Välkommen till möjligheten att bli en del av vårt säljteam som Resande Säljare! Vi söker dig som är en driven och engagerad säljare med affärssinne och passion för försäljning – redo att bidra till vår tillväxt och stärka vårt kunderbjudande över hela landet. Vi jobbar med starka varumärken inom skönhet och letar efter dig som bygger relationer med energi, jagar affärer med passion och inte väntar på att något ska hända – du får det att hända. Vi söker fler resande säljare till Stockholmsregionen, Västkusten, Norra Sverige samt Södra Sverige och vill gärna höra från dig! Har du driv, affärssinne och en passion för försäljning? Då kan du vara vår nästa resande säljare. Skicka in din ansökan redan idag – för rätt person kan möjligheten öppna sig direkt! Om Tjänsten Som Resande Säljare spelar du en central roll i vår fortsatta expansion. Du arbetar med försäljning i din region och din huvuduppgift är att bygga och underhålla starka kundrelationer. Din förmåga att förstå kundernas behov likväl som vårt erbjudande för att ta fram skräddarsydda lösningar kommer att vara avgörande för din framgång. Huvudsakliga Ansvarsområden Driva försäljning med fokus på kund och resultat Utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter Säkerställa hög påfyllnadsgrad och nya produkter för att tillgodose kundernas behov Profil och Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning och kundrelationer Starka kommunikations- och förhandlingsfärdigheter B-körkort och möjlighet att resa i tjänsten Resultatinriktad och förmåga att arbeta självständigt Meriterande med erfarenhet inom vår bransch Vad Vi Erbjuder Vi erbjuder en spännande tjänst i ett framåtsträvande företag där du har chansen att växa med oss. Utöver en självständig och inspirerande roll erbjuder vi ett starkt och stödjande team som delar din passion för framgång. Placering och Resor Resor inom din region är en central del av tjänsten. Flexibilitet vad gäller arbetstider och resor är ett krav. Vi uppmuntrar kvalificerade kandidater från alla bakgrunder att ansöka. Välkommen att bli en viktig del av vårt team! Ansökan och Rekryteringsprocess Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan genom vår rekryteringsplattform. Vi ser fram emot att höra mer om dig och hur du kan bidra till vårt team!
Jobbannons – Speedy Phone Fix i Lund söker personal! Plats: Nova Lund Köpcentrum, Lund Tjänster: Tekniker & Säljare på deltid Företag: Speedy Phone Fix Är du en teknikintresserad problemlösare eller en säljare med passion för kundservice? Vi på Speedy Phone Fix söker nu personal till vårt team på Nova Lund Köpcentrum! Om oss: Speedy Phone Fix är din lokala expert på mobilreparationer och köp av begagnade telefoner, surfplattor och MacBooks. Vi strävar efter att erbjuda snabb och pålitlig service samtidigt som vi värnar om miljön genom att återvinna och återanvända elektronik på ett hållbart sätt. Vi söker nu: Tekniker (deltid) Som tekniker hos oss kommer du att arbeta med att reparera mobiltelefoner, surfplattor och MacBooks. Du ska vara noggrann, självgående och ha ett stort intresse för teknik och elektronik. Tidigare erfarenhet av reparationer är meriterande, men vi erbjuder också utbildning på plats. Säljare (deltid) Som säljare kommer du att arbeta med kundbemötande, försäljning och rådgivning, både i butik och vid köp av begagnade enheter. Du ska vara serviceinriktad, positiv och kunna hantera olika kundfrågor på ett professionellt sätt. Tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice är meriterande. Vi söker dig som: Är ansvarsfull och pålitlig Har goda kommunikativa färdigheter och ett kundfokus Har ett intresse för teknik eller försäljning Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö Har erfarenhet av liknande arbete (meriterande men inte krav) Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med härliga kollegor Möjlighet till utveckling och utbildning Flexibla arbetstider på deltid Ett jobb i ett företag som värnar om hållbarhet och miljö Så här ansöker du: Skicka din ansökan och CV till [email protected] Märk ansökan med "Tekniker" eller "Säljare" beroende på vilken tjänst du söker. Sista ansökningsdag: 01-06-2025 Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt engagerade team på Speedy Phone Fix i Lund! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder i Lund som har en cp-skada och autism. Tjänsten är upp till 50% där man har ett fast schema. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, personlig hygien, förflyttningar utan hjälpmedel samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 13:30 - 20:00 vardagar 10:00 - 20:00 helger Om kunden Kunden är en kille som är boendes i Lund. Han gillar att vara ute i naturen, träna och umgås med sin familj. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är glad, energisk, lyhörd och ansvarstagande. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri Behärskar det svenska språket i både tal och skrift Det är meriterande om du Har körkort Erfarenhet av personlig assistans eller inom vården Omfattning: ca 50% Antal tjänster: 1 Tillträde: Enlig överrenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Om rollen Som IT-tekniker hos oss på Cloudo får du en nyckelroll i vår teknikavdelning. Du blir en viktig del av vårt team och får arbeta med en variation av uppgifter där ingen dag är den andra lik. Du kommer att hantera flera ärenden samtidigt och stödja både kunder och kollegor med tekniska lösningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ge support och service inom IT och telefoni Hjälpa till med skrivare, konferenssystem och andra tekniska lösningar Prioritera och hantera ärenden med en strukturerad och lösningsorienterad approach Installation, felsökning och underhåll av IT-miljöer Vem vi söker Vi letar efter en tekniskt kunnig och serviceinriktad person som gillar att lösa problem och hjälpa andra. För att trivas i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet av IT-support och en vilja att utvecklas inom området Kunskap inom Microsoft OS, AD och 365 Erfarenhet av nätverksteknik och kundbemötande Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Varför välja Cloudo? Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där vi hjälper och lyfter varandra. Du får stöd av erfarna kollegor och ledare som coachar dig i din utveckling. Vi värderar trivsel och personlig tillväxt högt och erbjuder en arbetsplats där du både kan prestera och ha roligt. På Cloudo är våra medarbetare kärnan i vår framgång – vi ser till att du får möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss! Är du redo att ta nästa steg i din IT-karriär? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Cloudo-familjen!
Är du en noggrann och engagerad person som gillar att arbeta praktiskt och strukturerat? Vi söker nu en lagermedarbetare som vill bidra till ett smidigt och kvalitetsfokuserat lagerflöde och samtidigt få möjlighet att utvecklas i en dynamisk och trivsam arbetsmiljö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter för en tillsvidareanställning efter 6 månader. Om företaget Mer information om företaget ges under intervjun. Arbetsuppgifter I din roll som lagermedarbetare kommer du att ha en viktig funktion i att ta emot och hantera inkommande leveranser. Du ser till att rätt material och komponenter kommer in i produktionen på ett smidigt och effektivt sätt. Dina arbetsuppgifter kommer främst att handla om att ta emot, kontrollera och registrera varor i affärssystemet. Du säkerställer att allt material är korrekt märkt och placerat på rätt plats i lagret eller skickas vidare till produktionen. Genom att arbeta noggrant och strukturerat bidrar du till att hålla flödet effektivt och säkerställa hög kvalitet i hanteringen. Ta emot och kontrollera inkommande gods Registrera varor i affärssystemet Märka och placera material på rätt plats Säkerställa kvalitet och följa rutiner Skicka vidare material till produktionen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad och godkänd gymnasieexamen Erfarenhet av lagerarbete eller logistik är meriterande Erfarenhet av att arbeta med ERP-system är meriterande Tjänsten ställer krav på Truckkort Förmåga att arbeta noggrant och följa rutiner Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas och lyckas i rollen som lagermedarbetare tror vi att du är en självständig och engagerad person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en proaktiv inställning och ser vad som behöver göras. Vidare är du prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du har en god samarbetsförmåga. Eftersom rollen innebär att hantera inkommande gods och säkerställa ett smidigt lagerflöde, är det viktigt att du arbetar noggrant och strukturerat. Eftersom företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas, ser vi gärna att du har en vilja att lära och förbättra processer. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-16. #Nextgen
Är du en utåtriktad och flexibel person som är genuint nyfiken på människor och vill arbeta i en roll som innebär många dagliga kontaktytor? Är du dessutom praktiskt lagd och brinner för att ge bästa möjliga service? Som Bovärd hos AF Bostäder blir du en del av ett härligt och prestigelöst gäng som ser stort värde i att samarbeta, leverera god service och ha kul på jobbet! Om tjänsten Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AF Bostäder. Om företaget AF Bostäder är ett av Sveriges största studentbostadsföretag som äger och förvaltar cirka 6200 bostäder, alla i centrala Lund. AF Bostäder äger, förvaltar och utvecklar bra och prisvärda bostäder åt Lundastudenter. Deras hyresgäster är unga, vetgiriga, optimistiska och på väg ut i livet. Hos AF Bostäder är fokus att studenterna under sin tid hos AF Bostäder får god service i ett hem där de kan må bra, känna sig trygga och ha utrymme för umgänge med grannar och vänner i en miljö som främjar studieglädje. AF Bostäder är ett syftesdrivet företag i stiftelseform med vision att vara det bästa studentbostadsföretaget i Sverige. Med fokus på satsningar inom hållbarhet med hänsyn till trivsel, hälsa, miljö och ekonomi i kombination med studenternas behov och önskemål i centrum arbetar de aktivt för att uppnå denna vision. Hos AF Bostäder välkomnas du till en platt organisation med prestigelös och sammansvetsad företagskultur med fokus på delaktighet. Medarbetarna på AF Bostäder berättar! Arbetsuppgifter I rollen som Bovärd kommer du att arbeta i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik. Det som är centralt och som du alltid behöver ha med dig är att uppskatta kontakten med människor och trivas i en varierande vardag. Du kommer bland annat att hantera inkommande och utgående kundkontakter såsom frågor, felanmälan, klagomål och vara behjälplig med information. Du hanterar störningsärenden, planerar och genomför besiktningar och tillsyn i samband med in- och utflyttningar. Du ansvarar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll inom ditt egna bovärdsområde samt granskar och konterar fakturor i samband med detta. Utöver detta innebär en stor del av arbetet att utföra enklare reparationer såsom täta fönster, rensa avlopp, byte av lampor, packningar, kranar etc. Du ansvarar även för yttre skötsel såsom renhållning av sten- och grusytor, avfallsstationer samt snöröjning. • Daglig kundkontakt och nära samarbete med hyresgäster • Hantering av felanmälningar, störningsärenden och besiktningar • Utföra enklare reparationer • Ansvar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Några års arbetslivserfarenhet av en kundorienterad roll alternativt relevant hantverksyrke som innefattat nära kundkontakt • God datorvana • B-körkort • Svenska / Engelska i både tal och skrift (övriga språk är meriterande) Vi är övertygade om att det är dina personliga egenskaper som kommer vara avgörande för att lyckas i rollen som bovärd. Har du rätt inställning och vilja så lär AF Bostäder dig gärna resterande. Vi ser att du är utåtriktad, kommunikativ och har en stor social kompetens samt ett medmänskligt engagemang. Du brinner för att hjälpa andra människor och trivs med att vara del av ett team där du är en lagspelare. Därtill tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är inte rädd att hugga tag där det behövs. Du besitter förmågan att prioritera och strukturera upp ditt arbete men även agera flexibelt när vardagen ställs om. Slutligen har du lätt för att fatta beslut, även under svåra omständigheter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten som bovärd samt AF Bostäder. Övrig information Start: Omgående Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Combine Control Systems På Combine Control Systems är vi passionerade inom teknik och innovation. Vi är specialiserade på att skapa innovativ teknik som stärker industrier och formar världen omkring oss. Vår strävan efter att vara i framkant av den snabbt föränderliga techvärlden driver oss att utveckla och arbeta med de senaste verktygen och teknikerna inom områden som Data Science, AI, inbyggda system och reglerteknik. Vi erbjuder spännande och varierande utmaningar vid teknologins absoluta framkant och skapar en inspirerande arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och får möjlighet att växa och utvecklas. Tillsammans bildar vi ett team av engagerade och kompetenta ingenjörer och experter som brinner för teknik och innovation. När vi fortsätter att expandera våra horisonter söker vi en passionerad och begåvad ingenjör inom Data Science till vårt dynamiska team. Vad kan vi erbjuda dig? Att ingå i vårt team innebär att bli en del av en gemenskap som värdesätter öppenhet, kreativitet och förtroende. Vi omfamnar samarbetsanda och välkomnar ditt bidrag. På Combine uppmuntrar vi personlig utveckling, ger möjligheter att utforska nya domäner och erbjuder en inspirerande och inkluderande arbetsplats. Tekniskt utmanande projekt - Du får vara en del av spännande och tekniskt utmanande projekt. Du kommer att arbeta med de senaste teknikerna och verktygen inom Data Science och AI / Machine Learning. Vi ger dig möjligheten att utmana dig själv och utvecklas inom specialiserade områden. Inspirerande arbetsmiljö - Hos oss kommer du att vara omgiven av likasinnade och entusiastiska kollegor. Vi främjar samarbete och kunskapsdelning för att skapa en dynamisk och givande arbetsmiljö. Professionell utveckling - Vi investerar i våra medarbetare och ger möjligheter till kompetensutveckling och vidareutbildning för att du ska kunna växa i din karriär. Vem är du? Som mjukvaruutvecklare hos Combine spelar du en avgörande roll i vårt team med stark tonvikt på inbäddad utveckling och Edge AI. Du ansvarar för att designa och implementera inbäddade system, arbeta med utvecklingen av in-depth firmware och mjukvarulösningar för olika tillämpningar. Dina uppgifter innefattar att optimera inbäddade system för prestanda, tillförlitlighet och effektivitet. Du samarbetar nära med tvärfunktionella team för att säkerställa en smidig integration av inbäddad teknik i olika produkter och system. Vilka färdigheter behövs för att bli en del av teamet? Magisterexamen inom relevant område. Kompetens inom C/C++-utveckling för inbäddade system och erfarenhet av Linux Entusiasm för hela produktcykeln, från implementation till underhåll. Kännedom om maskininlärning, Python-utveckling, Edge AI och IoT-teknologier är en fördel. Professionell kunskap i engelska i tal och skrift. Meriterande med svenska. Vi letar efter en dynamisk individ som tycker om att samarbeta med andra och är motiverad av att möta utmaningar. Om du älskar att utforska nya områden, värdesätter teamwork och uppskattar ett holistiskt tillvägagångssätt för problemlösning är du rätt person för vårt team. För eventuella frågor är du välkommen att kontakta vår rekryterande gruppchef, Irena. Vi ser fram emot att höra från dig!
Combine Control Systems På Combine Control Systems är vi passionerade inom teknik och innovation. Vi är specialiserade på att skapa innovativ teknik som stärker industrier och formar världen omkring oss. Vår strävan efter att vara i framkant av den snabbt föränderliga techvärlden driver oss att utveckla och arbeta med de senaste verktygen och teknikerna inom områden som Data Science, AI, inbyggda system och reglerteknik. Vi erbjuder spännande och varierande utmaningar vid teknologins absoluta framkant och skapar en inspirerande arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och får möjlighet att växa och utvecklas. Tillsammans bildar vi ett team av engagerade och kompetenta ingenjörer och experter som brinner för teknik och innovation. När vi fortsätter att expandera våra horisonter söker vi en passionerad och begåvad ingenjör inom Data Science till vårt dynamiska team. Vad kan vi erbjuda dig? Att ingå i vårt team innebär att bli en del av en gemenskap som värdesätter öppenhet, kreativitet och förtroende. Vi omfamnar samarbetsanda och välkomnar ditt bidrag. På Combine uppmuntrar vi personlig utveckling, ger möjligheter att utforska nya domäner och erbjuder en inspirerande och inkluderande arbetsplats. Tekniskt utmanande projekt - Du får vara en del av spännande och tekniskt utmanande projekt. Du kommer att arbeta med de senaste teknikerna och verktygen inom Data Science och AI / Machine Learning. Vi ger dig möjligheten att utmana dig själv och utvecklas inom specialiserade områden. Inspirerande arbetsmiljö - Hos oss kommer du att vara omgiven av likasinnade och entusiastiska kollegor. Vi främjar samarbete och kunskapsdelning för att skapa en dynamisk och givande arbetsmiljö. Professionell utveckling - Vi investerar i våra medarbetare och ger möjligheter till kompetensutveckling och vidareutbildning för att du ska kunna växa i din karriär Din roll Som Data Engineer på Combine är du en avgörande del av vårt team. Du arbetar med kunder från olika branscher och sektorer, där data utgör kärnan i varje projekt. Din roll innebär anpassning av befintliga verktyg/paket för att skapa automatiserade pipeliner i molnet, i enlighet med branschens bästa praxis. Du analyserar data för att adressera intressenternas frågor, övervaka data och skapa/uppdatera rapporter eller instrumentpaneler. Utöver detta samarbetar du nära med intressenter och stödjer tvärfunktionella team. Kvalifikationer Masterexamen inom områden relaterade till ML, AI eller Data Science. Kompetens i Python och Java. Erfarenhet av SQL och NoSQL-databaser. Erfarenhet av containerbaserade lösningar, inklusive Docker och/eller Kubernetes. Kunskap om molnteknologier som AWS, GCP eller Azure. Kännedom om djupinlärningsramverk som TensorFlow, PyTorch eller Keras. Praktisk erfarenhet inom områden som datorseende, såsom bildklassificering/segmentering, modeller för objektigenkänning (single-shot detection) och generativa adversariala nätverk (GANs). Vem är du? Vi letar efter en mångsidig och talangfull individ som trivs med samarbete, omfamnar utmaningar och uppskattar en holistisk ansats till problemlösning. Om du tycker om att utforska nya områden, värdesätter teamwork och kan kommunicera tekniska kunskaper till kollegor och intressenter på olika områden och tekniska nivåer, är du rätt person för vårt team. För eventuella frågor, kontakta vår rekryteringsansvarige, Irena Ilvesten. Vi ser fram emot att få din ansökan!
Vill du vara med och driva den digitala transformationen på Fitness24Seven? Vi satsar stort på teknik och innovation för att skapa marknadens bästa digitala träningsupplevelse. Nu söker vi en ledare som vill ta vår digitala utveckling till nästa nivå! Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av Nordens ledande gymkedjor med över 300 gym i Sverige, Finland, Norge, Colombia och Thailand. Sverige är vår största marknad, men vi växer snabbt internationellt med en stark entreprenörsanda och en passion för träning och hälsa. Vi är på en spännande digital resa där vi ser digital utveckling som en central drivkraft för att stärka vår affär och medlemsupplevelse. Nu söker vi en Digital Development Manager som vill vara med och forma framtidens digitala gymupplevelse! Om rollenSom Digital Development Manager hos oss blir du en nyckelspelare i att driva vår digitala transformation och säkerställa att vi ligger i framkant inom teknik och användarupplevelse. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för vår digitala utvecklingsagenda och säkerställa att vi skapar världsklassiga digitala tjänster för våra medlemmar och interna verksamheter. Rollen är baserad i Lund och rapporterar till vår CIO, samtidigt som du är en del av Fitness24Sevens IT-team och IT Management Team. Du leder ett team på 13 personer, en mix av anställda och konsulter, och du samarbetar nära övriga avdelningar inom IT som består av totalt 30 personer inom utveckling, IT-drift, projektledning och Business Intelligence. Dina ansvarsområden Leda och utveckla Fitness 24 Sevens digitala utveckling, inklusive vår webb, app, medlemssystem och interna affärsstöd. Driva innovation och tekniska lösningar som förbättrar användarupplevelsen för våra hundratusentals medlemmar. Säkerställa att vi bygger skalbara, stabila och moderna digitala plattformar för vår internationella tillväxt. Leda, inspirera och utveckla ett team av utvecklare, UX design och digitala specialister. Samarbeta tätt med affärsutveckling, marknad och drift för att säkerställa att våra digitala lösningar möter affärsbehoven. Som Digital Development Manager hos Fitness 24 Seven får du arbeta med en modern tech-stack inom både frontend- och backendutveckling med C# .NET som bas. Vem är du? Vi söker dig som har en passion för digital utveckling och ledarskap och som vill göra skillnad i en snabbväxande och internationell miljö. Du har: Flera års erfarenhet av att leda digitala utvecklingsteam och tekniska projekt. Djup förståelse för systemutveckling, digitala plattformar och moderna teknologier. Erfarenhet av agila arbetssätt, produktutveckling och DevOps. Förmåga att översätta affärsbehov till tekniska lösningar och driva projekt från idé till verklighet. Internationell erfarenhet eller vana att arbeta i en global kontext är meriterande. Du är en trygg ledare som bygger starka team och trivs i en miljö med högt tempo och entreprenörsanda. Vad vi erbjuderHos oss får du en unik möjlighet att vara med och driva den digitala utvecklingen i ett snabbväxande, internationellt företag med en stark entreprenörskultur. Vi erbjuder: En nyckelroll i vår digitala transformation – du får stor påverkan på vår strategi och framtid. Möjlighet att arbeta i en internationell miljö med gym i fem länder och fortsatt expansion. Ett starkt och engagerat IT-team där vi tillsammans skapar framtidens digitala träningsupplevelse. Vi jobbar tillsammans på kontoret för att bygga ett exceptionellt IT-team som arbetar nära verksamheten och bygger starka relationer. Ansökan Är du redo att ta nästa steg och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal.
Om oss: Cloudo är en innovativ leverantör av moln-, IT- och telefonitjänster inom B2B. Vi befinner oss mitt i en otrolig tillväxtresa och söker nu en passionerad Cloud Specialist. Hos oss får du möjlighet att vara med och forma framtiden i ett företag som värdesätter engagemang och ambition. Om rollen: Som Cloud Specialist hos oss kommer du att spela en nyckelroll i våra kunders resa mot molnet. Du kommer att ansvara för licenser och CSP, samt Microsoft 365 och Azure. Du kommer att ta fram lösningar, onboarda och utveckla kunder kring dessa tjänster. Dessutom kommer du att agera expert under säljmöten med kund och säljare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för licenser och CSP Implementera och optimera Microsoft 365-tjänster Utveckla och förvalta lösningar i Azure Onboarda och utveckla kunder kring våra tjänster Agera expert under säljmöten med kund och säljare Säkerställa hög tillgänglighet, prestanda och säkerhet i våra molnlösningar Automatisera processer och implementera DevOps-principer Samarbeta med utvecklingsteam för att integrera molntjänster i våra applikationer Kvalifikationer: Gedigen erfarenhet av att arbeta med Microsoft Azure och Microsoft 365 Djup kunskap om molnarkitektur och säkerhet Erfarenhet av att arbeta med Azure Certifieringar inom Microsoft Azure (t.ex. Azure Solutions Architect, Azure Administrator) är meriterande God förmåga att kommunicera tekniska lösningar till både teknisk och icke-teknisk personal Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vad vi erbjuder: Tillsvidareanställning med fast månadslön Utvecklingsplan och kompetensutveckling Hälsoförsäkring och pension Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Lund eller Stockholm City Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag
Välj ett jobb för att visa detaljer