Lediga jobb i Kil

Sök totalt 13 lediga jobb i Kil

Nätplanerare till Karlstad Kraftteknik AB!

Är du i början på din karriär inom elkraft eller söker nya utmaningar? Vill du arbeta i en expansiv miljö med varierande arbetsuppgifter? Hos Karlstad Kraftteknik får du chansen att delta i spännande projekt och utvecklas i ett dynamiskt team. Vi ser fram emot din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Karlstad Kraftteknik en Nätplanerare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Karlstad Kraftteknik. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Möjligheten att delta i spännande projekt inom Sveriges regionnät. • En arbetsgivare som uppmuntrar ansvarstagande och initiativförmåga. • Goda utvecklingsmöjligheter inom en bransch i framkant. • Ett trevligt och stödjande arbetslag. Arbetsuppgifter I rollen som nätplanerare kommer du tillhöra ett sammansvetsat team med placering i Karlstad, där du har stor möjlighet att påverka ditt egna arbete. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och innefattar bland annat: • Ta fram kortsiktiga och långsiktiga utvecklingsplaner samt budget- och investeringskalkyler. • Design av ställverk, genomförandeplanering. • Underlag för investeringsbeslut. På sikt kan även andra arbetsuppgifter vara aktuella såsom: • Konstruktion av kontrollanläggningar. • Provning och idrifttagning av system. • Tekniskt stöd i projekt samt projektledning. Vi söker dig som Har en högskole-/universitetsutbildning inom elkraftsområdet eller motsvarande utbildning. Du har nyligen tagit examen och är motiverad att lära dig nya saker, alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom branschen. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vårt kundföretag. Du är ansvarstagande och socialt utåtriktad, där du trivs i att arbeta i grupp såväl som enskilt. Din vilja att lära dig nya saker och ta egna initiativ är något vi värdesätter högt.  START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Karlstad URVAL: Sker löpande KONTAKT: Louise Erixon #KarlstadKraftteknik #nätplanerare Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

8 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Löneadministratör

Om tjänsten Som en trygg och erfaren löneadministratör får du en central roll i att säkerställa korrekta löneutbetalningar, både tjänstemanna- och arbetarlöner. Du kommer att ansvara för hela löneprocessen för tre bolag, varför det är viktigt att du känner dig trygg i rollen som löneadministratör. Du kommer på sikt att vara en stor del i att uppdatera vårt lönesystem. Efter implementeringen av det uppdaterade lönesystemet är det viktigt att du kommer att arbeta kontinuerligt för att utveckla framtida arbetssätt och processer. Tjänsten innebär också kontakt med myndigheter som Skatteverket, SCB, Försäkringskassan, AFA. Utöver löneprocessen så tillkommer även ansvar för beställning av kontorsmaterial och liknande, samt samordning av arbetskläder. Kvalifikationer Du ska ha en yrkesinriktad löneutbildning eller motsvarande års erfarenhet av att arbeta med hela löneprocessen. Vi söker dig som är pålitlig, självgående och trygg i arbetet med löneadministration. Du ska ha erfarenhet av tillämpning av kollektivavtal, samt vara insatt i skatte- och förmånsregler. Du ska ha god datorvana och kunna sätta dig in i nya system. Du ska ha flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Meriterande om du har tidigare erfarenhet från Teknikavtalet. God systemvana, där det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Monitor eller Hogia. Som person behöver du vara serviceinriktad, engagerad, noggrann och ha en hög integritet. Du har ett strukturerat arbetssätt och en mycket god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vilka är vi? Wenmec är ett väletablerat och lönsamt verkstadsföretag som tillverkar komponenter och levererar kompletta system för industrin. Vi har mycket spännande affärer på gång och ser positivt på framtiden! Vi bedriver en kundorderstyrd produktion där vi prioriterar miljö, säkerhet, kvalitet, leveranssäkerhet och ekonomi. Vi jobbar med långsiktiga relationer och som systemleverantör tar vi ett helhetsansvar för hela kedjan under produktion till leverans. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi lägger stort fokus på att alla inom företaget ska kunna göra sin röst hörd och påverka sin egen vardag. Vi har engagerade medarbetare och välfungerande organisation. Wenmec’s huvudkontor och produktionsanläggning ligger i Kil i södra Värmland. Wenmec har även tillverkning i Laxå samt i Kina Nanjing via företagets dotterbolag. Totalt är Wenmec-gruppen idag ca 150 medarbetare. Övrigt Tjänsten är på deltid 50 % och det finns en stor flexibilitet i hur man vill fördela sin tid. Företaget är anslutet till kollektivavtal, vi erbjuder företagshälsovård, friskvårdsbidrag och regelbundna personalaktiviteter. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] för frågor om tjänsten och kring rekryteringsprocessen kontakta HR-ansvarig Veronica Huatorpet [email protected] eller 0554-65 05 51. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

4 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Bussförare till Molkom Buss AB!

Har du några års erfarenhet av yrket som busschaufför eller precis tagit ditt D-körkort? Vill du vara en del av ett härligt bussförarteam i Värmland? Då kan denna tjänst vara för dig! Information om tjänsten Molkom buss AB har nästan 50 års erfarenhet av busstransporter, med depå i Molkom, Karlstad och Deje. Nu söker Professionals Nord i samarbete med Molkom Buss AB en busschaufför. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Molkom Buss. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Ett varierat arbete på ett familjärt företag • Lön enligt kollektivavtal Arbetsuppgifter Som busschaufför hos Molkom Buss AB kommer dina uppdrag bestå av att köra skolbuss, expressbuss (långlinje) samt beställningstrafik. Tjänsten är förlagd på varierande arbetstider och innefattar dags-, kvälls- och helgarbete med utgångspunkt i Karlstad, Molkom eller Deje. Vi söker dig som: Har B och D-körkort samt ett godkänt YKB. Vi ser vidare att du har god kommunikationsförmåga på svenska såväl som engelska. Meriterande är om du även har E-körkort. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Molkom Buss AB. Du har ett stort intresse för branschen och är engagerad i det du tar dig an. Vi ser även att du är serviceinriktad och ansvarstagande då detta kommer att krävas i tjänsten. START: Mitten på augusti OMFATTNING: Heltid STAD: Karlstad/Molkom/Deje URVAL: Sker löpande KONTAKT: Louise Erixon #MolkomBussAB #busschaufför Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

3 juli 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
myNanny barnvakt Kil nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 2 & 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

1 juli 2024
Sista ansökan:
15 juli 2024
Handläggare Ekonomiskt bistånd

Vad roligt att du är intresserad av jobb i Kils kommun. Vi är ungefär 1 000 anställda som arbetar för att ungefär 12 000 invånare ska få en bra service. För oss är det viktigt att du ser varje människa som en individ och att du tillsammans med dina kollegor strävar efter att skapa en välkomnande miljö där alla har möjligheten att trivas och utvecklas. Du nöjer dig inte med att bara vara bra. Du vill bli ännu bättre och ser till att omvärldsbevaka och göra de förändringar som krävs för att vi ska möta framtiden på ett bra sätt. Det är precis det som vår vision, Kil – på rätt spår, handlar om. Vi strävar efter att befinna oss på rätt spår men måste alltid vara beredda att pröva nya vägar för att nå dit. Välkommen med din ansökan! I sektor Arbete och individ organiseras individ- och familjeomsorg, arbetsmarknad och utveckling, funktionsstöd, integration och vuxenutbildning. Beskrivning Inom vår enhet arbetsmarknad och utveckling (AMU) är vi många olika yrkeskategorier som arbetar med medborgarens väg till egen försörjning, ekonomiskt bistånd, integration, kommunala arbetsmarknadsåtgärder, vuxenutbildning, budget och skuldrådgivning samt en icke biståndsbedömd verksamhet inom social psykiatri, Möjligheten. Våra arenor är Kompassen, en öppen verksamhet där kunden kan få stöd i myndighetskontakter m.m. och kortare utbildningar, ett Återbruk samt en kommunretur.Vi söker en ytterligare handläggare av ekonomiskt bistånd 100%.    Rollen kommer att vara stimulerade om du drivs av viljan att inspirera och påverka, har en positiv energi samt har lätt för att bygga relationer. I oktober kommer vi att ingå i ett projekt där vi bland annat ska i samverkan med Värmlands kommuner och Regionen införa tidig rehabilitering i samverkan( TRIS).Arbetsuppgifter Som handläggare hos oss har du egna ärenden att handlägga inom ekonomiskt bistånd och bostadssociala kontrakt/hyresgarantier utifrån Socialtjänstlagen (SoL). Dokumentation är en stor del av arbetet och det är därför viktigt att du har goda kunskaper om gällande lagstiftning samt kan yttra dig mycket väl i tal och skrift. Du kommer att samverka både inom kommunen och externt med andra myndigheter. Då vi arbetar enligt ständiga förbättringar, LEAN kommer du tillsammans med övriga kollegor att arbeta fram rutiner och processer för vidareutveckling av våra arbetsmetoder.  Vi erbjuder både juridisk- och grupphandledning. Kvalifikationer Du skall vara utbildad socionom och ha erfarenhet av att arbeta med ekonomiskt bistånd/ försörjningsstöd enligt SoL. Eftersom resor som, exempelvis vid hembesök, ingår i tjänsten finns krav på B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av utredning av bostadssociala kontrakt, dödsboanmälningar samt att arbeta med Cosmic link, motiverande samtal (MI) och Lifecare Procapita. Till hösten kommer samtliga medarbetare att utbildas inom metoden BIP, arbetar du redan utefter förhållningssättet är det meriterade. Viktigt för tjänsten är att du har en god förmåga att prioritera, att lyssna och att se saker ur flera perspektiv samt att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du ska kunna arbeta självständigt och strukturerat. Villkor Utdrag ut belastningsregistret krävs.  Vi hoppas kunna hålla intervjuer under juli men det kan även bli aktuellt i mitten av augusti efter semesterperioden.  För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Kils kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi har redan gjort våra medieval för denna rekrytering och undanber oss ytterligare kontakter angående försäljning av annonsplatser eller diskussioner om samarbeten.

28 juni 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Arbetsterapeut/Samordnare kommunala arbetsmarknadsåtgärder

Vad roligt att du är intresserad av jobb i Kils kommun. Vi är ungefär 1 000 anställda som arbetar för att ungefär 12 000 invånare ska få en bra service. För oss är det viktigt att du ser varje människa som en individ och att du tillsammans med dina kollegor strävar efter att skapa en välkomnande miljö där alla har möjligheten att trivas och utvecklas. Du nöjer dig inte med att bara vara bra. Du vill bli ännu bättre och ser till att omvärldsbevaka och göra de förändringar som krävs för att vi ska möta framtiden på ett bra sätt. Det är precis det som vår vision, Kil – på rätt spår, handlar om. Vi strävar efter att befinna oss på rätt spår men måste alltid vara beredda att pröva nya vägar för att nå dit. Välkommen med din ansökan! I sektor Arbete och individ organiseras individ- och familjeomsorg, arbetsmarknad och utveckling, funktionsstöd, integration och vuxenutbildning. BeskrivningInom vår enhet arbetsmarknad och utveckling (AMU) är vi många olika yrkeskategorier som arbetar med medborgarens väg till egen försörjning, ekonomiskt bistånd, integration, kommunala arbetsmarknadsåtgärder, vuxenutbildning, budget och skuldrådgivning samt en icke biståndsbedömd verksamhet inom social psykiatri, Möjligheten. Våra arenor är Kompassen, en öppen verksamhet där kunden kan få stöd i myndighetskontakter m.m. och kortare utbildningar, ett Återbruk samt en kommunretur. ArbetsuppgifterSom arbetsterapeut och samordnare kommer du att: - Handleda medarbetare i arbetssättet Kilsmodellen, med fokus på arbetslinjen. Fördela ärenden och hålla i veckomötet. - Utreda arbetsförmåga för anvisade kunder samt vara ett stöd för medarbetare i deras arbete med kunders stegförflyttning mot egen försörjning. - Dokumentera enligt gällande lagstiftning Sol samt vara ett stöd för medarbetare i dokumentation. - Ansvara tillsammans med Rektor Vuxenutbildning för schemaplanering av aktiviteter i kompassen. - Medverka vid revidering och utveckling av riktlinjer, vägledarsstöd samt skapa nya och uppdatera rutiner vid behov. - Deltaga i samverkansmöten internt och externt. - Vara delaktig och drivande i aktuella projekt och processer.. - Planera ledigheter och deltaga i rekryteringar. - Deltaga i kvalitets och förbättringsarbete. Rollen kommer att vara stimulerade om du drivs av viljan att inspirera och påverka, har en positiv energi samt har lätt för att bygga relationer. I oktober kommer vi att ingå i ett projekt där vi bland annat ska i samverkan med Värmlands kommuner och Regionen införa tidig rehabilitering i samverkan( TRIS). KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som samordnare/arbetsledare och är legitimerad Arbetsterapeut.  Krav är att du har kunskap och erfarenhet av om hur man på ett evidensbaserat arbetssätt kan stötta individers progression mot arbetslivet. Erfarenheter av att arbeta med individer med NP-diagnoser, missbruk, språksvaga, psykiskt ohälsa, socialpsykiatri m.m.  Önskvärt är utbildning inom Motiverade samtal(MI) och att du tidigare arbetat i Lifecare arbetsmarknadsmodul eller har lätt för att lära dig nya system, är strukturerad och har god kunskap inom Officepaketet. Du behöver också ha erfarenhet och kunskap från dokumentation enligt Sol, samt ha erfarenhet av att driva och vara delaktig i projekt. I tjänsten ingår både att skriva ansökningar och administrera projekt vilket gör att du behöver behärska svenska väl i tal och skrift.  Vi tycker att det är viktigt att du passar in i vårt team och ställer höga krav på personlig lämplighet. Till hösten kommer samtliga medarbetare att utbildas inom metoden BIP, arbetar du redan utefter förhållningssättet är det meriterade. Villkor Vi hoppas kunna hålla intervjuer under juli men det kan även bli aktuellt i mitten av augusti efter semester perioden.  För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Kils kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi har redan gjort våra medieval för denna rekrytering och undanber oss ytterligare kontakter angående försäljning av annonsplatser eller diskussioner om samarbeten.

27 juni 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Annons för Pizzabagare hos Pizzeria & Restaurang Sultan i Kil AB

Är du en passionerad pizzabagare som älskar att skapa delikata pizzor med färska ingredienser? Vill du vara en del av ett dynamiskt team där din kreativitet och expertis kan lysa? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig! Pizzeria & Restaurang Sultan i Kil AB söker nu en skicklig pizzabagare till vårt team. Om oss Pizzeria & Restaurang Sultan är en välrenommerad restaurang belägen på Lersättersvägen 2, 665 32 Kil. Vi är kända för vår utsökta pizza och varierade meny som tillfredsställer alla smaklökar. Vårt mål är att alltid erbjuda högkvalitativ mat och en varm, välkomnande atmosfär för våra gäster. Om rollen Som pizzabagare hos oss kommer dina arbetsuppgifter att inkludera: Förbereda och baka pizzor enligt våra recept och höga standarder Skapa nya pizzor och specialiteter vid behov Hantera deg, fyllningar och ingredienser på ett noggrant och hygieniskt sätt Säkerställa att köket och arbetsområdet hålls rent och organiserat Samarbeta med köksteamet för att säkerställa snabb och effektiv service Kvalifikationer Vi söker dig som: Har erfarenhet som pizzabagare eller inom liknande köksarbete Har goda kunskaper om pizzabakning och olika tekniker Är noggrann, snabb och effektiv i ditt arbete Kan arbeta både självständigt och som en del av ett team Är passionerad för matlagning och har en kreativ ådra Ansökan Låter detta som något för dig? Då vill vi gärna höra från dig! För att ansöka, vänligen kontakta oss på telefon 0707236419. Vi ser fram emot att få prata med dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Annons för Restaurangbiträde hos Pizzeria & Restaurang Sultan i Kil AB

Om oss Pizzeria & Restaurang Sultan är en välrenommerad restaurang belägen på Lersättersvägen 2, 665 32 Kil. Vi är kända för vår utsökta pizza och varierade meny som tillfredsställer alla smaklökar. Vårt mål är att alltid erbjuda högkvalitativ mat och en varm, välkomnande atmosfär för våra gäster. Om rollen Som restaurangbiträde hos oss kommer dina arbetsuppgifter att inkludera: Att ta emot beställningar och servera våra gäster Förbereda och presentera rätter enligt våra höga standarder Hantera kassan och betalningar på ett noggrant och säkert sätt Hjälpa till med städning och underhåll av restaurangens utrymmen Bidra till en trevlig och effektiv arbetsmiljö Kvalifikationer Vi söker dig som: Har erfarenhet av arbete inom restaurang eller liknande bransch (meriterande men inte ett krav) Är serviceinriktad och har ett positivt förhållningssätt Kan arbeta både självständigt och som en del av ett team Är flexibel och kan hantera stressiga situationer med ett leende Har grundläggande kassavana och goda matematiska färdigheter Ansökan Låter detta som något för dig? Då vill vi gärna höra från dig! För att ansöka, vänligen kontakta oss på telefon 0707236419. Vi ser fram emot att få prata med dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
CNC-operatör

Häng med på vår tillväxtresa du också! Arbetsuppgifter Arborrning/ fräsning Som cnc-operatör på Wenmec ingår du i ett team av duktiga operatörer, du kommer att arbeta både med enstyckstillverkning och serieproduktion. Kvalifikationer För att lyckas i denna roll ska du ha flera års erfarenhet av CNC-styrd bearbetning inom arborrning/ fräsning. Du ska ha god kunskap i ritningsläsning och mätteknik, samt att du ska kunna rigga och programmera i Heidenhain 530 / 640 Som person ser vi gärna att du är driven, engagerad och lösningsorienterad samt att du kan arbeta målstyrt. Det är viktigt att du är ansvarstagande och har lätt för att samarbete. Vidare ser vi gärna att du har intresse för att utveckla och förbättra det dagliga arbetet. Flexibilitet ser vi som en självklarhet. Truck och traverskort är mycket meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vilka är vi? Wenmec är ett väletablerat verkstadsföretag som tillverkar kompletta systemleveranser. Vi ser nu en mycket spännande framtid och behöver stärka upp vårt team med ytterligare kompetenta medarbetare som vill följa med på vår tillväxtresa. Vi bedriver en kundorderstyrd produktion där vi prioriterar miljö, säkerhet, kvalitet, leveranssäkerhet och ekonomi. Vi jobbar med långsiktiga relationer och som systemleverantör tar vi ett helhetsansvar för hela kedjan från produktion till leverans. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi lägger stort fokus på att alla inom företaget ska kunna göra sin röst hörd och påverka sin egen vardag. Vi har engagerade medarbetare och en välfungerande organisation. Wenmec’s huvudkontor och produktionsanläggning ligger i Kil. Wenmec har även tillverkning i Laxå samt i Kina via företagets dotterbolag. Totalt är Wenmec-gruppen idag ca 150 medarbetare. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med varierande arbetstider då skiftgång tillämpas. Företaget är anslutet till kollektivavtal, vi erbjuder företagshälsovård, friskvårdsbidrag och regelbundna personalaktiviteter. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] För frågor om tjänsten, kontakta verkstadschef Peter Oskarsson på 0554 – 68 97 69. För frågor kring rekryteringsprocessen kontakta HR-ansvarig Veronica Huatorpet [email protected] eller 0554-65 05 51. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i denna rekrytering.

7 juni 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Svetsare

Vill du följa med på vår tillväxtresa? Arbetsuppgifter Som svetsare på Wenmec kommer du att ingå ett svetsteam som har en härlig sammanhållning och kamratskap. Stor del av arbetet sker på egen hand. Du kommer att utföra både små och stora svetsdetaljer. Vi är certifierade enligt ISO 3834:2-2021. Kvalifikationer Vi söker dig som har goda kunskaper i MIG/ MAG och TIG svetsning, samt att det är meriterande med MMA. Du ska god kunskap i ritningsläsning, samt ha en god initiativförmåga och kunna planera din tid på ett effektivt sätt. Som person ser vi att du är noggrann, ansvarstagande, engagerad och lösningsorienterad samt att du kan arbeta målstyrt. Vidare tycker du om att ha ordning och reda. Du har stort intresse för att utveckla och förbättra det dagliga arbetet. Flexibilitet ser vi som en självklarhet. Truck och traverskort är mycket meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vilka är vi? Wenmec är ett väletablerat verkstadsföretag som tillverkar kompletta systemleveranser. Vi ser nu en mycket spännande framtid och behöver stärka upp vårt team med ytterligare kompetenta medarbetare som vill följa med på vår tillväxtresa. Vi bedriver en kundorderstyrd produktion där vi prioriterar miljö, säkerhet, kvalitet, leveranssäkerhet och ekonomi. Vi jobbar med långsiktiga relationer och som systemleverantör tar vi ett helhetsansvar för hela kedjan från produktion till leverans. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi lägger stort fokus på att alla inom företaget ska kunna göra sin röst hörd och påverka sin egen vardag. Vi har engagerade medarbetare och en välfungerande organisation. Wenmec’s huvudkontor och produktionsanläggning ligger i Kil. Wenmec har även tillverkning i Laxå samt i Kina via företagets dotterbolag. Totalt är Wenmec-gruppen idag ca 150 medarbetare. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med varierande arbetstider då skiftgång tillämpas. Företaget är anslutet till kollektivavtal, vi erbjuder företagshälsovård, friskvårdsbidrag och regelbundna personalaktiviteter. Ansök redan idag, urvalsprocessen sker löpande. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] För frågor om tjänsten, kontakta verkstadschef Peter Oskarsson på 0554 – 68 97 69. För frågor kring rekryteringsprocessen kontakta HR-ansvarig Veronica Huatorpet [email protected] eller 0554-65 05 51. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i denna rekrytering.

7 juni 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024