaltningschefen och ingår i förvaltningens ledningsgrupp. Du håller samman verksamheternas medarbetare, coachar och utvecklar enhetschefernas förmåga att både samarbeta och agera självständigt inom det egna ansvarsområdet. Vi kommer värdera dina personliga egenskaper högt då samarbetsförmåga, viljan att skapa ett större vi över enhetsgränserna och det sammanhållande sociala arbetet är nyckeln till framgång. Du samarbetar med övriga i kommunens verksamheter och omvärldsbevakar för framtida strategiska ställningstaganden. Du arbetar utifrån kommunens styrmodell och företräder IFO inför nämnden. Din profil: Som ledare inspirerar du enhetscheferna till att vilja, våga och kunna utveckla sina egna förmågor och får dem att ta ansvar för att utveckla verksamheten tillsammans i rätt riktning. Du välkomnar nya sätt att arbeta och har modet att pröva nya vägar. Du är ärlig och tydlig när du ger feedback och vågar gå in i dialog där du agerar på ett konstruktivt sätt. Vidare tar du ansvar för verksamheten i både med- och motgång, sätter invånaren i fokus samt tar ansvar för din och enhetschefernas leverans. Du kommer att vara en viktig del av kommunens förberedelse och arbete med omställningen till den nya socialtjänstlagen. Vi erbjuder dig en gedigen introduktion som anpassas efter dina behov. KVALIFIKATIONER Du har examen från en högskoleutbildning inom ett område som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten exempel socionom eller beteendevetare med socialrätt. - Flerårig erfarenhet av arbete som chef inom något av IFO-områdena med budget-, personal-, och verksamhetsansvar. Det ekonomiska ansvaret gör att du ska ha förmågan att analysera utfall och kan vidta åtgärder för att söka balans mellan resurser och uppdrag. - Erfarenhet av att ha varit chef över andra chefer och att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du ser till hela kommunkoncernens bästa. - Du har kunskap om lagstiftningen inom området, en god förmåga att använda relevanta systemstöd samt B-körkort krävs. ÖVRIGT Som medarbetare inom Hedemora kommun är det viktigt att du delar den gemensamma värdegrunden KRAM som står för Kundfokus, Respekt, Ansvar och Mod. Vi eftersträvar mångfald på vår arbetsplats. Vi har gjort vårt mediaval och undanber oss all kontakt från annonsförsäljare samt rekryteringsbolag. Välkommen med din ansökan!

19 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Lingon söker säljare

Lingon startades under 2017 och är i dagsläget Sveriges största virtuella mobiloperatör med över 20000st+ befintliga mobil kunder. Vi har under 2022 breddat vårt utbud med att utöver mobilabonnemang börja erbjuda våra kunder elavtal till förmånliga priser. Vi söker därför dig som har glimten i ögat och gillar att jobba i högt tempo. Jobbet passar dig som är tävlingsinriktad och drivs av att bli bäst och tjäna mycket pengar! Dina arbetsuppgifter går ut på att sälja Lingons abonnemang till konsumenter du träffar ute på torg , gator , festivaler och marknader runtom i Sverige. Arbetet är på resande fot och Lingon står för hotell och resekostnader under arbetsveckorna. Vad vi erbjuder dig: # Höga provisioner på egen försäljning # Heltidstjänst i ett snabbväxande företag med stora möjligheter att klättra # Garatilön Vad vi förväntar oss av dig: # Du är lösningsorienterad och har en positiv inställning # Du är taggad och är inte rädd för att prata med människor. # Du är ansvarsfull och sköter tider # Du kan jobba på resande fot måndag - fredag # Du har en vinnarskalle och vill bli bäst på det du gör! Om jobbet: Arbetsplatsen är events runtom i hela Sverige. Arbetstider: 09.30-19.00 Vi rekryterar löpande så tjänsten kan tillsättas omgående om du är rätt kandidat.

18 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024
Sjuksköterska och Specialistsjuksköterska

För bästa ekonomiska villkor och support! Bli Bemanningssköterska hos Omsorg & Behandling Vi erbjuder: Bästa möjliga ekonomiska villkor (Högre inkomst) Regionuppdrag nationella avtalet med uppdrag i hela Sverige (Valfrihet) Kommunuppdrag avtal med över 100 kommuner i hela Sverige (Valfrihet) Personligt engagerat team med hög vårdkunskap (Trygghet) Arbeta via eget företag eller som anställd (Flexibilitet) Hög rekryteringsbonus som ska gynna samtliga parter Kollektivavtal (Justa villkor) Balans i Livet: Vi värdesätter din hälsa och balans mellan arbete och privatliv och erbjuder flexibla arbetstider. Vi finns där för dig och tillsammans säkerställer vi att Sverige har en vård i världsklass Om oss: Omsorg & Behandling vårdbemanning är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom vård och omsorg. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal (justa villkor). Vår vision och målsättning är att alltid skapa en god arbetsmiljö och de bästa förutsättningar för vår personal. Tredjepartscertifierade: Kvalitécertifiering ISO 9001:2015 Miljöcertifiering ISO 14001:2015 Arbetsmiljöcertifiering ISO 45001:2018 Bra vård börjar med dig! Vänligen kontakta oss för mer information och ett personligt möte. E-post: [email protected] Hemsida: www.omsorgbehandling.se

17 mars 2024
Sista ansökan:
16 april 2024
Dietist till Kiron Care Barn- och ungdomspsykiatri i Hedemora

Om oss Kiron Care driver en barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning i Hedemora, på uppdrag av Region Dalarna. Vi söker ytterligare kollega till vårt team, som delar vår ambition om att göra skillnad på riktigt för alla de barn och ungdomar vi möter. Just nu behöver vi förstärka vår mottagning med en dietist. Vi erbjuder möjlighet till viss distanstjänstgöring. Om rollen Som dietist hos oss kommer du att ha ett omväxlande arbete med stora möjligheter att utforma dina arbetsdagar efter intresse och kompetens. Du kommer arbeta med nutritionsbehandling och kostråd samt ha en konsultativ roll gentemot kollegor. Patientbesök kan ske såväl fysiskt som digitalt. Om dig Du är en person som värdesätter det viktiga arbetet med barn och ungas psykiska ohälsa och vill arbeta för en framstående och tillgänglig barn- och ungdomspsykiatri. Du sätter alltid patienten i fokus och är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Du är strukturerad och kan arbeta självständigt samtidigt som du trivs med att jobba i ett tvärprofessionellt team. Krav Legitimerad arbetsterapeut. Meriterande Arbetslivserfarenhet från barn- och ungdomspsykiatri. Vårt erbjudande Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön, möjlighet att arbeta med olika inriktningar, regelbunden kompetensutveckling och ett generöst friskvådsbidrag. Rekryteringsprocess Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Inför eventuell anställning görs en kontroll i Polisens misstanke- och belastningsregister. Vi ber därför sökande som kallas till intervju att beställa ett utdrag. Förekomst i registren kan komma att påverka dina möjligheter till anställning.

15 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Arbetsterapeut till Kiron Care Barn- och ungdomspsykiatri i Hedemora

Om oss Kiron Care driver en barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning i Hedemora, på uppdrag av Region Dalarna. Vi söker ytterligare kollega till vårt team, som delar vår ambition om att göra skillnad på riktigt för alla de barn och ungdomar vi möter. Just nu behöver vi förstärka vår mottagning med arbetsterapeut. Vi erbjuder möjlighet till viss distanstjänstgöring. Om rollen Som arbetsterapeut hos oss kommer du att ha ett omväxlande arbete med stora möjligheter att utforma dina arbetsdagar efter intresse och kompetens. Du kommer arbeta med bedömning, utredning, behandling och förskrivning av hjälpmedel. Vi ser att du delar din arbetsterapeutiska kompetens med dina kollegor och har ett kontinuerligt samarbete med föräldrar, vårdgrannar, socialtjänst och skola. Om dig Du är en person som värdesätter det viktiga arbetet med barn och ungas psykiska ohälsa och vill arbeta för en framstående och tillgänglig barn- och ungdomspsykiatri. Du sätter alltid patienten i fokus och är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Du är strukturerad och kan arbeta självständigt samtidigt som du trivs med att jobba i ett tvärprofessionellt team. Krav Legitimerad arbetsterapeut. Meriterande Arbetslivserfarenhet från barn- och ungdomspsykiatri. Vårt erbjudande Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön, möjlighet att arbeta med olika inriktningar, regelbunden kompetensutveckling och ett generöst friskvådsbidrag. Rekryteringsprocess Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Inför eventuell anställning görs en kontroll i Polisens misstanke- och belastningsregister. Vi ber därför sökande som kallas till intervju att beställa ett utdrag. Förekomst i registren kan komma att påverka dina möjligheter till anställning.

15 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024