Servis
Sportbaren På Stortorget AB
Hovmästare och servitörer

Vill du bli en del av vår familj? Nu söker vi nya medarbetare. Vill du ha kul medan du arbetar och få folk att njuta av sitt besök på vår restaurang? Vi letar efter kollegor som kan gå med i vår ambition att skapa den bästa gästupplevelsen någonsin inom vår bransch. Kvaliteter vi värdesätter är kreativitet, sociala färdigheter och en passion för förstklassig service. Att vara anställd på vår restaurang i Karlskrona innebär att du är inblandad i en gemenskap och ett team där vi tillsammans utvecklar och förstärker kedjan och vårt varumärke. Så vill du bara vara med på en spännande restaurang resa och bli en förebild för andra restauranger, vara med och utveckla och påverka framtidens restaurangkedja? Då tycker jag att du ska söka och hänga med oss och vår härliga restaurang familj. Välkommen hem till oss på Stars and Stripes Karlskrona.

105 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

107 dagar sedan
Sista ansökan:
7 september 2025
Kickstarta din karriär som mötesbokare hos Finansia!
Finansia Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!

107 dagar sedan
Sista ansökan:
7 september 2025
Kjell & Company Karlskrona söker säljare med servicekänsla och teknikint...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ungefär 6 timmar i veckan i vår butik i Karlskrona. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Kjell & Company

108 dagar sedan
Sista ansökan:
6 september 2025
Specialistofficer till Marinbasens Bevakningskompani
Försvarsmakten
Specialistofficerare

Bevakningskompaniet ingår i Marinbasen och har som uppgift att bevaka och genomföra insats inom garnisonens huvudsakliga geografiska område. Bevakningskompaniet rekryterar nu en gruppchef/insatschef. Som gruppchef/insatschef vid Marinbasen är du en viktig del i skyddet och bevakningen av Marinens basområden och örlogsfartyg. Uppgifterna löses i fred, kris och krig, både i Sverige och internationellt i samband med marin insats eller övning. I tjänsten ingår naturligt att genomföra insatser och att stå i beredskap för insatser. Huvudsakliga arbetsuppgifter I det dagliga arbetet tjänstgör du huvudsakligen i en ledande roll inom ramen för insats, bevakning och skydd vid en bas eller ett basområde. Som gruppchef/insatschef är du ansvarig för din grupp gällande utbildning/träning, uppföljning, övning mm. Tjänsten innebär schemalagt dag samt nattjänstgöring. Övriga uppgifter som enheten löser är transportskydd, särskilt beordrad beredskap, ceremoniell verksamhet osv. KRAV Kvalifikationer • Genomförd och godkänd officersexamen/specialistofficersexamen • Fysisk prestationsförmåga enligt tilläggskrav grupp B (multitest 175p & fälttest 2 km på 12:30 min) • Kunna simma 200 m samt livrädda på 4 m djup • Körkort klass B(manuel) • Militärt förarbevis Personliga egenskaper Du är ansvarstagande i din roll som gruppchef/insatschef med vilja att utveckla enheten och dess soldater. Som individ är du självgående, trivs med stort ansvar och är ett föredöme i din tjänsteutövning. Du är uppgiftsfokuserad och lösningsorienterad och strävar övertid att utveckla enheten. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Genomförd insatschefskurs • SUSA utbildning • Markstridskompetens Upplysningar om befattningen Tord Bondesson och Per Schjölin. Fackliga kontaktpersoner Försvarsförbundet, Jimmy Svensson SEKO, Jan-Anders Nilsson SACO, via mail [email protected] Officersförbundet, Jonas Mårdh Samtliga ovan nås via FM växel: 010-828 50 00. Övrigt Arbetsort: Karlskrona. Tillträde: Enl. överenskommelse. Lön: Individuell lönesättning. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning om du inte redan är anställd i Försvarsmakten. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-29. Din ansökan ska innehålla CV, var på angivna urvalsfrågor samt ett personligt brev där du beskriver varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Marinbasens övergripande uppgift är att stödja de marina förbanden med bland annat logistik i form av transporter, basering, bevakning och sjukvård, både hemma och utomlands. Marinbasen har sitt huvudsäte i Karlskrona, men bedriver verksamhet där behov finns, exempelvis i Berga/Muskö, söder om Stockholm och i Göteborg. Andra stora uppgifter för Marinbasen är övervakning av Sveriges 2700 km långa kust med territorialhav. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

108 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Säljare till Indiska Karlskrona (Helgjobb, en lördag månaden och mer vid...
Indiska 1901 AB
Butikssäljare, fackhandel

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Karlskrona I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är ett helgjobb med en Lördag i månaden med start omgående men även chans till sommarjobb. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

109 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Credit Officer / Kredithandläggare
Finansia Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Finansia söker Credit Officer / Kredithandläggare Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över sju miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Vårt team sitter primärt i toppmoderna, arkitektritade lokaler i Michano Business Center i centrala Karlskrona. Jobbet - perfekt för dig som tycker om kundkontakt & service! Vi söker dig som vill jobba som kredithandläggare/credit officer hos oss. Du kommer att ingå i vårt production- och kreditteam där dina arbetsuppgifter innebär daglig kundkontakt; vanligtvis via telefon, mail och chatt. Hantering och registrering av fakturor, kreditbedömningar samt administration. Du har ett nära samarbete med interna funktioner såsom risk, krav, sälj och kundservice. Vi ser gärna att du är social, driven, noggrann och lösningsfokuserad. Du har en god analytisk förmåga samt har en förståelse för ekonomi. Vidare är du bekväm med att fatta beslut och van att utveckla och driva verksamhet framåt. Du ser såväl helhet som detaljer, är orädd och uppskattar att jobba i grupp. Du gillar när tempot är högt och beslutsvägarna korta. För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlighet, så tveka inte att söka om detta stämmer in på dig! Vi ser gärna att du har en idrottslig bakgrund. Det är meriterande om du har utbildning inom ekonomi och/eller kreditgivning men inget krav då vi även utbildar dig från grunden. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet. Tjänsten är heltid 100% med start enligt överenskommelse. Dina arbetstider är förlagda på vardagar mellan kl. 08.00 – 16.30. Givetvis tycker vi att det är viktigt med friskvård till våra medarbetare, vi bjuder på frukost varje dag och tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet! Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta [email protected] Sök nu & bli en del av Finansia!

110 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Ryds Bilglas söker sommarhjältar!
Ryds Bilglas AB
Glastekniker

Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.

114 dagar sedan
Sista ansökan:
9 september 2025
Kickstarta din karriär som mötesbokare hos Finansia!
Finansia Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!

114 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Projektledare inom teknikinformation och driftsäkerhet till Karlskrona
Jobwise AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Projektledare inom Teknikinformation och Driftsäkerhet Berg Marin söker en driven projektledare till Karlskrona! Har du teknisk bakgrund och brinner för projektledning inom den marina branschen? Bli en del av vårt team och skapa framtidens teknikinformation! Om Berg Marin: Berg Marin är ett ledande teknikinformationsföretag med säte i Karlskrona. Vi tillhandahåller högkvalitativa beskrivningar, manualer, utbildningar och tekniska scheman för både marina enheter och industriella anläggningar. Vår expertis säkerställer framgångsrika installationer, smidig uppstart och effektiv drift samt underhåll för våra kunder. Som en del av koncernen Ö-borgen, som står inför en spännande tillväxtresa, söker vi nu en Projektledare till huvudkontoret i Karlskrona. Hos oss blir du en del av en dynamisk och kompetent arbetsmiljö, där långsiktighet och kvalitet alltid står i fokus. Här får du arbeta med kompetenta kollegor som värdesätter samarbete, personlig utveckling och en positiv arbetsmiljö. Vi tror på att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att växa och utvecklas. Därför erbjuder vi kontinuerlig utbildning och coachning för att stödja din karriärresa och hjälpa dig nå nya höjder. Se mer på vår introduktionsvideo Om rollen: Som Projektledare hos Berg Marin kommer du att ha en central och strategisk roll i att leda och koordinera projekt från start till mål. Du kommer att säkerställa att alla projektleveranser sker i rätt tid och inom budget, genom att hålla avstämningar, identifiera och hantera risker, och säkerställa att alla involverade parter har tydliga uppgifter och tidsramar. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med kunder, interna team och externa partners för att skapa en effektiv arbetsyta, där alla är informerade och målmedvetna. Du kommer också att vara ansvarig för att skapa en strukturerad arbetsmiljö där alla parter vet vad de ska göra och när. Detta innebär att hålla regelbundna avstämningar, identifiera hinder i projekten och vidta åtgärder för att undvika fördröjningar och säkerställa att projektet levereras enligt plan. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet som projektledare och som har en teknisk bakgrund. Du är skicklig på att koordinera arbetsflöden, hålla avstämningar och säkerställa att projekten fortskrider enligt plan. Du har en god förmåga att skapa struktur, hantera flera projekt samtidigt och se till att alla är engagerade och informerade om sina uppgifter. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet som projektledare inom teknik eller marina branschen. Förmåga att effektivt hantera och koordinera flera projekt samtidigt. Starka organisatoriska och kommunikativa färdigheter. Ett ledarskap som inspirerar och motiverar teammedlemmar att prestera på hög nivå. Erfarenhet inom marinbranschen är meriterande. Krav: Teknisk bakgrund, gärna inom maskin- eller mariningenjörsvetenskap, men det är inte ett krav. Starka ledaregenskaper och en förmåga att skapa goda arbetsrelationer i team. Goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel. Vad vi erbjuder: Möjlighet att växa inom företaget genom kontinuerlig utbildning och utveckling. Frihet under ansvar En öppen och stödjande arbetsmiljö där samarbete och innovation värderas högt. Ett företagsklimat där du får vara med och påverka och forma framtidens lösningar. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett växande och innovativt team? Skicka in din ansökan idag och ta chansen att bidra till framtiden med Berg Marin! Den här rekryteringen genomförs av Jobwise, och vi ser fram emot att få ta del av din ansökan. Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Jobwise Vi tror att ledarskap är kärnan i att attrahera, behålla och noggrant vårda begåvade individer. Att avancera i våra rekryteringsprocesser ger dig möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv i en utvecklande miljö där vi, som rekryteringsföretag, ger chefer och ledare insikter för en effektiv onboarding och värdefulla verktyg för arbetstagarens långsiktighet. Därav blir omsorgsfulla samarbeten med duktiga ledare nyckeln till din, vår partners och vår framgång. Med denna filosofi och metodik, erbjuder vi de optimala förutsättningarna för din framgång och utveckling. Vi fokuserar inte enbart på rekrytering av kompetens, utan även på att skapa rätt villkor när våra kandidater tar nästa karriärsteg och hittar den nivå som ger nya anställda känslan av att hela tiden utvecklas.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025