Säljare för juridisk hjälp RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Läs mer på www.RecNet.se. Vi söker nu en ny säljare för vår kunds räkning. Vill du arbeta med en spännande produkt som hjälper företag i sin vardag och samtidigt arbeta i ett företag med snabb tillväxt? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu säljare för ett företag som arbetar med försäljning av Juridiska tjänster. Nästan alla företag behöver lite då och då juridisk hjälp. Det kan vara allt från att utforma avtal med kunder eller anställda till att bestrida en felaktig faktura. Vår kund arbetar med smidiga lösningar för små och medelstora företag. De erbjuder juridisk hjälp som är kostnadseffektiv och ger mindre företag samma kraft som stora företag i juridiska frågor. Företaget har haft stor framgång och växer ständigt, och behöver fler säljare till sin avdelning. Du kommer att arbeta i ett företag med stor tillväxt och frammotdriv, och som lägger stor vikt i de anställdas trivsel. Arbetet går ut på att besöka företag runt om ditt distrikt, och erbjuda dem juridiska lösningar. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00. Lön 25 000 + Provision (ca 10 000 vid uppnådd budget) Mål lön 35 000 Vi söker dig med tidigare erfarenhet av försäljning minst 3 månader. Du är glad och öppen och gillar att ta kontakt med nya människor. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Vi behöver en snickare som är självgående eller känner till det mesta inom yrket. Person ska helst prata svenska och har körkort.
Vi är en etablerad verkstad med fokus på tunga fordon – lastbilar, trailers och efterfordon. Nu söker vi en kompetent lastbilsmekaniker som vill bidra till trygg och effektiv drift, med möjlighet till fast anställning efter godkänd provperiod. Dina uppgifter Felsökning och reparation av tunga fordon samt påbyggnadsfordon Service och förebyggande underhåll (bromsar, hydraulik, elektronik mm.) Dokumentation av arbete och uppföljning av servicehistorik Samarbeta i verkstadsteamet för ett ordnat och effektivt arbetsflöde. Vi söker dig som Har relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande erfarenhet Har erfarenhet av att arbeta med tunga fordon, gärna lastbil, buss eller trailer. Är självgående, noggrann och kommunikativ. Vi erbjuder 6 månaders provanställning med möjlighet till fast anställning Konkurrenskraftig lön enligt kollektivavtal Goda utvecklingsmöjligheter och intern kompetensutveckling Trivsamt arbetsklimat i ett erfaret och sammansvetsat team
Malmö Personal arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting samt Karriärändring. Malmö Personal är också samarbetspartners till Norlandias familjetjänster.Vi utgår från våra kontor i Malmö och Stockholm.Malmö Personal erbjuder via sina konsulter hög kompetens och lång erfarenhet inom rekrytering, uthyrning, karriärändring och förmedling av all kommunal personal. . Malmö Personal söker en tandsköterska med hjärtat på rätt ställe till vår tandsköterskepool i Malmö. Trött på att jobba ensam, vill du ingå i vårt framgångsrika team och arbeta med en av marknadens största och välrenomerade aktörer? Fortsätt att läsa... Vikariepool för tandsköterskor, pensionärer välkommna! Vi söker dig som är utbildad tandsköterska för vikariat i Malmö, klinikerna ligger geografiskt nära varandra. Hos oss samarbetar 5 tandsköterskor för att på så sätt kunna ebjuda våra kunder bästa möjliga tandvård. Huvuduppdrag och arbetsuppgifter Som tandsköterska hos oss har du en viktig roll för att patienterna ska känna sig bra bemötta och trygga under sitt besök. Du får användning av hela din kompetens samtidigt som tjänsten också ställer krav på både kreativitet, empati och servicekänsla. I tjänsten ingår bland annat: * Att assistera vid undersökningar och behandlingar * Arbete i sterilen och i receptionen * Administrativa uppgifter såsom: kallelser, listvård mm. Kompetenskrav och profil Utbildad tandsköterska med en godkänd utbildning av MYH Intresse för både barntandvård och vuxentandvård Kunskaper i svenska språket som motsvarar svenskt gymnasium Förmåga att organisera och prioritera arbetet på ett effektivt och klokt sätt Kunna ge ett stabilt och lugnt intryck även när det är mycket att göra Vi söker nu dig med erfarenhet och gärna pensionär som vill fortsätta att arbeta efter pensionen eller känner för att runda av i förtid, och istället axla konsultrollen. Vi gör idag insatser i södra Sverige, oftast i samband med att våra kunder skall rekrytera nya tandsköterskor. I normala fall blir inhyrningsuppdragen alltifrån 1-3 månader men även 6-12 månader och längre förekommer. Av erfarenhet vet vi att den här annonsen kommer att locka många sökande, vi kommer därför inte att hinna återkoppla till alla sökande, vilket vi alltid annars gör, beklagar detta. Anställningsformer: Anställd hos Malmö Personal AB eller inhyrd som underkonsult dvs. att du fakturerar överenskommet arvode till eget bolag Aktuella uppdrag: Även på www.malmopersonal.se Skicka din CV till länken nedan Eller skicka ett sms till Connie Winsborn 072 313 88 00 omgående så ringer jag upp dig Lön/arvode: fastställs vid varje aktuellt uppdrag, vi är beredda att betala lite mer
🌟 Vi söker en noggrann och pålitlig medarbetare till ett städföretag i Malmö! 🌟 Företaget Astrid Service, som framgångsrikt har arbetat i Malmö (Sverige) i över 7 år, söker nu nya medarbetare för arbete inom hemstädning – städning av privata hus och villor. Vi söker ansvarsfulla, noggranna och positiva personer som värdesätter ordning och renlighet och vill bli en del av vårt vänliga team. 🔹 Vad vi förväntar oss av dig: • Ansvarstagande och punktlighet • Noggrannhet och känsla för detaljer • Förmåga att arbeta i team • Erfarenhet är meriterande men inget krav • Du behöver inte kunna svenska – det räcker att du talar minst ett av följande språk: engelska, ukrainska eller ryska 🔹 Vi erbjuder: • Stabil timlön: 160 kronor i timmen (brutto) Vi betalar separat för resor mellan kunder, utöver den ordinarie lönen.Vi tillåter att ta med tjänstebilen hem och använda den för att köra till jobbet på morgonen. • Trevlig arbetsmiljö och vänliga kollegor • Flexibla arbetstider och förståelse för din livssituation • Hjälp med introduktion och stöd under hela din anställning • Kommunikation inom teamet sker på svenska, ukrainska, engelska eller ryska • Du kommer att arbeta i par: din kollega hämtar dig med bil, ni åker tillsammans till kunderna, och efter arbetsdagen körs du hem igen ✨ Om du söker en ärlig arbetsgivare, stabil anställning och möjlighet att utvecklas — välkommen till vårt team!
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker en kundbokare åt vår uppdragsgivare som arbetar med reklam och marknadsföring. Företaget har lång erfarenhet i branschen och har ett centralt kontor nära till kollektivtrafiken. Företaget satsar mycket på trivsel och utbildning av sina medarbetare. Via tjänsten finns på sikt möjligheter att utvecklas inom företaget om man visar god arbetsvilja och bra resultat. Som kundbokare arbetar du med att ta kontakt med företag, och till viss del sälja in produkten för att boka in ett möte åt en av uppdragsgivarens account managers. Ansvarig säljare kommer sedan att åka på besöket för att sälja in produkten. Företaget arbetar med stora och välkända medier i sin marknadsföring och har många års erfarenhet i branschen. Du kommer att arbeta med roliga och glada kolleger och få bra utbildning av din närmaste chef. Du har en fast lön på 12 000 + provision. Arbetstider är 9-18 måndag till fredag. Vi söker dig som vill arbeta med telefonen som redskap och som inte är rädd för att skapa nya kontakter per telefon. Du ska vara social och behärska svenska språket flytande. Vi ser att du har minst 3 månaders erfarenhet av antingen kundbokning eller Telemarketing sedan tidigare. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Om oss Bli en del av Bredablicks team! Vi är ca 670 entusiastiska medarbetare som levererar toppkvalitet inom förvaltning och facility services runt om i landet. Hos oss får du inte bara en karriär, utan en språngbräda mot en spännande framtid. Med vår snabbväxande kultur och entreprenörsanda blir varje dag en ny möjlighet till utveckling. Tillsammans strävar vi efter nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Kom och väx med oss på Bredablick! Om tjänsten Just nu söker vi efter en trädgårdsarbetare med kunskap av utemiljö. Vi erbjuder en tjänst hos oss på heltid och en spännande resa framöver! Som trädgårdsarbetare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Du ansvarar för den löpande trädgårdsskötseln hos våra bostadsrättsinnehavare. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Gräsklippning och annan uteskötsel • Klippning/beskärning av träd, häckar, buskar och andra växter • Ogräsrensning av rabatter och buskage • Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor • Nyplantering och renoveringar av befintliga rabatter och buskage • Kontinuerlig kontakt med vår kund Vi erbjuder • Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom friskvårdsbidrag. Vi söker dig som • Har erfarenhet av trädgårdsskötsel sen tidigare • Det är meriterande om du har utbildning inom trädgårdsskötsel och även giltiga certifikat och kunskap av att hantera trädgårdsmaskiner, i allt från motorsågar till åkgräsklippare. • B-körkort (manuell) • Är flytande i svenska både i tal och skrift Som person är du • Ansvarstagande • Har god samarbetsförmåga • Engagerad • Självgående Övrig information • Placering: Malmö • Omfattning: Heltid, visstidsanställning till 31/10-2025 • Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Om jobbet Vi på Axelsons SPA & Skin Clinic Malmö växer så det knakar och behöver nu stärka upp vårt härliga team med en receptionsansvarig. Vi söker en diplomerad hudterapeut som kan tänka sig att ta del av ansvaret i receptionen. Du svara på mail, i telefon, hjälper till med beställningar, schemaändringar, ser till att den dagliga driften fungerar samt sjukanmälningar. Du hjälper även till med inventering en gång i månad. Detta varvas med att utföra behandlingar och arbeta som hudterapeut. Det viktigaste är att ta hand om våra underbara kunder. Meriterande är om du har några års erfarenhet samt är en fena på försäljning. I våra väldesignade lokaler mitt i centrala Malmö, där lugnet infinner sig så fort man stiger innanför dörren, arbetar ett positivt gäng där värme, serviceanda och driv sätter tonen. På Axelsons spa jobbar vi med ansiktsbehandlingar, massage & fotvård, vi ser gärna att du är intresserad av skönhetsbranschen och har ett skönt harmoniskt bemötande. Som person ser vi att du är flexibel, säljande, pålitlig och serviceminded. Du har lätt för att kommunicera med både kunder och kollegor samt ser försäljning som en service till kunden. Du tycker om att varva mellan reception och behandlingsrum. Vill du bli en del av vårt växande team? Intervjuer hålls löpande och vi rekryterar vartefter behovet ökar. Arbetet sker under våra öppettider; Mån, Tis, Fre 10-19 Ons, Tors 10-19 (vissa perioder 10-20) Lör 10-17 Sön 11-17 Just nu är det en tjänst på 50% som är tillgänglig men vid behov kan det finnas behovstimmar att fylla ut. Vid frågor om tjänsterna kontakta [email protected] Varmt välkommen att söka till oss
Har du erfarenhet som hudterapeut och arbetat en längre tid på salong eller SPA med arbetsledning i fokus? Tycker du om att jobba med försäljning och marknadsföring? Då kan en tjänst som assisterande spachef på Axelsons SPA i Malmö vara något för dig! Axelsons är Nordens äldsta och största leverantör av eftergymnasiala utbildningar inom hälsa, friskvård och kroppsterapier och som också driver SPA-anläggningar. På Axelsons SPA samarbetar du med ett team där värme, serviceanda och driv sätter tonen för arbetsmiljön bland anställda och kunder. Som assisterande spachef har du ett omväxlande arbete där du ansvarar för den totala driften av anläggningen med personal- och ekonomiansvar. I den dagliga driften ansvarar du för coachning av terapeuter, schemaläggning, bemanning av receptionen, genomförande av behandlingar, försäljning och marknadsföring. Till din hjälp har du SPA-manager på plats samt ekonomi och marknadsföringssupport från den centrala admin-avdelningen. Du varvar reception med behandlingar. Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet som ansvarig, har relevant hudvårdsutbildning med SHR samt brinner för hudvård och älskar försäljning av hudvårds- och hälsoprodukter. Du är orädd och gillar att arbeta mot tydliga försäljningsmål, är självständig och tycker om att utbilda- och stötta kollegor i vardagen, så att vi tillsammans når verksamheternas mål. Axelsons är medlem i Visita och tillämpar kollektivavtal. Arbetstiderna innefattar dagar, kvällar & helg. Mån, Tis & Fre 10.00-19.00 Ons & Tors 10.00-19.00 (Vissa perioder 10.00-20.00) Lör 10.00-17.00 Sön 11.00-17.00 Sök tjänsten genom att maila CV och personligt brev till [email protected] Märk din ansökan som assisterande spachef Vi rekryterar löpande så tveka inte att skicka din ansökan omgående! Varmt välkommen.
Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Välj ett jobb för att visa detaljer