Gillar du ordning och reda samtidigt som du trivs med frihet under ansvar? Har du ett intresse för byggbranschen och söker en dynamisk roll där du får arbeta flexibelt? AO Sverige letar efter en prestigelös och lösningsorienterad person med en serviceinriktad inställning för att skapa positiva kundupplevelser! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att AO Sverige har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och AO en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget AO Sverige är en av de ledande grossisterna inom byggbranschen, med över 100 års erfarenhet och omfattande verksamhet i både Sverige och Danmark. Företaget har 6 filialer i Sverige och 57 i Danmark, med totalt 630 anställda. Med ett centrallager i Danmark som rymmer cirka 60 000 artiklar kan AO Sverige erbjuda ett brett sortiment och djup expertis till sina kunder. Företagskulturen präglas av frihet under ansvar, där medarbetarna ges möjlighet att arbeta självständigt och ta eget ansvar. AO Sverige kännetecknas av ett resultatorienterat arbetssätt i en platt organisation, med fokus på att leverera kvalitet och långsiktiga lösningar. Arbetsuppgifter Som lager- och logistikmedarbetare till AO Sverige i Kristianstad har du en varierad roll där du kombinerar lagerhantering, kundservice och körning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att lossa leveranser, hantera ordrar, samt sköta in- och utleveranser. Ungefär 70 % av arbetet sker i lager och butik, medan resterande 30 % består av körning, beroende på schema. Du ansvarar även för att fylla på lagret och genomföra inventering. När kunder besöker butiken erbjuder du service, ser till att butiken är välordnad och hjälper till i kassan vid behov. Det är en dynamisk och ansvarsfull roll där du bidrar till smidig logistik och en positiv kundupplevelse. Lagerhantering, inklusive plockning, lossning och orderhantering Hantering av in- och utleveranser Körning av leveranser Inventering och ordning i både lager och butik Kundservice i butik, via telefon och i kassan vid behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning B-körkort (krav) och meriterande om du innehar truckkort Meriterande med arbetserfarenhet inom byggbranschen, lager eller VA Trivs att arbeta med frihet under ansvar För att trivas i rollen som lager- och logistikmedarbetare till AO Sverige i Kristianstad tror vi att du gillar ordning och reda. Du har ett intresse för byggbranschen, är en prestigelös och lösningsorienterad person med en positiv inställning. Du trivs i en dynamisk miljö där du har mycket att göra och uppskattar frihet under ansvar. Du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ, men uppskattar också att arbeta i team när det behövs. Då rollen innefattar kundkontakt ser vi gärna att du har en serviceinriktad attityd och tycker om att skapa positiva kundupplevelser. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kristianstad Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-23.
Nu söker vi vår nästa stjärna till vårt team i Kristianstad. Är du sugen på en ny utmaning och drivs av att utvecklas tillsammans med ditt team? Då kan du vara den vi söker! Arbetsbeskrivning Är du en resultatinriktad säljare med en stark vilja att lyckas? Vi söker nu en driven och engagerad säljare som vill vara en del av ett spännande projekt där du får möjlighet att utvecklas och tjäna bra löner genom provisionsbaserad lön! Vi erbjuder: Ett spännande och utvecklande projekt Provisionsbaserad lön utan tak Möjlighet att utvecklas både personligt och professionelt Stöttande team och ledarskap Vi söker dig som: Är självgående, målinriktad och motiverad Har en positiv inställning och stark kommunikationsförmåga Erfarenhet av försäljning (meriterande men inget krav) Trivs med att arbeta i en resultatinriktad miljö Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din säljkarriär! Hoppas vi ses, Linda & teamet på Avtalshjälpen Kontakta oss : [email protected] 072-3270116
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Vi söker dig som vill vidga dina vyer och ta nästa kliv i karriären! Drivs du utav försäljning och har ett intresse för IT? Vill du ingå i ett proffsigt och glatt team där alla har en gemensam nämnare? Att göra affärer! Då bör du läsa vidare. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt kontor i Kristianstad som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Stockholm, Malmö, Göteborg, Halmstad, Västerås, Uppsala, Marbella, Piteå, Umeå, Gävle, Sundsvall & Kristianstad samtidigt växer vi ständigt. Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga. Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer Du är orädd, driven och tävlingsinriktad En karismatisk och säljande personlighet Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inom B2B. Gymnasial utbildning Meriterande: Erfarenhet av CRM-system. Telefonvana Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: Hög provision utan tak! Resetävlingar och roliga kickoffs Lunchträning Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling Utbildning kring hela vår produkt och tjänsteportfölj En rolig arbetsplats med glädje och energi Heltidstjänst Ansökan: Urval och intervjuprocess kommer påbörjas omgående. Tveka inte att visa ditt intresse redan idag! Vid frågor om rollen är du välkommen att kontakta Kristian på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Montessori Mondial består av nio för- och grundskolor som bedriver en modern och resultatinriktad montessoripedagogik med specialistutbildade lärare och optimala lärmiljöer. Montessori Mondial är en del av AcadeMedias grundskolor. Är du rätt person för oss? Montessori Mondial Kristianstad söker en lärare i fritidshemmet / Fritidspedagog till vår skola. Tjänsten är 100% med start i Augusti - 25. Tjänsten är en tillsvidare anställning. Montessori Mondial är en friskola i centrala Kristianstad. På skolan finns ca 430 elever i åk F-9. På Montessori Mondial har vi ett gemensamt ansvar för att skolan är en plats där elever och personal känner sig trygga och trivs. Vårt mål är att skapa de bästa förutsättningarna för lärande. De utmaningar vi möter i verksamheterna löser vi tillsammans med elevens bästa i centrum. Vi söker dig som... ... har elevens bästa för ögonen, har en hög ansvarsnivå och brinner för att arbeta med elever med särskilda behov. Du är relationsskapande och samarbetar väl, samt är en lugn, stabil men också alert vuxen, som snabbt kan byta fokus. Du har goda kunskaper om NPF och erfarenhet av att arbeta med lågaffektivt bemötande. Du har god pedagogisk förmåga och har erfarenhet av att anpassa undervisningen efter den enskilda elevens behov, samt av att använda digitala verktyg och bildstöd. Arbetsuppgifter: Som lärare i Fritidshemmet ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av Fritidshemmets verksamhet. Du samarbetar med grundskolan där stor del av ditt arbete genomförs med arbetsuppgifter av olika karaktär utifrån verksamhetens behov. Av dig krävs stor flexibilitet och samarbetsanda. I uppdraget ingår exempelvis att samverka med kollegor i skolutvecklingsfrågor och kompetensutveckling. Samverkan med vårdnadshavare är viktig för att elever i verksamheten ska beredas möjligheter till god utveckling. Din erfarenhet: För anställning tillsvidare krävs adekvat utbildning för arbete i Grundskola och Fritidshem. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Här på Montessori Mondial kommer du mötas av en verksamhet med stort engagemang, hög kvalitet och massor av glädje tillsammans med drivkraftiga kollegor. ÖVRIGT Intervjuer och ev anställning sker löpande under annonstiden.
Om tjänsten Vi söker nu en truckförare till Lantmännen i Åhus för ett säsongsuppdrag med start i Mars. I rollen krävs en god samarbetsförmåga, att du är stresstålig samt besitter hög arbetsmoral. Arbetstiderna är två-skift och visst helgarbete kan förekomma. Profil & bakgrund Vi söker dig som har truckkort samt tidigare erfarenhet av att köra truck, framförallt B3. - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. - Erfarenhet av lagerarbete sedan tidigare - Erfarenhet av att ha kört skjutstativ B3 på hög höjd är ett krav - B körkort och tillgång tid bil är krav. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som elektriker på 1KOMMA5 är du en nyckelspelare i våra projekt, från installation till färdig anläggning. Du kommer att arbeta med installation och driftsättning av solcellsanläggningar, laddboxar och energilagringssystem hemma hos våra kunder. I rollen ansvarar du för att säkerställa en säker och effektiv installation samt för att ge kunderna en positiv upplevelse. Arbetsuppgifter Installation och driftsättning av solcellsanläggningar, laddboxar och energilagringssystem. Felsökning, underhåll och service av befintliga installationer. Säkerställa att installationerna uppfyller säkerhetsstandarder och följer gällande regler och riktlinjer. Kundkontakt och rådgivning för att säkerställa en positiv kundupplevelse. Samarbeta med projektkoordinatorer, montörer och underentreprenörer för att säkerställa en smidig installation. Vi söker dig som Vi söker dig som är en självgående elektriker med erfarenhet av installationer i villamiljö och som vill vara en del av den gröna omställningen. Du är lösningsorienterad, ansvarstagande och har en stark känsla för kundservice. Vi tror att du Elektrikerutbildning Flerårig erfarenhet av elinstallationer, gärna inom solceller, laddboxar eller energilagringssystem. B-körkort (krav) då resor till kunder ingår i tjänsten. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. START: Enligt överenskommelse PLATS: Kristianstad (tillhör vårt huvudkontor i Malmö) OMFATTNING: 100% 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Om tjänsten Som Butikschef för Yogiboost på C4 Shopping, har du det yttersta ansvaret för den dagliga driften. Ansvaret innefattar personal, hygien, underhåll, beställningar, budget och resultat. Du ska utbilda och utveckla arbetsgruppen för att leverera; en bra kundservice, god hygien och uppnå butikens sälj & kostnadsmål. I den dagliga driften ingår ansvar för underhåll av samtliga maskiner och utrustning. Om dig: Vi söker dig som har en passion för ledarskap, att sälja och att möta kunden på bästa sätt. Med ett högt engagemang strävar du mot att nå butikens mål tillsammans med dina medarbetare och du är duktig på att skapa delaktighet och teamkänsla i gruppen. Du delar Yogiboosts värderingar och brinner för att se dina medarbetare växa, då du anser att det är lika viktigt att de presterar och utvecklas som att du gör det. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är van vid att ta egna initiativ. Du agerar snabbt på säljmöjligheter och följer löpande upp och analyserar verksamhetens resultat. Som person är du relationsskapande, social och vågar komma med egna förslag för att främja butikens utveckling. Vi ser att du har erfarenhet från att arbeta i butik- eller caféverksamhet samt att du har erfarenhet som ledare med direkt personalansvar, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi kommer att till stor del utgå från din personliga lämplighet för tjänsten och förväntar oss att du har viljan och förmågan till vidare utveckling inom Yogiboost.
Arbetsbeskrivning Du erbjuds en spännande och utvecklande tjänst som kyltekniker hos Eltjänster. Du kommer att jobba både i team med en kollega på samma område och självständigt. Eltjänsters kunder är bl. a. privatpersoner, företag, industrier och lantbruk. Som kyltekniker kommer du till största delen att arbeta ute på fältet som ledandemontör. Arbetsuppgifterna varierar inom service, installation, felsökning, reparationer och utbyte av värmepumpar. Vi söker dig som har erfarenhet som kyl- och servicetekniker. Kyltekniskutbildning, el-kunskap och kylcertifikat. Eltjänster erbjuder 6 månaders provanställning som ska bli tillsvidareanställning och när anställde är självständig så har den anställde tillgång till servicebil. Erfarenheter och utbildning 3-4 års arbetsplatserfarenhet som självständigkyltekniker Ledandemontör Kylcertifikat Heta arbeten Skylift/arbetsplattform är meriterande Goda datakunskaper B-körkort Svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Självständig Driftig Ledare Serviceminded Engagerad Kommunikativ Vilja utvecklas Problemlösare Välkommen att registrera ditt intresse på vår hemsida careers.jobbarenan.se eller via e-mail [email protected] Urvalet sker löpande viket innebär att vi behöver din ansökan så fort som möjligt. Om företaget/kunden Kvalitet i alla lägen, trygghet för kunden, hög kompetens och personlig service är självklarheter för oss. Mer än 45 års framgångsrik verksamhet har gett oss många återkommande kunder. Eltjänster är ett familjeföretag med en välsorterad butik i Degeberga. Tillsammans med vår filial i Hörby, A. Perssons Elektriska, Byggtjänster samt Cederholms Rör är vi ett komplett företag för El, Bygg & VS. Med elektriker, snickare och rörmokare i samarbete kan vi erbjuda totalentreprenad och fullservice. Vi jobbar med välkända varumärken både för privat- och yrkeskunder. Vi installerar och ger service för alla förekommande El- och VS-produkter på marknaden. I vår butik finns ett stort utbud av produkter inom El och VS. Eftersom vi är medlemmar i sammanslutningen Elkedjan.
Trivs du med att arbeta självständigt? Har du dessutom passion för försäljning och service, och vill vara en del av ett drivet och familjärt team - då kan det här vara en fantastisk möjlighet för dig! Nu rekryterar vi en uthyrare till vårt förvaltningsteam i Kristianstad. Det här är rollen för dig som vill utvecklas inom fastighetsbranschen. Du kommer få en nyckelroll inom vår förvaltning där du kommer stötta med vår uthyrningsprocess vid framförallt månadsskifte, då det är en period med högre tryck inom vår uthyrning. Tjänsten är en visstidsanställning på 1 år. Du kommer jobba två dagar i månaden (månadsskifte), samt stötta upp extra vid behov. Vi ser gärna att du som söker är student och har en flexibel vardag. Dina arbetsuppgifter Stötta vårt förvaltningsteam med uthyrning av lediga lägenheter vid månadsskifte Säkerställa att lägenheterna blir uthyrda i rätt tid till rätt hyresgäst Bidra till utvecklingen av vårt bostadsområde och representera Victoriahem på ett professionellt sätt Stötta med nyckelhantering och administrativa uppgifter till förvaltare och områdeschef Din profil Studerande på eftergymnasial utbildning inom relevant område, exempelvis fastighetsinriktning eller försäljning/service Arbetslivserfarenhet från försäljning i relationsskapande sammanhang Goda kunskaper i Officepaketet En resultatorienterad inställning och förmåga att nå högt uppsatta mål Ett samarbetsorienterat och relationsskapande sätt som gör att du snabbt bygger förtroende och bra relationer Strukturerat arbetssätt, där du effektivt planerar och organiserar ditt arbete för att hålla deadlines Övriga krav Körkort klass B och tillgång till egen bil Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Varför jobba hos oss? Hos oss får du chansen att arbeta på ett fastighetsbolag som sätter kunden och affären i fokus. Hos oss får du vara med och göra verklig skillnad. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar med stor frihet under ansvar, samtidigt som vi stödjer och coachar varandra för att nå våra gemensamma mål. Dessutom får du möjlighet att vara en del av vår vision om att skapa socialt hållbara bostadsområden och bidra till vår framgång. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Visstidsanställning ett år på heltid. Du arbetar två dagar i månaden, samt extra vid behov Placering: Kristianstad Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Anna Johnsson på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer