Sales Support Specialist till globalt teknikföretag sökes!

Är du teknikintresserad och brinner för att hjälpa människor? Är du dessutom driven och organiserad i ditt arbete? Detta är tjänsten för dig som är redo för ett spännande arbete hos en global aktör med goda utvecklingsmöjligheter. Ta chansen och sök redan idag då urval sker löpande! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en Sales support specialist. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som sales support specialist kommer du ta ansvar för att utarbeta och presentera reservdelsofferter till kundens säljbolag över hela världen. Du kommer att genomföra hela offertprocessen, från initial förfrågan till färdig offert för att sedan överlämna till orderavdelning efter ordermottagning. Exempel på arbetsuppgifter som rollen innefattar är:  • Arbeta i nära samarbete med andra avdelningar för att samla in och utbyta den information som krävs för att framgångsrikt lämna offerter • Tillsammans med kollegorna, säkerställa att kunderna erhåller högklassig och professionell support och service. Vi söker dig som • Har eftergymnasial utbildning (YH/högskola/universitet) • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska • Erfarenhet av Office 365 och Salesforce är meriterande • Tidigare erfarenhet av säljsupport eller sälj är också meriterande Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund . Du är flexibel, driven och har en positiv inställning till arbetet. Du tar ansvar för ditt arbete och är kundfokuserad. Då rollen innebär mycket kontakt med både externa och interna parter besitter du en god kommunikationsförmåga. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Västerås URVAL: Sker löpande KONTAKT: Linn Östin, [email protected]  Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

11 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Brevbärare/paketbud - Köping

Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelsedär du dessutom får möjlighet att vara utomhusunder ditt arbetspass? Då kan du vara vårnästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor tillKöpingVi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för(cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har B-körkort eller förarbevis för moped. Det är ävenmeriterande om duharerfarenhet från liknande arbete,men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljeroch inställning till arbetetoch lägger därför storvikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främstelcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör enskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 139,21 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 124,30 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan".Vid frågor är du välkommen att kontakta oss [email protected] tar inte emot ansökningar via e-post. ++=

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Sjuksköterska till Säbo

Beskrivning Vi erbjuder ett spännande och stimulerande arbete tillsammans med kompetenta, trevliga och engagerade kollegor. Är du en av våra nya kollegor på sjuksköterskeenheten? Vi söker en sjuksköterska till SÄBO. Hos oss erbjuder vi dig ett spännande och stimulerande arbete tillsammans med kompetenta, trevliga och engagerade kollegor. Här får du också chansen att vara med och utforma lösningar för den framtida hälso- och sjukvården. Du kommer ha möjlighet att vara med och påverka dina arbetsuppgifter och planeringen av ditt arbete tillsammans med kollegor. Hos oss får du ett stort ansvar i att bidra till att ständigt utveckla och förbättra verksamheten tillsammans med enhetschef, rehab - och omvårdnadspersonal på boendet. Vi arbetar alltid med patienten i fokus. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna som sjuksköterska betonar vi vikten av att arbeta förebyggande för att främja patientens hälsa och välbefinnande. Arbetet sker i nära dialog med patient och anhöriga där ni formar en god och säker vård tillsammans. Ett särskilt ansvar ligger på att planera, följa upp, bedöma och åtgärda hälso- och sjukvårdsinsatser. Du kommer ansvara för bedömningar, dokumentation och registrering i olika kvalitetsregister. Vi dokumenterar i journalsystemet Cosmic. I tjänsten ingår även handledning av studenter och omvårdnadspersonal. Som sjuksköterska hos oss är du en viktig ambassadör för inspiration, motivation och engagemang hos omvårdspersonal i det komplexa omvårdnadsarbetet med tillhörande delegerade arbetsuppgifter som följs upp. I arbetsuppgifterna ingår att samverka med andra aktörer och du kommer att ha ett nära samarbete med bl.a. vårdcentral, anhöriga och personal i patientens omgivning. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och som gärna har några års erfarenhet i yrket. Vidareutbildning/specialisering inom äldrevård är meriterande men inget krav. För uppdraget är det viktigt att du har goda datakunskaper samt kunskap och erfarenhet av att dokumentera i datajournal. Då bilkörning ingår i arbetsuppgifterna behöver du ha B-körkort (manuell växel). För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarsfull, lyhörd och strukturerad samtidigt som du har ett flexibelt förhållningssätt i ditt arbete. Du ser möjligheter med förändringar och är lösningsfokuserad. Du behöver ha god kommunikationsförmåga och vara engagerad i dina möten med människor. Då det är mycket patient- och närståendekontakt behöver du kunna skapa goda relationer. I den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Villkor Heltid, 38,25 timmar/vecka. Vår kommun Köping ligger i Västra Mälardalen mellan Örebro, Västerås och Eskilstuna. Med våra 26 000 invånare är vi en lagom stor kommun där nära samarbeten blir möjliga. Att arbeta i kommunen är betydelsefullt och gör direkt skillnad i köpingsbornas vardag. Köpings kommun har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

10 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Lärare i journalistik och kommunikation till Ullvigymnasiet

Beskrivning Välkommen till Ullvigymnasiet och bli en viktig länk i ett aktivt och engagerat team av välutbildad personal! Här samverkar vi tillsammans för att visa att varje dag är meningsfull och varje individ är värdefull! I rollen som en av våra lärare får du en viktig roll på Ullvigymnasiet. Tillsammans med ett stort team med olika yrkesbakgrund ser vi till att forma elevernas och vår allas arbetsdag på bästa sätt. Ullvigymnasiet erbjuder 13 gymnasieprogram som håller hög klass och flera av dem har fått olika kvalitetsutmärkelser. Dessutom har vi ett aktivt och omtyckt introduktionsprogram. Vår skola står för kvalitet, kreativitet och innovation. Samtidigt är samarbete, öppenhet, trygghet och trivsel viktiga delar i vårt arbete. Genom ett nära samarbete med näringslivet utvecklar vi ständigt våra program. Läs mer om vår skola på www.ullvi.koping.se Arbetsuppgifter Du arbetar som lärare på samhällsvetenskapsprogrammet och undervisar i journalistik, medier, samhälle och kommunikation 1 och kommunikation. I ditt uppdrag ingår också att ha ett nära samarbete med dina lärarkollegor där ämnesintegration och programsamarbete är väl upparbetat. Tillsammans med övrig personal är du med och utvecklar din arbetsplats genom idéer och förbättringsförslag. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad/behörig gymnasielärare i journalistik och kommunikation och kan uppvisa lärarlegitimation. Du kan förmedla dina kunskaper till eleverna och utveckla deras kunskaper. För att hålla en hög kvalitet på skolan vill vi att du har: * lätt för att samarbeta * goda yrkeskunskaper * ett stort engagemang i arbetet med ungdomar. Om du har erfarenhet av att undervisa, vana att arbeta med IT och digitala hjälpmedel är det meriterande. Villkor Välkommen med din ansökan!   Utbildning-, kultur- och fritidsförvaltningen Önskat tillträde för tjänsten är: 20240813.   I den här rekryteringen kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras. Utdraget beställs från www.polisen.se och ska gälla för arbete inom förskola och skola.   Intervjuer kommer att ske fortlöpande under ansökningsprocessen.   Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrunder.  Vår kommun Köping ligger i Västra Mälardalen mellan Örebro, Västerås och Eskilstuna. Med våra 26 000 invånare är vi en lagom stor kommun där nära samarbeten blir möjliga. Att arbeta i kommunen är betydelsefullt och gör direkt skillnad i köpingsbornas vardag. Köpings kommun har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

9 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Personlig assistent i Kolsva

Vi söker nu en assistent som kan arbeta 50% till en kvinna med hjärnskada. Du som söker jobbet måste vara en stresstålig person som är lugn och kan handskas med diverse situationer på ett bra sätt. Du sätter alltid individen och uppdraget i första hand. Du ska ha ett pedagogiskt och motiverande förhållningssätt och förmåga att skapa goda relationer. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift krävs då dokumentation är en obligatorisk del av arbetet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hjälpmedel då det finns golvlift och rullstol mm. Personen du arbetar med har en hjärnskada som gör att hon är förlamad och har nedsatt rörlighet i allt förutom huvud samt höger arm. Personen är talbar och kan kommunicera. Arbetet är belagt i Kolsva. Du ska kunna arbeta dagtid, kvällstid samt natt. Detta gäller även helg. Du kommer hjälpa med allt i vardagen och finns till för att underlätta och assistera. Personen ifråga är talför och meddelar sig själv. Du kommer lära dig rutiner under inskolning och sedan kunna arbeta självständigt. Kundens krav och önskemål Flytande svenska Erfarenhet av hjälpmedel B körkort Ansökan läses av oss på Novasis samt kunden och dennes anhöriga så det är av vikt att skicka med cv och personligt brev vid din ansökan för att ha chans att gå vidare i rekryteringen. Vanlig förekommande arbetsuppgifter när du arbetar som personlig assistent är bland annat att tillgodose kundens grundläggande behov som hygien, förflyttningar och hushållsarbete med mera. Stundtals kan det vara ett variationsrikt arbete beroende på kundens hälsa. Du blir en aktiv del av kundens vardag så dennes liv blir en helhet som denne kan vara med att påverka och leva det liv den vill leva. Novasis ledord är trygghet, frihet och närhet. Vi har alltid individen i fokus och är måna om både kund och assistent. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Kommunal/Fremia personliga assistenter. Novasis AB samordnar personlig assistans över hela landet och kan stundtals ha flera olika publicerade annonser. Rekryteringsprocessen medför hög arbetsbelastning på våra medarbetare vilket gör att vi inte kan ta ansökningar eller frågor via telefon. Vi kommer endast ha möjlighet att behandla ansökningar inkomna via mail.

5 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Chaufför med CE och Krankort sökes till sommaruppdrag

Chaufför med CE behörighet och krankort Vi söker en engagerad och erfaren chaufför med CE behörighet och krankort för att ansluta till vårt team.   Som chaufför kommer du att utgå från Köping och köra transporter i hela Mälardalen. Krav: CE-behörighet Giltigt krankort YKB (Yrkeskompetensbevis) Erfarenhet inom yrket, särskilt med lång trailer Förmåga att lasta och lossa självständigt Arbetsbeskrivning: Transport av stål och balk i Mälardalen Självständig lastning och lossning Arbetstiderna är normalt dagtid, men flexibilitet finns Anställningsinformation: Startdatum: Vecka 27 (preliminärt) Sluttid: Vecka 31 Möjlighet att hoppa in som vikarie Fördelar med att arbeta hos oss: Möjlighet att själv styra arbetstiderna Engagerat team och positiv arbetsmiljö Om du är en driven och pålitlig chaufför som är redo för en spännande utmaning, skicka in din ansökan nu! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Låter det här intressant och passar in på din profil? Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Tim Lindborg på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 0221-480983 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast! Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering - Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

28 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Gårdsarbetare

Vi söker en person som kan hjälpa till på gården samt i skogen. Personen vi söker ska kunna utföra diverse jobb så som måleri, snickeri, skogsarbete, vedklyvning, gräsklippning och andra hantverksmässiga jobb som vi behöver hjälp med på gården samt i skogen.

24 mars 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Montör med ledarkunskaper sökes till Köping!

Har du erfarenhet av tillverkningsindustri och är redo för ny utmaning inom ledarskap? Nu söker vi efter vår nya stjärna! Om jobbet Här kommer du som montör arbeta i en delad roll som montör med ett koordinerade ansvar. Du har bland annat hand om rutiner, säkerhet, kvalitetsarbete samt arbetsmiljö. Här kommer du ha hand om informationshantering av produktionsflödet samt vara behjälplig kunskapsmässigt. Du kommer arbeta mycket med instruktioner, bland annat skapa nya rutiner och se över ett effektivt flöde för produktionen. Den andra delen, montörsdelen, kommer du få arbeta med övervakning av maskiner, påfyllning av material samt se till att produktionen går framåt. Tjänsten utförs och är placerad i Köping. Du kommer arbeta i en tillverkningsindustri, där det ställs höga krav på datorkunskap och ett extra öga för detaljer. En del av arbetet kommer innefatta viss administration, som exempelvis avvikelsehantering samt rapportering av uppföljningar. Här kommer du även arbeta med 5S och Lean. Vem söker vi? Vi söker dig med flera års erfarenhet inom industri- eller produktion. Du tar en naturlig och ödmjuk roll som ledare i en grupp, samt är kommunikativ och en duktig problemlösare. Du har tidigare arbetat inom processindustrin och har därmed en tydlig övergripande bild hur en industri drivs och fungerar. Du är bekväm att arbeta efter rutiner och manualer, men kan även vara flexibel att hantera snabba puckar vid behov. Framförallt söker vi dig med ett brinnande intresse för industri- och produktion och hur branschen är formad. Din erfarenhet - Ledaregenskaper, erfarenhet av samordning är meriterande - Tidigare erfarenhet som operatör eller teamledare i industri/produktion - B-körkort Arbetstider 2-skift dag/kväll mån-fre Tillsättning och omfattning Arbetet innefattar cirka 50% montör och 50% i en ledande roll med administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten skall tillsättas omgående eller enligt överenskommelse med överseende för uppsägningstid. Vi utför bakgrundskontroll vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment. Om Libera Libera är ett kompetensbolag med inriktning logistik- och produktion med primär bas i Stockholm, Mälardalen samt Jönköping. Bolaget drivs av en ledning med rötterna i bemannings- och logistikbranschen sedan ett decennium tillbaka. Libera står för just leverans - något vi sedan start varit framgångsrika i. Varmt välkommen med din ansökan!

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Köksmästare till framgångsrik restaurang

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Konceptuella färdigheter Schema och bemanning DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag Ett hållbart schema Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024