Lediga jobb i Kungsör

Sök totalt 21 lediga jobb i Kungsör

Socialsekreterare till Vuxenenheten

Kungsör är en lugn och trygg kommun med närmare 8 700 invånare. Kungsör präglas av en kunglig historia och en sällsynt vacker och unik natur. Centrala Kungsör ligger högt och bebyggelsen sträcker sig ner mot Mälaren. På landsbygden finns ytterligare en tätort, Valskog. Kommunen växer och förändras hela tiden, vi planerar, utvecklar och förbättrar nya och befintliga områden. Kungsör ligger mitt i Västra Mälardalen, E20 passerar strax utanför tätorten och tågen på Svealandsbanan stannar centralt. Till grannkommunerna reser du snabbt, till Arboga, Köping och Eskilstuna tar det cirka 15 minuter, Västerås och Örebro finns inom 45 minuter och Stockholm når du på en timme med snabbtåg. I kommunen är vi cirka 700 medarbetare. Tillsammans ser vi till att de viktiga delarna i ett samhälle fungerar. Här är det nära till allt och det finns stora möjligheter för dig att utvecklas och bidra till att skapa framtidens Kungsör. Vill du ha ett arbete som är stimulerande och flexibelt, där den ena dagen inte är den andre lik? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Vi söker en motiverad socialsekreterare med hjärtat på rätta stället som vill arbeta med personer med beroendeproblematik, bostadslöshet och vuxna som utsatts för eller utsatt andra för våld i nära relation. Beskrivning Individ- och familjeomsorgen är ett av tre områden inom socialförvaltningen som arbetar aktivt för en god samverkan såväl inom vårt område och förvaltning som med våra andra samverkanspartners. Området är organisatoriskt uppdelad på tre enheter om totalt 40 medarbetare och innehåller myndighetsutövning och stödjande insatser för barn och ungdomar, vuxna samt deras familjer. Den större delen av vår verksamhet är samlad under ett och samma tak vilket möjliggör en bättre form av samverkan till fördel för våra invånare. Arbetsuppgifter Som socialsekreterare på vuxenenheten behöver du kunna hantera ett flertal individärenden utifrån den enskildes behov. Arbetet innebär att du utmanar och utmanas och det kräver ett engagemang och intresse för målgruppen. I dina arbetsuppgifter ingår att utreda behov och fatta beslut om insatser enligt SoL och LVM enligt delegationsordning. I tjänsten ingår också uppföljning, information och nära samverkan med andra myndigheter och aktörer. Du ansvarar utifrån delegation, för dokumentation och rättssäker handläggning, beslut i enskilda ärenden samt att upprättade riktlinjer och rutiner följs. Som socialsekreterare hos oss får du möjlighet att kombinera juridiska frågeställningar med socialt arbete. Du kommer ingå i ett engagerat team på en arbetsplats som erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling inom området. Vi tillhandahåller handledning, kollegialt stöd och ett nära arbetsledarskap. Tillsammans har vi ett gemensamt ansvar för alla våra ärenden, vi är ett team som ständigt hjälps åt när så krävs.  Personliga egenskaper Hos oss är det viktigt att du är lugn och lyhörd i kontakten med andra och att du har en naturlig förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Du trivs att arbeta i team tillsammans med kollegor och arbetsledning för att nå verksamhetens mål och verkar för ett respektfullt och trevligt arbetsklimat.  En nära samverkan med dina kollegor på IFO och andra parter avgör hur väl du lyckas med uppdraget, därför ser du samverkan som en självklarhet. Du är en person som inte är rädd för att ta egna initiativ till utveckling. Eftersom vi befinner oss i en omvärld som av oss kräver en ständig utveckling behöver du också vara öppen för att behöva omprioritera arbetet utifrån växlande förutsättningar. Kvalifikationer För uppdraget söker vi dig som har en socionomexamen eller annan högskoleexamen som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi ser att du har erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänsten, gärna gällande målgruppen vuxna med missbruk och beroende samt våld i nära relation. Du är väl förtrogen med de handläggningskrav och den lagstiftning som styr verksamheten och kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Tjänsten fordrar B-körkort. Kunskaper i ASI, MI, FREDA, PATRIARK, SARA, ADDIS är meriterande. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.  Varmt välkommen med din ansökan! Villkor Intervjuer kommer att genomföras löpande under ansökningstiden.  Övrigt Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökanden. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Kungsörs kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.

25 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
HR Manager Sweden till Snap-on Equipment!

Till Snap-on Equipment söker vi en HR Manager Sweden där du får möjlighet att leda och utveckla HR arbetet brett över alla HR områden. Du välkomnas till ett bolag som befinner sig i tillväxtfas och som verkar i en internationell miljö. Välkommen med din ansökan, löpande urval! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Snap-on Equipment en HR Manager Sweden. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. I denna tjänst är du placerad antingen i Kungsör eller Örebro och har personalansvar över företagets HR Business Partner och Lönespecialist. Du rapporterar till Director HR Snap-on Equipment EMEA, placerad i Göteborg. Ditt ansvarsområde innefattar hela Sverige med verksamheter i Kungsör, Örebro, Katrineholm, Göteborg och Arlandastad där följande varumärken ingår: Car-O-Liner, Blackhawk, JOSAM och Truckcam. I tjänsten tillhör du även det europeiska HR teamet där du får möjlighet att samverka och utvecklas tillsammans med kollegor inom Europa.  Du erbjuds • Att bli en del av ett expansivt internationellt företag med goda framtidsutsikter  • Att i din roll som HR Manager Sweden få vara med i att utveckla och göra skillnad i verksamheten Arbetsuppgifter I rollen som HR Manager Sweden ansvarar du för utveckling inom följande områden; kultur och ledarskap, organisationsstruktur och arbetssätt, prestation och utveckling, kompetensförsörjning, employer branding, arbetsmiljö, lön och belöning samt rapportering. Inom dessa områden är det också ditt ansvar att kontinuerligt säkerställa efterlevnad av lagar och regler. Då företaget ingår i en global koncern och de arbetar över företags- och landsgränser i form av en matrisorganisation får du också en viktig roll inom HR kommunikation. Vi söker dig som: har en eftergymnasial utbildning inom HR eller motsvarande förvärvad kompetens. Du har en gedigen erfarenhet av att ha arbetat brett inom HR-området, är duktig på att navigera i en matrisorganisation och är van vid att arbeta med efterlevnad av gällande lagar och regler. Det är meriterande om du arbetat i en internationell organisation eller har bakgrund inom industri. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska, då detta är koncernspråket. B-körkort är ett krav för tjänsten. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som HR Manager Sweden. Som person är du driven och engagerad i ditt arbete. Du är nyfiken och hittar lösningar genom att våga ta initiativ och tänka nytt. Du har en social förmåga som innebär att du är lyhörd, kommunikativ och pedagogisk oavsett vem i organisationen du talar med. Vidare har du ett helhetstänk, är duktig på att prioritera och har en god förmåga att driva dina frågor och arbete framåt.  START: Enligt överenskommelse. Innan tjänsten tillträds krävs uppvisande av godkänt belastningsutdrag. OMFATTNING: Heltid STAD: Kungsör eller Örebro, resor mellan siterna ingår i tjänsten URVAL: Sker löpande KONTAKT: Lovisa Berglund, tel: 0738002131 #Snap-on Equipment, #HR manager, #HR Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Quality, Safety & Environmental Manager till Snap-on Equipment!

Till Snap-on Equipment söker vi en Quality, Safety & Enviromental Manager som kommer representera verksamhetens frågor som rör kvalitet, säkerhet och miljö. Du välkomnas till ett bolag som befinner sig i tillväxtfas och som verkar i en internationell miljö. Välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Snap-on Equipment ingår i koncernen Snap-on Incorporated som är en ledande global innovatör, tillverkare och marknadsförare av verktyg, utrustning, diagnostik, reparationsinformation och systemlösningar för professionella användare. I Sverige är Snap-on Equipment representerad med varumärken så som Car-O-Liner, Blackhawk, JOSAM och Truckcam där alla erbjuder system och lösningar som är välkända för deras höga kvalitet, avancerade teknik och ergonomiska design. Professionals Nord söker för Snap-on Equipments räkning en Quality, Safety & Enviromental Manager. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Att bli en del av ett expansivt internationellt företag med goda framtidsutsikter • Stora utvecklingsmöjligheter inom koncernen både nationellt och internationellt • En roll med befogenhet att driva och fatta egna beslut i syfte att förbättra verksamheten Arbetsuppgifter Som Quality, Safety & Enviromental Manager på Snap-on Equipment utgår du från verksamheten i Kungsör. I den här rollen ansvarar du över att leda Snap-on Equipments processer i Sverige när det gäller kvalitet, säkerhet och miljöförsäkran gentemot företagets övergripande mål och värderingar. Du kommer att leda arbetet med att uppfylla kvalitetsmålen samtidigt som du säkerställer en trygg och hälsosam arbetsmiljö. Du blir en del av Operations ledningsgrupp och har ett personalansvar för ett mindre kvalitetsteam i Kungsör. Du är även med och stöttar övriga enheter i Sverige gällande kvalitet, säkerhet och miljöfrågor, vilket innebär att det kan förekomma resor i tjänsten vid enstaka tillfällen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Hantera och kontinuerligt förbättra de processer som behövs för att säkerställa överensstämmelse med svenska externa krav inom områdena miljö, säkerhet och kvalitet • Koordinera internt arbete med ledningssystem och relaterade rutiner • Övervaka utvecklingen av krav från myndigheter och kunder relaterade till produktcertifiering och anpassa processer därefter • Leda Kvalitet & Miljö-avdelningen i Kungsör • Säkerställa att företagets kvalitets-, säkerhets- och miljöpolicy förstås och tillämpas inom ansvarsområdet, och kontinuerligt arbeta för ökad hälsa och säkerhet Vi söker dig som: har en gedigen erfarenhet av liknande arbete i ledande befattning. Du har god kunskap om ISO-certifieringar och gällande lagar inom hälsa och säkerhet, samt tekniska färdigheter inom områden såsom mätteknik och maskinteknik. Vidare har du god skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Quality, Safety & Environmental Manager hos Snap-on Equipment. Som person är du kommunikativ och lyhörd för att skapa motivation och hjälpa dina medarbetare att nå sin fulla potential. Att skapa rätt förutsättningar för teamet genom tydliga strukturer, processer och arbetssätt är en av dina styrkor. Vi ser också att du är driven, stresstålig och har en hög kvalitetsmedvetenhet i ditt arbete. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Kungsör URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #Snap-on-Equipment, #kvalitet, #hälsa, #säkerhet, #ISO

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Säljare till Kungsör

Vill du bli Sveriges bästa säljare? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure!  Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning och ledarskap. Tjänsten är placerad hos Revir Sverige AB som sedan flera år är franchisetagare till Verisure AB - marknadsledande leverantör av larm till villa och lägenhet.   Vi erbjuder dig:  * Attraktiv lön med garanterad del och provisionsstege  * Tjänstebil  * Onboarding i världsklass  * Attraktiv karriärstege  * Säljtävlingar med extraordinära priser  * Kollektivavtal och friskvårdsbidrag  * Mållön 35.000-45.000kr   Vad innebär tjänsten?  Som säkerhetssäljare jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet.     Vi söker dig som:  * Har B-körkort (obligatoriskt krav) * Kan arbetar vardagar mellan kl. 12-21 * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål  * Har stort kundfokus med hög integritet  * Värdesätter samarbete och ett bra team    Sök direkt utan CV  Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.   Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.   Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram .

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Socialsekreterare för konsultuppdrag inom Barn och unga

Om jobbet Söker du efter en seriös arbetsgivare som gör det möjligt för dig att ta uppdrag enligt dina önskemål? Nu söker vi dig som är utbildad socionom med flerårig erfarenhet inom myndighetsutövning barn och unga till uppdrag i Västmanlands län. Vi erbjuder dig flexibelt upplägg, trygga anställningsvillkor, bra lön och goda förmåner. Du får en personlig kontakt med din konsultchef, samtidigt som du får chansen att bredda din kompetens, få nya erfarenheter och utvidga ditt kontaktnät. Om Dedicare Dedicare är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och är idag en av Nordens ledande leverantör av socionomer, läkare, sjuksköterskor, och andra profiler inom vårdsektorn. På Dedicare socionom består våra kunder i regel av socialtjänster i hela Sverige som har personalbehov av handläggare eller chefer inom socialtjänstens olika verksamhetsområden. Vi har ramavtal med flera kommuner i hela landet och kan således erbjuda dig ett stort urval av uppdrag på bemanningsbasis. Som konsult kan du välja om du vill ta längre eller kortare uppdrag samt om du vill att arbetsplatsen ska vara i närheten av ditt boende eller om du önskar resa. Vem är du? Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menar vi fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service. Som konsult är det viktigt att du är självgående och beredd på ett omväxlande och utmanande arbete. Som person är du flexibel, positiv och lösningsorienterad. Våra kunder förväntar sig effektivitet liksom god förmåga att ta egna initiativ. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande: -                     Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag -                     Du får en lön som är synonym med dina prestationer -                     Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens -                     Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef -                     Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.dedicare.se/socionom för mer information och för information om olika evenemang.

16 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Kungsör: Teknisk innesäljare

Tekniskt inriktad innesäljare Svensk Sågverksteknik AB är specialiserade på produkter för virkestorkar. Vi  säljer reservdelar, uppgraderingar till virkestorkar som finns hos sågverk. Framöver kommer vi förhoppningsvis även att kunna leverera nya virkestorkar.  Vår erfarenhet av torkar sträcker sig tillbaka till början av 1970-talet då vårt moderbolag Nibro AB startade upp sin verksamhet med att montera virkestorkar. Nu söker vi en tekniskt inriktad innesäljare! Arbetsuppgifter och beskrivning I huvudsak kommer du att finnas på kontoret här i Kungsör, men någon gång ibland resande bland någon av våra mer närbelägna kunder som är sågverk. Vår plan är att framöver rekrytera även en utesäljare. Du får ha i stort sett all kundkontakt med våra kunder och hanterar den mesta telefontrafiken och e-post. Kunskap och stöd finns på kontoret. Vi tillämpar Prov-/visstidsanställning ett tag i början som övergår i tillsvidareanställning, tjänstgöringsgrad 100%. Vem vi söker Vi söker dig med teknisk kunskap. Vi ser helst at du har erfarenhet som teknisk innesäljare sedan tidigare. Du är intresserad av tekniska lösningar, framför allt mekaniska tekniska lösningar och gärna viss kunskap om el. Du har även  erfarenhet samt vana att läsa ritningar, gärna kunskap om att göra mekanisk ritningar även fast det inte är en huvudsaklig arbetsuppgift så kommer det at behöva utföras ibland. Krav: Körkort för personbil, egen bil krävs för resor till och från jobbet. Flytande i det svenska språket samt duktig i det engelska språket, dessa både i tal, förståelse och skrift. Van att arbeta med datorer, såsom Word och Excel. Har erfarenhet och vana att läsa ritningar. Du är en trevlig och social person som fungerar bra ihop med andra människor. Att kunna arbeta självständigt är viktigt samt att vara effektiv och drivande.  Information om datorsystem vi använder: Microsoft Word, Excel, Outlook Ironcad, 3d cad Autocad LT, 2d cad Affärssystem, Svensk Sågverksteknik AB: Monitor G5, avslutar Visma Administration 2000 Affärssystem, Nibro AB: Monitor G5 Övrig information Företagets hemsida kommer att bytas till en mer avancerad en tid efter att denna tjänst tillsätts. Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande! För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson, [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Familjärt säljteam Kungsör

Är du ute efter ett arbete där du kan ha kul på jobbet och även bli framgångsrik så passar du in i vårt team. Hos oss får du har möjligheten att ingå i ett sammansvetsat team med oss där vi stöttar och gläds åt varandras framgångar. Försäljning är ett fantastiskt roligt arbete med nya erfarenheter och upplevelser varje dag . Det vi erbjuder Dig är: *Grundlig försäljningsutbildning *Vidareutbildning, feedback och stimulans *Goda möjligheter att avancera inom företaget. Skräddarsytt efter dina önskemål *Du har betalt för varje kundbesök du gör Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer. Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och har ett leende på läpparna. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar. Att du har någon erfarenhet av försäljning är en merit men inget vi kräver. Däremot så är humor och envishet ett stort plus. Du har körkort & tillgång till egen bil. Som försäljare kommer du att sälja Clear Sky som är ett av världens mest hälsosamma Luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Dina besök bokas upp av vår bokningsavdelning. Det innebär att du som säljare åker ut på förbokade besök, anpassade efter ett schema som du är med och utformar tillsammans med oss veckovis. Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu, finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Bifoga Cv och ditt personliga brev i din ansökan! Välkommen med din din ansökan redan idag! Produkten: Världshälsoorganisationen (WHO) uppskattar att mer än en byggnad av fyra har problem med inomhusluftkvalitet. Inomhusluften är mer förorenad än utomhusluften (5 till 100 gånger, US EPA). Luftföroreningar inomhus rankas som en hög prioriterad hälsorisk - det är rankat på 5:e plats som en orsak till ohälsa i världen (WHO). 90% av vår tid spenderar vi inomhus. Clear Sky är en unik kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier och är en portabel luftrenare med flera funktioner. Den har funnits på marknaden i över 25 år och säljs idag i 25 länder över hela världen. Clear Sky tilldelades 2016 Plus X Award för sin höga kvalitet, design, användarvänlighet och funktion. #workatclearsky Lönetyp: Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.

15 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Svetsare

Om tjänsten Är du svetsare och redo för att ta ett nytt steg arbetslivet? Vill du bli en del av ett härligt gäng? Då kan det vara dig vi söker! Till Car-O-Liner i Kungsör söker vi nu en svetsare som behärskar MIG/MAG och är van vid ritningsläsning. En del av arbetet innebär även förbättringsarbete inom avdelningen där du kommer att vara delaktig. Arbetstiden är förlagd till skiftarbete. Du har tidigare erfarenhet av svetsning och vi ser gärna att du har en verkstadsteknisk gymnasieutbildning eller motsvarande. Ditt arbetssätt är noggrant och du har ett högt kvalitetstänk. Du är flexibel och tycker om att arbeta i team. Dessutom är du ansvarsfull, initiativtagande och har en positiv inställning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Låter det här intressant och passar in på din profil? Eller har du kanske frågor kring tjänsten?   Ring då till Matilda Spjut på Best Bemanning & Rekrytering   på telefon 0221-480984 alt  [email protected] Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast! Urval sker löpande. Ansök redan idag! Om Best bemanning & rekrytering Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov. Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning. Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet. Vi är best på     Administration     Ekonomi     Fastighetsskötsel     Industri     Lager och logistik     Mark och anläggning     Sälj och marknad     Teknik     Transport

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Erfaren lackerare till Strängnäs!

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Nu söker vi en erfaren lackerare till vår kund i Strängnäs! (Om du inte har möjlighet till pendling kan vi hjälpa till med lägenhet, du står själv för kostnaden.) Vår kund har nyligen öppnat sin anläggning i Strängnäs och specialiserat sig inom plåtslagning och lackering av krockskadade bilar. Med en passion för att återställa fordon till sitt tidigare skick erbjuder de högkvalitativa reparationstjänster för att hjälpa kunderna få tillbaka sina fordon på vägen igen. Som billackerare är du den sista pusselbiten i hela produktionen, det är ditt ansvar att ta emot färdig grundade delar och sedan avsluta arbetet med att lackera bilen utifrån sin färg och klarlack. Urval av arbetsuppgifter: - Kontrollera att färdiggrundad del ser bra ut inför lackering. - Maskera och rengöra delar inför lackering. - Förbereda inför lackering genom att använda anti silikon, papper, plast, tejp och lackbockar. - Hantera olika typer av lackpistoler. - Lacka bilen med färg och klarlack. - Rengöring av verktyg (lackpistoler). - Slipa och polera. Vår kund värderar samarbete högt. Du kommer arbeta tillsammans med dina kollegor för att den dagliga produktionen flyter smidigt och att ni tillsammans når uppsatta mål. Kundens målsättning är att bli Sveriges främsta skadeverkstad och varje medarbetare har en avgörande roll för att nå detta mål. Detta uppdrag börjar med 6 månaders visstidsanställning men mycket goda möjligheter till en tillsvidareanställning. Hos kunden finns goda möjligheter att växa och utvecklas inom din roll. Din profil Vi söker dig som vill ha en ny utmaning och vill vara med på resan i en expansiv startup. Vi ser att du som söker tjänsten känner att du är flexibel - du är inte rädd för utmaningar och kan snabbt anpassa dig till nya situationer. Du är även en lagspelare och förstår att nyckeln till framgång är samarbete, du trivs att arbeta i team och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du har erfarenhet från tidigare jobb inom lackering och utför arbetet med hög kvalité. Du som söker tjänsten bör ha erfarenhet inom lackering utifrån arbetsuppgifter ovan och kunna vidare i processen lämna referenser som intygar den erfarenheten. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ber dig söka tjänsten via annonsen och undanber ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Plåtslagare till vår kund i Strängnäs!

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Nu söker vi en erfaren plåtslagare till vår kund i Strängnäs! (Om du inte har möjlighet till pendling kan vi hjälpa till med lägenhet, du står själv för kostnaden.) Vår kund har nyligen öppnat sin anläggning i Strängnäs och specialiserat sig inom plåtslagning och lackering av krockskadade bilar. Med en passion för att återställa fordon till sitt tidigare skick erbjuder de högkvalitativa reparationstjänster för att hjälpa kunderna få tillbaka sina fordon på vägen igen. Som plåtslagare är din uppgift att återställa karossens yttre figur innan den ska lackeras. Arbetsuppgifter plåtslagare: - Inspektera skador/bucklor på fordon och planera vad som ska göras. - Rikta skadan/bucklan med verktyg ex. spoter, slipmaskin, hammare. Meriterande om du även har erfarenhet av grundning: - Grunda delen (spackla och slipa till slät yta). - Spray grunda (på bruk, vid behov med lackpistol). - Rengöring av bearbetad del. Vår kund värderar samarbete högt. Du kommer arbeta tillsammans med dina kollegor för att den dagliga produktionen flyter smidigt och att ni tillsammans når uppsatta mål. Kundens målsättning är att bli Sveriges främsta skadeverkstad och varje medarbetare har en avgörande roll för att nå detta mål. Detta uppdrag börjar med 6 månaders visstidsanställning men mycket goda möjligheter till en tillsvidareanställning. Hos kunden finns goda möjligheter att växa och utvecklas inom din roll. Din profil Vi söker dig som vill ha en ny utmaning och vill vara med på resan i en expansiv startup. Vi ser att du som söker tjänsten känner att du är flexibel - du är inte rädd för utmaningar och kan snabbt anpassa dig till nya situationer. Du är även en lagspelare och förstår att nyckeln till framgång är samarbete, du trivs att arbeta i team och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du har erfarenhet från tidigare jobb inom lackering och utför arbetet med hög kvalité. Du som söker tjänsten bör ha erfarenhet inom plåtslagning utifrån arbetsuppgifter ovan och kunna vidare i processen lämna referenser som intygar den erfarenheten. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ber dig söka tjänsten via annonsen och undanber ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024