Montörer sökes för undertaksdemontering – Start 20 januari i Ryd, Linköp...

Vi söker montörer för ett spännande kort uppdrag med start måndag 20 januari - 22 januari. Som montör kommer du att vara en del av vårt team och ansvara för att montera undertak i en butiksmiljö.Om tjänsten Vi söker montörer för ett kort spännande uppdrag med start måndag 20 januari. Som montör kommer du att vara en del av vårt team och ansvara för att plocka nerundertak i en butiksmiljö. Arbetet innebär att ni ska ta ner undertaksplattorna i en butik. För att genomföra detta kommer ni att använda en stege eller, om det behövs, ett rullställning för att nå taket på ett säkert sätt. Plattorna är inte fästa med skruvar, utan hålls på plats av enkla plåtlister (bärverk), vilket gör att de enkelt kan lyftas bort. Varje platta väger ungefär 1 hg, vilket innebär att de inte utgör någon större belastning.Om digVi söker nu dig med tidigare erfarenhet av montering. Du arbetar effektivt men med stort fokus på god kvalitet. Vidare är du en problemlösare och är inte rädd för att ta i när det behövs. Krav för tjänsten - God fysik: Arbetsuppgifterna kan kräva fysiskt ansträngande arbete, som att lyfta och hantera tunga material, arbeta i obekväma positioner eller på hög höjd. - Goda kunskaper i svenska eller engelska Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena PersonalArena Personalär experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO.Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

169 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Account Manager till Onslip
A Hub AB
Företagssäljare

Är du en driven säljare som gillar att göra affärer i ett högt tempo? Hos Onslip blir du en del av ett litet och familjärt techbolag i framkant, där du får ta stort ansvar och påverka på riktigt. Här väntar en roll som kombinerar varma leads med proaktiv försäljning, allt i en ungdomlig och entreprenöriell kultur. Det här är helt rätt möjlighet för dig som älskar att se resultat av ditt hårda arbete! OM ROLLEN Som Account Manager ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till signerat avtal och vidare kundvård. Du har ett nära samarbete med support- och leveransteamet för att säkerställa förstklassig service till dina kunder. En stor del av rollen innefattar att ta hand om inkommande leads, förfrågningar och intresseanmälningar där du hjälper kunderna vidare till avslutad affär. Vid tillfälle kommer du även att bearbeta nya kunder i utringande samtal. Som Account Manager tar du ägandeskap för dina kunder och hjälper dem att nå ökad lönsamhet och en enklare vardag. Du kommer in i en spännande tillväxtfas med många möjligheter för dig som Account Manager att påverka både din egen och företagets utveckling. Här möts du av en stöttande och positiv arbetsmiljö med nära coachning av erfarna kollegor och kompetensutveckling inom både försäljning och produkt att ta del av. VEM ÄR DU? För att lyckas och trivas i rollen som Account Manager ser vi att du: Har minst 1 års arbetslivserfarenhet av uppsökande försäljning och gillar utmaningen att hitta rätt lösning för varje kund. Är ihärdig, envis och ser motgångar som möjligheter. Är jordnära och ansvarstagande – du kommer till jobbet i tid, gör ditt bästa varje dag, tar ansvar för ditt arbete och håller ordning i systemen. Är bekväm med förändring och gillar snabba svängar i en agil och föränderlig miljö. Har flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift. Det är meriterande, men inget krav, om du även har en bakgrund i restaurangbranschen, där du fått förståelse för kundernas vardag och behov. Meriterande är även en eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi. Varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig. OM ONSLIP Onslip lanserade Sveriges första molnbaserade kassasystem för restauranger 2013. Med över 10 års utveckling i nära samarbete med sina kunder har Onslip sedan dess skapat en robust lösning som möter branschens behov. Idag är Onslip en ledande aktör inom molnbaserade kassasystem och har utvecklat innovativa lösningar som hjälper sina kunder att ligga steget före. Hos Onslip får du samarbeta med drivna kollegor, bidra med dina idéer och vara med på en tillväxtresa där nya möjligheter ständigt öppnar sig. Läs mer om Onslip här! ÖVRIGT I den här rekryteringen samarbetar Onslip med A-hub och vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected]. Placering: Du utgår från Onslips kontor vid Kungsgatan 20 i Linköping med flexibilitet för distansarbete. Arbetstider: Måndag – Fredag kl 8.00-17.00. Start: Start enligt överenskommelse, så snart som möjligt. Sista ansökningsdag: Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten så snart som möjligt.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Skandiabanken söker handläggare inom kundservice

Skandiabanken - Det mesta för de flesta Här kan din insats göra verklig skillnad. Det kräver förstås ditt engagemang och din vilja att utveckla dig själv, kollegorna och affären. Hos oss blandas lång erfarenhet med nya tankar och idéer - vi vill framåt och ge långsiktigt värde. Vi bryr oss på riktigt, om jobbet och om varandra, så vi kan prestera och samtidigt må bra på vägen. Nu ser vi fram emot din ansökan! Handläggare kundservice Bank | Skandia | Linköping Är du en person som drivs av och har ett genuint intresse för kundservice och ekonomi? Hos oss på Skandiabanken får du, utöver en god arbetsmiljö och härliga kollegor, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Är du vår nya kollega? Om tjänsten Skandiabanken är dotterbolag till försäkringsbolaget Skandia. Bankens kundservice har sin placering i ljusa fräscha lokaler i centrala Linköping. I denna roll kommer du att arbeta huvudsakligen med att svara på inkommande samtal från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Som handläggare jobbar man mot uppsatta mål såsom att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där även Skandiabankens övriga produkter och tjänster erbjuds - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Jobbet innebär att kontinuerligt arbeta mot individuella samt teambaserade mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp. Arbetsuppgifter - Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler - Samarbeta med andra avdelningar - Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter Du erbjuds - En gedigen bankutbildning som ger dig rätt förutsättningar i din arbetsroll - Att bli en del av ett fartfyllt härligt gäng med positiv energi och god arbetsmiljö - Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan - En prestigelös och flexibel lagspelare som sätter kunden först - Ansvarstagande och driven både i din egen utveckling samt verksamhetens Vi söker dig som - Har tidigare erfarenheter av ett kundnära jobb där du är van vid att ge god service - Har ett intresse för ekonomi - Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Meriterande - Erfarenhet inom finansbranschen - Akademisk utbildning inom ekonomi Startdatum: Snarast möjligt Anställningstyp: Heltidsanställning Arbetstider: 08:30 -17:00 OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregister och UC Vi arbetar med urvalsprocessen löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Vi ser fram emot din ansökan! Kontakt av rekryteringsfirmor undanbedes då vi hanterar rekryteringen internt. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

170 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025