Ställningsbyggare till växande team!
Ikett Personalpartner AB
Ställningsbyggare

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker nu efter flera ställningsbyggare till en av våra kunder i Kristianstad. Vill du vara del av ett sammansvetsat och växande team? Där säkerhet och arbetsglädje står i fokus, då är detta något för dig! Hit välkomnas du till en verksamhet med goda möjligheter till utbildning och utveckling inom verksamheten. En god sammanhållning och struktur. Som ställningsbyggare arbetar du med montering, demontering och justering av byggnadsställningar på olika typer av byggarbetsplatser. Arbetet sker både individuellt och i team, ofta på höga höjder. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter, vilket gör jobbet både fysiskt krävande och omväxlande. I ditt arbete kommer du bland annat att arbeta med: - Montering och demontering av byggnadsställningar. - Lastning och lossning av material. - Arbete på varierande arbetsplatser, främst i Skåne. - Följa ritningar och arbetsinstruktioner. - Daglig säkerhetskontroll och rapportering. Vi ser att du som söker bor i Kristianstad med omnejd (Hässleholm, Bromölla, Östra Göinge osv.) Arbetet är förlagt på dagtid. Start enligt överenskommelse. Din profil Vi söker dig som trivs i ett omväxlande arbete. Som person är du ansvarstagande och inte rädd för höjder. För att trivas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av ställningsbygge eller byggbranschen. Eller är du kanske nyutbildad inom yrket, är intresserad av att lära dig och har ett stort driv och engagemang? Vi ser att du gått - en ställningsutbildning om 2-9 meter. - sele eller fallskyddsutbildning. Har du dessutom ställningscertifikat enligt AFS 2013:4 ser vi det som meriterande. Körkort B är ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du som söker har: - BE eller C-kort - Hjullastare och/eller Truckkort. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Underhållstekniker till Culinar
Culinar Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

På Culinar strävar vi efter att skapa en miljö som möjliggör ständig utveckling, både personligt och professionellt. Genom samarbete, kunskapsdelning och en stödjande arbetsmiljö skapar vi förutsättningar för att tillsammans nå nya höjder. När vi lever efter våra värderingar – Engagemang, Mod, Omtanke och Ansvar visar vi också att vi bryr oss om varandra och våra kunder. Genom att dra nytta av varandras styrkor och komplettera varandras svagheter skapar vi ett starkare värde, tillsammans. Tillsammans skapar vi på Culinar en hållbar framtid där vi sätter smak på både vardag och fest. Med innovativa smaksättningar och unika texturer gör vi varje måltid minnesvärd. Nu söker vi en underhållstekniker till vår produktionsanläggning i Fjälkinge, strax utanför Kristianstad. På Culinar värdesätter vi våra medarbetare och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där alla trivs och mår bra. Våra värdeord är kärnan i allt vi gör, och vi förväntar oss att alla tar ansvar för att bidra till vårt gemensamma arbetsklimat. Vi söker dig som ser vikten av ansvarstagande och förstår din betydelse i både vår arbetsmiljö och vår produktion. Våra kunder är av största vikt för oss, och vi är alltid fokuserade på att leverera i rätt tid och med hög kvalitet. I detta arbete har du en viktig funktion. Arbetsuppgifter Det vi huvudsakligen gör i produktionen är att ta fram olika smaksättningar. Med cirka 1000 unika råvaror i vår råvaruportfölj skapar vi lösningar som tillgodoser varierande önskemål och smakupplevelser. Vi hanterar runt 3000 artiklar, allt från den lilla kryddburken du ser i hyllan i din livsmedelsaffär, till stora säckar med blandningar som våra företagskunder köper för att smaksätta egna produkter. För att säkerställa en effektiv och högkvalitativ produktion arbetar vi med olika typer av maskiner och robotar i vår verksamhet. Exempel på arbetsuppgifter: Arbeta förebyggande och proaktivt för att undvika driftstörningar eller oplanerade produktionsstopp Arbeta med avhjälpande underhåll, felsöka och åtgärda akuta reparationer av maskiner Löpande kontakt med produktion och aktivt arbeta med att förbättra och underhålla produktionsprocesserna samt omställning av maskiner Rapportera i företagets underhållssystem, arbetsorderhantering och även ronderingar ingår i arbetet Vem är du? Vi söker dig som har ett starkt engagemang för ditt arbete och tar ansvar för att uppgifter slutförs med god kvalitet på ett effektivt sätt. Som person har du förmågan att arbeta självständigt och utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och lösningsfokuserat sätt. Du är nyfiken, initiativtagande och genuint intresserad av att förstå processer, detaljer och hur dessa påverkar helheten. Din sociala och positiva inställning gör att du trivs i samarbetet med kollegor och bidrar till en god arbetsmiljö. Vi söker dig som tidigare arbetat i liknade befattningar. Du ska ha bred erfarenhet av underhållsarbete i tillverkande företag, gärna från livsmedelsindustrin. Automationsvana är meriterande. Anställningen Placeringsort: Fjälkinge Start: Enligt överrenskommelse Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Vi söker medarbetare på skift och beredskap kan förekomma i tjänsten. Produktionsanläggningen på Culinar är i gång året runt, dygnet runt. Vi hanterar ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag som är 17 augusti 2025. Ansökningar via epost mottages ej pga GDPR. Välkommen med din ansökan!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Databasutvecklare
Kristianstads kommun
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Just nu befinner vi oss mitt i en spännande digital omställning där data är en av våra viktigaste strategiska resurser. Vi bygger en datadriven kommun där insiktsfull analys, smarta integrationer och tillgänglig information bidrar till bättre beslut, effektivare processer och tryggare tjänster. Hos oss får du arbeta med stora datamängder, moderna teknologier och samhällskritiska IT-lösningar, där teknik på riktigt gör skillnad. Digitalisering, IT och dess tjänster är centrala för kommunens verksamheter och framförallt inom IT-system och infrastruktur behöver vi säkerställa att tillräcklig kompetens finns inom kommunen för att vi effektivt ska kunna fortsätta utveckla och leverera de IT-tjänster som motsvarar verksamheternas behov. Vi på system- och infrastrukturenheten ser behov av att rekrytera kompetens kring backend, datalager- och databaser. Anledningen till detta är den ökade efterfrågan inom detta område, bland annat för vidareutveckling av vår data warehouse plattform och beslutsstödslösningar. Vår målsättning är att kunna försörja oss ur ett både operativt och strategiskt perspektiv kring backend och datalager givet den alltmer informationsdrivna digitaliseringen med AI inom våra verksamheter. På Digitaliseringsavdelningen har vi ett nära samarbete med övriga delar av organisationen. Nyfiken? Vi ser fram emot din ansökan! Vi kan komma att intervjua innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! ARBETSUPPGIFTER Tjänsten omfattar utveckling, förvaltning samt leverans av backend-, datalager- och databastjänster. Behovet är fortsatt stort avseende både bred och djup teknisk kompetens i kombination med god verksamhetsförståelse inom nämnda områden. Som databasutvecklare i Kristianstads kommun kommer du att arbeta inom vår system- och infrastrukturenhet som ansvarar för kommunens centrala plattformar. Din uppgift blir att arbeta med utveckling, optimering, integrationer och förvaltning av vår databasplattform primärt baserad på Microsoft SQL. Rollen är bred och innefattar varierande arbetsuppgifter där du samarbetar med både interna och externa parter. KVALIFIKATIONER Du har eftergymnasial utbildning inom IT, datavetenskap eller systemvetenskap på högskole-/universitetsnivå. Vi vill att du har flerårig arbetserfarenhet som databasutvecklare. Du behöver ha förståelse för databassäkerhet men också erfarenhet av arbete med säkerhetsrutiner, roller, rättigheter och dataskydd är nödvändig, liksom kunskap om backup- och restore-strategier. Vi vill att du: • är väl förtrogen med SQL och SQL optimering med hjälp av skriptbaserade språk • har mycket goda kunskaper om Windows Server och Microsoft SQL Server, inklusive dess arkitektur. • har god förståelse för PowerBI eller motsvarande analysverktyg • har erfarenhet av att skriva SQL-queries och stored procedures. • har erfarenhet av skriptning i PowerShell • har mycket goda kunskaper om IT-system, server och databashantering. Rollen kräver att du har god förmåga uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Du känner dig bekväm med och är van att hålla presentationer och utbildningar, med förmåga att anpassa kommunikationen efter målgruppen du möter. Vi vill också att du har B-körkort för manuell växellåda för att enkelt ta dig runt i vår kommun vid behov. Vi söker dig med stort driv och god analytisk förmåga. Du är lösningsorienterad och kan tolka och förstå stora mängder data. I ditt arbetssätt är du strukturerad och har fokus upp lösningar. Du har förmågan att arbeta med andra människor vilket innebär att du är bra på att lyssna, visa empati och respekt. Du är prestigelös och uppmärksammar och belönar andras bidrag. Vi vill att du kan följa instruktioner, procedurer, lagstadgade krav och policy, samt förhålla dig till uppsatta tidsplaner. ÖVRIGT Kommunledningskontoret leder, samordnar, följer upp och utvecklar kommunens verksamhet utifrån en helhetssyn. Här finns verksamheter som ekonomi, HR, IT, medborgarcenter och strategiska frågor samt all gemensam service med lokalvårds-, måltids- och transportverksamheter i förvaltningen. Kommunledningskontorets arbete ska bidra till en positiv utveckling för alla som bor, arbetar, driver företag, studerar eller besöker vår kommun. Kommunstyrelsen ger ramarna och direktiven. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer alternativt lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via medborgarcenter 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Lackerare
Bilmånsson i Skåne AB
Lackerare och industrimålare

Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Vi behöver förstärka vårt team som idag består av tre lackerare med ytterligare en positiv och driven medarbetare.  Som lackerare hos oss på Bilmånsson kommer du huvudsakligen att arbeta med plastreparationer, lackeringsarbete och förberedelse inför lack på krockskadade personbilar och lätta transportbilar. Det är allt från lackering av mindre lösa detaljer till större plastreparationer av stötfångare och hellacker. Vi arbetar i ett team vilket ställer stora krav på förmåga att samarbeta och det finns alltid utrymme för utveckling. På vår lackering har vi moderna och effektiva produkter från bland annat Glasurit som är vår färgleverantör. Kompetenskrav   Du har dokumenterad erfarenhet från personbilslackering och har några års erfarenhet inom branschen. Personliga egenskaper vi värdesätter är att du är ansvarstagande, positiv, noggrann och ordningsam. Vi värnar väldigt om vår teamkänsla och ser därför att du har lätt för att samarbeta och har en vilja att utveckla arbetet i gruppen. B-körkort är ett krav.  Personliga egenskaper  Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus. Du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du har ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder och arbetskollegor. Du är en lagspelare.  Du är stresstålig, flexibel och förändringsbenägen. Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så ringer du till Kerstin Lindh Stenberg Skadechef på telefon 0411-64819. Anställningsform, omfattning och placeringsort   Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Skadecenter i Kristianstad. Tillträde enligt överenskommelse.  Varmt välkommen till oss

7 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Trädgårdslärare/Utbildningsledare Kristianstad
Hvilan Utbildning AB
Specialister och rådgivare inom lantbruk m.m.

Vill du kombinera din passion för trädgård med ledarskap och undervisning? Vi söker dig som vill ta ett helhetsansvar för vår arbetsmarknadsutbildning inom trädgård i Kristianstad! Om oss Hvilan Utbildning, med anor från 1868, är en ledande utbildningsaktör inom de gröna näringarna. Vi ägs av Hushållningssällskapen i Kalmar Kronoberg Blekinge, Sjuhärad och Skåne, och erbjuder utbildningar på gymnasie- och vuxennivå. Om tjänsten Som Utbildningsledare och lärare får du en nyckelroll i vår verksamhet. Du kommer att ansvara för den dagliga driften av utbildningarna samt undervisa deltagarna i trädgårdsrelaterade ämnen. Arbetsuppgifter - Leda och organisera arbetsmarknadsutbildningar inom trädgård i Kristianstadsområdet - Undervisa i teoretiska och praktiska moment - Planera och följa upp utbildningsinsatser - Samverka med arbetsförmedling, företag och andra relevanta aktörer - Säkerställa kvalitet och utveckling av utbildningarna Kvalifikationer - Dokumenterad erfarenhet inom trädgårdsbranschen - Pedagogisk kompetens och erfarenhet av undervisning - God kommunikationsförmåga i tal och skrift - B-körkort Meriterande - Relevant högskoleutbildning inom trädgård - Erfarenhet av arbetsmarknadsutbildningar eller vuxenutbildning - Kunskap om arbetsmiljö och säkerhetsfrågor - Erfarenhet inom trädgårdsanläggning Vi erbjuder - En varierad och utmanande roll med möjlighet att påverka - Ett meningsfullt arbete där du hjälper människor att utvecklas - Goda möjligheter till personlig och professionell utveckling Låter detta som en roll för dig? Skicka din ansökan till [email protected] senast den 4 juli. Ansökningar behandlas löpande. För frågor om tjänsten, kontakta VD Johan Harryson 070-590 14 02 eller Utbildningsledare Jon Kårby 070-766 43 90 Vi ser fram emot din ansökan!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Projektadministratör
Ats Kraftservice AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Ta chansen att bli en del av ATS Kraftservices härligt gäng. Här stöttar och hjälper vi varandra för att nå bästa resultat. Var med och utvecklas tillsammans med oss i en organisation med framåtanda.   Om tjänsten Som projektadministratör har du en viktig roll i vår verksamhet genom att supportera organisationen med tex.: Hämta fastighetsinformation och skapa fastighetslistor Skapa markavtal digitalt samt i pappersform Posthantering Uppdatering av interna och externa IT system   Din placering kommer att vara i Kristianstad på Peabs kontor.   Kravprofil Vi söker dig som har erfarenhet av liknade arbetsuppgifter. Du ska en god datorvana med fokus på struktur och flexibilitet. Viktigt är att känna sig bekväm med att arbeta parallellt med flera projekt samtidigt. Erfarenhet från branschen är meriterande Du är en person som känner stort ansvar för ditt arbete och tar egna initiativ. Därtill har du en god samarbetsförmåga och ser det som en självklarhet att skapa goda relationer. Kontakt Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta affärsenhetschef Peter Sivtoft 0733-37 49 68.   Vi kan komma att genomföra bakgrundskontroller på våra slutkandidater som en del av vår rekryteringsprocess.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss?   Välkommen med din ansökan! ATS är ett entreprenadbolag inom energiteknik som erbjuder tjänster inom kraft- och eldistributionsutbyggnad av lokalnät, ställverk, region- och stamnät samt inom industrin. ATS är ett dotterbolag inom Peabkoncernen.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Underläkare till Verksamhetsområde kirurgi i Kristianstad
REGION SKÅNE
Övriga läkare

Gör skillnad. Varje dag. - Arbetet på kirurgen i Kristianstad är väldigt omväxlande med en bra balans mellan teori och praktik. Jag upplever att Centralsjukhuset Kristianstad är precis lagom stort och något som sticker ut hos oss är den familjära stämningen vi har här. Alla känner varandra mellan teamen och vi har högt i tak. Detta bidrar till en god arbetsmiljö och det känns aldrig svårt att få hjälp av en kunnig kollega när jag behöver, berättar Tobias, specialistläkare inom VO kirurgi. Verksamhetsområde (VO) kirurgi innefattar kirurgisk verksamhet på CSK. Verksamheten i Kristianstad har såväl planerad som akut verksamhet och är indelad i kärl-, kolorektal-, bröst och plastik-, övregastro/endokrin-, och akutteam. Verksamheten innefattar allt från avdelning, operation, till mottagningar och akuttjänstgöring. Centralsjukhuset i Kristianstad (CSK) är nordöstra Skånes akutsjukhus. Här bedrivs akutsjukvård under dygnets alla timmar av kvalificerade och engagerade medarbetare. CSK har det stora sjukhusets resurser och det mindre sjukhusets närhet och samhörighet. Vi är cirka 2 600 medarbetare. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu icke-legitimerade underläkare till våra avdelningar inom VO kirurgi på Centralsjukhuset i Kristianstad. Tjänsterna är vikariat som löper från och med februari 2026 till och med augusti 2026. Arbetsuppgifterna är sedvanliga för en underläkare på en kirurgisk avdelning, så som att ronda tillsammans med avdelningsansvariga läkare, skriva ut och in patienter, skriva remisser och recept med mera. Utöver tjänstgöring på våra avdelningar erbjuder vi möjlighet att få introduktion till arbete på akuten. Efter introduktionen finns möjlighet att ta extra jourer på helger som kirurgprimärjour. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är underläkare. Vi välkomnar dig som har läkarexamen och väntar på AT, alternativt dig som har läst till och med termin nio på läkarutbildning och därmed är behörig att arbeta som vikarierande icke-legitimerad underläkare på generell dispens. Språkkunskap i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Ansökningar utan dokumentation avseende språk och utbildningsintyg beaktas ej. Som person är du nyfiken och kan ta egna initiativ efter förmåga. Du har hög social kompetens och ser det som en självklarhet att bemöta dina patienter på bästa sätt. Vidare har du lätt för att samarbeta, är flexibel och har en god kommunikativ förmåga. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
29 september 2025
Bli vår nya karriärkonsult i Kristianstad
Jobcenter in Sweden AB
Arbetsförmedlare

Bli vår nya karriärkonsult i Kristianstad - välkommen med Din ansökan idag! VILKA ÄR VI? Jobcenter arbetar på uppdrag från Arbetsförmedlingen med tjänsten Rusta och Matcha 2 (ROM2). ”ROM2” är ett stöd för den som har varit arbetssökande en längre tid och våra karriärkonsulter stöttar och hjälper arbetssökande vidare till arbete eller studier. Vi är ett växande bolag med stora mål och visioner - vi hoppas Du vill vara med på den resan! OM TJÄNSTEN: -Karriärkonsult på deltid initialt 50% med placering på vårt kontor i Kristianstad. Baserat på deltagarantalet är tjänsten 50% till att börja med. Du har god möjlighet till utökning när deltagarantalet ökar.-Provanställning sex månader, med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast enligt överenskommelse.Månadslön enligt överenskommelse.Som karriärkonsult hos Jobcenter kommer du vara med att ansvara för och bygga upp verksamheten på ditt kontor. En del av arbetet innebär att arbeta individuellt med deltagarna och den övriga tiden lägger du på ditt befintliga nätverk av arbetsgivare, samt att utveckla och utöka detta för att optimera chanserna att kunna matcha dina deltagare mot rätt arbetsgivare. Att samarbeta med de lokala och regionala utbildningsanordnarna ingår också i ditt arbete, då utbildning är ett valbart alternativ för deltagarna. Som karriärkonsult kartlägger du dina deltagares kunskaper och mål och ni skapar tillsammans en gemensam planering framåt som ni följer. Givetvis ser du till att CV och personligt brev håller högsta kvalitet, coachar inför intervjuer och stöttar deltagaren med samtal och digital utveckling då det behövs.  I arbetsuppgifterna ingår också administrativt arbete i våra interna system och rapportering till Arbetsförmedlingen. Du kommer även vara ansvarig för att planera och hålla veckoaktiviteter så som exempelvis aktiviteter i grupp med deltagarna. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är:- En säljare ut i fingerspetsarna: Du älskar att skapa affärer, knyta nya kontakter och drar dig inte för att lyfta luren för att utöka ditt redan imponerande kontaktnät av arbetsgivare! -Flexibel: Du behöver vara flexibel, positiv och se möjligheter där andra ser begränsningar. -Positiv: Du är serviceinriktad, ser möjligheter och finner tillfredsställelse i att motivera och hjälpa andra. -Ansvarstagande: Du tar stort eget ansvar, är tålmodig och målinriktad, har en god kommunikationsförmåga samt förmåga att planera och arbeta strukturerat. Du är även en god administratör och har en god datavana då tjänsten innebär en del digitalt administrativt arbete för rapportering och dokumentering. Hantering av e-post, internet, Microsoft Teams, Officepaketet etc. är nödvändigt. Erfarenhet av exempelvis Workbuster och Arbetsförmedlingens ”Mina sidor för fristående aktörer” är meriterande. KRAV FÖR TJÄNSTEN: Vi söker dig som har arbetat inom arbetsområdet jobbmatchning/rekrytering i minst 2 år och nu söker nya utmaningar.Behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Arbetsförmedlingen godkänner kompetens för handledare enligt alternativ 1 eller alternativ 2: Alternativ 1 Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). SAMT Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid, oavsett bransch. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2 Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Med eftergymnasial utbildning räknas högskoleutbildning samt olika typer av yrkesutbildningar, till exempel kvalificerad yrkesutbildning, yrkeshögskoleutbildning, militära utbildningar och polisutbildning. SAMT Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: -Arbetsledning med personalansvar. -Rekrytering. -Omställningsarbete för arbetssökande. -Studie- och yrkesvägledning. -Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). -Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. -Arbete med social- och gruppsykologi. -Karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. MERITERANDE FÖR TJÄNSTEN: Du kan ett eller flera språk utöver svenska och engelska.Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön ANSÖKAN: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Fordonstekniker Transport- och Lastbilar
Hedin Göteborg Bil AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker för transportbilar och tunga lastbilar på vår anläggning i Kristianstad. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med Mercedes-Benz transportbilar och tunga lastbilar men även med Isuzu transportbilar och begagnade bilar av olika märken. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team på 9 personer där dina arbetsuppgifter huvudsakligen innefattar: Felsökningar Motorservice Underhåll Reparationsarbete Nyckelkompetenser/förmågor: Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Med din serviceinriktade och lösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder.  Vi ser att du har: Fordonsteknisk utbildning samt några års erfarenhet av mekaniskt arbete Tidigare erfarenhet av diagnos- och felsökningsarbete Goda kunskaper inom grundläggande fordonsel Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Erfarenhet från arbete med tunga fordon samt C-körkort är meriterande men inget krav. Det viktigaste för oss är att du har en vilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. För rätt person erbjuder vi utbildning och C-körkort. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se För mer information om tjänsten kontakta Verkstadschef Patrik Ellung 044-246636 [email protected]

8 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Nu söker vi C chaufförer för sommarjobb hos kund i Kristianstad!
Boxflow Staffing Syd AB
Lastbilsförare m.fl.

Om tjänsten Nu söker vi pålitliga och skickliga C-chaufförer till kund i Kristianstad! Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar vecka 26 och förväntas pågå fram till och med vecka 32. Dina arbetstider kan komma att förläggas dagtid. Arbetsuppgifter Lastning, hämtning och distribution av paket och pall. Kundkontakt med ombud, privat- eller företagskunder. Profil & bakgrund C-körkort Giltigt YKB Giltigt digitalt färdskrivarkort Svenska i tal och skrift God kundservice- och kommunikationsförmåga Positiv attityd och en förmåga att hitta lösningar Truckkort och ADR är meriterande Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025