Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatani centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på enstabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.
Är du en erfaren ekonomichef med stark affärsförståelse och ledarskapsförmåga? Vi söker dig som vill ta en nyckelroll i en dynamisk organisation och bidra till finansiell stabilitet och utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 7månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund . Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Mer information om företaget ger vid första kontakt med Bravura. Arbetsuppgifter Som Ekonomichef har du en central roll i att upprätthålla och stärka företagets finansiella stabilitet, styrning och utveckling. Du ansvarar för att leda ekonomiavdelningen, säkerställa effektiva och transparenta ekonomiska processer samt ge ledningsgruppen stöd i strategiska beslut. Säkerställa ekonomisk rapportering, budgetplanering och prognoser Bidra med kalkyler och säljstöd Leda sex medarbetare på ekonomiavdelningen Ansvara för redovisning och internkontroll Övervaka kassaflöde och likviditet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Erfarenhet av en liknande roll inom ekonomi, som te x. ekonomichef- / ansvarig Obehindrad kommunikationpå svenska i tal och skrift. Mycket goda kunskaper inom MicrosoftExcel Erfarenhet av affärssystem är meriterande För att trivas och fungera väl hos dem är det viktigt att du är en kommunikativ och prestigelös person som värdesätter samarbete. Din starka affärsförståelse och förmåga att omsätta ekonomiska analyser till välgrundade beslut är avgörande för att lyckas i rollen. Övrig information Start: Senast maj 2025Plats: MalmöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare;[email protected] rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-12
Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. VI SÖKER DIG SOM: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Är ansvarstagande, flexibel och redo att resa till olika platser runt om i Sverige. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Mötnya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en fast lön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Äntligen! En spännande roll som Communication Specialist på ett ledande IT-bolag. Här är chansen för dig som vill jobba brett inom intern- och externkommunikation i olika digitala kanaler och plattformar. Du kommer att jobba både med långsiktiga initiativ i kombination med ad-hoc uppgifter. Högt och lågt helt enkelt, och det ser vi som en del av charmen med denna roll. Lägg därtill att vi nyligen utsågs till Sveriges bästa arbetsgivare av Universum så förstår du säkert att det här mycket väl kan vara drömjobbet! Om tjänsten Som Communications Specialist hos oss på Fellowmind blir du spindeln i nätet för vår kommunikation! Du får möjligheten att skapa, koordinera och förädla högkvalitativt innehåll som engagerar och inspirerar, oavsett om det handlar om text, bild eller video. Ditt arbete kommer att synas och göra skillnad på olika kanaler och plattformar, både internt och externt, alltid med vår kommunikationsplan och kanalstrategi som grund. Du kommer att vara den som förvandlar idéer till verklighet – från att skapa fängslande artiklar och inlägg, till att producera visuellt innehåll som sticker ut i bruset. Dessutom hanterar du vardagliga utmaningar och förfrågningar med kreativitet och precision, oavsett om det gäller översättningar, publicering eller att sätta den där sista perfekta touchen på ett inlägg i sociala medier. Utöver det kommer du även vara delaktig i det säljdrivande arbetet tillsammans med de andra i marknadsteamet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden: Ansvarig för innehåll och publicering på vår Intranät (SharePoint Online) Ansvarig för drift och tydlighet kring våra informations/kommunikationskanaler utifrån satt kanalstrategi Sköta företagets sociala medier (innehåll, publicering, statistik och analys) Skriva och publicera interna och externa nyhetsbrev Planering, koordinering och genomförande av våra interna bolagsmöten Utöver det kommer du att jobba nära den svenska verksamheten, som exempelvis vårt People Culture team och våra olika affärsområden, samt uppdrag kopplat till vår Group Marketing. Vem söker vi? Vi tror att du som är rätt för rollen, har en universitets-/högskole-examen inom kommunikation, digitala medier eller marknad. Erfarenhetsmässigt tror vi att du har ungefär 3 års erfarenhet inom digital kommunikation där en del av arbetet innefattat att driva sociala medier. Du har en hög teknisk förståelse för det digitala landskapet och erfarenhet av att driva publicering som skapar engagemang på både extern webb och intranät. Du har förmågan att skapa visuellt tilltalande och engagerande innehåll och givetvis viljan att driva, följa upp och utveckla våra digitala medier både internt och externt. Som person är du kommunikativ, drivande i det sociala och en sann relationsskapare. Likaså är du kreativ i ditt problemlösande, orädd för att testa nya saker och besitter en stor portion nyfikenhet. Samtidigt är du strukturerad och van att koordinera flera saker samtidigt. Du är van att driva saker på egen hand och att ta ett stort ansvar för dina uppgifter. Det praktiska Start: Omgående, men vi har givetvis förståelse för om du har uppsägningstid Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Vårt huvudkontor i centrala Malmö Sista ansökningsdag: 9/2, men skicka gärna in din ansökan asap, då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Om Fellowmind Fellowmind är ett europeiskt marknadsledande företag som påskyndar våra kunders digitala transformation. Genom Microsofts molnbaserade lösningar för affärssystem, dataanalys, CRM, intranät och digitala samarbetsverktyg kan vi erbjuda en komplett digitalisering av kundernas kärnverksamhet. Fellowmind lägger även fokus på slutanvändarna och hjälper dem att lära sig och anpassa sig till nya applikationer som förenklar deras arbete. Bolaget grundades 2005 och är nu aktivt i sex länder – Danmark, Finland, Nederländerna, Tyskland, Polen och Sverige. Läs mer påwww.fellowmind.se
Inledning Är du vår nya stjärna? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs att arbeta i fartfylld och högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Vi söker nu en diskare till oss på O'Learys Malmö Entré. Du kommer mestadels av tiden att arbeta i vår disk och se till att flödet fungerar. Du kommer att vara behjälplig till våra runners och ni arbetar tillsammans som ett team. Vi söker dig som Är en framåt och positiv person som vill representera vårt varumärke. Du strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalité i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Du har inget problem med att arbeta under stress eller att ställa om i omväxlande situationer. Du är lyhörd och flexibel både mot dina gäster och kollegor. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av disk / serviceyrket men inget krav. Om O Learys O'Learys Malmö Entré är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Vid överenskommelse OMFATTNING: Timanställning ARBETSTIDER: Kvällar & helger
Bli en del av StjärnaFyrkant – Vi tar kommunikation till nya höjder! Är du redo för ett jobb där du får bygga starka kundrelationer, utvecklas i ett snabbväxande företag och arbeta med marknadens bästa lösningar inom telefoni och IT? Hos oss på StjärnaFyrkant, en av Sveriges ledande aktörer inom kommunikationslösningar för företag, får du chansen att verkligen göra skillnad för våra kunder – och för din egen karriär. Vi ser till att våra kunder kan fokusera på sin kärnverksamhet medan vi tar hand om tekniken. Vill du vara med på den resan? Då har vi plats för dig i vårt framgångsrika team! Vad innebär rollen? Som säljare hos oss ansvarar du för att: Bygga långsiktiga relationer med både nya och befintliga kunder B2B Hjälpa kunder att hitta den mest kostnadseffektiva lösningen inom telefoni, IT och våra andra tjänster Boka och genomföra både digitala och fysiska kundmöten via utgående samtal Arbeta självständigt och proaktivt för att uppnå och överträffa dina försäljningsmål Vem är du? Du är självgående och trivs med uppsökande försäljning Du drivs av att nå högt uppsatta mål och tar ansvar för ditt resultat Du uppskattar att både ge och ta emot konstruktiv feedback Du är en lagspelare som bidrar till teamets gemensamma framgång Meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning – men vi lägger störst vikt vid din inställning och driv! Vad vi erbjuder dig På StjärnaFyrkant tror vi på att satsa på vår personal och ge dem bästa möjliga förutsättningar för att lyckas. Här får du: Attraktiv provision utan tak och attraktiva förmåner En modern och central arbetsplats i Malmö Arbeta med Sveriges ledande operatörer och produkter med oslagbara villkor och ersättningar Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling för att stötta din karriärresa Varför välja StjärnaFyrkant? Hos oss får du en dynamisk och stöttande arbetsmiljö där vi uppmuntrar kreativitet, samarbete och personlig utveckling. Vi är ett team som jobbar hårt tillsammans, men som också vet hur vi firar framgångar. Låter det som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt härliga och energifyllda team! Vi ser fram emot att höra från dig och ta StjärnaFyrkant till nästa nivå tillsammans med dig! Anställning sker löpande.
Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är sjuksköterska och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Sollidens äldreboende i Arlöv. Är du snart färdigutbildad sjuksköterska, pensionerad sjuksköterska och -Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en god förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Som sjuksköterska inom äldreomsorgen får du möjlighet att ta stort eget ansvar vilket kräver både yrkesskicklighet, prioriteringsförmåga och flexibilitet. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet som sjuksköterska alternativt som undersköterskainom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorvana och systemkunskap. Vad innebär jobbet som sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg? Som sjuksköterska inom Norlandia Äldreomsorgär du en värdefull nyckelperson och ansvarar för att våra boendes behov av hälso- och sjukvård tillgodoses. En viktig del i arbetet är också att stödja, handleda och utbilda övrig omvårdnadspersonal. Likaså att finnas som stöd för våra närstående. Övrigt meriterande - Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom.För att lyckas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad och flexibel person som trivs med att samarbeta med andra samt har en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund CARE. (www.norlandia.se). Kvalifikationer Att arbeta som sjuksköterska hos oss innebär självständigt arbete där du dagligen fattar egna beslut utifrån egna initiativ och planering. Du är spindeln i nätet och därför en viktig del i teamet av omvårdnadspersonal, fysioterapeut och arbetsterapeut eftersom du genom dina insatser ansvarar för att de boende får den individuella omvårdnaden de behöver. Verksamhetsbeskrivning Norlandia Care vård och omsorgsboende, Solliden, ligger i Arlöv och är ett boende för personer med demenssjukdom. Solliden är naturskönt beläget och omgärdas av parkmiljö och hästhagar. Det finns vandringsstråk, vackra uteplatser och inglasade balkonger vilket gör att de boende kan njuta av naturen varje dag. Idag erbjuder Solliden 97 boendeplatser fördelat på sju enheter, allt från gruppboende demens till korttidsboende. Vårt ISO-certifierade kvalitetsledningssystem utgör navet i våra verksamheter och säkerställer att våra vård- och omsorgstjänster följer aktuell lagstiftning, riktlinjer, råd och rekommendationer. Vårt ledord ”gott liv – varje dag” innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Om Norlandia Norlandia erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom äldreomsorg, förskolor och patienthotell. Vår mångåriga erfarenhet av pedagogik och lärande, hotellservice och restaurangverksamhet, vård och omsorg är en unik plattform i vårt dagliga arbete med att skapa dagens och framtidens tjänster. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Dag - tid måndag till fredag. Heltid, deltid eller timanställning. Tillträde: Juni, juli och augusti 2024 Varmt Välkommen med din skriftliga ansökan och CV. Utdrag ur belastningsregister kommer att begäras. Likaså kommer ID handling att begäras.Ser gärna att referenser är vidtalade. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-02-15 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 072-214 10 74 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan.
Here at IO Interactive, we are dedicated incontinuing to push the boundaries of games to deliver unforgettable adventures for our players. We are now seeking a talented Senior Mobile UI/UX Designer to join our team. In this role, you will be responsible for designing, implementing and enhancing thegamesuser interfaces and user experiences.What you will do: Collaborate with game designers, engineers and artists to bring the UI/UX Menu and HUD experience to small screen devices, including touch input controls. Develop wireframes, prototypes, and high-fidelity mockups to communicate design concepts and translate them into producible game elements. Create and maintain UI design and technical documentation. Iterate on look and feel of the UI, incorporating feedback from design, stakeholders, and playtests to produce the most user friendly and visually compelling experience possible. Optimize game assets for required performance and to comply with specifications on various small screen devices. Who you are: Proven experience as a UI/UX Designer, who hasworked on high-quality third person and mobile games. A strong portfolio showcasing their expertise in mobile game UI/UX design. Game engine implementationexperience, technically proficient. Can use bothAnimate and ActionScript. Skilled usingdesign tools such as Sketch, Figma, Adobe XD, or similar. Has a keen artistic eye with strong graphic design and motion graphic skills. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. #LI-VS1
A passion for fantasy worlds has long been ingrained in our studio, and at last we can announce we have embarked on a journey into that beloved realm. With a party of veteran IOI guild members and new wizards and sorceresses of the industry, we are building an ambitious new IP for console and PC that will revolutionize the online fantasy RPG genre. If you share a similar passion for creating welcoming, heartfelt, bold and impactful worlds, join us and together we will write the next chapter in IOI's history. We are seeking a TechnicalUI Designer who is able to focus on hands-on implementation. With a strong studio culture dedicated to high quality of life, supported by transparent communication and supportive engagement with our team members, we are seeking individuals who can see the vision and take the leap on this new adventure that promises to deliver a one-of-a-kind gameplay experience for players. What you will do: Implement UI screens into our in-house Glacier engine, using a custom scripting language specially built for our engine Collaborate with game designers and engineers in the creation of user interface and user experience to help define and develop games Design UI screens that follow good UX practices, keeping in mind the balance between the needs of the player, systems complexity and production constraints Iterate on look and feel of the UI, incorporating feedback from design, stakeholders, and playtests to produce the most user friendly and visually compelling experience possible Fix bugs and optimize game assets for required performance and to comply with specifications on various platforms Who you are: Experience with a scripting language i.e. JavaScript, Lua, ActionScript, or Python Experience with game development, familiarity with at least one major game engine (Unreal, Unity, studio proprietary engines etc.) Has a keen artistic eye with graphic design skills Familiarity with the basics of UX design Ability to respond elegantly to creative changes Ability to maximize result under strong technical constraints A dedicated team player, yet able to work independently Familiarity with an object-oriented language (C++, C#, Java) and Motion Graphic skillsis a bonus Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. #LI-VS1
På uppdrag av Restaurang Bistro Live söker vi nu en hovmästare med ledarskapserfarenhet som trivs med att jobba i team Delar du drömmen om att få Konserthusets pärla Bistro Live till en levande plats dit man kommer för att öppna sina sinnen och få en unik gästupplevelse? Då har du hittat rätt! Malmö Live är mötesplatsen för musik, kultur och nöjesliv i Malmö. Bistron, som öppnade i mars, har integrerats ytterligare med verksamheten i huset. Detta har skettgenom att man anpassatkonceptet för att tydligare möta såväl efterfrågan från konsertbesökare som innehållet på den nya kanalscenen. Med sitt perfekta läge vid kanalen i Malmö och smakrika mat är Bistro Live ett enkelt val för att inta god mat och dryck. I rollen som hovmästare hos Bistro Live står man centrum hela tiden Vem är du? • Du trivs med att ta ansvar för att leda och inspirera teamet i den dagliga driften • Du tycker om att skapaen stark teamkänsla och stötta dina kollegor i sin utveckling • Det är en självklarhet för dig att arbetaoperativt i bistron samtidigt som du är enförebild i service och kvalitet • Du trivs med att arbetastrukturerat för att nå både dina personliga och bistrons mål • För dig är det viktigt attservicenivån alltid är på topp, även under stressiga perioder • Att arbeta som ett lag och skapa teamkänsla är centraltför dig Bistro Live är en öppen, välkomnande och inkluderande mötesplats för alla! Vi söker dig som • Har ettnaturligt ledarskap • Har minst 3 års erfarenhet av arbetsledning irestaurangbranschen gärna inom event eller besöksnäringen • Är serviceminded och sätter alltid gästen i fokus • Är stresstålig och lösningsorienterad • Har ett öga för struktur och effektivitet • Talar och skriver svenska & engelska Vad vi erbjuder En utvecklande och dynamisk arbetsplats där du får möjlighet att växa i din roll. Bistro Liveerbjuder en miljö där din kompetens uppskattas och där du får vara med och göra skillnad både för gäster och kollegor. Vad får du? Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktrekrytering till kund, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetet är varierande onsdag-söndag med en start på 75%. Lön enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att få läsa din ansökan!Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen maila [email protected] kommunikation och ansökningar går via Restaurang Assistans.
Välj ett jobb för att visa detaljer