Förskollärare
Hudiksvalls kommun
Förskollärare

Vill du vara med och forma framtiden tillsammans med nyfikna barn och engagerade kollegor?  På Västanvindens förskola står barnens lärande i centrum - varje barn är kompetent och har rätt till en trygg, rolig och meningsfull vardag. Med glädje, engagemang och samsyn skapar vi stimulerande lärmiljöer där barnen får utforska, leka, lära och växa tillsammans. Vi lägger grunden för ett livslångt lärande!  Vi söker en förskollärare på vikariat till 251231 med chans till förlängning.  Arbetsuppgifter Som förskollärare ansvarar du för barnens omsorg, utveckling och lärande. Tillsammans med arbetslaget bedriver du undervisning enligt läroplanen, arbetar systematiskt med uppföljning, utvärdering och utveckling för varje barn.  Din profil Vi söker dig som är legitimerad förskollärare, som brinner för barns rätt till likvärdig utbildning och för att alla barn ska känna sig delaktiga i sitt lärande. Du har god samarbetsförmåga och en helhetssyn på uppdraget som genomsyrar ditt arbete. Vi söker dig som har god förmåga att skapa trygga relationer med barn, vårdnadshavare och kollegor. Du har förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar, du är trygg i din yrkesroll och ser glädje och engagemang som en självklar del i arbetet.  Du behärska dokumentationuppdraget i förskolan  och har god analysförmåga som driver utveckling framåt.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Innan anställning krävs att du uppvisar utdrag ur belastningsregister. Under sommaren kan svarstiderna vara något längre än vanligt på grund av semestertider. Vi återkopplar så snart vi har möjlighet och tackar för ditt överseende. Välkommen med din ansökan – tillsammans utvecklar vi framtiden! Om förvaltningen Vi lär barn att läsa, räkna och upptäcka omvärlden. Här följer vi våra allra yngsta kommuninvånare från förskolan tills de tar studenten från gymnasiet. Genom vår vuxenutbildning kan man lära sig svenska som andraspråk, läsa enstaka kurser eller gå en längre utbildning. Med glädje, engagemang, delaktighet och på vetenskaplig grund vill vi öka kunskap, kreativitet, utveckling och lust att lära. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna känna att de kan, vill och vågar! Tillsammans är vi lärandeförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Funderar du på att flytta hit från en annan ort? Då kan det finnas möjlighet för dig att ansöka om 10 000 kr i flyttbidrag. Läs mer: https://www.hudiksvall.se/Sidor/Kommun-och-politik/Jobb-och-uppdrag/Flyttbidrag-for-forskollarare-och-larare.html Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

3 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig assistent till 7 årig flicka – Vaken Natt!
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Just nu söker vi en personlig assistent som är driven, har hjärtat på rätt plats för att hjälpa andra och att du gillar jobba med barn och ska klara av nattarbete. I jobbet kommer du vara en personlig assistent till en 7 årig flicka med kronisk muskelsjukdom. Arbetet handlar till stor del om att ta hand om det mesta runt ett barn med speciella behov under vakna nätter och finnas till hands under nätterna. I jobbet kommer det bland annat ingå att mata i gastrostomi, det är inget du behöver vana av, men ett plus i kanten om du har. Arbetet sker på nattid och i hemmet i en familj med mamma, pappa och storasyster i Hudiksvall. Tillsvidareanställning på ca 80% B-körkort erfordras. Viss vana vid barn. Intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.  Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU)  Enligt lagen om registerkontroll ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget (enligt God Assistans policy kräver vi belastningsutdraget för arbete på HVB-hem då den visar mer information än LSS) från polisens hemsida, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/

4 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Medicinsk sekreterare till enhet sekreterare medicin
REGION GÄVLEBORG
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Vi är en arbetsgrupp med 20 ordinarie medicinska sekreterare och några vikarier som bemannar och stöttar flera enheter inom Region Gävleborg. Vårt verksamhetsområde täcker akuten, internmedicin, kardiologi och paramedicin. Enheten sekreterare medicin i Hudiksvall består av 14 medicinska sekreterare som arbetar för verksamhetsområdena internmedicin, kardiologi och paramedicin. Nu har du som är medicinsk sekreterare möjlighet att jobba hos oss i Region Gävleborg, en arbetsplats där du får växa och utvecklas. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som en del av vårt team kommer du att få värdefull erfarenhet i en stimulerande arbetsmiljö där vi arbetar tillsammans för att säkerställa en effektiv och kvalitativ vårddokumentation. Vi har ett pågående arbete i länet med att växla över administrativa arbetsuppgifter från andra yrkeskategorier till verksamhetsområdet sekreterare medicin. Som medicinsk sekreterare kommer du bland annat att arbeta med • vårddokumentation och registrering • diagnos- och åtgärdskodning • kvalitetsarbete med bevakning att registrering sker i våra olika system • post- och remisshantering, samt förberedelse för scanning • sedvanliga förekommande arbetsuppgifter som medicinsk sekreterare. Hos oss får du • ett stimulerande och varierande arbete där du varje dag bidrar till en ökad patientsäkerhet i vården • vara del av en engagerad och trygg arbetsgrupp där vår styrka ligger i det goda och nära samarbetet med samtliga kollegor • möjlighet till distansarbete på max 50 procent efter överenskommelse, då uppdraget även kräver närvaro på plats. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är serviceinriktad och positiv, har viljan att lära nytt och bli en i vårt team. Arbetet kräver god förmåga till självständigt arbete, samarbetsförmåga, personlig lämplighet, hög flexibilitet och serviceanda. I rollen som medicinsk sekreterare ska du • vara utbildad medicinsk sekreterare, vårdadministratör eller läkarsekreterare • ha god kunskap i svenska språket, både i tal och i skrift • ha god datorvana. För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av vårat vårdadministrativa system Cosmic. Tidigare erfarenhet av arbetet är också meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid att dina personliga egenskaper stämmer överens med Region Gävleborgs värdegrund: • Professionalism & ansvar. • Respekt & ödmjukhet. • Öppenhet & ärlighet. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Customer Success Advisor
WGR e-handel AB
Kundtjänstpersonal

Customer Success Advisor till Acendy! Är du en trygg och lösningsorienterad person med flera års erfarenhet av teknisk support? Trivs du med att hjälpa kunder, lösa problem och bidra till en smidig användarupplevelse? Då kan det här vara rollen för dig! E-handelsbranschen utvecklas i rasande takt – och vi vill ligga steget före. Vår ambition är att fortsätta vara branschledande, och för att lyckas med det behöver vi den främsta kompetensen som Hudiksvall har att erbjuda. Vi är WGR e-handel, mer kända som Wikinggruppen här i Hudiksvall. Sedan starten 2005 har vi etablerat oss som en av Sveriges största e-handelsplattformar. Vår affärsidé bygger på att erbjuda prisvärda, skalbara och skräddarsydda lösningar för nätbutiker – oavsett om de är nystartade eller väletablerade. Som en del av techkoncernen Visma sedan 2018 kombinerar vi storbolagets resurser med den snabbrörlighet och gemenskap som kännetecknar ett mindre bolag. Under 2024 tog vi ett stort steg genom att gå samman med norska Mystore.no, vilket gjorde oss till Nordens största e-handelsplattform. Tillsammans kan vi erbjuda en helhetslösning som täcker hela affären för små och medelstora e-handelsföretag i hela regionen genom vår nya Saas-plattform Acendy. Hos oss blir du en del av ett företag med stark drivkraft framåt, där innovation, flexibilitet och kundfokus står i centrum. Vi tror på frihet under ansvar, och på att ge dig utrymme att påverka och utvecklas i din roll. Självklart erbjuder vi också konkurrenskraftiga villkor, kollektivavtal och generösa förmåner. Till vårt nya Acendyteam söker vi nu en Customer Success Advisor. Din framtida roll Vi söker dig som vill bli en nyckelperson i vårt supportteam kring Acendy – vår nya, moderna e-handelsplattform. Det här är en ny produkt som fortfarande är i uppbyggnadsfas, och du kommer att vara med från början när vi etablerar ett dedikerat team för att ge våra kunder bästa möjliga support. I rollen som supportmedarbetare kommer du att ha daglig kontakt med våra användare – både nya och befintliga – och hjälpa dem med allt från tekniska frågor till användarstöd i plattformen. Ditt fokus ligger på att lösa problem snabbt och professionellt, samtidigt som du bidrar till en positiv kundupplevelse. Eftersom Acendy fortfarande är i tillväxtfas kommer du även ha möjlighet att påverka hur vi arbetar med support framåt. Det innebär att du inte bara arbetar operativt, utan också är med och utvecklar processer, rutiner och dokumentation. Exempel på arbetsuppgifter: Ge teknisk support och vägledning till användare av Acendy-plattformen Felsöka problem och samverka med produktteamet för att hitta lösningar Arbeta proaktivt med att identifiera återkommande frågor och förbättra våra hjälpresurser Delta i framtagning och uppdatering av användardokumentation och guider Fungera som en viktig länk mellan kundernas behov och vårt interna utvecklingsteam Vem vi söker Vi söker dig som har flera års erfarenhet av teknisk support – gärna inom system, e-handel eller annan mjukvaruplattform. Du är van att arbeta självständigt, gillar problemlösning och är trygg i att kommunicera med kunder på ett pedagogiskt och serviceinriktat sätt. Eftersom teamet är nytt söker vi någon som är flexibel, tar initiativ och vill vara med och bygga upp ett effektivt och professionellt supportflöde från grunden. Vi tror att du har: Flerårig erfarenhet av teknisk support eller kundtjänst med teknisk inriktning Förmåga att felsöka, prioritera och arbeta strukturerat även under tidspress Intresse för digitala lösningar och förståelse för hur teknik används i kundernas vardag God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i eller med plattformar, CMS eller liknande är meriterande Låter det här som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan senast den 31 augusti. Vill du veta mer om oss och hur det är att jobba här? Besök gärna vår hemsida Acendy.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Manager Susanna Wroblewski på 070-287 86 25 eller vår Senior Account Manager Tor Hillström på 073-047 11 14. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att lära känna dig!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Customer Success Specialist
WGR e-handel AB
Kundtjänstpersonal

Customer Success Specialist till Acendy! Är du van att arbeta nära kunder, identifiera deras behov och hjälpa dem att lyckas med digitala verktyg? Har du en teknisk förståelse och trivs med att arbeta proaktivt för att skapa värde och bygga långsiktiga relationer? Läs vidare för då kan du vara den vi söker! E-handelsbranschen utvecklas i rasande takt – och vi vill ligga steget före. Vår ambition är att fortsätta vara branschledande, och för att lyckas med det behöver vi den främsta kompetensen som Hudiksvall har att erbjuda. Vi är WGR e-handel, mer kända som Wikinggruppen här i Hudiksvall. Sedan starten 2005 har vi etablerat oss som en av Sveriges största e-handelsplattformar. Vår affärsidé bygger på att erbjuda prisvärda, skalbara och skräddarsydda lösningar för nätbutiker – oavsett om de är nystartade eller väletablerade. Som en del av techkoncernen Visma sedan 2018 kombinerar vi storbolagets resurser med den snabbrörlighet och gemenskap som kännetecknar ett mindre bolag. Under 2024 tog vi ett stort steg genom att gå samman med norska Mystore.no, vilket gjorde oss till Nordens största e-handelsplattform. Tillsammans kan vi erbjuda en helhetslösning som täcker hela affären för små och medelstora e-handelsföretag i hela regionen genom vår nya Saas-plattform Acendy. Hos oss blir du en del av ett företag med stark drivkraft framåt, där innovation, flexibilitet och kundfokus står i centrum. Vi tror på frihet under ansvar, och på att ge dig utrymme att påverka och utvecklas i din roll. Självklart erbjuder vi också konkurrenskraftiga villkor, kollektivavtal och generösa förmåner. Till vårt nya Acendyteam söker vi nu en Customer Success Specialist. Din framtida roll Vi står inför en spännande nylansering – Acendy, vår nya e-handelsplattform byggd för framtidens digitala handel. I rollen som Customer Success Specialist blir du en central del av det nystartade teamet som fokuserar helt på Acendy och på att våra kunder får bästa möjliga start och löpande stöd i sin resa med plattformen. Du kommer att arbeta tätt med både nya och befintliga kunder, där ditt uppdrag är att stötta, utbilda och vägleda dem för att de ska få ut maximalt värde av plattformen. Rollen innebär både proaktivt arbete – som onboarding, uppföljning och behovsanalys – och reaktivt stöd vid mer komplexa frågeställningar. Du fungerar som bryggan mellan kundernas affärsmål och vår tekniska produkt. Eftersom Acendy fortfarande är under utveckling får du vara med och forma både arbetssätt, kundresor och det strategiska kundstödet från grunden. En vanlig dag på jobbet skulle du arbeta med att: Säkerställa att kunder får en smidig onboarding och framgångsrik lansering Bygga långsiktiga kundrelationer genom kontinuerlig uppföljning och rådgivning Agera rådgivare kring hur kunderna bäst nyttjar plattformens funktioner Fånga upp behov och feedback från kunder – både uttalade och outtalade – och proaktivt ta dessa vidare till produkt- och utvecklingsteam, driva på internt och säkerställa att kunden får återkoppling i tid Identifiera återkommande utmaningar och bidra till förbättrad dokumentation och processer I viss mån hantera komplexa tekniska frågor eller samordna lösningar tillsammans med support och utveckling Vara ett stöd i säljprocesser genom att bidra med produktkunskap, kundinsikter samt medverka vid presentationer eller demomöten Vem vi söker Vi söker dig som har flera års erfarenhet av roller inom Customer Success, kundansvar eller teknisk kundrelation – gärna inom e-handel, SaaS eller andra digitala tjänster. Du är en trygg och kommunikativ person som gillar att arbeta självständigt, men också i nära samarbete med både kunder och interna team. Du har en förståelse för teknik och digitala plattformar, men framför allt ett genuint intresse av att hjälpa kunder att lyckas. Vi tror att du har: Flerårig erfarenhet från kundnära roll med fokus på långsiktigt kundvärde Förmåga att analysera kundbehov och proaktivt föreslå lösningar Teknisk förståelse och gärna erfarenhet av att arbeta med digitala plattformar Stark kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift Erfarenhet från e-handel, CMS eller SaaS-lösningar är meriterande Låter det här som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan senast den 31 augusti. Vill du veta mer om oss och hur det är att jobba här? Besök gärna vår hemsida Acendy.se. Har du frågor om tjänsten  är du välkommen att kontakta HR Manager Susanna Wroblewski på 070-287 86 25 eller vår Senior Account Manager Tor Hillström på 073-047 11 14. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att lära känna dig!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Elmätartekniker till Eltel!
MTX Rekrytering & Bemanning AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Eltel arbetar med att planera, bygga, ansluta och underhålla el- och telenät. Det gör vi på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter samt statliga verk. Att arbeta hos Eltel innebär att du är med och bidrar till att Sveriges kritiska infrastruktur som möjliggör såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk fungerar "Jag trivs jättebra! Utbildningen vi fick gjorde att jag kände mig med trygg i jobbet direkt. Det är också väldigt trevliga och kollegor och jag gillar friheten i arbetet ! Dessutom sticker MTX ut som bemanningsföretag! De bryr sig verkligen om mig som anställd och sköter allt som rör min anställning prickfritt" /Elmätartekniker hos Eltel Har du gått ett praktiskt gymnasieprogram eller är allmänt händig? Vi söker ytterligare ett antal personer för ett fritt och rörligt jobb med elmätare hos Eltel! Om tjänsten Arbetet innebär felsökning och installation av kategori-1 mätare. Du arbetar till stora delar själv med arbetsbil från Eltel. Arbetsområdet är stora delar av Mellansverige. Arbete i norra Sverige förekommer också. Du utgår hemifrån eller från det boendet vi tillhandahåller på arbetsorten. När du jobbar på annan ort står vi för reskostnad, boende och traktamente. Arbetet är förlagt enligt rotationsschema, där du arbetar varannan vecka och är ledig varannan. Arbete enligt andra scheman förekommer också. Tjänsten inleds med en teoretisk och praktisk utbildning på arbetstid. Vi erbjuder • Möjlighet att lära dig ett nytt yrke på lång sikt i den konjunkturs- och framtidssäkra energibranschen • Arbete i en verksamhet med ett genomtänkt och framgångsrikt arbetssätt • Möjlighet till arbete i rotationsschema med långa perioder ledighet mellan arbetsveckorna. Kvalifikationer Vi söker dig som har verktygsvana, B-körkort och är praktiskt lagd. Utbildning eller erfarenhet inom el eller annat teknikområde är meriterande men inte ett krav. Det krävs också god fysik då arbetet är ansträngande pga praktiskt arbete i under långa arbetsdagar och veckor. Pga. kundkontakt och samarbete med medarbetare från andra nordiska länder kräver tjänsten god svenska och engelska. För den här tjänsten kommer ett utdrag ur belastningsregistret att krävas innan anställning. Ansökan Vi vill göra det enkelt för dig som kandidat! Därför kan du söka tjänsten utan CV och bifoga det i nästa skede i rekryteringsprocessen. Så länge annonsen är publicerad är tjänsterna inte tillsatta. Övrigt Start: Augusti 2025 Placering: Resjobb, placeringen varierar. Lön: Fast månadslön enligt kollektivavtal. Bonus tillkommer! Omfattning: Heltid. Projektet beräknas pågå till årsskiftet 25/26 Eltel har anlitat MTX Rekrytering & Bemanning för den här rekryteringen och det är Eltels önskemål att alla frågor kring tjänsten hanteras av MTX Rekrytering & Bemanning.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Driftchef inom fastighetsdrift till Hudiksvall
Coor Service Management AB
Fastighetsskötare

Är du en nyfiken och engagerad ledare med en stark servicekänsla och gott administrativt sinne som brinner för att utveckla teamet och verksamheten i nära samarbete med dina kollegor? Då är den här rollen som driftchef inom Coor något för dig! Vilka är vi? Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och servicekänsla med kunden i fokus. Vi har en prestigelös och utvecklingsinriktad kultur där man som ledare har ett stort eget ansvar. Tillsammans med kunniga kollegor och chefer ställer vi upp och hjälper varandra att nå framgång. Om uppdragetCoor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Vad innebär rollen? Genom ett kundfokuserat, affärsmässigt och kvalitetsmässigt sätt blir din uppgift att utveckla, planera och leda verksamhetens arbete mot uppsatta mål. Rollen innebär således ett helhetsansvar för personal, leverans, kund och ekonomi i en omväxlande vardag. Exempel på ansvar och arbetsuppgifter: - Personalansvar och utveckling av medarbetare. - Leda, koordinera och utveckla den operativa serviceleveransen för att säkerställa en professionell och tillfredsställande leverans gentemot kund. - Upprätta och utveckla en förtroendegivande och affärsmässig dialog med kund samt löpande uppföljning inom ramen för leveransen. - Förbättrings- och utvecklingsarbete, både internt och mot kund. - Koordinering, styrning och samarbete med andra grupper inom Coor såväl som med underleverantörer. - Upprätta mål samt löpande följa upp dessa. - Ekonomi- och bokslutsarbete. Vad söker vi hos dig? Som person är du stresstålig, serviceinriktad och ansvarstagande med högt säkerhetstänk. Du är en social och utåtriktad person som trivs i en miljö där du möter nya människor och har ett öppet och prestigelöst förhållningssätt gentemot både kollegor och kunder. Du är flexibel och uppskattar den variation som arbetet ger. Du är en strukturerad och metodisk administratör som arbetar noggrant och effektivt. Som ledare är du omtänksam och en god lyssnare, vilket bidrar till ett positivt arbetsklimat och starka relationer inom teamet. Du tar ansvar för att säkerställa att våra processer och rutiner följs, samtidigt som du bidrar till att skapa en trygg och trivsam arbetsmiljö. Om du älskar att ge bästa möjliga service och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra, då är detta rätt roll för dig! Vi ser att du har: - Tidigare erfarenhet som ledare inom fastighetsbranschen - Relevant utbildning inom fastighetsteknik, fastighetsskötsel och/eller motsvarande praktisk erfarenhet - Goda kunskaper inom företagsekonomi, arbetsrätt och ledarskap med erfarenhet av bokslut och resultatuppföljning - Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift - Är en van systemanvändare med goda kunskaper i Officepaketet - Körkort B är ett krav Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar och föräldralön. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% - Arbetstid: Måndag - fredag 07:00-16:00 - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning och vi använder personlighetstester. Övrig information Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
30 december 2025
Te Crea Care söker sjuksköterska till uppdrag inom slutenvård i höst
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

6 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Electronics Design Engineer
Senseair AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Choose a job that makes a difference! Vill du arbeta med innovation och konstruktion av världsledande produkter? Har du erfarenhet av elektronikkonstruktion och vill utvecklas bland forskare och experter? Välkommen till ett utvecklingsteam som jobbar för att ”make sense of air”. Våra produkter är viktiga och efterfrågas över hela världen. Vad gör vi? Senseair är en global koncern som i över 25 år specialiserat sig på högkvalitativa NDIR luft- och gassensorer inkluderat alkoholmätare med dotterbolag i Sverige, Tyskland och Kina. Våra sensorer används till exempelvis för luftkvalitetsmätning, ventilationsstyrning, gasalarm, samt alkoholdetektorer. Det pågår många spännande projekt, bl.a. teknikutveckling mot automotive-branschen kring inbyggda smarta sensorlösningar för att förhindra alkoholrelaterade bilolyckor. Sedan 2018 ägs Senseair av Asahi Kasei Group Company som valt att investera i den svenska verksamheten. Idag arbetar ca 150 anställda nationellt inom bolaget fördelat på orterna Delsbo, Kista och Västerås. Vi är ett hängivet och dedikerat team med olika kompetenser. Hos oss jobbar ingenjörer inom olika områden som hårdvara, mjukvara, mekanik, kvalitet, test och elektronik. Nu vill vi förstärka Elektronikteamet i Delsbo. Vårt erbjudande till dig: Du får ett mycket intressant och kul jobb där du får jobba med stor bredd och variation av dina arbetsuppgifter. Här får du jobba hela vägen från kravställning, schema, layout, testning till felsökning av elektronik. Exempel på arbetsuppgifter är: Elektronikkonstruktion i Altium designer (A365 Pro). Ta fram innovativa lösningar till helt nya produkter samt ta fram nya komponenter och funktioner till befintliga lösningar. Skapa elektronikdesignen för gasmätare med scheman, komponentval och PCB layout. Samarbeta med andra ingenjörer i projekt för att säkerställa att konstruktionen kan sättas samman till en komplett Senseair-produkt. Ha kontakt med leverantörer för att säkerställa att din design blir så bra och kostnadseffektiv som möjligt. Bidra med förbättringar av våra arbetssätt och processer tillsammans med teamet. Vi erbjuder dig flexibla arbetstider och en härlig arbetsmiljö med fina möjligheter att utvecklas och trivas på jobbet. Våra utvecklare sitter i små team och vi tror på möjlighet till lugn och ro, men närhet för diskussion. Tillsammans fyller vi våra dagar med nytänk, utveckling, eftertanke och en hel del skratt. Vem är du? Du är en teknikintresserad Elektronikutvecklare med minst 3-5 års erfarenhet från elektronikdesign, gärna inom en tillverkande bransch för volymproduktion. Du gillar kreativ produktutveckling och vill bidra till bra lösningar tillsammans med dina kollegor. Med dig i bagaget har du en utbildning som Elektronikingenjör (civil- eller högskoleingenjör) eller liknande utbildning med relevant erfarenhet från yrkeslivet. Då vi är ett globalt företag har du lätt för att uttrycka dig på engelska i både tal och skrift. Meriterande: Altium Designer A365, Simulera analog elektronik, Arena PLM, EMC-kunskap, IPC-kunskap och Elektroniktestning. Tveka inte att ansöka även om du inte uppfyller alla punkter ovan – vi vill lära känna dig. Varmt välkommen till oss på Senseair! Ansök tjänsten senast 20 juli till [email protected] Frågor om tjänsten besvaras av Anna Sandin på 073-045 32 89 Senseair is an Asahi Kasei Group Company and a leading global provider of air and gas sensing technology headquartered in Sweden. Our purpose it to make sense of air by providing the best possible measurement solutions, services and intelligence. With over 25 years of experience, Senseair has become the centre of excellence in the field of non-dispersive infra-red (NDIR) technology. For more information: www.senseair.com

6 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Erfaren VVS-Montör
Fröstuna AB
VVS-montörer m.fl.

Fröstuna Värmeservice är ett familjärt företag där du verkligen blir en viktig del av teamet och den fortsatta utvecklingen av företaget. Vi servar kunder främst på landsbygden i Nordanstig och Hudiksvall, vilket gör jobbet perfekt för dig som uppskattar lugn och närhet till naturen – med möjlighet till jakt, fiske och friluftsliv. Du som söker ska ha körkort, branschcertifikat och minst några års erfarenhet inom service. Om du har kylcert eller elbehörighet är det ett plus, men det viktigaste är att du brinner för hög kvalitet och kundkontakt. Du får tillgång till egen servicebil och har möjlighet att utgå ifrån kontoret i Jättendal eller hemifrån. Arbetet innebär främst montering av värmepumpar och vvs-service. Hos oss har du frihet att påverka din arbetsdag och arbetstider, vilket ger en flexibilitet som sällan hittas på större företag. Bra lön enligt kollektivavtal. Provanställning på 6 månader tillämpas.

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025