Är du en distriktssköterska eller sjuksköterska med erfarenhet av eller vidareutbildning inom diabetesoch letar efter något flexibelt ien nytänkande och lösningsorienterad verksamhet där du får vara med och påverka från början? Jägersrohälsan i Malmö är en del av MACC People som öppnade i oktober 2023 i rymliga lokaler på Derbyvägen vid Jägersro där det bedrivits läkarmottagning i 30år. Vi söker nu förstärkning avdig som är legitimerad distriktssköterska eller sjuksköterska med erfarenhet av diabetesmottagning. Om tjänsten Du kommer ansvara för vår diabetesmottagning i kombination med övrigt mottagningsarbete och telefonrådgivning på vårdcentralen.Du kommer att vara en viktig del av alla spännande projekt och få möjlighet att vara med och forma vår verksamhet från grunden. Du kommer att arbeta i en omväxlande miljö där du får möjlighet att hjälpa människor och göra skillnad i deras vardag. Tjänsten är tillsvidare på ca 10-20%. Start enligt överenskommelse. Vi arbetar utifrån löpande urval i denna rekryteringsprocess. Du ansvarar för att: Ge patienterna professionell vård och rådgivning Samarbeta med övriga medarbetare på vårdcentralen, såsom läkare, sjuksköterskor, annan vårdpersonal och sekreterare Utveckla och förbättra arbetet på vårdcentralen Du kommer få ansvara för din egen diabetesmottagning Din kompetens: Meriterande medtidigareerfarenhet av arbete på vårdcentral Meriterande med erfarenhet av egen mottagning Vi erbjuder: En spännande och utvecklande tjänst i en organisation i tillväxt som alltid sätter patienten och våra medarbetare främst En bra arbetsmiljö och kollegor som brinner för sin yrkesroll Vi har givetvis kollektivavtal och friskvårdsbidrag Fri parkering och goda förbindelser Vi gör ett löpande urval och har för avsikt att tillsätta tjänsten inom kort. Startdatum kan diskuteras. Frågor besvaras av vår rekryteringsansvarigaRebecka De Geer Paci, tel. 076-317 60 88. Är du den vi söker och vi den du söker? Vi ser fram emot att höra från dig så fort som möjligt! Ansök genom att klicka på länken, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om MACC People Jägersrohälsan är en del av MACC. Vi har vaccinerat över 450 000 människor sedan 2021, är ensamt upphandlad vaccinatör för stora delar av Västra Götaland och utvecklar just nu ett unikt koncept för mobil preventiv sjukvård via vår rullande klinik, MACC-bilen. Jägersrohälsan är en del av navet i denna satsning på innovativ mobil sjukvård. Vi finns i rymliga lokaler på Derbyvägen vid Jägersro i Malmö där det bedrivits läkarmottagning i 30 år.
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollenSom Orderadministratör hos 1KOMMA5 kommer du jobba mot danska marknaden. Du ansvarar du för att hantera inkommande ordrar och hantera dessa från registrerad order till färdig leverans hos kund. Du följer upp leveranser, fungerar som en kontrollfunktion gentemot lagret och ser till att rätt ordrar når kunden i tid. Rollen innebär även operativt inköp och samarbete med installation, lager och operations. Arbetsuppgifter Hantera ordrar i hela flödet från registrering, uppföljning till leverans Operativt inköp till lager Säkerställa korrekta leveranser och ett fungerande orderflöde Samarbeta med installation, lager och operations Vi söker dig som För att passa i rollen har du tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll. Du har koll på orderhantering och är van att arbeta på ett självständigt sätt. Kanske har du utbildning inom logistik. Du är en problemlösare som har ett logiskt tänk. Utöver detta trivs du i en roll som kräver noggrann struktur, men även flexibilitet. Vi tror att du Vana av att arbeta i affärs- samt CRM-system Erfarenhet av orderhantering kopplat till lagerverksamhet Är strukturerad och noggrann Flytande i svenska och engelska Meriterande Danska i tal och skrift är meriterande Erfarenhet av solcellsbranschen Övrigt: START: Enligt överenskommelse PLATS: Malmö, Hyllie OMFATTNING: 100% 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Har du ett brinnande intresse för försäljning? Är du därtill en kommunikativ, relationsskapande och nyfiken person som vill lära dig mer om byggvaror och produkter för hemmet? Nu söker Bygghemma efter säljare i Malmö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Bygghemma har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Bygghemma en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Företaget erbjuder ett brett sortiment från välkända externa och egna varumärken, med fokus på att tillhandahålla kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Den digitala plattformen kompletteras av fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer. Med huvudkontor i Malmö har Bygghemma.se etablerat sig som en pålitlig partner för både små och stora projekt i hela landet. Arbetsuppgifter I rollen som Säljare är ditt främsta ansvar att hantera inkommande samtal från kunder och hjälpa dem genom köpprocessen på bästa möjliga sätt. Du arbetar med att erbjuda rådgivning och guidning utifrån kundens unika önskemål och behov, vilket kan innebära allt från att svara på kontrollfrågor till att hjälpa kunder med större och mer komplexa beställningar. Arbetet innefattar att skapa offerter, följa upp kunddialoger och säkerställa att rätt produkt och lösning presenteras. För vissa projekt kan det även krävas att mäta och koordinera detaljer för beställningar, till exempel för dörrar och fönster, samt att ha kontakt med leverantörer för att dubbelkolla information och återkoppla till kunder. Arbetet är till stor del transaktionellt och fokuserat på ordermottagning, men innefattar ibland mer administrativt arbete för att säkerställa att kundens behov blir helt tillgodosedda. • Ta emot inkommande samtal • Guida kunder genom köpprocessen • Skapa offerter, följa upp dialoger och presentera rätt lösningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieexamen • Erfarenhet av kundservice/försäljning • God dator och systemvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i denna roll är du en nyfiken person som drivs av att förstå och hitta lösningar. Du har en naturlig förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer, samtidigt som du är kommunikativ och har ett starkt säljdriv. Med ditt engagemang och din vilja att ta reda på saker säkerställer du att kunden alltid får bästa möjliga upplevelse. Din serviceminded inställning kombineras med en genuin vilja att leverera resultat, vilket gör dig till en uppskattad kollega och en framgångsrik del av teamet. Övrig information Start: OmgåendePlats: MalmöLön: Fast + Bonus Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-16
Vill du ta nästa kliv i din karriär och utvecklas inom försäljning i SaaS-branschen? Har du ett starkt intresse för att skapa framgångsrika affärer och äga hela kunddialogen? Hos Infobric får du chansen att bli en del av ett ledande bolag där du får möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric. Om företaget Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser genom digitala tjänster som gör kundernas arbetsdagar både säkrare och mer produktiva. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas ledande ConTech-bolag med verksamhet i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien. Affärsområdet Infobric Workforce arbetar med att säkerställa en trygg och säker arbetsplats genom en rad olika lösningar till bygg- och anläggningsbranschen. Vi söker nu en ny distriktsäljare till Malmöregionen. Arbetsuppgifter I rollen som distriktsäljare hos Infobric erbjuds du en roll som nyckelspelare i bolagets försäljningsteam. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att skapa affärsmöjligheter, främst hos befintliga kunder som byggföretag och deras respektive byggarbetsplatser. Ditt primära fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bygga relation med befintliga kunder samt bearbeta nya, boka kundmöten samt hålla demos och presentera Infobrics system och produkter. Du har en hög närvaro ute hos kunderna och i tjänsten ingår resor till kunder i Malmöregionen som är det distrikt du ansvarar över. Distriktet sträcker sig från södra Skåne upp till Halmstad, Växjö, Kalmar. Dina primära arbetsuppgifter är: • Driva och bygga stark kommersiell utveckling • Boka och utföra möten, både digitalt och fysiskt • Bearbeta och bygga långsiktiga relationer med främst befintliga kunder • Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning eller ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet inom B2B • Flytande svenska och engelska, i tal och skrift • Goda kunskaper i Officepaketet • B-körkort • Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande För att trivas i rollen som distriktsäljare är du en resultatinriktad person som motiveras av att prestera och arbeta efter tydligt uppsatta mål. Du har vidare förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö, med möjlighet till hybridarbete Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
OM KUNDEN " BAT is evolving at pace into a global multi-category business. With products like VELO, VUSE and GLO we are on a mission to decrease the health impact of our industry. To achieve our ambition, we are looking for colleagues who are ready to Be The Change. Come, join us on this journey! We offer a market leading annual performance bonus (subject to eligibility). Our range of benefits varies by country and includes diverse health plans, initiatives for work-life balance, transportation support, and a flexible holiday plan with additional incentives. Your journey with us isn't limited by boundaries; it's propelled by your aspirations. Join us at BAT and become a part of an environment that thrives on internal advancement, where your career progression isn't just a statement – it's a reality we're eager to build together. Seize the opportunity and own your development; your next chapter starts here. You'll have access to online learning platforms and personalized growth programs to nurture your leadership skills. We prioritise continuous improvement within a transformative environment, preparing for ongoing changes. We’re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions. Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals. We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture). Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here. If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential. " ARBETSBESKRIVNING Som maskinoperatör inom produktion av vitt snus är du ansvarig för att se till att maskinen rullar som den ska och att inställningar etc är rätt. Du utför även enklare service och kvalitetskontroller av produkterna vid behov. Maskinmärket är Mertz. Arbetstiderna är förlagda 5-skift och innebär varierande arbetstider (morgon, kväll, natt och helg) 7 timmars pass och 12 timmars pass. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är intresserad av eller tidigare har arbetat inom produktion eller med maskiner. Då arbetsplatsen är svår att ta sig till utan bil behöver du säkerställa att du kan ta dig till och från arbetet de angivna tiderna ovan. Arbetsplatsen ligger i Fosie i Malmö. Då all dokumentation är på svenska behöver du kunna läsa och förstå svenska obehindrat. Då vår kund ständigt arbetar mot en positiv mångfald på arbetsplatsen ser vi gärna både kvinnliga och manliga sökanden. MERITERANDE Engelska i tal och skrift Tidigare erfarenhet som maskinoperatör Tidigare erfarenhet från livsmedels- eller läkemedelsproduktion OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.
Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag?Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo Västra Varvsgatan i Malmösöker nu nya kolleger till vårt härliga äldreboende som är ett litet och trivsamt boende med attraktivt läge i Västra Hamnen i Malmö. Området är lugnt och omges av mycket grönska och promenadstråk utmed havet. Här är det nära till service, nöje och kommunikationer. Vårt boende har totalt 53 hyreslägenheter fördelat på tre plan med vårdinriktning somatik, demens och gruppboende inom socialpsykiatrin. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. Att skapa en positiv och social atmosfär under måltiderna är en stor del i din roll samt att kunna bidra med olika aktiviteter som förgyller vardagen för våra äldre. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personliga omvårdnadsinsatser med utgångspunkt i kundens individuella behov och önskemål Sociala insatser med kundeni form av promenader, ledsagningar, utflykter mm Serviceinsatser såsom attförbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt mm Dokumentation Samarbete med verksamhetens HSL-personal (sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut) Samarbete med externa kontakter såsom gode män, närstående m fl Vem är du? Du är en erfaren undersköterska och dutrivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalitet i vardagen till våra kunder. Som person är du närvarande, självständig, ödmjuk, noggrann, ansvarsfull och alltid har din kunds bästa framför dig. Du blir en del av ett engagerat arbetsteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-02-28men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Vikariat Tjänstgöringsgrad: 50 - 100% Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Allmänsjuksköterska till vaccinationsmottagningPlacering:Kristianstad (Apoteket C4/Norringen), Hässleholm (Apoteket Gallerian), Malmö (Apoteket Gripen/Arlöv)Period: 2025-04-01 - 2025-08-15Sysselsättning:100% (40 timmar/veckan)Arbetstid:9.45-18.15 , 30 min lunchrastDigitala utbildningar inför inskolning á 12 timmar, kräver datorInskolning fysiskt på mottagningen, 3 dagar á 8 timmar. Behöver ske vecka 9, 10 eller 11 inför uppdragets start. KravSkallkrav: Erfarenhet av MittVaccin Mycket god datorvana Vaccinationserfarenhet Erfarenhet av resevaccin Uppdaterat CV Två skriftliga referenser Personliga egenskaper: Mycket god datorvana Flyande Svenska i tal och skrift Övrig information Doktor24 bedriver vaccinationsverksamhet på över 70 apotek i Sverige samt några externa lokaler.Gå gärna in på www.doktor24.se för att se vårt utbud och läs mer om oss.Arbetet är självständigt och man tar hand om kunderna själv under dagen, arbetet innefattar vaccinationsrådgivning, vaccinationer samt övrigt mottagningsarbete (såsom beställning av förbrukningsmaterial, vaccin mm). Ansök gärna om uppdraget på vår app:Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople
Är du en engagerad och ansvarsfull person med erfarenhet av att arbeta som maskinoperatör? Vi söker nu en maskinoperatör till vår verksamhet i Eslöv! Arbetsuppgifter: Driva och övervaka produktionsmaskiner. Säkerställa att produktionsflödet sker effektivt och enligt gällande kvalitetskrav. Utföra dagligt underhåll och enklare reparationer av maskiner. Föra produktionslogg och rapportera eventuella avvikelser. Arbeta med kollegor för att uppnå uppsatta mål. Kvalifikationer: Erfarenhet som maskinoperatör eller från liknande arbetsuppgifter. Grundläggande teknisk förståelse och problemlösningsförmåga. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Flexibel och noggrann. Tidigare erfarenhet av arbete inom industri eller produktion är meriterande. Om företaget: Vi är ett framstående företag inom vår bransch och vi värdesätter våra anställda högt. Hos oss får du vara en del av ett engagerat team som strävar efter att leverera högkvalitativa resultat. Ansökan: Vänligen skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev via vår karriärsida.Vi ser fram emot att höra från dig! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.
Tillsammans med 14 andra nordeuropeiska IT-företag har vi bildat itm8, ett nytt powerhouse inom digital transformation. Vi söker nu dig som vill vara med på resan och som trivs i situationer där alla svar inte redan är givna, men du kommer att ta dig an att finna dem tillsammans med ambitiösa och drivna kollegor. Nu söker vi en vikarie till vårt team fram till 2026-04-30. Team Finance behöver en vikarieinom vårt invoice-team då en av våra stjärnor ska gå påföräldraledig. Du kommertillsammans med övriga inom gruppen ansvarar för allt som har med accounts receivable att göra och till viss del även accounts payable. Det här är rollen för dig som trivs med administrativa uppgifter inom kundreskontra och fakturering. Men du gillar fart omkring dig – på itm8 erbjuds du flexibilitet och att utmanas i din roll genom en ständigt föränderlig miljö. Vi är ett sammansvetsat team med lyhörda teammedlemmar som tar hand om varandra. Trivseln är hög och med ett tätt samarbete är alla med och utvecklar teamet och arbetssätten. Vi har även en väldigt central position i bolaget där vi skapar många relationer i verksamheten och vi är högt uppskattade för vår servicegrad och kvalitet. Du kommer tillsammans med en kollega ansvara för kundreskontran och allt kopplat till denna, även i bokslutet. Du har ansvar för PO-fakturor, marginalanalyser, samt för kundkontakt när det rör frågor som träffar ekonomiavdelningen, både via mail och telefon. Dina dagar kommer att bestå av: Registrering av in- och utbetalningar Kundfakturering Inleverans av varor Registrering och bokföring av leverantörsfakturor Betalningspåminnelser och räntefakturering Kundsupport vid fakturafrågor Kvalitetssäkring av marginaler i samband med bokslut Men hos oss utför du inte bara de klassiska uppgifterna inom kund- och leverantörreskontra. Du välkomnas även att vara med och göra insatser i bokslutet genom exempelvis analyser av TB-marginaler och fullständighetsanalyser. För den här rollen behöver du ha minst ett års arbetserfarenhet från en ekonomiavdelning där kontering och fakturering har ingått. Du har också erfarenhet av affärssystem (vi använder Navision). Vi ser gärna att du har ett sinne för detaljer samtidigt som du är flexibel för förändringar och nytänkande. Du är en person som ofta ser förbättringspotential och effektiviseringsmöjligheter i det arbete du utför, som du tillsammans med övriga teamet sedan driver igenom. Du uppskattar att vara del av ett team samtidigt som du självständigt tar dig an dina egna arbetsuppgifter. Att kommunicera med såväl kunder som kollegor från andra team känns naturligt för dig och du trivs med många sociala kontakter på jobbet. Creating the Difference – today, tomorrow, together itm8 är en av de ledande nordiska aktörerna inom managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. Itm8 består idag av 14 företag som i en stor fusion under 2023 bildade ett powerhouse under varumärket itm8 med över 1800 specialister. Tillsammans säkerställer vi de bästa tjänsterna för att bli Nordens ledande digitala transformationspartner inom Cloud & Infrastructure, Digital Transformation, Cybersecurity och Application Services. itm8 finns representerat på 26 platser i Danmark, Sverige, Filippinerna samt Tjeckien. Läs gärna mer om vår story, kultur och våra erbjudanden www.itm8.se.Du är också varmt välkommen att lära känna oss mer på Instagram @itm8inside. Redo att utmana(s) med itm8? Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan.
Välj ett jobb för att visa detaljer