Transportbilssäljare
Hedin Göteborg Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Transportbilssäljare på vår anläggning i Lund. Då vi är ett mindre team med två säljare på anläggningen kommer du, utöver transportbilar, även att arbeta med försäljning av personbilar. Om rollenSom Transportbilssäljare hos oss får du chansen att arbeta medett av våra marknadsledande bilmärken,Ford.Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. På vår anläggning arbetar vi i ett tight team, vilket innebär att du även kommer att sälja personbilar. Det ger dig en varierad vardag och möjlighet att bredda din kompetens inom bilförsäljning. Vem är du?Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

145 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Driftassistenter, Sommarvikariat till Malmö och Lund
Apoex AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

ApoEx söker nu driftassistenter till att stärka upp våra team i Malmö/Lund under sommaren. Som driftassistent kommer du få arbeta med slutenvårdsdos, vätskevagnsservice, läkemedelsservice, läkemedelsförsörjningen eller tillverkning och beredning. Trivs du i en miljö som präglas av driv, gemenskap och inställningen att ingenting är omöjligt? Följ med oss på vår resa! Vi utvärderar ansökningar löpande och välkomnar din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter: Som driftassistent inom slutenvårdsdos, vätskevagnsservice,läkemedelsservice, läkemedelsförsörjning och tillverkning och beredningarbetar du med produktion av patientindividuellt förpackade doser till inlagda patienter vid Region Skånes sjukhus, beställning och uppackning av läkemedel på sjukhusets avdelningar eller med plock och pack av läkemedel.Du behöver ha god datorvana samt god teknisk förståelse. Att vara noggrann och effektiv är ett måste. Tjänsterna är förlagda till våra enheter i Lund och Malmö. Din profilVi söker dig som har gymnasiekompetens och gärna vana av arbete inom lager och produktion. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du passar in i vårt team. Vi menar att nyckeln till nöjda kunder är ett sammansvetsat team, det är lika viktigt att kunna samarbeta och kommunicera som att arbeta självständigt och fatta egna beslut. För att arbeta med dessa tjänster måste du ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vi söker både dig med erfarenhet från arbete med liknande tjänster och dig som saknar erfarenhet men har ett genuint intresse av att förenkla och förbättra för vården. Viktigast är att du som person är öppen, driven och noggrann. Du är även lyhörd, nyfiken och välkomnar förändring. Vidare anser du att det finns mycket att vinna med effektiva IT-stöd. Hos oss trivs personer som har ett starkt personligt ledarskap och att agera lösningsfokuserat faller sig naturligt för dig. Du sprider energi och kunskap vidare i teamet och arbetar för att vi tillsammans ska nå våra mål. Om du är den vi söker, så längtar vi efter att jobba med dig! Arbetstid: Tjänsterna är timanställningar. Arbetstiden varierar under veckorna och kan vara förlagd till enbart vardagar eller delvis på lördagar beroende på vilken verksamhet som avses.För att vara aktuell för en tjänst behöver du kunna arbeta v.24-35 och det är en fördel om du kan starta redan under våren. Om ansökan Vid frågor om tjänsterna, kontakta [email protected], [email protected] eller [email protected] Ansök senast 30 april, intervjuer kommer ske löpande. Om Företaget: ApoEx grundades 2010 i syfte att förenkla och förbättra vården. Sedan dess har vårdföretag inom privat och offentlig sektor valt ApoEx som sin strategiska partner avseende försörjning av läkemedel och förbrukningsmaterial. Verksamheten kännetecknas av kunddriven innovation och attityden att ingenting är omöjligt. Vill du utvecklas med oss? Läs mer om ApoEx på www.apoex.se/karriar.

145 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Timanställd personlig assistent sökes till kille i Dalby
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nudig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en kille i 26 års åldernmed en fysisk funktionsnedsättning som är bosatt i Dalby. God svenska, i både tal och skrift Tidigare erfarenhet av att arbeta med lift och sele Tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller liknande roll Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort delar kundens intressen som ärtv- och datorspel, militärhistoria samt motorsport. Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattpå vardagar och helger. Arbetstiderna är varierade:22:00-08:00, 08:00-22:00, 16:00-22:00, 08:00-17:00 och 16:00-22:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal Tillträde Omgående ellerenligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Malin Hansson,[email protected]

146 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Mechanical Engineer till kund i Lund
Nexer Tech Talent AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Tog du nyligen examen och brinner du för produktutveckling samt CAD-modellering?Värdesätter du dessutomtillit, utvecklingsmöjligheter och att ha roligt på jobbet?Nu har du chansen att ta dig an rollen sommekanikingenjör till vår kundsteam inom produktutveckling. Här får dudesigna produkter som gör skillnad. Att jobba som Mechanical Engineer hos vår kundProduktutveckling hos vår kund handlar om att ha roligt och lyckas tillsammans.Som mekanikingenjör kommer duatt utveckla några av vår kunds mest tekniskt avancerade produkter. I projekten kommer du och några kollegor att ansvara för den mekaniska designen från konceptstudier till massproduktion. Här blir du en del av en engagerad, vänlig och teamorienterad grupp av kollegor inom mekanikkonstruktion.Det dagliga arbetet sker i projekt där projektgruppen består av olika funktioner och kompetenser. Du kommer också att samarbeta med produktchefer, projektledare, linjechefer och ingenjörer från andra avdelningar. I nära dialog med din chef kommer du att få möjlighet att växa både som individ och som teammedlem. Rollen är placerad på vår kunds huvudkontori Lund. Att vara konsult på Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är specialister på att ge unga techtalanger den ultimata starten på arbetslivet. För denna roll kommer du att bli anställd av Nexer Tech Talent men arbeta hos kund i Lund med start så snart som möjligt.Du kommer att coachas av en konsultchef på Nexer Tech Talent och som konsulthos oss blir du väl omhändertagen. Efter framgångsrikt genomförande av konsultuppdraget är intentionen att du erbjuds en anställning hos kunden. Vi söker dig som: Har högskole- eller civilingenjörsexamen inom maskinteknik, utveckling och design, mekanisk konstruktion eller motsvarande. Har erfarenhet av prototyputveckling och 3D-printing. Har goda kunskaper i 3D CAD-systemet Creo. Har erfarenhet av attdesigna optiska komponenter. Har flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Kunskapen kan vara förvärvad under studiereller arbete. Vi lägger stor vikt vid personligheten i denna rekryteringsprocess och ser att du som sökerär nyfiken på både teknik och människor och tycker om att dela med dig av din kunskap. Du är ävenlyhörd, social och värdesätter god kommunikation för att bygga långsiktiga relationer. Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta rekryterare Molly Rytter på [email protected] ser fram emot att höra från dig!Om Nexer Tech TalentNexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Customer Success Manager
Radeptus i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Customer Success Manager to Serstech Who we are: Serstech is a fast-growing company at the forefront of innovation in the security industry. We are dedicated to providing cutting-edge solutions that make a real difference in the world. We value openness, trust, and excellence as keys to fostering innovation and joy. Competing with global corporations, we thrive by staying agile and customer-focused. As we continue to expand, we are looking for a Customer Success Manager. About the position Serstech has an indirect sales model, which means that all sales are done through salespartners. The Customer Success Manager is responsible for the support of our sales partners. The sales partners support their customers, which are the users of Serstech’s products. The partners and end-customers are spread throughout the world and all communication is done in English. Some support questions are easy to answer, whereas some require deep expertise in chemistry. In the latter cases, the customer support manager is responsible for the customer interaction, but the knowledge needed to support the customer is provided by technical experts who are readily available at our head office in Lund. The position is also responsible for creating and publishing product and user related information on the company website, in support forums and YouTube. This material can include how-to-guides, instructional videos and updated user manuals. In addition to the above, the Customer Success Manager assists the global sales team as needed. The tasks can include marketing coordination, exhibition planning, production of marketing material and inside sales. Requirements 2-3 years of experience in customer support, sales or technical sales Stronginterest in technology and the ability to learn quickly Excellent communication skills in both written and spoken form Excellent English language skills Beneficial, but not a requirement Some Swedish language skills Experience from the security industry or B2G sales Marketing experience and experience from producing marketing material What we offer A dynamic and supportive work environment where your contributions are valued. Opportunities for professional growth and career advancement. The chance to work with a team of passionate professionals who are committed to making a difference. Place of work: Lund, Sweden (Serstech's office) You will report to VP Sales How to applyIf you are ready to take the next step in your career and join a company that values growth, innovation, and dedication, we want to hear from you! Please submit your resume and cover letter here, outlining your relevant experience and why you are a good fit for this role. Interviews will be conducted continuously, and we will close the recruitment when finding the right person. If you have questions regarding the role, please contact Jenny Månsson at Adeptus here our via phone +46 703-318506. Join Serstech and help us shape the future of security! About Serstech Serstech develops, manufactures, and markets handheld, optical instruments that are used by law enforcement, border control and military special forces to identify chemical threats. The threats include narcotics, explosives and chemical warfare agents and Serstech therefore contributes to making the world safer for everyone. Serstech’s products are sold through a global partner network and customers include United Nations, World Customs Organization and the narcotics police of a long list of countries. Serstech is based in Lund and all production is done in Sweden. The company is on a strong growth, driven by a strong market demand and highly competitive products. Serstech is listed at Nasdaq First North Growth Market and has more than 3000 shareholders. www.serstech.com

146 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
System Design Engineer
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Who You AreYou are a software designer with a curious approach to new challenges. You can switch focus between the big picture and technical details when required. You have experience in system configuration, providing solutions fitting a multitude of use cases. You enjoy great teamwork and are proactive, creative, and willing to share your experience and knowledge. You are entrepreneurial and have the capacity to drive issues in cooperation with our stakeholders. You can also navigate your way through ambiguous and undefined problems. Solid communication skills, both in written form and in face-to-face meetings are important skills you should possess.RequirementsYou have a Bachelor’s degree in Computer Science, Computer Engineering, or equivalent. You are self-going with at least 5 years of experience in software development.You have:• The skills and experience to reason about medium/large scale software systems• Full stack development• Solid communication skills.• Proficiency in Python, SQL, Java Nice to have:• Experience in embedded systems• Worked in Configuration Management• Proficiency in modern C++ and YAML experience• Experience in the automotive industry• Knowledge in Functional Safety and Cyber Security Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

146 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vill du göra någon nytt? Jobba med sälj i Barcelona! Vi står för ditt flyg!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

147 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Vill du göra någon nytt? Jobba med sälj i Barcelona! Vi står för ditt flyg!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

147 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Säljare till ledande solcellsbolag! - 1KOMMA5° Lund
1KOMMA5 grader AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollenSom säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter genom referensförsäljning och dörrknackning. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelsePLATS: LundOMFATTNING: 100%ARBETSTIDER: Måndag till Torsdag kl. 12-21, Fredag kl. 10-18 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.

147 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Restaurangbiträde till vårt hawaiianska Spa
Väderkullen The Lodge AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Restaurangbiträde till vårt hawaiianska Spa I prisbelönta Honulele Spa finns en infinitypool med milsvid utsikt, mysiga ställen att hänga och relaxa på, öppna brasor och mycket mer. Detta är ett fantastiskt Spa i en otroligt lugn och vacker miljö där vi lägger stor vikt vid att ge våra gäster en njutbar helhetsupplevelse utöver det vanliga. Här serveras bl.a poké bowls, maffiga fruktfat och grillade mackor. Vi har alkoholtillstånd (t.o.m i vår infinitypool!) och serverar både drinkar, öl, vin och alkoholfria alternativ. Vi söker nu en ny kollega som vill jobba i vår spalounge där du trivs bakom baren, i köket med enklare matlagning och i loungen bland våra gäster. Du ska vara van vid gästkontakt och känna dig bekväm med att ta ett varv runt poolen och ta beställningar när du ser att glasen börjar bli tomma. Detta är ett arbete för dig som gillar varierade arbetsuppgifter och varierade arbetstider. Det är ett plus om du har erfarenhet av service sedan tidigare. Det är dock inget krav, vi värdesätter personlighet, service och intresse för mat och dryck mer. Vi erbjuder dig ett härligt team i en oslagbar miljö! Varaktighet: 80 %, tillsvidare med 6 månaders provanställningArbetstid: Timmar fördelat på dagtid, kvällar & helgLön: Avtalsenlig lön enligt kollektivavtalBil & körkort: Är ett krav då man inte kan ta sig till oss kollektivt Låter detta som klippt och skuret för dig? Eller känner du någon som skulle vara perfekt? Då hoppas vi att du eller din vän ansöker direkt och om vi tycker likadant kommer vår Spa Manager bjuda upp dig på en kaffe högt över trädtopparna! Welcome to a Less Ordinary Job!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025