. Inspirera Assistans AB i Linköping söker en Personlig assistent som vill ingå i vårt Inspirera team som kan vikariera när ordinarie assistenter är frånvarande till vår kvinnliga kund i 50 års åldern som är bosatt i Linköping. Du kommer behöva hjälpa kunden med mycket i hennes vardag såsom förflyttningar med lift, hygien, matlagning. Kunden har en muskelsjukdom som gör att lungfunktionen blivit försämrad, detta gör att hon har olika hjälpmedel som hostmaskin etc. Dessa får man lära sig att använda vid introduktionen. Du som söker: * Ska vara 18 år eller äldre * Ska vilja hoppa in som vikarie när ordinarie kollegor är frånvarande och i sommar. * Meriterande är om du har tidigare erfarenhet * Egenskaper som är bra att du har: Du är lugn, har tålamod, Stabil och ska i olika situationer kunna pusha kunden litegrann. Arbetsuppgifterna innebär: * Kunden behöver hjälp med alla förflyttningar som sker med lift. * Behöver hjälp och stöttning med all daglig livsföring. * Använda medicinsk utrustning. * Stöttning med att planera sin dag (såsom aktiviteter, läkarbesök m.m.) * Kunden sitter i rullstol och kommunicerar med tal. Arbetstider: Du ska kunna jobba följande tider som vikarie * Dag pass 08:00-16:00 & Kvälls passet 16:00-21:00 * De tillfällen det verkligen behövs utöver schemat ,även natt 21:00-08:00 * Väntetid förekommer med 1h per arbetspass. Övrigt: * Du behöver ha bank id/mobilt bank id för att kunna se schema, signera din tidrapport i slutet av månaden. * Lönebeskeden kommer till Kivra. * Introduktion/utbildning i ärendet sker innan man sätts i tjänst. Lön och avtal: På Inspirera Assistans får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning, samt Ob-ersättning kvällar, helger och nätter. Vi har kollektivavtal med Kommunal/Vårdföretagarna branch G Kort om arbetsgivaren: Inspirera Assistans är ett assistansföretag med kontor på Sparregatan i Linköping. Vi finns utspritt på 8 orter i Sverige. Vi tror på att närhet till våra kunder ger trygghet och bättre service, detta är vår största styrka då vi har som mål att bistå människor oavsett funktionshinder med den i särklass tryggaste assistansen samt vara en attraktiv arbetsgivare genom att vi finns i närområdet och kan stötta och finnas för våra medarbetare. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör. Som anställd hos Inspirera Assistans får du utbildning, den introduktion just du behöver för att vara trygg i rollen som personlig assistent, kontinuerliga personalmöten och friskvårdsbidrag. Läs gärna mer på inspireraassistans.se Hitta oss även på Instagram och Facebook. Urval sker löpande så ansök i god tid.
⠀ Varierande arbetstider | Timanställning med möjlighet till fast tjänst Vill du ha ett meningsfullt arbete där du verkligen gör skillnad i någons vardag? Vi söker nu en personlig assistent till en 40-årig man i Mantorp som lever med ALS. OM UPPDRAGSGIVAREN Uppdragsgivaren är en social person med ett stort intresse för datorer, bilar och programmering. Han bor med sina tre barn (10, 12 och 14 år), sin fru och två hundar. Hos denna uppdragsgivare uppskattas aktivitet efter uppdragsgivarens intresse när måendet och vädret tillåter det såklart. Han behöver hjälp med det mesta i vardagen, inklusive: PEG-sond för mat och medicin Hostmaskin och andningshjälp Förflyttningar (med hans egen aktiva medverkan) Arbetet innebär även att du blir en viktig del i ett familjeliv, men du behöver också respektera uppdragsgivarens behov av egentid och integritet. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som är: Fysiskt stark och rörlig, då inga hjälpmedel används i dagsläget Självständig, noggrann och har hög arbetsmoral Lyhörd – du ska kunna känna av när det är dags att ge utrymme Inte allergisk mot eller rädd för hundar Trygg i varierande situationer och gärna har vård- eller assistansvana Det är en fördel om du är kvinna, men inte ett krav. Körkort och bil är meriterande men inget måste.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Som timvikarie brinner du för att jobba med människor. Du är engagerad och flexibel samt mån om att göra det bästa möjliga i våra assistanser. Att jobba som assistent ställer höga krav på professionellt förhållningssätt i och med att din arbetsplats är i någons hem. Du jobbar till största del ensam men aldrig själv då du hela tiden är tillsammans med den du arbetar för. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: har ett genuint engagemang av att jobba med och för människor har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av personlig omvårdnad och att använda förflyttningshjälpmedel Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Timvikariat sökes till olika assistanser Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss genom ansökningsformuläret.
ALTEN i Linköping söker fler embeddedutvecklare som gillar att vara med och utveckla ny teknik. För att trivas i denna roll tror vi att du är en kreativ och ansvarstagande person som värdesätter teamwork. Om du skulle vilja vara en del av en dynamisk miljö där du får möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och likasinnade kollegor, då kan ALTEN vara en bra match för dig! VAD ERBJUDER VI? Varje medarbetare är lika viktig i ALTENs framgång! Vi tror på att växa tillsammans genom att erbjuda möjligheter, utveckling och gemenskap. ALTEN verkar inom flera olika branscher, har en stor variation av uppdrag, coachande chefer och utbildning via ALTEN Academy vilket gör att det alltid kommer vara möjligt att utvecklas hos oss. Dina önskemål styr din väg framåt. Som konsult får du både en teamkänsla i ditt uppdrag och en riktigt härlig gemenskap på ALTEN. Genom våra interna nätverk såsom Women@ALTEN och ALTEN Sports ges du möjlighet att driva frågor och aktiviteter som just du brinner för. På ALTEN tycker vi det är viktigt med balans mellan arbete och fritid, därför erbjuder vi tre extra lediga dagar per år. Hos oss är du ansluten till kollektivavtal och erbjuds förmåner så som friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. VAD VI TYCKER BEHÖVS FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN: M.Sc eller B.Sc. i teknisk fysik, datavetenskap, mekatronik, robotik eller liknande Erfarenhet av C/C++, Python Intresse av att arbeta med mjukvaruutveckling, maskininlärning, mekatronik och/eller hårdvaruutveckling OM ALTEN ALTEN är ett av Europas största teknik- och IT-konsultföretag med över 57 000 anställda i cirka 30 länder. Våra ingenjörer utför komplexa och mycket tekniska projekt genom hela produktutvecklingskedjan hos de främsta företagen inom flera olika branscher såsom Fordon, Försvar & Säkerhet, Energi, Industriell utrustning, Public service samt Life sciences. I Sverige är vi cirka 1300 engagerade medarbetare med 9 kontor i 9 städer - från Lund i söder till Skellefteå i norr. ALTEN har för femte året i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen, en utmärkelse för arbetsgivare som erbjuder unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Välkommen in att läsa mer om oss på alten.se VI SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN!
Vill du ha ett fritt och varierande jobb med mycket eget ansvar? Trivs du med att arbeta praktiskt, tekniskt – och gärna på vägarna? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om företaget Kardex är en global marknadsledare inom automatiserade lager lösningar. Deras system effektiviserar lagerhantering hos kunder över hela världen. I Sverige är dom ett erfaret serviceteam från Kristianstad i söder till Gävle i norr – och nu vill dom växa ytterligare. Deras produkter är utformade för att öka produktiviteten, optimera lagringsutrymme och förbättra effektiviteten hos deras kunder. Kardex erbjuder kunder alltifrån enskilda lagerautomater till stora system, integrerade mot t ex robotar och transportörer. Om tjänsten Kardex söker en servicetekniker till deras svenska serviceteam, med utgångspunkt från Linköping med omnejd. Du kommer att arbeta med service och support av deras lagerautomater ute hos kund, vilket innebär att du kommer att resa mycket inom Sverige – med hotellövernattningar som en naturlig del av tjänsten. Hos dom arbetar du både självständigt och i nära samarbete med kollegor över hela landet. Underhåll, felsökning och reparationer Nyinstallationer och flyttar av våra automatiserade lagerlösningar Kundkontakt och teknisk support Du utgår hemifrån och bör bo i eller runt Linköping för att snabbt kunna vara på plats hos kund vid behov. Du kommer vara på resande fot cirka 1 vecka per månad Vi söker dig som Du är tekniskt nyfiken, självgående och trivs med att ta ansvar. Det är meriterande om du har erfarenhet från industrin, särskilt inom hissar. Du har ett naturligt service tänk och uppskattar en roll där kundkontakt är en central del. Då tjänsten innebär en del fysiskt arbete ser vi gärna att du är i god fysisk form. Erfarenhet inom servicetekniker/ hisstekniker / hissmontör B-körkort God fysik (tunga lyft förekommer) God datavana och grundläggande förståelse för nätverkskommunikation Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Truckkort / saxliftkort Erfarenhet av arbete på höjd Kunskap om PLC-styrningar Bakgrund inom industriservice Erfarenhet från kundnära tekniska roller Intresse för logistik och automation Övrigt Kardex erbjuder dig ett fritt och omväxlande arbete där du får stort eget ansvar och möjlighet att växa i din roll. Hos dom blir du en del av en global och växande organisation med goda utvecklingsmöjligheter. Du får tillgång till servicebil/förmånsbil, dator och telefon, och dom lägger stor vikt vid att skapa en trevlig, informell och stöttande arbetsmiljö där du trivs och kan göra skillnad. Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected] I denna rekrytering samarbetar Kardex med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.
Allt hos WITTENSTEIN Sverige handlar om drivteknik. Med passion och oöverträffade expertkunskaper förbluffar vi kunderna i Sverige med lösningar från WITTENSTEIN. Företaget ligger i Lomma i Sverige. Vårt team hjälper kunder inom packaging, automation och en mängd andra branscher. Vi skapar ofta entusiasm för våra produkter och kliver in på nya marknader. Läs mer på: https://www.wittenstein.se/ Företaget expanderar och vi söker nu en: FÖRSÄLJNINGSINGENJÖR / AREA SALES MANAGER ÖSTRA SVERIGE Vill du arbeta tillsammans med en global teknik- och kvalitetsledare? Trivs du med att bygga kundrelationer och hjälpa till att lösa problem som resulterar i en högre och stabilare produktionskapacitet för våra kunder? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollen Som Teknisk Säljare hos Wittenstein ansvarar du för försäljningen i östra Sverige motsvarande området från Jönköping till och med Mälardalen. Din målgrupp består främst av OEM-kunder (maskinbyggare), där du driver hela försäljningsprocessen – från prospektering och införsäljning till offert och uppföljning. Du kommer att arbeta både med etablerade kunder och utöka deras deras behov och nykundsbearbetning där du söker upp, etablerar och bygger upp nya samarbeten. Eftersom du kommer att utgå från hemmakontor, eller om du så önskar företagshotell, så är det av största vikt att du är något av: "En egenföretagare inom företaget." Du är helt enkelt duktig på att planera din egen tid med utåtriktade aktiviteter för maximal effektivitet och försäljningsresultat. Även att du har en god känsla för att göra affärer och att hitta kundernas behov och föreslå de bästa lösningarna där kunderna alltid vinner i längden! Du är helt enkelt en positiv problemlösare med mycket driv! Erfarenhet och utbildning: Vi söker i första hand dig med erfarenhet av försäljning inom industrin. Du har utbildning och erfarenhet inom servoteknik, elteknik, automation, maskinteknik eller har uppnått liknande kompetens och erfarenhet på annat sätt. Har ett starkt tekniskt intresse och förmåga att förstå kundernas problemställningar och behov. Erfarenhet av CRM system. Kunnighet och erfarenhet av att använda Linked In. Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Det krävs även B-körkort, då resor inom regionen ingår i tjänsten. Personliga egenskaper: En aktiv och drivande personlighet. Tekniskt intresse, nyfikenhet och vilja att lära. Sinne för affärer och problemlösning. Ordningssamhet och planeringsförmåga. Vi erbjuder En spännande resa hos ett marknadsledande företag inom automationsprodukter. Du får möjlighet att utvecklas i en mycket trivsam företagsmiljö. Som säljare hos oss kommer du verkligen att kunna ge dina kunder de bästa och mest konkurrenskraftiga lösningarna! Ansökan I denna rekryteringen samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på 0739-465 805. Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi fortlöpande kommer att göra intervjuer. Ansökan gör du enkelt direkt på www.karisma.se dock senast 15 juli.
Är du intresserad av samhällsfrågor, kristen tro och kultur? Hardu erfarenhet av frikyrklig verksamhet och lätt för att skapa nya kontakter? Vill du skapa bättre förutsättningar för folkbildning och kultur i frikyrkorna? Vill du vara med att utveckla en mångfald av verksamheter? Vi söker dig som vill arbeta som verksamhetsutvecklare med fokus på bildning och kultur i samarbete med frikyrkorna i Östergötland! Bilda är ett studieförbund som erbjuder studiecirklar, kulturprogram och andra sociala mötesplatser. Vårt uppdrag är att ta tillvara våra medlemsorganisationers, samverkansparters, och enskilda människors drivkraft och tillsammans möjliggöra idéer och initiativ som leder till bildning, delaktighet och utveckling för individ och samhälle.Vi vet av erfarenhet att det är i mötet med andra, som vi lär av varandra. Genom att bilda gemenskap, bildar vi för livet. Bilda Sydöst är en av sex regioner i Studieförbundet Bilda med verksamhet i Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Blekinge och Östergötland, med regionkontor i Jönköping och lokalkontor i Kalmar, Växjö och Linköping. Om tjänsten Bildas verksamhetsåtagande har sitt fokus på tro och livstolkning som grund för existentiell hälsa. Särskild uppmärksamhet ägnas åt att involvera unga, äldre samt utrikesfödda med målet att bryta social isolering och att stärka både individens välmående och demokratin. Vi söker nu en person som kan bidra till detta arbete. I nära samarbete med våra kyrkliga medlemsorganisationer ansvarar du för att utveckla folkbildningsverksamhet, främst studiecirklar och olika slags arrangemang. Det innebär verksamheter inom bland annat kultur, kristen tro och teologi, hållbarhet och integration. Arbetet som verksamhetsutvecklare är relationellt – du söker nya, och upprätthåller befintliga kontakter för att i samverkan utvecklakultur- och bildningsverksamhet. I rollen ingår att initiera, genomföra och följa upp. Ledarutveckling är en väsentlig del av arbetet - du kommer att rekrytera, utbilda och introducera cirkelledare samt säkra att de får kontinuerligt stöd i sitt uppdrag. Du kommer också att hålla i Bildas fortsättningsutbildning för cirkelledare. I arbetet ingår flera administrativa moment. Du ingår i en region av engagerade kollegor som arbetar med folkbildning inom våra tre profilområden kultur, kyrka och samhälle, och du relaterar i första hand till ett lokalt kyrkteam i Linköping som leds av en regional teamledare. Rollen ger goda möjligheter till självständigt arbete, eget ansvar och att bidra till att utveckla vårt folkbildningsarbete som möter behov inom våra medlemsorganisationer men också i samhället i stort. Kravprofil - vi söker dig som: Har gymnasial utbildning Har god kännedom om frikyrkorna och har ett relevant nätverk inom dessa i Östergötland. Har erfarenhet av att samverka med kyrkor, civilsamhälle och offentlig sektor. Är nytänkande, relationsskapande och intresserad av att utveckla nya bildningsverksamheter. Planerar och organiserar ditt arbete på ett strukturerat och har god administrativ förmåga, även gärna erfarenhet av projektledning Har kompetens och erfarenhet av ledarutveckling, är pedagogisk och van att föreläsa Har god digital- och systemvana; van användare av sociala medier, Officepaketet och Microsoft Teams. Har god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift. Är en trygg person med integritet, som har stark egen drivkraft till att arbeta självständigt för att nå uppsatta mål God samarbetsförmåga med tålamod och en nyfikenhet kring oliktänkande. B-körkort Meriterande: Relevant eftergymnasial utbildning, t.ex inom något av områdena pedagogik, integration eller projektledning Erfarenhet av arbete med mångfaldsfrågor kopplat till integration. Erfarenhet av folkbildning och/eller av arbete inom ideell sektor/civilsamhälle/ föreningsliv. Erfarenhet av arbete i administrationsverktyget Gustav, som används i studie-verksamheten inom samtliga studieförbund Kännedom om våra medlemsorganisationer. Erfarenhet av att vara cirkelledare för en studiecirkel. För att lyckas i rollen behöver du ha några års relevant arbetslivserfarenhet. Tillgång till bil är ett plus, eftersom vår verksamhet finns utspridda över hela regionen. Vi eftersträvar mångfald och en jämn könsfördelning och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som anställd i Bilda får du en genomtänkt introduktion, 38 timmars arbetsvecka, goda kompetensutvecklingsmöjligheter, bra personalförmåner men framför allt får du arbeta med viktig, meningsfullverksamhet tillsammans med energigivande och kompetenta kollegor och externa kontakter. Arbetet innebär stor frihet och mycket ansvar. Anställningsform: Tillsvidareanställning (vi tillämpar 6-månaders provanställning) Omfattning: 100 % (omfattningen går att diskutera vid behov) Placeringsort: Linköping Sista ansökningsdag: 2025-08-04 Intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vänta därför inte med din ansökan! Upplysningar om tjänsten lämnas av: Enhetschef Henrik Demetriades, tfn: 013-31 28 25. Facklig företrädare (Unionen) är Fredrik Wallstedt, tfn: 0730–701732 OBS! Vi har gjort våra val beträffande rekryteringsstöd och val av mediekanaler för annonsering i rekryteringsprocessen och vill inte bli kontaktade av säljare via telefon eller mejl. Tack! Registrera din ansökan via knappen "Skicka ansökan" eller via länken "Ansök via webben". Studieförbundet Bilda är ett av Sveriges åtta studieförbundoch erbjuder folkbildning; kurser, studiecirklar ochkulturprogram. Med stöd och inspiration från oss fårmänniskor med olika bakgrund möjlighet att mötas, skapafritt och utvecklas.Vi har erfarenhet, kunskap och nätverk kopplat till kultur,samhällsfrågor, tro, religion och existentiella frågor. Läs gärna mer på Bilda.nu.
Onkologiska klinikens öppenvård består av behandlingsmottagning, allmänna mottagningen samt paramedicin. På behandlingsmottagningen ges poliklinisk behandling med cytostatika, immunterapi, antikroppar samt målsökande behandling. Inom paramedicin arbetar fysioterapeuter, dietister, kuratorer samt en arbetsterapeut. På den allmänna mottagningen på onkologen sker uppföljningen av patienter efter avslutad cancerbehandling. Hos oss på allmänna mottagningen får du möjlighet att vara kontakt-sjuksköterska på en sjuksköterskeledd mottagning. Vårt erbjudande För livet framåt. Region Östergötland har höga ambitioner och ett ansvarsfullt uppdrag. Det handlar om hälsa och vård, om vår regions utveckling och om dem som lever och vistas här. Vi vill fortsätta att vara i framkant, med vård, forskning och utbildning. Det innebär att våga tänka nytt – och att ha de bästa medarbetarna. Därför erbjuder vi unika möjligheter till vidare lärande och satsar på moderna miljöer med effektiva system och verktyg. Många av oss möter patienter och närstående, andra skapar förutsättningarna för livsviktiga insatser. Hos oss jobbar fantastiska människor mot samma mål – att göra skillnad på riktigt, och för livet framåt. Onkologiska kliniken vid universitetssjukhuset i Linköping har ett övergripande ansvar för cancerbehandlingar i Sydöstra sjukvårdsregionen. Verksamheten är organiserad i öppenvård samt strålbehandling, där patienter med allmänonkologiska och gynonkologiska diagnoser erhåller behandling. Vi har även ett nära samarbete med cancer- och lungsjukvårdsenheten där våra patienter vid behov vårdas inneliggande. Kliniken har också en uppföljningsenhet för vuxna som haft barncancer samt en klinisk prövningsenhet där forskningssjuksköterskor företrädesvis arbetar med kliniska läkemedelsprövningar. Här kan du läsa om vår karriärstege för sjuksköterskor och även om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på den sjuksköterskeledda mottagningar följer du patienten under uppföljningsperiod efter cancerbehandlingen, både för patienter som är friska från sin cancer och patienter där cancern är kronisk. I din roll som kontaktsjuksköterska ges du möjlighet till ett självständigt arbete med dina patienter, och du är en viktig del i ett gott och välutvecklat teamarbete med övriga yrkesgrupper kring patientens rehabilitering och uppföljning efter cancerbehandlingen. Du ansvarar för att patientens behandlings- och uppföljningsplan följs och ditt arbete ingår rådgivning och stöd via telefon och digitalt. Arbetet är kontorstid, måndag till fredag. Arbetsgrupp Vi är ett engagerat team bestående av tio kontaktsjuksköterskor och en undersköterska som arbetar tillsammans för att erbjuda en personlig och kunnig vård. På mottagningen har vi sjuksköterskeledda mottagningar som är diagnosspecifika, där vi följer upp patienter inom områden som: Bröstcancer Prostatacancer Testiscancer Sarkom Biverkningar efter gynekologisk cancerbehandling Vi strävar ständigt efter att utveckla vår verksamhet och utöka med mottagningar för hjärntumör, neuroendokrina tumörer och gyncancer. Därför söker vi nu nya kollegor som vill vara med och bidra till att utveckla och förbättra vården för våra cancerpatienter. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet inom onkologi och/eller som kontaktsjuksköterska. Du beskrivs som en empatisk, driven och flexibel person med stark ansvarskänsla. Du arbetar självständigt, är trygg och stabil samt har god förmåga att planera och prioritera, även i stressade situationer. Du kan växla mellan detaljer och helhet, är förbättringsorienterad och anpassningsbar vid förändringar. Du är lyhörd, har god samarbetsförmåga och hanterar måna kontaktytor väl. Du bidrar till en positiv arbetsmiljö och personlig lämplighet värderas högt i din roll. Ansökan och anställning Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.
Om jobbet: Vi söker dig som vill arbeta som budbilsförare med utgångspunkt från Mantorp. Du kommer att köra gods och paket till våra fasta leveransplatser inom Östergötland samt hämta retur- och e-handlarpaket tillbaka till terminalen. Tjänsten inkluderar även sortering och hantering av paket på terminalen. Arbetsuppgifter: . Utkörning av paket och gods enligt schema . Hämtning av returer och e-handelsförsändelser . Sortering av paket på terminal . Ansvar för fordonets skötsel och dokumentation Kvalifikationer: . B-körkort (krav) . Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är (Krav). . God fysisk förmåga (pakethantering ingår) . Punktlig, noggrann och serviceinriktad . God kommunikationsförmåga och behärskar svenska/ engelska i tal och skrift . Utdrag ut belastningsregister kommer att begäras vid eventuell anställning Vi erbjuder: . Trevlig och stödjande arbetsmiljö . Möjlighet till personlig utveckling och växande ansvar inom företaget Så ansöker du: Skicka CV och kort personligt brev till: 📧 [email protected] Ange referens: Budbilsförare Mantorp Urval sker löpande – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Är du en person som gillar att arbeta praktiskt och har ett brinnande intresse för el och teknik? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi letar båda efter dig med och utan erfarenhet som kan börja efter sommaren, sök idag! För denna tjänst är tidigare erfarenhet inom branschen inget krav, vi letar snarare efter dig med en stark vilja att lära dig men har du erfarenhet av liknande roll så är det såklart väldigt meriterande. Som junior anläggningstekniker kommer man främst få arbeta med kabeldragning, svetsning av fiber och montage av kabelstegar. Du arbetar i team med en erfaren tekniker kommer att finnas på plats för handledning och utbildning till dig i ditt arbete. En del av arbetet innebär att förlägga kabel utomhus i marken. Vår kund är en framstående aktör inom kritisk infrastruktur och erbjuder tjänster som möjliggör förnybar energi samt högpresterande kommunikationsnät. Företaget ansvarar för design, planering, konstruktion och driftssäkerhet av nätverk som spelar en nyckelroll i att bygga ett hållbart och uppkopplat samhälle. Genom att utveckla robusta lösningar inom el- och kommunikationsinfrastruktur bidrar de till att möta dagens behov och framtidens utmaningar. Arbetet främjar hållbar utveckling och lägger grunden för en pålitlig och effektiv uppkoppling för kommande generationer. Kunden har en säkerhetsprofil och arbetar nära säkerhetsklassade kunder, vilket gör att kunden själva följer strikta säkerhetsstandarder och certifieringar. Vår kund säkerställer att alla tekniska installationer och nätverkslösningar lever upp till högt ställda krav för informationssäkerhet. Arbetet är förlagt på heltid och i Linköping med omnejd. Arbetstiderna är 07.30-16.00 vardagar. Tillträde: Omgående DETTA SÖKER VI För denna tjänst är det ett krav med manuell B-körkort. Det är starkt meriterande om du har körkort behörighet BE. Vi söker dig som är engagerad, ansvarstagande och har en stark arbetsmoral. Du trivs med att arbeta fysiskt och har en positiv inställning till att ta dig an praktiska uppgifter. Det är viktigt att du är strukturerad och fokuserad i ditt arbete, samt har viljan att lära dig. Erfarenhet och kunskap inom samt ett intresse för el är starkt meriterande, exempelvis genom gymnasial utbildning inom el och energi eller genom tidigare praktisk erfarenhet. Tjänsten är säkerhetsklassad där säkerhetssamtal kommer genomföras och belastningsregister kommer begäras ut. Du kommer att börja med att vara anställd hos oss på StudentConsulting och arbeta som konsult på kundföretaget. Det finns möjligheter till att få fortsatt anställning direkt hos kunden om det känns bra för alla parter efter en tid som konsult hos oss. Vi tittar igenom ansökningar löpande, sök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Välj ett jobb för att visa detaljer