Arbetsbeskrivning Är du en ordningsam och driven person med erfarenhet från lager? Då kan du vara den vi söker! Vi på Randstad söker en engagerad och mångsidig lagermedarbetare som kan kombinera administrativa uppgifter med praktiskt lagerarbete till ett företag i Skogås/Länna som tillverkar gummiprodukter. I rollen ingår varierande arbetsuppgifter som kombinerar administrativt arbete såsom orderhantering, in- och utleveranser, lagerinventering och kund-/leverantörskontakt med praktiskt lagerarbete innefattande plock och pack, godsmottagning och -kontroll, lastning och lossning med truck samt att hålla ordning i lagret. Arbetstiderna är dagtid, måndag till torsdag 06.30-15.00 och fredag 06.30-12.30 (38 timmar/vecka). Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete inom lager/logistik, goda kunskaper i både svenska och engelska, truckkort samt en noggrann, strukturerad och kommunikativ person med positiv inställning och god samarbetsförmåga. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2025-05-31. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mail. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter kan inkludera:: Orderhantering In- och utleveranser Lagerinventering och rapportering Kontakt med leverantörer och kunder via telefon och e-post Plock och pack av gods Mottagning och kontroll av leveranser Lastning och lossning av gods med truck Hållande av ordning och reda i lagerlokalen Kvalifikationer Vi söker dig som: Har erfarenhet av lagerarbete samt administrativt arbete, gärna inom lager och logistik. Har truckkort A-B och erfarenhet av truckkörning. Mycket god svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Är noggrann, strukturerad och har ett sinne för ordning. Kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Är kommunikativ, har en positiv inställning samt har en bra samarbetsförmåga. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 07.00-16.00, med viss flexibilitet. KOMPETENS, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPER: Vi söker dig som trivs i en roll med mycket ansvar och självständigt arbete. Du är serviceinriktad och tycker givetvis om att köra bil och möta kunder och du förstår vikten av ett gott kundbemötande och god service. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete eller roll, så att du vet vad arbetet kräver och innebär. Som person är du disciplinerad, självgående och engagerad och du tar stort ansvar för ditt arbete. Du är beredd att ta dig an de arbetsuppgifter som krävs för att få arbetet utfört och du är en god förebild för dina kollegor. Du har en positiv inställning och kan hantera stressfyllda situationer. och förmågan att samarbeta mycket viktig. . B-körkort och god fysik är ett krav.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Då vi får allt fler kunder som vill ha kvalitativa tak söker vi en verkligt effektiv, kunnig och därmed PROFFSIG PLÅTSLAGARE Vad innebär den här rollen? Om du är rätt person för det här jobbet vet du det mesta om vad som krävs för att få tak att bli täta och se bra ut. Du läser byggritningar, väljer rätt material (koppar, stålplåt eller koppar), mäter rätt, bockar och monterar. Vad krävs av dig? Först och främst att du är en person som vill verkligen vill hjälpa till och göra kunden nöjd. Du kommer bli en viktig del i vårt team. Att du nuvarande och tidigare arbeten visat att du är effektiv och verkligen går för att få projekt helt klara. Du är helt enkelt proffsig och är det moment du inte kan ännu, så är du villig att lära dig. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
Som servicetekniker hos oss: Kommer du i huvudsak att arbeta med akutservice och mindre jobb på taket. Många av våra kunder kan behöva snabb service på deras tak om det finns till exempel läckage, därför du måste kunna hitta och lösa problemet på taket snabbt och rätt. Våra kunder är vana vid professionella lösningar baserade på erfarenhet och kompetenser inom tak och du kommer därför att vara ett av våra viktiga ansikten utåt som levererar kompetens av allra högsta kvalitet. Vi söker dig som: Är en produktiv och erfaren arbetare inom tak branschen eller liknande. Är service- och kvalitetsorienterad, samt noggrann. Tycker om att arbeta i en verksamhet med högt tempo. Gillar att arbeta med människor och ha god social kompetens. Är flexibel och har en god samarbetsförmåga. Talar svenska eller engelska. Kan hantera administrativa uppgifter. Ansökan: Låter det här som en intressant utmaning för dig? I så fall skicka din ansökan idag! Vi kommer att göra intervjuer löpande så ansök snarast möjligt.
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa till med planering, dokument och uppföljning kring våra projekt. Vi söker därför dig som gillar iden med att vara en EFFEKTIV PROJEKTADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Ditt jobb är övergripande att ta hand om inkommande beställningar och se till att de blir effektivt levererade till våra kunder. Det innebär att få många delmoment genomförda och väl kontrollerade. Personalplanering, materialinköp, logistik, uppföljning och koordinering med underentreprenörer tillhör ditt ansvarsområde och du samarbetar med och rapporterar direkt till produktionschefen. Vad krävs av dig? För att lyckas i den här rollen behöver du vara en självgående och driven person som trivs med att få saker att hända. Du är van vid att fatta snabba beslut och att omsätta dem i handling. Vi ser gärna att du kan visa på tidigare erfarenheter där du arbetat hårt och tagit ansvar för att nå goda resultat. Du har en förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder och leverantörer. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat i vår bransch tidigare, men du är praktiskt lagd och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift och har B-körkort. Det är meriterande om du har truckkort. God datavana är ett krav, och du behöver känna dig trygg i att arbeta med Officepaketet, framför allt i Word, Excel och Outlook. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan kontrollera och ansvara för det viktigaste vi gör för våra kunder, nämligen att se att deras beställda tak blir suveränt levererade, inom tid och budget. Därför söker vi nu en DYNAMISK & EFFEKTIV ARBETSLEDARE Vad innebär den här rollen? Som arbetsledare på DM TAK håller du koll på allt från ”ax till limpa”. Det är krävande och för att ge några smakprov på det du förväntas ansvara för så är det att Du planerar för leverans och genomför startmöten, har även kontakt med underentreprenörer, ser till att rätt personal och allt material som krävs finns på plats vare sig det rör sig om plåt, papp, takpannor, service eller målning. Du ser till att budget hålls och att nödvändiga dokument blir gjorda samt att arbetsplatsen och de som arbetar där följer våra säkerhetsregler. Du hjälper till att lösa löpande problem som kan uppstå och korrigerar och uppmuntrar personalen. Under arbetets gång och i samband med avslut på projekten, genomför du kvalitetskontroller och ser till att de som behöver informeras löpande blir underrättade. Allt för att vi skall kunna leverera tak som håller längre. Vad krävs av dig? Som du säkert förstår är det här inget enkelt jobb utan det kräver mycket. Det viktigaste är dock att du har den rätta viljan och ambitionen för att bli en högpresterande person i DM-TAKs team. Du har alltid varit effektiv och gillar verkligen att få saker gjorda. Det är det bra om du har erfarenhet från att delta i eller leda byggen och det du inte har kunskap om kommer du, om du har rätt ambition och arbetar hårt, få lära dig. Därför är det viktigt att du ser långsiktigt på den här tjänsten. Du gillar att hjälpa människor och du har redan visat att du har en god kapacitet och stort intresse att få det du ansvarar för gjort som det förväntas eller bättre. Så även om du inte arbetar som arbetsledare idag så har du demonstrerat att du är riktigt produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Du kommer arbeta från vårt kontor i Länna och därifrån åker du till de leveransadresser som ni arbetar med. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift, är relativt snabb på datorn och du har körkort. Vad erbjuder vi? Förutom att du kommer få intressanta utmaningar, kommer du troligtvis växa genom att ta hand om både dina kollegor, underentreprenörer och beställare och skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att leda projekt och handledning och löpande support, men speciellt under uppstartsfasen. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller leverans, kvalitet och tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Du kommer att ha en fast lön som kommer utvecklas uppåt i takt med att du kan leverera mer. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa våra framtida kunder att hitta rätt lösningar för deras tak och därför söker vi dig som vill anta rollen som SERVICEINRIKTAD JUNIORSÄLJARE Vad innebär den här rollen? Som säljare på DM-TAK så representerar du ett av Sveriges mest kvalificerade takföretag. Du representerar kvalité, professionalism och en leveransavdelning som gör allt för att kunden skall bli helt nöjd. Du kommer jobba med många kunder parallellt både per telefon och via personliga möten på plats hos kunden. Vissa affärer kan du avsluta väldigt snabbt medan andra kan ta från veckor till månader och ibland kan det ta ännu längre tid. Du kommer löpande få prospekts att kontakta och det rör sig normalt om privatkunder, representanter för bostadsrättsföreningar och fastighetsskötare. Vad krävs av dig? Du gillar att hjälpa människor och vet att du har en god kapacitet och stort intresse att hjälpa kunder ta bra beslut. Så även om du inte arbetar som säljare idag så har du visat att du är produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Vi ser det som självklart att du behärskar svenska väl i både tal och skrift samt har datorvana och körkort. Vad erbjuder vi? Du kommer få intressanta utmaningar och med tiden kan du växa in i rollen som en fullt etablerad och kunnig toppsäljare genom att skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att sälja och i takt med att du producerar så ser vi till att du får mer träning så att du kan fortsätter att växa och ta dig an större säljuppdrag. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. I tillägg till en fast lön kommer du ha provision. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 25 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Då vi får allt fler kunder som vill ha kvalitativa tak söker vi en verkligt effektiv och energisk person som kommer bli vår nya ASSISTERANDE PERSONALADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Du kommer bli en viktig del i vårt team och i tjänsten ingår ”allt” som en personalavdelning sysslar med. Det innebär rekrytering, onboarding av nya medarbetare, administration kring personal samt att supporta vår personalchef med det som behövs. Vad krävs av dig? Vi söker dig som är produktiv, resultatinriktad en nyfiken individ som brinner för att få hjälpa till och sköta om vår hårt arbetande personal samt de nya som kommer till. Tidigare erfarenhet av arbete med personal är meriterande men inget krav, det viktigaste är att du kan påvisa resultat där du är och har varit samt alltid har haft en stark drivkraft. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där personlig utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Du kommer få tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
Onspot Logistic AB söker nu engagerade och ansvarsfulla flyttkarlar för att förstärka vårt team. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till utveckling och goda arbetsvillkor. Arbetsuppgifter: Genomföra flyttningar av både privatpersoner och företag. Packa, lasta och transportera möbler och övriga föremål. Arbeta effektivt och med högsta noggrannhet för att säkerställa en smidig och säker flytt. Ge god service till våra kunder under hela processen. Vi söker dig som: Har god fysik och trivs med ett fysiskt krävande arbete. Är ansvarsfull, punktlig och noggrann. Har erfarenhet av flyttarbete eller liknande, men vi utbildar gärna rätt person. Är serviceinriktad och har en positiv attityd gentemot kunder och kollegor. Har körkort (B-C) och gärna erfarenhet av att köra lastbil eller större fordon. Vi erbjuder: En flexibel och varierad arbetsdag. Ett bra arbetsklimat och ett dedikerat team. Konkurrensmässiga löner och förmåner. Möjlighet till utveckling inom företaget. Om Onspot Logistic AB: Onspot Logistic AB är ett växande transport- och logistikföretag som erbjuder högkvalitativa tjänster inom flytt och transport. Vi är kända för vår pålitlighet och vårt engagemang för att leverera förstklassig service till våra kunder. Ansökan: Skicka din ansökan med CV och ett personligt brev till [[email protected]]. Märk din ansökan med "Flyttkarl – Onspot Logistic AB". Sista ansökningsdag är [2025-07-01]. Vi ser fram emot din ansökan och att välkomna dig till vårt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer