Är du vårt nya ess i delikatessen?
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som vill ha en fast tjänst i en ICA-butik i Lund eller Malmö. Vi söker även dig som studerar och vill arbeta i vår bemanning sidan om studierna. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi är företaget som aldrig tummar på kvaliteten. Vi arbetar med service utan gränser! Vi bemannar och rekryterar främst till ICA butiker i Malmö och Lund med omnejd. Vi söker engagerade och serviceinriktad delikatessmedarbetare till våra ICA-kunder i Malmö och Lund. Som delikatessmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge våra kunder en unik och högkvalitativ upplevelse med våra delikatesser. Arbetsuppgifter: Arbeta med försäljning av fisk ost, chark, färskvaror och andra delikatesser. Ge kundrådgivning och rekommendationer baserat på kundens önskemål. Förbereda och hålla delikatessdisken snygg och välfylld. Säkerställa hög kvalitet och fräschör på varorna. Delta i beställning och lagerhantering. Bidra till en positiv och inspirerande kundupplevelse. Kvalifikationer: Erfarenhet av arbete inom livsmedelsbutik eller delikatessbutik. Intresse för mat och gärna kunskap om olika ostar, charkprodukter och andra delikatesser. Goda kommunikationsförmågor och en stark känsla för service. Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Hög arbetsmoral och noggrannhet. Vi erbjuder: En dynamisk och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas. Möjlighet att arbeta med kvalitetsprodukter och ett starkt varumärke. Flexibla arbetstider. Tjänstgöring på hel- eller deltid beroende på överenskommelse.  Ansökan: Skicka din ansökan och CV via länken. Vi ser fram emot att höra från dig! Kontakt: För frågor om tjänsten, maila: [email protected] Plats: Malmö och Lund Anställningstyp: Heltid / Deltid Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team!

52 dagar sedan
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Kök & kallskänka sökes till ICA-butik i Lund!
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som vill arbeta heltid med mat på en ICA-butik i Lund! Då efterfrågan är stor hos våra ICA-kunder söker vi dig som brinner för mat och service!  Har du varit personalansvarig tidigare är det ett extra plus! Arbetsuppgifter: Vi söker dig som arbetat med kök, beredning eller kallskänk sedan tidigare. Du har tidigare erfarenhet från restaurang, café eller matproduktion. Du är matglad, kreativ och vill ständigt testa nya saker. Vi söker medarbetare till köket där det produceras dagens lunch, färdigmat, smörgåsar, sallader, smörgåstårtor, festfat mm. Du är en erfaren kallskänka som är flexibel, kreativ, idérik, älskar att producera och är strukturerad och noggrann. Du förstår innebörden av arbetsprocesserna inom kök och har dokumenterad erfarenhet inom kallkök eller kallskänk. Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad. God kommunikations-och samarbetsförmåga. Meriterande är om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Vi ser gärna att du har dokumenterad utbildning och arbetslivserfarenhet som kallskänka eller liknande. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har ett gediget intresse för matlagning och måltidslösningar. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi har vårt kontor på Sundskajen 10, på Ön Limhamn. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten, service utan gränser. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan! Vid frågor maila: [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

52 dagar sedan
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Medarbetare delikatess, kök eller kallskänk sökes till ICA-butik i Lund!
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som vill arbeta med mat på en ICA-butik i Lund! Då efterfrågan är stor hos våra ICA-kunder söker vi dig som brinner för mat och service! Du kan börja arbeta efter sommaren på ett schema med provanställning för att gå över till en tillsvidareanställning. Tjänsterna i delikatessen ligger på 30-35 timmar/ vecka, varannan helg. Kallskänk/kök måndag-fredag, heltid. Arbetsuppgifter Delikatess: Du kommer att arbeta i en manuell delikatess. I ditt dagligare arbete kommer du serva butikens kunder. Du tillsammans med teamet kommer att arbeta för att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga, inom ost, chark och fisk. Öppning och stängning ingår i tjänsten. Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Kök/Kallskänk: Vi söker dig som arbetat med kök, beredning eller kallskänk sedan tidigare. Du har tidigare erfarenhet från restaurang, café eller matproduktion. Du är matglad, kreativ och vill ständigt testa nya saker. Vi söker medarbetare till köket där vi bla producerar dagens lunch, färdigmat, smörgåsar, sallader och smörgåstårtor mm. Du är en erfaren kallskänka som är flexibel, kreativ, idérik, älskar att producera och är strukturerad och noggrann. Du förstår innebörden av arbetsprocesserna inom kök och har dokumenterad erfarenhet inom kallkök eller kallskänk. Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad. God kommunikations-och samarbetsförmåga. Meriterande är om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Vi ser gärna att du har dokumenterad utbildning och arbetslivserfarenhet som kallskänka eller liknande. Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har ett gediget intresse för matlagning och måltidslösningar. Rosénssons bemannar och rekryterar personal inom dagligvaruhandeln. Vi löser varje dag organisatoriska problem för våra kunder, ofta med kort varsel. Vi har vårt kontor på Sundskajen 10, på Ön, Limhamn. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten, service utan gränser. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan! Vid frågor maila: [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

52 dagar sedan
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Medicinsk sekreterare till Viklinik
Viklinik Vårdcentral Lund AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Klappar ditt hjärta lite extra mycket för Lund och letar du efter ett fantastiskt gäng kollegor? Då är Viklinik Vårdcentral troligen arbetsplatsen för dig :-). Vi har varit igång i drygt 3 år med vår vårdcentral i centrala Lund. I dagsläget är Vi cirka 45 medarbetare, varav 2 medicinska sekreterare. Vi tar hand om cirka 9200 Lundabor och växer fortsatt så det knakar. Vårdcentralen har varit rankad högst i Lund och bland de absolut högsta i Skåne i SKRs Nationella Patientenkät - 3 år i rad! Vårdcentralen är en samlingsplats för välmående, kunskap och motivation. Hit kommer lundaborna inte enbart för hjälp när dom är sjuka, och för medicinering, utan för helheten, aktiviteten och gemenskapen! Med långsiktighet och förebyggande insatser erbjuder Vi en friskare vård för våra patienter. Viktiga grundstenar i vårt arbete är att våra patienter ska ha en ökad delaktighet i vården och ett minskat vårdbehov på sikt. Förebyggande insatser såsom fysisk aktivitet, hälsosamtal, kostrådgivning, rökavvänjning, hälsoskolor m.m. står i fokus för att hålla individer friska och välmående. Vi erbjuder våra patienter en ny typ av vård som är både proaktiv och reaktiv! Som medicinsk sekreterare hos oss är du social, ansvarstagande och en utpräglad lagspelare! Vi tycker här om att vara aktiva tillsammans så om du själv gillar träning så är det ett plus. Vi är ett stabilt arbetslag som tycker om varandra och stöttar varandra i det dagliga arbetet kring patienterna. ARBETSUPPGIFTER Som medicinsk sekreterare hos oss arbetar du med medicinsk dokumentation i PMO såsom journalföring, scanning, diagnosregistrering, diktat, kallelser, diagnossättning, remisshantering samt övriga förekommande administrativa uppgifter. Du kan även ha ansvar för IT- och telefoni, behörighetsbeställningar, internt dikteringssystem, loggkontroller, e-tjänster och e-intyg. Det ingår inte receptionsarbete i tjänsten. Du har erfarna kollegor både i sekreterarteamet och bland övriga professioner som kommer stötta dig i din introduktion hos oss. KVALIFIKATIONER Du som söker har utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration 80 p (KY) / 400 p (YH) eller motsvarande medicinsk sekreterarutbildning, inklusive genomförd LIA (Lärande i Arbete). Du har erfarenhet av PMO, PASIS, Lissy, Filur, 1177, 1177 direkt, Mina Planer, SECTRA, Signe och andra förekommande IT-system inom primärvården. I denna rekrytering investerar Vi mer i person än i CV och Vi värderar personlig lämplighet högst, och att du passar in i vårt befintliga team är A och O. Du måste behärska svenska och engelska helt flytande. Tidigare erfarenhet från arbete inom primärvård är inget krav men det är önskvärt att du gjort några år i yrket. OBS! intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. Typ/omfattning: Vi är flexibla avseende anställningsform och tjänstegrad - tillsvidare, visstid eller behovsanställning kan vara aktuellt, och Vi är öppna för förslag kring tjänstegrad. Så oavsett om du vill arbeta 40 h i veckan eller 6 h i veckan så ser Vi gärna att du skickar in en ansökan :-)! Lön: individuell. Start: Enligt överenskommelse. Men rimligt aug - okt 2025. Vid frågor eller Intresse kontakta Verksamhetschef Marcus Tervahauta [email protected] 0709317471

55 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Electrical Design Engineers
Telescope Services AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Scope: The engineer will support with electrical design in terms of performing detailed design based on design specifications and input. Design, drafting, and documentation of electrical, instrumentation, and control systems Provide support to design lead engineers for electrical power distribution systems, cooling systems as well as grounding systems. Prepare specifications for installation of electrical I&C systems and components. Design of cable raceways and cable routing Provide support to suppliers, contractors and technicians during the installation phase. Requirement: Engineering degree in relevant field Experience using AVEVA E3D, AVEVA Marine, AVEVA PDMS, and/or EPLAN Electric P8 Good knowledge in applicable standards for machinery equipment and electrical installations Experience in electrical design from a relevant sector. Excellent oral and written English skills Good to have: Experience from working in an international environment Experience in design and selection of process instrumentation Please send Your CV to [email protected].

55 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Köksansvarig till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om oss Välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – en plats där matkvalitet, service och inspirerande shoppingupplevelser möts! Hos oss hittar du ett brett utbud av färska råvaror, lokala produkter och allt du behöver för att fylla ditt hem med god mat. Vi strävar efter att göra din vardag lite enklare och roligare, med produkter som passar både de stora och små behoven. Oavsett om du söker det senaste inom hälsosamma alternativ, klassiska favoriter eller något extra för helgens middag, har vi något för alla smaker. Vi är också stolta över vårt miljöengagemang och vårt stora fokus på hållbara val. Vill du arbeta i en citybutik med puls? Då har vi tjänsten till dig i Lunds största ICA butik mitt i city, lätt att pendla. Här finner du lokala färskvaror, delikata delikatesser och prisvärd vardagsmat. Butiken har ca 120 medarbetare och ca 50 000 besökande kunder i veckan. Vår personal är alltid här för att ge dig bästa möjliga service och hjälpa till med tips och råd. Varmt välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – din matbutik med hjärta och kvalitet! Tjänsten i sig ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget söker just dig som ser dig som Köksansvarig i vårt nya fina kök. Du arbetar löpande med matproduktion och svinn samt att hålla avdelningen snygg och fräsch. Du ansvarar för produktion, catering och matlagning. Ekonomi, personalplanering och utveckling i sälj och drift ingår också i ditt dagliga arbete. Du arbetar ständigt med hygien och egenkontroll. Tillsammans med ditt team ser du till att både köket och den absoluta kundnöjdheten alltid är i topp. Du kommer att ha huvudansvaret för vårt kök och dess dagliga drift. Du kommer att leda köksteamet, säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet och bidra till utvecklingen av vårt matutbud. Ditt arbete kommer att vara centralt för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö samt upprätthålla ett gott samarbete med övrig butikspersonal och leda teamet för att uppnå gemensamma mål. Dina arbetsuppgifter Som Köksansvarig kommer du säkerställa att produkterna i vårt kök håller högsta kvalitet och lever upp till våra besökares förväntningar. Du planerar och skapar menyer samt utveckla nya produktidéer. Du ansvarar för ekonomi och resultat i köket, inklusive inköp, kostnadskontroll och planering av produktionen. Uppfölja och säkerställa efterlevnad av hygien- och säkerhetsrutiner. Du arbetar för att skapa en inspirerande och positiv arbetsmiljö. Det är du som kommer leda och organisera arbetet inom köksavdelningen. Du är en av nyckelpersonerna för butikens sortiment, utveckling och fortsatta framgång! Dina egenskaper Du har tidigare erfarenhet av köksarbete och har arbetat som ledare. Du har ett genuint intresse för matlagning och hållbarhet. Vi söker dig som är självgående, initiativrik och drivs av att skapa en hög standard på arbetet. Kommunikations- och samarbetsförmåga är dina styrkor. Du har erfarenhet och ett stort intresse och kunnande för färskvaror och matlagning. Vi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk köksmiljö. Du är genuin och inkluderande som person. Du drivs av sälj och kundnöjdhet. Som person är du lösningsorienterad, målmedveten och van att prioritera. Du älskar mat och delar gärna med dig av din kunskap, tips och ideér till ditt team. Kvalifikationer För att du ska trivas och utvecklas med ditt team har du redan ett brinnande intresse för matlagning och älskar försäljning. Du har din bakgrund som kock, kallskänk eller annan erfarenhet från restaurangbranschen. Kanske har du haft en liknande roll från dagligvaruhandeln sedan tidigare? Du är noggrann och tummar aldrig på egenkontroll och kvalitet. Du har en hög kommunikationsförmåga och har service ut i fingerspetsarna! Du är trygg i ditt ledarskap och har förmågan att inkludera dina medarbetare och sätter trivsel, positivitet och effektivitet högt på din dagordning. Du har goda vitsord och referenser sedan tidigare arbete.  Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande arbetsmiljö med stora möjligheter att påverka och utveckla köket med ditt team. Ett nytt modernt kök med arbetsgrupp där vi hjälps åt för att nå våra mål. En inspirerande köksavdelning med högkvalitativa produkter. Vi erbjuder en anställning i en butik i framkant! Anställning Heltid. Lön enligt överenskommelse.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 06:00-23:00 alla dagar i veckan. Du ska kunna starta din arbetsdag från kl 05:30 på morgonen. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare.  EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan!

55 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Barnpassare på Nordic Wellness i Lund
Sportlife M W AB
Barnskötare

Bli barnpassare på Nordic Wellness Lund! Är du trygg, ansvarstagande och älskar att sprida glädje bland barn? Vill du jobba i en miljö fylld av rörelse, gemenskap och träningsenergi? Då kan det här vara din nästa utmaning – hos Sveriges största friskvårdskedja!  Om oss Nordic Wellness har över 350 klubbar och ett växande antal padelanläggningar runt om i landet. Med över 500 000 medlemmar erbjuder vi träning och välmående för alla åldrar – alltid med fokus på kvalitet, glädje och utveckling. Vi är ett företag i ständig rörelse och söker nu dig som vill bli en viktig del av vårt team som barnpassare på våra klubbar i Lund. Om tjänsten Som barnpassare hos oss ansvarar du för att ta hand om våra medlemmars barn – så att föräldrarna tryggt kan fokusera på sin träning. Du är den som får barnen att känna sig trygga, sedda och glada under tiden de är hos oss. Vi söker dig som vill arbeta några kvällar i veckan samt helger. Vi söker dig som: Är omtänksam, trygg och ansvarsfull Har ett genuint intresse för barn och gärna erfarenhet av barnpassning Är social, serviceinriktad och gillar att möta människor Har goda kunskaper i svenska Har ett intresse för träning och hälsa (det är ett stort plus! Vi söker dig som har fyllt 16 år (AFS 2012:3) Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du vara en del av ett engagerat team i en miljö fylld av träningsglädje, utveckling och möjligheter. Vi är stolta över att många av våra medarbetare börjat som barnpassare och idag arbetar som t.ex. receptionister, kundservicemedarbetare eller inom andra delar av företaget. Här finns utrymme att växa – om du vill!  Plats: Nordic Wellness, Lund  Arbetstid: Kvällar & helger  Rekryteringsprocess: Bakgrundskontroll ingår enligt policy Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan och ta första steget mot en meningsfull roll i ett företag där träning, trygghet och glädje går hand i hand. Vi ser fram emot att höra från dig!

55 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Psykolog till WeMind Lund
Wemind AB
Psykologer

WeMind är Sveriges största privata vårdgivare inom psykiatrin. Med ett unikt fokus på evidensbaserade vårdinsatser och ständig utvärdering av vårdutfall har vi över 20 000 patienter under behandling. WeMind finns till för att ständigt förbättra psykiatrin och genom effektiv, jämlik och evidensbaserad vård gör vi skillnad på riktigt. Välkommen till oss! Din nya arbetsplatsWemind i Lund är en psykiatrisk öppenvårdsmottagning för patienter från 18 år och uppåt med behov av specialistpsykiatrisk vård, boende främst i Lund eller Kävlinge. Uppdraget inom specialistpsykiatrin är att erbjuda bedömning, diagnosticering och behandling för personer med komplex psykiatrisk problematik enligt gränssnitt gentemot primärvården. För oss är det viktigt att erbjuda våra patienter en evidensbaserad vård. För att ta reda på om det vi gör verkligen gör nytta, följer vi upp och mäter våra behandlingsresultat tillsammans med patienten. Vi erbjuder en välstrukturerad arbetsplats med hög trivsel, korta beslutsvägar och väl utformade vårdprocesser där vi sätter patienterna först. Verksamheten utgörs av ett allmänpsykiatriskt team och ett psykosteam, där båda teamen arbetar tvärprofessionellt inom respektive team. Våra team består av läkare, sjuksköterskor, psykologer, skötare, case managers, kuratorer, arbetsterapeuter, rehabkoordinator och administrativ personal. Vi har hög efterfrågan på psykologisk behandling och utredning och vill därför utöka verksamheten med ytterligare en medarbetare. Att jobba som psykolog på WeMindPsykologens roll på WeMind är central i arbetet med att garantera våra patienter evidensbaserade vårdprocesser och regelbunden uppföljning. Psykologen arbetar främst med bedömning, behandling och utredning. Träffa våra psykologer. Psykologisk behandling är en mycket viktig del av uppdraget och innefattar kortare psykoedukativa insatser i grupp och individuellt, längre gruppbehandlingar, samt individuella psykoterapier. Som psykolog kommer du att arbeta med alla olika psykiatriska diagnoser som behandlas inom specialistpsykiatrin. Utredningsarbetet innebär fr.a. neuropsykiatriska utredningar vid ADHD och autism, men även personlighetssyndrom och andra differentialdiagnostiska ställningstaganden. WeMind erbjuder dig Vara en del i ett upparbetat team med mycket erfarenhet Välplanerad introduktion, för att du ska få den bästa starten i ditt nya uppdrag Regelbunden handledning Regelbunden utbildning och kompetensutveckling, både internt och externt. Exempel på intern utbildning är regelbundna lunchföreläsningar med föreläsare om den senaste forskningen och digitala utbildningar via vår utbildningsplattform Strukturerade och diagnosspecifika vårdprocesser för bedömning, utredning och behandling med utgångspunkt i nationella vårdprogram Ett aktivt och nära ledarskap av närmaste chef Kollegor i olika delar av landet som samarbetar och utbyter erfarenheter En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Individuell lönesättning Friskvårdsbidrag Om dig Legitimerad psykolog med inriktning KBT med några års erfarenhet i yrket Meriterande är om du har erfarenhet av specialistpsykiatri – både allmänpsykiatrisk öppenvård och/eller psykosvård Vi ser gärna att du har erfarenhet av neuropsykiatriska utredningar För att trivas hos oss behöver du vara van vid att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Arbetet ställer krav på god förmåga att ta självständigt behandlingsansvar i enskilda ärenden, samt god förmåga att planera och organisera ditt arbete. Samtidigt är du en lagspelare och värdesätter teamarbete högt. För oss är det naturligt att dagligen samverka med kollegor som med andra vårdgrannar, varför vi lägger stor vikt vid din förmåga att samarbeta. Din ansökanVälkommen med din ansökan senast den 8 juni 2025. Vi intervjuar löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas under perioden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar provanställning Omfattning: Heltid Placering: 100% eller enligt överenskommelse Tillträde: 1 september 2025. Vi ser gärna du kan tillträda tjänsten tidigare.  För mer information kontakta Psykologchef Anna Kullman, [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att få berätta mer om oss och hur vi arbetar på WeMind! Varmt välkommen med dig ansökan! Vid patientnära arbete inom WeMind tillämpas kontroll av yrkeslegitimation och utdrag ur belastningsregistret före beslut om anställning enligt gällande riktlinjer.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Kvalitetsassistent till NOTE Lund AB
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Har du ett starkt kvalitetsfokus och ett intresse för teknik? Trivs du med att arbeta strukturerat och vill bidra till att säkerställa hög kvalitet i produkter och processer? Som kvalitetsassistent på NOTE Lund får du möjlighet att arbeta med dokumenthantering, avvikelseuppföljning och kvalitetskontroller, samtidigt som du har kontakt med både kunder och leverantörer. Detta är en spännande möjlighet för dig som vill utvecklas inom kvalitetssäkring i en dynamisk och tekniskt driven miljö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos NOTE Lund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget NOTE är en av norra Europas ledande partner för elektroniktillverkning. NOTE tillverkar och monterar kretskort, elektronikmoduler och kompletta produkter för branscher som medicinteknik, industri och kommunikation. Med produktionsanläggningar i Sverige, Finland, Estland, England, Bulgarien och Kina kombinerar NOTE högkvalitativ tillverkning med flexibel logistik. Denna tjänst som kvalitetsassistent är placerad i Lund, där de har en fabrik med ca 100 anställda. De fokuserar på hög precision, hållbarhet och kundanpassade lösningar, vilket gör dem till en pålitlig partner inom elektronikproduktion. Arbetsuppgifter I din roll som kvalitetsassistent ansvarar du för att hantera och uppdatera kvalitetsrelaterad dokumentation, såsom rutiner, instruktioner och specifikationer. Du säkerställer att avvikelser och reklamationer registreras, följs upp och kommuniceras vidare till rätt personer, både internt och externt. Arbetet innebär löpande kontroller och mätningar för att säkerställa att produkter och processer håller hög kvalitet. Du har även kontakt med kunder och leverantörer, där du kommunicerar på både svenska och engelska. Dessutom bidrar du till förbättringsprojekt och implementering av kvalitetsstandarder för att utveckla och effektivisera verksamheten. Hantera och uppdatera kvalitetsrelaterad dokumentation, såsom rutiner, instruktioner och specifikationer Registrera, utreda och följa upp avvikelser och reklamationer både internt och externt Säkerställa att avvikelser hanteras korrekt och kommuniceras vidare till rätt personer Genomföra kontroller och mätningar för att säkerställa att produkter och processer uppfyller kvalitetskrav Ha kontakt med kunder och leverantörer, både på svenska och engelska, för att hantera kvalitetsfrågor Delta i och bidra till förbättringsprojekt samt implementering av kvalitetsstandarder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper  Relevant gymnasieutbildning  Eftergymnasial utbildning inom kvalitetsteknik är meriterande Tidigare erfarenhet av arbete inom elektronikbranschen är meriterande  Mycket god dator-och systemvana. Har du därtill arbetat i något kvalitetssystem tidigare är det meriterande Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift För att trivas och lyckas som kvalitetsassistent på NOTE Lund är du en strukturerad och noggrann person med ett öga för detaljer. Du har ett starkt tekniskt intresse och drivs av att analysera, förbättra och utveckla processer. Din nyfikenhet och vilja att lära gör att du ser utmaningar som möjligheter till utveckling. Rollen kräver att du kan hantera flera uppgifter samtidigt, vilket innebär att du är flexibel och har lätt för att prioritera. Du arbetar systematiskt, ser till att uppgifter blir slutförda och har ett genuint engagemang för kvalitet. Då du har kontakt med både kunder och leverantörer, är det viktigt att du är kommunikativ och trivs med att samarbeta – både på svenska och engelska. Här blir du en del av ett dynamiskt team där din insats gör skillnad. Övrig information Start: Omgående Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-25. #Nextgen

56 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Administratör
Sweis Consult AB
Backofficepersonal m.fl.

✷ BLI EN DEL AV VÅRT TEAM – BACKOFFICEASSISTENT SÖKES! ✷ Vill du vara med och bygga framgången hos ett ambitiöst byggföretag i tillväxt? På Sweis Consult AB i Genarp söker vi nu en Backofficeassistent som vill vara hjärnan bakom vår digitala närvaro och interna administration. Här får du en nyckelroll där du direkt påverkar vår dagliga drift och kundupplevelse. VARFÖR JUST SWEIS CONSULT? Bygger framtidens bolag – Vi är ett ungt, dynamiskt byggföretag med stora ambitioner och en stark tillväxtkurva. Bredd i verksamheten – Vi arbetar med allt från nybyggnation och renovering till grönyteskötsel och konsultation, vilket ger dig en varierande och utvecklande roll. Nära och personlig arbetsmiljö – Hos oss är du inte bara en anställd – du är en viktig del av teamet! DINA UPPGIFTER – DITT ANSVAR ✔ Webbyggbutik & hemsida – Uppdatera produkter/tjänster, optimera användarupplevelsen och se till att vår digitala närvaro speglar vår kvalitet. ✔ Mötes- och kalenderhantering – Boka möten, samordna scheman och säkerställa smidig kommunikation med kunder och partners. ✔ Backoffice-stöd – Administrativt stöd till teamet, hantering av dokument och mejl, samt hjälpa till där behovet uppstår. VI SÖKER DIG SOM: ✅ Har erfarenhet av webbhantering (t.ex. WordPress, WooCommerce eller liknande). ✅ Är en mästare på att organisera – du ser till att allt flyter smidigt. ✅ Är självgående, noggrann och har en "can-do"-attityd. ✅ Trivs i en flexibel roll där du får ta egna initiativ. Meriterande: Intresse för byggbranschen eller lokal förankring i Skåne. Grundläggande kunskaper i bildbehandling (Canva/Photoshop). VI ERBJUDER: En central roll i ett företag på uppgång – Var med och forma vår framtid! Utvecklingsmöjligheter – Vi vill växa – och vill att du växer med oss. Personlig arbetsmiljö – Små team = stort inflytande. Flexibilitet – Vi är öppna för att anpassa arbetstider efter rätt person. Anställning: Heltid/deltid – diskuteras vid intervju Start: Enligt överenskommelse ✷ SÖK REDAN IDAG! ✷ Skicka din ansökan och CV + personligt brev till [email protected] senast 2025-05-05. Vi behandlar ansökningar löpande – vänta inte! Välkommen till Sweis Consult – We get the job done. Samtal och mail från rekrytering och bemanningsföretag undanbedes. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025