Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Vi är ett framstående företag inom webbdesign och digital marknadsföring med en passion för att skapa snygga, effektiva hemsidor och grafisk design. Våra kunder får inte bara vackra webblösningar utan även högre synlighet och bättre digital närvaro. Nu expanderar vi vårt team för att möta den stora efterfrågan på marknaden. Ditt uppdrag Som företagssäljare på fältet är din huvudsakliga uppgift att besöka företagskunder och presentera Zensites tjänster inom webbdesign och digital marknadsföring. Du kommer att spela en central roll i att bygga och upprätthålla relationer med kunder och hjälpa dem att få en starkare digital identitet. Din insats är direkt kopplad till företagets och dina egna framgångar. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av fältsälj eller B2B-försäljning Har ett starkt driv och är resultatorienterad Trivs med att bygga relationer och förtroende med kunder Är självgående och van vid att planera dina arbetsdagar Har grundläggande förståelse för digital marknadsföring och webbdesign Du är social och har lätt för att bygga relationer Du har ett starkt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Vi erbjuder: Möjlighet att påverka din egen lön – Generös provisionsbaserad lön Fritt och flexibelt arbete – Du planerar dina kundbesök och arbetsdagar Karriärmöjligheter – Chansen att växa inom företaget Utbildning och stöd – Vi erbjuder utbildning inom försäljning och våra produkter/tjänster En rolig och utmanande vardag – Ingen dag är den andra lik! Så här ansöker du: Skicka din ansökan till [email protected] och berätta för oss varför du är rätt person för rollen som företagssäljare. Vi tar inte emot ansökningar eller frågor om tjänsten via telefon!
Nu har vi möjlighet att erbjuda en tjänst hos oss. Vi söker en ny kollega med ett arbetssätt som passar för vårt uppdrag i första linjens vård. Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut hos oss kommer du att ha mottagning för bedömningar och behandlingar inom handens skador och sjukdomar samt hjälpmedelsutprovningar. Vi ser också att arbetet med vardagsrevidering, stress och sömn är en stor del av din roll hos oss. Om du har erfarenhet av mottagningsarbete på vårdcentral är det en stor fördel, men det är framför allt din personlighet och driv som kan bli avgörande i rekryteringen. Vi behöver någon som brinner för primärvård! En person som känner sig bekväm med distansbesök via telefon och video och som upplever det stimulerande med en mottagning med snabba, korta besök. Tycker du att det låter spännande? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Vilka är vi? Jo vi har cirka 14 000 listade patienter och ett arbetslag som många trivs i. Det är en god laganda och sällan långt till skratt. Vi är den största vårdcentralen i Halland vilket innebär att vi är en stor arbetsgrupp med mycket kompetens och erfarenhet att ta del av. Som arbetsterapeut på Vårdcentralen Halland i Kungsbacka blir du en del av ett nätverk med kollegor på andra vårdcentraler, där man hjälps åt och har möjlighet att bolla ärenden. I vår verksamhet ska patienten få erfara våra mål: - Hos oss är du alltid välkommen. - Tillsammans hjälper vi dig till ett friskare liv. - Att välja oss ska vara enkelt. Vi ser oss själva som ett lag som tillsammans verkar för att våra patienter ska känna sig välkomna och att uppleva att de får hjälp hos oss. Med dessa mål för ögonen formar vi framtidens vård tillsammans för våra listade patienter. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut. Utbildning i handrehabilitering och REDO är mycket meriterande. I Kungsbacka kommun finns många idrottsföreningar och en aktiv befolkning vilket gör att kunskap inom idrottsmedicin kan vara en fördel. Du har patienten i fokus och är bekväm med att arbeta både självständigt och i team. Du är noggrann i ditt arbete och har förmåga till flexibilitet. Viktigt är också att du bidrar till en god stämning i arbetsgruppen och har ett gott professionellt bemötande gentemot dina kollegor och patienterna. Vi ser även att du har en positiv inställning till utvecklingsarbete samtidigt som du är trygg och självständig i din yrkesroll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete. Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Vill du ta första steget till att utvecklas som ledare? Hos oss kan du göra karriär inom snabbmatsbranschen och samtidigt få en av marknadens bästa ledarskapsutbildningar. Vem är du? För att trivas hos oss är du serviceinriktad och gilla ett högt arbetstempo. Du har en naturlig fallenhet för att leda och inspirera andra genom arbetsglädje med fokus på resultat och mål. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Din roll som driftledare innebär att du tillsammans med dina kollegor arbetar som ett team för att våra gäster ska få en upplevelse i världsklass. Du har överblick över restaurangens alla områden vilket innefattar kök, kassa och restaurangdel samt den yttre miljön runt restaurangen. Du ansvarar för planering, bemanning, utbildning och kontroll av restaurangens drift. Under handledning av restaurangchefen lär du dig jobbet och verksamheten steg för steg på de olika stationerna samt genom våra interna utbildningar. Vad erbjuder vi? Ett fartfyllt jobb där du driver ett sammansvetsat team och utvecklas som ledare. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt ett chefstillägg. Som driftledare får du ta del av våra praktiska och teoretiska ledarskapsutbildningar. Du får också möjlighet att ansöka till vårt utbildningsprogram för blivande restaurangchefer. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss innebär det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Vi lanserade i våras våra värderingar Mod, Passion och Gemenskap och detta genomsyrar det dagliga arbetet på MAX. Välkommen att söka! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Är du en erfaren och noggrann ekonomiassistent som trivs i en roll där du får arbeta brett kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker en engagerad person till en långsiktig roll hos vår kund i Kungsbacka. Du börjar som konsult via oss på SJR och efter ett halvår finns det goda möjligheter till anställning hos vår kund. Tjänstens omfattning är 75-100% och vi söker dig som kan börja i mitten av mars. Om tjänsten Som ekonomiassistent hos vår kund blir du en del av ett bolag med familjär känsla samtidigt som man ingår i en större internationell koncern. Du jobbar tätt med företagets ekonomichef och erbjuds en bred och varierande roll. Dina arbetsuppgifter inkluderar att hantera kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämningar och betalningar samt att du kommer hantera moms, skatt och arbetsgivaravgifter, ta fram periodiska sammanställningar och rapportera intrastat. Du kommer också att hantera post, hjälpa till med arkivering och andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har relevant bakgrund inom ekonomi och tidigare erfarenhet av brett ekonomiarbete. Du är trygg i din kunskap inom bokföring och har en god förståelse för det ekonomiska flödet. Noggrannhet och struktur är egenskaper som beskriver dig, du har ett öga för detaljer samtidigt som du kan arbeta effektivt och lösningsorienterat. Som person ser vi att du är samarbetsinriktad och uppskattar att jobba tillsammans med andra men trivs också med att ta självständigt ansvar för ditt arbete. Du trivs troligtvis bra i en roll där du kan bidra med både kompetens och engagemang. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Är du legitimerad arbetsterapeut med ett hjärta som klappar lite extra för neurologi? Drivs du av att arbeta teambaserat? Då kanske vi är rätt arbetsplats för dig! På Neurorehab söker vi nu en kollega för ett vikariat och som vill bli en del i vårt team där allas kompetens är viktigt för att nå framgång! Arbetsuppgifter I Neurorehabteamet kommer din och dina kollegors specifika och samlade kompetens tillgodose att patienterna får den bästa vården. Din uppgift blir att i nära samarbete med patient och dennes nätverk, och övriga teammedlemmar genomföra både utredning/kartläggning, behandling och rehabiliteringsplan i syfte att hjälpa patienten att uppnå sin största möjliga potential. Om arbetsplatsen Vilka är vi? Jo, på Neurorehab möter du ett kompetent och engagerat arbetslag av arbetsterapeuter, fysioterapeut/sjukgymnast, kurator och logoped. Vi trivs gott tillsammans och det är sällan långt till skratt. Vi är en teambaserad verksamhet i Närsjukvården Halland och vi arbetar med bedömning och rehabilitering vid neurologisk skada/sjukdom. Vanligt förekommande diagnosgrupper är stroke, MS, Parkinson m.m. I uppdraget ingår även rehabilitering för postcovid- patienter. Kvalifikationer Vi söker dig som är leg. arbetsterapeut. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med neurologisk rehabilitering. Det är meriterande om du har någon typ av specialisering eller utbildning inom neurologi, men inget krav. Det är framför allt din personlighet och ditt driv som kan bli avgörande vid rekryteringen. Goda kunskaper i svenska, både vad gäller tal och skrift förutsätts. Vi arbetar med datoriserad journal och flera datoriserade stödsystem varför god datorvana krävs. Du har patienten i fokus och är bekväm med att arbeta både självständigt och i team. Du är noggrann i ditt arbete och har förmåga till flexibilitet. Viktigt är också att du bidrar till en god stämning i arbetsgruppen och har ett gott professionellt bemötande gentemot dina kollegor och patienterna. Vi ser även att du har en positiv inställning till utvecklingsarbete samtidigt som du är trygg och självständig i din yrkesroll. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du trivs och utvecklas i ditt arbete. Läs gärna mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Vi söker nu en IT-tekniker till Service Desk Nuclear hos Ringhals! Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 31 mars och rollen sträcker sig fram till årsskiftet med chans till förlängning. Under 2020 slogs de lokala Service Desk-teamen för Ringhals, Forsmark och SKB samman till en Service Desk som stödjer alla tre licenshavarna. I tjänsten som IT-tekniker i detta nya team så erbjuder vi dig ett nära samarbete med kärnkraften på Vattenfall, kontinuerlig kompetensutveckling, kunniga IT kollegor, samt möjligheten att forma den kommande nukleära Service Desken på Vattenfall. Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande! Om tjänsten Som IT-tekniker kommer du i huvudsak hantera olika typer av standardiserade- och icke-standardiserade IT-ärenden. Du kommer att analysera och lösa såväl enkla som mer komplexa fel genom att följa de implementerade processerna (ITIL). Du kommer att bidra till kontinuerlig förbättring av vårt dagliga arbete och samtidigt utveckla dig själv genom att delta i olika projekt och uppdrag. En stor del av din roll är att identifiera, diagnostisera och lösa problem tillsammans med övriga supportteam. Vem är du? Vi är på jakt efter en IT-tekniker som har ett genuint intresse för IT och ny teknik, och känner stolthet i att hjälpa andra. Du ser värdet av att dela med dig av kunskap och vill ständigt utveckla dig själv som person. Vi tror att du är en lagspelare som fungerar bra i olika gruppkonstellationer samtidigt som du trivs med att arbeta individuellt och kan ta egna initiativ. Du är lojal och tycker att det är viktigt att agera med integritet och har ett öppet sinne för förändringar samt ser mångfald som en framgångsfaktor Vidare ser vi att du: • Minst gymnasieexamen helst inom IT/teknik alternativ Universitets/Högskoleexamen i IT. • Grundläggande kunskap om IT och dess komponenter (PC, skrivare, mobiltelefoner, programvaror, nätverk, servrar, databaser etc.). • Erfarenhet av Microsoft Active Directory, SCCM och Exchange. • Erfarenhet av Windowsbaserade produkter. • Erfarenhet av affärssystemet SAP. • Erfarenhet av dataadministration; (Tickets, Assets, Licenser). • Erfarenhet av BMC Remedy som ärendehanteringssystem. Du talar flytande svenska och engelska (både skriftligt och muntligt) Om verksamheten Vattenfall IT är en intern leverantör av IT-tjänster och support för hela Vattenfallkoncernen, med idag omkring 900 anställda placerade i Sverige, Tyskland, Nederländerna, Polen, Storbritannien, Danmark och Finland. Vattenfall IT:s målsättning är att ha en effektiv IT-organisation med fokus på flexibilitet och digitalisering, samtidigt som man levererar säkra och stabila tjänster. Den del av Vattenfall som jobbar med kärnteknisk verksamhet, ställer högre säkerhetskrav på sina IT-leverantörer och därför finns det en separat del av Vattenfall IT som benämns ”Nuclear Solutions”. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Arbetsannons: IT-tekniker – Digital Arbetsplats Plats: Västra Götalandsregionen Omfattning: Konsultuppdrag Sista ansökningsdag: 2025-01-24 Om tjänsten Vi söker för kunds räkning kvalificerade och engagerade IT-tekniker för arbete inom digital arbetsplats. Du kommer att spela en nyckelroll i att stödja kundens verksamheter och säkerställa att deras IT-miljö fungerar optimalt för deras medarbetare. Kunden erbjuder dig möjligheten att utvecklas i en miljö där innovation och teknik står i fokus, med spännande uppdrag som gör skillnad för invånare och medarbetare i regionen. Dina arbetsuppgifter Tillhandahålla 2:a linjens support Installera, konfigurera och felsöka system och applikationer, inklusive Microsoft SCCM och Windows OS. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en stabil och säker IT-miljö. Leverera statistik och rapporter enligt överenskommelse. Kravprofil Minst 2–3 års erfarenhet av 2:a linjens support. Goda kunskaper inom: Microsoft SCCM. Windows OS. B-körkort är ett krav. Erfarenhet av att arbeta i större organisationer är meriterande. Kunskaper i ServiceNow och Mac OS är ett plus. Vi söker dig som... Är lösningsorienterad och ansvarstagande. Har en god kommunikativ förmåga och kan arbeta effektivt både självständigt och i team. Är engagerad och vill bidra till att utveckla och förbättra IT-miljön. Svenska - Flytande Vad som erbjuds Ett meningsfullt uppdrag där du bidrar till visionen ”Det goda livet”. Möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö med spännande tekniska utmaningar. Konkurrenskraftiga villkor baserade på kompetens och erfarenhet. Ansökan Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev där du beskriver varför du är rätt kandidat för rollen. Bifoga även referenser och en beskrivning av ett tidigare uppdrag som styrker din kompetens. Ansök senast: 2025-01-24 Ansökan skickas till [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker nu en medarbetare till vår butik i Onsala. Du ska ha minst 1-2 års erfarenhet och helst B-körkort. Arbetstiderna är främst på vardagar men det förekommer även helger. Tjänsten är på ca 80%.
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Sammanfattning av tjänsten Vill du arbeta för en dagligvarukedja som växer snabbare än branschen för sjunde året i rad som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Nu söker vi butiksäljare, deltid 5 h/vecka! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du arbeta varierat med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som: • Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda • Säkerställa färskhet och slutdatum på varor • Hålla rent och fräscht i butiken • Betjäna kunder i kassan • Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil Vi söker dig som vill vara en del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt. Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras och du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång. • Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom en serviceorienterad bransch • Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar • Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord:prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 5 timmar i veckan. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår. Vill du vara med på vår utmanarresa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: o Klicka på “Sök nu” o Fyll i formuläret o Bifoga CV Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer