Om oss Medicinklinikens uppdrag är att ge invånarna specialiserad vård och behandling inom det invärtes medicinska området. Vi är en processorienterad kunskapsorganisation som kännetecknas av kompetenta medarbetare, hög vårdkvalitet, utvecklingsvilja, engagemang, ansvar och delaktighet. Kliniken består av två öppenvårdsmottagningar med olika specialiteter såsom neurologi, diabetes, endokrinologi, njurmedicin, hematologi, lungmedicin, två dialysenheter, ett flertal dagvårdsenheter, fotvård samt tre vårdavdelningar. Vi arbetar teambaserat med ett personcentrerat förhållningsätt där patienten står i centrum. Avdelning 9 har 21 vårdplatser med inriktning mot lungmedicin, njure och diabetes palliativmedicin. Det finns ett palliativt team, kopplat till avdelningen vilket vi arbetar i nära samarbete med. Om jobbet Är du på jakt efter en ny utmaning och är öppen för att utvecklas inom ett nytt kunskapsområde? Då är du kanske en av de sjuksköterskor vi nu söker till vårdavdelning 9 där du arbetar inom slutenvården med internmedicinska patienter med fokus på framför allt lungmedicin, njure, diabetes och palliativmedicin. Vi kommer att arbeta mycket med förändrings-och utvecklingsarbete där du har möjlighet att delta. Medicinkliniken erbjuder sina medarbetare en internutbildning med fördjupning inom de olika internmedicinska subspecialiteterna. På avdelningen handleder vi både sjuksköterskestudenter och undersköterskeelever. Är du ny inom ditt yrke erbjuds alla sjuksköterskor individuell introduktion, samt handledning. Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska! Du är engagerad, initiativrik, samt öppen för nya utmaningar och möjligheter och har ett personcentrerat förhållningssätt. Vi vill även att du precis som oss värdesätter ett arbete som präglas av det egna ansvaret, delaktighet och ett gott samarbete mellan kollegor och närmaste chef. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Sökande som är aktuell för anställning ska uppvisa utdrag från Polismyndighetens belastningsregister före anställning. Blankett 442.9 Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
2U Assistans är en privat assistansanordnare för personer med olika typer av funktionsvariationer där det finns ett behov av extra stöd och service i vardagen. Vårt motto är ”Vi vill och kan bättre”, något vi tillsammans med våra kunder och medarbetare arbetar mot dagligen. En viktig del i detta arbete är en god kontakt mellan administrativ personal, de personliga assistenterna och våra kunder där snabb och kvalitativ service är grunden. Som medarbetare hos oss omfattas du av kollektivavtal och har rätt till friskvårdsbidrag. Om dig Vi söker en kvinnlig personlig assistent till en tjej i Svängsta utanför Karlshamn. Hon vill alltid ha någon nära sig för att känna sig trygg, kommunicerar mycket med sina assistenter, gillar att gå ut på promenader oavsett väder och finns det tid över vill hon gärna få hjälp att ordna med smink. Du som assistent ska tala både arabiska och svenska för att underlätta samarbetet med arbetsledaren och assistansannordnaren. Som person ska du vara framåt och ta egna initiativ men samtidigt vara lyhörd och öppen för brukarens önskemål. Tålamod är en bra egenskap. I arbetsuppgifterna ingår en del tyngre lyft så lite styrka skadar inte. Tidigare arbetslivserfarenheter inom personlig assistans/annan vårderfarenhet är meriterande men inget måste om personkemin är den rätta. Har du tidigare kunskap om epilepsi så är även detta meriterande. Din profil Du har arbetslivserfarenhet som personlig assistent eller inom annan vårdservice meriterande Du ska vara initiativtagande och framåt men samtidigt öppen och lyhörd Du ska ha tålamod och visa intresse Du ska förstå arabiska och göra dig förstådd på arabiska och svenska. Om tjänsten Tjänsten är deltid, 20 timmar per vecka, med möjlighet till fler timmar som vikarie vid andra assisteners sjukfrånvaro etc. Schemaläggning sker tillsammans med arbetsgivare, brukare och övriga assistenter. Du kommer arbeta varierande arbetstider. Passen är både dagtid och kvällstid samt helger. Rollen som assistent kommer att innehålla sedvanliga arbetsuppgifter inom personlig assistans; allt från personlig hygien, olika aktiviteter, till allmän omhändertagande. Intervjuer sker löpande så ansök snarast. Ansökningarna skickas till [email protected], glöm inte att märka ansökan med "Annons-ID" eller "Karlshamn"
Om oss Rehabiliteringskliniken är en del av nära vård och bedriver verksamhet på Blekingesjukhusets båda orter. Kliniken organiserar Blekingesjukhusets rehabilitering inom slutenvård men även inom öppenvård samt smärt- och cancerrehabilitering. Som fysioterapeut sker arbetet både tvär- och interprofessionellt. Ofta i nära samarbete med läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, och annan paramedicinsk personal i olika konstellationer. Detta arbetssätt är inte bara inspirerande, det ger också möjlighet att lära sig av andra yrkesgrupper och att dela med sig av sina egna insikter och kunskaper. Hos oss arbetar ca 200 medarbetare inom olika professioner. Sjukgymnastiken i Karlshamn består av ett härligt gäng med 23 medarbetare men nu slutar 2 av våra medarbetare pga pension samt flytt. Vi tillgodoser samtliga sjukgymnastiska behov på sjukhuset och verksamheten omfattar såväl slutenvården med ortopedkirurgisk vårdavdelning, medicinavdelning, Akutvårdsavdelning, dialysavdelning som öppenvård med bl a specialistrehab, hjärtrehab, reumarehab, ortopedi mm samt bassängträning. Att arbeta som fysioterapeut på Blekingesjukhuset är en unik och givande upplevelse. Du kommer möta patienter och arbeta med allt från akuta skador till rehabilitering från kroniska funktionsnedsättningar. Detta ger ovärderliga erfarenheter och breddar din kompetens. Varje patient är unik vilket gör att ingen dag är den andra lik och du ställs inför ständiga utmaningar. På sjukgymnastiken har vi en fullutrustad träningslokal med maskiner och redskap från Nordic Gym, SportsArt, Concept m fl. Till de svårare sjuka/funktionsnedsatta patienterna har vi mer avancerad träningsutrustning såsom NuStep och LiteGait med tillbehör. Vi kan även förlägga träning utomhus i direkt anslutning till sjukgymnastikavdelningen där bland annat styrke- och konditionsträning kan bedrivas. På rehabiliteringsavdelningen finns 14 vårdplatser. Det är en spännande vårdavdelning där du möter patienter med stroke och andra neurologiska sjukdomar, traumatiska/anoxiska hjärnskador, patienter med andra långvariga sjukdomstillstånd, ortopediska diagnoser, ryggmärgsskador och amputerade. Du följer patienterna under en kortare eller längre rehabiliteringsperiod. Även på rehabavdelningen finns en utrustad träningslokal och i anslutning kan även utomhusträning bedrivas. Om jobbet Du kommer att arbeta som sjukgymnast/fysioterapeut inom olika områden inom sluten- och öppenvård, men främst på vår rehabiliteringsavdelning. Du får introduktion och handledning av erfaren kollega. Du blir delaktig i specialiserad rehabilitering i hemmet, SPRIH, i samarbete med bland annat arbetsterapeut och rehabundersköterska. Vi erbjuder dig ett stimulerande och betydelsefullt arbete med många personliga möten och stort eget ansvar. Hos oss har du förmånliga semestervillkor, friskvårdsbidrag, tillgång till gym och möjlighet till flexibel arbetstid. Om dig Du ska vara legitimerad sjukgymnast/fysioterapeut. Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt, tänka kreativt har god samarbetsförmåga, är flexibel och att du vill vara med och utveckla verksamheten. Intresse av att arbeta i team är att föredra. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för arbetsuppgifterna. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). Varmt välkommen med din ansökan! Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
Är du en lösningsorienterad person som vill arbeta underhåll - och service i en produktion av välsmakande tomater i Sveriges Trädgård? Vill du arbeta med underhållsarbetet för att få fram goda smakrika tomater som sticker ut från mängden? Då har Elleholms tomatodling tjänsten för dig! Om tjänsten I rollen blir du en del av ett härligt gäng i en familjär miljö där alla ges utrymme att växa och utvecklas inom sina yrkesroller. Under högsäsong har du ett 50-tal medarbetare och resterande del av året 20–25 medarbetare. Du har det övergripande ansvaret för Underhåll och service vilket även innebär att arbeta med effektiviseringar och investeringar. Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av underhållsarbete inom industri gärna växthusodling. Som person är du självständig, prestigelös, lösningsorienterad och med god förmåga att få saker gjorda. För att nå framgång i rollen tror vi att du är en driven, trygg och flexibel lagspelare. Viktigt för tjänsten är: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - B-körkort - Svenska och engelska i tal och skrift, fler språk är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samtidigt som vi värdesätter yrkeserfarenhet och kunskaper inom arbetsområdet. Om Elleholms tomatodling Elleholms tomatodling är ett familjeägt företag. Startade 1988 och har en stark passion för att odla välsmakande tomater. För oss är det viktigt att arbeta med hjärtat och ser tomatodling som ett levande jordbruk och eftertänksamt hantverk. För oss är det viktigt med inhemskt producerade livsmedel, för smakens skull och ur samhälls- och miljösynpunkt. Vi har ett högt kvalitetstänk, stor målmedvetenhet och hängivenhet att få fram goda smakrika tomater som sticker ut från mängden. Det ligger oss varmt om hjärtat och vi strävar alltid efter att utvecklas. Vår odling är belägen i Elleholm utanför Mörrum i Blekinge (Sveriges Trädgård). Välkommen med din ansökan Kontaktuppgifter Tjänsten är tillsvidare hos Elleholms tomatodling på heltid med start efter överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Sista ansökningsdag är 2025-08-01 men rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden, så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta: Produktionsledare Lars-Inge Nilsson på mejl: [email protected]
Vi är i en expansiv fas och behöver stärka vårt team med en IT-konsult som har brett kunnande inom teknik och IT, gärna med några års dokumenterad erfarenhet av arbete med olika former av IT-lösningar. För oss är det viktigt att du är intresserad av att lyssna på våra kunder och att arbeta för att sy ihop effektiva och långsiktiga lösningar. För att kunna erbjuda våra kunder det bästa, tror vi att du är intresserad av innovation och utveckling inom vårt område. Du bör ha kunskap inom Microsoft Windows server & Microsoft 365, virtualisering, grundläggande nätverk och allmän IT-säkerhet. Vi lägger stor vikt vid social kompetens och bemötande av kund. Vi tror att du liksom vi är lösningsfokuserad och vill arbeta med att ge effektiva och strukturerade IT-lösningar. Hos oss får du arbeta med stort personligt ansvar och vi är lyhörda för dina önskemål om utveckling av din tjänst. Viktigast är att du delar vårt engagemang och viljan att ha roligt på jobbet, vår ambition att ständigt utvecklas tillsammans med våra kunder! Vi är Circom Vi är ett lokalt IT-företag med stort kundengagemang. Vi växer stadigt och långsiktigt tillsammans med våra kunder, som är allt från internationella företag till lokala entreprenörer. Vårt motto är att alltid lyssna på kunden och hitta den bästa enskilda lösningen, vilket innebär att vi arbetar med IT-lösningar som har både bredd och djup. Våra kunder väljer oss för att vi är personliga, ödmjuka och lösningsorienterade. Vi tror att du kan bli en viktig del av att sprida vårt goda rykte. Läs mer om oss på circom.se Tjänsten Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med placering i Karlshamn, tillträde september/oktober 2025 eller enligt överenskommelse. Besök hos kund förekommer frekvent, vilket ställer krav på körkort. Arbetstider är 08-17 helgfria vardagar, löneanspråk och övriga anställningsvillkor diskuteras när vi träffas. Skicka ditt CV och några rader om dig själv till [email protected] snarast men senast 2025-08-15, vi kommer kalla till intervjuer löpande så vänta inte med att skicka din ansökan. Frågor besvaras av Jonathan Ekelund på e-post [email protected] eller telefon 0454-57 47 32. Vi ser fram emot din ansökan.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Jag är en kille i 30-års åldern som bor i egen lägenhet i Karlshamns kommun. Behöver assistans dygnet runt och hjälp med allt. Jag sitter i rullstol och förflyttningar sker med lift. Har ett eget språk med ljud och förstår även tecken och tal. Tycker om fysisk kontakt men på mina villkor. Eftersom jag har epilepsi är det viktigt att du alltid har ett öga på mig om jag skulle få ett anfall. Hos mig gör man allt ifrån promenader, hygien och skötsel av min lägenhet. Viktigt att du som assistent är pålitlig och trygg. Eftersom jag är en person som tycker om att vara aktiv så är det viktigt att du som assistent har en god fysisk form och tycker om att röra på dig. Promenader och gymnastik tycker jag om. Jag vill gärna att du har lite tidigare erfarenheter inom vård men också att du kan anpassa dig och göra efter mina rutiner. Utbildning är en merit men det viktigaste är en anpassningsförmåga och sunt förnuft. Viktigt att du pratar svenska och kan göra dig förstådd både verbalt och i skrift. Ej rökare. Arbetstider är förlagda på veckans alla dagar och tider. Varmt välkommen med din ansökan! Ytterligare information Bifoga gärna både personligt brev och CV, helst i PDF-form. Ju mer fullständig din ansökan är, desto större chans att du blir kontaktad för en intervju. Filer som laddas upp kan inte vara större än 4 MB.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Jag är en kille som snart fyller 18år, som behöver extra stöd i vardagen, jag är aktiv och gillar att vara igång, musik och att vara ute är två viktiga inslag i mitt liv. Jag bor i egen lägenhet i Olofström, men jag tillbringar även tid på mina föräldrars gård utanför Jämshög med mina syskon. På gården bor också våra fyrfotade vänner såsom hästar, får, kaniner, hund och katt. På dagarna går jag i skolan där jag även har med en assistent. På min fritid tycker jag mycket om att röra mig ute i skog och mark. Min ”rulle” har ett tredje hjul så att jag kan ta mig fram lite överallt. Jag kan även stå på mina ben och gåträna. Eftersom jag inte har ett talat språk blir det ibland mycket frustration. Därför är det viktigt att du ser tecken och kan avleda mig i tid. På skola och fritids kommunicerar jag med bilder. För mig är det viktigt att jag vet vad som ska hända och känner mig förberedd. När folk inte förstår mig blir jag blixt-arg och kan slänga något i golvet eller veva med armarna. Då är det viktigt att du som assistent håller dig lugn och inte blir rädd. Lika snabbt kan jag bli glad igen. Jag har alltid en räv bakom örat och gillar humor och skratt. Det bästa jag vet är musik. Mina syskon är trötta på att höra samma låtar hela tiden men jag blir glad och lugn av musik. Jag är en aktiv kille som tycker om att vara utomhus. Vem är du som söker jobbet? Kille som tjej är välkommen att söka. Du får gärna gilla att vara aktiv men viktigt att du även kan ta det lugnt. I jobbet är det av stor vikt att hitta balansen mellan aktivitet och vila. Det är meriterande om du har någon typ av vårdvana sen tidigare. Viktigast är att du står stadigt på marken och har hjärtat på rätt ställe. Här har du en chans att hjälpa en ung kille ut i vuxenlivet. Tiderna kan variera men det är kväll , sovande jour och helger eftersom kunden går på skola och fritids. Rekryteringen sker löpande så tveka inte att söka med en gång.
Rektor/Lärare i grundskolan, årskurs F-6 Kommun: Karlshamn Omfattning: 20-60% Varaktighet: 6 månader eller längre Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet och vår skola Åryds Friskola söker en rektor och legitimerad lärare F-6 från och med höstterminen 2025. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, 20 % rektor och 20-40% lärare med 6 månaders provanställning och möjlighet till utökad tjänstgöring. Vår skola ligger naturskönt i det lilla samhället Åryd mellan Karlshamn och Ronneby med närhet till både skog och hav. Vår profil är utepedagogik och vi har en egen skolskog dit vi förlägger verksamheten en gång i veckan. Vackra sommardagar cyklar vi gärna ner till havet för bad och båtliv. Musik, teater och kreativt arbete präglar också verksamheten. Vi har funnits sedan 2009 och skolan kommer till hösten att bestå av c:a 25 elever från årskurs 1 till 6. Vår skola har från början varit hela byns angelägenhet och vi har god stöttning från både föräldrar och övriga bybor. Den höga personaltätheten och de små klasserna borgar för god kvalitet på undervisningen både i skola och på fritids. Vi samarbetar gärna över klassgränserna. Det kan handla om ”Hela skolan sjunger”, teman i tvärgrupper, utedagar, teaterföreställningar eller andra gemensamma projekt. Åryds Friskola drivs som en ideell förening utan något vinstintresse. Huvudmannen är en styrelse som för närvarande till övervägande del består av föräldrar till barn på skolan. Det sker ett nära samarbete mellan styrelse och skolans personal. Vi håller till mitt i byn i nyrenoverade ljusa, vackra klassrum med högt i tak och stora fönster i den fint bevarade skolbyggnad där förut den kommunala skolan bedrev sin verksamhet. Fritidshemmet och personalutrymmen ryms i en egen byggnad bredvid skolan. Vill du arbeta på en skola med en personlig och hemtrevlig anda lite utöver det vanliga och där vi tack vare det lilla formatet har möjlighet att möta varje enskild elev, så är detta ett unikt tillfälle. Vi tillämpar löpande urval. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. För frågor angående tjänsten går det bra att ringa eller maila: Rektor Mårten Frantzén, 0736/278712 [email protected] Ansökan ställs till: [email protected] Vi tillämpar löpande urval. Välkommen med ansökan https://sites.google.com/arydsfriskola.nu/hemsidan/startsida
Vill du arbeta i en nyckelroll där du får kombinera systematik, hållbarhetsstandarder och verksamhetsförståelse? Vi söker nu en Hållbarhetsspecialist till ett bolag i Karlshamn som vill vara med och utveckla och driva arbetet med hållbarhetscertifieringar inom flera råvaruflöden. Om tjänsten: Som Hållbarhetsspecialist blir du expert inom området hållbarhetsstandarder och certifieringar. Du blir en viktig länk mellan olika funktioner i organisationen, från inköp och produktion till kvalitet och miljö. Rollen ingår i kvalitetsteamet, men innebär samarbete med många avdelningar och kontinuerlig dialog med nyckelpersoner internt. Du kommer att arbeta med flera ledande standarder, bland annat ISCC (EU och PLUS), RSPO, Rainforest Alliance och ProTerra. En stor del av arbetet innebär att säkerställa spårbarhet, hantera massbalanssystem och följa upp volymer och flöden, kopplat till exempelvis side streams. Arbetsuppgifter: Driva och utveckla arbetet med hållbarhetscertifieringar och spårbarhet Säkerställa att inköp och leveranser matchar krav från olika standarder Koordinera flera parallella standarder inom verksamheten Delta i internrevisioner och bidra till utformning av utbildningsinsatser Följa upp förändringar i standarderna och säkerställa att kraven efterlevs Samarbeta med miljöavdelning, inköp, produktion och logistik Stötta nyckelpersoner i organisationen med systematik, rutiner och förståelse för hållbarhetskraven Vi söker dig som: Har en relevant utbildning, t.ex. civil- eller högskoleingenjör inom miljöteknik, energi, industriell ekonomi, miljövetenskap eller biologi Det är meriterande om du: Har erfarenhet av att arbeta med hållbarhetscertifieringar eller kvalitetssystem Har förståelse för kraven i standarder som ISCC, RSPO, ProTerra eller liknande Vidare kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet. För att du skall passa in och trivas i rollen ser vi att du är självgående och kan ta stort ansvar för ditt arbete samtidigt som du gärna arbetar i ett nära samarbete med dina kollegor. Vidare ser vi du som person är gärna tar initativ samt är kommunikativ och nyfiken. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Placering: Karlshamn Kontaktuppgifter: Vanessa Henrysson Roqueta Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday –everyday”, hur låter det?
Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om rollen: Nu söker vi flera farmaceuter till olika öppenvårdsapotek i Blekinge. Du kommer att arbeta med allt från egenvård till recepthantering och rådgivning. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen och du kommer själva ha möjlighet att styra över inom vilket område. Vi berättar gärna mer om rollerna vid ett inledande samtal. Detta uppdrag kan komma att tillsättas redan innan sista svarsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Vill bli del av ett team som arbetar med högkvalitativ service Trivs i mötet med kunder och kollegor Vill ta nästa steg i din karriär Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer