Om tjänsten Vill du göra verklig skillnad i ungas vardag? Hos oss får du arbeta nära eleverna och bidra till en trygg, stimulerande och socialt utvecklande skolmiljö. Vi söker nu en socialpedagog som med värme, struktur och kreativitet vill stötta våra elever i deras sociala utveckling och bidra till en skola där alla känner sig sedda, hörda och inkluderade. Som socialpedagog hos oss har du din naturliga utgångspunkt i elevcafeterian – en central plats på skolan där du både driver en enklare försäljning och bygger relationer med eleverna i deras vardagsmiljö. Elevcafeterian blir en viktig arena för att skapa lugn, gemenskap och tillgänglighet. Därifrån är du ett socialt nav och bidrar till elevernas trygghet och trivsel genom att: Stötta eleverna i deras sociala utveckling, både enskilt och i grupp. Anordna elevsociala aktiviteter och rastaktiviteter som skapar glädje och samhörighet. Ha tillsyn i skolans lokaler, bygga relationer och främja trygghet under hela skoldagen. Förebygga och hantera konflikter genom samtal och samverkan. Vara ett stöd till lärare, elever och vårdnadshavare i sociala frågor. Samarbeta med elevhälsoteamet och skolans pedagoger. Vara en viktig del av skolans trygghetsteam. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad socialpedagog. Du har en naturlig närvaro bland ungdomar, är relationsskapande och trygg i att ta ansvar i både lugna och utmanande situationer. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och arbetar strukturerat tillsammans med andra. Du är ansvarsfull, van vid att sätta tydliga gränser och tycker det är viktigt att ha en bra relation till barn, föräldrar och kollegor. Erfarenhet från arbete i skola eller med barn och unga är meriterande – likaså vana av enklare försäljning, administration eller verksamhet i café-/fritidssammanhang. Om anställningen Anställningen är tidsbegränsad under höstterminen 2025 med eventuell möjlighet till förlängning. I denna rekrytering kommer vi arbeta med löpande urval, varmt välkommen med din ansökan redan idag! När du söker jobb hos oss kommer vi be dig att visa upp ett utdrag ur Polisens Belastningsregister. Utdraget vi efterfrågar är "Skola eller förskola" och du behöver själv begära ut utdraget som du hittar på polisens hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623 När du fått ditt utdrag uppvisar du sedan det för rekryterande chef. Observera att den normala handläggningstiden hos polisen är cirka två veckor, så beställ gärna utdraget i samband med att du söker tjänsten. Det snabbaste sättet för att få sitt utdrag är att använda e-tjänsten och beställa det online med BankId. I Kävlinge kommun finns det 11 grundskolor. Korsbackaskolan är en 7-9-skola centralt belägen på promenadavstånd från tågstationen i Kävlinge. På skolan finns en idrottsakademi i samarbete med Malmö FF. Genom samarbete, gemensamt ansvar, god kommunikation och tydlighet når våra elever goda resultat och utvecklar förmågor som de har glädje av både idag och i framtiden. Vårt arbete utgår från ett kollegialt lärande och en kultur där vi regelbundet träffar kollegor för att säkerställa en god kvalitativ undervisning med eleven i fokus. Vi bryr oss! Välkommen till en arbetsplats där du får utvecklas och göra skillnad varje dag. Med stort engagemang och omtanke om varandra, gör vi allt för att skapa en bättre vardag för alla i vår kommun. Vårt fokus på utveckling och kvalitet märks hos våra många nöjda invånare. Till Kävlinge kommun tar du dig snabbt och enkelt, oavsett var du bor. Den goda stämningen och de många utvecklingsmöjligheterna är andra anledningar till att våra medarbetare trivs så bra. Vill du bli en av oss? Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss i Kävlinge? Gå in på jobb.kavlinge.se för att läsa vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss, våra förmåner och se alla våra lediga jobb.
Vi söker säljande lagspelare till Guldfynd med placering i Löddeköpinge! Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt! Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att uppnå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen. Tjänsterna avser tillsvidareanställningar på 20 tim/v resp. 5 tim/v som inleds med 6 månaders provanställning. Ange gärna vilken av tjänsterna du söker. Tillträde i juli. Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av tillsvidareanställd/ medarbetare med företrädesrätt. Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 116 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen. Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 71 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.
Sök världens viktigaste jobb! Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent åt en kvinna som har en fysisk funktionsnedsättning. Kvinnan är i 50 års åldern och bosatt i Kävlinge kommun, ensamboende i lägenhet. som har både dag och natt. Önskvärt om du som söker har erfarenhet av att arbeta med tak lift då man använder det vid förflyttningar, samt även har erfarenhet eller kunskap om stomi och kateter. Kvinnan behöver hjälp och stöd med alla förekommande uppgifter i det dagliga livet såsom, personlig hygien, av och påklädning, förflyttningar, städ, tvätt och aktiviteter. Kvinnan har god kontakt med barn och barnbarn och de kommer ofta på besök Sommar vikare med möjlighet med förlängning. Kunden ser gärna att du har körkort - men är inget krav. Kunden ser gärna kvinnliga sökande. Viktigt att du kan behärska svenska språket bra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan! I samband med anställning kan arbetsgivaren komma att göra en bakgrundskontroll. Företagsinformation Ekens Assistans är en assistansanordnare med fokus på kvalité. Närhet, Medbestämmande och Integritet är nyckelord i vår verksamhet. Vår utgångspunkt är att alla människor har rätt att leva ett självständigt liv utifrån sina förutsättningar för att få största möjliga frihet och glädje i livet. Som anställd hos Ekens Assistans omfattas du av Almega/Vårdföretagarnas kollektivavtal med avtalad tjänstepension, utbildning och friskvård.
Elify Energy Group är en koncern som driver 13 elhandelsbolag i Norden och vi tillhandahåller el till kunder i både Sverige, Danmark, Norge och Finland. Att vara en del av Elify Energy Group innebär en fartfylld resa som uppmuntrar till ansvarstagande och såklart att ha kul på jobbet! Arbetsuppgifter I rollen som BackOfficemedarbetare så kommer du främst att sitta med efterfrågan utav elleveranser, avtals- och ärendehantering. Fokus i rollen är att effektivt hantera och övervaka inkommande avtal och elleveranser, från tecknandet utav avtal till påbörjad elleverans. Som en del av teamet kommer du att arbeta med: Ordermejl Ärendehantering Efterfråga elleveranser Viss kontakt med jämförelsesidor samt elnätsbolag Vem är du? Vi ser gärna tidigare erfarenhet av BackOffice, administration eller motsvarande erfarenhet. Du har en mycket god datorvana. Du behärskar svenska och engelska på en flytande nivå, i både tal och skrift. Om du kan fler språk, så är detta meriterande. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Meriterande Tidigare erfarenhet av CRM-system. Tidigare erfarenhet av Officepaketet. Utbildning Alla nyanställda får en internutbildning inom elmarknaden under sin första tid. Utbildningen är på plats och med full betalning. Bra att veta Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Period: September 2025 - September 2026 Lön: Fast månadslön
Om tjänsten På Olympiaskolan arbetar vi med storklass, där alla elever i en årskurs tillhör samma klass. Eleverna är uppdelade i två till fyra grupper beroende på ämne och innehåll. På detta sätt kan vi variera och skapa undervisningsgrupper som ger goda förutsättningar för lärande. Vi arbetar strukturerat och likvärdigt, där ett språkutvecklande arbetssätt, stödstrukturer och bildstöd är en självklarhet. Du är en tydlig ledare och arbetar medvetet med elevers inflytande och delaktighet. Du bidrar i det kollegiala utvecklingsarbetet och utvecklar verksamheten tillsammans med kollegor. Som lärare ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att inspirera, stimulera, ställa krav och göra det möjligt för varje elev att utvecklas utifrån sina förutsättningar och nå goda resultat. Tillsammans med kollegor i arbetslaget, ansvarar du för undervisning i matematik, NO-ämnen och teknik i årskurs 6. Du undervisar i årskurs 6 där du också är mentor för ca 25 elever. Du är rastvärd och äter även pedagogiskt några dagar i veckan. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet att undervisa i matematik, NO, teknik och svenska. Du har erfarenhet undervisning på mellanstadiet sedan tidigare. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta språkutvecklande. Med din drivkraft och ditt engagemang inspirerar du dina elever och ser möjligheter snarare än hinder. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och har förmåga att omsätta dessa i praktiken. Du arbetar med ett tydligt elevfokus och är delaktig i elevernas lärande. Du har ett stort engagemang för dina ämnen och arbetar tillsammans med andra lärare för att sprida ämnesintresset till eleverna. - Du har hög kompetens och utgår från vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet - Du kommunicerar och agerar på ett sätt som skapar goda relationer - Du ser lösningar, kommer med nya idéer och arbetar både självständigt och kollegialt - Du är positiv, ansvarsfull, lyhörd och engagerad Om anställningen Anställningen är ett vikariat under hela läsår 25/26 med eventuell möjlighet till förlängning. Tillträde 2025-08-06 alternativt enligt överenskommelse. I denna tjänst arbetar vi med löpande rekrytering, vilket innebär att vi kan kalla till intervju redan under ansökningstiden. Varmt välkommen med din ansökan! Rektorsområde Annelund/Olympia består av två F-6-skolor med sammanlagt lite över 500 elever. Skolorna ligger nära varandra och har gemensam organisation där man som medarbetare kan arbeta på båda enheterna. Vi arbetar målmedvetet, för att våra elever ska nå goda resultat i en skola där alla respekteras utifrån sin person och åsikter. Vi skapar trygghet och studiero genom en god lärmiljö och en strukturerad undervisning, utifrån elevers behov och förutsättningar. Vi har ett engagerat utvecklingsarbete, som verkar för en lärande organisation med undervisningsmetoder förankrade i vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet. Våra förväntningar på ditt engagemang och delaktighet i att göra varje dag till den bästa för våra elever är därför höga! Vi bryr oss! Välkommen till en arbetsplats där du får utvecklas och göra skillnad varje dag. Med stort engagemang och omtanke om varandra, gör vi allt för att skapa en bättre vardag för alla i vår kommun. Vårt fokus på utveckling och kvalitet märks hos våra många nöjda invånare. Till Kävlinge kommun tar du dig snabbt och enkelt, oavsett var du bor. Den goda stämningen och de många utvecklingsmöjligheterna är andra anledningar till att våra medarbetare trivs så bra. Vill du bli en av oss? Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss i Kävlinge? Gå in på jobb.kavlinge.se för att läsa vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss, våra förmåner och se alla våra lediga jobb.
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en strukturerad och effektiv person som är på jakt efter en ny utmaning eller en hemmameckare med ett stort teknik- eller fordonsintresse? Då är detta tjänsten för dig! Just nu söker vi maskinoperatörer till ett internationellt företag som erbjuder hållbara energilösningar. Vår kund har en utvecklingsinriktad miljö med högt till tak och präglas av en kultur med teamtänk och gemenskap. Arbetet innebär varierande arbetsuppgifter och du kommer att få en grundlig introduktion på företagets olika stationer initialt innan ditt arbete börjar. Du ansvarar sedan för en station innan du sedan succesivt få lära dig företagets andra arbetsstationer. Detta då vår kund förespråkar rotation i arbetet. De flesta maskiner du hanterar är automatiserade och det ställs då krav på en grundläggande kompetens inom programmering och felsökning. Du kommer också att kvalitetssäkra produkterna som tillverkas för att de ska hålla den kvalité som företagets kunder kräver. Vissa arbetsmoment innebär tunga lyft och kräver därför en god fysik. Arbetet sker vanligtvis i tvåskift men det kan också förekomma natt-samt helgarbete. Personprofil För att lyckas i denna roll ser vi att du är en driven, social och ödmjuk person med ett öga för detaljer. Du är inte är rädd för att hugga i där det behövs och du är självgående. Vidare arbetar du lika bra individuellt som i grupp och har en god problemlösningsförmåga och ett effektivt arbetssätt. Vi ser även att du motiveras av att nå de uppsatta dagliga målen i produktionen med högsta kvalité och noggrannhet. Kvalifikationer: • Fullständig gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller industri. • Grundläggande förståelse för tillverkande industri och en teknisk förståelse. • Erfarenhet av tidigare arbete som operatör eller liknande. • Öppen för att arbeta både 2-skift och 3-skift. • God fysik, då tungt arbete förekommer. • Truckkort A och B Vi ser det som meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person, och hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Skiftarbete, tvåskift men även helgskift samt natt kan förekomma Plats: Landskrona Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med eventuell möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Ninni Henrysson på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se
Elify Energy Group är en koncern som driver 13 elhandelsbolag i Norden och vi tillhandahåller el till kunder i både Sverige, Danmark, Norge och Finland. Att vara en del av Elify Energy Group innebär en fartfylld resa som uppmuntrar till ansvarstagande och såklart att ha kul på jobbet! Arbetsuppgifter: Som en del av vårt kundserviceteam så kommer du att vara en viktig del av varje kundupplevelse. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du främst att besvara inkommande samtal och mejl. Fokus i rollen är att leverera hög kundnöjdhet, vilket bidrar till försäljning och effektivitet. Som en del av teamet kommer du att arbeta med: Inkommande samtal Mejlhantering Chatt Posthantering Ärendehantering/ Återkopplingsärenden Vem är du? Du har gärna tidigare erfarenhet av kundservice, försäljning eller motsvarande erfarenhet. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift. Om du behärskar fler språk så är detta meriterande. Du har en god datorvana. Meriterande: Tidigare erfarenhet i Officepaketet. Du har tidigare erfarenhet av CRM eller kundsystem. Utbildning: Alla nyanställda får en internutbildning inom elmarknaden under sin första vecka. Utbildningen är på plats och med full betalning. Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Anställningsvillkor: Tillsvidare, 6 månaders provanställning. Lön: Fast månadslön
Om tjänsten Är du en person som är flexibel, tycker om utmaningar samt tycker om kortare processer då kan du vara den vi söker. Vi söker nu Dig som vill arbeta i vårt hemtagningsteam på ett kortare vikariat 1/9 - 31/12 med ev förlängning. Hemtagningsteamet i Kävlinge kommun består av 2 arbetsterapeuter, 1 fysioterapeut, specialistundersköterskor, sjuksköterska samt en HSL undersköterska som arbetar nära varandra. Vårt hemtagningsteam jobbar i nära samarbete med SVU handläggarna för att på bästa sätt samordna hemgångar för våra medborgare i Kävlinge. Tjänsten innebär att du arbetar mot hela kommunen och möjliggör trygga samt säkra hemgångar från slutenvård. I arbetet ingår bland annat att göra aktivitetsbedömningar/träning, prova och skriva ut fysiska och kognitiva hjälpmedel samt skriva intyg om bostadsanpassning. Du handleder och utbildar omvårdnadspersonal samt handleder studenter. Ditt medarbetarskap kännetecknas av en aktiv och ansvarstagande roll med ett gott bemötande i fokus. Arbetet innebär stor möjlighet att planera självständigt och inom ramen för anställningen bidrar du till utveckling och förändringsarbete i linje med framtidens utmaningar. Som arbetsterapeut i Kävlinge kommun bidrar du till att stärka individens självständighet och öka aktiviteten och delaktigheten i vardagen. Du möjliggör för personen att leva ett aktivt och självständigt liv utifrån sina mål, förutsättningar och behov och samarbetar med personens nätverk. Är du den vi söker? Vi välkomnar dig som är erfaren legitimerad arbetsterapeut. Erfarenhet av kommunal hälso- och sjukvård är en merit, liksom relevant vidareutbildning. Du måste kunna tala, läsa och skriva obehindrat på svenska och ha god datorvana. B-körkort krävs. Är du en person som är bra på att samarbeta och har lätt för att sätta dig in i någon annans perspektiv och situation? Tycker du om att ta ansvar? Är överblick och riskanalys en naturlig utgångspunkt när du prioriterar i ditt arbete? Då kommer du att trivas hos oss! Ansök redan idag! Ladda gärna upp din legitimation i ansökan. Vi intervjuar och anställer löpande! Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt När du söker jobb hos oss kommer vi be dig att visa upp ett utdrag ur Polisens Belastningsregister. Du behöver själv begära ut utdraget via en blankett som du hittar på polisens hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/. Tänk på att kuvertet ska vara oöppnat om du får det brevledes. Har du fått det digitalt, visar du bara upp det. När du fått ditt utdrag uppvisar du sedan det för rekryterande chef. Observera att den normala handläggningstiden hos polisen är cirka två veckor, så beställ gärna utdraget i samband med att du söker tjänsten. Det snabbaste sättet för att få sitt utdrag är att använda e-tjänsten och beställa det online med BankId. I Sektor omsorg arbetar cirka 650 engagerade medarbetare med äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättningar och måltidsservice. Vårt arbete genomsyras av goda och trygga relationer där omtanke om varandra står i centrum. Tillsammans har vi alltid fokus på att ge bästa möjliga stöd och omsorg till kommunens invånare. Vi bryr oss! Välkommen till en arbetsplats där du får utvecklas och göra skillnad varje dag. Med stort engagemang och omtanke om varandra, gör vi allt för att skapa en bättre vardag för alla i vår kommun. Vårt fokus på utveckling och kvalitet märks hos våra många nöjda invånare. Till Kävlinge kommun tar du dig snabbt och enkelt, oavsett var du bor. Den goda stämningen och de många utvecklingsmöjligheterna är andra anledningar till att våra medarbetare trivs så bra. Vill du bli en av oss? Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss i Kävlinge? Gå in på jobb.kavlinge.se för att läsa vad våra medarbetare tycker om att jobba hos oss, våra förmåner och se alla våra lediga jobb.
Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet. Om uppdraget Jag har behov av ytterligare en assistent till min grupp som kan arbeta på en tjänst på 75 %. I dagsläget är tjänsten fördelad på 6 dygn under en 4-veckors period. Arbetstiderna är 08.00-08.00 (inkluderat 4 timmars jour på natten). Jag är en tjej på snart 28 år som bor i egen lägenhet i Kävlinge. Lägenheten ligger cirka 10 minuters promenadavstånd från tågstationen. Jag har autism och intellektuell funktionsnedsättning. Därför har jag behov av personlig asssistans dygnet runt. Jag behöver hjälp från min assistent med bland annat att sköta min hygien, klä på mig, sköta hushållssysslor, matlagning, samt planering och utförande av aktiviteter. Jag är en positiv tjej och tycker om när mina assistenter skojar med mig. Jag tycker också om att vara aktiv och har ett stort intresse för hästar. Jag rider en dag i veckan och arbetar i stallet en dag i veckan, så det är viktigt att du som arbetar tillsammans med mig klarar av att vistas i den miljön. Jag gillar att åka tåg, leka på BUS-fabriken, bada, träffa kompisar och gå på bio när tillfälle ges. Två dagar i veckan arbetar jag på daglig verksamhet i Kävlinge. Då har jag min assistent med mig som stöttar och motiverar mig i arbetet. Jag har en nära relation med min familj och det är viktigt att mina assistenter skapar en god relation med dem som jag umgås med, för att jag ska trivas så bra som möjligt. Jag saknar verbal kommunikation, men kommunicerar med hjälp av TAKK (Tecken som stöd). För att min dag ska bli tydlig för mig använder jag ett tydliggörande schema och tidshjälpmedel. Mina assistenter arbetar utifrån ett lågaffektivt bemötande, det fungerar bäst i relationen gentemot mig. Jag söker en kvinnlig assistent som kan arbeta hos mig med start omgående. Arbetet innefattar främst ensamarbete, så det behöver du klara av. Du behöver även inneha B-körkort då jag har tillgång till egen bil. Jag hoppas att du finner detta arbete intressant och skickar in din ansökan. Ser framemot ett möte med dig. Övrigt Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Tillsammans är vi ett starkt team som drivs av en gemensam vision om en skola där varje elev får möjlighet att nå sin fulla potential. Genom att uppmuntra elevernas möte och kommunikation med omvärlden – samhället, lärarna och varandra – skapar vi på Noblaskolan grogrunden för nya kunskaper och personlig utveckling. Hos oss på Noblaskolan hittar du välutbildade, professionella och engagerade lärare vars jobb är att vara experter på just ditt barn. Genom att utmana och stötta ser vi till att varje elev når sin fulla potential. Om du vill veta mer om oss kan du gå in på vår hemsida https://noblaskolan.se/loddekopinge/ Lärare i spanska till Noblaskolan Löddeköpinge Det är viktigt att utvecklas! På vår skola har vi höga ambitioner för våra barns lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt fantastiska lärargäng. Vi söker dig som vill arbeta 50-80%, som lärare i spanska. Storlek på tjänst beror på om tjänsten delas eller upptas av en lärare. Ditt uppdrag Varje elev har det som krävs för att lyckas inom sig. Vår uppgift är att locka fram den potentialen genom att ställa krav, stötta och utmana. Framgång är inte en destination, utan en process vi jobbar på varje lektion. Redan från grundskolan. Vi söker dig som vill arbeta som lärare i spanska på vår skola. Undervisningen är i åk 6-9. Mentorskap ingår inte, men du förväntas delta i alla gemensamma aktiviteter tillsammans med eleverna. Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad lärare inom spanska. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barn och elevers lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande och intresse för att utveckla våra elevers kunskap och samarbeta kollegialt. Som lärare är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Vi erbjuder Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en tillsvidaretjänst, under förutsättning att du har lärarlegitimation. Provanställning på 6 månader tillämpas. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Jessica Lundin Kristiansson via mail på [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer