Personlig assistent sökes till 40+ kvinna utanför Lund. Vi söker till kunds räkning en person som vet värdet av och vad det betyder att vara personlig assistent. Uppdraget kräver att du är bekväm med att kunna dra dig tillbaka samt vara lyhörd för när du behöver vara behjälplig. Det finns en social katt i hemmet, så du kan inte vara allergisk. Vi önskar att du har en aktiv livsstil och en vilja att hjälpa och nära till skratt, samt har en viss förståelse för kultur och samhällsfrågor. Det är inget krav med en vård och omsorgs erfarenhet men det är meriterande om du har kompetens inom rehab och hjärnhälsa Ytterligare information ges vid intervju. Krav God svenska i tal och skrift. Rökfri På Björka är vi alla ett team med ett och samma mål – att leverera den bästa assistansen för dig.För oss är du som kund eller anställd aldrig en i mängden. Vi vet vem du är när du kontaktar oss.Det viktigaste för oss är dialogen med kunder och anställda. Det är nyckeln till en välfungerande assistans.Du kan alltid nå oss, och vi återkommer alltid om vi var upptagna.Vi ligger i absoluta framkanten avseende de system som används för att göra arbetet så effektivt som möjligt för dig.
Nu söker vi på Pusselbitens skola en specialpedagog med erfarenhet av resursskola och anpassad skola. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Möjlighet att arbeta i en skola med små undervisningsgrupper och hög personaltäthet. En gemensam pedagogik för att ge våra elever de bästa förutsättningarna att lyckas Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Coachande och stöttande chefer nära dig Karriär- och utvecklingsmöjligheter Vi har även kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag och skobidrag. Din roll Hos oss möter du ett meningsfullt arbete där du, tillsammans med andra kompetenta kollegor, skapar en trygg och utvecklande skoldag. Du arbetar nära elevhälsoteam och skolledning, med fokus på att skapa goda förutsättningar för lärande och utveckling för elever med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och andra kognitiva utmaningar. Som specialpedagog ansvarar du för att: - Kartlägga, utreda och analysera elevers behov av stöd - Planera, genomföra och följa upp pedagogiska insatser - Handleda och stötta pedagoger i arbetet utifrån din specialpedagogiska roll - Bidra till skolans utveckling inom tillgänglig lärmiljö, inkludering och anpassningar - Arbeta enligt Nytidas ramverk för pedagogik där individens styrkor, delaktighet och livskvalitet står i fokus Om Pusselbitens skola Pusselbitens fristående skola ligger i Dalby, Lunds kommun. Skolan ligger ca 10 km från centrala Lund. Med bil tar det ca 15 min att köra och med kollektivtrafik ca 35 min från Lund. Vi har två skolformer på skolan som består av grundskola/resursskola åk 1-6 samt anpassad grundskola åk 1-9. Efter skoldagen erbjuder vi fritidshem och fritids enligt LSS. Våra elever har neuropsykiatriska funktionsnedsättningar såsom Autism, ADHD och/eller intellektuell funktionsnedsättning. Respektive skolform har ca 20-23 elever. På Pusselbiten erbjuder vi små undervisningsgrupper och hög personaltäthet. Vi arbetar i team i olika arbetslag fördelat i två byggnader, en för respektive skolform. Vi fokuserar på den enskilde elevens styrkor och förmågor. Vi arbetar utifrån elevens behov för att anpassa elevens skoldag. Undervisningen och övriga moment under skoldagen individanpassas helt utifrån elevens förmågor, styrkor, behov och dagsform. Vår grundsyn är att våra elever, med rätt stöd, klarar allt. Vi arbetar med tydliggörande pedagogik. Vår målsättning är alltid att eleven ska uppnå kunskapskraven och/eller målen och en så stor självständighet som möjligt utifrån sin egen förmåga. Här kan du läsa mer om Pusselbitens skola Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som har: - Specialpedagogexamen och minst 2 års erfarenhet i rollen - Erfarenhet av arbete i resursskola och/eller anpassad grundskola - God kunskap om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) samt Intellektuell funktionsnedsättning - Vana att arbeta både strategiskt och praktiskt med extra anpassningar och särskilt stöd - Förmåga att skapa tillitsfulla relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare Du är trygg och erfaren i din yrkesroll och har ett stort engagemang för varje elevs rätt till en likvärdig utbildning. Du trivs i ett sammanhang där reflektion, ansvarstagande och samarbete är en självklar del av vardagen. Som person är du strukturerad, prestigelös och flexibel. Du har ett tydligt och lågaffektivt bemötande. Du har förmågan att se elevers olika behov och styrkor samt att styra och följa upp verksamheten enligt verksamhetsplanen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: I samband med höstterminens start i augusti Sista ansökningsdag: 250502 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: tf rektor Lidija Ljungberg, [email protected] Facklig kontakt: Lärarförbundet tfn 0770-33 03 03 Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderligt beslut fattas. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Innan anställning ska du uppvisa ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Lund OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Vi behöver taxichaufförer i LUND. Tillgängliga skifter är för dag. Vi jobbar med bolt och uber. Anställd kommer att omfattas av kollektivavtal. Studenter och alla andra personer som behövs för arbetstillstånd är välkomna att gå med i vårt företag. KRAV FÖR ATT ANSÖKA DETTA JOB ÄR: B-KÖRKORT TAXI LEGITIMATION Om du är verkligen intresserad av detta job då du kan kontakta oss på: E-POST: [email protected] Tel: 0763124474
Välkommen till MedialVagledning.nu. Hos oss får du möjlighet att starta din egen verksamhet och stöd på vägen så du kan driva den. Vi ger intuitiv och medial vägledning genom att läsa av dina energier på avstånd och se grundorsaken till människors problem till arbetslöshet, skillsmässor, livskriser, ohälsa, svårighet att komma igång eller få kunder, relationsproblem osv. Vi arbetar så igenom att vi skannar av dig innan vi pratas vid via telefon genom våra mediala och intuitiva gåvor. Du berättar bara grundproblem till varför du söker hjälp. Vi kan också ibland förmedla information och meddelande från dina nära och kära som är på andra sidan. Vi som är bakom organisationen är utbildade inom olika område, bland annat doktorer inom medicin, vägledning, coachning, studie och karriärvägledning, affärscoachning, ljudhealing och livsvägledning. Vi har +20 års erfarenhet med vägledning inom alla livsområde och kan snabbt identifiera grundorsaken till olika problem samt hjälpa våra kunder med att lösa upp trauma, blockeringar, svårigheter, lidande, värk och andra saker som håller dem kvar där de befinner sig, utan att få de pengar, överflöde, lycka, kärlek, hälsa de förtjänar. Tillsammans med vägledningen lär vi våra klienter kunskap så de kan faktiskt göra de förändringar i hela deras system (kroppen, sinnen och själen) vid ögonblicket. Läs gärna flertal recensioner på vår sida www.medialvagledning.nu ** Är du med vår kurs EMC2 (energi mästerskapskurs) eller är medlem i vår klinik online (månadsprenumeration) kan du ha tillgång till våra Zoom samtal där vi tar upp verkliga fall och svårigheter du har och arbetar genom att stärka dina svagheter samt din intuition och perception. När du går vår utbildning online på EMC2 lär du även dig djupare kunskaper och att bemästra själv-ledarskap - vilket kan ta dig framåt i livet på olika sätt, fatta bättre beslut, lösa upp egna trauma samt lära dig hjälpa andra på ett mer effektivt och intuitivt sätt än andra kurser som finns där ute som inte kan generera resultat vid ögonblicket. Du kan söka kursen här: https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/ ** Om du är antagen är du med oss under 6 månader samt ha tillgång till kunskapsbiblioketet med +100 videos och kan ansöka om en coaching certifiering från oss. Du kan därefter även starta din egen verksamhet samt integrera kunskaper i vilket arbete eller karriärsrikning du väljer. ** Vi ska snart stänga anmälningen för 2025. ** Du kan också boka vägledning via e-mail med oss (https://com.medialvagledning.nu/produkt/medial-vagledning-via-e-mail-guidance-via-e-mail/) ** Vill du vara med vår online klinik kan du ansöka här https://com.medialvagledning.nu/medlemskapskonto/member/ och få hjälp varje månad med vägledning via Zoom samt tillgång till videomaterial, aktiveringar och verktyg som du kan stärka din intuition, perception, fysiska förmågor samt andra gåvor.
Välkommen till MedialVagledning.nu. Hos oss får du möjlighet att starta din egen verksamhet och stöd på vägen så du kan driva den. Om du är coach, vägledare, rådgivare och vill hjälpa fler människor på vägen i deras livs- och karriärsresa, och vill starta eller utveckla din egen verksamhet inom det hjälper dig dig på vägen. Vi erjbuder en vägledningslinje, vägledning som du kan boka via e-mail med oss (https://com.medialvagledning.nu/produkt/medial-vagledning-via-e-mail-guidance-via-e-mail/) , såsom vår kurs EMC2 (energimästerskapskurs) där du får lära dig läsa energier på kroppen, sinnen och själensnivå (https://com.medialvagledning.nu/produkt/emc2-energy-master-course-enrollment/). Där kan du också lära dig hitta obalanser intuitivt innan de materialiseras och uppgradera dina healing gåvor på avstånd. Om du känner dig tillkallad till att vara med vår familj under kommande 6 månader kan du ansöka för att vara med EMC2 via länken http://www.medialvagledning.nu För att vara med våra kliniska samtal på Zoom under kommande 6 månader gratis ska du ha registrerad på EMC2 idag. Under dessa samtal går vi genom dina utmaningar på kroppen, mentala, känslomässiga och andliga nivåer intuitivt och medialt samt hjälper dig transportera lidande, värk, obalanser och annat vid ögonblick. Vi stärker dig genom din process så du kan starta upp, driva och leva det livet du önskar och göra det du älskar.
R&D Manager to Comsys AB in Lund Do you want to lead an innovative R&D team in cleantech? Comsys AB is looking for an R&D Manager to join our growing organization in Lund. We develop technology that improves power quality and creates sustainable energy solutions – with “Perfecting Power” as our guiding principle. About the role You will have full responsibility for our R&D operations, leading a team of 17 highly skilled people and driving product development from strategy to launch. Your mission is to ensure timely project deliveries, foster team growth, and keep us at the forefront of technology. This role is part of the management team and reports to the CEO. We believe you have: 10+ years of experience in product development across a broad technical scope A solid track record of leadership within R&D A coaching and listening-based leadership style that helps others thrive A passion for developing both teams and individuals Strong communication skills and the ability to manage stakeholders effectively A positive, solution-oriented mindset and high level of engagement The ability to balance agile innovation with structure and efficiency A humble, down-to-earth mindset and a collaborative spirit Fluency in both Swedish and English, spoken and written What we offer At Comsys, you will be a key player in our continued expansion. We are a close-knit team with high ambitions, solving challenges together and constantly striving for improvement. Here, you will have both responsibility and the opportunity to make a real impact. The position is based in Lund, but may involve some travel. Ready to join us? Submit your application here. If you have any questions about the position, email [email protected] or call +46 703-318506. We interview candidates continuously, so don’t wait! About Comsys Comsys was founded in 2001 by a small group of Swedish engineers who believed they could make power perfect -or at least as close to perfect as possible. Today, we’re a well-established and rapidly growing cleantech company, active across multiple segments. We create smart cleantech solutions that address the evolving challenges of the electrical power industry. Join Comsys and collaborate with a team of highly skilled technical professionals. We value fresh perspectives, encourage innovation, and foster a culture where your contributions aren’t just welcomed -they’re truly embraced. If you're passionate about driving real change and want a role where your expertise makes a difference, this opportunity is for you. Learn more about us at www.comsys.se
Fitness24Seven söker en Projekt- och Produktionsledare – Marknadsavdelningen, Lund Vi letar efter en organisationsstjärna med driv, öga för detaljer och passion för marknadsföring – är det du? Nu har du chansen att kliva in i rollen som Projekt- och Produktionsledare på vår marknadsavdelning i Lund och spela en nyckelroll i vår fortsatta tillväxtresa! Om rollenI den här seniora rollen kommer du att leda både projektledning och produktionsprocesser för en mängd olika marknadsinitiativ. Du ansvarar för att projekt levereras i tid, enligt brief och i linje med våra kommersiella mål. Du leder produktionsteamet, prioriterar arbetsuppgifter och ser till att alla projekt genomförs smidigt. För att trivas i rollen krävs flexibilitet, anpassningsförmåga och en hög energinivå i en snabbrörlig miljö. Du blir en del av vårt dedikerade marknadsteam för Sverige och Norge, och rapporterar till Marknadschef för dessa marknader. Ditt ansvar Leda och driva marknadsprojekt från planering till genomförande, med fokus på att materialet ligger i linje med brief, varumärkesstrategi och affärsmål Ansvara för produktionsprocessen, inklusive externa partners och leverantörer, för att säkra kvalitet och leverans i tid Leda produktionsteamet och prioritera uppgifter och resurser för att nå deadlines och projektmål Skapa och underhålla projektplaner, samt koordinera tvärfunktionella team för framgångsrikt genomförande Använda ett strategiskt tänk för att maximera effekten av marknadsinsatser i olika kanaler Säkerställa en effektiv produktion med hög kvalitet och konsekvent uttryck Vi söker dig som har: - Masterexamen inom marknadsföring, företagsekonomi eller motsvarande erfarenhet - Minst 5 års erfarenhet av projekt- och produktionsledning inom marknadsföring - God kunskap om projektmetodik och bästa praxis - Mycket god förmåga att organisera, prioritera och hantera flera projekt parallellt - Dokumenterad erfarenhet av att leda projektteam och motivera andra - Stark strategisk förmåga samt god problemlösnings- och kommunikationsförmåga - En flexibel och prestigelös inställning, med energi och driv att lyckas i en dynamisk miljö Praktisk information Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Placering: 100 % på plats på vårt huvudkontor i Lund (begränsade möjligheter till distansarbete) Vad vi erbjuderHos Fitness24Seven blir du en del av en dynamisk, innovativ och entreprenöriell miljö. Vi erbjuder en ansvarsfull roll där hälsa och välmående står i centrum – både för våra medlemmar och våra medarbetare. Du får arbeta i en spännande miljö med utrymme för både personlig och professionell utveckling. Ansök nu och bli en del av vårt team! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag den 20 april – så skicka in din ansökan redan idag! Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal Om Fitness24Seven Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.
Vi söker en Affärsrådgivare/Innovationsledare till vår kund i Lund. Ett internationellt samverkansprojekt med EU-finansiering söker nu en resurs som ska fungera som länk mellan svenska företag och europeiska testmiljöer inom området hemvård och välfärdsteknik. Syftet med projektet är att främja utveckling och implementering av innovativa lösningar för framtidens hemvård. Projektet bedrivs i samarbete mellan flera europeiska länder, däribland Sverige, Danmark, Belgien, Nederländerna, Frankrike och Tyskland. Uppdragets innehåll: • Kartlägga svenska företag som har intresse av att testa sina innovationer i internationella testmiljöer inom projektets ramar. • Bedöma innovationshöjd och teknisk mognad hos företagens lösningar, där lägstanivån motsvarar TRL 7. • Identifiera och föreslå relevanta testmiljöer och samarbetspartners i de aktuella europeiska länderna utifrån företagens behov och lösningarnas karaktär. • Ge stöd till företagen i att initiera samarbeten och genomföra pilottester i enlighet med projektets mål. • Bygga och vidmakthålla kontakter med viktiga aktörer inom området, såsom företag, forskare och vårdorganisationer. • Följa utvecklingen på marknaden och hålla sig informerad om nya teknologier och innovationer kopplade till hemvård. • Samverka löpande med ansvarig för pilotverksamheten i Sverige (baserad i Höganäs). • Genomföra analyser och jämförelser av relevanta lösningar, både de som är aktuella för urval och de som redan identifierats av projektets partners. Primär målgrupp för uppdraget: Små och medelstora företag (SME) Förväntat leveransmål: Ge konkret stöd till projektets arbete med de SME-företag som medverkar. Uppdraget erbjuder en särskilt intressant möjlighet att vara med och driva fram nya vårdlösningar samt att främja svenska företags etablering och synlighet i ett internationellt innovationssammanhang. Skallkrav: • Gedigen insikt i de utmaningar som unga eller växande företag ställs inför, särskilt inom hälsoteknik och vårdsektorn. • Erfarenhet av att bedöma både teknisk och kommersiell mognad hos företag. • Ett välutvecklat kontaktnät inom relevanta sektorer, både i Sverige och internationellt. • God överblick över befintliga lösningar och framtida trender inom hemvård och närliggande områden. • Självständigt arbetssätt med förmåga att driva initiativ och projekt i en internationell miljö. • Vana att arbeta i Microsoft 365-miljö samt matchningsplattformar kopplade till projektet. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Meriterande: • Det är en fördel om du behärskar något av de språk som talas av projektets samarbetspartners, såsom danska, nederländska, franska eller tyska. • Tidigare erfarenhet från arbete inom EU-finansierade projekt ses som meriterande. Skicka in din ansökan med: • 2 relevanta referenser. • Kort genomförandeplan. Tillträde och ansökan: Startdatum: ASAP/05 maj 2025 Slutdatum: 31 dec 2025. Möjlighet till 12 månaders förlängning Sista ansökningsdagen: 04 apr 2025 Distansarbete: 75% Omfattning: Uppdraget beräknas omfatta totalt 100 timmar fram till årets slut, med ett genomsnitt på cirka 4 timmar per vecka. Arbetsbelastningen förväntas variera över tid – med mer intensiv insats under inledningen av perioden och successivt minskande omfattning mot hösten. Ort: Lund Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vår vision - Skånes bästa frukt & grönt! Under 2025 genomför vi en totalrenovering av butiken och en helt ny frukt och grönt-avdelning ska ta form. Nu söker vi en försäljningschef som vill vara med på vår resa och forma en avdelning som på sikt ska bli Skånes bästa frukt och grönt! Vi söker dig som brinner för frukt & grönt, har ett tydligt ledarskap och med våra medarbetare kan levererar en avdelning i toppklass som överträffar kundens förväntan varje dag. ICA Supermarket Bjärred är en livsmedelsbutik med stor lokalförankring. Hos oss står byn Bjärred i fokus och vi ser oss som den naturliga mötesplatsen på orten. Färskvaror ligger oss varmt om hjärtat. Vi har en stor sprakande frukt & grönt avdelning som vi nu ska lyfta till nästa nivå tillsammans med en ny stjärna i vårt team. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att avdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du skapar en inspirerande och välfylld avdelning med det lilla extra för att överträffa kunden förväntningar. Du är intresserad av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt. Som ansvarig har du huvudansvarig för din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Svinn, uppföljning och nyckeltal ingår i dina vardagliga rutiner. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda ditt team. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och en ledande position inom färskvaror. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du har tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du har tidigare erfarenhet av AOB, Min Butik och Storeoffice eller liknande. Heltid, dagtid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-21 alla dagar. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer