DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa till med planering, dokument och uppföljning kring våra projekt. Vi söker därför dig som gillar iden med att vara en EFFEKTIV PROJEKTADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Ditt jobb är övergripande att ta hand om inkommande beställningar och se till att de blir effektivt levererade till våra kunder. Det innebär att få många delmoment genomförda och väl kontrollerade. Personalplanering, materialinköp, logistik, uppföljning och koordinering med underentreprenörer tillhör ditt ansvarsområde och du samarbetar med och rapporterar direkt till produktionschefen. Vad krävs av dig? För att klara den här ganska tuffa utmaningen behöver du självklart vara produktiv. Van att få saker och ting snabbt beslutade och genomförda. Du behöver kunna visa oss att du jobbat hårt för att få till bra resultat i tidigare arbeten. Du har tagit ansvar och dessutom visat att du kunnat skapa goda relationer med både medarbetare, kunder och/eller leverantörer. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat i vår bransch men du vet att du med god praktik kan utveckla dina kunskaper (om så krävs) för att kunna fungera som en stabilt professionell projektadministratör för DM TAK. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift och har körkort. Har du även ett truckkort är det ett plus. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan kontrollera och ansvara för det viktigaste vi gör för våra kunder, nämligen att se att deras beställda tak blir suveränt levererade, inom tid och budget. Därför söker vi nu en DYNAMISK & EFFEKTIV ARBETSLEDARE Vad innebär den här rollen? Som arbetsledare på DM TAK håller du koll på allt från ”ax till limpa”. Det är krävande och för att ge några smakprov på det du förväntas ansvara för så är det att Du planerar för leverans och genomför startmöten, har även kontakt med underentreprenörer, ser till att rätt personal och allt material som krävs finns på plats vare sig det rör sig om plåt, papp, takpannor, service eller målning. Du ser till att budget hålls och att nödvändiga dokument blir gjorda samt att arbetsplatsen och de som arbetar där följer våra säkerhetsregler. Du hjälper till att lösa löpande problem som kan uppstå och korrigerar och uppmuntrar personalen. Under arbetets gång och i samband med avslut på projekten, genomför du kvalitetskontroller och ser till att de som behöver informeras löpande blir underrättade. Allt för att vi skall kunna leverera tak som håller längre. Vad krävs av dig? Som du säkert förstår är det här inget enkelt jobb utan det kräver mycket. Det viktigaste är dock att du har den rätta viljan och ambitionen för att bli en högpresterande person i DM-TAKs team. Du har alltid varit effektiv och gillar verkligen att få saker gjorda. Det är det bra om du har erfarenhet från att delta i eller leda byggen och det du inte har kunskap om kommer du, om du har rätt ambition och arbetar hårt, få lära dig. Därför är det viktigt att du ser långsiktigt på den här tjänsten. Du gillar att hjälpa människor och du har redan visat att du har en god kapacitet och stort intresse att få det du ansvarar för gjort som det förväntas eller bättre. Så även om du inte arbetar som arbetsledare idag så har du demonstrerat att du är riktigt produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Du kommer arbeta från vårt kontor i Länna och därifrån åker du till de leveransadresser som ni arbetar med. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift, är relativt snabb på datorn och du har körkort. Vad erbjuder vi? Förutom att du kommer få intressanta utmaningar, kommer du troligtvis växa genom att ta hand om både dina kollegor, underentreprenörer och beställare och skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att leda projekt och handledning och löpande support, men speciellt under uppstartsfasen. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller leverans, kvalitet och tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Du kommer att ha en fast lön som kommer utvecklas uppåt i takt med att du kan leverera mer. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa våra framtida kunder att hitta rätt lösningar för deras tak och därför söker vi dig som vill anta rollen som SERVICEINRIKTAD JUNIORSÄLJARE Vad innebär den här rollen? Som säljare på DM-TAK så representerar du ett av Sveriges mest kvalificerade takföretag. Du representerar kvalité, professionalism och en leveransavdelning som gör allt för att kunden skall bli helt nöjd. Du kommer jobba med många kunder parallellt både per telefon och via personliga möten på plats hos kunden. Vissa affärer kan du avsluta väldigt snabbt medan andra kan ta från veckor till månader och ibland kan det ta ännu längre tid. Du kommer löpande få prospekts att kontakta och det rör sig normalt om privatkunder, representanter för bostadsrättsföreningar och fastighetsskötare. Vad krävs av dig? Du gillar att hjälpa människor och vet att du har en god kapacitet och stort intresse att hjälpa kunder ta bra beslut. Så även om du inte arbetar som säljare idag så har du visat att du är produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Vi ser det som självklart att du behärskar svenska väl i både tal och skrift samt har datorvana och körkort. Vad erbjuder vi? Du kommer få intressanta utmaningar och med tiden kan du växa in i rollen som en fullt etablerad och kunnig toppsäljare genom att skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att sälja och i takt med att du producerar så ser vi till att du får mer träning så att du kan fortsätter att växa och ta dig an större säljuppdrag. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. I tillägg till en fast lön kommer du ha provision. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag? Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo söker nu undersköterskor till Varvsvägen i Masmo. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. Att skapa en positiv och social atmosfär under måltiderna är en stor del i din roll samt att kunna bidra med olika aktiviteter som förgyller vardagen för våra äldre. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Vid behov hjälpa till med att exempelvis förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Vem är du? Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov och är engagerad i deras närstående. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegering. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Tillsvidare Tjänstgöringsgrad: Heltid/deltid Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Sälja samt projektleda våra säkerhetsprodukter & tjänster till privatpersoner & företag vilket innebär att du ansvarar för hela uppdraget, från nykundsbearbetning, offert till färdigt montage. Som affärsprojektledare säljer du säkerhetsprodukter och tjänster till nya och återkommande kunder. Arbetet innebär att du hjälper och vägleder kunden till den produkt eller tjänst som bäst uppfyller kundens behov. Att ge god kundvård är inte bara viktigt vid köp, utan även före och efter köp. Att kunden är nöjd med sin köpupplevelse är av yttersta vikt för oss och en förutsättning för att kunden ska rekommendera oss till andra. För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Du ska kunna lösa de problem som uppstår på ett effektivt sätt. Du har ett brinnande intresse och håller dig uppdaterad gällande företagets produkter. Du är en tävlingsmänniska med affärssinne som vill bidra till positiva resultat för företaget. Du skapar resultat både individuellt och i grupp. Du arbetar därför hårt och tar dig an dina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ då du är engagerad, ambitiös och målinriktad. Kvälls & helgarbete kan förekomma. Vi erbjuder: - Ett spännande och fritt arbete under mycket stort ansvar. - En bra karriärstege för rätt person. - En avtalsenlig lön & pension. - Möjlighet till bonus & provisioner. - Möjlighet till egen tjänstebil. - Eget modernt kontor. - Högt i tak och roliga kollegor. - Trygg heltidstjänst. - All den vägledning & hjälp du behöver för att lyckas! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till våren och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Huddinge. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
FARMACEUT SÖKES TILL KRONANS APOTEK HUDDINGE CENTRUM Är du helt ny utexaminerad, vill ha en arbetsplats du kan få bra stöd av erfarna, eller är du erfaren, vill du bli studenthandledare, lageransvarig, farmaciansvarig, LMA-ersättare o s v. Här hos oss kan din karriär ta många spännande vägar, det är upp till dig och ditt engagemang, intresse och hur långt du vill nå i din karriär, chanserna finns hos oss att ges stödet till nå dina mål och drömmar Som farmaceut hos oss arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård inom våra apotek. Du bemöter våra kunder med intresse, engagemang, närvaro och omtanke. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, ditt engagemang och dina erfarenheter till både våra kunder och våra medarbetare till utveckling. Allt för apotekets framgång och våra kunders häls och din vidare utveckling För oss ägare till apoteket är det av stor vikt att du är engagerad, intresserad, målinriktad, ansvarsfull, full av energi till att ta egna initiativ för att tillsammans med oss utveckla vår verksamhet samtidigt som du själv utvecklas vidare Du ser alltid till kundens behov via rådgivning både i egenvården och receptexpedition och säkerställer att rätt läkemedelsanvändning uppfylls. Du ser det också som en viktig del till att bidra till en god laganda för att nå våra gemensamma mål. Våra kunder förväntar sig kompetens, trevlig bemötande, bra service, trygg rådgivning i alla delar vid sitt besök hos oss. Våra kunder är trevliga och ger mycket kärlek tillbaka för god service Vi är ett härligt, kunnigt och trevligt team i olika åldrar med olika erfarenheter som gärna delar med sina nya kollegor och bidrar till deras vidare utveckling. Våra ägare driver 5 apotek som är placerade i Huddinge Centrum, Hammarby Sjöstad, Näsby Park, Upplands Väsby, Knivsta. Ägarna själva är farmaceuter med 30 och 12 års arbetslivserfarenhet som de gärna delar med och bidrar till sina medarbetares vidare utveckling, något de har speciellt intresse för. Du har möjlighet till stor, liten, variation. Tjänsten är en heltidstjänst, deltid eller timme. Det beslutar vi tillsammans utifrån vad som passar dig bäst utifrån dina förutsättningar Provanställning kommer att tillämpas, gäller ej timanställda Vi vänder oss till dig som är legitimerad receptarie eller apotekare som är antingen i början av sin karriär vill dra nytta av vad vi kan ge eller är erfaren farmaceut som känner igen dig i följande beskrivning: Du visar och har ett stort intresse och engagemang i mötet med våra kunder och samarbetar väl med kollegor på dina apotek och i hela organisationen. Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och medarbetare och tar hjälp av dina kollegor och ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker alltid lösningar i din vardag. Du bemöter alltid våra kunder med närvaro, intresse och omtanke. Känns detta rätt för dig? Är du nyfiken på att veta vilka vi är? Hör av dig till oss via mail, vår rekryteringsansvarig, [email protected] så kontaktar hon kring dina frågor och funderingar Vi önskar att du inkommer med din ansökan senast den 2025-04-30, anställning kommer att ske löpande under tiden. Vi ser fram emot din ansökan och träffa dig för en trevlig rekryteringsprocess Vi vänder oss till dig som är legitimerad receptarie eller apotekare som är antingen i början av sin karriär vill dra nytta av vad vi kan ge eller är erfaren farmaceut som känner igen dig i följande beskrivning: Du visar och har ett stort intresse och engagemang i mötet med våra kunder och samarbetar väl med kollegor på dina apotek och i hela organisationen. Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och medarbetare och tar hjälp av dina kollegor och ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker alltid lösningar i din vardag. Du bemöter alltid våra kunder med närvaro, intresse och omtanke. Känns detta rätt för dig? Är du nyfiken på att veta vilka vi är? Hör av dig till oss via mail, vår rekryteringsansvarig, [email protected] så kontaktar hon kring dina frågor och funderingar Vi önskar att du inkommer med din ansökan senast den 2025-04-30, anställning kommer att ske löpande under tiden. Vi ser fram emot din ansökan och träffa dig personligen. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till våren och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Huddinge. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Våra assistansanvändare runt om i Huddinge söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vi fortsätter utöka vår verksamhet och söker fler drivna tekniker som vill fortsätta utvecklas och arbeta med modern fordonsteknik. Som tekniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer Du har ett stort eget ansvar att arbeta strukturerat och självständigt. Hos oss är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Våra medarbetare är vår största tillgång och därför ger vi de bästa förutsättningarna att växa, både i karriären och som person. Du kommer att trivas om du: Tycker om varierande arbetsuppgifter som ställer höga krav på teknisk kompetens Gillar att arbeta snabbt och effektivt mot kvalitét och lösningar Vill vidareutvecklas inom den senaste tekniken Är serviceinriktad och förstår kundens behov. Vi söker dig som: Är utbildad mekaniker Har erfarenhet av tunga fordon Erfarenhet av elarbete är meriterande. Kan arbeta både självständigt och i grupp Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift B-körkort , meriterande är även C, D-körkort Vi erbjuder: Tillsvidareanställning - heltid Dagtid 7:00-16:00 mån-fre Vidareutbildningar Möjlighet att växa i företaget Arbete under eget ansvar Kollektivavtal Individuell lönesättning Motorpark bus och lastbilsverkstad är en del av Svenska Neoplan AB som är generalagent för Neoplan bussar och MAN lastbilar. Koncernens huvudsakliga inriktning är service, försäljning, finansiering och transporter i buss- och lastbilsbranschen. För ansökan, klicka på knappen nedan. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi hörs!
Välj ett jobb för att visa detaljer