Lediga jobb i Karlskoga

Sök totalt 304 lediga jobb i Karlskoga

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
CNC-operatörer till PartnerTech

CNC-OPERATÖRER TILL PARTNERTECH ARBETSUPPGIFTER PartnerTech växer och anställer nya medarbetare. Vi söker just nu nya medarbetare med inriktning svarv till vår tillverkning och som vill vara med och växa tillsammans med företaget. Vi erbjuder dig intressanta och stimulerande arbetsuppgifter i ett företag som står inför en spännande framtid där din insats kommer att spela en viktig roll för vår framgång. Du kommer att jobba tillsammans med ett trevligt, kunnigt och dedikerat team där du också blir en viktig del för att arbetet ska flyta på så smidigt som möjligt. Vi arbetar i flera olika styrsystem och vårt affärssystem är Monitor. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innebära:   Svarvning, omriggning/omställning mellan nya och gamla artiklar samt övervakning av företagets CNC-maskiner Analysera och utvärdera mätresultat Rapportering av utfört arbete Utföra daglig skötsel och underhåll av maskiner/utrustning och byta verktyg PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har en CNC-utbildning, några års arbetslivserfarenhet samt erfarenhet av att arbeta med datorer. Vi söker dig som är en serviceinriktad, ansvarstagande och ordningsam person med ett stort engagemang och förmåga att prioritera uppgifter. Du är den som presterar det lilla extra, drivs av goda resultat, är kvalitetsmedveten och noggrann. Vidare är du en person som gillar samarbete och som kommunicerar väl på svenska i tal och skrift. OM TJÄNSTEN Vi söker främst nya medarbetare som ska jobba ständigt nattskift, men 2-skift kan också vara aktuellt. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden. ÖVRIG INFORMATION Tjänsten innebär arbete som innehåller försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap. Om du har dubbelt medborgarskap måste detta anges vid ansökan. Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Butikschef

PMU SECOND HAND – Ditt fynd förändrar liv och miljö PMU Second hand är Sveriges mest rikstäckande secondhandkedja. Tillsammans med våra samarbetsförsamlingar/föreningar driver vi 56 butiker mellan Trelleborg och Haparanda. 18 av dessa är fullt administrerade av PMU, vilket innebär att vi där har ett direkt arbetsgivaransvar. Syftet med butikerna är att skapa ekonomiska resurser till de internationella projekt som PMU eller våra samarbetspartners stödjer. Genom butikerna gör vi också stora sociala insatser lokalt. Att handla secondhand är dessutom det mest miljösmarta alternativet för konsumtion. Vi vill utmana församlingarna till att se PMU Second Hand som ett verktyg för att församlingen ska kunna vara just församling. Vi tror att en secondhandbutik behöver drivas affärsmannamässigt men fortsatt måste kunderna få uppleva att de gör fynd. Vi vill få gåvogivare, medarbetare och kunder att känna att de verkligen är med och förändrar liv och miljö. Så viktiga är allas insatser. Vårt uppdrag som central organisation är att ge butikerna stöd att driva och utveckla sin verksamhet på ett framgångsrikt sätt. Vi har också ett uppdrag att starta fler butiker. OM BUTIKEN Tillsammans med Pingstkyrkan i Karlskoga driver vi en fräsch butik i Strålningstorps centrum. Butiken är väl inarbetad och känd i sitt område och är inne i en expansiv och utvecklande fas. Vi vill fortsätta den positiva utvecklingen som butiken har haft så här långt och söker därför en driven och inspirerande ledare. Butiken administreras centralt av PMU Second Hand men drivs lokalt i samarbetet med Pingstkyrkan i Karlskoga. Målsättningen med butiken är att: generera ekonomiskt överskott till sociala och humanitära insatser genom de projekt som PMU och församlingen är engagerad i vara en social mötesplats bereda sysselsättning för människor utanför den reguljära arbetsmarknaden. aktivt göra stor skillnad för vår miljö sprida kunskap om situationen i utvecklingsländer vara en plattform för att göra PMU och församlingen mer känt i Karlskoga OM TJÄNSTEN Som Butikschef leder du tillsammans med verksamhetschefen den dagliga driften av butiken. Du kommer tillsammans med övrig personal arbetsleda volontärer och personer i olika former av arbetsträning. Arbetet fokuserar på att skapa en så stor genomströmning av skänkta varor som möjligt. Detta innebär att maximera försäljning samt skapa en attraktiv butik och gåvomottagning. Du är själv delaktig i arbetet med att förbereda butiken inför försäljning samt arbeta i butiken när den är öppen. Tjänsten innebär också ett nära samarbete med församlingen som är delaktig i driften. Som butikschef är du ytterst ansvarig på plats för frågor som påverkar det dagliga arbetet när verksamhetschefen inte är närvarande. Du får bra centralt stöd av Regionchef, Butiksutvecklare, Marknadskommunikatör och Verksamhetsledning i ditt arbete. Tjänsten är på heltid och tillträde snarast/enligt överenskommelse. Du rapporterar till Verksamhetschefen. DEN VI SÖKER Vi söker en driven och inspirerande ledare som har erfarenhet från att driva Secondhandbutik och myndighetssamarbeten eller annan lämplig bakgrund. Som person är du ordningsam, resultatinriktad och tydlig i din kommunikation. Du förstår värdet i att ibland vara ledare och ibland vara chef. Du bör ha erfarenhet av liknande jobb och älska secondhand. Du kan också komma med annan viktig erfarenhet som kan bidra till en tillväxt i vår butik. Din sociala förmåga är mycket viktig och vi kommer att utgå från personlig lämplighet. Du har ett öppet och representativt sätt och du har god förmåga att utveckla och leda människor utifrån deras egna förutsättningar. Du som söker … Vill vara med och förändra liv och miljö Har dokumenterad affärs- och marknadserfarenhet eller erfarenhet från socialt arbete Har tidigare erfarenhet från handels och butiksvana Har erfarenhet av att arbetsleda andra Har erfarenhet från att rekrytera och leda volontärer Har erfarenhet från att leda samarbeten med olika myndigheter i arbetsmarknadspolitiska åtgärder Har erfarenhet av att vara chef eller ledare Kan utbilda, motivera och inspirera butiksmedarbetare Delar vår kristna tro och är väl förtrogen med vad det innebär att jobba i nära samarbete med en församling Har körkort för bil DIN ANSÖKAN Vill du veta mer om hur du kan få vara med och förändra världen varje dag? Kontakta Regionchef Helen Ajdert Erlandsson tel. 010-252 02 14 eller [email protected] för frågor om tjänsten. Välkommen att skicka ditt personliga brev och CV via e-post till [email protected] Beskriv gärna hur din kristna tro får konsekvenser i din vardag. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 7 juni. Märk din ansökan med ”Butikschef Karlskoga”. Vi förbehåller oss rätten att kalla till intervju löpande. PMU – EN DEL AV PINGST PMU, Pingstmissionens utvecklingssamarbete, är en av Sveriges större biståndsorganisationer. PMU är avdelningen för internationell utvecklingsverksamhet och humanitärt arbete inom den juridiska personen Pingst – fria församlingar i samverkan. PMU:s uppdrag är tydligt: Vi vill bekämpa alla former av fattigdom och vi vill göra det tillsammans. Detta är vår tro, vår vilja och vår kallelse som kyrka. Vi tror på alla människors lika värde och lika rätt. Vårt arbete utgår från de mänskliga rättigheterna och övertygelsen om varje människas inneboende förmåga att förändra sitt liv. Genom att stärka individer och påverka makthavare kan vi bidra till hållbar förändring. Utöver det direkta arbetet med utvecklingsprojekt och humanitära insatser, arbetar vi med påverkansarbete, kommunikations- och insamlingsarbete och secondhandbutiker i Sverige. Läs gärna mer på www.pmu.se Mission Possible.

26 april 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Software Configuration Manager

Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll Vi letar efter en engagerad och driven Software Configuration Manager som kan leda vårt arbete inom mjukvarukonfigurationshantering. Som en central del av vårt DevOps-team kommer du att förbättra våra konfigurationshanteringsprocesser och säkerställa att vi använder de senaste verktygen och metoderna för att optimera kvalitet och effektivitet för våra produktteam. Du kommer att spela en avgörande roll i att lyfta hela vår programvaruutvecklingsverksamhet genom att automatisera processer och metoder för SCM samt integrera dessa i vår gemensamma infrastruktur och verktygsuppsättning. Arbetsuppgifter: * Ansvar för versionshantering, konfigurationshantering och ändringshantering av programvara. * Framtagande av strategi och processer för konfigurationshantering samt implementering av dessa i vår verksamhet. * Ta fram metodik för Open Source, Reuse och Inner Source, VM och Containers samt produkt-konfigurationer. * Fungera som ett SCM-stöd till våra mjukvaruteam, och ge vägledning och support i konfigurationshanteringens bästa metoder och verktyg. * Ansvar för SCM-verktyg som Bitbucket, Gitlab och Artifactory-installationer, drift och underhåll. * Driva förändringsarbete inom området för att säkerställa att vi håller oss i framkant inom konfigurationshantering och använder oss av bästa praxis. Din profil Vi söker en kvalificerad kandidat med följande egenskaper: * Bachelor's eller motsvarande examen inom datavetenskap eller mjukvaruteknik. * Minst 5 års erfarenhet av arbete inom mjukvarukonfigurationshantering eller relaterat område. * Djupgående kunskap om uppsättning och användning av verktyg för konfigurationshantering. * Erfarenhet av att implementera och hantera Continuous Integration/Continuous Deployment (CI/CD) pipelines. * Starka analytiska och problemlösningsförmågor. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Tjänsten är placerad i Karlskoga eller Linköping. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
DevOps-ledare Software Engineering

Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll Vi söker en driven DevOps-ledare till vår programvaruutvecklingsverksamhet. I din roll kommer du att vara en nyckelperson i vårt företags pågående "Software Transformation", där du ansvarar för att utveckla och förbättra vår DevOps-verksamhet. Genom att implementera nya strategier, automation och moderna verktyg bidrar du till att ta vår växande verksamhet till nästa nivå. Du kommer att arbeta nära en annan DevOps-ledare och ett team av ingenjörer för att skapa förutsättningar för att våra sex affärsområden effektivt och kontinuerligt kan utveckla och leverera programvara till våra kunder. Du kommer att ha en central roll i att optimera vår CI pipeline och säkerställa hög kvalitet i vår programvaruutveckling. Arbetsuppgifter: * Utveckla våra miljöer för Continuous Integration och Continuous Delivery. * Underhålla och förbättra våra utvecklingsmiljöer. * Integrera och utveckla AI-stöd för att förbättra processer. * Analysera och visualisera KPI-data för kontinuerlig förbättring. * Ansvara för att våra testramverk är effektiva och uppdaterade. * Stötta programvaruteam med processefterlevnad och kvalitetskontroll (SQA). Din profil Nödvändiga erfarenheter: * Bachelor-examen inom engineering, computer science eller liknande. * Ledarskapserfarenhet, t.ex. som teamledare eller motsvarande. * Gedigen erfarenhet av CI/CD-miljöer. * Bred erfarenhet av programvaruutveckling. Meriterande erfarenheter: * Erfarenhet av virtualisering och containerisering. * Kunskap om verktyg som Docker, Artifactory, Git, Jenkins, Jira, etc. * Erfarenhet av programmeringsspråk som C/C++, Python. * Utveckling i både Linux och Windows. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Tjänsten är placerad i Karlskoga eller Linköping. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Behandlingsfamilj

OBS! Läs hela annonsen innan ansökan. Ansökningar som inte är fullständiga besvaras inte. Trygga Barn familjehemsverksamhet är en innovativ familjehemsverksamhet som tar emot barn från hela Sverige som har upplevt någon form av våld under uppväxten och som är i behov av att placeras utanför hemmet. Vi är i en expanderingsfas och vi söker nu personer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj och förstärkt jour- och familjehem. Den senaste forskningen har visat på att barn med psykosocial problematik får bättre förutsättningar om de placeras i behandlingsfamiljer än på HVB och SiS. Där av vill vi utöka med fler familjer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj! I uppdraget som behandlingsfamilj söker vi dig som har följande: Du som är utbildad socionom/behandlingspedagog eller har liknande utbildning av socialt arbete. Du har erfarenhet av någon form av behandlingsmetod. exempelvis ACT, MI, RBP, miljöterapi, TMO, KBT eller DBT. Du har möjlighet att ta tjänstledigt under en längre period och vara hemmavarande på heltid Vi söker dig som är ensamstående, är ett par, har djur, har inga djur, har hemmavarande barn och har inte hemmavarande barn. Vi tar emot ansökningar från alla familjekonstellationer Vi söker dig som kan ta emot barn och unga med någon av följande problematik: beroendeproblematik och begynnande beroende samt användning av narkotika/alkohol, ungdomar i kriminalitet och gängkriminalitet, ungdomar med psykisk ohälsa och självskadebeteende, ätstörningar eller traumadiagnoser eller barn och unga som omfattas av LSS. Vi matchar målgruppen utifrån det uppdragsområde som du vill ta dig an! Uppdraget är under cirka ett års tid. Oftast kan du återgå till arbetet när uppdraget har stabiliserats Du kan erbjuda barnet ett eget rum. I uppdrag som behandlingsfamilj erbjuds du följande: Kontinuerlig handledning av utbildade konsulenter Familjebehandling med fokus på relationsskapande mellan det placerade barnet och familjehemmet Barnombud till barnet och avlastning i uppdraget Relevanta utbildningar för familjehemsuppdraget En projektanställning under tiden du är hemmavarande på heltid som kompenserar ditt inkomstbortfall. I lönen ingår betald semester, pension och du omfattas av våra kollektivavtal Arvode för uppdraget som familjehem som ersätts utöver din lön Omkostnadsersättning för kostnader som rör barnet Vi utreder alla våra familjehem enligt Socialstyrelsens riktlinjer. Du kommer även lämna in registerutdrag från Kronofogden, socialregistret, Polismyndigheten, Skatteverket, Försäkringskassan och LOB från Transportstyrelsen. Utredningsperioden tar cirka 1-2 månader och därefter kan en placering ske. Vi kommer även inhämta referenspersoner samt utföra ett hembesök. Ansökan  Vid ansökan ska du skicka ett CV och skriva ett personligt brev och svara på följande frågor:  Berätta lite kort om din nuvarande livssituation? Vad är din anledning till att du vill ta uppdrag som behandlingsfamilj? Har du egna erfarenheter av en traumatisk uppväxt? Om ja, har du bearbetat detta? Vilka tidigare erfarenheter har du av socialt arbete samt behandlingsarbete? Har du tidigare varit jour- och familjehem? Då ser vi gärna att du kontaktar den kommun som har utrett dig och begär ut tidigare utredning samt nämndgodkännande. Berätta gärna lite kort om vilken målgrupp du tidigare har tagit emot! Har du förmåga till självmedvetenhet och kan erhålla feedback?   Vad tror du skulle vara den största utmaningen för familjehemsuppdraget?  Har du tidigare blivit dömd eller polisanmäld för något brott som regleras i Brottsbalken kapitel 3, 4 eller 6? Kan du erbjuda barnet ett eget rum? Ditt personliga brev samt CV ska sedan skickas till ansvarig verksamhetschef.  Vid ofullständig ansökan kommer vi inte återkoppla. Rekrytering sker löpande. Vi undanber alla olika typer av rekryteringsbolag i rekryteringsprocessen.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Behandlingsfamilj

OBS! Läs hela annonsen innan ansökan. Ansökningar som inte är fullständiga besvaras inte. Trygga Barn familjehemsverksamhet är en innovativ familjehemsverksamhet som tar emot barn från hela Sverige som har upplevt någon form av våld under uppväxten och som är i behov av att placeras utanför hemmet. Vi är i en expanderingsfas och vi söker nu personer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj och förstärkt jour- och familjehem. Den senaste forskningen har visat på att barn med psykosocial problematik får bättre förutsättningar om de placeras i behandlingsfamiljer än på HVB och SiS. Där av vill vi utöka med fler familjer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj! I uppdraget som behandlingsfamilj söker vi dig som har följande: Du som är utbildad socionom/behandlingspedagog eller har liknande utbildning av socialt arbete. Du har erfarenhet av någon form av behandlingsmetod. exempelvis ACT, MI, RBP, miljöterapi, TMO, KBT eller DBT. Du har möjlighet att ta tjänstledigt under en längre period och vara hemmavarande på heltid Vi söker dig som är ensamstående, är ett par, har djur, har inga djur, har hemmavarande barn och har inte hemmavarande barn. Vi tar emot ansökningar från alla familjekonstellationer Vi söker dig som kan ta emot barn och unga med någon av följande problematik: beroendeproblematik och begynnande beroende samt användning av narkotika/alkohol, ungdomar i kriminalitet och gängkriminalitet, ungdomar med psykisk ohälsa och självskadebeteende, ätstörningar eller traumadiagnoser eller barn och unga som omfattas av LSS. Vi matchar målgruppen utifrån det uppdragsområde som du vill ta dig an! Uppdraget är under cirka ett års tid. Oftast kan du återgå till arbetet när uppdraget har stabiliserats Du kan erbjuda barnet ett eget rum. I uppdrag som behandlingsfamilj erbjuds du följande: Kontinuerlig handledning av utbildade konsulenter Familjebehandling med fokus på relationsskapande mellan det placerade barnet och familjehemmet Barnombud till barnet och avlastning i uppdraget Relevanta utbildningar för familjehemsuppdraget En projektanställning under tiden du är hemmavarande på heltid som kompenserar ditt inkomstbortfall. I lönen ingår betald semester, pension och du omfattas av våra kollektivavtal Arvode för uppdraget som familjehem som ersätts utöver din lön Omkostnadsersättning för kostnader som rör barnet Vi utreder alla våra familjehem enligt Socialstyrelsens riktlinjer. Du kommer även lämna in registerutdrag från Kronofogden, socialregistret, Polismyndigheten, Skatteverket, Försäkringskassan och LOB från Transportstyrelsen. Utredningsperioden tar cirka 1-2 månader och därefter kan en placering ske. Vi kommer även inhämta referenspersoner samt utföra ett hembesök. Ansökan  Vid ansökan ska du skicka ett CV och skriva ett personligt brev och svara på följande frågor:  Berätta lite kort om din nuvarande livssituation? Vad är din anledning till att du vill ta uppdrag som behandlingsfamilj? Har du egna erfarenheter av en traumatisk uppväxt? Om ja, har du bearbetat detta? Vilka tidigare erfarenheter har du av socialt arbete samt behandlingsarbete? Har du tidigare varit jour- och familjehem? Då ser vi gärna att du kontaktar den kommun som har utrett dig och begär ut tidigare utredning samt nämndgodkännande. Berätta gärna lite kort om vilken målgrupp du tidigare har tagit emot! Har du förmåga till självmedvetenhet och kan erhålla feedback?   Vad tror du skulle vara den största utmaningen för familjehemsuppdraget?  Har du tidigare blivit dömd eller polisanmäld för något brott som regleras i Brottsbalken kapitel 3, 4 eller 6? Kan du erbjuda barnet ett eget rum? Ditt personliga brev samt CV ska sedan skickas till ansvarig verksamhetschef.  Vid ofullständig ansökan kommer vi inte återkoppla. Rekrytering sker löpande. Vi undanber alla olika typer av rekryteringsbolag i rekryteringsprocessen.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sustainability and environmental engineer

ENVIRONMENT AND SUSTAINABILITY LEAD RESPONSIBLE FOR SUSTAINABILITY AND ENVIRONMENTAL WORK AT BFK. THE ROLE INCLUDES DOING – LEADING OR FOLLOWING UP THE FOLLOWING: • SUSTAINABILITY REPRESENTATIVE INTERNALLY AT KILSTA (TO STAKEHOLDERS) • ENVIRONMENTAL REPORT • REFRIGERANT MEDIA REPORT • INTERNAL ENVIRONMENTAL AUDIT • DNV AUDIT ISO 14001 • MONTHLY ENVIRONMENTAL REVIEW • ENVIRONMENT – WATER SAMPLES (ANALYSIS AND FOLLOW-UP) • ENVIRONMENTAL DEVIATIONS • BUSINESS PRODUCER RESPONSIBILITY/FTI • CHEMICALS (CHEMICAL GROUP LEADER) • ENERGY MAPPING, EFFICIENCY • PROJECT MANAGEMENT FOR ENERGY PROJECTS AND ENVIRONMENTAL IMPROVEMENTS •SUSTAINABILITY • WASTE (CONTROL OF INVOICES AND INTERNAL TRAINING, ALSO WORK TO REDUCE WASTE) • CO2 INVESTIGATIONS • CLIMATE FOOTPRINT CALCULATIONS ON PRODUCTS • RESPONSIBLE FOR REPORTING DEVIATIONS TO THE MUNICIPALITY, THE COUNTY GOVERNMENT. • LAW COMPLIANCE •SUSTAINABILITY REPORTING Bharat Forge Kilsta AB in Karlskoga is part of the global forging company Bharat Forge Ltd in Kalyani Group with HQ in India. Bharat Forge Kilsta AB is one of the largest European suppliers of Crankshafts, Front axle beams and Steering arms for Trucks and Passenger Cars ,our customers are world leading OEM´s. In our plant in Karlskoga we are almost 300 colleagues and have three forging presses with a capacity from 2500 ton to 16000 ton, connected to this we have finishing and machining lines.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024