Vi söker dig med lång erfarenhet av den tillverkande industrin, allra helst av produktionsteknik. Du är väl insatt inom produktion och flöden och är tekniskt intresserad rent generellt och hungrig på att hugga tag i en utmanade och spännande roll! Vad finns: En spännande miljö, stora möjligheter till utveckling. Få vara delaktig och ansvara för pågående projekt samt kliva in i helt nya och starta upp. Arbeta tvärfunktionellt. Vad efterfrågas: Att du har kunskap och erfarenhet av arbete som syftar till att öka produktionstakten, optimera flöden och förbättra produktionskapaciteten. Du kan se- och ta fram behovsspecar, arbetsinstruktioner och definiera flöden, tex gällande material. Arbeta med förbättringsarbete och följa hela processer, från idé till installation. Vem är du: Du behöver vara en trygg och lugn person, noggrann och saklig med närhet till idéer och förbättringsfokus. Positiv och en naturlig medspelare i sociala sammanhang. Erfarenhet av lång tids arbete inom tillverkande industri, gärna med komplexa produkter, samt erfarenhet av att ta fram nya produkter, är meriterande. Övrigt: Den här kunden är väldigt mån om att du ska trivas, du ges fina förmåner och blir en del i ett härligt gäng. Mer information ges längre fram i processen. När: Start enligt överenskommelse, efter sommaren/i höst. Har du frågor, eller är nyfiken på tjänsten? Kontakta mig gärna! Ansvarig rekryteringskonsult: Karin Signell Engelholm [email protected] 070 222 12 78
Vill du arbeta med en av marknadens största ServiceNow-plattformar där du får kombinera tekniskt utvecklingsarbete med verksamhetsnära analys? Vi söker nu en ServiceNow-utvecklare som även har erfarenhet som Business Analyst och som vill bidra till att vidareutveckla en plattform som används av över 20 000 medarbetare. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som ServiceNow-utvecklare kommer du att ha en nyckelroll i utvecklingen och förvaltningen av flera produktområden inom plattformen. Du arbetar nära verksamheten i ett agilt team bestående av utvecklare, Business Analysts, Service Managers och Service Owners. I din roll får du möjlighet att påverka såväl teknik som arbetssätt för att skapa värdefulla och effektiva lösningar. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som har: - Minst 4 års erfarenhet av utveckling i ServiceNow - Dokumenterad erfarenhet av arbete som Business Analyst - Relevant akademisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet - God kunskap i JavaScript och vana att automatisera flöden i ServiceNow - Erfarenhet av integrationer samt incident- och felsökningsarbete - Van att hålla workshops och ha dialoger med verksamheten Meriterande: - Erfarenhet av On-prem / Self-hosted-miljöer - Tidigare genomfört uppgraderingar eller implementationer i ServiceNow - Erfarenhet av verktyg som Camunda, Docusign eller Blue Prism - Innehav av relevanta certifieringar, t.ex. CSA, CAD, CIS ITSM, CIS APM eller SPM Fundamentals Vad vi erbjuder Vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans. Centric är ett IT-företag med ca 400 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]
Har du en bakgrund inom kognitionsvetenskap eller UX-design och vill arbeta med användarcentrerad utveckling i teknikens framkant? Vi söker nu en Frontendutvecklare med stort intresse för UX, Human Factors och teknisk dokumentation! Att jobba som Frontendutvecklare I din roll som UX-utvecklare kommer du att ta fram koncept för utvecklingen av nya funktioner till MT och med fokus på operatörsstationen. Du kommer att arbeta inom Flight Training Systems (FLTS) med de tillhörande produkterna Mission Trainer (MT) för pilotträning och Aircraft System Trainer (AST) för teknikerträning, från design till driftsättning. Ditt arbete kommer ske i nära samarbete med utvecklingsteamet som sker med agila arbetssätt och du kommer även att ingå i en UX-grupp som jobbar gemensamt med stöd och träningsssystem. Du kommer vara delaktig vid scenariotestning och den som håller i hanteringen av dokumentationen. Rollen är placerad i Linköping. Att vara konsult på Nexer Tech Talent Som konsult hos Nexer Tech Talent blir du en del av ett stödjande nätverk och får tillgång till ett skräddarsytt utbildningsprogram. Du får chansen att utveckla din kompetens och växa i din roll, samtidigt som vi erbjuder nätverksträffar och sociala aktiviteter för att bygga gemenskap och kunskapsutbyte. Vi söker dig som: Har en högskoleutbildning som kognitionsvetare eller UX designer. Har ett starkt intresse för Human Factors och teknisk dokumentation Har erfarenhet av användarcentrerad design, och är van vid framtagande av prototyper Det är ett plus om du är van att delta vid tester, kan skriva teknisk dokumentation och/eller kan koda i C#. Befattningenkräver att dugenomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan,i förekommande fall,medföra krav på visst medborgarskap. Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Tech Recruiter Lema Naderi på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.
Zivi söker nya talanger som vill växa med oss inom professionell bilvård. Vi letar efter dig som gillar att jobba med händerna, vill lära dig ett yrke och trivs i ett högt tempo. Hos oss får du möjligheten att utvecklas och ta ansvar – oavsett om du är ny i branschen eller har erfarenhet sen tidigare. Om Zivi Zivi är ett snabbväxande företag som erbjuder bilvård i världsklass – både invändigt och utvändigt – med fokus på kvalitet, hållbarhet och professionellt bemötande. Vi samarbetar med några av Sveriges mest välkända bilhandlare och privatkunder, och vi jobbar hårt för att vara en trygg och utvecklande arbetsplats där medarbetare växer tillsammans. Om rollen Som bilvårdare hos oss kommer du att lära dig allt från noggrann fordonstvätt och invändig städning till avancerad polering och behandling av lack. Du jobbar både självständigt och i team, och vi ser till att du får den utbildning och vägledning du behöver för att lyckas. Tidigare erfarenhet av bilvård är ett plus – men inte ett krav. Vi söker framför allt dig som har viljan att lära dig och göra ett bra jobb. Vi söker dig som: Har ett starkt bilintresse och vill jobba med bilvård Är praktiskt lagd och gillar att jobba med kroppen Trivs med ett högt tempo och tar ansvar Kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra Är punktlig, noggrann och har en positiv attityd Arbetstider Måndag till fredag Möjlighet till helgarbete finns Vi erbjuder dig: Intern utbildning inom bilvård och polering En chans att växa i ett företag med stark sammanhållning Möjlighet att utvecklas till teamleader eller andra ledande roller Vill du bli en del av Zivi? Skicka in din ansökan idag – och ta första steget in i en bransch där du får jobba praktiskt, lära dig ett yrke och göra skillnad varje dag.
Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en Mekanikkonstruktör som söker både variation och nya utmaningar och vill arbeta med teknik som skapar verkligt värde? Hos Together Tech får du vara med och utveckla lösningar som bidrar till en mer hållbar framtid. Vi söker en driven Mekanikkonstruktör till spännande uppdrag där du får arbeta med konstruktion och utveckling bland annat inom design av verktyg som används i olika tillverkningsmoment. Här väntar en stimulerande roll med stora möjligheter att utvecklas. Som en del av vårt team får du möjlighet att arbeta med spännande varierande projekt i olika branscher såsom försvars-, förnybar energi-, fordon-, och tillverkningsindustrin. Du har goda möjligheter till variation, personlig utveckling och lärande och i arbetet kan allt från design, cad, projektledning och prototyptillverkning ingå. Vi har både projekt ute hos våra kunder men även möjlighet att arbeta i våra inhouse-projekt. Din tekniska bakgrund Master-/kandidatexamen med inriktning mot maskinteknik eller liknande. Har tidigare omfattande arbetslivserfarenhet som mekanikkonstruktör och av CAD-verktyg gärna i CATIA v5. God kommunikationsförmåga, flytande i svenska och engelska. Meriterande att du har erfarenhet av tillverkningsnära konstruktion, särskilt inom verktyg och fixturer En del av våra uppdrag finns inom säkerhetsklassade områden och för dessa krävs en säkerhetsprövning innan du kan påbörja uppdraget. Svenskt medborgarskap är krav gällande säkerhetsklassat område. Dina personliga egenskaper Att vara konsult kräver en flexibel och nyfiken grundinställning, ett självständigt arbetssätt och förmågan att bygga starka relationer med kunder och kollegor. Du är intresserad av de senaste teknikerna inom mekanikområdet och är motiverad att utvecklas tillsammans med oss. Together Tech för hållbar produktutveckling Vi ger möjligheter till att kunna utvecklas genom en variation av uppdrag inom olika branscher och områden, i uppdrag hos kund eller i något av våra spännande in-houseprojekt. Hos oss på Together Tech arbetar du tillsammans med andra ingenjörer som brinner för miljö och hållbarhet, alla med en vilja att skapa bestående lösningar med hjälp av teknik – eller som vi säger: Better World Tech! Din utveckling & vårt stöd Din utveckling och ditt välmående är viktigt för oss varpå vi erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. Vi värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön, och är kollektivanslutna. För att främja din hälsa erbjuder vi friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter. Vi gillar att umgås med varandra i olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. Vi strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. Vi erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. Vi är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024 och 2025 av Karriärföretagen! Vill du veta mer om oss, besök gärna vår hemsida www.togethertech.com För frågor kring den aktuella tjänsten, kontakta rekryterande ledare Lisa Nilsson, på telefon +46 700 88 97 71
Om jobbet För detta uppdrag söker vi produktionspersonal till livsmedelsverksamhet i Linköping. Arbetet sker i en miljö där hantering av kött och tydliga dofter förekommer, och kräver god fysisk förmåga. Vi erbjuder sommarjobb under 4–10 veckor mellan v.25-36, med varierande arbetstider – allt från mycket tidiga morgonpass till dagtid, eftermiddag och natt. Arbetet är vardagar måndag-fredag men övertidsjobb på helger kan förekomma. För rätt person finns även möjlighet till extrajobb efter sommaren, antingen som student eller om du vill kombinera arbetet med annan sysselsättning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Deltagande i den dagliga produktionen Hantering och flytt av kött och livsmedel (hjälpmedel finns) Städning och rengöring enligt hygienrutiner Paketering av produkter Vi söker dig som: Klarar av att arbeta i en miljö med kött Har god fysik och trivs med ett aktivt och praktiskt arbete Är pålitlig, engagerad och har en positiv inställning Är flexibel med arbetstider och redo att hoppa in vid behov Tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsproduktion är meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper – vi söker dig som vill göra ett bra jobb och bidra till ett gott samarbete i teamet. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som är en engagerad och skicklig systemadministratör inom Linux som vill arbeta med några av Sveriges största och mest intressanta Linuxmiljöer. Vi har behov av flera nya kollegor på såväl junior som senior nivå. Om du har erfarenhet av Linux och ser fram emot att utvecklas i din karriär, välkommen till oss! Ditt arbete hos oss I rollen som IT-konsult inom Linux kommer du arbeta ute hos någon av våra kunder och vara delaktig i arbetet med att driva och utveckla deras IT-miljöer. Bland våra kunder finns företag med både tusentals och tiotusentals maskiner i sina miljöer. Tack vare miljöernas storlek finns det goda möjligheter för dig att utvecklas i den riktning du själv vill och att få chans att arbeta med det som just du tycker är roligt. Hos oss kommer du att erbjudas möjligheten att fördjupa dina kunskaper inom Linuxområdet och att hitta den inriktning som passar din utveckling bäst. Vi erbjuder relevanta certifieringar och vidareutbildning, anpassat efter dina behov. Din profil Vi söker dig som har en färdig examen från relevant utbildning och som gillar att arbeta med den senaste tekniken och följa med i branschens utveckling. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har arbetat några år inom området och därigenom skaffat dig kunskap och erfarenhet inom följande: Olika distributioner av Linux, gärna Red Hat Underhåll av system och servrar Scripting/programmering Nätverk/brandväggar och säkerhet Det är meriterande om du också har erfarenhet och kompetens inom något av följande: Kubernetes Automation Ansible Du kommunicerar dagligen både skriftligt och muntligt på svenska och engelska varför det är ett krav att du behärskar båda språken väl. Befattningen kan kräva att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, vilket kan innebära krav på visst medborgarskap. Som person är du flexibel, ordningsam och van vid att ta ansvar. Du är mycket mån om att göra ett bra jobb tillsammans med ditt team. I rollen som IT-konsult hos oss på SysPartner är det också viktigt att du representerar vårt starka varumärke på ett bra sätt ute hos kund. Vilka är vi? SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt helhetskoncept för IT-drift. Vi grundades i Linköping 2005 och har sedan dess expanderat till ytterligare tre städer, och vi finns idag även i Stockholm, Västerås och Luleå. Här får du en roll i en platt organisation där du erbjuds generösa förmåner och en härlig gemenskap. SysPartner strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. Vi arbetar främst med längre uppdrag hos medelstora och stora bolag med spännande och tekniskt avancerade miljöer. Hos oss arbetar många kompetenta tekniker med olika specialistområden. Vi är idag snart 70 anställda och vi alla delar ett stort teknikintresse och en passion för IT och teknik. Vi ser till att hitta på många roligheter tillsammans med alltifrån gemensamma AW:n till trevliga företagsresor. Vårt mål är att vara branschens bästa arbetsgivare, med branschens bästa medarbetare! Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!
I rollen som konsult på SysPartner erbjuds du konsultuppdrag där du ges du möjlighet till snabb utveckling och chans att höja din kompetens inom relevanta områden. Vi jobbar framförallt med längre uppdrag och våra kunder är oftast medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant. Som systemadministratör möts du bland annat av dessa uppgifter: Deployment och administration av servrar Planering och produktionssättningar av nya system Avancerad felsökning av klient, server och nätverk Automation och scriptning Migreringar Vem är du? Vi söker dig som, precis som vi, har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta med den senaste tekniken och hänga med i branschens utveckling. I rollen som konsult är du vårt ansikte utåt vilket kräver ett gott kundbemötande och en professionell attityd. Vi söker en ödmjuk och ärlig person som visar intresse och nyfikenhet för uppgiften. För att passa i rollen som systemadministratör tror vi att du har arbetat minst två år inom området. Om du har specialistkompetens inom något eller några av följande områden är det meriterande: PowerShell Migreringar och plattformsuppgraderingar Virtualiseringsplattformar på OS och applikationsnivå Sql och Exchange Azure, Office365 och andra molnplattformar Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Befattningen kan komma att kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Vilka är vi? SysPartner levererar tjänster inom infrastruktur (Linux och Windows) samt systemutveckling. Vårt fokus ligger på konsultverksamhet men vi har även hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. SysPartner har funnits sedan 2005 och har kontor i Linköping, Västerås, Stockholm och Luleå. Vi strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. SysPartner erbjuder dig som anställd en rad personalförmåner som vi är väldigt stolta över. Vi är alltid på jakt efter nya kollegor som vill vara med på vår fortsatta utvecklingsresa framåt! Låter det spännande? Välkommen med din ansökan!
Är du en erfaren IM/IA-tekniker med fler än 8 års erfarenhet inom klientdrift och säkerhet i stora enterprise-miljöer? Har du kompetens inom SCCM, Intune och patchhantering? Då kan vi ha uppdraget för dig! I detta uppdrag hos vår kund i Linköping så får du chansen att arbeta med avancerade lösningar och teknik i framkant. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I rollen som senior IM/IA-tekniker kommer du att ansvara för avancerad klientdrift där SCCM, Windows och Active Directory är centrala delar. Du hanterar GPO och arbetar med utrullningsprojekt samt livscykelhantering för system och applikationer. Du implementerar och optimerar Intune samt säkerhetslösningar som Defender for Endpoint och XDR. Patchhantering är en viktig del av arbetet, där du säkerställer att stora enterprise-miljöer håller hög standard och säkerhet. Dessutom ansvarar du för applikationshantering och paketering, inklusive livscykelhantering, och använder verktyg som PowerShell App Deploy Toolkit (PSADT) för att effektivisera processer. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i denna roll så har du minst 8 års erfarenhet av arbete inom relevant område och erfarenhet av att arbeta i komplexa IT-miljöer med fokus på säkerhet och stabilitet. Du har gedigen kunskap och praktisk erfarenhet av: - SCCM, Windows och Active Directory. - GPO-hantering och stora enterprise-miljöer. - Intune, Defender for Endpoint och Security Dashboards. - XDR-implementation och säkerhetslösningar. - Patchhantering och applikationspaketering. - PowerShell och PSADT. Vad vi erbjuder Vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans. Mer om oss Centric är ett IT-företag med ca 400 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer