Montör - Malmö
Processbemanning Svenska AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vill du jobba som montör i en miljö med höga standarder och specifika rutiner? Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Då hoppas vi att den här tjänsten faller dig i smaken! Om tjänsten: Trivs du i produktionsmiljö, har ett tekniskt intresse och sinne för detaljer? Då är det förmodligen just dig vi söker. Som montör jobbar du i hjärtat av Aimpoints verksamhet och arbetet erbjuder moment som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Aimpoints verksamhet präglas av kvalitet, kontinuerlig träning och uppföljning med ambitionen att anpassa sig efter olika kunders behov vilket kräver ständig utveckling och flexibilitet. Som person måste du vara noggrann, flexibel, ansvarstagande och besitta teknisk förståelse. På plats får du kontinuerligt en god utbildning och handledning av chefer samt kollegor så att du sedan känner dig trygg i din roll. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av produkter Följa etablerade arbetsinstruktioner, regler, rutiner och processer Uppmärksamhet på detaljer och kvalitetssäkring Samarbeta i teamets utbildning och utveckling Bibehålla en strukturerad och ordnad arbetsmiljö Krav för tjänsten: Du har fyllt 18 år Du besitter arbetslivserfarenhet av processarbete inom industrin, samt har en god vana av rutinarbete och dokumentering Du har ett sinne och öga för detaljer samt ett tekniskt intresse Du är tillgänglig för skiftarbete (Förmiddag och Eftermiddag) Du har god förståelse för såväl svenska och engelska i tal och skrift Du innehar körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats Meriterande för tjänsten: Du besitter tidigare monteringsvana Vem är du? Du är kvalitetsmedveten, noggrann, strukturerad och prestigelös i ditt arbete. Du har inte heller några problem att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs utan du ser alltid till gruppens och företagets bästa. Du letar efter en ny utmaning och en arbetsplats där det är högt till tak, där samarbete och erfarenhetsbyte värderas högt. Du har ett sinne för detaljer, är praktiskt lagd och besitter antingen ett tekniskt intresse eller tidigare monteringsvana. Låter detta intressant? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Tjänsterna kommer att tillsättas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

63 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Finmontör Aimpoint - Malmö
Processbemanning Svenska AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om Aimpoint Aimpoint AB är företaget som skapade och utvecklade det första rödpunktsiktet – en innovation som gjort företaget till en världsledande leverantör inom området. Deras sikten används globalt av jägare, sportskyttar, polisstyrkor och militära enheter. Aimpoints huvudkontor ligger i Malmö, där även en av produktionsenheterna finns. Den andra finns i Gällivare, och all tillverkning sker i Sverige. Aimpoint är en del av Sandberg Development-koncernen. Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Är du praktiskt lagd och har ett sinne och öga för detaljer? Då kan detta vara en tjänst för dig! Om tjänstenVi söker nu dig som vill arbeta som finmontör hos Aimpoint i Malmö. Du kommer att vara en viktig del i produktionen och arbeta med noggrann montering av högkvalitativa produkter. Arbetet kräver precision, tålamod och känsla för detaljer, och passar dig som tycker om att följa tydliga instruktioner och samtidigt bidra till ständig förbättring. Tjänsten är på heltid under 2-skift (dag och kväll), och uppdraget är långsiktigt med start enligt överenskommelse. Du kommer arbeta med produkter som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Du kommer att bli upplärd på plats och få kontinuerlig återkoppling och stöd i arbetet, men viktigt är att du har ett tekniskt intresse sedan tidigare. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av små, tekniska komponenter Följa arbetsinstruktioner och rutiner Avsyning och kvalitetskontroll Bidra till en ordnad, säker och effektiv arbetsmiljö Samarbeta och stötta teamet i lärande och utveckling Krav för tjänsten: Fyllda 18 år Tidigare erfarenhet från produktion, montering eller liknande praktiskt arbete Tekniskt intresserad och van att arbeta med händerna God svenska och engelska i tal och skrift Tillgänglig för skiftarbete (dag och kväll) Rök- och snusfri under arbetstid Meriterande: Tidigare erfarenhet av finmontering eller arbete med små komponenter Körkort och tillgång till bil Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett öga för detaljer, gillar att jobba fokuserat och tycker om att ta ansvar. Du trivs i en miljö där kvalitet och precision är i fokus och du är en lagspelare som gärna hjälper till där det behövs. Du hjälper gärna till där det behövs, ser till gruppens och företagets bästa. Det är viktigt att du delar Aimpoints värderingar om kvalitet, ansvar och laganda.  Hur är det att arbeta hos Aimpoint? Aimpoint är ett högteknologiskt företag med starkt varumärke och produkter i världsklass. Här jobbar du i en säker, ren och välorganiserad miljö där lagarbete, respekt och kompetens står i centrum. Du får chansen att utvecklas tillsammans med kunniga kollegor och bidra till produkter som används av proffs världen över. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: mån-tors kl 06:00-14:20 & fre 06:00-12:00, mån-tors kl 14:20-22:40 & fre 12:00-18:00 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Känner du igen dig i annonsen? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta oss på tel. 042-210 299. Vi tillämpar löpande rekryteringsprocess och ber dig söka omgående. Ansök via länken nedan. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

63 dagar sedan
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Sjuksköterska i Malmö
Ofelia Vård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group.   Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus.   Uppdraget gäller från 16 jun 2025 till 24 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav) Kommun (krav) Hemsjukvård (krav) ORDBO (krav) SÄBO (krav)   &nbsp

63 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Digital Workplace Specialist till PostNord Strålfors
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en nyckelroll i att utveckla framtidens digitala arbetsmiljö? Som Digital Workplace Specialist hos Strålfors får du möjligheten att kombinera teknisk expertis med moderna Microsoft-lösningar i ett bolag som driver den digitala transformationen framåt. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar året ut. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Strålfors. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PostNord Strålfors är ett ledande nordiskt tech- och kommunikationsbolag som möjliggör effektiv och säker informationshantering mellan företag och deras kunder. Genom innovativa lösningar inom digitala plattformar, fakturadistribution, e-förvaltning och informationslogistik hjälper Strålfors sina kunder att automatisera och personalisera sin kommunikation – oavsett kanal. Som en del av PostNord-koncernen kombinerar Strålfors det stabila i ett stort bolag med det snabbrörliga i en digitalt driven verksamhet. Här får du möjlighet att bidra till samhällsviktig infrastruktur, samtidigt som du är med och driver den digitala utvecklingen framåt. Med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland har Strålfors en stark nordisk närvaro och samarbetar med några av de största aktörerna inom finans, offentlig sektor, handel och energi. Att arbeta på Strålfors innebär att bli en del av en inkluderande och framtidsfokuserad kultur, där innovation, kundvärde och hållbarhet står i centrum. Arbetsuppgifter I den här rollen arbetar du tekniskt och lösningsorienterat i en Microsoft-baserad IT-miljö. Du hanterar klienter i Intune, arbetar med konfiguration och drift, och är med och testar samt implementerar Autopilot-lösningar. En stor del av ditt arbete handlar om att stötta pågående projekt, där du bland annat bidrar till migreringen från Windows 10 till Windows 11. Du arbetar även med backuphantering, säkerhetslösningar som Microsoft Defender, och administration kopplat till Entra ID. I dina dagliga arbetsuppgifter samarbetar du tätt med andra interna team, särskilt produktionsenheten, för att skapa stabila och framtidssäkra lösningar i hela organisationen. Exempel på vad du gör i rollen: • Arbetar med klienthantering, konfiguration och policyer i Microsoft Intune • Testar, utvärderar och implementerar Autopilot-lösningar • Deltar i migreringen från Windows 10 till Windows 11 • Säkerställer och utvecklar backup-rutiner • Arbetar med säkerhet i Microsoftmiljön, bl.a. med Defender och Entra ID • Använder verktyg inom Microsoft Azure och hanterar enterprise-lösningar • Samarbetar nära med produktionsenheten och interna projektteam Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • 3–5 års erfarenhet från en teknisk IT-roll med fokus på klienthantering och Microsoftmiljö • Mycket goda kunskaper inom Intune, Autopilot och Microsoft Defender • Erfarenhet av Azure, Logic Apps och administration av Entra ID • Vana av att arbeta med script i Graph och hantera enterprise-lösningar • God förståelse för Microsoft 365, inklusive Teams, SharePoint och Exchange • Svenska och engelska i tal och skrift (svenska är meriterande men inget krav) Som person är du nyfiken, engagerad och har ett stort intresse för teknik – du trivs bäst när du får hantera komplexa IT-miljöer och hitta smarta lösningar. Du har en positiv inställning, tar gärna egna initiativ och ser till att saker blir gjorda. Eftersom teamet arbetar nära varandra och ofta samarbetar över olika projekt, är det viktigt att du är prestigelös, kommunikativ och uppskattar kunskapsutbyte. Du motiveras av att ständigt utvecklas, både själv och tillsammans med andra, och ser det som en självklarhet att bidra till en god stämning i gruppen. Övrig information Start: augusti Plats: Malmö / Ljungby Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

63 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Personalansvarig F&B Manager Malmö

RA Hospitality förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår F&B avdelning. Som personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från diskare, restaurangbiträden, kockar till bartenders och servitörer. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! Du rapporterar till Driftchef. RA Hospitalitys målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vem är du? Positiv och bra på att motivera dina medarbetare Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn En problemlösare som har lätt att se möjligheter Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs Bekväm med att skapa nya relationer i försäljning  En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar Trygg, diplomatisk och noggrann Trivs med att ha många bollar i luften och administrativa uppgifter i kontorsmiljö  Du har sedan tidigare: Arbetat som Restaurangchef/Köksmästare/Hovmästare  Ett brett kontaktnät inom Skånes restaurangvärld Gärna erfarenhet av stora banketter och event Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Vad får du hos oss Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss snarast så vänta inte med att skicka in din ansökan!

63 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Housekeeping

VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. Rumsstäd / Housekeeping extra Jobba när du vill, som du vill (ish) Betalda resor till och från jobbet när restiden är mer än 30 min Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart Börja jobba direkt efter intervju FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart medlemmar i Visita och anslutna till kollektivavtal.

64 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Säljare till Homepal AB
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Brinner du för försäljning och kundrelationer? På Homepal får du chansen att ta en central roll i ett techbolag där du inte bara driver försäljning och påverkar strategi – utan också är med och skapar framtidens lösningar för fastighetsbranschen! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Homepal AB. Om Homepal Homepal AB är ett svenskt proptech-bolag baserat i Malmö som utvecklar en datadriven plattform för fastighetsbranschen. Företaget grundades 2018 av studenter från Lunds universitet och har sedan starten fokuserat på att effektivisera informationshanteringen inom fastighetsförvaltning. Homepals plattform samlar in och analyserar data från en mängd olika system, vilket ger fastighetsbolag en tydlig överblick över sina tillgångar och sin verksamhet. Idag erbjuder de över 500 unika dashboards och mer än 10 000 färdiga nyckeltal som ger deras kunder ett komplett beslutsunderlag – utan att behöva lägga tid på manuella analyser. De har färdiga integrationer med de vanligaste branschsystemen, vilket gör att våra kunder snabbt kommer igång och kan arbeta effektivt. Homepal erbjuder även olika nivåer av stöd vid implementering, från fullservice till självständig utrullning, beroende på behov. Homepal är ett växande team på nio personer, mitt i en spännande tillväxtresa. Kulturen präglas av engagemang, högt tempo och genuin arbetsglädje. Att ta ansvar, tänka innovativt och våga gå sin egen väg är en självklar del av vardagen – där skratt och gemenskap alltid får ta plats! Arbetsuppgifter Som säljare på Homepal AB spelar du en avgörande roll i att driva och utveckla företagets försäljning. Ditt huvuduppdrag är att etablera nya kundrelationer – inom både privat och offentlig sektor – och omvandla dessa till långsiktiga samarbeten. Du ansvarar för hela säljprocessen, från att proaktivt identifiera och kontakta nya kunder till att leda affärsdialoger och ta affären i mål. Tillsammans med marknadsavdelningen planerar du kampanjer och säkerställer att rätt budskap når rätt målgrupp. Du utformar offerter och avtal, säkerställer att leveransvillkor är tydligt definierade och arbetar strukturerat mot försäljningsbudget och uppsatta mål. Utöver det operativa säljarbetet bidrar du även till Homepals strategiska utveckling. Du återkopplar kundinsikter till produktutvecklingen, medverkar i utformningen av försäljningsstrategin, följer upp och rapporterar relevanta nyckeltal till VD och styrelse, samt är delaktig i att bygga upp säljorganisationen – inklusive rekrytering och onboarding av nya säljare. Bearbeta nya kunder inom privat och offentlig sektor Boka och genomföra kundmöten från första kontakt till signerat avtal Skriva offerter och avtal samt säkerställa korrekta leveransparametrar Arbeta målinriktat mot budget och hålla CRM-systemet uppdaterat Bidra till strategisk försäljningsutveckling och uppföljning på ledningsnivå Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Flera års erfarenhet av kvalificerad B2B-försäljning Arbetslivserfarenhet av komplex SaaS-försäljning och internationell försäljning är meriterande Vana att driva hela säljcykeln självständigt God dator- och systemvana Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift För att lyckas i rollen ser vi att du är en självgående och strukturerad person som trivs med att ta ansvar och planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har lätt för att hantera flera uppgifter samtidigt och arbetar metodiskt mot tydliga mål. Du är prestationsinriktad och har en stark inre drivkraft, vilket gör att du arbetar uthålligt och fokuserat även när utmaningarna är stora. Din proaktiva inställning gör att du gärna tar egna initiativ och ser möjligheter där andra ser hinder. Du har också ett välutvecklat affärssinne och är skicklig på att bygga och vårda långsiktiga relationer – både med kunder och kollegor. Som person är du nyfiken, engagerad och positiv, vilket bidrar till en god stämning och ett starkt samarbete i teamet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-04. #Nextgen

64 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Extrajobb- kvällar och helger (flera tjänster)
Delco AB
Städare

Vi söker nu personal med städvana som vill jobba extra. Arbetet skall utföras på kväller och/ eller helger. För mer information om tjänsten får du gärna ansöka, så återkommer vi med mer information! Körkort är ett krav.  Man ska kunna tala engelska eller svenska. Fyll i er ansökan ifall ni är intresserade av tjänsten!.

64 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Städning av företagskunder - Deltid (flera tjänster)
Delco AB
Städare

Är du noggrann, flexibel och trivs med att hålla arbetsmiljöer rena och trivsamma? Vi söker nu en engagerad medarbetare för företagsstädning (hemstädning kan tillkomma vid tillfälle) , som vill bli en del av vårt professionella team. ArbetsuppgifterSom medarbetare inom företagsstädning kommer du att arbeta med: Kontorsstädning Butiksstädning Förskolestädning Restaurangstädning Trappstädning  Du kommer att behöva vara flexibel och kunna arbeta på olika typer av objekt, anpassa dig till olika arbetsmiljöer och upprätthålla högsta renlighets standard i alla uppdrag. Vi erbjuder Möjlighet att arbeta i en varierad och dynamisk miljö Flexibla arbetstider med möjlighet till extra arbete vid behov En deltidsanställning på 20-35 timmar per vecka För den som är intresserad kan det förkomma extra arbete på kvällar och helger! Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarstagande och har öga för detaljer Är flexibel och kan anpassa dig till olika arbetsmiljöer Har tidigare erfarenhet av städning (meriterande men inget krav) Är punktlig och pålitlig Låter det intressant så ser vi gärna att du ansöker till tjänsten! Körkort är ett krav!

64 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Java Developer within gaming industry
Maandag Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays.  For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Our client is a leading online casino and game provider, expanding their development team and they are now looking for a Senior Java Developer with solid experience in the gambling industry. You’ll join a high-performing team of 10 experienced developers and architects, working on new game features and services across their platforms.   Start: According to agreement, as soon as possible Duration: 6 months up to 2 years, strong possibility for long-term extension  Extent: Full time, as freelancer or consultant Location: Malmö or Marbella (hybrid)    You’ll be part of a skilled team developing backend services for a major online casino platform, with a strong focus on Java, Spring, and JPA. The work involves building scalable systems, integrating third-party gaming services, and collaborating with frontend developers to deliver robust game APIs. Your experience in the gambling industry will be key to driving high-quality, high-performance solutions in a fast-moving environment.   Key responsibilities:  - Design and implement backend services using Java, Spring Framework, and JPA. - Integrate third-party game services via APIs. - Optimize scalability and performance of core backend systems. - Collaborate with frontend developers to deliver game-related APIs. For this position, we are looking for someone that has:  -5+ years of experience in backend development with Java, Spring, and JPA within the gambling industry. - Strong knowledge of relational databases (e.g., MySQL). - 4+ years building scalable, resilient systems using microservices architecture. - Proficient with Git/GitHub, Jira, and standard development workflows. - Experience with at least 2 of the following tools/technologies for 3+ years: Elasticsearch, Kafka, Kotlin, Akka, Hazelcast, Consul, Datadog, Docker, GraphQL, Kubernetes

64 dagar sedan
Sista ansökan:
2 november 2025