Teknisk skribent
Procruitment AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Om kunden Vår kund är ett nordiskt teknik- och konsultföretag som är en del av försvars- och säkerhetsbranschen. Företaget är en självständig aktör med över 2 300 medarbetare och kontor på fler än 30 platser i Sverige, Finland och Indien. Företaget erbjuder tekniska lösningar och konsulttjänster med fokus på att skapa ett smartare, mer hållbart och motståndskraftigt samhälle. Företaget arbetar inom områden som totalförsvar, industriell säkerhet och hållbar samhällsutveckling. Genom att kombinera expertkunskap med avancerad teknik strävar företaget efter att möta globala utmaningar som klimatförändringar och demografiska förändringar. Om tjänsten Är du en erfaren teknisk skribent som vill arbeta med spännande och banbrytande teknik? På uppdrag av kund söker vi nu en teknisk skribent till deras växande team i Linköping. Här får du möjlighet att vara med och skapa dokumentation som gör skillnad – både för användare och för tekniken i sig. I den här rollen får du arbeta med avancerad teknik, samarbeta med kunniga ingenjörer och vara en viktig del av ett team som strävar efter högsta kvalitet och tydlighet i allt de gör. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla och underhålla teknisk dokumentation enligt S1000D-standard Skriva och redigera tekniska texter på både svenska och engelska Samarbeta med ingenjörer och tekniska specialister för att säkerställa korrekt och relevant innehåll Tillämpa Simplified Technical English (STE) för ökad tydlighet Skapa tekniska manualer, specifikationer och andra publikationer Din kompetens För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av arbete i en liknande roll, som teknikinformatör eller teknisk skribent Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Erfarenhet av att arbeta enligt S1000D och använda STE Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team Du är kommunikativ, lösningsorienterad och trivs i samarbete med andra. Med ett skarpt öga för detaljer och ett tekniskt intresse har du lätt för att omvandla komplex information till tydlig, användarvänlig dokumentation. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Linköping Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Projektledare
Procruitment AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om kunden Vi söker nu en projektledare till vår kund Sigma Technology! Sigma Technology Tech House är en del av Sigma Technology Group och specialiserar sig på IoT, uppkoppling, inbyggda system och digitala lösningar. Med bas i Linköping och en stark innovationskultur kombinerar de teknisk expertis med kreativ problemlösning för att utveckla framtidens uppkopplade system. Genom att skapa smarta, hållbara och effektiva lösningar – från avancerad produktuppkoppling till nästa generations styrsystem – hjälper de företag att driva digital transformation. Om tjänsten Som projektledare kommer du att leda och koordinera projekt från start till mål. Du säkerställer att projekten levereras i tid, inom budget och med hög kvalitet.  Ditt ansvar inkluderar: Planering & Koordinering: Skapa projektplaner, sätta mål och hantera resurser. Kundkommunikation: Vara kundens huvudsakliga kontaktpunkt och säkerställa att deras behov tillgodoses. Teamledning: Leda och motivera teamet för att uppnå projektmål. Riskhantering: Identifiera och minimera risker för att hålla projektet på rätt spår. Uppföljning & Rapportering: Följa upp framsteg och rapportera till intressenter. Kvalitetssäkring: Säkerställa att projektet uppfyller kvalitetskrav och kundens förväntningar. Samverkan: Arbeta nära interna och externa intressenter för att koordinera projektet. Din kompetens Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom relevant område, såsom industriell ekonomi eller teknisk projektledning. Du besitter en stark ledarskapsförmåga, är lösningsorienterad och har flera års erfarenhet av att framgångsrikt driva projekt, gärna inom produktutveckling. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Linköping Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Team Manager Linköping
Responda Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion.  Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Låstekniker till SafeTeam
Bravura Sverige AB
Finmekaniker

Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam. Om företaget SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus. SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet. Arbetsuppgifter Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam. Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

65 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Företagssäljare
Kristersson, Robin
Företagssäljare

Står nu inför en spännande expansion och i samband med detta söker vi två affärsdrivna företagssäljare med dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning – gärna inom telecomsektorn. Om rollen Som företagssäljare hos oss kommer du att arbeta med försäljning av välrenommerade produkter och tjänster inom telecom mot företagskunder. Detta är en heltidstjänst med fast lön och en attraktiv rörlig provisionsmodell. Start sker omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som: - Har minst 2 års erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning, gärna inom telecom - Är självgående, målinriktad och trivs i en roll med stort eget ansvar - Har stark kommunikativ förmåga och god vana av att bygga långsiktiga kundrelationer -Drivs av att skapa resultat och ser möjligheter i varje kundmöte Vi erbjuder - En nyckelroll i uppbyggnaden av vårt nya kontor i Linköping - Starka, efterfrågade tjänster inom telecom - Heltidstjänst med fast lön och generös provisionsmodell - Snabb uppstart - vi ser gärna att du kan börja omgående - Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget - Ett engagerat team med högt driv och positiv kultur Har du rätt profil eller känner du någon som borde se detta, hojta till! Frågor om denna tjänst kontakta Lukas Bock, försäljningschef Tele: 0722120327 Mail: [email protected] Mail: [email protected] Jobbtyp: Heltid

65 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Linköping

We are looking for new home cleaners to join our team in Linköping. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Linköping. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

65 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Teknikinformatör
Sigma Technology Information AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Är du en erfaren teknikinformatör, redo för nästa steg i karriären? Vill du använda din tekniska erfarenhet för att göra avancerad teknik lättillgänglig för olika målgrupper? Hos oss på Sigma Technology Information får du kombinera tekniskt kunnande med möjligheten att utvecklas och testa nya projekt i en prestigelös och stöttande miljö. Som teknikinformatör arbetar du med att analysera komplex teknisk information, ställa rätt frågor till olika experter för att sedan omvandla informationen till målgruppsanpassade texter, instruktioner och beskrivningar. Du har en stark känsla för hur teknisk dokumentation bör byggas upp för att vara både funktionell och lättillgänglig. Uppdragen varierar mellan olika branscher och produkter, vilket ger dig möjlighet att använda din erfarenhet från tidigare projekt och anpassa dokumentationen efter skilda krav och standarder. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av att skapa teknisk dokumentation. Har mycket god teknisk förståelse och trivs med att fördjupa dig i hur system och produkter fungerar. Är skicklig på att strukturera information enligt etablerade principer för informationsarkitektur. Är van att skriva för olika målgrupper och anpassa både språk och informationsnivå efter användarens behov. Är metodisk, noggrann och gillar att arbeta strukturerat. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Är kommunikativ, prestigelös och trivs med många kontaktytor. Erfarenhet av följande är meriterande: XML, DITA, STE och S1000D. Adobes programvaror Regulatoriska texter. B-körkort är ett krav eftersom vi arbetar nära våra kunder. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, ditt engagemang och din vilja att utvecklas tillsammans med oss på Sigma. Eftersom du kommer att arbeta som konsult trivs du också med att samarbeta med många olika människor, i en internationell arbetsmiljö. Vi erbjuder Vi är ett tryggt och stabilt företag där du får möjlighet att jobba med både spännande projekt och fantastiska människor. Hos oss får du inte bara möjlighet att växa i din roll – vi ser till att du har roligt på vägen! Vi är stolta över vår öppna och inkluderande företagskultur där vi värdesätter: Gemenskap och trivsel. Vi tycker att det är viktigt att du trivs på jobbet och att vi har roligt tillsammans! Möjlighet att utvecklas inom olika tekniska områden och branscher med stöd från erfarna kollegor och en engagerad chef. Balans i livet med en trygg anställning med flexibla arbetsvillkor och balans mellan jobb och fritid. På Sigma Technology Information tror vi på långsiktighet – både i våra kundrelationer och med våra medarbetare. Kontakt Ansök redan idag och bli en del av Sigma Technology Information – en arbetsplats där teknik möter utveckling och gemenskap. För frågor om tjänsten, kontakta oss. Vi ser fram emot att höra från dig! För mer information kontakta: Sanna Wredenskog, +46 763401028 [email protected]

66 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Recruitment & Consultant Manager till A-hub Östergötland!
A Hub AB
Personal- och HR-specialister

A-hub i Linköping växer och söker nu vår nästa stjärna till rollen som Recruitment & Consultant Manager! Brinner du för mötet med människor och att skapa långsiktiga relationer? Letar du efter en plats att fortsätta utvecklas på tillsammans med drivna kollegor i en entreprenöriell och positiv miljö? Läs vidare!  VARFÖR A-HUB? A-hub öppnade i Linköping för drygt tre år sedan och har sedan dess haft en spännande och utvecklande tid tillsammans. Vi har över 30 års gemensam erfarenhet från branschen och arbetsmarknaden i Östergötland. Vi är ett team som kantas av vår egen unika kultur av öppenhjärtlig omtanke, glädje och särskiljande kompetens. Vi är ett gäng som vågar utmana, både varandra och valda sanningar. Vi tror också att det är just det som tilltalar dig – att våga det andra räds och se styrkan i varje individs kraft! På bilden nedan syns en del av vårt härliga interna team; Sebastian Dejler, Jesper Friström, Love Fransson och Alice Lindell. A-hub Östergötland är en del av A-hub Group som består av sex lokala hubbar runtom i Sverige. På A-hub arbetar vi med långsiktiga relationer med kandidater, konsulter och kunder. Det är därför vi är så starka lokalt! Vår framgång och vårt välmående är djupt förankrat i hur vi lyckas som bolag. Därför är Human First inte bara en av våra tre värderingar, det är den första av dessa tre. Vi vet att det inte är timmarna man spenderar på kontoret som gör skillnad. Det är vad vi gör med vår tid och att vi lämnar tid över till reflektion, avkoppling och återhämtning. Så växer man som människa, så vill vi växa. Vi vet också att vi och vår bransch måste utvecklas, helt sonika för att världen förändras ständigt. Där kommer vår andra värdering Adapt to Change in. Vår omvärldsbevakning och vilja att ständigt hänga med (kanske springa först) är en stark drivkraft i vår verksamhet. Challenge Everything – vår tredje värdering! Vi utmanar traditionella processer, tillvägagångssätt och metoder. Hur når vi optimalt resultat på kortast tid? Kasta upp dina idéer i luften, på ett eller annat sätt kommer vi att marinera dem. Våga och vinn! Nu när du läst detta, känner du igen dig? Vill du också vara med och påverka, inte bara vårt företag utan en hel bransch? Att du brinner för affärer, relationer och utveckling tar vi för givet! VAD KOMMER DU ATT GÖRA? I rollen som Recruitment & Consultant Manager kommer du att arbeta med såväl rekryteringar som konsultlösningar. Det här är en fri roll med möjlighet att verka brett samtidigt som du arbetar med rekrytering och relationer till konsulter, kandidater och kunder.  Följande är en stor del av din vardag: Kandidatkontakt, både uppsökande (search) samt via annonseringskanaler. Kanske än mer via det nätverk du själv vårdar. Personalansvar för de konsulter du rekryterar till våra kunder och en del av befintliga konsulter som du kommer överta när du har kommit igång i rollen. Rekrytering av nya medarbetare till både vår konsultverksamhet och till våra kunders verksamhet. Merförsäljning på befintliga kunder. Till din hjälp har du erfarna och drivna kollegor som delar ett brinnande intresse för människor, relationer, affärer och tillväxt.  Love är en av dem som jobbar i rollen som Recruitment & Consultant Manager idag! "Det bästa med min roll är att den är fartfylld och varierande! Jag får möta människor varje dag; kandidater, kunder och konsulter, och ständigt skifta perspektiv. Dessutom trivs jag väldigt bra med all HR som ingår i rollen. Jag får hela tiden utvecklas i min yrkesroll!" - Love VEM ÄR DU OCH VAD HAR DU MED DIG? Vi tror starkt på mänskliga drivkrafter och ambition. Vid sidan av det tror vi att du har: En akademisk utbildning som grund för vidare utveckling Några års erfarenhet av ledarskap av konsulter samt rekrytering, främst inom tjänstemannasidan och IT Vi pratar både engelska och svenska i vårt arbete, så det är viktigt att du känner dig bekväm i båda språken (verbalt och skriftligt) OCH TILL DET VIKTIGASTE, DU ÄR… Kommunikativ med ett starkt intresse för att bygga långsiktiga relationer. Initiativtagande. Om något kan förbättras eller ska åstadkommas så ser du till att det händer! Målorienterad med en riktig vinnarskalle som vill tillhöra det bästa teamet! Självorganiserande och strukturerad. Sist men inte minst så är du ödmjuk. Du vet vad du kan, men också vad du både vill och behöver utvecklas inom! Låter detta som en resa du vill vara med på och stämmer vårt tappra försök att beskriva en dag på A-hub in på vad du vill syssla med? Tveka inte att höra av dig eller ännu hellre, skicka in din ansökan! ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN Start: Enligt överenskommelse  Omfattning: Heltid Placering: Linköping Lön: Fast månadslön samt provision

68 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Produktionstekniker – Verktygsberedning i Catia V5/Delmia V5
VIPAS AB
IT-säkerhetsspecialister

Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är perfekt anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi strävar efter att skapa. Som ett IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster, vi levererar skräddarsydda lösningar med hjälp av den senaste tekniken som Java och Python. Vårt team har gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst, och vi leder er genom den moderna teknikens landskap med trygghet och framförhållning. Jobbeskrivning: Är du en erfaren produktionstekniker med passion för verktygsberedning och ett öga för smarta tillverkningslösningar? Nu söker vi en konsult till ett spännande uppdrag inom försvarsindustrin – där din tekniska kompetens kommer göra skillnad i utvecklingen av verktyg till flygplansproduktion. Om uppdraget Hos vår kund, ett ledande bolag inom försvars- och säkerhetsindustrin, blir du en del av ett dedikerat team som arbetar tätt mellan konstruktion, logistik, produktion och stödjande funktioner. Ditt fokus ligger på beredning av underlag för tillverkning samt inköp av verktyg och testutrustning till flygplansproduktion. Du ansvarar för att analysera konstruktionsunderlag, identifiera optimala tillverkningsmetoder för ingående artiklar och samverka med inköpsfunktionen för att hitta rätt leverantörer. Rollen ger även möjlighet att bidra till förbättring och utveckling av befintliga arbetssätt med målet att säkerställa en effektiv och kvalitetssäkrad produktion. Krav: - 3–7 års erfarenhet av produktionstekniskt arbete, gärna med inriktning mot verktyg - Produktionsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av att arbeta med konstruktionsunderlag - God vana av Catia V5 och Delmia V5 - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - Erfarenhet av beredning i affärssystem (meriterande) - Bakgrund från verkstadsarbete (meriterande) Övrig information - Arbetsmodell: På plats - Placeringsort: Linköping Säkerhetsprövning: Säkerhetsklassad roll. Godkänd säkerhetsprövning enligt gällande bestämmelser krävs. Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected]  Observera: Ansök om du har Sveriges PR/citizenship eller ett arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!

69 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Sommarvikarier till Bestorps hemtjänst
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Bestorps hemtjänst och trygghetsboende sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig:  Introduktionsutbildning  Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper  Karriär- och utvecklingsmöjligheter  Arbetskläder  Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Bestorps hemtjänst: Bestorp Hemtjänst är en verksamhet som erbjuder hemtjänst i Bestorp och närliggande områden. Vi hjälper äldre och personer med olika behov att bo kvar i sitt eget hem genom att erbjuda stöd med dagliga aktiviteter som personlig omvårdnad, städning, matlagning och ärenden. Vårt mål är att skapa trygghet och bibehållen livskvalitet för våra kunder genom att ge omsorg och hjälp anpassad efter individuella behov. Vi befinner oss mitt i Bestorp på Sågvägen 6 och har otroligt fina närområden och natur omkring oss. Hos oss arbetare även en gruppchef dagtid vilket innebär att du har chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. B-körkort är ett krav då vi många gånger behöver använda bil för att ta oss till våra kunder. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 31/5 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Alexandra Pålsson, Gruppchef 079-140 66 17. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

69 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025