Undersköterska- Är du den vi söker?
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Attendo därdukan göra skillnad Attendo Märsgrändär ett modernt äldreboende, med inriktning Sport & Spa, med plats för 55 kunder. Boendet är beläget i trivsamma Västra hamnen och är nära till både affärer, restauranger, hav och grönområden. För oss är varje kund unik och vi arbetar i team för att ständigt kunna erbjuda högkvalitativ vård och omsorg. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, dels genom utbildningar men också genom handledning av engagerade sjuksköterskor och gruppchefer. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssättoch bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Vi utökar nu vårt medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen och/ eller erfarenhet av att arbeta med personer med psykiska funktionshinder.Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att alltid ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till kunderna som bor på Märsgränd.Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal i samarbete med Benefy. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-02-28 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

151 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Warehouse Operative - Osteotec
Logent AB
Lager- och terminalpersonal

Are you a person with strong interest and knowledge in logistics and flows, and would you like to be part of a unique and exciting company in the medical device sector? Logent AB is now recruiting a Warehouse Operative for Osteotec in Malmö which is an international company making people lives better. Logent is now looking for a skilled and detail-oriented Warehouse Operative to join Osteotec’s operations team, where you'll play a crucial role in ensuring and maintaining logistics excellence at their site in southern Sweden. About the Role: As Osteotec’s new Warehouse Operative, you'll be at the heart of their operations, managing vital logistic flows and ensuring seamless warehouse activities. You will have direct responsibility for fulfilling orders, checking loan kits and managing in- and outbound goods. The role combines hands-on operations as well ensure high quality and overall efficiency throughout the processes. You will also perform stock audits in order to ensure the warehouse is running in an orderly fashion. Key Responsibilities Operations Management: Drive efficient warehouse operations through ERP system management Lead end-to-end medical kit logistics, from assembly to hospital dispatch Ensure quality control through meticulous inspection and documentation Optimise processes to reduce waste and enhance productivity Customer & Team Support: Partner with sales teams to ensure smooth surgery case management Provide exceptional customer service support Collaborate with leadership on strategic initiatives Engage in cross-departmental projects (Customer Service, Quality Assurance, Sales, Finance) Professional Development: Gain expertise through ongoing product training Develop cross-functional skills across various departments Contribute to continuous improvement initiatives Build valuable experience in medical device logistics This role offers opportunities to grow within medical logistics while making a direct impact on healthcare delivery. You'll be part of a dynamic team where your contributions directly support Osteotec’s future success. We believe you have some of the following qualifications: Experience in medical device industry handling sterile/non-sterile implantable devices Strong communication and problem-solving abilities Track record of process improvement and team engagement Proven organisational skills with attention to detail Advanced computer literacy in Microsoft Office suite and Power BI Self-motivated with ability to work both independently and in teams Experience in administrative environments with high-quality standards Experience in continuous improvement initiatives As the ideal candidate you are: The ideal candidate will be proactive, detail-oriented, and passionate about maintaining high standards in medical device handling. You should be comfortable managing multiple priorities while maintaining unwavering attention to quality and safety protocols. Join our team and be part of ensuring healthcare providers have the equipment they need, when they need it. Application: Selection is made on an ongoing basis and the positions may be filled before the final application date. We place great emphasis on your personal qualities, commitment, and suitability. If you have questions about the position or the process, you are welcome to contact Thérèse Grivérus, [email protected]. We do not process applications via email due to GDPR.

152 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Personbilssäljare Hedin Automotive Mercedes-Benz Malmö
Hedin Göteborg Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Malmö. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenSom Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta medett brett utbud av våra marknadsledandebilmärket Mercedes-Benz. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du?Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

152 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Financial Accountant/Controller

We are seeking a highly motivated and detail-oriented Financial Accountant/Controller to join our headquarters in Malmö. In this key position, you will support our growing operations in Sweden, Denmark, and Germany, contributing directly to the company’s success through hands-on financial management and strategic oversight. If you are proactive, results-driven, and ready to take ownership of financial processes, we invite you to join our ambitious team. The Role: As a Financial Accountant/Controller, you will actively drive and develop financial processes, and be part of the finance team that supports the business in Sweden, Denmark and Germany. You will work close to the business and have several internal as well as external stakeholders. This role demands a solutions-oriented approach, where you will work to align financial strategies across all parts of the organisation. You will have an instrumental role in providing financial oversight, and you will be responsible for the end-to-end bookkeeping of one of our subsidiaries, which includes the monthly, quarterly and annual closing. Key Responsibilities: Hands-on financial and management accounting. Control and analysis of costing and budgets Cash flow management and forecasting First point of contact for our external auditors regarding questions Perform month-end, quarterly and annual closings. Ensure compliance with local accounting standards (GAAP) Manage salary administration, travel expenses, and liaise with the tax agency. Oversee VAT, tax, and social security reporting, maintaining full accuracy. Drive financial improvements, reviewing current routines and identifying efficiencies. Prepare and present financial reports, offering strategic insights to senior management. Support the Annual Report process in line with regulatory requirements. Take ownership for ad-hoc financial projects, providing tailored solutions for internal and client needs. About You: To thrive in this role, you’ll need to be self-driven, with a sharp eye for detail and a passion for getting things done. This is a dynamic, hands-on position that requires a high level of ownership, proactive problem-solving, and the ability to pivot as business needs evolve. Solid background in financial accounting and controlling. Strong organizational skills and the ability to manage competing priorities in a matrix style organization. Strong experience with bookkeeping, salary administration, taxes, VAT, and expenses. Familiarity with Swedish GAAP (knowledge of Danish GAAP and IFRS is an asset). Skilled in using financial software and tools, with the ability to analyze and present data. Experience working in multi-entity environments, particularly across international subsidiaries, is a plus. Fluent in English (written and spoken), with clear and concise communication skills. Proficiency in Swedish and Danish is beneficial, although not essential. About Us: We provide a workplace where autonomy, initiative, and a roll-up-your-sleeves attitude are highly valued. With a flat organizational structure, you will be able to influence and be part of improving our ways of working and contribute to the future success of the company. If you’re looking for a role where you can make an impact from day one and grow alongside a highly skilled team, we look forward to receiving your application. The Recruitment Process: The last day to apply for this positionis the 16th of February.We apply a rolling selection. We place great importance on how well your personality will fit the company, and how you can make an IMPACT, when selecting candidates.

152 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Drivna B2B innesäljare till Hyllie i Malmö
Tillmobil i Norden AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som vill jobba hos oss på Tillmobil i Norden AB! Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet! Kanske kan du bli vår nya stjärna? Tillmobil är en oberoende mäklare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Tillmobil har gedigen erfarenhet inom branschen och kan bistå med att hitta optimala lösningar för företag. Tillmobil samarbetar idag med några av de största operatörerna på den svenska Telecom marknaden. Tillmobil har huvudkontoret på Hyllie i Malmö. Vi har just nu platser lediga och därför söker vi dig till vårt fantastiska team! Arbetsbeskrivning: I denna tjänst kommer du arbeta som innesäljare och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Vi har idag ett samarbete med flera av de största operatörerna i Sverige och din uppgift är att analysera kundens behov och hitta rätt lösning för kunden. Vi jobbar både med befintliga och nya kunder. Vi erbjuder dig: - Heltidstjänst - Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön. - Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person. - Bra ledare och kollegor. - Mycket tävlingar och utmaningar på individ och team nivå. - Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är upp till dig hur långt du ska nå! Vi söker dig som: - Älskar försäljning - Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar - Du skall alltid sträva efter att vara professionell till kunden, då det är en av de viktigaste egenskaperna som vi söker. - Är en stark personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor. - Få andra att lyfta sig och få förtroende för dig. - Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation. - Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter. Krav: Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift. ÄR DETTA DU? Tveka inte att kontakta mig! Med vänliga hälsningar, Pontus & Tillmobil teamet Mobilnummer: +46 763 01 28 34 Mejladress: [email protected] Hemsida: www.tillmobil.se

152 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Backend Software Engineer till Careium
Cabeza Rekrytering och Konsulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta med modern backendutveckling och bidra till ökad trygghet och omsorg för äldre? På Careium utvecklar vi digitala lösningar för larm och vård som förbättrar livskvaliteten för dem som behöver det mest. Om rollen Vi söker nu en Backend Software Engineer som vill vara med och bygga vår nya IoT-plattform. Plattformen integrerar olika larmprodukter via ett binärt TCP-protokoll för att effektivt överföra larm och hälsoparametrar till rätt mottagare. I rollen ingår du i ett utvecklingsteam på 10 personer, alla i Malmö. Dina framtida kollegor jobbar med bland annat IoT-utveckling, apputveckling, test, arkitektur och DevOps. I rollen som Backend Software Engineer jobbar du bland annat med att: Utveckla och underhålla skalbara mikrotjänster i AWS med Node.js och TypeScript. Integrera och säkerställa tillförlitlig kommunikation mellan larmsystem och olika enheter. Utveckla och förbättra vårt TCP-baserade IoT-protokoll och andra integrationslösningar. Säkerställa säker dataöverföring genom VPN och kryptering. Felsöka och optimera prestanda. Delta i kodgranskningar och bidra till ett strukturerat arbetssätt inom utveckling. Hålla dig uppdaterad om nya teknologier, inklusive AI och dess tillämpning inom prediktiv vård. Vem är du? Du har bred erfarenhet av backendutveckling, särskilt med AWS ( eller andra molnmiljöer) Du behärskar Node.js, TypeScript ( eller motsvarande) och databaser (SQL). Du trivs i en mindre utvecklingsgrupp där samarbete och problemlösning står i fokus. Erfarenhet av att utveckla IoT-lösningar är starkt meriterande. Varför Careium? På vårt huvudkontor i Malmö arbetar du tillsammans med ett engagerat R&D-team inom ett område som växer snabbt. Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell med flexibilitet mellan distans- och kontorsarbete. Hos oss finns en stark laganda där vi stöttar varandra och har roligt tillsammans, både i arbetet och vid våra regelbundna teamaktiviteter, som till exempel Innovation Days. Om Careium Careium är en ledande aktör inom teknikdriven omsorg. Vårt R&D-team utvecklar och underhåller den IoT-backend som ligger till grund för våra larmsystem och gör det möjligt att överföra larm och hälsodata till rätt mottagare i realtid. Genom att kombinera teknik och omsorg hjälper vi äldre att leva tryggt och självständigt längre. Låter det intressant? I denna rekrytering samarbetar vi med Cabeza AB.Har du frågor? Hör gärna av dig till rekryteringskonsult Malin Schultz:[email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

153 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Technical Designer
IO Interactive AB
Designer inom spel och digitala medier

IO Interactive is currently looking for a Technical Designer to join Project 007, a brand-new James Bond video game to be developed and published by IOI. Featuring a wholly original Bond story, players will step into the shoes of the world's favourite Secret Agent to earn their 00 status in the very first James Bond origin story. What you will do: Implement unique and reusable environmental interactions and items using the scripting tools for our proprietary engine Glacier. Collaborate closely with Level Designers to craft memorable experiences in our James Bond game. Write and maintainin documentation of tech and designs. Who you are: You have some experience in the AAA games industry as a technical designer You have a working background or education in game design or programming. You take an interest in game design, technical design, UX, and tech. You have a passion for collaborating with a wide range of developers and creating impactful games. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. Learn more about Project 007.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
ny på marknaden och letar efter ditt första jobb?
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad somkrävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!

153 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Bli en del av vårt fantastiska team i Malmö!
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen.Vi är officiell partner till operatören 3.Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö.Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig.Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år.Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orterunder åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar

153 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Duktig biltekniker/fordonsmekaniker sökes till kund i Malmö
Jobandtalent Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Till en spännande kund i Malmö inom fordonslogistik/nybilshantering/nybilsinstallation söker vi nu en tekniskt kunnig mekaniker/bilmontör/fordonstekniker. Du kommer vara med och utföra en mängd intressanta uppdrag och projekt åt olika företagskunder vilket kan innefatta b.la montering/installation av webasto, extralysen, larm, sensorer etc. Du kommer tillhöra en stort och härligt team med olika erfarenheter och bakgrund där ni tillsammans tar er ann nya projekt och löser nya problem och utmaningar som kan uppstå. Vår kund arbetar endast mot företagskunder. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 07-15.45 samt arbetstidsförkortade fredagar 07-14.55. Grundlön 182 kr/h + 6 kr/h ATF ersättning. ÖT ersättning vid helgarbete 140,15 kr/h Ovan är 2024 års lönenivå, ny lön börjar gälla from 1/4. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig med tidigare erfarenhet och god kunskap inom mekanik/elektronik/elsystem. Kanske har du tidigare arbetat som bilmekaniker, fordonstekniker, montör eller installatör. Ett kunskapstest kommer tillämpas som en del av rekryteringsprocessen där kunskaper inom b.la elscheman, monteringsanvisningar och lödning av kablar kommer att testas. Du bör därför ha denna erfarenhet med dig sedan tidigare. Vidare ser vi att du har en stark vilja att lära och utvecklas då det är en viktig del av arbetet eftersom vår kund tar sig ann varierande projekt där nya kunskaper är en viktig del av vardagen. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

153 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025