"Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Upptäck vårt breda sortiment av prisvärda varor för veckans alla stunder. Vi gör det enkelt att äta godare" ICA Supermarket Fäladstorget drivs av Familjen Wieloch med personal! Tjänsten och kvalifikationer Har du enstark drivkraft och ett brinnande intresse för mat? Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Du kombinerar tjänsten med att även arbeta i butikens kök med den kalla maten såsom sallader, smörgåstårtor och liknande. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Det krävs att du har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Vi söker dig som älskar mat och har ett gediget intresse för delikatesser. Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är driven ochhar ett öga för sortiment, trender och säsonger. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare. Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning.Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad.God kommunikations- och samarbetsförmåga.Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har flexibel inställning till dina arbetsuppgifter och är behjälplig även på andra avdelningar. Kassa ingår. AnställningLön enligt avtal. Tjänsten är på ca 25 h/v, varannan helg, start omgående. Chans till mer timmar.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 7-22 alla dagar i veckan. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare.EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Är du nyfiken på att bygga en karriär inom försäljning? Hos Cloudo söker vi en Junior Account Manager som är intresserad av att utvecklas inom försäljning och vill vara med på en spännande resa i en växande organisation. Om CloudoCloudo är ett företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag och vi är just nu i en expansiv fas. Vi söker nu dig som vill vara med och bidra till vår tillväxt och utveckling. Din roll som Junior Account ManagerSom Junior Account Manager kommer du att vara en viktig del av vårt team. Ditt arbete kommer att innebära att skapa nya kundkontakter och bygga långsiktiga relationer. Du kommer också att få möjlighet att identifiera affärsmöjligheter och arbeta med att utveckla lösningar för våra kunder. I rollen ingår bland annat att: Ta kontakt med potentiella kunder och öppna nya affärsmöjligheter. Bygga och utveckla relationer med kunder för att skapa långsiktiga samarbeten. Identifiera nya behov hos kunder och hjälpa dem hitta lösningar. Delta i förhandlingar och bidra till att stänga affärer. Vem är du?Vi söker dig som är i början av din karriär och vill lära dig mer om försäljning. Du har en naturlig nyfikenhet, ett driv att utvecklas och en vilja att nå uppsatta mål. Att använda telefonen som arbetsverktyg känns naturligt för dig. Vad vi erbjuderVi erbjuder en tydlig väg för din karriärutveckling i en växande organisation. Du får stöd och verktyg för att lyckas, och en arbetsmiljö där engagemang och samarbete är viktigt. Är du intresserad av att lära dig mer om försäljning och ta första steget i din karriär? Ansök gärna och hör av dig om du har några frågor.
Är du en lagspelare som vill bygga en karriär inom försäljning? Har du en tävlingsinstinkt, nyfikenhet och driv att lyckas? På Cloudo söker vi dig som inte är rädd för att lyfta telefonen, ta kontakt och skapa resultat – varje dag! Cloudo – Innovation i framkant: Cloudo är en snabbväxande leverantör av moln-, IT- och telefonitjänster för företag. Vi befinner oss mitt i en expansiv fas och söker nu unga och drivna säljare som vill ta en central roll i vår tillväxtsresa. I dinroll som säljande teamleader kommer du vara nyckelspelare i vår framgångssaga. Du kommer jobba med datorn och telefonen som främsta verktyg och har lätt att skapa relationer via dessa kanaler. Du är en naturlig säljare som motiverar andra genom att leda vägen och visar var ribban ska ligga. Du kommer att: Lyfta luren och skapa kontakt: Ta initiativ till samtal, nå ut till potentiella kunder och öppna dörrar för nya affärsmöjligheter. Bygga starka kundrelationer: Följ upp och utveckla långsiktiga samarbeten med företag. Identifiera nya möjligheter: Hitta nya möjligheter och skräddarsy lösningar som gör skillnad för våra kunder. Genomföra förhandlingar och stänga affärer: Driva dialoger som leder till framgångsrika avtal och tillväxt för både våra kunder och Cloudo. Leda och motivera ditt team. Vem är du? Vi söker dig som: Som förstår vikten av båda kvalitet och kvantitet. Har jobbat med försäljning över telefon tidigare och som nu vill ta nästa steg och leda/motivera team. Har en naturlig nyfikenhet och driv att ständigt lära dig nytt. Är tävlingsinriktad och älskar känslan av att nå och överträffa mål. Inte är rädd för att använda telefonen som ditt främsta arbetsverktyg – du vet att framgång börjar med ett samtal. Vad vi erbjuder dig! Karriärsutveckling: En tydlig väg mot framgång i en snabbt växande organisation. Påverkan från dag ett: Möjlighet att sätta din prägel på vår verksamhet och växa med oss. Stöd och verktyg för framgång: Vi ger dig den utbildning och de resurser du behöver för att lyckas. En inspirerande arbetsmiljö: Ett energiskt team där engagemang och prestation står i fokus. Redo att lyfta telefonen och ta första steget mot din framtid? Ansök idag och bli en del av Cloudo – en arbetsplats för unga talanger som är redo att göra skillnad och växa i en spännande bransch. Välkommen till Cloudo – här börjar din framgångssaga!
Om tjänsten För kunds räkning söker vi dig, kolonial 2:a till ICA Supermarket Fäladstorget i Lund. Butiken drivs av familjen Wieloch med personal.I dina dagliga arbetsuppgifter kommer det att ingåvarupåfyllning, kampanjer och hyllexponering. Orderläggning, inventering och den dagliga driften är en viktig del i arbetet. Du arbetar aktivt med lönsamheten på avdelningen.Du ser till att butikens gavlar är välfyllda och inbjudande för butikens kunder. Vi ser att du är en flexibel medarbetare som ständigt vill utvecklas. För att passa in idenna tjänsten gillardu attarbeta i ett högt tempo. Du arbetar bra både ensam och i grupp. Du kommer jobba tillsammans med dina medarbetareför att skapa merförsäljning och inspirera kunderna till köpglädje genom att skapa en välplanerad avdelning och butik. Ditt arbete Påfyllning och beställningar. Uppackning och hantering av leveranser. Ge kunder hjälp och råd kring produkter. Hålla ordning och rent i butiken. Kontrollera varor för utgångsdatum och säkerställa produktkvalitet. Dina egenskaperDuär en organiserad, effektiv ochpositiv lagspelare. Du är stresstålig och trivs med attarbeta i ett högt tempo. Som person är du glad och positiv och uppskattar människor.Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör.Du brinner för service och är redo för nya utmaningar.Du ser till att kunden alltid lämnar butiken nöjd! Kvalifikationer Du har erfarenhet av kolonial i en livsmedelsbutiksedan tidigare.Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Min Butik, EasyDisplay eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Anställningsform Heltid, kolonial 2:a, lön enligt överenskommelse. Morgon och kvällar förekommer. 1 helg i månaden. Jour ingår.Start snarast. Möjlighet till personlig utveckling och utbildning. Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. Rosénssons är företaget som aldrig tummar på kvaliteten, vi arbetar med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Nu söker vi dig som ser dig som Frukt & Grönt ansvarig på ICA Supermarket Fäladstorget i Lund!"Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg.Upptäck vårt breda sortiment av prisvärda varor för veckans alla stunder. Vi gör det enkelt att äta godare" ICA Supermarket Fäladstorget drivs avFamiljen Wieloch medpersonal! Nu söker vi en ny Frukt & Grönt ansvarig till vår butik. Vi är belagda i norra Lund med goda pendlingsmöjligheter. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team i en aktiv butik. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. Iarbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer attavdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av närodlat och avvad som säljer.Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt, en av butikens viktigaste avdelningar som du möts av i entrén i butiken.Som ansvarig har du huvudansvarig för din egna avdelning.Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften.För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda sitt team. Personligaegenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form.Du är organiserad och effektiv,en positiv lagspelare ochförmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att kunden alltid lämnar butiken nöjd!Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB och Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du drivs av ökad försäljning, marginalkronor och kundavtal. AnställningsformLön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-22 alla dagar.Tjänsten på heltid och start snarast. Morgon, helg och någon kväll förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Gastelyckan i Lund. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
We are seeking an experienced Engineering Manager – Marine Systems to join our team, reporting to the Delivery Director. The core responsibility of this role will be to lead the design work in various marine engineering projects, from concept to final design, ensuring the successful execution of design tasks and project objectives. You will manage technical teams, work on system design, and ensure compliance with marine standards while providing technical leadership and guidance to your team. Key Responsibilities Lead the technical team through all stages of the project, from concept phase to detailed design, collaborating with reactor design engineers, construction engineers, CAD engineers, and other development engineers. Manage the overall system design, including mass balances, PI&D, functional descriptions, and dimensioning of balance of plant components. Recommend and select suitable materials for marine vessel and system construction, considering factors such as chemical compatibility, temperature, pressure, and corrosion resistance. Ensure that designs comply with relevant marine standards and adhere to environmental, health, and safety regulations. Oversee the implementation of design modifications based on testing results and project learnings. Prepare technical design reports, functional descriptions, and operation manuals for the systems. Lead technical reviews with customers. Provide guidance and foster innovation within the engineering team. Train and support commissioning engineers, including occasional on-site customer support. Qualifications Master’s Degree in Engineering. Preferably in Naval Architecture, Marine Technology, Maritime Sciences, Mechanics, or a related field. Minimum 5 years of experience in the marine sector, with a strong background in similar roles. Ability to communicate effectively with customers and stakeholders. Familiarity with Relevant Software: Experience with CAD software such as SolidWorks or AutoCAD. Experience in Building Marine Systems: Knowledge of mass balance, P&IDs, and functional descriptions. Knowledge of gas systems for marine applications is advantageous. Marine Standards: In-depth understanding of marine standards. Commissioning Experience: Hands-on, practical experience in commissioning marine systems. Opportunity to work on cutting-edge marine projects. If you have experience in marine engineering and have the qualifications, we encourage you to apply. Join us in shaping the future of marine technology! This recruitment process is managed by PS Partner. For questions regarding the process, please contact Louise Harrysson at 072 311 98 39 or [email protected]. Company Catator delivers cutting-edge catalyst solutions to the hydrogen industry. The world is rapidly transitioning to renewable energy sources like wind and solar. However, to store energy when the sun is not shining or the wind is not blowing, large amounts of hydrogen are needed: according to the International Energy Agency about 650 megatons of hydrogen per year by 2050. That’s a lot of hydrogen! To accelerate this green transition, Catator offers its patented and world-leading catalyst solutions to the hydrogen industry. Catator’s solutions are used by manufacturers of fuel cell systems and hydrogen producers. We work exclusively with OEM customers, several of which are leading multinational companies. Catator was founded in 1990 by a group of researchers at Lund University. Over the years we have developed deep IP and know-how in catalysis and catalytic process design. Our headquarters are located in Lund. Our premises are well adapted to our business and include in-house production of catalysts and advanced research and test facilities.
Är du en passionerad relationsbyggare som vill göra skillnad på riktigt? Brinner du för att skapa inkluderande arbetsmiljöer där människor trivs, utvecklas och presterar på topp? Vill du vara en del av ett dynamiskt företag med en stark tillväxtresa? Då är du den vi söker! Om rollen Som Employee Relations Specialist hos Fitness24Seven får du en nyckelroll i arbetet att utveckla och driva initiativ som skapar en arbetskultur präglad av engagemang, inkludering och välmående. I rollen stödjer du chefer i operativa och strategiska HR-frågor (likt en HR Business Partner – HRBP) och bidrar aktivt till att stärka relationerna mellan medarbetare, chefer och HR. Du kommer att arbeta brett med att hantera medarbetarrelationer, konflikter och driva förändringar inom kultur och arbetsmiljö samtidigt som du har lead på att stärka vårt employer brand genom strategiska initiativ som attraherar och behåller talanger. Du kommer att vara en del av vårt dedikerade HR-team för Sverige och Norge och rapporterar till HR Manager Sweden & Norway. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Utveckla och implementera initiativ för att skapa och upprätthålla en positiv, inkluderande och engagerande arbetskultur Hantera och medla i konflikter samt arbeta fram hållbara lösningar som stärker relationerna mellan medarbetare och chef Genomföra medarbetarundersökningar, feedbacksessioner och analysera resultat för att identifiera förbättringsområden. Fungera som strategisk partner och rådgivare till organisationens chefer inom olika områden Samarbeta med fackliga representanter och hantera MBL-förhandlingar Identifiera, förebygga och hantera arbetsmiljörisker i linje med företagets riktlinjer och policys Driva strategier för att attrahera och behålla talanger genom att stärka företagets Employee Value Proposition (EVP) i Sverige och Norge Följ upp relevanta KPI:er och vidta åtgärder för att säkerställa att vi når våra mål Om dig För att lyckas i denna roll ser vi att du drivs av att utveckla arbetsmiljöer där människor trivs, växer och når sin fulla potential. Du är en skicklig kommunikatör och naturlig relationsbyggare som har förmågan att skapa stort förtroende och engagemang på alla nivåer inom organisationen. Du är lösningsorienterad, analytiskt och har ett öga för både helheten och detaljerna. Vi söker dig som: Har en eftergymnasial utbildning inom Personalvetenskap, HR, arbetsrätt eller liknande Har minst 3 års erfarenhet av en roll som HR-generalist, HR-specialist eller HRBP, gärna i en snabbföränderlig organisation Har erfarenhet av att arbeta med medarbetarrelationer, chefsstöd och kompetensutveckling Erfarenhet av Employer Branding-initiativ Goda kunskaper i såväl engelska som svenska Det är meriterande om du har varit med eller drivit MBL-förhandlingar på egen hand. Praktisk information Period: Vikariat våren 2025 till våren 2026 Tillträde: Mars eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Lund på vårt HQ (ej möjlighet till distansarbete) Vi erbjuder Hos Fitness24Seven får du möjlighet att vara en del av en dynamisk, innovativ och entreprenöriell miljö. Vi erbjuder en roll med stort eget ansvar där hälsa och välmående står i fokus – både för våra medlemmar och våra medarbetare. Vi erbjuder en spännande arbetsmiljö med utrymme för personlig och professionell utveckling. Ansök nu och bli en del av vårt team! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag så sök redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer