Om jobbet På alla våra Norlandia Förskolorarbeta vihälsofrämjande vilket ävengenomsyrar våra förskolor som erbjudernäringsrik och god mat lagad av våra utbildade kockar genom vårt matkoncept MatMedSmak. All mat lagas på plats med fina råvaror och mycket kärlek. Beskrivning av tjänsten som kock i Norlandia förskolor Vi ser på våra kockar som fantastiska resurser som tillför värden och trivsel i verksamheten och till måltiden. För att skapa matglädje och en bra upplevelse är det fokus på hela måltiden. Vi vill etablera livslånga positiva matupplevelser hos barnen på våra förskolor och väcka barns nyfikenhet kring spännande smaker och utveckla deras sensoriska förmåga. Det innebär att vi ibland utmanar barnen när det gäller menyval och smaksättning. Som kock ingår du i ett nätverk som träffas regelbundet och diskuterar frågor kring mat, menyutveckling och fortbildning tillsammans med andra kockar från Norlandias förskolor. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Tillagning och servering av förskolans samtliga måltider. Städning enligt städrutiner och diskning. Tillagning av specialkoster. Bakning av matbröd och matlagning till familjetjänster. Inköp av matvaror samt planering. Dagligt arbete med egenkontroll/HACCP/Krav Vara delaktig i vidareutveckling av vårt måltidskoncept Mat med Smak. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig arbetskläder i form av kockjacka, arbetsbyxor och arbetsskor. Kvalifikationer och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom restaurang och storkök eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning inom egenkontroll och livsmedelshygien. Vid arbete i förskola krävs aktuellt utdrag från polisens belastningsregister som visas upp vid intervju. Goda kunskaper inom tillagning av specialkost Du är en trygg och ansvarstagande person som har ett förhållningssätt och bemötande mot stora som små som stämmer väl överens med förskolans värdegrund. Du har goda kunskaper som kock och har en vilja att utveckla våra föräldratjänster på förskolan. Du är lösningsinriktad, positiv och en driven person med ambitioner och arbetsglädje! Du tycker om att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du är en engagerad och positiv person som kan skapa förtroende med barn och vårdnadshavare. Du har också en god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Om Norlandia Förskolor Vi är ett familjeägt företag som driver ett 100-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledande 6 månader provanställning Omfattning: HELTID Arbetstid: DAGTID Tillträde: snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 17 Februari 2025 Varmt välkommen med din ansökan!
Excited about shaping the future of real-time analytics? We're looking for a Product Developer to join our forward-thinking, friendly team and help us create game-changing sensor systems for the biopharmaceutical industry. We're not just pushing boundaries – we're the first in the world to create this groundbreaking solution. Are you ready to be part of a revolution that improves lives worldwide? Join our company of 13 skilled professionals at ArgusEye and be part of our exciting journey! About the role: In this role, you'll design and develop cutting-edge hardware devices that seamlessly integrate with our sensor chips, driving real impact in biopharma applications. From brainstorming innovative ideas to testing prototypes, you'll play a crucial role in ensuring our products deliver outstanding performance and reliability. As part of our small but dynamic development team of two, you'll be responsible for the entire product development process—something you're already accustomed to. Your expertise will help shape our technology and contribute to groundbreaking advancements in the field. What you'll do: Solve engineering challenges and develop innovative solutions. Design hardware using CAD tools. Collaborate with multidisciplinary teams and subcontractors. Build prototypes, conduct tests, verify and validate designs. Document design processes and testing procedures. Who you are: A Master's graduate in mechanical engineering, industrial design, physics, or a related field. 3+ years of experience in product development within a highly regulated industry, such as automotive or medtech, but biopharma is of course especially valued. Skilled in CAD software (e.g., SolidWorks, Space Claim, or AutoCAD). A creative problem-solver who thrives in a collaborative environment. Knowledge of optics, electronics, fluid mechanics, and simulation tools (e.g., COMSOL, ANSYS, Zemax) and quality systems like ISO 9001 or ISO 13485 is a bonus. Why join us? Work on cutting-edge technology with real-world applications. Be part of a supportive, dynamic team where your contributions are valued. Grow your career in an innovative, fast-paced industry. Learn from our customers and attend industry and R&D conferences to grow professionally. Enjoy the freedom to take ownership of your work, supported by a flexible and relaxed environment that values responsibility. Experience a family-like atmosphere filled with collaboration, curiosity, and team activities like music quizzes, bowling and Friday fika. About ArgusEye: ArgusEye is on a mission to revolutionize biopharmaceutical production. Today, developing life-saving medicines is often a slow, complex, and expensive process, putting vital treatments out of reach for many. By providing advanced sensor systems for real-time monitoring of biological processes, we aim to change that. Our technology, built on 15+ years of research at Linköping University, combines nanoplasmonic sensing with fiber optics to deliver real-time data, speeding up medicine development, improving efficiency, and cutting costs. With partnerships among leading pharmaceutical companies and growing demand, we're scaling to make a bigger impact. At ArgusEye, you'll be part of a close-knit team where your ideas and contributions are truly valued. Together, we're making cutting-edge technology accessible to improve lives worldwide. START: According to agreement LOCATION: Linköping JOB HOURS: Full-time CONTACT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications) LAST APPLICATION DATE: Applications are reviewed on an ongoing basis As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of Oddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position Cambio is expanding, with new customers and a growing service delivery. We are now looking for a IT Service Technician with experience of, and expertise within IT-support. You will belong to Cambio IT department and will become part of the IT Service team, where you will work in close collaboration with other IT Service Technicians to provide world class internal IT-support for your fellow Cambian’s. In your daily work you will enable a smooth IT Service Operation within a complex technical environment across multiple countries. As a IT Service Technician, you will have responsibility to provide support, manage issues, do troubleshooting, perform IT operations and development, and manage both knowledge and asset management. This responsibility will also include engaging with key stakeholders globally to contribute to an effective and efficient Service Delivery for all Cambian’s. Your initial focus, apart from the daily support issues, will be to partake in an organizational review, where we will expand the area of responsibility for the IT Service team, to improve the support experience for our users significantly. At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you To feel comfortable as a IT Service Technician at Cambio, we think that you easily build relations, find joy in collaborating with colleagues, and feel pride in delivering world class service to your coworkers. You have had previous experience of IT - support and have developed a service minded approach to work-life. You are a flexible person that easily adapt to new or unexpected situations with calm and focus on resolving the task at hand. You recognize the importance of properly kept documentation and embrace the opportunity to keep order when performing your everyday tasks. It’s likely that you have an interest in IT and technology, following new trends and emerging techniques within your area of expertise. When addressing technical issues with less experienced end-users, you can adapt a less technical vocabulary, to ease communication around complex matters. We expect you to be part of Cambio’s journey, but we also expect you to do your own journey as an IT – professional. We actively encourage our employees to advance within the company over time. Therefore, we think that you are a curious person and embrace change to continuously improve, and evolve both the business and yourself over time. Cambio is a company with employees from many countries, with many cultural backgrounds and creeds. We think that you share our belief that this diversity is a key building block in creating successful teams. Requirements At least 2 years’ experience of IT-support and IT-operations Strong communication skills in English, both verbally and in writing It's a bonus if you ITIL Certification, or equivalent experience Relevant MS Certifications Experience working as team lead Experience from the healthcare sector Place of employment: Linköping Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. I Linköping driver vi Östgöta Kök Garnisonen och ÖK Smak & Tak. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Nu söker vi förstärkning till vårt team i Linköping! På Garnisonsområdet i Linköping finns vi i en fantastisk lokal där man kan känna historiens vingslag. Med plats för 250 gäster jobbar vi här med dagens lunch, måndag till fredag. Här har vi även vårt cateringkök, som är en stor del av Östgöta Köks verksamhet, samt vårt eget konditori och bageri. Östgöta Kök i Linköping är en arbetsplats där vi visar omtanke om både gästen, råvaran och varandra. Oavsett vem som besöker oss för en lunch eller beställer catering vill vi erbjuda goda smaker, skapat av goda råvaror. Bakom detta är vi ett team med stor gemenskap och starkt engagemang. Arbetsuppgifter Vi är i behov av en chaufför som är flexibel och kan hjälpa till där det behövs även i övriga verksamheten, tex vid större event och cateringar. Vem är du? Vi söker dig som älskar att göra det lilla extra för våra gäster. Du har en känsla för kvalitet, är stresstålig och självgående, men du är samtidigt duktig på att samarbeta. Du ställer upp när det behövs och gillar att arbeta över avdelningsgränserna. Att du är glad, positiv och serviceinriktad ser vi som en självklarhet! Tjänsten kräver B-körkort. Tjänsten är en timanställning vid behov på Östgöta Kök i Linköping med start så snart som möjligt. Vi är kollektivavtalsanslutna via Visita. Lön enligt avtal Ansökningar kommer hanteras löpande så tjänsten kan tillsättas innan slutdatum för annonsen. Vill du jobba med ett glatt gäng i Linköping? Välkommen med din ansökan!
Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Nous bistro, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Östgöta Kök i Linköping består utav två olika enheter, Garnisonen samt ÖK Smak och Tak som ligger i LINK Business center. Vi jobbar mycket över gränserna och det händer ofta att våra medarbetare tar pass och stöttar upp på båda enheterna. Vem söker vi? Vi söker dig som är intresserad av ett varierat och utvecklande extrajobb inom restaurang. I den här rollen kommer du att servera mat till våra gäster, plocka tallrikar och mycket mer! Du kommer jobba på plats på Garnisonen i Linköping men även på olika catering- och event-uppdrag, detta innebär att arbetsplatserna kommer variera. För att trivas med detta krävs det att du är serviceinriktad, kapabel att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är en lagspelare och hittar alltid ett sätt att tillsammans med dina kollegor ta dig an olika utmaningar. Vi ser gärna att du har jobbat i en liknande roll tidigare men det viktigaste är att du har en vilja att lära dig samt en passion för mat och god service. Vi rekryterar löpande, varmt välkommen med din ansökan!
Vi behöver nu stärka upp vårt härliga team med en extra resurs som är flexibel och kan hoppa in under perioder med högre tryck och vid ev. semestrar etc. Vi söker dig som har en inneboende nyfikenhet och ödmjukhet och vill fortsätta utveckla din personliga och yrkesmässiga karriär. ARBETSBESKRIVNING Du kommer att få arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som tandsköterska och hoppa in vid behov på någon utav våra kliniker i Linköping eller Mjölby. I din roll som tandsköterska kommer du att ha en viktig funktion i det patientnära arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta bland annat: Assistera tandläkare i behandling av patienter Kommunicera med patienter och förstå deras individuella behov Upprätthålla en säker och ren arbetsmiljö Vi värdesätter kvalitet och behandlingar som förbättrar patientens hälsa på lång sikt. Vi ser därför gärna att du sätter patienten i första rummet och har en holistisk syn på vården. Kliniken är en del av Dentalum som är en snabbväxande tandvårdsgrupp i Sverige. Tillsammans strävar vi efter att skapa en hållbar och långsiktig tandvård med patienternas och medarbetarnas välmående i fokus. KVALIFIKATIONER Under utbildning alt. utbildad tandsköterska Mycket goda kunskaper i svenska Fördel om du kan journalsystemet Frenda PERSONLIGA EGENSKAPER Du är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Du har ett flexibelt förhållningssätt och värdesätter ett gott samarbete och bästa möjliga service. I ditt arbete har du förmågan att vara lyhörd, balanserad och förtroendeingivande i ditt bemötande. OM KLINIKENRNA Stångå Tandklinik och Svartå Tandklinik är två moderna och välutrustade kliniker som erbjuder högkvalitativ tandvård. Stångå Tandklinik är belägen centralt i Linköping och har nyligen renoverats för att ge både patienter och personal en fräsch och inspirerande arbetsmiljö. Svartå Tandklinik, som ligger i Mjölby, har en liknande modern och professionell atmosfär. Tillsammans strävar vi efter att skapa en hållbar och långsiktig tandvård, där både medarbetarnas och patienternas välmående alltid står i fokus. På klinikerna använder vi Frenda som journalsystem, digital röntgen samt OPG. ANSTÄLLNING Anställningsform: Visstidsanställning Tjänstgöringsgrad: Vid behov Ersättning: Timlön Start: Så snart som möjligt ANSÖK Vi utvärderar löpande kandidater till tjänsten och önskar därför motta din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM DENTALUM Dentalum är en snabbt växande tandvårdsgrupp i Sverige som vill skapa en hållbar och långsiktig tandvård där patienternas och medarbetarnas välmående är i fokus. Vi vill skapa den bästa möjliga miljön för både patienter och personal. Besök oss på www.dentalum.com för mer information!
Vi växer och söker nu flera systemutvecklare som vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa. I rollen som konsult hos oss får du ett omväxlande jobb med en mängd olika arbetsuppgifter. Du kommer erbjudas konsultuppdrag där du snabbt utvecklar din egen kompetens och kunskap inom relevanta områden. Våra kunder är främst medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant. Din profilVi söker dig som har mer än 3 års erfarenhet inom området. Vi ser gärna att du har högskole- eller civilingenjörsexamen inom exempelvis datateknik eller motsvarande. Vilket programmeringsspråk du har kunskaper i är sekundärt, men vi tror att du har ett par språk som du är extra förtjust i. Du kan exempelvis ha allmänt goda kunskaper inom något av programmeringsspråken C#, C++, Java och/eller Python. Du ska ha god förståelse för agila utvecklingsmetoder, exempelvis Scrum. Du ska även ha goda kunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi söker dig som, precis som vi, har ett stort tekniskt intresse och drivs av att arbeta med ny teknik och att hänga med i branschens utveckling. Att du gillar att koda och att hitta lösningar på problem är för dig en självklarhet. Som person är du analytiskt lagd, har ett stort initiativtagande, gillar att arbeta systematiskt och har båda fötterna på jorden. I ditt arbete som konsult läggs stor vikt på att kunna samarbeta med andra på ett konstruktivt sätt och att kunna leverera projekt på utsatt tid. Vilka är vi?SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi grundades i Linköping 2005 och har sedan dess expanderat till ytterligare tre städer, och vi finns idag även i Stockholm, Västerås och Luleå. SysPartner strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar hos våra kunder. SysPartner lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vad du själv kan inbringa till företaget. Att ta med sig sina personliga intressen till arbetsplatsen är mer än uppskattat! Du kommer som medarbetare att få ta del av givmilda personalförmåner och få vara delaktig i en mängd sociala aktiviteter som ordnas av företaget årligen. ÖvrigtBefattningen kan komma att kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Blir du nyfiken? Välkommen med din ansökan!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Är du en målmedveten servicetekniker som trivs med variation och har kunden i fokus? Gillar du ansvar och att utvecklas i din roll? Då kanske det är dig vi söker. Eltel behöver förstärka teamet i Linköping med ytterligare en servicetekniker. Vi består av ett trevligt team som stöttar varandra i vardagen och hugger i där det behövs. Nu har vi hämtat in ytterligare affärer - vill du växa med oss? Häng med på vår tillväxtresa! ArbetsuppgifterSom servicetekniker hos oss upprätthåller du kritisk infrastruktur; du bygger och servar framtidens kommunikationsnät helt enkelt. Arbetsuppgifterna består främst i att lokalisera och lösa våra kunders problem. Du hanterar alla förekommande utrustningar inom teknikområdet IP, LAN såsom routers och switchar samt andra typer av kundanläggningar och anslutningar. Exempel på arbetsuppgifter: - Felsökningar hos kunder & företag - Nyinstallation switchar & routrar - Utbyggnad för Core & DWDM nät - Förebyggande underhåll på noder och i nät - Mastarbeten Även arbete med lösningar för radio och transmissionsnät förekommer. Oftast sker arbetet inomhus. Men ibland sker arbete även utomhus och i närhet till järnvägsområden. I vissa fall kan även lättare elarbeten och fibersvetsning förkomma. Som servicetekniker har du många olika kontakter, dels med vår produktionsplanerare som fördelar och lägger ut arbetet på tillgängliga tekniker och dels med kund när det behövs. Ibland behöver du själv se till att införskaffa det som behövs för att lösa problemet åt kund. Då är kommunikation A och O. Du tidrapporterar dagligen via telefon eller dator och rapporterar löpande under och efter utfört arbete. Självklart håller du en nära dialog med vår produktionsplanerare och våra kunder så att de är uppdaterade om hur arbetet fortlöper. Beredskap kan förekomma var 6-8:e vecka och är löneförstärkande. Planerade nattjobb kan förekomma vid behov. Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare?Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng som jobbar både självständigt och tillsammans. Du kommer att tillhöra ett team med stor teknisk bredd och kompetens. Här erbjuds du ett varmt, lyhört, tydligt och närvarande ledarskap som tror på frihet under ansvar. Vi står för arbetsglädje och en stark sammanhållning. En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor! För att lyckas i denna roll tror vi att du: - Har en slutförd gymnasieutbildning - God förståelse för IP-teknik, -nät och mobila system - Kan arbeta i driftsatta nät och i kundsystem - Kan läsa och tolka arbetshandlingar - Kan hantera mätinstrument såsom OTDR och liknande och analysera resultat - Har god svenska i tal och skrift samt god förståelse i engelska - B-körkort för manuell växellåda Det är meriterande om du har - Mastutbildning - Elbehörighet - Trafikverkets utbildningar Som person är du ansvarstagande och målmedveten, du gör det som krävs för att lösa uppgiften och du drivs av att hålla en hög kundnöjdhet. Du är självständig och har lätt för att kommunicera både med kollegor och kunder. Om du dessutom gillar att ha roligt på jobbet och utvecklas tillsammans med kompetenta kollegor så är denna roll perfekt för dig! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och det du inte kan, det kan vi lära dig! Det viktiga för oss är att vi hittar rätt person. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, därför är godkänd säkerhetsprövning. Ytterligare information - Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning - Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (inklusive bland annat kontroll av rättsliga tvister och ekonomisk status) samt godkänd säkerhetsprövning - Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta! I den här rekryteringen samarbetar vi med Student Consulting. Varmt välkommen med din ansökan! Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på [email protected].
Brinner du för att ge utomordentlig kundservice? Vill du arbeta på en varierande och utvecklande arbetsplats? Kom och bli en av oss! Vi söker nu dig som vill arbeta hos oss under sommaren 2025! Vi söker både heltids- och deltidsanställda. Vad söker vi i dig? Vi söker dig som besitter tidigare erfarenhet av reservdelar, kassaarbete och butiksarbete. Som person är du: Högst motiverad att alltid leverera god service med ett leende Trivs med att arbeta både självständigt och i team Drivs av att nå uppsatta mål Noggrann 18 år eller äldre Rollen som säljare Ge utomordentlig kundservice Varupåfyllnad i varuhuset Hålla varuhuset representabelt för kunder Kassa- och försäljningsarbete Tillhandahållande av olika tjänster till kunder Säkerställa smidigt varuflöde från lager till kund Packa upp och lagerföra inkommande leveranser Har goda datorkunskaper På Motonet arbetar vi som ett lag, vilket innebär att dina arbetsuppgifter kan variera för att vi ska kunna erbjuda den bästa kundupplevelsen. Rollen som säljare med fokus på reservdelar Förutom ovan kriterier söker vi dig som har kunskap om, tidigare erfarenhet eller ett intresse för reservdelar till bilar, motorcyklar och andra fordon. I rollen som automotive säljare ansvarar du också för vår snabbservicestation. Arbetet som reservdelsförsäljare är ett varierat arbete med kundservice och försäljning där du får utveckla dina kunskaper inom bland annat bilindustrin. Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtals anslutna genom Svensk Handel. Lönen kommer att sättas utifrån detaljhandelns kollektivavtal. Andra förmåner som tillkommer är bland annat friskvårdsbidrag och månatlig bonus. Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 16 mars och vi kommer att hantera ansökningarna löpande. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef Daniel Sundberg, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige
Välj ett jobb för att visa detaljer