Adecco Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Adecco Sweden AB

Global Demand Planner till Tepe i Malmö

Om tjänsten TePe är på en resa att utveckla deras Sales and Operation process (S&OP) och du kommer att få introducera ett helt nytt arbetssätt för organisationen. Som Global Demand Planner spelar du en central roll i att säkerställa företagets försäljningsprognoser. I denna roll kommer du att arbeta nära företagets globala försäljningsorganisationer i bolagen spridda över Storbritannien, Tyskland, Holland, Italien, Frankrike, USA och Australien, Danmark, Norge, Finland och Sverige. Tjänsten som Global Demand Planner är ett konsultuppdrag på sex månader med möjlighet till förlängning. Din placeringsort är i Malmö och möjlighet till hybridarbete finns. Resor i tjänst förekommer. Om dig Vi söker dig har minst tre års erfarenhet av Demand planning alternativt stark förståelse för S&OP processen. För att lyckas i rollen krävs det att du är flytande i svenska och engelska då rollen innebär mycket intern kommunikation. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning mot supply chain eller erfareneht av FMCG. Vi söker en driven och analytisk individ som trivs i en dynamisk miljö och är redo att ta initiativ för att förbättra Tepes processer och effektivitet. Denna roll erbjuder en spännande möjlighet att vara en nyckelspelare i deras tillväxtresa och att påverka företagets framgång. Eftersom S&OP processen konstant kommer att utvecklas bör du vara flexibel och kunna anpassa dig efter nya riktlinjer. För att lyckas i tjänsten ser vi att du har följande: • Stark analytisk förmåga och förmåga att tolka data för att göra precisa prognoser. • Förmåga att samarbeta med olika avdelningar för att optimera processer och minimera risker. • Utmärkt kommunikationsförmåga för att effektivt samordna med leverantörer och interna team. Om TePe TePe Munhygienprodukter AB är ett internationellt familjeägt företag med huvudkontor i Malmö, Sverige. Baserat på hållbar innovation och en vision om friska leenden för livet, erbjuder TePe ett komplett sortiment av produkter och lösningar för en god munhälsa, utvecklade i samarbete med tandvårdsexpertis. TePes munhälsoprodukter marknadsförs av dotterbolag och distributörer i 80 länder och säljs via tandläkarmottagningar, apotek, e-handel och detaljhandel. TePe grundades 1965 och har idag ca 400 anställda. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Demand planner, supply planner, supply chain, industri, logistik, Adecco, Malmö

24 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Hardware Engineer

Join our client as a Senior Hardware Engineer and be part of an electrification journey aimed at reducing carbon dioxide emissions and increasing circular usage for ride-on lawn tractors and off-road vehicles. We are seeking a dedicated individual to contribute to the development of medium and large ride-on lawn tractors, including hybrid, fully electric, and gasoline/diesel solutions. Be part of a dynamic team with over 50 employees working on product development, both electric and mechanical. About the Role: As a Senior Hardware Engineer, you will play a pivotal role in the development of a new electric platform for ride-on tractors, taking the products into the 2030s. You will be involved in all aspects of product development, from conceptualization to mass production. Key responsibilities include handling large currents, designing MOSFET drive bridges, and minimizing EMC disturbances. Abstract and analytical thinking, along with rapid prototyping skills, are essential for success in this role. You will have the opportunity to get an overview and follow the entire processes with a short decision path. About You: We are looking for candidates with a university education or equivalent experience in hardware development. You should possess a strong understanding of electronics and be able to troubleshoot problems discovered during product testing. Proficiency in English is required, and knowledge of Swedish is preferred. As a member of the team, you should be able to communicate effectively and collaborate with colleagues in a fast-paced environment. Contact: If you have any questions about the assignment or the recruitment process, you are welcome to contact responsible recruiter: Sima Bahho at [email protected]  If you have any technical issue with the application process, please contact: [email protected]  We do not accept any applications via email.

24 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Truckförare till vår kund i Eslöv (Heltid & Deltid)

Om tjänsten Som truckförare kommer du att arbeta med lagerhantering, truckkörning och godslastning hos vår kund i Eslöv. Arbetstiderna är antngen ständig dag, kväll eller natt, vilket ställer krav på att du kan arbeta samt ta dig till och från jobbet vid dessa tider på dygnet.  I din roll som truckförare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Lagerhantering - Truckkörning - Lasta gods Tjänsten som truckförare är ett konsultuppdrag hos Adecco. Detta är en heltidstjänst.  Om dig Vi söker dig som har truckkort B1, motviktstruck. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från att köra truck eller liknande maskiner. Vidare ser vi att du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Som person är du ansvarsfull, initiativtagande och vill gärna visa framfötterna genom att bidra med det lilla extra och se förbättringsmöjligheter. Viktigt för tjänsten är: - Truckkort B1, Motvikt - Kan jobba antingen dag,kväll elller natt - Ta till dig och förstå instruktioner som krävs i arbetet. Sommartjänst - Vi har även öppningar till att jobba som truckförare enbart under sommaren. Det är då viktigt att du är tillgänglig under hela sommaren. Om Adecco Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Ansökan Tjänsterna tillsätts löpande och rekryteringsarbetet sker därför under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få två tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Alice Persson på [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Jurist/upphandlare till myndighet i Stockholm

Om tjänsten Vi söker en Jurist/upphandlare på deltid till myndighet i Stockholm för att tillgodose en myndighets behov av juridik- och upphandlingsstöd. Arbetet bedöms att fördelas på ungefär 60% juridik och 40% upphandling. Arbetsuppgifter: Uppdraget innebär bland annat att arbeta både med myndighetsjuridik och myndighetens upphandlingar samt att ha ansvar för myndighetens interna juridiska frågor. Arbetsuppgifterna inom myndighetsjuridiken omfattar många olika rättsområden såsom avtal, arbetsrätt, förvaltningsrätt och frågor om offentlighet och sekretess. I rollen ingår att ge råd, stöd och information men även att svara på remisser samt göra rättsutredningar. I rollen ingår även att bidra med juridisk vägledning, råd och stöd samt hantera upphandlingsjuridiska frågor i samtliga skeden av våra upphandlingar. Uppdraget innebär att både arbeta självständigt och tillsammans i en grupp med personer med olika yrkesbakgrunder Övrigt förekommande uppgifter: - Vara stöd i arbetsrättsliga frågor - Tolka regelverket kring GDPR - Arbete med myndighetens interna styrdokument - Representera myndigheten vid avtalstvist, skadeståndstalan eller överprövning av offentlig upphandling - Genomföra öppna upphandlingar, förnyade konkurrensutsättningar och avrop från Kammarkollegiets ramavtal - Upprätta, förlänga och omförhandla avtal. Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som jurist/upphandlare är ett konsultuppdrag på deltid, ca 16–18 timmar/vecka. Uppdragsstart är 2024-05-24 eller så snart som möjligt efter avtalssignering och beräknas pågå i tolv månader med möjlighet till förlängning. Arbetet ska i huvudsak utföras på myndighetens kontor i Stockholm Krav för tjänsten: • Juridisk kandidatexamen eller affärsjuridisk master- eller magisterexamen • Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet som jurist inom statliga myndigheter. • Erfarenhet av arbete med arbetsrättsliga frågor, såsom förhandlingar och andra frågor som rör arbetsrättsliga frågeställningar. • Erfarenhet av arbete med förvaltningsrättsliga frågor • Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet som upphandlare inom statliga myndigheter eller under en femårsperiod genomfört upphandlingsuppdrag för statliga myndigheter som konsult. • Självständigt genomfört öppna upphandlingar, förnyade konkurrensutsättningar och avrop från Kammarkollegiets ramavtal. • Erfarenhet av elektroniska upphandlingssystem (exempelvis Tendsign, e-Avrop, Kommers eller liknande). • Goda kunskaper att arbeta digitalt (e-post, Microsoft Office-program, Microsoft Teams m.m.) • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.  För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-05-02För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Kammarkollegiet Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

24 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Betongarbetare

Är du en lagspelare som gillar att jobba fysiskt? Nu söker vi betongarbetare! Om tjänsten Som betongarbetare kommer du att formsätta, armera och gjuta olika betongelement såsom väggar, balk och bjälklag. Arbetet sker i gjuthallar där samarbete och ritningsläsning är en viktig del. Tjänsten är på heltid mån-fre och arbetet bedrivs i huvudsak dagtid. Om dig Vi söker dig som är praktisk och som gillar teamwork, konstruktion och byggnation. Vidare är du ambitiös, noggrann och samarbetsvillig. Jobbet kräver god fysik då jobbet är rörligt och innehåller många olika moment. Det är en fördel om du tidigare har jobbat inom byggbranschen och har erfarenhet av ritningsläsning. Traverskort och truckbehörighet samt tidigare arbete med betong är meriterande. Om anställningen Tjänsten som betongarbetare är ett konsultuppdrag med start under närmsta veckorna. Uppdraget är på ca 3-6 månader med en tjänstgöringsgrad på 100% och möjlighet till förlängning finns. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Intervjuer sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".  Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida Sundqvist, [email protected] eller 073-684 71 50. Välkommen med din ansökan!

24 april 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Administrativ assistent sökes till Startup

Vi Söker en Dynamisk Administrativ Assistent till Vår Startup! Är du en problemlösare som brinner för att skapa ordning och reda i en snabbrörlig miljö? Är du redo att vara en kritisk del i uppbyggnaden av en startup där dina idéer och ditt engagemang verkligen kan göra skillnad? Då kan detta vara rollen för dig! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en kreativ och inspirerande miljö där vi tillsammans arbetar för att ständigt förbättra och innovera. Vi värdesätter initiativ och erbjuder stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi har kontor centralt i Stockholm och gillar att arbeta tillsammans, vi är ett snabbväxande gäng och söker nu nästa stjärna som vill vara med och bygga ryggraden i vår verksamhet. Vem söker vi? Du är en person som trivs i en flexibel och föränderlig miljö och har en naturlig förmåga att organisera och prioritera arbete effektivt. Du är proaktiv, självgående och har en passion för detaljer. Dina viktigaste egenskaper inkluderar: - Erfarenhet av administrativa uppgifter: Du har arbetat i en roll där du balanserat flera uppgifter samtidigt och hjälpt till att hålla trådarna samman i en dynamisk arbetsmiljö. - Kommunikativ styrka: Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska och kan anpassa din kommunikation till olika mottagare, både internt och externt. - Tekniskt kunnig: Du är van vid digitala verktyg och system och kan snabbt sätta dig in i nya teknologier som underlättar effektivitet och samarbete. Som administrativ assistent hos oss kommer du att: - Sköta daglig administration såsom hantering av kalendrar, bokningar och korrespondens. - Organisera och koordinera interna möten samt externa evenemang och kundbesök. - Vara ett stöd i diverse projekt, från start till mål. - Spela en central roll i att formge och effektivisera våra administrativa processer. Vad erbjuder vi? - Möjlighet att vara med och påverka i en växande startup. - En kultur där dina idéer och bidrag värderas högt. - Flexibla arbetstider och möjlighet till delvis distansarbete. - En inspirerande arbetsplats med engagerade och drivna kollegor. Ansökningsprocess: Är du den drivkraft vi söker? Skicka ditt CV och personliga brev där du beskriver hur du kan bidra till vår fortsatta tillväxt. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta [email protected] Vi ser fram emot att lära känna just dig!

24 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Processoperatör sökes till Thermo Fisher Scientific

Nu söker Adecco en processoperatör till vår kund Thermo Fisher Scientific i Uppsala. Är du en noggrann lagspelare med tekniskt intresse? Har du erfarenhet av operatörsarbete och letar efter nya utmaningar? Då är tjänsten som processoperatör någonting för dig! Om uppdraget Som processoperatör kommer du att arbeta tillsammans med trevliga kollegor. Du kommer att se till att produktionen fungerar väl och effektivt och du blir därmed en viktig del i produktionskedjan. Du ansvarar för att övervaka och styra olika tillverkningsprocesser. Vid behov kommer du även att arbeta med att identifiera och lösa tekniska fel som kan uppstå, samt att utföra förebyggande underhåll av maskinerna. Tjänsten som processoperatör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader med god chans till förlängning och övertag hos kund. Arbetstiderna är förlagda på 2-skift mån-fre 06:00-14:05 och mån-tors 13:50-22:50. Om dig Vi söker dig som har lång erfarenhet av operatörsarbete och som gärna kombinerar individuellt arbete med lagarbete. Du har en förståelse för processer samt att din och andras roller på företaget är viktiga i produktionen. Du har en avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk eller naturvetenskaplig inriktning. Har du erfarenhet av operatörsarbete från läkemedelsindustrin är det meriterande. Du läser och skriver obehindrat på svenska då det är en naturlig del i det dagliga arbetet och då det är ett internationellt företag behärskar du även engelska. Som person är du noggrann, ansvarsfull och servicemedveten. Vidare trivs du med lagarbete och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Kontaktuppgifter Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Amila Dresevic på [email protected] eller 073 684 78 61. Sökord Processoperatör, Life Science, Thermo Fisher, Uppsala, Adecco

24 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Kampanj och innehållskoordinator till Uber Rides

Om tjänsten I rollen som Kampanj och innehållskoordinator för användartillväxt och kampanjer till Uber kommer du att spela en viktig roll i att stötta regionen i att driva tillväxt och engagemang bland Ubers åkare. Du kommer att ansvara för att identifiera nya tillväxtaktiviteter för regionen, driva och implementera viktiga tillväxtpartnerskap och skapa, lokalisera och genomföra kommunikation för förare och åkare i Norden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan innebära: - Ta fram insikter från data om deras åkarkår och utveckla åtgärder baserat på dessa insikter, inklusive att hantera tillväxtpartnerskap. - Ledande ansvar för att förbereda kommunikation för förare och åkare i Norden, inklusive copywriting, översättning, lokalanpassning, kampanjdesign, promokodinställningar och projektledning för både lokala och globala kampanjer. - Äga processen för festivaler, event och andra återkommande eller enstaka partnerskap. - Aktivt söka och rekommendera nya kanaler, evenemang och partnerskap för att locka användare. - Designa strategin (kommunikation) med en långsiktig vision som fokuserar på lojalitet. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Adecco på 6 månader, med stor chans till förlängning. Start omgående. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att skapa kampanjer/innehåll eller liknande arbete. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, men det är inget krav. Utöver det behöver du kunna tala flytande svenska och engelska samt mycket meriterande om du även behärskar ett nordiskt språk eller franska. Utöver det har du god kommunikativ förmåga, är organiserad och strukturerad, är analytisk och kan hantera flera projekt samtidigt. Det är också viktigt att du har utmärkt samarbetsförmåga och har förmågan att anpassa dig snabbt till en ny arbetsmiljö. Viktigt för tjänsten: - Förmåga att göra grundläggande analyser för att identifiera möjligheter eller testa prestanda. - Starka skriftliga kommunikationsfärdigheter; erfarenhet av copywriting är ett krav. - Organiserad och strukturerad - förmåga att ange tydliga tidsramar och processer som du vill att andra ska följa. Meriterande: - Kunskap av ett nordiskt språk, alternativt franska kunskaper Om Uber Rides Uber Rides är en app-baserad tjänst för persontransport som är tillgänglig i många länder runt om i världen. Genom appen kan användare boka en förare som kommer och hämtar dem på deras nuvarande plats och tar dem till deras destination. Användare kan välja olika fordonsalternativ och se prisuppskattningar innan de bokar en resa. Betalning sker automatiskt genom appen efter att resan är avslutad. Uber Rides har förändrat hur många människor reser och har blivit ett populärt alternativ till traditionella taxitjänster. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Fanny Sandegren på [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Vänligen skicka in ditt CV på engelska. Sökord: Uber, Koordinator, Content, Adecco, Stockholm, Service, Support,

24 april 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Supply Chain Manager for Clinical Trial medications

Would you like to utilise your planning and supply chain knowledge to lead clinical supplies for your portfolio of global clinical studies? Then this might be the role for you! With constant new products and launches, there has never been a better time to join Global Clinical Supply Chain and shape our future with a significant contribution to life-changing medicines. Our client, AstraZeneca have an exciting opportunity for a talented Supply Chain Manager to join their Clinical Study Supply Chain team in Gothenburg, Sweden. This is a key role within our Clinical Manufacturing and Supply teams, and we make sure clinical trial medications are available at the right quality, in the right quantity at the right time for every patient taking part in AstraZeneca´s trials all over the world. Our goal is to never miss a patient. In Pharmaceutical Technology and Development (PT&D) we are the bridge which turns forward-thinking science into actual medicines that help millions of people around the world. We work across the entire value chain, crafting and delivering active ingredients, formulations and devices required to support new medicines – from supplies for use in early toxicology studies and clinical trials to developing the technology to ensure drugs can be scaled up for commercial manufacture. This role is a consultancy assignment for AstraZeneca through Adecco with start in June 2024 and that stretches for a year. About the role In this role you will project manage the design, plan, and set-up of the study supply chain to ensure on time delivery of clinical supplies. You will also lead a cross-functional team enabling continuous dialogue with both internal and external partners on study design requirements and associated changes which may impact the supply chain elements of the study. To be successful in this role you need to be a fast learner, self-driven and comfortable working in a high pace R&D environment. You need to be a collaborative team player, flexible and have strong communication, planning and problem-solving skills. Your main responsibilities will include: • Project manage the delivery of clinical supplies effectively and consistently, and input to the balance of costs and any risks to supply. • Ensure effective communication with project teams and key partners across a global network. • Support risk management of individual studies with proactive mitigation of risks that potentially impact the quality or delivery of supplies. • Take ownership for Inventory management including any rework and recalls, extensions of shelf life and expiry date management, or stock destruction. • Manage the Interactive Response Technology (IRT) system to execute demand and supply planning. • Work within GMP Quality Management Systems ensuring that you actively handle any deviations, complaints and change controls. About you To be successful in this role. We see that you have the following: • Bachelor´s Degree in a scientific or supply chain subject area – equivalent experience will be considered. • Experience within a supply chain management environment with a holistic knowledge of end-to-end supply chain activities • Experience of demand planning and forecasting and risk identification and management • Experience in running projects and in?uencing customer demands. • Strong in?uencing, negotiating and problem-solving skills, across geographical and cultural boundaries • Excellent English written and verbal communication skills. • Proficient IT skills with an ability to adapt and operate in bespoke multiple systems. We also see that it´s desirable if you have experience or knowledge in the following: • Awareness of GMP (Good Manufacturing Practise) and GCP (Good Clinical Practice) • Knowledge of clinical development processes relevant to the supply of clinical materials • Lean knowledge and understanding • Experienced in handling Quality Events (Deviations, Change Controls, Complaints) About the application We will go through the applications continuously and the job posting may get closed before the last application date so don´t hesitate with sending in your application today! If you have questions about the assignment or the recruitment process, you are welcome to contact responsible recruiter: Enna Dedagic via [email protected] We look forward to your application!

24 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Svetsare till Adecco i Örebro!

Är du svetsare och letar efter nya utmaningar? Vi söker just nu efter svetsare till våra kund i Örebro. Om tjänsten Adecco letar efter en dedikerad och erfaren svetsare för att förstärka vårt team i Örebro. I rollen som svetsare kommer du att ansvara för att svetsa olika produkter enligt angivna ritningar. Du kommer att utföra ditt arbete självständigt samtidigt som du blir en värdefull medlem i arbetsgruppen. Denna position innebär arbete på dagtid med följande arbetstider: 06:45-16 men kan även förekomma 2-skift. Om dig. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbetat som svetsare. Du ska ha en gedigen kunskap om svetsning samt erfarenhet av att arbeta i en industri. För att trivas i rollen krävs en grundutbildning inom svetsning och tidigare erfarenhet inom området. Du ska ha erfarenhet av svetsteknikerna MIG/MAG samt TIG. För att lyckas bra i rollen som svetsare behöver du vara lyhörd, initiativtagande och noggrann.  Viktigt för tjänsten - Några års erfarenhet inom svets - Svetsteknik MIG/MAG och TIG - Industrivana Vi lägger stor vikt vid personlig lämpligghet så är du arbetsvillig, självgående samt noggrann så är detta en tjänst för dig. Kontaktuppgifter Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Svets, Örbero, Industri,Adecco; svetsare

24 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024