Vice Butikschef

Passionerad Vice Butikschef sökes till KeepOn i Lomma. Är du en passionerad individ med ett brinnande intresse för försäljning och att serva kunder? Vill du vara en del av vårt team inom Hjälpmedelsteknik? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig. KeepOn startades för 25 år sedan och vår ambition är att med vårt sortiment och kunnande hjälpa människor som på olika sätt behöver ett hjälpmedel för att klara sin vardag. Till sommaren flyttar vi in i nya lokaler i centrala Lomma. Vi finns även i Kristianstad och som e-handel. Företaget har de närmaste åren en plan på att växa verksamheten till fler städer och bli en ännu större aktör inom e-handel. Som Vice Butikschef på KeepOn i Lomma kommer du att vara en nyckelperson i vårt team. Du kommer att ha en avgörande roll i att driva försäljningen framåt och säkerställa en enastående kundupplevelse för varje individ som besöker vår butik. Din passion för försäljning och din förmåga att hjälpa kunder kommer att vara avgörande för vår framgång och tillväxt. Erfarenhet inom hjälpmedelsteknik är ett plus men är du nyfiken och lättlärd så ser vi fram emot din ansökan. Vi söker efter en person som delar vår passion för försäljning och kundservice och är motiverad, engagerad och strukturerad. Du kommer att ha möjlighet att växa och utvecklas i din roll, samtidigt som du bidrar till att forma och förändra framtiden för KeepOn och hjälpmedelsteknikbranschen. Viktiga kvalifikationer och egenskaper: - Stark passion för försäljning och kundservice - Erfarenhet inom detaljhandeln och försäljning - Utomordentlig kommunikationsförmåga och bra att bygga relationer med kunder - Kunskap inom butiksexponering är meriterande - Motiverad, självgående och resultatinriktad - Strukturerad - Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändringar och utmaningar - Teamspelare med en positiv attityd och en vilja att lära sig och växa Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag eller senast 5 maj och låt oss tillsammans skapa en spännande framtid på KeepOn i Lomma! Vänligen skicka din ansökan till VD [email protected]

22 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Personlig assistent till tjej i Bjärred, timanställning

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Bjärred. Tjänsten är en timanställning. Kunden är en härlig och aktiv 21-årig tjej som bland annat tycker om restaurangbesök, biobesök, högläsning samt att se film. Hon uppskattar även att hitta på nya aktiviteter. Kunden lever med en cp-skada och behöver stöttning i samtliga vardagliga moment.  Om tjänsten I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att arbeta med: - vara behjälplig med personlig omvårdnad och förflyttningar  - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet - stötta kunden vid kommunikation och samtal med tredje part  Tjänstgöringsgrad: Timanställning.  Arbetstid: Arbetstiderna är förlagda vardagar kl. 15:00/16:00-20:00/21:00. Det kan även förekomma arbete på helger och röda dagar vid överenskommelse.  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående enligt överenskommelse.  Vem är du? Vi ser gärna att du som söker tjänsten har en positiv inställning och ett tydligt sätt att kommunicera. Vidare bör du vara social samt ansvars- och intiativtagande. Vår kund ser gärna kvinnliga assistenter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  För denna tjänst krävs det att du: - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Är rökfri Det är även meriterande om du: - Har erfarenhet av en liknande roll - Har B-körkort för manuell bil  En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Doctoral position in horticultural science

Department of Biosystems and Technology At the Department of Biosystems and Technology we explore interactions between soil, plants, animals, environment, climate and humans in systems for sustainable production of food and renewable raw materials. Our teaching and research deal with questions about the sustainable and efficient use of limited resources for production in horticulture and agriculture. This doctoral announcement is part of the faculty's investment in 10 doctoral students in 2024! Read more here: Strategic initiatives at the LTV Faculty – call for 10 doctoral student projects | Medarbetarwebben (slu.se) Read more about our benefits and what it is like to work at SLU at https://www.slu.se/en/about-slu/work-at-slu/ Research project: The potential of Nordic heirloom vegetables for improved national food security Research subject: Horticultural science Description: Future food security is facing multiple challenges, including climate change and political instability, which require resilient and diversified regional production systems. Heirloom vegetable cultivars offer promising traits that could significantly contribute to food safety, especially within organic crop production systems. These cultivars, adapted to local conditions, often exhibit reduced fertilizer needs, reduced irrigation needs, higher nutritional value, and disease resistance. The possibility of producing domestic seeds also plays a crucial role in ensuring the long-term availability of seeds as a critical commodity. By increasing agrobiodiversity of the whole production system there is potential to enhance ecosystem services and broaden the vegetable market, thus offering consumers greater product differentiation. However, a successful introduction of heirloom vegetables to the production systems and market requires increased knowledge of their agricultural performance, product quality, and societal acceptance. The main focus of the PhD project is comparative cultivar trials of heirloom vegetables versus modern cultivars with an emphasis on production resilience evaluation (produce quality and health, yield, and waste reduction). The PhD project is built on three complementary parts: • Quality evaluation of heirloom vegetable cultivars with a focus on the potential for self-sufficiency and coping with climate change. • Evaluation and documentation of ecosystem services and disease resistance characteristics of the heirloom vegetable seed resources in a commercial production context. • Supply chain interview study in order to evaluate growers' and stakeholders´ views on needs and usage of traditional seed material to meet societal and climatic challenges. The project offers a variation in tasks, including field work, laboratory work, and interview studies. Qualifications: The successful applicant is required to: - have a MSc degree in horticulture, agriculture, agroecology or related field - communicate freely in English (speaking, listening, reading and writing). It is an advantage, but not a requirement, to be able to communicate in Swedish with growers, stakeholders and students. It is important that the applicant is able to benefit from the training. Great emphasis is placed on personal qualities, such as the ability to work together, creativity, initiative, analytical and problem-solving ability as well as the ability to work independently. Particular emphasis is placed on your written motivation, describing your research interests and interest in the project, and what makes you a motivated candidate for this PhD program Experience of field grown vegetables and/or quality analyses is an advantage. The applicant should have experience of, or desire to, develop and implement new technologies and evaluation methods. Place of work:       Alnarp, Sweden Forms for funding or employment: Employment (4 years) Starting date: According to agreement Application: Click the “Apply” button to submit your application. The deadline is 2024-05-30. To qualify for third-cycle (Doctoral) courses and study programmes, you must have a second-cycle (Master’s) qualification. Alternatively, you must have conducted a minimum of four years of full-time study, of which a minimum of one year at second-cycle level. Applicants will be selected based on their written application and CV, degree project, copies of their degree certificate and transcript of records from previous first and second-cycle studies at a university or higher education institution, two personal references, and knowledge of English. More information about the English language requirements can be found here: www.slu.se/en/education/programmes-courses/doctoral-studies/new-doctoral-students/english-language-requirements/ Please note that applicants invited to interview must submit attested copies of their degree certificate, or equivalent, a transcript of records from previous first and second-cycle studies at a university or higher education institution. Applicants who are not Swedish citizens need to submit an attested copy of their passport’s information page containing their photograph and personal details. Read about the PhD education at SLU at www.slu.se/en/education/programmes-courses/doctoral-studies/ Academic union representatives: https://internt.slu.se/en/my-employment/employee-associations/kontaktpersoner-vid-rekrytering/ The Swedish University of Agricultural Sciences (SLU) has a key role in the development for sustainable life, based on science and education. Through our focus on the interaction between humans, animals and ecosystems and the responsible use of natural resources, we contribute to sustainable societal development and good living conditions on our planet. Our main campuses are located in Alnarp, Umeå and Uppsala, however, the university also operates at research stations, experimental forests and teaching sites throughout Sweden. SLU has around 3,000 employees, 5,000 students and doctoral students and a turnover of over SEK 3 billion. We are investing in attractive environments on all of our campuses. We strive to provide a work environment characterised by inclusivity and gender equality, where different experiences generate conversations between people and pave the way for science, creativity and development. Therefore, we welcome applications from people with diverse backgrounds and perspectives.

19 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Doktorand i ämnet trädgårdsvetenskap

Institutionen för biosystem och teknologi Vid Institutionen för biosystem och teknologi utforskar vi interaktionerna mellan jord, växter, djur, miljö, klimat och människor i system för hållbar produktion av livsmedel och förnybara råvaror. Vår undervisning och forskning fokuserar på frågor som rör hållbarhet och effektivt nyttjande av begränsade resurser för hortikulturell och agrikulturell produktion. Denna doktorandutlysning är ett led i fakultetens satsning på 10 doktorander 2024! Läs mer här: LTV-fakultetens strategiska satsning på 10 doktorandprojekt | Medarbetarwebben (slu.se) Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom SLU på: https://www.slu.se/om-slu/jobba-pa-slu/ Forskningsprojekt: Kulturarvsgrönsakernas potential för att trygga livsmedelssäkerheten Forskarutbildningsämne: Trädgårdsvetenskap Innehållsbeskrivning: Framtidens livsmedelsförsörjning står inför många utmaningar, bland annat klimatförändringar och politisk instabilitet, vilket kräver motståndskraftiga och diversifierade regionala produktionssystem. Kulturarvssorter av grönsaker erbjuder egenskaper som kan bidra till ökad livsmedelssäkerhet, särskilt inom ekologiska produktionssystem. Dessa sorter är ofta lokalt anpassade med lägre näringsbehov, minskat bevattningsbehov men med högt näringsvärde och sjukdomsresistens. Förmågan att producera inhemskt utsäde är också en viktig aspekt för ökad livsmedelssäkerhet. Med ökad biodiversitet i hela produktionssystemet kan grönsaksodlingen bidra med ekosystemtjänster och bredda grönsaksmarknaden och därmed erbjuda konsumenterna ett bredare utbud. En ökad produktion av kulturarvssorter av grönsaker kräver mer kunskap om deras odlingsegenskaper, produktkvalitet och acceptans hos konsument och samhälle. Detta doktorandprojekt fokuserar på jämförande sortstudier av kulturarvssorter och kommersiella sorter av grönsaker med avseende på produktkvalitet, hälsoaspekter, avkastning och minimering av svinn. Doktorandprojektet består av tre kompletterande delar: • Kvalitetsutvärdering av kulturarvssorter av grönsaker med fokus på självförsörjning och förmåga att möta klimatförändringar. • Utvärdering och dokumentation av ekosystemtjänster och sjukdomsresistensegenskaper hos kulturarvssorter av grönsaker i ett kommersiellt produktionssystem. • Intervjustudie med syfte att utvärdera odlares och intressenters syn på behov och möjligheter för ökad produktion av kulturarvssorter av grönsaker för att möta samhällets utmaningar och klimatförändringar. Doktorandprojektet består av många varierande arbetsuppgifter som fältarbete, laboratoriearbete och intervjustudie. Kvalifikationer: Den sökande förväntas: - ha en masterexamen inom hortikultur, agrikultur, agroekologi eller motsvarande område. - kunna kommunicera flytande på engelska (prata, förstå, läsa och skriva). Det är en fördel, men inte ett krav, att kunna kommunicera på svenska med odlare, intressenter och studenter. Det är viktigt att den sökande kan tillgodogöra sig en doktorandutbildning. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper som förmåga att arbeta i grupp, kreativitet, initiativförmåga, analytisk och problemlösande förmåga samt förmåga att arbeta självständigt. Särskild vikt kommer läggas på den sökandes motiveringar. Beskriv dina forskningsintressen och vad som intresserar dig med just detta projekt samt varför just du är den mest lämpliga kandidaten att utföra detta doktorandprojekt. Erfarenhet av fältmässig odling av grönsaker och/eller kvalitetsanalyser är ett plus. Den sökande ska ha erfarenhet av, eller en vilja att, utveckla och tillämpa nya tekniker och utvärderingsmetoder. Placering:            Alnarp Försörjningsform: Anställning som doktorand (4 års utbildning) Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen senast den 2024-05-30. För att vara behörig till utbildning på forskarnivå krävs avlagd examen på avancerad nivå eller minst fyra års heltidsstudier varav minst ett år på avancerad nivå. Urval bland de behöriga sökande baseras på: skriftlig ansökan inklusive meritförteckning; examensarbete, kopior av examensbevis och registerutdrag från tidigare studier på grund- och avancerad nivå vid universitet eller högskola, två personliga referenser, kunskaper i engelska. Mer information om krav på engelska kunskaper finns på följande sida: www.slu.se/utbildning/program-kurser/forskarutbildning/nya-doktorander-sokes/krav-pa-engelskakunskaper/ Observera att den/de sökande som blir kallade till intervju ska lämna in vidimerade kopior av examensbevis, eller motsvarande, och registerutdrag från tidigare studier på grund- och avancerad nivå vid universitet eller högskola, samt att de sökande som har utländskt medborgarskap också ska lämna in en vidimerad kopia av den sida i passet som innehåller foto och personinformation. Läs mer om SLU:s forskarutbildning på www.slu.se/utbildning/program-kurser/forskarutbildning/ Fackliga kontaktpersoner: https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/ Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) har en nyckelroll i utvecklingen för hållbart liv, grundad i vetenskap och utbildning. Genom vårt fokus på samspelen mellan människa, djur och ekosystem och ett ansvarsfullt brukande av naturresurserna bidrar vi till en hållbar samhällsutveckling och goda livsvillkor på vår planet. Huvudorter är Alnarp, Umeå och Uppsala, men verksamhet bedrivs också på forskningsstationer, försöksparker och utbildningsorter i hela landet. SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö där öppna samtal mellan människor med olika erfarenheter lägger grunden för vetenskaplighet, kreativitet och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen.

19 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Söker du ett fartfyllt och utvecklande sommarjobb? Se hit!

Vill du bli en del av något av våra befintliga säljteam under sommaren? Impressive Relations söker dig som är tävlingsinriktad, kreativ och samarbetsvillig och är öppen för utmaningar i sommar – nu söker vi eventsäljare till Malmö! Som eventsäljare är dina främsta arbetsuppgifter att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du kommer ta en plats i vårt befintliga försäljningsteam som jobbar stationerat i olika butiker och gallerior där du kommer vara ansiktet utåt för ett av landets största varumärken. Vilka är Impressive? Impressive Relations är inget vanligt bolag, tvärtom. Vi drivs av att alltid ligga steget före och vara just Impressive i allt vi gör. I dagsläget har vi kontor i Stockholm och Malmö. Vi har personal våra säljytor i hela landet från Falsterbo i syd till Umeå i norr. Bolaget har växt kraftigt dom senaste åren och är närmare 80 anställda och vi inriktar oss främst på affärsområdena Retail, Staffing och Sales där vi hjälper externa partners att hitta nya kunder via våra olika kanaler.Vad innebär jobbet? Impressive Relations samarbetar med olika varumärken där vi har som uppdrag att skapa ökat inflöde av kunder. Genom starka kampanjer hjälper vi dessa varumärken att öka kundintaget samtidigt som vi levererar en stark helhetsupplevelse för kunderna där du är ansiktet utåt. Vårt uppdrag är att kontakta, förmedla och sälja dessa produkter och tjänster till privatpersoner. Vi ställer höga krav på våra eventsäljare samtidigt som vi ger dig förutsättningarna för att lära, utmanas och växa i din roll. Ett riktigt roligt och utvecklande sommarjobb helt enkelt! Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Grundlön + Provision En gedigen produkt- och säljutbildning. Individuell coachning utifrån dina förutsättningar. En superstark företagskultur med vinnarattityd. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Felicia Rullander, Rekryterare 076 425 35 70 [email protected]

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Resande Eventsäljare | Din biljett till karriärsmöjligheter & äventyr

Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag:Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter:I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö:Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning:Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling:Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet:Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter:Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur:Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur:Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning:Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Extrajobb som Mystery Shopper - Lomma-området

Var med och skapa bättre kundmöten i Sverige – viktigt extrajobb Nu söker vi mystery shoppers och intervjuare för kortare uppdrag i hela landet. Custitude utför flera typer av kundundersökningar; Mystery Shopping, Store checks, exitintervjuer men även coaching på plats i butik. Vi skulle bli glada om du vill vara en del av vårt kundmötesteam som mystery shopper. Vi samarbetar med flera kedjor och företag som vill utveckla sitt kundmöte i olika kanaler. Då är en viktig del att förstå vad man är bra på och vad som är utvecklingsbart, både på kedjenivå men även på butiksnivå. Genom mystery shopping gör vi anonyma besök där vi utvärderar servicen och ser hur du blir bemött som kund. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Våra förväntningar på dig är att du är: • Förberedd: Du har alltid läst på instruktioner och manualer innan du gör dina uppdrag. • Ansvarsfull: Du ser till att dina uppdrag utförs enligt plan och i tid. • Pålitlig: Du förstår syftet med det du och Custitude gör, du är intresserad av resultaten och vill att kunden ska kunna utvecklas av dina svar. Du kan kommunicera väl på svenska både skriftligt och muntligt. Genom att du registrerar dig i vår databas kommer du bli en del av Custitudes kundmötesteam. Du kommer bli tillfrågad om uppdrag och kan välja att tacka ja/nej vid varje givet tillfälle. En observation tar oftast, inklusive rapportering, 1 timme. Ofta är tiderna för uppdragen väldigt flexibla vilket gör detta till ett mycket bra extrajobb.Ersättning är per uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan. #jobbjustnu

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Sommarvikariat till kvinna med MS i Bjärred

Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vi söker dig som villarbeta som personlig assistent hos vår kund i Bjärred. Kunden är en kvinna i sextioårsåldern med MS som har ett stort omvårdnadsbehov. Arbetet innefattar bland annat hjälp med omvårdnad, personlig hygien, hushållssysslor och övriga göromål som får kundens vardag att fungera. Vi ser gärna att du som söker är lyhörd, ordningsam och är trygg i dig själv och i ditt arbete. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Det är meriterande att du hararbetat inom vård- och omsorg sedan tidigare,(tex somassistent, undersköterska ellervårdbiträde).Vi ser det också som positivt om du har arbetat med lift, hygien, sond, trakeostomi, eller respirator. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Dag / natt Tillträde: Omgående Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-04-30 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Elisabeth Sjö[email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Eventsäljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Barnvakt/Nanny Extrajobb Lomma morgnar - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Lomma med 2 barn (8 & 9 år) önskar hjälp med barnpassning på morgnar. Varannan måndag (jämn vecka) 06:00-8:30 Varannan torsdag (ojämn vecka) 06:00-8:30 Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 121.38 - 151.72 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024