Chef Privat Försäkring

Länsförsäkringar Blekinge Vill du jobba i ett företag som sätter både kunden och medarbetaren i centrum? Vårt uppdrag är att skapa trygghet för våra kunder samtidigt som vi är måna om trivsel och utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare. Vi söker en proaktiv Chef till Privat Försäkring som med drivkraft och engagemang vill bidra till vår fortsatta utveckling. Om jobbet Vår nuvarande Chef för Privat Försäkring går vidare till annan tjänst inom Länsbolagsgruppen och vi söker därför en ersättare. I rollen som chef för Privat försäkring ansvarar du för att leda och utveckla ditt team som arbetar med att ge våra privatkunder bästa möjliga rådgivning och service. Du skapar förutsättningar i gruppen för att vi ska nå vårt viktigaste mål – den bästa kundupplevelsen! Du arbetar löpande med bland annat coaching, uppföljning, planering och bemanning samt verksamhetsutveckling. Tjänsten innebär ett nära samarbete både med medarbetarna, dina övriga chefskollegor samt med de olika avdelningarna inom Länsförsäkringar Blekinge.  Tillsammans med Försäkringsavdelningens chefer ingår du i ledningen för Affärsområde Försäkring. Du rapporterar till Affärsområdeschef Försäkring och du har personalansvar för ett 20-tal duktiga medarbetare.  I rollen ingår även att delta och verka i olika projekt och samverkansgrupper externt i länet samt inom Länsförsäkringsgruppen och inom Länsförsäkringar Blekinge. I tjänsten ingår, till viss del, att ha egna kundmöten. Vi söker dig som har en akademisk utbildning eller motsvarande och några års ledarerfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från försäkrings-eller finansbranschen och intresse för privataffären.  Vem är du? Som ledare inom Länsförsäkringar Blekinge tar du stort eget ansvar för ditt arbete och med våra värderingar, laganda, tillgänglighet och mod som grund engagerar du och coachar dina medarbetare gentemot uppsatta mål. Vidare är du tydlig i ditt ledarskap, du är nyfiken, prestigelös som person och du har ett strukturerat arbetssätt. God stämning och bra samarbete inom arbetsgruppen är något vi värderar högt och vi vill självklart att du är med och bidrar till det. Du är bra på att bygga team och du är en närvarande och kommunikativ ledare. Vi verkar på en marknad som ständigt utvecklas och det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar. För oss är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför vill vi att du är med och bidrar till en inkluderande kultur.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Flyttgubbe

Inget krav med körkot men ett stort plus ifall man har C/YKB eller B-kort Viktigt med god fysik bra inställing och ansvarstagande.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Takvårdare LA Takvård

Nu är det högsäsong och vi börjar få svårt att hinna med alla som vill ha ett rent och snyggt tak. Våra anställda vill därför ha fler arbetskamrater. LA Takvård arbetar med att avlägsna mossa, alger och lav på taken. Arbetet sker mekaniskt med olika verktyg, trasiga takpannor byts ut och hängrännor töms. Därefter behandlar vi taket med ett ändamålsenligt bekämpningsmedel. Vi arbetar inte med högtryckstvätt. Efter att vi behandlat taket städar vi upp efter oss och tar med mossan och trasiga pannor därifrån. Vi söker dig som är ansvarstagande, effektiv, noggrann och lyhörd samt har en glad och positiv inställning. Trevliga arbetskamrater får du på köpet Du har också B-körkort för manuell växellåda och är självklart inte höjdrädd. Arbetet har moment som kan vara fysiskt krävande och vi utför arbete oavsett väder. Vi arbetar i team om 2 utövare/team och utgår ifrån karlshamn. Vi håller intervjuer löpande och behöver tillsätta tjänsterna omgående så tveka inte att söka om du tror du är rätt person för jobbet.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Supportchef till Wapro

Här välkomnas du till en spännande och varierad tjänst i ett internationellt och öppet klimat där alla hjälper varandra att utvecklas och skapa värde för kunden. Du blir en del av ett bolag med stark tillväxt om ca 20 % per år, där förändring är ett konstant tillstånd i högt tempo. Vardagen kommer vara varierande där du får möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med företaget - Välkommen till Wapro! Dina arbetsuppgifter Som Supportchef på Wapro kommer du ha en bred och varierad roll där du jobbar nära samtliga funktioner inom Wapro. Idag har företaget två supportavdelningar, en kundsupport och en teknisk support som svarar för kundritningar, tekniska data och svar till kunder men även framställan av produktionsritningar för standard- och specialprodukter. Dessa två supportfunktioner kommer föras samman och skapa ett gemensamt och starkt kundfokuserat team på i dagsläget 8 personer utspridda i Sverige, Danmark, Tyskland och USA. I din roll kommer du ha det övergripande ansvaret för supportavdelningen vilket innefattar fullt personalansvar över samtliga 8 medarbetare. Du leder, vidareutvecklar och stöttar teamet i det dagliga arbetet och säkerställer att de får rätt förutsättningar för att leverera effektiv support till säljarna och kan vägleda Wapros kunder till bästa möjliga lösning för just deras behov. Du ansvarar för att säkerställa att leveransen till kund fungerar och sker enligt plan samtidigt som det är av största vikt att Wapros medarbetare får rätt förutsättningar för att trivas och lyckas i sina roller. En annan viktig del i rollen är att arbeta med systemeffektivisering där du underhåller, optimerar och utvecklar Wapros ERP, CAD och CRM system. I din roll kommer du rapportera till Innovation Manager. Din profil Vi söker dig som har ett tydligt, framåtriktat men även empatiskt ledarskap och har flerårig erfarenhet av att leda supportteam inom teknisk bransch eller tillverkningsindustrin. Du är en närvarande och coachande ledare som är drivande i utvecklingen av verksamheten. Vidare har du ett strukturerat tillvägagångssätt och förmågan att behålla fokus på detaljer samtidigt som du kan inta ett holistiskt perspektiv över verksamheten och dess samverkan. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och har du kunskaper i ett tredje språk är det meriterande. För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha stort tekniskt intresse och förståelse. Du motiveras och drivs av att på ett professionellt och flexibelt sätt leverera service och support av högsta kvalitet till kunder och kollegor. Du har mycket god systemvana och förstår vikten av att ständigt arbeta med systemeffektivisering och hur det påverkar leveransen och supporten för så väl kunder som kollegor. Då du kommer ha en bred kontaktyta så väl internt som externt behöver du vara en relationsbyggande person med god kommunikationsförmåga som gör att du har lätt för att nå fram och skapa förståelse hos andra. Övrig information Placeringsort: Karlshamn Resor: Resor kan förekomma i tjänsten då du även kommer ha medarbetare i Danmark, Tyskland och USA Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Heltid, dagtid Lön: Individuell lönesättning I denna rekrytering samarbetar Wapro med Maxkompetens. Vid frågor kontakta gärna ansvarig Rekryteringskonsult Josefin Jönsson på 076-501 83 82 eller [email protected]. Ansökan tas emot via vår hemsida www.maxkompetens.se. Vi tar gärna emot dina handlingar snarast med sista ansökningsdag den 19 maj 2024. Ansökningar via epost mottages ej pga. GDPR. Om kunden Wapro med huvudkontor i Karlshamn är ett företag som specialiserat sig på översvämningsskydd och flödesreglering i segmenten Miljö och Aqua kultur. Wapro har tagit fram flera unika produkter för att säkra vattenflöden, förhindra översvämningar samt skapa flödeskontroll. Wapro har tillverkning i Karlshamn, Sverige och Otterup, Danmark där vi utvecklar, tillverkar och marknadsför produkterna. De främsta slutkunderna är kommuner och kommunägda VA-bolag, vilka bearbetas direkt genom egna bolag i Sverige, USA, Danmark, England och Tyskland och genom partners i ett 20-tal länder i världen. Den internationella försäljningen står för ca 80 % av omsättningen. Idag är vi totalt 50 medarbetare i bolaget, ca 20 i den svenska delen. I verksamheten arbetar alla med stort engagemang och har en god stämning som vi värdesätter högt. Wapro och dess produkter är kända på marknaden, står för mycket know-how och vill leverera en trygghet till våra kunder. Wapro ingår i Lagercrantz Group som är en värdeskapande teknikgrupp inom B2B. Lagercrantz koncernen består av cirka 75 bolag.

15 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Driven administratör

TopWork söker dig som vill arbeta som administratör hos vår kund som är baserad i Karlshamn!  Vi söker en serviceinriktad administratör för kunds räkning. Som administratör kommer du vara ansvarig för att ge högkvalitativ service och på så sätt säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Du kommer hjälpa dina kollegor med diverse administrativa uppgifter. Du kommer således vara en viktig länk såväl externt som internt och för att lyckas i rollen krävs att du klarar av att arbeta med flera saker parallellt. Vi ser att du: - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. - Är serviceinriktad och har en förmåga att sprida god stämning bland människor du träffar och arbetar tillsammans med. - Organiserad och noggrann men ändå klarar av att anpassa dig till förändrade arbetsförhållanden. - God kommunikationsförmåga i både tal och skrift. - Talar flytande svenska och goda kunskaper i engelska. - Goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Word, Excel och Outlook. Vi erbjuder dig en trevlig arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling och ansvar. Du kommer vara en del av ett engagerat team och ha möjlighet att påverka och bidra till vår kunds framgång. Är du en serviceinriktad och engagerad administratör så tveka inte att lämna in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Tjänsten kan vara aktuell både i form av direktrekrytering och en anställning som inleds hos TopWork med möjlighet till att du senare ska kunna anställas av kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

15 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Grävmaskinist

Vi söker Grävmaskinist till vår återvinningsanläggning! Vi behöver stärka teamet med ytterligare en miljöhjälte som har erfarenhet av att framföra grävmaskin med grip (pluspoäng om du även kan hantera hjullastare). Tycker du om att arbeta gemensamt i grupp men också under eget ansvar? Kan det vara dig vi söker? Västblekinge Miljö AB är ett kommunalt miljöföretag som ser till att avfall inom kommunerna Karlshamn, Sölvesborg och Olofström tas om hand på bästa sätt. Vi är runt 45st medarbetare på VMAB. Du kommer att ingå i ett team på fem personer som leder det dagliga arbetet som team och där vi har en tight kommunikation under hela arbetsdagen. I vårt team arbetar vi med mottagning av avfall, avfallskontroller, kvalitetsarbete, kundservice, sortering, lastning, lossning och förflyttning av avfall. I jobbet som Grävmaskinist ingår att: arbeta i grävmaskin och sortera avfall samt att kunna köra hjullastare för att lasta, lossa och förflytta avfall. vara insatt i avfallets gällande kvalitetskrav för att informera, anvisa, vägledakunder, leverantörer och samarbetspartners även att hantera avvikelser och reklamationer. anpassa kommunikation utifrån målgrupp och/eller situation. använda och följa upp eget arbete i protokoll, checklistor, rutiner etc. arbeta för att så mycket avfall som möjligt skall gå att återvinna. se till så att anläggning, lagerplatser och fordon är i god ordning varje dag samt att brister är planerade eller åtgärdas. samarbeta med andra enheter. Dina egenskaper: Till tjänsten som Grävmaskinist söker vi dig som trivs att arbeta i ett team och har kundservicekänslan med dig! Det viktigaste för oss är att du har förmågan och viljan att vara en del av ett team där vi både hjälper varandra och bidrar till en positiv kultur där inget är omöjligt. För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarstagande, engagerad, strukturerad, initiativrik och lösningsorienterad. Du kommer arbeta i ett litet team och är en ambassadör för VMAB då vi träffar många av våra kommuninvånare och kunder, därför är det viktigt att du är serviceinriktad. Samt vill vi att du är kvalitets- och säkerhetsmedveten. Dina kunskaper och behörigheter: B-körkort för manuell växellåda Utbildningsbevis för grävmaskin Teknisk färdighet för att genomföra enklare underhåll på maskin. Grundläggande kunskap gällande för dator/surfplatta/smarttelefon. Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. ADR 1.3 är ett krav i din tjänst och om du saknar den kommer VMAB att stå för din utbildning. Meriterande 1–2 års erfarenhet av grävmaskin med grip Utbildningsbevis för hjullastare med skopa CE-behörighet Några ord från Anton Florén som jobbar hos oss: ”Jag är inne på mitt 7:e år på VMAB och det som gör att jag trivs är att jag har väldigt bra kollegor, vi har både roligt och hjälper varandra! Jag tycker det är kul att få arbeta med maskiner och helheten med avfallshantering. Det passar mig även bra med att arbetstiderna är förlagda MÅ-FRE, kl. 07-16. Det som är viktigast för mig är att vi har ett bra samarbete med kollegorna. En person som passar i vårt gäng är driftig och vågar ta för sig samt är en bra lagkamrat.” Vi erbjuder: Vår personal är viktig för oss och vi har bra förmåner för vår personal. För att nämna några av dem erbjuder vi både friskvårdsbidrag och företagshälsovård. VMAB ser positivt på att förena föräldraskap med arbete, därför betalas en extra ersättning ut vid föräldraledighet. Vi arbetar löpande med kompetensutveckling. För våra anställdas trygghet har vi kollektivavtal. Företaget bjuder på frukost varje morgon. Placeringsort: Mörrum, Karlshamn kommun Start: Med hänsyn till uppsägningstid Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Heltid Lön: Individuell lönesättning I denna rekrytering samarbetar Västblekinge Miljö AB med Intensogruppen.Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Enhetschef Emma Mattsson på telefon 0708-33 24 15 alt [email protected]. Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR lagstiftningen, skicka din ansökan via ansökningsknappen. Vi har löpande urval, skicka därför din ansökan snarast. Mer om Västblekinge Miljö AB Västblekinge Miljö AB (VMAB) är ett kommunalt bolag som ägs av kommunerna Karlshamn, Sölvesborg och Olofström. VMAB är ett ansvarsfullt miljöföretag med fokus på framtiden. Vår uppgift är att samordna avfallshanteringen i de tre kommunerna Karlshamn, Sölvesborg och Olofström. Där har vi ansvaret för planering, mottagning, sortering, ökad återvinning, drift av biogasanläggning, transporter, återvinningscentraler, information och kundtjänst. VMAB driver med egen personal, avfallsanläggningen i Mörrum, där finns också huvudkontoret. Återvinningscentralerna drivs till större delen av egen personal, medan transporterna av hushållsavfall utförs av entreprenörer. Vi är certifierade enligt ISO 9001, ISO14001, ISO45001.Visste du att Västblekinge Miljö AB var en av de första i Sverige med fyrfackslösningen? Vi var också först i Skandinavien att bygga en torrötningsanläggning för biogas!

15 april 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
AnnSam söker Sjuksköterska! Uppdrag v37-52 inom Medicin i Karlshamn

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterska för uppdrag inom Medicin i Karlshamn!   Perioden: 2024.09.09 - 2024.12.31 Arbetstid: Dag, kväll, natt samt varannan helg. Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt:  Erfarenhet inom lungsjukvård, PD behandling och internmedicinsk sjukvård/omvårdnad prioriteras.  Önskvärt med nyligen genomförd utbildning i HLR. Ref.nr: 7212 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   Tel: 016-55 12  450

15 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sjuksköterska till vår konsultpool i Blekinge!

Vi söker Är du en erfaren sjuksköterska som söker nya utmaningar och möjligheter under 2024? Då är det dig vi letar efter! Som en del av Medcura-familjen är vi här för att lyssna på dig och göra vårt bästa för att matcha dig med uppdrag som passar just dig. Oavsett om du föredrar att arbeta inom primärvården, rehabilitering, äldreomsorg eller andra områden, finns det möjligheter för dig hos Medcura. Vi vill höra från dig! Berätta för oss om dina förväntningar och önskemål om var och inom vad du vill arbeta. Vi är här för göra vårt bästa för att skapa en arbetsvardag som är både givande och meningsfull för dig. Vad erbjuder Medcura? Vi har ett brett utbud inom alla områden både hos privata aktörer och inom den offentliga sektorn. Medcura erbjuder både tim- och garantianställningar. Du kan välja bland både korta och längre uppdrag. Hos Medcura får du en egen konsultchef som känner dig och vet hur du vill arbeta och som kan din kompetens. Vi kan därför skräddarsy uppdrag för just dina behov. - Din egna konsultchef - Engagemang och förtroende för varandra - Valfrihet/önskeschema/flexibla tider - Du är helförsäkrad - Vi anordnar konsultträffar - Rekryteringsbonus - Konkurrenskraftiga löner - Vi erbjuder trygghet och kontinuitet - Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och omväxling - En arbetsplats där du väljer hur mycket du vill arbeta och på vilka orter - Vi följer kollektivavtal - Inskolning - Legitimerad vårdpersonal på kontoret som arbetar för dina önskemål - En vision om att arbeta utifrån 100% kvalité i alla upphandlingar Om Medcura Medcura AB grundades 2009 och är ett av dom större och etablerade bemanningsföretag i vårdbranschen. Vi hyr ut och rekryterar läkare, sjuksköterskor och annan personal inom vården som paramedicinare och socionomer. Det gäller allt från att förse privata och offentliga vårdgivare som skolor och statliga myndigheter med enstaka vikarier över dagen till att bemanna hela avdelningar, enheter eller operationsteam. Från vårt huvudkontor i centrala Stockholm ansvarar vi för uppdrag från Umeå i norr till Malmö i söder. Medcuras affärsidé lyder: ”Vi tillhandahåller kompetent och lyhörd personal till vårdgivare vars uppdrag är att bedriva omsorgsfull och effektiv vård.” Hos oss är våra kollegors kompetens det som gjort företaget till vad vi är idag. Medcura har vunnit samtliga upphandlingar som utvärderats på 100% kvalité och inte pris. Så jobbar vi bäst. Vår vision är att få leverera enbart i upphandlingar som baseras på 100 % kvalité som är och har alltid varit vår nyckel till framgång. Det är våra kunniga och engagerade kollegor som upprätthåller vårt goda rykte varje dag, året runt. Vi lägger ner mycket kraft på att arbeta fram en personlig givande relation med våra kollegor och är måna om att vårda densamma. Vi tillämpar kollektivavtal, Vi har ansvarsförsäkring, Vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och vi har en fastställd jämställdhetsplan. Vi ser fram emot att få berätta mer vid en personlig kontakt. Kvalifikationer Som anställd i Medcura innebär det att du kan arbeta självständigt och är trygg i din yrkesroll. Du som söker denna tjänst ska vara glad, positiv och flexibel. För att passa i denna roll bör du även vara lösningsfokuserad och serviceminded samtidigt som du är lugn och stresstålig. För oss på Medcura är det viktigt att våra medarbetare har ett genuint intresse för våra kunders välbefinnande och alltid arbetar utifrån kundernas önskemål och beslut. Du ska gilla att ta ansvar och har förmåga att samarbeta. Viktiga egenskaper är att du har ett professionellt förhållningssätt och att du gillar flexibilitet. Du ska tillsammans med din arbetsgrupp alltid arbeta med stort patientfokus. Tillsättning Du är varmt välkommen med din ansökan, och vi ser framemot att höra av dig! Är du intresserad utav att veta mer om oss så hittar du mer information på vår hemsida www.medcura.se. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning efter överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Kock/kökspersonal

Kreativum är ett Science Center för nyfikna i alla åldrar, ett fantastiskt hus fyllt av upptäckarglädje och aha-upplevelser. Här ryms en mängd olika aktiviteter och är ett perfekt utflyktsmål för hela familjen, året om. Kreativum är också en konferensarena under hela året, vi tar emot stora och små konferenser. Nu söker vi förstärkning i köket till sommaren, men vi ser gärna att du kan jobba både före och efter sommaren. Om jobbet Vi söker dig som har ett stort intresse för matlagning och bakning, erfarenhet och gärna utbildning inom området. Du är över 18 år och vill arbeta med människor i en härlig, dynamisk och spännande miljö. Caféet är öppet under alla skollov, samt fredagar och lördagar. Övrig tid jobbar köket med konferenser och event. I vårt café erbjuder vi lättare lunch, baguetter och sallader. Vi har försäljning av kakor, glass och dryck. Vi tillagar maten och bakar våra kakor själva. Vid konferenser erbjuder vi frukost, lunch och fika för stora och små sällskap. Du ska kunna jobba självständigt, vara alert och ta egna initiativ. Dina arbetsuppgifter är varierande. Du lagar mat, bakar, står i kassan och möter kunder. Du hanterar disken och har andra arbetsuppgifter som finns i kök. Jobbet är en visstids- och timanställning. Varaktighet v. 26-32 på cirka 80 %, enligt schema dagtid vardagar och helger. Vi ser gärna att du kan jobba vid behov både före och efter sommaröppet. Anställningsinformation Vi har lön enligt det Gröna Riksavtalet. Vi är anslutna till kollektivavtalet - BÖK 20 Besöksnäring och kulturarv. Timanställning med timlön som lönetyp. Omfattningen på anställning är varierande, din arbetstid är schemalagd (vardagar, kvällar och helger) och sker enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande rekrytering. Skicka komplett ansökan med CV och personligt brev (bifoga gärna en bild) senast 6 maj 2024 till [email protected]. Märk mailet med "Kock/kökspersonal". Ansökningar som inte uppfyller våra krav kommer inte att behandlas. I samband med rekryteringen undanbedes bestämt kontakt från annons- och rekryteringsbolag. Om du inte har skickat in en komplett ansökan, med personligt brev och CV, kommer vi inte att behandla din ansökan. Vi kommer inte heller behandla din ansökan om du skickat in en intresseanmälan via till exempel Indeed eller Ledigajobb.se.

10 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024